ik moest zo lachen toen de kipfilets in de pesto vielen...dat was pas grappig!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:50 schreef Daph_ het volgende:
Kwak ja klopt! Maar op de foto staat het, en denk dat het jasje dan ook mooier zit
[..]
Hahaha ik moest zo lachen om je spoiler
Awwwwquote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:21 schreef AKnynke het volgende:
ik moest zo lachen toen de kipfilets in de pesto vielen...dat was pas grappig!
Mental image
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
het was maat 50quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ahw, balen PF
Kwak, ai, dat jasje zir wel erg naarDe mouwen zijn veel te lang!
Jij ook alquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Brrrr het is echt koud hier, en de verwarming staat nog niet aan (zal volgende week wel gebeuren ofzo).
Ik heb nu een lange broek + sweater aan, met daaronder voetbalsokken van mr. PPP en zijn badjas er nog overheen. En ik drink thee. En nóg heb ik het koud.
Ahquote:
Kipfilets staan veeeeel natuurlijker dan gelbh's. Bepaalde kleding kan er net wat mooier door staan. Niet dat ik ze je wil aanpraten, want roeien met de riemen die je hebt is wel zo rielekst.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
@ PF: jammer
@kipfiletjes: neen, en dat doe ik ook niet. Ik heb een tijdje gelbhs gedragen, maar het 'klopt' gewoon niet. Ik baal wel dat ik A(A) hebhet is geheel buiten proportie allemaal, maar ik wil me er niet mer druk om maken. Vergroten doe ik toch niet, dus moet ik (en de medemens met mij) maar tevreden zijn met die muggenbulten van me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |