abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 september 2009 @ 14:12:05 #1
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73241706
Het vorige deel:http://forum.fok.nl/topic/1346156/

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 30 september 2009 @ 14:12:33 #2
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73241719
Mijn laatste, behoorlijk egocentrische, post!
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:09 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik ben wel in praag, en wel in rome geweest, en ook in Brisbane, Harare, Anchorage, Atlanta en Stockholm...

[/patser]...even verder lezen, en dan lunchen...
  Vis een optie? woensdag 30 september 2009 @ 14:13:01 #3
70532 loveli
N
pi_73241741
Je was me net voor met sluiten van de vorige.

crap in = crap out
pi_73241816
TVP

Vanavond eerst de nieuwe Private Practice kijken en dan zijn jullie aan de beurt voor verhalen en updates
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_73241865
XM!
Gefeli!
pi_73241950
Thnx
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73241985
Feli XM!!
Merel, er is dus een nieuwe PP? Zo eventjes eens zoeken dan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73242223
pff private practice ik ga vanavond lekker de nieuwe (dubbele!) aflevering van greys anatomy kijken

opschepmodus: ik ben in parijs, rome, londen, cairo, damascus, seattle, vancouver en barcelona geweest ,oh en beirut ook (best lastig nog om zo uit je hoofd even op te lepelen, ben vast nog wat vergeten )
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_73242230
Gefeliciteerd XM!
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 30 september 2009 @ 14:27:58 #10
331 Merel
Be here now.
pi_73242327
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef Syrena het volgende:
Feli XM!!
Merel, er is dus een nieuwe PP? Zo eventjes eens zoeken dan.
Ja toch? Of vergis ik me?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 30 september 2009 @ 14:31:04 #11
331 Merel
Be here now.
pi_73242434
Oh wacht, 1 oktober pas, noujazeg Maar dan heb ik dus meer tijd om te internetten
pi_73242500
Gefeliciteerd XM.

En jullie hebben me aangestoken, ik voel me ziekig.
pi_73242597
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:31 schreef Merel het volgende:
Oh wacht, 1 oktober pas, noujazeg Maar dan heb ik dus meer tijd om te internetten
Dat is morgen he
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 30 september 2009 @ 14:36:28 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73242635
TVP.
Ik geef het op met m'n essay . Poging 2 in het weekend dan maar. Grrr.
Niet meer actief op Fok!
pi_73243030
Feli XM!

Ik doe ook nog even mee in de opschepmode, en dan duik ik weer mn bed in :

Ik ben geweest in Londen, Parijs, Antwerpen, Brussel, Barcelona, Rome, Kopenhagen, Oslo, Athene, Cairo - wat grote steden betreft. Daarnaast nog in Duitsland, Zwitserland, Luxemburg, San Marino en Vaticaanstad.

En volgend jaar ga ik naar New York, Miami en Orlando.
  woensdag 30 september 2009 @ 14:49:12 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73243044
Arme Bob. En Viking!

Maarrrr gefelie voor XM

Heb net in een luie bui Twilight gekeken via youtube Een paar vrienden van me zijn verslaafd dus ik moest weten waar de hype over ging Best vermakelijk, verre van een hoogstandje
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73243055
Ontruimingsoefening in de UB. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 30 september 2009 @ 14:52:56 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73243158
Wat ben je al in veel steden/landen geweest, PPP! Vroegah gingen we meestal op vakantie in NL, of gewoon niet Uitzonderingen daar gelaten!
Even denken... Met ouders in Chili en Spanje geweest...
Toen met school naar London...
Met vriendje's familie naar Australië...
Met vriendje naar London.
En laatst voor een cursus naar Portugal Da's volgens mij mijn totaal.
pi_73243454
Gefeli XM!!

@Maria: de boeken zijn altijd leuker! Maar die hype begrijp ik idd nog steeds niet.

Ik heb qua reizen helaasch nog niet zoveel om over op te scheppen, ben nog nooit buiten Europa geweest
Engeland/Londen, Edinburgh, Griekenland, Berlijn, Frankrijk, Zwitserland en Italie. Ik geloof dat dat het wel zo'n beetje was. Zelfs nog nooit echt in Belgie geweest behalve erdoorheen rijden.

Kennen jullie trouwens de fabulous-ness die rijstchips-van-ah-huismerk heet? Niet volledig gezond, maar een handje is maar 42 kcal! En ik hou normaal niet eens van chips
pi_73243490
Ik doe maar niet mee met de grotestedenpatserij. Straks naar New York is de eerste keer dat ik over de oceaan ga vliegen. .
  woensdag 30 september 2009 @ 15:06:34 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73243627
Wie boeit het hoe ver je gaat, zou ik zeggen Ik vind landen in Europa ook boeiend zat hoor!

Mja, SDB, het is een soort 'hunky-folks-galore' in romantic action to make teenage girls swoon. Zoiets. Best vermakelijk! Ik moet eerlijk zeggen dat ik sommige fragmenten van een vd boeken heb gelezen en daarvan had ik meer zoiets van " ", maar misschien moet ik ze maar eerst lezen en dan judgen
pi_73243645
Boh ik ben echt zo moe Overal spierpijn. En er liggen drie heule grote stapels boeken die ik af moet maken, maar dat gaat dus echt niet lukken vandaag Ik heb net besloten om er dan ook mee op te houden, het doet me teveel pijn in m'n rug. Morgen mag iemand anders het opknappen, en anders blijft het maar liggen tot maandag. Ik ben niet de enige die hier werkt verdorie

(was net hard bezig, komt de baas aan: "Start MSN eens even op" om even het account uit te proberen dat ie net voor z'n vrouw had aangemaakt. Toch maar even gezegd dat ik 't daar nu echt te druk voor heb...)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73243667
En hij is nu pauze, dus dan mag ik internetpauze vind ik
  woensdag 30 september 2009 @ 15:07:50 #24
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_73243670
Feli XM

Allemaal ziekig? Wáárom
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_73243945
Ik ben niet ziekig!

En dankjulliewel allemaal
pi_73243993
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wie boeit het hoe ver je gaat, zou ik zeggen Ik vind landen in Europa ook boeiend zat hoor!

Mja, SDB, het is een soort 'hunky-folks-galore' in romantic action to make teenage girls swoon. Zoiets. Best vermakelijk! Ik moet eerlijk zeggen dat ik sommige fragmenten van een vd boeken heb gelezen en daarvan had ik meer zoiets van " ", maar misschien moet ik ze maar eerst lezen en dan judgen
Tsja dat zogenaamde romantische vind ik er zo dik bovenop gelegd.
Maar dat vampierige dinges vind ik wel cool. Wat dat betreft kan ik me wel weer heel erg in teenie bopper mode raken. Zo lang geleden is dat voor mij ook niet
  woensdag 30 september 2009 @ 15:24:59 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73244259
Ja dat zeker! Maar tis alsnog wel geinig Een romance tussen een overly awkward persoon en een social retard, hehe
Ach als het maar vermakelijk is

En nu boodschappen doen en zus van het station plukken, ajuu!
pi_73244288
Ik vind twilight fabulous.

Heb alle boeken gelezen (in het Engels), en de film vond ik ook heerlijk. Het is onder mijn vriendinnen ook een beetje een hype geworden - we gaan driedubbeldaten naar de tweede film: ik + lief en twee vriendinnen + lief.
  woensdag 30 september 2009 @ 16:03:10 #29
331 Merel
Be here now.
pi_73245609
Ohja, ik moet XM ook nog feliciteren! Vanaf dit topic ga ik het allemaal weer proberen bij te houden
pi_73245691
XM gefeliciteerd!!! Wat tof!!!

Ik lig vandaag ook ziekig in bed En in het jaar 2009 ben ik in Johannesburg en Kaapstad, St. Petersburg, Praag, Keulen, Barcelona, Madrid en NY geweest Beat that En ik ga iig nog naar Parijs dit jaar, en hopelijk weg met kerst

Cootje, wij hadden een hotel vlakbij Times Square. Het hotel was tamelijk mwaa, maar de locatie was top, als uitvalsbasis; redelijk centraal en goede metro-verbindingen om de hoek.
pi_73246407
En maar klagen over je gebrek aan vakantiedagen, hè CF? .
pi_73246654
Toch juist knap van mij, dat ik zoveel vakantie in 17 vakantiedagen heb weten te proppen?
pi_73246772
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:05 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!

Beterschap aan de zieken, het heerst geloof ik wel he!
Ik mag echt echt niet verkouden worden, ik moet volgende week het vliegtuig in en dat is normaal gesproken al pijnlijk, maar als ik ook nog verkouden ben, is het echt the hell

Nynke, spannend zo'n test, Duits vind ik best wel moeilijk. Verstaan gaat op zich wel, maar bij spreken vergeet ik altijd alle naamvallen en uitgangen . Succes!!

Gisteravond was er een voorlichtingsavond voor de Rome-reis en heb ik kennis gemaakt met alle leerlingen. Volgens mij hebben we wel een leuke groep, en het kennisniveau lag ook wel iets hoger dan ik verwacht had. Het is ook de bedoeling dat ik op sommige plaatsen alleen een (kleiner) groepje leid, bijvoorbeeld in Pompei, best wel spannend. Maar ik heb er voornamelijk heel veel zin in ! Rome
*jaloers* Rome . Lijkt me ook zo leuk, om met zo'n groep jongeren weg te zijn, en dat jij dan de expert bent!

voor XM!

Ik ben naar Antwerpen, Londen, Rome, Brussel, Luxembourg en Moskou geweest aan (grote) steden . Verder nog wat in Oostenrijk, Frankrijk, Vaticaanstad en Rusland. Het echte reizen moet nog komen .

Eetsgewijs slechte dag vandaag, ik ben totaal vergeten om te lunchen , maar heb wel een heel pak optimel opgedronken (niet ipv lunch, was mn boterhammen serieus vergeten), wat ongeveer evenveel kcal is als 2 boterhammetjes pindakaas.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73246786
OhhhhDaD, ik heb nog een leuke tip in NY: 2 'blocks' achter Times Square, rond 9th avenue, heb je Hell's Kitchen, vroeger de slechte latino-buurt, nu een lange, vrij rustige straat met veel leuke eettentjes en dingen. O.a. Amy's Bread Lekkere scones en broodjes! Kun je een lekker ontbijtje halen.

Magnolia Bakery in Bleecker is bekend van Sex & The City, daar is het dus echt waanzinnig druk! Mensen staan daar een uur in de rij om een van de befaamde overpricede cupcakes te scoren
pi_73246917
Bedankt voor de tip! Ik wilde eigenlijk wel naar Magnolia's Bakery. . Er zijn meerdere vestigingen, toch?

Ik zit nog in de UB en heb zo'n trek dat ik bang ben dat ik van m'n fiets ga vallen op weg naar huis, maar de kantine is al dicht en alleen de snoepautomaten zijn dus nog mogelijk. . Heb ook te weinig gegeten vandaag. .
pi_73247036
De optimel drink is in de bonus bij de AH! 87 ct (oid) per pak. Maar dat wisten jullie vast al wel .
pi_73247104
Nou ja, het is vast heel leuk en lekker, maar diezelfde cupcakes verkopen ze bij een bakker twee blokken verder ook, en dan hoef je niet te wachten
Bleecker Street is sowieso leuk om door te lopen! Heel veel boektiekjes en leuke kleine winkeltjes

Neem een evergreen ofzo. Dat valt best mee aan kcal. Of hebben ze die niet in de automaat?
pi_73247532
Ik heb een Snickers genomen. . Daar krijg ik vaak wel weer even energie van, maar ik ga nu maar wel naar huis!
  woensdag 30 september 2009 @ 17:09:43 #39
331 Merel
Be here now.
pi_73247971
Ooooh Phaidra, leiding zijn op Romereis is zooooo leuk Dat mis ik echt.
pi_73249530
Merel!!!

Vertel nou !?!!!!!
pi_73249861
Lijstje!! Niet van steden, maar van voedselthingies!!
O: 1 geroosterde boterham met 30+ kaas en ham onder de gril en een gekookt eitje.
T: flesje vers sap (sinaasappelsap/mango)
T: 2 plakjes vruchtencake
L: Sushi
T: 3 dropjes
T: wodka, Japanse zoutjes
D: kibbeling met rauwkostsalade. Toetje: Optimel vla met yoghurt en verse ananas.

Feli XM!!
pi_73249923
Ik ga zo naar de supermarkt, in m'n winterjas. .
pi_73250296
Ik wil ook weten waar Merel naartoe is geweest op vakantie . Maar eerst naar de stad en misschien naar de film, tot vanavond .
  woensdag 30 september 2009 @ 18:45:07 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73250855
Gefeliciteerd XM, daar mag je inderdaad ontzettend blij en trots op wezen!!

Mijn verste ooit was Kreta en daarna Londen

Lijst:
O/L: 2 boterhammen rosbief, gekookt ei, beschuit met smeerkaas
S: 2 uur wandelen in de regen
T:appel en 3 schijven ananas
T: blokje choco
D: Heel veel zelfgemaakte kippensoep, halve pistolet met huzarensalade, boterham huzarensalade en ei, boterham rosbief.
S: 2 kwartier fietsen

Tot morgen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73251869
Huisgenoten die net gaan koken als jij dat wilt doen, die ga ik in ieder geval níet missen!
pi_73252439
Gewonden na brute beroving bij skatebaan Dit zijn de vrienden en de broertjes van vrienden van m'n broertje !!!

Echt erg
pi_73252447
DaD, kan je niet samen/tegelijk koken?!!
  woensdag 30 september 2009 @ 19:57:57 #49
331 Merel
Be here now.
pi_73253333
Okeeeee, daar komt het vakantieverslag dan

De vrijdagavond voor m'n vertrek kreeg ik een mailtje met daarin alleen een digitaal treinticket naar Leiden. Dus ik de volgende dag naar Leiden, waar ik werd opgewacht door iemand van het reisbureau. Die gaf me een envelop en wees me verder naar de NS-bus richting Schiphol. In de bus mocht ik de envelop pas openmaken. Spannend! In de envelop bleek een ticket te zitten naar... Turkije! Maar verder wist ik nog steeds niet wat me te wachten stond, want de volgende envelop mocht pas open in het vliegtuig.

Ik heb m'n nieuwsgierigheid netjes in bedwang gehouden tot in het vliegtuig (ja echt!) en daar pas de envelop opengemaakt. Daar stond alleen nog maar in dat ik iets zou gaan doen in Lycië, een gebied aan de zuidkust van Turkije. Ik zou van het vliegveld opgehaald worden en daarna mocht de volgende envelop pas open.

Uiteindelijk bleek dat de eerste week van m'n vakantie een landrovertocht zou zijn. Supergaaf! Met nog drie anderen van mijn leeftijd onder leiding van een enorm toffe reisleider door het berglandschap crossen, over allemaal enge weggetjes langs diepe afgronden. Elke nacht ergens anders overnachten, elke dag hele leuke actviteiten. Ik heb geslapen in een tentje, in een blokhut, in een hotel, zelfs in een boomhut! En overdag gingen we hiken, canyonen, kanoën, paragliden, naar de hamam... Echt enorm geweldig superleuk allemaal

Wat ik in week twee zou doen was toen nog geheim, maar dat bleek uiteindelijk een cruise met zo'n Turks zeilschip te zijn. Ook hartstikke leuk, maar de eerste week was zo geweldig dat daar eigenlijk niets tegenop kon. Waar de eerste week nog superactief was, was de tweede week vooral bedoeld om te relaxen. Ik heb dus niet veel meer gedaan dan zonnen en boekjes lezen en dutjes doen op het dek Dit was ook met ander gezelschap, oudere mensen, maar op zich prima om een weekje mee door te komen. En toen had ik nog een laatste envelop met m'n ticket terug, maar die heb ik pas helemaal op het einde opengemaakt natuurlijk

Uiteindelijk werd ik op Schiphol weer opgewacht door iemand voor het reisbureau, die me zelfs helemaal heeft thuisgebracht! Supergoede service dus. Ik denk dat ik volgend jaar misschien wel weer zo'n verrassingreis ga doen, want het was echt heel leuk georganiseerd. En ik denk ook echt dat ik nog eens terugga naar dit gebied in Turkije, want het is zoooooo mooi!

Nou goed, dit is de zo veel mogelijk beknopte versie van het verhaal, ik kan er nog veel meer over vertellen maar dat wordt te veel leeswerk Conclusie: het was geweldig!! En wie nieuwsgierig is naar foto's mag PM'en
  woensdag 30 september 2009 @ 19:59:46 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73253401
Supertof klinkt je vakantie, Merel! .
Niet meer actief op Fok!
pi_73253464
Ooooh!! Dat klinkt geweldig!! Vooral die 1e week!! Mijn PM staat open voor foto's!!!
  woensdag 30 september 2009 @ 20:01:55 #52
331 Merel
Be here now.
pi_73253483
Je moet eigenlijk de foto's zien om te begrijpen hoe gaaf het was, maar die zet ik liever niet op Fok. Zoals gezegd, wie wil mag PM'en
pi_73253918
Dat klinkt echt leuk Merel!

Met welk reisbureau was het?
pi_73253973
*kwijl* dat klinkt echt geweldig Merel. Ben je ook in Cappadocië geweest? Mooi
pi_73254116
PM die foto's maar !
pi_73254473
Oh dat klinkt geweldig Merel . Vooral dat eerste deel inderdaad .
pi_73254496
Wat klinkt dat tof Merel! (Behalve de afgronden dan.) Mag ik ook een pm met foto's?
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:32 schreef P.F het volgende:
DaD, kan je niet samen/tegelijk koken?!!
Nee, daar is onze keuken te klein voor. Twee is wel de max en m'n huisgenoot stond er al met z'n vriendin.
  woensdag 30 september 2009 @ 20:28:55 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73254524
Ik heb de pm met foto's gehad en ik hoefde er niet eens om te vragen .
Niet meer actief op Fok!
pi_73254594
oh ik wil ook foto's!
  woensdag 30 september 2009 @ 20:34:49 #60
331 Merel
Be here now.
pi_73254747
PM's zijn onderweg, als ik iemand vergeten ben hoor ik het wel

Totziens, ik weet niet precies waar ik geweest ben Dat krijg je als het een verrassing is, dan ben je totaal onvoorbereid Ik heb wel ergens nog een programma liggen waar het in staat hoor, maar ik kan me echt alle namen van plaatsjes en streken niet meer herinneren.

En Blurred, ik had geboekt via www.bestemming-onbekend.nl. Aanrader!
pi_73254912
Wauw, je vakantie klinkt echt heel gaaf Merel! Mag ik ook een pm met foto's?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73254931
Leuke foto's, Merel!
pi_73255089
Merel!! Ik wil ook PM, want het klinkt ongelooflijk gaaf!
pi_73255106
Me too!
pi_73255138
Mooie foto's merel!

Heb het linkje opgeslagen bij mijn favorieten, ga er eens goed naar kijken als ik meer tijd heb, lijkt me een leuke manier van op vakantie gaan en misschien ook wel eens goed voor mijn control freak neigingen
  woensdag 30 september 2009 @ 20:46:59 #66
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73255229
als ik echt ga nadenken over waar ik geweest ben is dat een hele lijst:

Met ouders:
- denemarken, kopenhagen en anders
- polen
- Tsjechie (oa Praag)
- Slowakije
- Hongarije (oa Budapest)
- Spanje (oa Barcelona en Bilbao)
- Frankrijk (oa. Parijs)
- Australie (oa Brisbane en Cairns)

Alleen:
- Estland
- Letland
- Litouwen
- Alaska
- Atlanta
- Florida
- Duitsland (haha)
- Zimbabwe

Nog genoeg te zien en te doen!

T eten was net gigantisch mislukt, ik moet er nog achter komen hoe de oven van het vriendje werkt. Ik had op de planning staan, maar dat was dus behoorlijk aangebrand. Daarna maar gevulde pasta met courgette en citroenroomsaus gemaakt. smaakte ook goed.
pi_73255392
Leuke foto's Merel, ziet er allemaal supertof en mooi uit! Wel leuk ook, met zo'n klein groepje denk ik?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 30 september 2009 @ 20:54:18 #68
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73255535
oh, en ik had het al in een PM gezet, maar het klinkt echt ontzettend gaaf die vakantie Merel!

Oh, en CF: ik zag foto's van jullie NY trip van je ega op facebook, ziet er tof uit, en zitten hele mooie foto's tussen!

Ik ga geloof ik zo maar eens wat Zimbabwe foto's in m'n topic plaatsen..
pi_73255735
Oeh wat ziet het er geweldig uit Merel Geen Cappadocië maar nog steeds een mooie omgeving.
pi_73255992
Wat een tolle foto's, Merel! Wauw! Vet avontuurlijk, jij
pi_73256048
Die foto's OMG! TE vet!
pi_73256071
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat klinkt dat tof Merel! (Behalve de afgronden dan.) Mag ik ook een pm met foto's?
[..]

Nee, daar is onze keuken te klein voor. Twee is wel de max en m'n huisgenoot stond er al met z'n vriendin.
Jij woont toch met je beste vriendin en je vriendje in 1 huis? Of ook nog met hem?
  woensdag 30 september 2009 @ 21:11:04 #73
331 Merel
Be here now.
pi_73256109
Het paragliden was stoer ja Maar echt totaal niet echt Of ik ben gewoon fearless natuurlijk, dat kan ook.
pi_73256162
Ik heb iets genants gedaan en het is gedocumenteerd en verstuurd naar een x aantal mensen.

En ik riep in iets te hard de pauze terwijl ik met een collega van ± mijn leeftijd stond (27)
"Nee hoor, ik rook niet, alleen als ik dronken ben "

En dat had _de_ baas natuurlijk gehoord. !

Lekker bezig dus...
pi_73257001
Leuke foto's Merel
  woensdag 30 september 2009 @ 21:35:52 #76
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73257081
Niet de aandacht van Merel's foto's weg willen nemend, maar: ik heb foto's en verhaaltjes in m'n topic over Zimbabwe geplaatst!
pi_73257547
ik heb mijn blonde moment ook wel weer gehad zonet. Er is een kunstveiling van mijn hogeschool en ik zag iets leuks staan. Ik bied er 11 euro op, maar na het versturen blijft het ververst het venster niet en geeft het 12 euro aan. Oke, heb ik er ook nog wel voor over dus *zend*. Ehrm ja toen had ik mezelf dus overboden.
pi_73257663
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:09 schreef P.F het volgende:

[..]

Jij woont toch met je beste vriendin en je vriendje in 1 huis? Of ook nog met hem?
Ook nog met hem ja, en zijn vriendin woont hier ook zo'n beetje.
  woensdag 30 september 2009 @ 21:51:47 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73257693
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ook nog met hem ja, en zijn vriendin woont hier ook zo'n beetje.
Ah ok, dat snapte ik ook niet helemaal.

Ik dacht jij, je bf, je beste vriendin .
Niet meer actief op Fok!
pi_73257993
Nee, er zijn hier vier kamers. .
pi_73258625
Snelle post van mij eventjes:

XM Feli

O: 68 gram muesli met 150 gram optimelyoghurt en een beker optimel
T: puntje taart
L: bruine boterham met ei, bakje cruesli met vanilleyoghurt
T: koekje bij de thee (klein)
D: hou je vast: sushi, twee bordjes wok (met biefstuk en veel veggies en met kip en veel veggies) en te veel chocoladeijs met vlokjes erop. Shame on me.

Aan de andere kant, ik heb weer voldoende chocolade voor de komende week gegeten, dus wat dat betreft zit het wel goed

Vermoeiende dag gehad op kantoor, vorige week veel fouten gemaakt maar die vandaag allemaal zélf rechtgebreid. Ik moet ruim een uur wachten tot ik de meiden voor het etentje kon oppikken (naar huis was geen optie, als ik naar huis was gegaan had ik gelijk de deur weer uitgemoeten) dus ben ik in een restaurantje gaan zitten met m'n boek en een groooot glas thee - met koekje. Daarna uit eten geweest bij wokrestaurant.

Vanochtend was er wel 2 of 3 ons af, hurray. Zondag zit het dubbele er weer aan denk ik met al dat eten buiten de deur

Morgen:
O: 68 gram muesli met 150 gram perzikyoghurt
T: appel
L: bruine boterham met gebraden gehakt/grillham/gekookt ei en een bakje cruesli met perzikyoghurt
T: géén idee, heb een receptie
T: géén idee, hoop dat er vis met veel veggies op de kaart staat

Fijne avond ladies, slaap lekker voor straks!
pi_73264446
Ik klik met mijn blinde hoofd (stomme zachte lenzen) op het tweede actieve topic in MyAt en krijg tot drie keer toe het dalende rente topic Doe mijn lenzen recht, oh, er heeft niemand meer gepost in Slank

Goeiemurrege dan maar

O: Brinta
  donderdag 1 oktober 2009 @ 08:06:02 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73264747
Goeiemorgen .

Zo weer naar stage .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 08:32:29 #84
331 Merel
Be here now.
pi_73264985
Goeiemorgen! Ik heb me net in De Bijenkorf begeven (Dol Dwaze Dagen) en ik heb het overleefd!
pi_73265678
Goedemorgen!

Ik ben aan de beterende hand. Heb geen barstende hoofdpijn meer, en ben nu ook al een half uur wakker zonder te niesen!

Lijstje van gisteren was geworden:
4 x 2 crackers met kipfilet
Bord pasta bolognese

Vandaag wordt het waars ongeveer hetzelfde, heb verder nergens trek in - alleen vanavond rijst met ragout dan. Tis nog niet geweldig, maar ik ben vooral blij dat ik me beter voel, de eetlust zal ook wel weer terugkeren morgen ofzo.
pi_73265821
Goedemorgen.

Hoe is het vandaag in de ziekenboeg?

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: moorkop
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: paprika met turkse geitenkaas
D: burrito's

Planning voor vandaag:
O: kliekje mais
L: ijsbergsla met turkse geitenkaas
T: kliekje bonenprut
D: groenteomelet
S: uur sporten
T: biertje
pi_73266343
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 08:32 schreef Merel het volgende:
Goeiemorgen! Ik heb me net in De Bijenkorf begeven (Dol Dwaze Dagen) en ik heb het overleefd!
Ik ga vanavond! Vriendlief wil de kitchen aid mixer kopen.... Hij zeurt er al 3 jaar over en nu (nou ja, over 2 maanden) hebben we eindelijk een keuken waar 'ie in past. Dus vooruit dan maar. Ik had ook graag wat kleding willen kijken, maar ik zag gister dat mijn saldo dat ab-so-luut niet toe laat . Ach ja, ik verwacht nog wat centjes, hopelijk kan ik dan in Rome in een spaarzaam verloren uurtje nog wat shoppen .

Enne.. Als het niet teveel moeite is, wil ik ook wel een PM met foto's! Het klinkt echt ubertof!! Thanks voor het uitproberen .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73266420
Lijstje van gister:
O: eitje, snee suikerbrood met boter
L: mueslibol
T: mueslibol
T: handje katjang-nootjes
D: pasta met tomatensaus en gegrilde courgette
T: 3 bonbons

Planning vandaag:
O: boterham met nutella
T: cappuccino
L: 1 mueslibol en 1 boterham met huzarensalade
T: optimel drink limoen
T: handje katjangnootjes
D: ergens in de buurt van de bijenkorf amstelveen (zal wel iets van sate worden)
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 1 oktober 2009 @ 10:11:27 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73266926
Ik mijd de DDD echt. Word echt agressief van dat soort menigtes .
pi_73267378
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mijd de DDD echt. Word echt agressief van dat soort menigtes .
Ik vind het vaak wel meevallen. Als ik niet echt iets zie wat ik wil hebben, ga ik ook niet, maar met een doel vind ik het niet zo erg. Gewoon recht op je doel af en weer wegwezen. En ik vind de drukte vaak wel meevallen . Misschien net het goede tijdstip? Nu ben ik er waarschijnlijk net rond etenstijd, dus dan valt het denk ik wel mee.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73267988
Wauw Merel, je vakantie klinkt supersupertof!! en ik ben heel nieuwsgierig naar foto's
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73268034
Goeiemorgen.

Meteen maar een lijstje:
O: 2x knackebrod met paté
T: nog een keer knackebrod (die puntjes op klinkers werken hier niet)
L: 2 sneetjes brood met geitenkaas
T: nog een keer knackebrod (jaja, saai)
D: uit eten want mijn zusje krijgt haar bachelor

Merel, je vakantie klinkt echt superleuk! Als je nog een PM-rondje gaat doen dan wil ik hem ook wel.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_73268072
nog voor XM, super dat je een vast contract heb gekregen zeg!
pi_73268239
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:54 schreef cyclechick het volgende:
nog voor XM, super dat je een vast contract heb gekregen zeg!
Ja dat dus!!

En mini, gefeliciteerd met je zus!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73268898
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja dat dus!!

En mini, gefeliciteerd met je zus!
Ja dat dus ook nog
pi_73269399
Maar even onder een spoiler, wel zo netjes. Ik ben een beetje van slag, hoewel ik 'm niet eens zo heel goed ken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Phaidra op 01-10-2009 11:41:01 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 1 oktober 2009 @ 11:44:00 #97
70532 loveli
N
pi_73269646
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 11:35 schreef Phaidra het volgende:
Maar even onder een spoiler, wel zo netjes. Ik ben een beetje van slag, hoewel ik 'm niet eens zo heel goed ken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad heftig! En dan ook nog buiten zijn schuld.
crap in = crap out
pi_73269809
Ja inderdaad. En ook zo'n raar tijdstip (wellicht alcohol in het spel ofzo?), dan is het daar echt nog niet druk. Ik begreep dat eerst nog onduidelijk was of hij uberhaupt zou overleven. Jees. Het blijkt maar weer, hoe goed je zelf ook uitkijkt op de motor, het kan altijd misgaan . (Geldt natuurlijk altijd, maar je bent als motorrijder zo kwetsbaar...)
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 1 oktober 2009 @ 11:52:12 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73269910
Akelig bericht Phaidra
pi_73270656
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:57 schreef Merel het volgende:
Okeeeee, daar komt het vakantieverslag dan

De vrijdagavond voor m'n vertrek kreeg ik een mailtje met daarin alleen een digitaal treinticket naar Leiden. Dus ik de volgende dag naar Leiden, waar ik werd opgewacht door iemand van het reisbureau. Die gaf me een envelop en wees me verder naar de NS-bus richting Schiphol. In de bus mocht ik de envelop pas openmaken. Spannend! In de envelop bleek een ticket te zitten naar... Turkije! Maar verder wist ik nog steeds niet wat me te wachten stond, want de volgende envelop mocht pas open in het vliegtuig.

Ik heb m'n nieuwsgierigheid netjes in bedwang gehouden tot in het vliegtuig (ja echt!) en daar pas de envelop opengemaakt. Daar stond alleen nog maar in dat ik iets zou gaan doen in Lycië, een gebied aan de zuidkust van Turkije. Ik zou van het vliegveld opgehaald worden en daarna mocht de volgende envelop pas open.

Uiteindelijk bleek dat de eerste week van m'n vakantie een landrovertocht zou zijn. Supergaaf! Met nog drie anderen van mijn leeftijd onder leiding van een enorm toffe reisleider door het berglandschap crossen, over allemaal enge weggetjes langs diepe afgronden. Elke nacht ergens anders overnachten, elke dag hele leuke actviteiten. Ik heb geslapen in een tentje, in een blokhut, in een hotel, zelfs in een boomhut! En overdag gingen we hiken, canyonen, kanoën, paragliden, naar de hamam... Echt enorm geweldig superleuk allemaal

Wat ik in week twee zou doen was toen nog geheim, maar dat bleek uiteindelijk een cruise met zo'n Turks zeilschip te zijn. Ook hartstikke leuk, maar de eerste week was zo geweldig dat daar eigenlijk niets tegenop kon. Waar de eerste week nog superactief was, was de tweede week vooral bedoeld om te relaxen. Ik heb dus niet veel meer gedaan dan zonnen en boekjes lezen en dutjes doen op het dek Dit was ook met ander gezelschap, oudere mensen, maar op zich prima om een weekje mee door te komen. En toen had ik nog een laatste envelop met m'n ticket terug, maar die heb ik pas helemaal op het einde opengemaakt natuurlijk

Uiteindelijk werd ik op Schiphol weer opgewacht door iemand voor het reisbureau, die me zelfs helemaal heeft thuisgebracht! Supergoede service dus. Ik denk dat ik volgend jaar misschien wel weer zo'n verrassingreis ga doen, want het was echt heel leuk georganiseerd. En ik denk ook echt dat ik nog eens terugga naar dit gebied in Turkije, want het is zoooooo mooi!

Nou goed, dit is de zo veel mogelijk beknopte versie van het verhaal, ik kan er nog veel meer over vertellen maar dat wordt te veel leeswerk Conclusie: het was geweldig!! En wie nieuwsgierig is naar foto's mag PM'en
wow dat wil ikl ook een keer wat gaaf!
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')