Ja hoor, maar de collegedagen in Windesheim bevallen me niet. Zootje ongeregeld, onzinnige opdrachten, incompetent personeel. Ik voel me daar totáál niet thuis.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
Vik, bevalt het lesgeven je eigenlijk wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(bovenste lijn is mijn weegschaal thuis, onderste de weegschaal bij mijn vriend thuis)
vind mijn gewicht nu een beetje laag, maar als in het verleden behaalde resultaten garantie bieden voor de toekomst dan is het over een paar dagen vast weer goed![]()
ik ga zo (voor het eerst in ik weet niet hoeveel jaar) naar de tandarts, dus moet even kijken hoe dat gaat en dan daarna maar beslissen wat ik zal eten vandaag..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Gelukkig maar, ik was even bang dat je het helemaal niet leuk en te zwaar vond.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:59 schreef Viking84 het volgende:
Ja hoor, maar de collegedagen in Windesheim bevallen me niet. Zootje ongeregeld, onzinnige opdrachten, incompetent personeel. Ik voel me daar totáál niet thuis.
Tot de kerstvakantie moet ik 2 dagen per week naar Windesheim, daarna nog maar 1 middagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik was even bang dat je het helemaal niet leuk en te zwaar vond.
Dus even doorzetten en straks iets leukers vinden dan Windesheim.
Hoe lang zit je daar nog?
Ja die bolletjes zijn niet zo handig, daar moet ik nog even vervanging voor vinden. Maar ze zijn zo handig, want die verkopen ze hier gewoon in de supermarkt voor in de diepvries en dan mik ik er 's ochtends een of twee in de oven en kan ik ze mee nemen naar college. Easy-peasy.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:55 schreef Phaidra het volgende:
Oh ja, PF! Ik hoop zo dat je positief nieuws krijgt vandaag!
Moblo, da's nog eens een meevaller, als je niet verwacht dat je bent afgevallen! Fijn zeg!!
Bob, je kan idd beter wat meer gezonde dingen eten, ipv snacken! Iig beter voor de vitamientjes enzo! En zo heel veel is dit ook nog niet, alleen de bolletjes bevatten vaak meer calorieën dan je denkt. En kaas tikt natuurlijk ook best aan. Ik ben benieuwd of je hier idd genoeg aan hebt (lees: niet gaat snacken aan het eind van de dag)
PF zit vast aan de taart en champagne.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:03 schreef P.F het volgende:
Morgen voor 12 uur moet ik bellen.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:32 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Dacht je goed!
[..]
PF zit vast aan de taart en champagne.
Met champagne in de sauna, hoe decadent kan het worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:53 schreef P.F het volgende:
Jeetje wat gaat het hard! M'n enveloppen zijn ook bijna op!
Van iedereen wie ik nu geld heb, verstuur ik het nu, daarna ga ik naar de sauna, en daarna verstuur ik de rest!
Kan je niet gewoon een heel brood in de vriezer doen? En dan elke dag een paar sneetjes ontdooien. Net zo makkelijk toch?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja die bolletjes zijn niet zo handig, daar moet ik nog even vervanging voor vinden. Maar ze zijn zo handig, want die verkopen ze hier gewoon in de supermarkt voor in de diepvries en dan mik ik er 's ochtends een of twee in de oven en kan ik ze mee nemen naar college. Easy-peasy.
Maar ze hebben geloof ik ook volkoren diepvries broodjes bij de andere supermarkt, dat zou in ieder geval al iets beter zijn!
Bob. woonde toch in Denemarken/Zweden en vo nd het brood daar heel vies? toch? dus ik denk dat die bolletjes het enige lekkere brood zijn ofzo...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon een heel brood in de vriezer doen? En dan elke dag een paar sneetjes ontdooien. Net zo makkelijk toch?
Dat was ook zo ja! Helemaal vergetenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:49 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Bob. woonde toch in Denemarken/Zweden en vo nd het brood daar heel vies? toch? dus ik denk dat die bolletjes het enige lekkere brood zijn ofzo...
En dat ben ik ook vergeten!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:54 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Syrena!!!!! Helemaal vergeten!! Had je een leuke dag gisteren??
Make up your mindquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja die bolletjes zijn niet zo handig, daar moet ik nog even vervanging voor vinden. Maar ze zijn zo handig, want die verkopen ze hier gewoon in de supermarkt voor in de diepvries en dan mik ik er 's ochtends een of twee in de oven en kan ik ze mee nemen naar college. Easy-peasy.
Maar ze hebben geloof ik ook volkoren diepvries broodjes bij de andere supermarkt, dat zou in ieder geval al iets beter zijn!
Ik ging zoeken naar het topic dat je had gemaaktquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:28 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Haha, PF komt straks terug: heel topic over haar gemaakt ondertussen.
Oh ja, oeps.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Make up your mind![]()
On topic: PF moet snel wat zeggen!
Dan zou ik voor broek met rode schoenen gaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:52 schreef loveli het volgende:
Werk roept onverwachts, ivm schoonmoeder (terminale kanker, voor de verandering) van een collega val ik voor hem in.
Ik neig het meest naar zwart pak, twijfel nog tussen broek met rode schoenen en rok met zwarte schoentjes. Vanavond na werk ga ik even strijken en passen.
Kerst?quote:
Ja het kersttafellaken, jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kerst?Maar dat is toch groen met rood? Of desnoods wit met rood als je aan de kerstman denkt.
![]()
En ik heb net een donkere chocolade reep gekregen met peper er in, die is vies zeg.Nouja, eigenlijk alleen maar positief natuurlijk, dan eet ik hem niet op.
Hmmmmm. Misschien me morgenochtend dan maar eens richting de stad begeven.......ga ik vroeg, dan valt het wel mee! Ik heb ook nog een tegoedcard van de H&M van 40 euro. Wip ik daar ook even binnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee helaas co... Maar Steps heeft leuk spul de laatste tijd.
Ik ook niet, maar moet er do. leuk uitzien en bijna alles wat ik heb aan feestelijke kledij is te groot of niet passend voor de gelegenheid. Dus tja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmmm. Misschien me morgenochtend dan maar eens richting de stad begeven.......ga ik vroeg, dan valt het wel mee! Ik heb ook nog een tegoedcard van de H&M van 40 euro. Wip ik daar ook even binnen.
Ik vind winkelen niet leuk![]()
Jup. Ik heb er laatst nog twee pakken gekocht, maar ze hebben de prijzen voor blazers verhoogd (ik betaalde de laatste keer 50 euro voor de blazer, terwijl het vroegah 40 euro was).. Broeken zijn meestal 30 euroquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Leuk jurkje XM!![]()
Allemaal leuk inderdaad.Bij zulke dingen denk ik altijd "hebben!" maar als ik eerlijk ben draag ik zoiets toch te weinig want door de week kom ik toch heel vaak weer op een spijkerbroek uit.
Oeh, which reminds me... Ik moet ook nog gaan winkelen deze week, ik wil een broek + jasje voor een congres. Ik heb ook nog een H&M-bon van 40 euro, daar hebben ze toch ook pakken?
Leuk jurkje ja! En ben het met de andere dames eens, staat best veel leuks op de sitequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoihoi!
Hoe is het hier? Nog geen nieuws on the Piefster? Syrena nog feli enzo envoor Moblo geloof ik
![]()
Vanochtend een saaie roadshow gehad in R'dam en toen ff de stad ingedoken. Heel leuk ende feestelijk jurkje gekocht voor een event van het werk a.s. donderdag (Voor de geinteresseerden: http://steps.nl/index1.html , 'dresses', 4x pijltje naar links, en dan het 2e jurkje van rechts, de paarse). En, weer maat 38. Maar bij de H&M soms weer 40. Irritant. Nouja, ik heb wat moois!
Leuk project voor een meetinkjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Oe, ik moet er 8 dec. (jaja) er echt gewoon goddelijk uitzien
Dan ziet de gros van de mensen dat ik in 2 jaar: 1/3 van mijn gewicht kwijt ben en dat ik heus wel mijn wenkbrauwen kan epileren , haren niet altijd sluik hoeft te zijn en vrouwelijk eruit kan zien
Hoe? Dat weet ik nog niet
Jurkjes met sneakers eronder? Waarom sneakers? Ballerina'tjes niks dan? Met een legging dan onder het jurkje ofzo? En gewoon oefenen op die hakkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Leuk jurkje ja! En ben het met de andere dames eens, staat best veel leuks op de site. Toch jammer dat ik nooit dingen heb waarvoor ik er netjes uit moet zien
.
Maar uhm, bestaan er ook jurkjes waar je sneakers oid onder kan dragen?Die ook nog eens warm genoeg zijn voor herfst/winter (om een idee te geven, ik zit nu met een trui en een badjas aan, omdat ik het zo koud heb)? Heb zelf wel leuke gezien, maar daar moet je echt nette schoenen onder. Ik wil het best wel eens een keer proberen, maar ik val al regelmatig om met sportschoenen, met hakken kan je me helemaal uit de schappen (in de winkel) plukken omdat ik mn evenwicht weer eens kwijt ben. Laatst vroeg iemand of ik gedronken had
...
Ja en wat Mini zegt, platte laarzen zát in de winkels momenteel. Shabbies etc.quote:
Groningen?quote:
Ballerina's passen mijn zooltjes niet in en platte laarzen ... tja, ik moet het eerste paar dat bij mij past (ik mooi vind en me staat) nog tegenkomen vrees ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jurkjes met sneakers eronder? Waarom sneakers? Ballerina'tjes niks dan? Met een legging dan onder het jurkje ofzo? En gewoon oefenen op die hakken. (Wel hilarische mental image trouwens
)
Herkenbaar uit mijn dikke periodequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ken dat helemaal niet, was altijd 'de dikkke' en dat is altijd geaccentueerd door slobbertruien en joggingbroeken.
Uniek!! Je moet echt wat aan je zelfbeeld doen!! Ik heb je foto's op hyves gezien en je moet zeker niet dunner worden!! Het is nu precies goed!! Je bent echt superslank!! En je moet gewoon rustig beginnen met jurkjes. Gewoon eerst combineren met platte laarzen, een beetje de Esprit style zeg maar. Als je daaraan gewend ben kan je altijd nog overstappen op iets met hakken en toeters en bellen. Of je kan het ook gewoon daar bij laten!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Groningen?
Maar als jezelf lekker voelt in een jurkje dan is dat toch heeriljk? Ken dat helemaal niet, was altijd 'de dikkke' en dat is altijd geaccentueerd door slobbertruien en joggingbroeken.
Joggingbroeken en slobbertruien, mijn favoriete avondkleding![]()
Aww koetsie koetsie!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:31 schreef motorbloempje het volgende:
jasje zit als ik normaal sta wel prima, maar ik kan gewoon nergens echt goede jasjes vinden vanwege de brede schouders. Of hij zit om mijn bovenlichaam te strak, of hij zit mega los en slodderig als ik dan een maat groter koop
maargoed, ik het wat draag je nu topic word ik ook al afgezeken, dus zie je wel dat het niets is
ik zit nu in de bus.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Aww koetsie koetsie!.
Moest jij geen bus halen btw?.
knoopjes horen sowieso los als je gaat zittenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:37 schreef Daph_ het volgende:
Kwak wat een onwijs mooie laarzen! Sexay!
Moblo, staat je goed! Alleen zou ik je knoopje wel losdoen, lijkt idd alsof het een beetje trekt.. Leuk haar ook trouwens
MoBlo! Lekker wijf! Staat je goed! Máár:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, klaar om naar constitutieborrel te gaan. De broek zit al een stuk beter dan toen ik hem kocht, alleen is hij nu rond mijn 'taille' wel écht te groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en hoiallemaal
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is wel een goed pak voor mij, kan ik aan bij mijn bedrijfseconomische presentaties!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
MoBlo! Lekker wijf! Staat je goed! Máár:Hahaha ik moest zo lachen om je spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en hoiallemaal
![]()
Aah dat klinkt wel sneuquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
knoopjes horen sowieso los als je gaat zittenen aangezien je zittend vergadert.
de das hoort er nu eenmaal bij, bij zo'n bestuurspak...
mijn pak was vreselijk... jasje veel te groot, broek krap, kon negrens een passende bloes vinden dus droeg er hemdjes of longsleeves onder waardoor het leek alsof ik er niks onder had soms...(wij hadden geen das maar een penning)
*zoekt foto*
awww mag je niet verder met je andere opleiding??quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:50 schreef P.F het volgende:
Is wel een goed pak voor mij, kan ik aan bij mijn bedrijfseconomische presentaties!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef Viking84 het volgende:
Wat? Zijn er echt mensen die met heuse kipfilets in hun beha rondlopen?.
Owquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef Viking84 het volgende:
Wat? Zijn er echt mensen die met heuse kipfilets in hun beha rondlopen?.
True.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:54 schreef Viking84 het volgende:
Jammer, PF!
Nu weet je iig wel waar je aan toe bent en kun je je storten op je nieuwe opleiding.
Pricelessquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ow. Ik kon het me al moeilijk voorstellen: voelt dat niet vies, gaat dat niet stinken etc
.
ik moest zo lachen toen de kipfilets in de pesto vielen...dat was pas grappig!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:50 schreef Daph_ het volgende:
Kwak ja klopt! Maar op de foto staat het, en denk dat het jasje dan ook mooier zit
[..]
Hahaha ik moest zo lachen om je spoiler
Awwwwquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:21 schreef AKnynke het volgende:
ik moest zo lachen toen de kipfilets in de pesto vielen...dat was pas grappig!
Mental image
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
het was maat 50quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ahw, balen PF
Kwak, ai, dat jasje zir wel erg naarDe mouwen zijn veel te lang!
Jij ook alquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Brrrr het is echt koud hier, en de verwarming staat nog niet aan (zal volgende week wel gebeuren ofzo).
Ik heb nu een lange broek + sweater aan, met daaronder voetbalsokken van mr. PPP en zijn badjas er nog overheen. En ik drink thee. En nóg heb ik het koud.
Ahquote:
Kipfilets staan veeeeel natuurlijker dan gelbh's. Bepaalde kleding kan er net wat mooier door staan. Niet dat ik ze je wil aanpraten, want roeien met de riemen die je hebt is wel zo rielekst.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
@ PF: jammer
@kipfiletjes: neen, en dat doe ik ook niet. Ik heb een tijdje gelbhs gedragen, maar het 'klopt' gewoon niet. Ik baal wel dat ik A(A) hebhet is geheel buiten proportie allemaal, maar ik wil me er niet mer druk om maken. Vergroten doe ik toch niet, dus moet ik (en de medemens met mij) maar tevreden zijn met die muggenbulten van me
Bachelorbulquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:23 schreef Phaidra het volgende:
Het is Mark uiteindelijk dus toch gelukt om zijn scriptie af te schrijven?![]()
Ow.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Bachelorbul. Met z'n master is 'ie nog bezig.
Minder vet betekent ook meer carbs. Ik ben principieel tegen light- en baked chipsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jamaar PPP, chips eten die je niet zo lekker vindt schiet een beetje zn doel voorbijALS je dan snaait, moet je er wel echt van genieten
Doe dan die zak
Of neem zo'n ding met kleine zakjes!
Of ehh. Lays baked paprika!
Scheelt nie veel, maar wel wat op het fat/kcal-department
Ik moet nog omkleden, over een uur hoef ik pas de deur uit. Het zwarte pak is het meest geschikt (hoewel de broek niet meer zo goed past) en het wordt het rode truitje met m'n haar opgestoken of de groene met los haar.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:54 schreef cyclechick het volgende:
Loveli, welke combi gaat het nu worden? of heb ik daar al overheen gelezen?
Maar kun je die kleinere zakjes ook kopen in een normale supermarkt in Nederland? Want daar zocht ik wel altijd naar omdat ik ook gelijk de hele zak leeg eet als ik chips heb. Maar ik kwam ze nooit tegen! Of moet je dan echt naar het benzine station?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 11:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Minder vet betekent ook meer carbs. Ik ben principieel tegen light- en baked chips
Wat bij mij wel hielp, PPP, is heel kinderachtig: kleine zakjes kopen. Niet die uitdeelzakjes, maar die benzinestation-formaat exemplaren. Da's iets van 300 kcal dan. En de portie is dan echt ruim genoeg om aan je chips-behoefte te voldoen. (of jij moet echt tot de laatste kruimel genieten van een hele zak? )
Nee. Uitdeelzakjes wel, losse kleine zakjes niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar kun je die kleinere zakjes ook kopen in een normale supermarkt in Nederland? Want daar zocht ik wel altijd naar omdat ik ook gelijk de hele zak leeg eet als ik chips heb. Maar ik kwam ze nooit tegen! Of moet je dan echt naar het benzine station?
En veel plezier Maria!
Uhu, dat doe ik ook.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Uitdeelzakjes wel, losse kleine zakjes niet.
Helaas.
Losse uitdeelzakjes kopen helpt ook niet, want dan eet ik meerdere kleine zakjes leeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gisteren even gemaakt, ziet er best 'skinny-ish' uit zo langzamerhandzelfs over mijn benen word ik redelijk tevreden
Nu lekker een grote bak met magere kwark en stukjes banaan aan het eten met een grote mok groene thee ernaas. Zo maar eens beginnen met werken
Ja doei.
Ik weet het niet. Hier in België hebben ze ze wel bij de supermarkt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Maar kun je die kleinere zakjes ook kopen in een normale supermarkt in Nederland? Want daar zocht ik wel altijd naar omdat ik ook gelijk de hele zak leeg eet als ik chips heb. Maar ik kwam ze nooit tegen! Of moet je dan echt naar het benzine station?
En veel plezier Maria!
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:12 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Ja zeg, hierboven zijn dat eerder kalkoenfilets. Nogal buiten proportie ook, bij zo'n tenger meisje. Ik vind dat er helemaal niets mis is met kleine borsten. Het voordeel van grote is wel dat je je meer pens kan permiteren.
voorgevormd heb ik ook ja, maar ik heb nu hele fijne gevonden, van de hunkemollerquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb ook voorgevormde hoor,moet ook wel met mijn altijd harde tepels
Vinden de mannen te leuk op het werk onder mijn labjas, dus dat doen we maar niet
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:36 schreef Syrena het volgende:
Ojee Uniek, hoop dat het meevalt met je oog!
Mo, maar je bent ook een lekkah dingZeker in dat pak. Ik vond de roze das erg leuk trouwens
![]()
Ik heb ook voorgevormd zodat mensen m'n "deurbellen"niet zien (zo noemden we dat vroegah
)
he, wat fijn! Hoop dat 't snel over is daarmeequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, ontstoken inderdaad maar voor de rest niks ernstig, zo even oogdruppels halen.
Pfff, opgelucht
Wauw, je tweede Rome ervaringquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Rome.
Ben er twee keer geweest: eerste keer met school, in de vijfde, en de tweede keer met mn ouders.
Beiden waren érg tof:
- Met school was het super omdat vrijwel iedereen er voor het eerst was, allemaal tegelijk onder de indruk enzo. Later nog met zn allen gaan stappen op Piazza Navona, er zijn maar weinig dingen die dat nog kunnen overtreffen.
- Met mn ouders was het vooral heel bijzonder: we hebben de paus mogen ontmoeten (heeft de Italiaanse Doe-een-Wens-stichting geregeld i.v.m. mijn zusje), zijn in het parlementsgebouw geweest, hebben geluncht met de (Nederlandse!) rechterhand van de paus, en zijn ook nog eens in de pauselijke vertrekken geweest. Dat was echt héél gaaf. En toen ben ik op de foto gegaan met een soldaat van de Zwitserse Garde, die echt zichtbaar ontzettend veel moeite moest doen om niet te gaan lachen.
Ja, t was ook heel bijzonder om mee te maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wauw, je tweede Rome ervaring! Wat ontzettend gaaf omdat allemaal van zo dichtbij te mogen zien. En dat je met de Zwitserse Garde op de foto mocht, wij mochten dat niet
![]()
Ik ben dus ook met school geweest, was echt een super ervaring! Ook nog één dag een uitstapje naar Pompei geweest, ook heel indrukwekkend.
Leuk als je dit topic op je werk opentquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
en over de kipfilets:
[ afbeelding ]
dit is zo'n deceptiedus dan liever maar gewoon sowieso klein
Dit is echt niet lullig bedoeld, maar is dit niet heel veel om te eten? Zelfs als ik een vreetkick heb dan eet ik vaak minder.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:14 schreef Goodbye het volgende:
Abend!
O: volle yoghurt met cruesli
T: appel
T: evergreen
L: 2 boterhammen gelderse rookworst
T: handje pepernoten + plakje ontbijtkoek
T: halve banaan
D: biefstuk, gebakken aardappeltjes, sla
Hmm, het lijkt mij dus helemaal niet zo'n dramatische lijst! Prima zelfs, zij het iets teveel zoetigheid en dierlijk vet. Goodbye, red ons uit dit dispuut en gooi er een berekening tegenaanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is echt niet lullig bedoeld, maar is dit niet heel veel om te eten? Zelfs als ik een vreetkick heb dan eet ik vaak minder.
Ik weet het! Ben juist dankzij dit topic wat meer gaan etenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:22 schreef Dendrietje het volgende:
Bedankt voor 't warme welkom! M'n naam komt van 'dendriet', een zenuwcel. Tsja, geneeskundestudent he
@PPP: Als je al lang op laag kcal zit (zelfs als je niet uithongert, maar gewoon minder dan nodig) dan went je lichaam daaraan. Je zou kunnen proberen tóch meer te bewegen en op onderhoud te eten. Je kan dan misschien 1 kg aankomen, maar als je dan na een maand weer gaat lijnen dan gaat die kilo er zo weer af, plus extra. De vraag is alleen of je dit kan en wilt
@Viking: Ik ken 't, ik moet ook altijd schrappenAltijd nog beter dan te weinig woorden hebben denk ik maar, erbij verzinnen is een stuk moeilijker..
Lijstje heb ik zelf nog niet, daar begin ik morgen wel mee
Zit jij hier al langer? Even gemist denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is echt niet lullig bedoeld, maar is dit niet heel veel om te eten? Zelfs als ik een vreetkick heb dan eet ik vaak minder.
Nee, op de volle yoghurt naquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is echt niet heel veel hoor. Jij hebt nogal een vertekend beeld van wat dan een vreetkick is denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
O: uit de ah to go, normaal zou ik thuis magere yoghurt met muesli eten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:14 schreef Goodbye het volgende:
Abend!
O: volle yoghurt met cruesli
T: evergreen
L: 2 boterhammen gelderse rookworst
T: handje pepernoten + plakje ontbijtkoek
T: halve banaan
D: biefstuk, gebakken aardappeltjes, sla
Het zijn héél dunne plakjes hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:24 schreef ColdFeet het volgende:
Goodbye, worst is sowieso vrij vet en bewerkt, om die redenen vind ik het een relatief slechte keuze. Het verschil in kcal tussen magere en volle yoghurt valt best mee (mits ongezoet!). Zo vreselijk vet is volle yoghurt niet!
Nou ja, en een beetje zoet moet kunnen, maar cruesli EN evergreen EN pepernoten EN ontbijtkoek is too much. Ik zou de pepernoten kiezen, dan
Ik moest trouwens nog aan kwak denken in NY (voel je gevleid, popje) toen ik dat hele zoetige brood at. Dat brood in de VS geldt als ongezond en in NL als gezond...
Op zich prima, toch? Geen vlees in de macaroni?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:22 schreef Ek-Mei het volgende:
O: activia met wat yoghurt en handje muesli
S: sportschool half uur cardio beetje kracht
T: banaan
L: 2 boterhammen sandwichspread/sla, cracker philadelpia, beker optimel
T: 2 snack a jacks bbq smaak
D: macaroni met veeel groente en sla
Ja ook mager rundergehakt erin maar voornamelijk heel veel groente, met wel saus uit een potjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op zich prima, toch? Geen vlees in de macaroni?
Misschien wat uitkijken met loze carbs (snack--a-jacks, macaroni, cracker indien niet volkoren), en ik ben zelf geen fan van van die light-bewerkte zuivel. Maar dat zegt niet dat je ze niet magWel etiketten lezen: kijken hoeveel suikers erin zitten, en hoeveel zoetstoffen.
Enne, halfuurtje cardio en een beetje kracht, maar?
Vik, tof dat je niet aankomtJe lijst is wel lichtelijk om te huilen, maar allez
heb je daar toevallig een recept van? Ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik heb vandaag een tamelijk slank toetje gemaakt (voor mij als hartgrondige room- en chocoladeliefhebber best een prestatie, ja): gestoomde kokoscakejes
![]()
Je gebruikt er geen vet voor, alleen eieren, zelfrijzend bakmeel en palmsuiker. Nou ja, en kokos.
dat dus... een vreetkick is hier gewoon een zak chips leegeten en daarna nog wat blokjes kaas en worst, nadat je 's middags al dat lekkere broodje kroket uit de kantine hebt genuttigd en 's ochtends luxe hebt ontbeten met broodjes briequote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:00 schreef Dendrietje het volgende:
[..]
Dit is echt niet heel veel hoor. Jij hebt nogal een vertekend beeld van wat dan een vreetkick is denk ik
Wat lekker zeg, dat je bijna op vakantie gaat, met dit druilerige weer hier!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:20 schreef conleche het volgende:
Ik ga gewoon over een paar dagen al naar Egypte!!
Misschien mag ik bij m'n thee vanavond nog een brokje speculaas.
Herkenbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus... een vreetkick is hier gewoon een zak chips leegeten en daarna nog wat blokjes kaas en worst, nadat je 's middags al dat lekkere broodje kroket uit de kantine hebt genuttigd en 's ochtends luxe hebt ontbeten met broodjes brie
Veel chocola en pepernoten en zo?? Ik moet na Egypte het sporten weer serieuzer oppakken!! Ik was de laatste tijd zo moe als ik thuiskwam, dat ik me er echt niet toe kon zetten. Niet goed!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:24 schreef cyclechick het volgende:
Mijn lijstje is zo dramatisch dat ik 'm niet eens durf te posten, maar als ik zeg dat ik ongesteld ben, kun je vast wel raden hoe het ongeveer is.
Wel net braaf gefitnessed en oefeningen van de fysio gedaan, én een uur gespind!
Jawel, allemaal in 1 schaaltje en het is de lekkerste combi ooit!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef Chicolate het volgende:
Co, je toetje, toch niet allemaal tegelijk in 1 schaaltje he? (want dan klinkt het echt te ranzig) En alweer bijna naar Egypte. Moeten we je alweer missen ...
Zo,foto-opdrachtje af en geleverd. Nu moed verzamelen om toch maar wel huiswerk te gaan maken. Of mijn kamer opruimen. Ik mag kiezen.
Vooral dat eerste. mijn ontbijt was een glas optimel drink (ja, die uit de bonus!) en daarna ging het foutquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Veel chocola en pepernoten en zo?? Ik moet na Egypte het sporten weer serieuzer oppakken!! Ik was de laatste tijd zo moe als ik thuiskwam, dat ik me er echt niet toe kon zetten. Niet goed!
Van m'n innerlijke stem, binnenin m'n diepste eigenste binnenste, jeweetz!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat lekker zeg, dat je bijna op vakantie gaat, met dit druilerige weer hier!![]()
Enne, van wie moet dat dan mogen?
Wat is een broodje Mario??quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Vooral dat eerste. mijn ontbijt was een glas optimel drink (ja, die uit de bonus!) en daarna ging het foutheul veul chocola gegeten. toen de rest van de dag niks, en mijn avondeten was een broodje mario. net na het sporten nog een kleine eiwitshake genomen, om te voorkomen dat ik nu weer slechte digen ga eten
Morgen gaat het vast weer beter![]()
hoe komt het dat je zo moe bent? Hard gewerkt? slecht geslapen? of minder energie-gevoel doordat de zon weg is? dat heb ik heel vaak namelijk, dan wil je alleen maar slapen/op de bank hangen als je thuis komt
[img][/img] dat is een broodje marioquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is een broodje Mario??![]()
Dat moe.....ik denk een combinatie van herfst inderdaad en een griepje wat er in de verte zat aan te komen. Wat ik wel heb kunnen afwenden met echt shitladingen aan vitamine c. Knock wood.
Hoe was je etentje bij McMindvol?
Vanillevla met citroensorbetijsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel, allemaal in 1 schaaltje en het is de lekkerste combi ooit!!Ik eet al een week hetzelfde toetje, wegens alleen nog maar zin daar in
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dat is een broodje mario![]()
ai, ik hoop dat je dan niet op je vakantie ziek wordt! maar daar is zon en zee en rust, dus dat komt vast helemaal goedhoe lang ga je eigenlijk weg?
Het etentje was erg leukgister kwam ie bij mij eten, maar mijn eten was mislukt
wilde padthai maken, maar de noedels waren te zacht, waardoor het meer een thaise pap werd
dat klinkt superleuk!!alvast heel veel plezier gewenst, mocht ik dat vergeten te zeggenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt het toch gewoon verkocht als gebonden soep toch?? Delicatesse in Thailand!!![]()
Nee, ik voel geen griep meer, dus dat is goed, want veel zee en rust ga ik niet zien. Zon wel! In Cairo is het 30 graden en in Luxor 37!! Ik ga 9 dagen, waarvan 2 reisdagen en dan in Egypte een kleine rondreis, dus Cairo en de piramides, Luxor (met ballonvlucht) en dan nog 2 dagen strand (daar ga ik een introductieduik nemen).
Ik heb er veel zin in, maar ik ga maar zo kort, omdat ik niet zeker weet of ik wel functioneer binnen zo'n groep. Mocht het bevallen, dan ga ik volgend jaar wel wat langer en verder weg!
Klinkt als een fijne dag Indiaantje!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Trusten, Fiets! Broodje MarioLekker warm broodje zodat de kaas zacht wordt
![]()
Ik ben terug en het was echt enorm leuk!Ik studeerde af met allemaal vriendinnetjes en we werden bijna allemaal na elkaar opgeroepen
Ik kreeg een lieve toespraak van mijn begeleider en iedereen kreeg een universiteits-beeldje, een domtoren-chocolade-dingetje in de pauze, een baret (zo'n afstudeer-ding!
), een flesje wijn en een roos! En je diploma + bijlage natuurlijk
![]()
Van mn mams heb ik een ketting met een turqoise gehad en --> superleuk --> mijn collega's (ik werk bij de uni) kwamen bijna allemaal langs om naar mijn uitreiking te kijken en ze hadden een grote bos bloemen voor me
En vriendje nam mams en mij mee uit eten!
Dus yay
Wat goehoed!!! Jeetje, wat gaat dat snel ineens naar beneden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:57 schreef Viking84 het volgende:
67.8 vanochtend. En dat door normale hoeveelheden te eten!
. Ja sorry hoor, dat ik dat blijf zeggen, maar het is gewoon super
. Ik ga m'n streef aanpassen naar 65.
Ja ik ben zo blijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat goehoed!!! Jeetje, wat gaat dat snel ineens naar beneden.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
leek wel een wentelteefje, zoveel heb ik me omgedraaid![]()
Ik hoop op z'n minst dat ze nu zo'n kater hebben dat ze heel hard moeten kotsenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:26 schreef loveli het volgende:
Jeu! Ik hoop dat ze zich hebben opengehaald aan de ruit en hun enkels hebben gekneusd tijdens het stampen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
Graftakkekut*******![]()
![]()
Een stel bezopen studenten heeft vannacht onze auto gemolesteerd. Ruit kapot, bedrading van het stuur kapotgetrokken en op het dak staan stampen.
Mijn humeur, wat doe je
Mr had de verzekering gebeld, en zij regelen het, in p'siepe (wel een heel gefax met expertisebureaus en kostenramingen en politie, maar allez).quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
He jakkes CF.![]()
Weet je wel zeker dat het onder je verzekering valt?
Vandalisme volgens mij niet ...
Nee. Ik probeer niet echt om af te vallen, dus dit is eigenlijk de eerste keer dat ik in dit topic zit. Ik bedoel het ook échtécht niet lullig. Mijn moeder had anorexia, dan krijg je ook dat soort dingen. Lief dat je nog gereageerd hebt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zit jij hier al langer? Even gemist denk ikIk ga mijn lijst analyseren, uno momento!
Met de aantekening dat ik tegenwoordig ook lijstjes post als ik NIET zo'n voorbeeldige dag heb gehad
Volgens mij was het deze:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:51 schreef cyclechick het volgende:
CF! Wat een klotestudenten zeg!! Dat is echt een kutactie, ze moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven!!
Even een vraagje: XM had hier pasgeleden een filmpje/liedje geplaatst van haar spinningles, maar ik weet niet meer welke dat was... iemadn enig idee? ik moet weer een nieuwe les in elkaar knutselen namelijk
Mooie samenvattingquote:Op donderdag 8 oktober 2009 04:01 schreef Merel het volgende:
Ik sla waarschijnlijk nog een hoop over, maar toch:
Omdat de vergadering was afgesproken zonder eindtijd. Iets te specifieke info om neer te zetten waar het precies over ging, maar het was een actieve avond waarin de partijen iets verder zijn gekomen. Verder betekent helaas niet noodzakelijk "dichter bij elkaar".quote:Loveli waarom is het zo laat geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |