he, wat fijn! Hoop dat 't snel over is daarmeequote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, ontstoken inderdaad maar voor de rest niks ernstig, zo even oogdruppels halen.
Pfff, opgelucht
Wauw, je tweede Rome ervaringquote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:20 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Rome.
Ben er twee keer geweest: eerste keer met school, in de vijfde, en de tweede keer met mn ouders.
Beiden waren érg tof:
- Met school was het super omdat vrijwel iedereen er voor het eerst was, allemaal tegelijk onder de indruk enzo. Later nog met zn allen gaan stappen op Piazza Navona, er zijn maar weinig dingen die dat nog kunnen overtreffen.
- Met mn ouders was het vooral heel bijzonder: we hebben de paus mogen ontmoeten (heeft de Italiaanse Doe-een-Wens-stichting geregeld i.v.m. mijn zusje), zijn in het parlementsgebouw geweest, hebben geluncht met de (Nederlandse!) rechterhand van de paus, en zijn ook nog eens in de pauselijke vertrekken geweest. Dat was echt héél gaaf. En toen ben ik op de foto gegaan met een soldaat van de Zwitserse Garde, die echt zichtbaar ontzettend veel moeite moest doen om niet te gaan lachen.
Ja, t was ook heel bijzonder om mee te maken.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wauw, je tweede Rome ervaring! Wat ontzettend gaaf omdat allemaal van zo dichtbij te mogen zien. En dat je met de Zwitserse Garde op de foto mocht, wij mochten dat niet
![]()
Ik ben dus ook met school geweest, was echt een super ervaring! Ook nog één dag een uitstapje naar Pompei geweest, ook heel indrukwekkend.
Leuk als je dit topic op je werk opentquote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
en over de kipfilets:
[ afbeelding ]
dit is zo'n deceptiedus dan liever maar gewoon sowieso klein
Dit is echt niet lullig bedoeld, maar is dit niet heel veel om te eten? Zelfs als ik een vreetkick heb dan eet ik vaak minder.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:14 schreef Goodbye het volgende:
Abend!
O: volle yoghurt met cruesli
T: appel
T: evergreen
L: 2 boterhammen gelderse rookworst
T: handje pepernoten + plakje ontbijtkoek
T: halve banaan
D: biefstuk, gebakken aardappeltjes, sla
Hmm, het lijkt mij dus helemaal niet zo'n dramatische lijst! Prima zelfs, zij het iets teveel zoetigheid en dierlijk vet. Goodbye, red ons uit dit dispuut en gooi er een berekening tegenaanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is echt niet lullig bedoeld, maar is dit niet heel veel om te eten? Zelfs als ik een vreetkick heb dan eet ik vaak minder.
Ik weet het! Ben juist dankzij dit topic wat meer gaan etenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:22 schreef Dendrietje het volgende:
Bedankt voor 't warme welkom! M'n naam komt van 'dendriet', een zenuwcel. Tsja, geneeskundestudent he
@PPP: Als je al lang op laag kcal zit (zelfs als je niet uithongert, maar gewoon minder dan nodig) dan went je lichaam daaraan. Je zou kunnen proberen tóch meer te bewegen en op onderhoud te eten. Je kan dan misschien 1 kg aankomen, maar als je dan na een maand weer gaat lijnen dan gaat die kilo er zo weer af, plus extra. De vraag is alleen of je dit kan en wilt
@Viking: Ik ken 't, ik moet ook altijd schrappenAltijd nog beter dan te weinig woorden hebben denk ik maar, erbij verzinnen is een stuk moeilijker..
Lijstje heb ik zelf nog niet, daar begin ik morgen wel mee
Zit jij hier al langer? Even gemist denk ikquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dit is echt niet lullig bedoeld, maar is dit niet heel veel om te eten? Zelfs als ik een vreetkick heb dan eet ik vaak minder.
Nee, op de volle yoghurt naquote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:25 schreef Tamashii het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |