abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73425133
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 14:52 schreef loveli het volgende:
Werk roept onverwachts, ivm schoonmoeder (terminale kanker, voor de verandering ) van een collega val ik voor hem in.

Ik neig het meest naar zwart pak, twijfel nog tussen broek met rode schoenen en rok met zwarte schoentjes. Vanavond na werk ga ik even strijken en passen.
Dan zou ik voor broek met rode schoenen gaan . Wat kleuraccenten zijn wel mooi bij een zwart pak.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73425401
Ik vind rood met zwart dus erg lelijk (doet me direct aan kerstmis denken)grijs met rood vind ik daarentegen weer heel mooi.

Als het zwarte pak mooi is van snit dan zou ik dat aandoen. Met een t-shirt eronder. Geen blouse. Mooie kleuren bij zwart vind ik: zwart, wit, turquoise, en alle gedekte kleuren, dus olijfgroen, oudblauw, oudroze, grijs, vooral de warme varianten en zo verder.

Heel mooi vind ik ook; helemaal in het zwart maar met bruinleren details, dus bruine laarzen, ceintuur en/of tas.

Ik heb PF gesmst, maar geen antwoord!!
  Vis een optie? dinsdag 6 oktober 2009 @ 15:10:26 #53
70532 loveli
N
pi_73425514
Het rode truitje is warm koraal/tomaatrood, niet knal (dat kan ik toch niet hebben). Turquoise doet het erg goed bij mij, maar dat draag ik zo vaak al.

Anyway, werk roept, als ik vanavond tijd heb voor foto's laat ik het misschien even beoordelen.
crap in = crap out
pi_73425917
* duimt voor goed nieuws van PF *

Go MoBlo

En natuurlijk voor Syrena:

Lijstje tot nu toe:
O: 68 gram muesli met 150 gram optimel bosvruchtenyoghurt en een beker optimel
T: plakje ontbijtkoek (63 kCal)
L: best grote bak cruesli (OP!!) met optimel perzikyoghurt, banaan
T: spa en fruit en 2 smoeltjes ufo's
D: wat de pot schaft!
pi_73426384
Oh, even een vraagje.

Ik heb op woningen gereageerd op woningnet, en nu staat er dat er een woning is aangeboden. Daarboven staat dat je niet hoeft te bevestigen dat je naar de bezichtiging komt.

Nu is de nood niet zo hoog nu (want 100 van de 103 inschrijvingen), maar wat moet ik met zo'n mededeling doen? Met iemand contact opnemen? Ik snap er niks van

Ik stel deze vraag omdat ik dit niet wil hebben als ik toevallig wél hoog geëindigd ben
pi_73427124
Als je nummer 100 bent hoef je toch niks te doen? De woning is nu aangeboden aan nr. 1 op de lijst, die mag bezichtigen en als die hem niet wil gaat hij naar nummer 2, etc. Als jij in aanmerking komt voor een woning en het zin heeft om te gaan bezichtigen zullen ze je toch wel een duidelijkere boodschap sturen?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_73427259
Ja dat weet ik dus niet Er staat onder de woninggegevens "De woning is aangeboden". Ik vind het een beetje vaag allemaal .
pi_73427734
Degene aan wie hij aangeboden is zal dat toch wel weten?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:28:29 #59
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73427967
Syrena, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag

Moblo netjes! zet um op meid, en onthoudt: geluk zit niet in gewicht!

Lijst gisteren:
Veel chinees

Lijst vandaag:
Patat met halve kip (thank Mo :'P )
En mijn normale 4 boterhammen, kom bruinebonensoep met veel spekjes en rookworst.

Morgen weer pas op de plaats, moet kunnen want ik voel mijn wangen gloeien, mijn voorholte kloppen en mijn lijf trillen dus denk dat ik wat verkouden ga worden.

Bob. 'veel' eten en langzaam afvallen is beter dan weinig eten en niet meer afvallen, dat weet je toch? Als je maar je vetten, vitamines en mineralen binnenkrijgt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:28:35 #60
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73427974
Hoihoi!

Hoe is het hier? Nog geen nieuws on the Piefster? Syrena nog feli enzo en voor Moblo geloof ik

Vanochtend een saaie roadshow gehad in R'dam en toen ff de stad ingedoken. Heel leuk ende feestelijk jurkje gekocht voor een event van het werk a.s. donderdag (Voor de geinteresseerden: http://steps.nl/index1.html , 'dresses', 4x pijltje naar links, en dan het 2e jurkje van rechts, de paarse). En, weer maat 38 . Maar bij de H&M soms weer 40. Irritant. Nouja, ik heb wat moois!

Lijstje

O: yoghurt met rozijntjes
T: -
L: - (slecht geregeld bij die roadshow)
T: Italiaans ciabatta met tonijnsalade
T: stukje knackebrod met wat boter
D: ???

Maar eens bedenken, moeten straks nog boodschappen doen.

Nu notulen uitwerken .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73427993
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 15:06 schreef conleche het volgende:
Ik vind rood met zwart dus erg lelijk
Kerst? Maar dat is toch groen met rood? Of desnoods wit met rood als je aan de kerstman denkt.

En ik heb net een donkere chocolade reep gekregen met peper er in, die is vies zeg. Nouja, eigenlijk alleen maar positief natuurlijk, dan eet ik hem niet op.
pi_73428179
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:29 schreef Bob. het volgende:

[..]

Kerst? Maar dat is toch groen met rood? Of desnoods wit met rood als je aan de kerstman denkt.

En ik heb net een donkere chocolade reep gekregen met peper er in, die is vies zeg. Nouja, eigenlijk alleen maar positief natuurlijk, dan eet ik hem niet op.
Ja het kersttafellaken, ja , maar bijna iedere vrouw heeft dan iets zwarts met roods aan, moet je maar opletten!!

XM: leuk jurkje, sws leuke jurkjes!! Kan je zeker niet online ergens kopen?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:38:21 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73428339
Nee helaas co... Maar Steps heeft leuk spul de laatste tijd .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73428504
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee helaas co... Maar Steps heeft leuk spul de laatste tijd .
Hmmmmm. Misschien me morgenochtend dan maar eens richting de stad begeven.......ga ik vroeg, dan valt het wel mee! Ik heb ook nog een tegoedcard van de H&M van 40 euro. Wip ik daar ook even binnen.

Ik vind winkelen niet leuk
pi_73428561
Leuk jurkje XM!

Allemaal leuk inderdaad. Bij zulke dingen denk ik altijd "hebben!" maar als ik eerlijk ben draag ik zoiets toch te weinig want door de week kom ik toch heel vaak weer op een spijkerbroek uit.

Oeh, which reminds me... Ik moet ook nog gaan winkelen deze week, ik wil een broek + jasje voor een congres. Ik heb ook nog een H&M-bon van 40 euro, daar hebben ze toch ook pakken?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:46:38 #66
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73428656
Jurkjes... Als ik in een jurkje loop op hak (JES) dan denken mensen, die achter mij aanlopen, nog dat ik een travestiet ben Ben echt zo lomp
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:48:00 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73428708
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:42 schreef conleche het volgende:

[..]

Hmmmmm. Misschien me morgenochtend dan maar eens richting de stad begeven.......ga ik vroeg, dan valt het wel mee! Ik heb ook nog een tegoedcard van de H&M van 40 euro. Wip ik daar ook even binnen.

Ik vind winkelen niet leuk
Ik ook niet, maar moet er do. leuk uitzien en bijna alles wat ik heb aan feestelijke kledij is te groot of niet passend voor de gelegenheid. Dus tja.
pi_73428865
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Leuk jurkje XM!

Allemaal leuk inderdaad. Bij zulke dingen denk ik altijd "hebben!" maar als ik eerlijk ben draag ik zoiets toch te weinig want door de week kom ik toch heel vaak weer op een spijkerbroek uit.

Oeh, which reminds me... Ik moet ook nog gaan winkelen deze week, ik wil een broek + jasje voor een congres. Ik heb ook nog een H&M-bon van 40 euro, daar hebben ze toch ook pakken?
Jup. Ik heb er laatst nog twee pakken gekocht, maar ze hebben de prijzen voor blazers verhoogd (ik betaalde de laatste keer 50 euro voor de blazer, terwijl het vroegah 40 euro was).. Broeken zijn meestal 30 euro
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:54:06 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73428931
Oe, ik moet er 8 dec. (jaja) er echt gewoon goddelijk uitzien
Dan ziet de gros van de mensen dat ik in 2 jaar: 1/3 van mijn gewicht kwijt ben en dat ik heus wel mijn wenkbrauwen kan epileren , haren niet altijd sluik hoeft te zijn en vrouwelijk eruit kan zien

Hoe? Dat weet ik nog niet
pi_73428947
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoihoi!

Hoe is het hier? Nog geen nieuws on the Piefster? Syrena nog feli enzo en voor Moblo geloof ik

Vanochtend een saaie roadshow gehad in R'dam en toen ff de stad ingedoken. Heel leuk ende feestelijk jurkje gekocht voor een event van het werk a.s. donderdag (Voor de geinteresseerden: http://steps.nl/index1.html , 'dresses', 4x pijltje naar links, en dan het 2e jurkje van rechts, de paarse). En, weer maat 38 . Maar bij de H&M soms weer 40. Irritant. Nouja, ik heb wat moois!
Leuk jurkje ja! En ben het met de andere dames eens, staat best veel leuks op de site . Toch jammer dat ik nooit dingen heb waarvoor ik er netjes uit moet zien .

Maar uhm, bestaan er ook jurkjes waar je sneakers oid onder kan dragen? Die ook nog eens warm genoeg zijn voor herfst/winter (om een idee te geven, ik zit nu met een trui en een badjas aan, omdat ik het zo koud heb)? Heb zelf wel leuke gezien, maar daar moet je echt nette schoenen onder. Ik wil het best wel eens een keer proberen, maar ik val al regelmatig om met sportschoenen, met hakken kan je me helemaal uit de schappen (in de winkel) plukken omdat ik mn evenwicht weer eens kwijt ben. Laatst vroeg iemand of ik gedronken had ...
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:56:30 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73429004
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Oe, ik moet er 8 dec. (jaja) er echt gewoon goddelijk uitzien
Dan ziet de gros van de mensen dat ik in 2 jaar: 1/3 van mijn gewicht kwijt ben en dat ik heus wel mijn wenkbrauwen kan epileren , haren niet altijd sluik hoeft te zijn en vrouwelijk eruit kan zien

Hoe? Dat weet ik nog niet
Leuk project voor een meetinkje
pi_73429033
Chico, er zijn toch genoeg platte schoenen die geen sneakers zijn? Laarzen bijvoorbeeld, hoge laarzen met een maillot zijn ook gelijk lekker warm.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 16:57:40 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73429051
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:54 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Leuk jurkje ja! En ben het met de andere dames eens, staat best veel leuks op de site . Toch jammer dat ik nooit dingen heb waarvoor ik er netjes uit moet zien .

Maar uhm, bestaan er ook jurkjes waar je sneakers oid onder kan dragen? Die ook nog eens warm genoeg zijn voor herfst/winter (om een idee te geven, ik zit nu met een trui en een badjas aan, omdat ik het zo koud heb)? Heb zelf wel leuke gezien, maar daar moet je echt nette schoenen onder. Ik wil het best wel eens een keer proberen, maar ik val al regelmatig om met sportschoenen, met hakken kan je me helemaal uit de schappen (in de winkel) plukken omdat ik mn evenwicht weer eens kwijt ben. Laatst vroeg iemand of ik gedronken had ...
Jurkjes met sneakers eronder? Waarom sneakers? Ballerina'tjes niks dan? Met een legging dan onder het jurkje ofzo? En gewoon oefenen op die hakken . (Wel hilarische mental image trouwens )
pi_73429081
Oja, en wat XM zegt.
pi_73429123
Kun je er dan geen platte laarzen onder dragen Chico? Niet zo onstabiel en lekker warm.

Ik ben trouwens echt gek op shoppen, ook als ik niks mag kopen ga ik vrolijk naar de stad om overal een beetje rond te kijken.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:01:07 #76
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73429155
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, en wat XM zegt.
Ja en wat Mini zegt, platte laarzen zát in de winkels momenteel. Shabbies etc.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:01:50 #77
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73429178
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Leuk project voor een meetinkje
Groningen?

Maar als jezelf lekker voelt in een jurkje dan is dat toch heeriljk? Ken dat helemaal niet, was altijd 'de dikkke' en dat is altijd geaccentueerd door slobbertruien en joggingbroeken.

Joggingbroeken en slobbertruien, mijn favoriete avondkleding
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 17:04:08 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73429258
Uniek, same here hoor! Ik liep ook altijd in laagjes en wijde kleding en slobbergoed, maar nu zit ik zo rond maat 38 en heb ik curves om te showen ! En jij vast ook .
pi_73430545
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Jurkjes met sneakers eronder? Waarom sneakers? Ballerina'tjes niks dan? Met een legging dan onder het jurkje ofzo? En gewoon oefenen op die hakken . (Wel hilarische mental image trouwens )
Ballerina's passen mijn zooltjes niet in en platte laarzen ... tja, ik moet het eerste paar dat bij mij past (ik mooi vind en me staat) nog tegenkomen vrees ik . Oefenen met echte hakken is dan denk ik nog een makkelijkere optie. Maar ik zal volgende keer kijken als ik weer in de stad ben . (Je had er vast bij willen zijn toen het echt gebeurde . En ik had niet eens gedronken, ik was gewoon verkouden )
pi_73430913
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ken dat helemaal niet, was altijd 'de dikkke' en dat is altijd geaccentueerd door slobbertruien en joggingbroeken.
Herkenbaar uit mijn dikke periode Maar het is nu wel onwijs zonde als jij je zo geweldig afgeslankte lijf verstopt, dus je went er maar aan Het zou je zo goed staan!

Wat is er 8 december?
pi_73431005
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Groningen?

Maar als jezelf lekker voelt in een jurkje dan is dat toch heeriljk? Ken dat helemaal niet, was altijd 'de dikkke' en dat is altijd geaccentueerd door slobbertruien en joggingbroeken.

Joggingbroeken en slobbertruien, mijn favoriete avondkleding
Uniek!! Je moet echt wat aan je zelfbeeld doen!! Ik heb je foto's op hyves gezien en je moet zeker niet dunner worden!! Het is nu precies goed!! Je bent echt superslank!! En je moet gewoon rustig beginnen met jurkjes. Gewoon eerst combineren met platte laarzen, een beetje de Esprit style zeg maar. Als je daaraan gewend ben kan je altijd nog overstappen op iets met hakken en toeters en bellen. Of je kan het ook gewoon daar bij laten!!
pi_73431570
Of je begint niet meteen met jurkjes, maar met wat meer sportieve/casual rokjes. Spijkerrokje met een smal, getailleerd bloesje of een leuke (niet slobberende) trui?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:47:12 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73432186
Zie! Ik ben niet de enige met die mening uniekje!
pi_73432234
ik heb nieuwe laarzen! gekocht van een deel van mn energie teruggave

hoge laarzen, met een medium hak, die lekker zitten én passen
Kwak
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:50:17 #85
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73432272
Mooie laarzen kwakz! Maar wie is die engerd op de achtergrond?
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 18:57:43 #86
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73432488
ik ga even heel ontopic mijn lijstje plaatsen:

O: havermout met banaan en pindakaas en lijnzaad
L: 4x volkoren boterham (1x tosti kaas, lightsalami, mosterd, 1x vegapate) met 2 koffie met melk
D: volkorenpenne met tomatenpaprikasaus met hamblokjes en een glas lessini light
T: druiven met yoghurt en muesli
T: blokje pure chocola met pitjes

straks even teruglezen, ik moet nu namelijk afwassen
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_73432719
Popjes Wat lief! Heb ik gewoon twee dagen een verjaargevoel

Mijn nieuwe collega is heel aardig. En ik vind het oprecht rot voor d'r dat ze in zo'n stom team komt als het onze Ze had het zelfs al gemerkt, dat de anderen stug deden. Ik heb haar maar verzekerd dat dat ECHT niet aan haar ligt. En ik hoop dat ik niet al te negatief heb gedaan over de anderen maar het is ook zo'n verschil met andere plaatsen. Als ik hoor wat collega's op andere locaties allemaal doen, uit eten enzo. Gebeurt hier dus echt nooit, als er al een voorstel komt beginnen ze meteen met zeiken en negatief doen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73432750
Ik lees straks thuis wel goed bij trouwens, staat zo stom als je iemand aan het inwerken bent en dan zelf gaat zitten fokken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73432770

Leuke laarzen kwak!
Syrena, nog gefeliciteerd

PF, wanneer horen we van je?

Ik heb weer een 9 terug voor mijn opdrachten. Die docent geeft echt hele hoge cijfers
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:12:47 #90
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73432931
Zo, net voor het eerst in 3 maanden een stuk gerend! Alles bij elkaar toch een dik half uur gelopen, best okay! Beetje jammer dat het vriendje net zo lang niets gedaan heeft, en een stuk betere basisconditie heeft!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:17:47 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73433079
.

Nou PF, doe eens posten!
Gefeliciteerd, Syrena!

En ik ben moe .
Niet meer actief op Fok!
pi_73433102

Zo, klaar om naar constitutieborrel te gaan. De broek zit al een stuk beter dan toen ik hem kocht, alleen is hij nu rond mijn 'taille' wel écht te groot
Ja doei.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:19:57 #93
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73433144
wat voor functie heb je eigenlijk in dat bestuur, Moblo?
pi_73433148
veurzitter
Ja doei.
pi_73433159
ik vind t helemaal niet vormeloos en mannelijk staan moblo, mooi met je haar zo!

wat ben je slank!!

@ecuzme: ik zat de west wing te kijken
Kwak
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:20:55 #96
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73433166
oioioi! Ik vind de roze stropdas over de top, maar het staat je verder wel mooi!
pi_73433201
de roze stropdas moet is tradisie! niet onze eigen keus dus

en dank ik ben er nog steeds niet echt tevreden over maargoed... het is maar voor een jaartje

nu snel naar de bus
Ja doei.
pi_73433253
Brrrr het is echt koud hier, en de verwarming staat nog niet aan (zal volgende week wel gebeuren ofzo).

Ik heb nu een lange broek + sweater aan, met daaronder voetbalsokken van mr. PPP en zijn badjas er nog overheen. En ik drink thee. En nóg heb ik het koud.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:24:08 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73433278
Ik vind het jasje niet zo mooi zitten moblo ... Trekt wat rond het knoopje, of komt het doordat je een foto aan het maken bent? Maar een pak misstaat je echt niet heur .
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:24:18 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73433281
Ik vind de roze stropdas ook over the top .
Maar verder zie je er best ok uit, mootje .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')