abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73464849
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:25 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dit is echt niet lullig bedoeld, maar is dit niet heel veel om te eten? Zelfs als ik een vreetkick heb dan eet ik vaak minder.
Dit is echt niet heel veel hoor. Jij hebt nogal een vertekend beeld van wat dan een vreetkick is denk ik
pi_73464865
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 18:14 schreef Goodbye het volgende:
Abend!

O: volle yoghurt met cruesli
T: appel
T: evergreen
L: 2 boterhammen gelderse rookworst
T: handje pepernoten + plakje ontbijtkoek
T: halve banaan
D: biefstuk, gebakken aardappeltjes, sla
O: uit de ah to go, normaal zou ik thuis magere yoghurt met muesli eten.
T: lijkt me prima
T: ik hou van koekjes Als ik braver ben eet ik op dit tijdstip een boterham (met jam, appelstroop of pindakaas)
L: Lekkerrrr, maar idd ism de biefstuk iets te veel vlees, CF Normaal eet ik dan ook één van bovenstaande broodbelegkeuzes als ik veel vlees eet 's avonds
T: pepernoten van mijn collega die voor mijn neus waren gezet + ontbijtkoek, want ik moest snel vanochtend. Normaal neem ik hier fruit/zuivel of een boterham, waar ik maar zin in heb. Nootjes probeer ik ook nog wel eens
D: lijkt me ook prima, eet niet vaak gebakken aardappeltjes.

Tadaaaaaaaaaaaaa!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73464894
Ik vind dus ook absoluut niet dat ik te veel heb gegeten, ik had alleen wel op sommige plekken verstandigere keuzes kunnen maken
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73464912
Al ben ik niet echt een goed voorbeeld meer Door al het gesport heb ik constant honger!
Mijn lijstje, had alleen niet zo veel zoet willen eten, maar het brood was op

O: 2 boterhammen pindakaas, 4 glazen sinaasappelsap
T: 3 bekers chocomel, 2 likkoekjes
L: 0,8L optimel, 3 grote koeken, 2 bananen, kop soep uit zak, boterham vlokken
T: halve zak kroepoek, halve bak emping blado, stuk chocolade rijstwafel

En nu heb ik honger en ga ik indonesisch eten Normaal eet ik minder frisdrank/koek en meer brood en brinta..
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:15:52 #230
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73465381
Lijstje:

O: yoghurt met frambozen
T: boterham met paté
L: twee boterhammen met paté, glas melk
T: banaan
T: citroendropijsje
T: kitkat chunky
D: lasagne

, Ik eet tegenwoordig best veel en toch kom ik niet enorm veel aan (zondag 6 of 7 boterhammen gegeten. Niks aan het handje hoor! ).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:20:53 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73465586
Morgen is de begrafenis van mijn oom. Kan er helaas niet bij zijn .
Wel bizar: vorige week dinsdag was hij met al zijn kinderen op de begrafenis van zijn broer. Niemand die er toen aan dacht dat zij ruim een week later hun eigen vader zouden moeten begraven .
Niet meer actief op Fok!
pi_73465653

Ik vind dat lijstje ook absoluut niet veel hoor!

Mijn lijstje van vandaag:

O: activia met wat yoghurt en handje muesli
S: sportschool half uur cardio beetje kracht
L: 2 boterhammen sandwichspread/sla, cracker philadelpia, beker optimel
T: 2 snack a jacks bbq smaak
D: macaroni met veeel groente en sla

commentaar welkom!
pi_73465744
Goodbye, worst is sowieso vrij vet en bewerkt, om die redenen vind ik het een relatief slechte keuze. Het verschil in kcal tussen magere en volle yoghurt valt best mee (mits ongezoet!). Zo vreselijk vet is volle yoghurt niet!

Nou ja, en een beetje zoet moet kunnen, maar cruesli EN evergreen EN pepernoten EN ontbijtkoek is too much. Ik zou de pepernoten kiezen, dan

Ik moest trouwens nog aan kwak denken in NY (voel je gevleid, popje ) toen ik dat hele zoetige brood at. Dat brood in de VS geldt als ongezond en in NL als gezond...
  woensdag 7 oktober 2009 @ 19:26:24 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73465820
Ik stond vandaag bij de kassa en de jongen achter mij nam echt alleen maar ongezonde dingen mee: twee zakken chips, twee flessen cola, kokosbrood, witbrood. Ik moest me bijna bedwingen om hem niet aan te spreken : "Jongeman, zou je niet een volkorenbrood meenemen met een pot pindakaas? " .
Niet meer actief op Fok!
pi_73465887
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:24 schreef ColdFeet het volgende:
Goodbye, worst is sowieso vrij vet en bewerkt, om die redenen vind ik het een relatief slechte keuze. Het verschil in kcal tussen magere en volle yoghurt valt best mee (mits ongezoet!). Zo vreselijk vet is volle yoghurt niet!

Nou ja, en een beetje zoet moet kunnen, maar cruesli EN evergreen EN pepernoten EN ontbijtkoek is too much. Ik zou de pepernoten kiezen, dan

Ik moest trouwens nog aan kwak denken in NY (voel je gevleid, popje ) toen ik dat hele zoetige brood at. Dat brood in de VS geldt als ongezond en in NL als gezond...
Het zijn héél dunne plakjes hoor

Yoghurt was inderdaad ongezoet, had er anders nog wat zoetstof/suiker ingemikt, ware het niet dat die cruesli zo megazoet was (ben al helemaal gewend aan muesli).

En nouja, nu moet iedereen niet gaan denken dat ik dagelijks zo eet hoor Ik vergreep me een beetje aan de zoetigheid vandaag.
pi_73465902
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:22 schreef Ek-Mei het volgende:
O: activia met wat yoghurt en handje muesli
S: sportschool half uur cardio beetje kracht
L: 2 boterhammen sandwichspread/sla, cracker philadelpia, beker optimel
T: 2 snack a jacks bbq smaak
D: macaroni met veeel groente en sla
Op zich prima, toch? Geen vlees in de macaroni?
Misschien wat uitkijken met loze carbs (snack--a-jacks, macaroni, cracker indien niet volkoren), en ik ben zelf geen fan van van die light-bewerkte zuivel. Maar dat zegt niet dat je ze niet mag Wel etiketten lezen: kijken hoeveel suikers erin zitten, en hoeveel zoetstoffen.

Enne, halfuurtje cardio en een beetje kracht, maar?

Vik, tof dat je niet aankomt Je lijst is wel lichtelijk om te huilen, maar allez
pi_73466020
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Op zich prima, toch? Geen vlees in de macaroni?
Misschien wat uitkijken met loze carbs (snack--a-jacks, macaroni, cracker indien niet volkoren), en ik ben zelf geen fan van van die light-bewerkte zuivel. Maar dat zegt niet dat je ze niet mag Wel etiketten lezen: kijken hoeveel suikers erin zitten, en hoeveel zoetstoffen.

Enne, halfuurtje cardio en een beetje kracht, maar?

Vik, tof dat je niet aankomt Je lijst is wel lichtelijk om te huilen, maar allez
Ja ook mager rundergehakt erin maar voornamelijk heel veel groente, met wel saus uit een potje
cracker is volkoren en het sporten was vandaag zo weinig omdat ik uitleg kreeg over oefeningen en een schema toen was er alweer en uur voorbij en had ik niet zoveel tijd meer om te sporten
pi_73466180
Oh ja, lijstje
  • bak brinta
  • 8 plakken roggebrood met pindakaas
  • bak pompoensoep met lamsworstje
  • avondeten: beetje rijst, enorme berg gemengde groente, pindasaus.
  • toe: vanillekwark met verbrokkelde speculaas
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      woensdag 7 oktober 2009 @ 19:41:29 #239
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_73466335
    quote:
    Op dinsdag 6 oktober 2009 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
    Oh, ik heb vandaag een tamelijk slank toetje gemaakt (voor mij als hartgrondige room- en chocoladeliefhebber best een prestatie, ja ): gestoomde kokoscakejes Je gebruikt er geen vet voor, alleen eieren, zelfrijzend bakmeel en palmsuiker. Nou ja, en kokos.
    heb je daar toevallig een recept van? Ik kokosnoot!

mijn lijstje is ietsie veranderd :
    O: havermout met banaan en pindakaas en lijnzaad
    L: 4x volkoren boterham (1x tosti kaas, lightsalami, mosterd en 1x vegapate) met koffie met melk
    T: druiven met yoghurt en muesli met koffie met melk
    D: aardappeltjes uit de oven, broccoli, zelfgemaakte falafelburgers met ketchup
    T: 3 blokjes pure chocola met pitjes

Ik vind de regen op het dak altijd zo fijn klinken! Als ik zo heb afgewassen ga ik lekker met thee op de bank 'mannen die vrouwen haten' uitlezen
    but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
      woensdag 7 oktober 2009 @ 20:20:56 #240
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_73467742
    Lijstje ook maar doen dan:

O: Bakje yoghurt met rozijntjes
    T: -
    L: Boerenbrood met uitsmijter met ham (lunch buiten de deur, figures)
    T: Appel
    S: RPM
    D: Lasagne met spinazie
    T: -

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
    Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
    pi_73468912
    quote:
    Op woensdag 7 oktober 2009 19:00 schreef Dendrietje het volgende:

[..]

Dit is echt niet heel veel hoor. Jij hebt nogal een vertekend beeld van wat dan een vreetkick is denk ik
    dat dus... een vreetkick is hier gewoon een zak chips leegeten en daarna nog wat blokjes kaas en worst, nadat je 's middags al dat lekkere broodje kroket uit de kantine hebt genuttigd en 's ochtends luxe hebt ontbeten met broodjes brie

Mijn avondeten was ook bagger (maar wel lekker )

Had een Maiskolf uit de oven met een klein beetje roomboter (echt heel weinig!)
    2 rostischijven
    1 broodje kroket
    3 miniloempiaas

maar als je kijkt naar wat ik verder heb gegeten was 't wel mogelijk

O: 2 gekookte eitjes
    L: grote bak magere kwark met 2 bananen in stukjes
    Ja doei.
      woensdag 7 oktober 2009 @ 21:12:57 #242
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_73469665
    mijn lijstje:

O: groooote bak muesli zonder toegevoegde suikers, met een appel en een kiwi en yoghurt
    T: mueslireep (vast met heel veel toegevoegde suikers)
    L: 2 kaastosti's
    T: handje zoute drop
    T: stroopwafel
    T: heel veel duits leren
    D: broodje met groenteburger met beetje mayo en sla, kom brocollisoep met blauwe kaas..
    T: of handje drop, of stukje pure chocola...zo maar eens kiezen..
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_73469962
    Ik ga gewoon over een paar dagen al naar Egypte!! Morgen nog een dagje in de galerie werken. Moet ook nog de laatste hand leggen aan 7 portretten en vernissen, die moet ik vrijdag afleveren en dan ook eten bij mijn vader. Het is maar goed dat ik zaterdag 's avonds laat vertrek, anders had ik niet geweten wanneer m'n nieuwe backpack te pakken.

O: tosti ham/30+ kaas
    L: 2x brood met filet A.+rauwkost
    T: wodka, light chips
    D: biologische ribkarbonade (ik vond het meer een haas, maar enfin) met champignon roomsaus.
    Witlof ham/kaas uit de oven/gril. Aardappeltjes die ik heb geprobeerd te bakken op de crisp-plaat van m'n magnetron, maar dat werd chips. Toetje: vla/citroensorbetijs/druiven

Misschien mag ik bij m'n thee vanavond nog een brokje speculaas.
    pi_73470093
    Mijn lijstje is zo dramatisch dat ik 'm niet eens durf te posten, maar als ik zeg dat ik ongesteld ben, kun je vast wel raden hoe het ongeveer is.

Wel net braaf gefitnessed en oefeningen van de fysio gedaan, én een uur gespind!
    Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
    Kortom, eet ook broccoli.
    pi_73470158
    quote:
    Op woensdag 7 oktober 2009 21:20 schreef conleche het volgende:
    Ik ga gewoon over een paar dagen al naar Egypte!!

Misschien mag ik bij m'n thee vanavond nog een brokje speculaas.
    Wat lekker zeg, dat je bijna op vakantie gaat, met dit druilerige weer hier!

Enne, van wie moet dat dan mogen?
    pi_73470178
    quote:
    Op woensdag 7 oktober 2009 20:53 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat dus... een vreetkick is hier gewoon een zak chips leegeten en daarna nog wat blokjes kaas en worst, nadat je 's middags al dat lekkere broodje kroket uit de kantine hebt genuttigd en 's ochtends luxe hebt ontbeten met broodjes brie
    Herkenbaar In m'n erge buien ging het nog wel eens verder bij mij - 's middags al een croissantje, ach, een muffin, wat koekjes. Bij thuiskomst nog meer koekjes, ijs, chips.. Ik heb toch wat weggestauwd

Ik kom net terug van hardlopen (ik loop met Evy) en voor 't eerst 30 minuten achtereen gelopen
    pi_73470180
    Co, je toetje, toch niet allemaal tegelijk in 1 schaaltje he? (want dan klinkt het echt te ranzig) En alweer bijna naar Egypte . Moeten we je alweer missen ...

Zo,foto-opdrachtje af en geleverd. Nu moed verzamelen om toch maar wel huiswerk te gaan maken . Of mijn kamer opruimen. Ik mag kiezen.
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
    pi_73470220
    quote:
    Op woensdag 7 oktober 2009 21:24 schreef cyclechick het volgende:
    Mijn lijstje is zo dramatisch dat ik 'm niet eens durf te posten, maar als ik zeg dat ik ongesteld ben, kun je vast wel raden hoe het ongeveer is.

Wel net braaf gefitnessed en oefeningen van de fysio gedaan, én een uur gespind!
    Veel chocola en pepernoten en zo?? Ik moet na Egypte het sporten weer serieuzer oppakken!! Ik was de laatste tijd zo moe als ik thuiskwam, dat ik me er echt niet toe kon zetten. Niet goed!
    pi_73470275
    quote:
    Op woensdag 7 oktober 2009 21:26 schreef Chicolate het volgende:
    Co, je toetje, toch niet allemaal tegelijk in 1 schaaltje he? (want dan klinkt het echt te ranzig) En alweer bijna naar Egypte . Moeten we je alweer missen ...

Zo,foto-opdrachtje af en geleverd. Nu moed verzamelen om toch maar wel huiswerk te gaan maken . Of mijn kamer opruimen. Ik mag kiezen.
    Jawel, allemaal in 1 schaaltje en het is de lekkerste combi ooit!! Ik eet al een week hetzelfde toetje, wegens alleen nog maar zin daar in
    pi_73470321
    quote:
    Op woensdag 7 oktober 2009 21:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Veel chocola en pepernoten en zo?? Ik moet na Egypte het sporten weer serieuzer oppakken!! Ik was de laatste tijd zo moe als ik thuiskwam, dat ik me er echt niet toe kon zetten. Niet goed!
    Vooral dat eerste. mijn ontbijt was een glas optimel drink (ja, die uit de bonus!) en daarna ging het fout heul veul chocola gegeten. toen de rest van de dag niks, en mijn avondeten was een broodje mario. net na het sporten nog een kleine eiwitshake genomen, om te voorkomen dat ik nu weer slechte digen ga eten

Morgen gaat het vast weer beter

hoe komt het dat je zo moe bent? Hard gewerkt? slecht geslapen? of minder energie-gevoel doordat de zon weg is? dat heb ik heel vaak namelijk, dan wil je alleen maar slapen/op de bank hangen als je thuis komt
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')