Kerst?quote:
Ja het kersttafellaken, jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:29 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kerst?Maar dat is toch groen met rood? Of desnoods wit met rood als je aan de kerstman denkt.
![]()
En ik heb net een donkere chocolade reep gekregen met peper er in, die is vies zeg.Nouja, eigenlijk alleen maar positief natuurlijk, dan eet ik hem niet op.
Hmmmmm. Misschien me morgenochtend dan maar eens richting de stad begeven.......ga ik vroeg, dan valt het wel mee! Ik heb ook nog een tegoedcard van de H&M van 40 euro. Wip ik daar ook even binnen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee helaas co... Maar Steps heeft leuk spul de laatste tijd.
Ik ook niet, maar moet er do. leuk uitzien en bijna alles wat ik heb aan feestelijke kledij is te groot of niet passend voor de gelegenheid. Dus tja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Hmmmmm. Misschien me morgenochtend dan maar eens richting de stad begeven.......ga ik vroeg, dan valt het wel mee! Ik heb ook nog een tegoedcard van de H&M van 40 euro. Wip ik daar ook even binnen.
Ik vind winkelen niet leuk![]()
Jup. Ik heb er laatst nog twee pakken gekocht, maar ze hebben de prijzen voor blazers verhoogd (ik betaalde de laatste keer 50 euro voor de blazer, terwijl het vroegah 40 euro was).. Broeken zijn meestal 30 euroquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Leuk jurkje XM!![]()
Allemaal leuk inderdaad.Bij zulke dingen denk ik altijd "hebben!" maar als ik eerlijk ben draag ik zoiets toch te weinig want door de week kom ik toch heel vaak weer op een spijkerbroek uit.
Oeh, which reminds me... Ik moet ook nog gaan winkelen deze week, ik wil een broek + jasje voor een congres. Ik heb ook nog een H&M-bon van 40 euro, daar hebben ze toch ook pakken?
Leuk jurkje ja! En ben het met de andere dames eens, staat best veel leuks op de sitequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoihoi!
Hoe is het hier? Nog geen nieuws on the Piefster? Syrena nog feli enzo envoor Moblo geloof ik
![]()
Vanochtend een saaie roadshow gehad in R'dam en toen ff de stad ingedoken. Heel leuk ende feestelijk jurkje gekocht voor een event van het werk a.s. donderdag (Voor de geinteresseerden: http://steps.nl/index1.html , 'dresses', 4x pijltje naar links, en dan het 2e jurkje van rechts, de paarse). En, weer maat 38. Maar bij de H&M soms weer 40. Irritant. Nouja, ik heb wat moois!
Leuk project voor een meetinkjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Oe, ik moet er 8 dec. (jaja) er echt gewoon goddelijk uitzien
Dan ziet de gros van de mensen dat ik in 2 jaar: 1/3 van mijn gewicht kwijt ben en dat ik heus wel mijn wenkbrauwen kan epileren , haren niet altijd sluik hoeft te zijn en vrouwelijk eruit kan zien
Hoe? Dat weet ik nog niet
Jurkjes met sneakers eronder? Waarom sneakers? Ballerina'tjes niks dan? Met een legging dan onder het jurkje ofzo? En gewoon oefenen op die hakkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Leuk jurkje ja! En ben het met de andere dames eens, staat best veel leuks op de site. Toch jammer dat ik nooit dingen heb waarvoor ik er netjes uit moet zien
.
Maar uhm, bestaan er ook jurkjes waar je sneakers oid onder kan dragen?Die ook nog eens warm genoeg zijn voor herfst/winter (om een idee te geven, ik zit nu met een trui en een badjas aan, omdat ik het zo koud heb)? Heb zelf wel leuke gezien, maar daar moet je echt nette schoenen onder. Ik wil het best wel eens een keer proberen, maar ik val al regelmatig om met sportschoenen, met hakken kan je me helemaal uit de schappen (in de winkel) plukken omdat ik mn evenwicht weer eens kwijt ben. Laatst vroeg iemand of ik gedronken had
...
Ja en wat Mini zegt, platte laarzen zát in de winkels momenteel. Shabbies etc.quote:
Groningen?quote:
Ballerina's passen mijn zooltjes niet in en platte laarzen ... tja, ik moet het eerste paar dat bij mij past (ik mooi vind en me staat) nog tegenkomen vrees ikquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jurkjes met sneakers eronder? Waarom sneakers? Ballerina'tjes niks dan? Met een legging dan onder het jurkje ofzo? En gewoon oefenen op die hakken. (Wel hilarische mental image trouwens
)
Herkenbaar uit mijn dikke periodequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Ken dat helemaal niet, was altijd 'de dikkke' en dat is altijd geaccentueerd door slobbertruien en joggingbroeken.
Uniek!! Je moet echt wat aan je zelfbeeld doen!! Ik heb je foto's op hyves gezien en je moet zeker niet dunner worden!! Het is nu precies goed!! Je bent echt superslank!! En je moet gewoon rustig beginnen met jurkjes. Gewoon eerst combineren met platte laarzen, een beetje de Esprit style zeg maar. Als je daaraan gewend ben kan je altijd nog overstappen op iets met hakken en toeters en bellen. Of je kan het ook gewoon daar bij laten!!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Groningen?
Maar als jezelf lekker voelt in een jurkje dan is dat toch heeriljk? Ken dat helemaal niet, was altijd 'de dikkke' en dat is altijd geaccentueerd door slobbertruien en joggingbroeken.
Joggingbroeken en slobbertruien, mijn favoriete avondkleding![]()
Aww koetsie koetsie!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:31 schreef motorbloempje het volgende:
jasje zit als ik normaal sta wel prima, maar ik kan gewoon nergens echt goede jasjes vinden vanwege de brede schouders. Of hij zit om mijn bovenlichaam te strak, of hij zit mega los en slodderig als ik dan een maat groter koop
maargoed, ik het wat draag je nu topic word ik ook al afgezeken, dus zie je wel dat het niets is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |