abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 september 2009 @ 14:12:05 #1
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73241706
Het vorige deel:http://forum.fok.nl/topic/1346156/

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 30 september 2009 @ 14:12:33 #2
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73241719
Mijn laatste, behoorlijk egocentrische, post!
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:09 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik ben wel in praag, en wel in rome geweest, en ook in Brisbane, Harare, Anchorage, Atlanta en Stockholm...

[/patser]...even verder lezen, en dan lunchen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Vis een optie? woensdag 30 september 2009 @ 14:13:01 #3
70532 loveli
N
pi_73241741
Je was me net voor met sluiten van de vorige.

crap in = crap out
pi_73241816
TVP

Vanavond eerst de nieuwe Private Practice kijken en dan zijn jullie aan de beurt voor verhalen en updates
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_73241865
XM!
Gefeli!
pi_73241950
Thnx
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73241985
Feli XM!!
Merel, er is dus een nieuwe PP? Zo eventjes eens zoeken dan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73242223
pff private practice ik ga vanavond lekker de nieuwe (dubbele!) aflevering van greys anatomy kijken

opschepmodus: ik ben in parijs, rome, londen, cairo, damascus, seattle, vancouver en barcelona geweest ,oh en beirut ook (best lastig nog om zo uit je hoofd even op te lepelen, ben vast nog wat vergeten )
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_73242230
Gefeliciteerd XM!
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 30 september 2009 @ 14:27:58 #10
331 Merel
Be here now.
pi_73242327
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef Syrena het volgende:
Feli XM!!
Merel, er is dus een nieuwe PP? Zo eventjes eens zoeken dan.
Ja toch? Of vergis ik me?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 30 september 2009 @ 14:31:04 #11
331 Merel
Be here now.
pi_73242434
Oh wacht, 1 oktober pas, noujazeg Maar dan heb ik dus meer tijd om te internetten
pi_73242500
Gefeliciteerd XM.

En jullie hebben me aangestoken, ik voel me ziekig.
pi_73242597
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:31 schreef Merel het volgende:
Oh wacht, 1 oktober pas, noujazeg Maar dan heb ik dus meer tijd om te internetten
Dat is morgen he
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 30 september 2009 @ 14:36:28 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73242635
TVP.
Ik geef het op met m'n essay . Poging 2 in het weekend dan maar. Grrr.
Niet meer actief op Fok!
pi_73243030
Feli XM!

Ik doe ook nog even mee in de opschepmode, en dan duik ik weer mn bed in :

Ik ben geweest in Londen, Parijs, Antwerpen, Brussel, Barcelona, Rome, Kopenhagen, Oslo, Athene, Cairo - wat grote steden betreft. Daarnaast nog in Duitsland, Zwitserland, Luxemburg, San Marino en Vaticaanstad.

En volgend jaar ga ik naar New York, Miami en Orlando.
  woensdag 30 september 2009 @ 14:49:12 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73243044
Arme Bob. En Viking!

Maarrrr gefelie voor XM

Heb net in een luie bui Twilight gekeken via youtube Een paar vrienden van me zijn verslaafd dus ik moest weten waar de hype over ging Best vermakelijk, verre van een hoogstandje
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73243055
Ontruimingsoefening in de UB. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 30 september 2009 @ 14:52:56 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73243158
Wat ben je al in veel steden/landen geweest, PPP! Vroegah gingen we meestal op vakantie in NL, of gewoon niet Uitzonderingen daar gelaten!
Even denken... Met ouders in Chili en Spanje geweest...
Toen met school naar London...
Met vriendje's familie naar Australië...
Met vriendje naar London.
En laatst voor een cursus naar Portugal Da's volgens mij mijn totaal.
pi_73243454
Gefeli XM!!

@Maria: de boeken zijn altijd leuker! Maar die hype begrijp ik idd nog steeds niet.

Ik heb qua reizen helaasch nog niet zoveel om over op te scheppen, ben nog nooit buiten Europa geweest
Engeland/Londen, Edinburgh, Griekenland, Berlijn, Frankrijk, Zwitserland en Italie. Ik geloof dat dat het wel zo'n beetje was. Zelfs nog nooit echt in Belgie geweest behalve erdoorheen rijden.

Kennen jullie trouwens de fabulous-ness die rijstchips-van-ah-huismerk heet? Niet volledig gezond, maar een handje is maar 42 kcal! En ik hou normaal niet eens van chips
pi_73243490
Ik doe maar niet mee met de grotestedenpatserij. Straks naar New York is de eerste keer dat ik over de oceaan ga vliegen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 30 september 2009 @ 15:06:34 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73243627
Wie boeit het hoe ver je gaat, zou ik zeggen Ik vind landen in Europa ook boeiend zat hoor!

Mja, SDB, het is een soort 'hunky-folks-galore' in romantic action to make teenage girls swoon. Zoiets. Best vermakelijk! Ik moet eerlijk zeggen dat ik sommige fragmenten van een vd boeken heb gelezen en daarvan had ik meer zoiets van " ", maar misschien moet ik ze maar eerst lezen en dan judgen
pi_73243645
Boh ik ben echt zo moe Overal spierpijn. En er liggen drie heule grote stapels boeken die ik af moet maken, maar dat gaat dus echt niet lukken vandaag Ik heb net besloten om er dan ook mee op te houden, het doet me teveel pijn in m'n rug. Morgen mag iemand anders het opknappen, en anders blijft het maar liggen tot maandag. Ik ben niet de enige die hier werkt verdorie

(was net hard bezig, komt de baas aan: "Start MSN eens even op" om even het account uit te proberen dat ie net voor z'n vrouw had aangemaakt. Toch maar even gezegd dat ik 't daar nu echt te druk voor heb...)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73243667
En hij is nu pauze, dus dan mag ik internetpauze vind ik
  woensdag 30 september 2009 @ 15:07:50 #24
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_73243670
Feli XM

Allemaal ziekig? Wáárom
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_73243945
Ik ben niet ziekig!

En dankjulliewel allemaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')