he, wat fijn! Hoop dat 't snel over is daarmeequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, ontstoken inderdaad maar voor de rest niks ernstig, zo even oogdruppels halen.
Pfff, opgelucht
Wauw, je tweede Rome ervaringquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Rome.
Ben er twee keer geweest: eerste keer met school, in de vijfde, en de tweede keer met mn ouders.
Beiden waren érg tof:
- Met school was het super omdat vrijwel iedereen er voor het eerst was, allemaal tegelijk onder de indruk enzo. Later nog met zn allen gaan stappen op Piazza Navona, er zijn maar weinig dingen die dat nog kunnen overtreffen.
- Met mn ouders was het vooral heel bijzonder: we hebben de paus mogen ontmoeten (heeft de Italiaanse Doe-een-Wens-stichting geregeld i.v.m. mijn zusje), zijn in het parlementsgebouw geweest, hebben geluncht met de (Nederlandse!) rechterhand van de paus, en zijn ook nog eens in de pauselijke vertrekken geweest. Dat was echt héél gaaf. En toen ben ik op de foto gegaan met een soldaat van de Zwitserse Garde, die echt zichtbaar ontzettend veel moeite moest doen om niet te gaan lachen.
Ja, t was ook heel bijzonder om mee te maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wauw, je tweede Rome ervaring! Wat ontzettend gaaf omdat allemaal van zo dichtbij te mogen zien. En dat je met de Zwitserse Garde op de foto mocht, wij mochten dat niet
![]()
Ik ben dus ook met school geweest, was echt een super ervaring! Ook nog één dag een uitstapje naar Pompei geweest, ook heel indrukwekkend.
Leuk als je dit topic op je werk opentquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
en over de kipfilets:
[ afbeelding ]
dit is zo'n deceptiedus dan liever maar gewoon sowieso klein
Dit is echt niet lullig bedoeld, maar is dit niet heel veel om te eten? Zelfs als ik een vreetkick heb dan eet ik vaak minder.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:14 schreef Goodbye het volgende:
Abend!
O: volle yoghurt met cruesli
T: appel
T: evergreen
L: 2 boterhammen gelderse rookworst
T: handje pepernoten + plakje ontbijtkoek
T: halve banaan
D: biefstuk, gebakken aardappeltjes, sla
Hmm, het lijkt mij dus helemaal niet zo'n dramatische lijst! Prima zelfs, zij het iets teveel zoetigheid en dierlijk vet. Goodbye, red ons uit dit dispuut en gooi er een berekening tegenaanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is echt niet lullig bedoeld, maar is dit niet heel veel om te eten? Zelfs als ik een vreetkick heb dan eet ik vaak minder.
Ik weet het! Ben juist dankzij dit topic wat meer gaan etenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:22 schreef Dendrietje het volgende:
Bedankt voor 't warme welkom! M'n naam komt van 'dendriet', een zenuwcel. Tsja, geneeskundestudent he
@PPP: Als je al lang op laag kcal zit (zelfs als je niet uithongert, maar gewoon minder dan nodig) dan went je lichaam daaraan. Je zou kunnen proberen tóch meer te bewegen en op onderhoud te eten. Je kan dan misschien 1 kg aankomen, maar als je dan na een maand weer gaat lijnen dan gaat die kilo er zo weer af, plus extra. De vraag is alleen of je dit kan en wilt
@Viking: Ik ken 't, ik moet ook altijd schrappenAltijd nog beter dan te weinig woorden hebben denk ik maar, erbij verzinnen is een stuk moeilijker..
Lijstje heb ik zelf nog niet, daar begin ik morgen wel mee
Zit jij hier al langer? Even gemist denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is echt niet lullig bedoeld, maar is dit niet heel veel om te eten? Zelfs als ik een vreetkick heb dan eet ik vaak minder.
Nee, op de volle yoghurt naquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is echt niet heel veel hoor. Jij hebt nogal een vertekend beeld van wat dan een vreetkick is denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
O: uit de ah to go, normaal zou ik thuis magere yoghurt met muesli eten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:14 schreef Goodbye het volgende:
Abend!
O: volle yoghurt met cruesli
T: evergreen
L: 2 boterhammen gelderse rookworst
T: handje pepernoten + plakje ontbijtkoek
T: halve banaan
D: biefstuk, gebakken aardappeltjes, sla
Het zijn héél dunne plakjes hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:24 schreef ColdFeet het volgende:
Goodbye, worst is sowieso vrij vet en bewerkt, om die redenen vind ik het een relatief slechte keuze. Het verschil in kcal tussen magere en volle yoghurt valt best mee (mits ongezoet!). Zo vreselijk vet is volle yoghurt niet!
Nou ja, en een beetje zoet moet kunnen, maar cruesli EN evergreen EN pepernoten EN ontbijtkoek is too much. Ik zou de pepernoten kiezen, dan
Ik moest trouwens nog aan kwak denken in NY (voel je gevleid, popje) toen ik dat hele zoetige brood at. Dat brood in de VS geldt als ongezond en in NL als gezond...
Op zich prima, toch? Geen vlees in de macaroni?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:22 schreef Ek-Mei het volgende:
O: activia met wat yoghurt en handje muesli
S: sportschool half uur cardio beetje kracht
T: banaan
L: 2 boterhammen sandwichspread/sla, cracker philadelpia, beker optimel
T: 2 snack a jacks bbq smaak
D: macaroni met veeel groente en sla
Ja ook mager rundergehakt erin maar voornamelijk heel veel groente, met wel saus uit een potjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op zich prima, toch? Geen vlees in de macaroni?
Misschien wat uitkijken met loze carbs (snack--a-jacks, macaroni, cracker indien niet volkoren), en ik ben zelf geen fan van van die light-bewerkte zuivel. Maar dat zegt niet dat je ze niet magWel etiketten lezen: kijken hoeveel suikers erin zitten, en hoeveel zoetstoffen.
Enne, halfuurtje cardio en een beetje kracht, maar?
Vik, tof dat je niet aankomtJe lijst is wel lichtelijk om te huilen, maar allez
heb je daar toevallig een recept van? Ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik heb vandaag een tamelijk slank toetje gemaakt (voor mij als hartgrondige room- en chocoladeliefhebber best een prestatie, ja): gestoomde kokoscakejes
![]()
Je gebruikt er geen vet voor, alleen eieren, zelfrijzend bakmeel en palmsuiker. Nou ja, en kokos.
dat dus... een vreetkick is hier gewoon een zak chips leegeten en daarna nog wat blokjes kaas en worst, nadat je 's middags al dat lekkere broodje kroket uit de kantine hebt genuttigd en 's ochtends luxe hebt ontbeten met broodjes briequote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:00 schreef Dendrietje het volgende:
[..]
Dit is echt niet heel veel hoor. Jij hebt nogal een vertekend beeld van wat dan een vreetkick is denk ik
Wat lekker zeg, dat je bijna op vakantie gaat, met dit druilerige weer hier!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:20 schreef conleche het volgende:
Ik ga gewoon over een paar dagen al naar Egypte!!
Misschien mag ik bij m'n thee vanavond nog een brokje speculaas.
Herkenbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus... een vreetkick is hier gewoon een zak chips leegeten en daarna nog wat blokjes kaas en worst, nadat je 's middags al dat lekkere broodje kroket uit de kantine hebt genuttigd en 's ochtends luxe hebt ontbeten met broodjes brie
Veel chocola en pepernoten en zo?? Ik moet na Egypte het sporten weer serieuzer oppakken!! Ik was de laatste tijd zo moe als ik thuiskwam, dat ik me er echt niet toe kon zetten. Niet goed!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:24 schreef cyclechick het volgende:
Mijn lijstje is zo dramatisch dat ik 'm niet eens durf te posten, maar als ik zeg dat ik ongesteld ben, kun je vast wel raden hoe het ongeveer is.
Wel net braaf gefitnessed en oefeningen van de fysio gedaan, én een uur gespind!
Jawel, allemaal in 1 schaaltje en het is de lekkerste combi ooit!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef Chicolate het volgende:
Co, je toetje, toch niet allemaal tegelijk in 1 schaaltje he? (want dan klinkt het echt te ranzig) En alweer bijna naar Egypte. Moeten we je alweer missen ...
Zo,foto-opdrachtje af en geleverd. Nu moed verzamelen om toch maar wel huiswerk te gaan maken. Of mijn kamer opruimen. Ik mag kiezen.
Vooral dat eerste. mijn ontbijt was een glas optimel drink (ja, die uit de bonus!) en daarna ging het foutquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Veel chocola en pepernoten en zo?? Ik moet na Egypte het sporten weer serieuzer oppakken!! Ik was de laatste tijd zo moe als ik thuiskwam, dat ik me er echt niet toe kon zetten. Niet goed!
Van m'n innerlijke stem, binnenin m'n diepste eigenste binnenste, jeweetz!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Wat lekker zeg, dat je bijna op vakantie gaat, met dit druilerige weer hier!![]()
Enne, van wie moet dat dan mogen?
Wat is een broodje Mario??quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:30 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Vooral dat eerste. mijn ontbijt was een glas optimel drink (ja, die uit de bonus!) en daarna ging het foutheul veul chocola gegeten. toen de rest van de dag niks, en mijn avondeten was een broodje mario. net na het sporten nog een kleine eiwitshake genomen, om te voorkomen dat ik nu weer slechte digen ga eten
Morgen gaat het vast weer beter![]()
hoe komt het dat je zo moe bent? Hard gewerkt? slecht geslapen? of minder energie-gevoel doordat de zon weg is? dat heb ik heel vaak namelijk, dan wil je alleen maar slapen/op de bank hangen als je thuis komt
[img][/img] dat is een broodje marioquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat is een broodje Mario??![]()
Dat moe.....ik denk een combinatie van herfst inderdaad en een griepje wat er in de verte zat aan te komen. Wat ik wel heb kunnen afwenden met echt shitladingen aan vitamine c. Knock wood.
Hoe was je etentje bij McMindvol?
Vanillevla met citroensorbetijsquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Jawel, allemaal in 1 schaaltje en het is de lekkerste combi ooit!!Ik eet al een week hetzelfde toetje, wegens alleen nog maar zin daar in
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:41 schreef cyclechick het volgende:
[..]
[ afbeelding ] dat is een broodje mario![]()
ai, ik hoop dat je dan niet op je vakantie ziek wordt! maar daar is zon en zee en rust, dus dat komt vast helemaal goedhoe lang ga je eigenlijk weg?
Het etentje was erg leukgister kwam ie bij mij eten, maar mijn eten was mislukt
wilde padthai maken, maar de noedels waren te zacht, waardoor het meer een thaise pap werd
dat klinkt superleuk!!alvast heel veel plezier gewenst, mocht ik dat vergeten te zeggenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Je hebt het toch gewoon verkocht als gebonden soep toch?? Delicatesse in Thailand!!![]()
Nee, ik voel geen griep meer, dus dat is goed, want veel zee en rust ga ik niet zien. Zon wel! In Cairo is het 30 graden en in Luxor 37!! Ik ga 9 dagen, waarvan 2 reisdagen en dan in Egypte een kleine rondreis, dus Cairo en de piramides, Luxor (met ballonvlucht) en dan nog 2 dagen strand (daar ga ik een introductieduik nemen).
Ik heb er veel zin in, maar ik ga maar zo kort, omdat ik niet zeker weet of ik wel functioneer binnen zo'n groep. Mocht het bevallen, dan ga ik volgend jaar wel wat langer en verder weg!
Klinkt als een fijne dag Indiaantje!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Trusten, Fiets! Broodje MarioLekker warm broodje zodat de kaas zacht wordt
![]()
Ik ben terug en het was echt enorm leuk!Ik studeerde af met allemaal vriendinnetjes en we werden bijna allemaal na elkaar opgeroepen
Ik kreeg een lieve toespraak van mijn begeleider en iedereen kreeg een universiteits-beeldje, een domtoren-chocolade-dingetje in de pauze, een baret (zo'n afstudeer-ding!
), een flesje wijn en een roos! En je diploma + bijlage natuurlijk
![]()
Van mn mams heb ik een ketting met een turqoise gehad en --> superleuk --> mijn collega's (ik werk bij de uni) kwamen bijna allemaal langs om naar mijn uitreiking te kijken en ze hadden een grote bos bloemen voor me
En vriendje nam mams en mij mee uit eten!
Dus yay
Wat goehoed!!! Jeetje, wat gaat dat snel ineens naar beneden.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 07:57 schreef Viking84 het volgende:
67.8 vanochtend. En dat door normale hoeveelheden te eten!
. Ja sorry hoor, dat ik dat blijf zeggen, maar het is gewoon super
. Ik ga m'n streef aanpassen naar 65.
Ja ik ben zo blijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 09:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Wat goehoed!!! Jeetje, wat gaat dat snel ineens naar beneden.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
leek wel een wentelteefje, zoveel heb ik me omgedraaid![]()
Ik hoop op z'n minst dat ze nu zo'n kater hebben dat ze heel hard moeten kotsenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:26 schreef loveli het volgende:
Jeu! Ik hoop dat ze zich hebben opengehaald aan de ruit en hun enkels hebben gekneusd tijdens het stampen.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
Graftakkekut*******![]()
![]()
Een stel bezopen studenten heeft vannacht onze auto gemolesteerd. Ruit kapot, bedrading van het stuur kapotgetrokken en op het dak staan stampen.
Mijn humeur, wat doe je
Mr had de verzekering gebeld, en zij regelen het, in p'siepe (wel een heel gefax met expertisebureaus en kostenramingen en politie, maar allez).quote:Op donderdag 8 oktober 2009 12:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
He jakkes CF.![]()
Weet je wel zeker dat het onder je verzekering valt?
Vandalisme volgens mij niet ...
Nee. Ik probeer niet echt om af te vallen, dus dit is eigenlijk de eerste keer dat ik in dit topic zit. Ik bedoel het ook échtécht niet lullig. Mijn moeder had anorexia, dan krijg je ook dat soort dingen. Lief dat je nog gereageerd hebt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zit jij hier al langer? Even gemist denk ikIk ga mijn lijst analyseren, uno momento!
Met de aantekening dat ik tegenwoordig ook lijstjes post als ik NIET zo'n voorbeeldige dag heb gehad
Volgens mij was het deze:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:51 schreef cyclechick het volgende:
CF! Wat een klotestudenten zeg!! Dat is echt een kutactie, ze moeten gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven!!
Even een vraagje: XM had hier pasgeleden een filmpje/liedje geplaatst van haar spinningles, maar ik weet niet meer welke dat was... iemadn enig idee? ik moet weer een nieuwe les in elkaar knutselen namelijk
Mooie samenvattingquote:Op donderdag 8 oktober 2009 04:01 schreef Merel het volgende:
Ik sla waarschijnlijk nog een hoop over, maar toch:
Omdat de vergadering was afgesproken zonder eindtijd. Iets te specifieke info om neer te zetten waar het precies over ging, maar het was een actieve avond waarin de partijen iets verder zijn gekomen. Verder betekent helaas niet noodzakelijk "dichter bij elkaar".quote:Loveli waarom is het zo laat geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |