Dit is echt niet heel veel hoor. Jij hebt nogal een vertekend beeld van wat dan een vreetkick is denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is echt niet lullig bedoeld, maar is dit niet heel veel om te eten? Zelfs als ik een vreetkick heb dan eet ik vaak minder.
O: uit de ah to go, normaal zou ik thuis magere yoghurt met muesli eten.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:14 schreef Goodbye het volgende:
Abend!
O: volle yoghurt met cruesli
T: appel
T: evergreen
L: 2 boterhammen gelderse rookworst
T: handje pepernoten + plakje ontbijtkoek
T: halve banaan
D: biefstuk, gebakken aardappeltjes, sla
Het zijn héél dunne plakjes hoorquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:24 schreef ColdFeet het volgende:
Goodbye, worst is sowieso vrij vet en bewerkt, om die redenen vind ik het een relatief slechte keuze. Het verschil in kcal tussen magere en volle yoghurt valt best mee (mits ongezoet!). Zo vreselijk vet is volle yoghurt niet!
Nou ja, en een beetje zoet moet kunnen, maar cruesli EN evergreen EN pepernoten EN ontbijtkoek is too much. Ik zou de pepernoten kiezen, dan
Ik moest trouwens nog aan kwak denken in NY (voel je gevleid, popje) toen ik dat hele zoetige brood at. Dat brood in de VS geldt als ongezond en in NL als gezond...
Op zich prima, toch? Geen vlees in de macaroni?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:22 schreef Ek-Mei het volgende:
O: activia met wat yoghurt en handje muesli
S: sportschool half uur cardio beetje kracht
T: banaan
L: 2 boterhammen sandwichspread/sla, cracker philadelpia, beker optimel
T: appel
T: 2 snack a jacks bbq smaak
D: macaroni met veeel groente en sla
Ja ook mager rundergehakt erin maar voornamelijk heel veel groente, met wel saus uit een potjequote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op zich prima, toch? Geen vlees in de macaroni?
Misschien wat uitkijken met loze carbs (snack--a-jacks, macaroni, cracker indien niet volkoren), en ik ben zelf geen fan van van die light-bewerkte zuivel. Maar dat zegt niet dat je ze niet magWel etiketten lezen: kijken hoeveel suikers erin zitten, en hoeveel zoetstoffen.
Enne, halfuurtje cardio en een beetje kracht, maar?
Vik, tof dat je niet aankomtJe lijst is wel lichtelijk om te huilen, maar allez
heb je daar toevallig een recept van? Ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik heb vandaag een tamelijk slank toetje gemaakt (voor mij als hartgrondige room- en chocoladeliefhebber best een prestatie, ja): gestoomde kokoscakejes
![]()
Je gebruikt er geen vet voor, alleen eieren, zelfrijzend bakmeel en palmsuiker. Nou ja, en kokos.
dat dus... een vreetkick is hier gewoon een zak chips leegeten en daarna nog wat blokjes kaas en worst, nadat je 's middags al dat lekkere broodje kroket uit de kantine hebt genuttigd en 's ochtends luxe hebt ontbeten met broodjes briequote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:00 schreef Dendrietje het volgende:
[..]
Dit is echt niet heel veel hoor. Jij hebt nogal een vertekend beeld van wat dan een vreetkick is denk ik
Wat lekker zeg, dat je bijna op vakantie gaat, met dit druilerige weer hier!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:20 schreef conleche het volgende:
Ik ga gewoon over een paar dagen al naar Egypte!!
Misschien mag ik bij m'n thee vanavond nog een brokje speculaas.
Herkenbaarquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat dus... een vreetkick is hier gewoon een zak chips leegeten en daarna nog wat blokjes kaas en worst, nadat je 's middags al dat lekkere broodje kroket uit de kantine hebt genuttigd en 's ochtends luxe hebt ontbeten met broodjes brie
Veel chocola en pepernoten en zo?? Ik moet na Egypte het sporten weer serieuzer oppakken!! Ik was de laatste tijd zo moe als ik thuiskwam, dat ik me er echt niet toe kon zetten. Niet goed!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:24 schreef cyclechick het volgende:
Mijn lijstje is zo dramatisch dat ik 'm niet eens durf te posten, maar als ik zeg dat ik ongesteld ben, kun je vast wel raden hoe het ongeveer is.
Wel net braaf gefitnessed en oefeningen van de fysio gedaan, én een uur gespind!
Jawel, allemaal in 1 schaaltje en het is de lekkerste combi ooit!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef Chicolate het volgende:
Co, je toetje, toch niet allemaal tegelijk in 1 schaaltje he? (want dan klinkt het echt te ranzig) En alweer bijna naar Egypte. Moeten we je alweer missen ...
Zo,foto-opdrachtje af en geleverd. Nu moed verzamelen om toch maar wel huiswerk te gaan maken. Of mijn kamer opruimen. Ik mag kiezen.
Vooral dat eerste. mijn ontbijt was een glas optimel drink (ja, die uit de bonus!) en daarna ging het foutquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Veel chocola en pepernoten en zo?? Ik moet na Egypte het sporten weer serieuzer oppakken!! Ik was de laatste tijd zo moe als ik thuiskwam, dat ik me er echt niet toe kon zetten. Niet goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |