abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:48:26 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73341890
Het vorige deel: Slank de herfst in #855: met taart voor XcUZ_Me!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_73341999
FiPo!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:51:30 #3
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73342008
En nu moet ik van Mark achter de pc vandaan, want ik blijf maar bezig . Ff lekker bankhangen nu! .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:54:14 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73342083
Drakenvertegenwoordiging!

Ik ga films kijken, bis später!

Tvp dus eigenlijk
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73342085
tvp!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_73342162
naamtopic!
Ja doei.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:59:54 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73342202
Je bent waarschijnlijk een type 9.

Vleugels in aanmerking nemend, ben je waarschijnlijk een 6w5.

Dus datte

Een vredestype... ja dat klopt ook wel eigenlijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 20:00:32 #8
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73342215
Ik snap dat vleugelgedoe niet zo eigs . Wat betekent die vleugel? Anyone? .
Niet meer actief op Fok!
pi_73342224
ik snap 't ook niet
Ja doei.
pi_73342248
Mariaindiaantje is een 5, net als ikke. Ik vind het ineens minder erg om een 5 te zijn.!!

Dit is een TVP met als extra vermelding dat ik aan de gewokte kipfilet met groenten zit, vergezeld van een naanbroodje. Ik zou eigenlijk uit eten, maar dat heb ik afgezegd, geheel 5-waardig!! (nou ja, eerder omdat het stormt en regent en ik nog niet echt had toegezegd )
pi_73342267
quote:
Het enneagram gaat uit van negen passies, die zich echter op een vrij onduidelijke manier manifesteren. De Perfectionist wordt naar verluidt beheerst door woede, maar deze woede is onbewust en onderdrukt. De vermeende trots van de Helper wordt vertaald in zijn trots op het feit dat anderen hem nodig hebben. En de hebzucht van de Waarnemer wordt in verband gebracht met zijn behoefte aan kennis en eigen levensruimte. Verscheidene auteurs weten ook te vertellen welke ervaringen in de kindertijd aan de types ten grondslag liggen. Zo zou type 4 onbewust het gevoel hebben gehad in de steek te zijn gelaten. Het taalgebruik van de auteurs is nogal wollig en hun uitspraken zijn regelmatig onbegrijpelijk, schijnbaar tegenstrijdig of voor meerdere uitleg vatbaar. Dit maakt het voor de lezers gemakkelijker om iets van waarheid te herkennen in de woordenbrij.

De enneatypen lijken op de twaalf zonnetekens van de populaire astrologie, maar hebben als voordeel dat je er zelf een mag uitkiezen. Wanneer dat niet helemaal lukt, is het toegestaan kenmerken van een naastgelegen 'vleugeltype' te annexeren. Zo kan type 1 trekken vertonen van type 2 en/of type 9, zijn beide 'vleugels'. Bovendien kan hij onder stress of in ontspanning naar type 4 of 7 gaan. Ook binnen de typen kunnen eigenschappen elkaar soms afwisselen. Dit geldt bijvoorbeeld van de angst van de Loyalist (ook wel Scepticus genoemd), die kan omslaan in roekeloosheid. Op deze wijze biedt het enneagram haar slachtoffers meer speelruimte dan aanvankelijk het geval leek.
http://www.skepsis.nl/enneagram.html
Ieder z'n afwijking
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_73342273
storm en regen

als je binnenzit
Ja doei.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 20:04:37 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73342302
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 20:01 schreef conleche het volgende:
Mariaindiaantje is een 5, net als ikke. Ik vind het ineens minder erg om een 5 te zijn.!!

Dit is een TVP met als extra vermelding dat ik aan de gewokte kipfilet met groenten zit, vergezeld van een naanbroodje. Ik zou eigenlijk uit eten, maar dat heb ik afgezegd, geheel 5-waardig!! (nou ja, eerder omdat het stormt en regent en ik nog niet echt had toegezegd )
Ik las naambroodje en dacht: broodje Conleche? .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 20:05:09 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73342313
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 20:00 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap dat vleugelgedoe niet zo eigs . Wat betekent die vleugel? Anyone? .
Een soortje wat je ook bent een beetje ofzo
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 20:07:52 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73342373
O heerlijk! Er komt zo een geschiedeniskennisquiz op tv! .
Weet alleen niet of Mark dat ook zo heerlijk vindt (we gaan samen bankhangen).
Niet meer actief op Fok!
pi_73342394
Onderzoeker meldt zich.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 20:10:06 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73342438
Morgen is het weer vroeg op dus nu even lekker douchen en dan in een heerlijk warm waterbedje!!

Trusten alvast lieve slankies, nog een fijne avond
pi_73342514
quote:
Het is niet duidelijk uit deze testresultaten welk enneagramtype je bent.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_73342572
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 20:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Hehe, ondefinieerbaar.

Bij mij klopte de helft trouwens helemaal niet, en de helft weer juist heel erg.
pi_73342598
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 20:13 schreef sigme het volgende:

[..]

Je hebt de boel gesaboteerd!!

bij allebei de testen??
pi_73342627
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 20:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik las naambroodje en dacht: broodje Conleche? .
Ook lekker!!
pi_73342678
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 20:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Je hebt de boel gesaboteerd!!
Niet eens, echt niet!

D'r zaten wel heel debiele vragen tussen, waarbij de antwoordmogelijkheden geen antwoord waren op de vraag. (Beroepsafwijking )
quote:

bij allebei de testen??
Oh nee, d'r was ook een Engelstalige hmm. Ik zal even kijken of die wat kan.

Ik denk dat ik niet besta. De hartslagmeter van lief geeft me ook al geen hartslag . Zou ik een ondode zijn?
pi_73342778
Ik ben ook type 4, individualist met vleugel 3(?) de presteerder. Nou nou

Verder doodop van werken, en morgen weer. Waarom heb ik ooit verzonnen het hele weekend te werken...

Ik dacht trouwens dat ik jou trouwens zag Conleche! Maar ik hoopte eigenlijk dat je het niet was want de persoon in kwestie gaf me een hele evil look
pi_73342835
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 20:23 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben ook type 4, individualist met vleugel 3(?) de presteerder. Nou nou

Verder doodop van werken, en morgen weer. Waarom heb ik ooit verzonnen het hele weekend te werken...

Ik dacht trouwens dat ik jou trouwens zag Conleche! Maar ik hoopte eigenlijk dat je het niet was want de persoon in kwestie gaf me een hele evil look
Waar?? (*hoopt dat ze SDB geen evil look heeft gegeven)
pi_73342882
Die engelse geeft me een vijf. Typisch horoscoopstukje: voor ieder wat wils.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')