abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73222835
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, dat wilde ik je al eens vragen, maar was ik vast vergeten. Maar de magere vruchtenyoghurt die je in de supermarkt kan krijgen is inderdaad dieetgewijs niet echt goed. Dus ik neem nu altijd maar optimel, net zo lekker
True.. Deze haalt m'n moeder, zelf haal ik optimel yoghurt, kwark en drinkyoghurt. Ik wist alleen niet dat er zoveel in zat, anders had ik "mijn eigen" yoghurt wel genomen
pi_73222909
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, dat wilde ik je al eens vragen, maar was ik vast vergeten. Maar de magere vruchtenyoghurt die je in de supermarkt kan krijgen is inderdaad dieetgewijs niet echt goed. Dus ik neem nu altijd maar optimel, net zo lekker
Echte suiker of neppe, dat scheelt best wat kcal!
Ik vind ze allebei goor, dat scheelt nog meer

Hoe was jouw pilatesles? Bij ons was het extreem druk, echt a-relaxed Nieuwe semester, dus veel studenten. Niet echt prettig als je elkaar zelfs aanraakt, soms Ik vind het altijd het fijnst als we maar met z'n vieren of zessen zijn
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:28:03 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73223160
Oh het was écht een kreunscène! Ik dacht al dat ik een obscure referentie naar het één of ander miste Je vakantie klinkt trouwens tof, Cfert! En welkom terug, voor het geval ik dat niet al gezegd had

En ik vind Optimel ook niet zo lekker en krijg vaak hoofdpijn van zoetstof. Dus voor mij geen/nauwelijks light! Ik eet nu Danio kwark
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73223176
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Echte suiker of neppe, dat scheelt best wat kcal!
Ik vind ze allebei goor, dat scheelt nog meer

Hoe was jouw pilatesles? Bij ons was het extreem druk, echt a-relaxed Nieuwe semester, dus veel studenten. Niet echt prettig als je elkaar zelfs aanraakt, soms Ik vind het altijd het fijnst als we maar met z'n vieren of zessen zijn
Ik vind ze even lekker, dat scheelt. Het liefst heb ik mona pudding/b&j/creme brulee, maarja, dat moet maar niet

Mijne is heerlijk rustig juist! Wel wat nieuwe mensen, maar er zijn ook mensen die gestopt zijn. Ik denk dat we in totaal met z'n zessen waren ofzo, heerlijk! Ik ben één van de weinige regulars trouwens Les zelf was trouwens heel leuk! Alleen ik had een klein nekpijntje aan de rechterkant en die is ietsje erger geworden (terwijl ik tijdens de les juist niks meer voelde)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73223206
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:19 schreef Daph_ het volgende:

[..]

True.. Deze haalt m'n moeder, zelf haal ik optimel yoghurt, kwark en drinkyoghurt. Ik wist alleen niet dat er zoveel in zat, anders had ik "mijn eigen" yoghurt wel genomen
Ach, het is nog steeds geen ramp hoor. Maar als je het heel vaak of heel veel eet dan kan zoiets ineens best wel veel schelen! Net als cruesli of muesli
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73223434
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ach, het is nog steeds geen ramp hoor. Maar als je het heel vaak of heel veel eet dan kan zoiets ineens best wel veel schelen! Net als cruesli of muesli
Daarom inderdaad ook.. Iedere ochtend muesli met yoghurt en als ik dan 's avonds als toetje ook nog neem kan het best wat schelen.

Sinds ik muesli eet, heb ik wel het idee dat ik een stuk beter bezig ben trouwens. Geen idee waarom Morgen maar eens wegen.
pi_73223452
Wij zijn met Pilates vaak ook maar met z'n zessen. Ligt aan het tijdstip, de les van half 6 is véél drukker.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73223504
Fijne avond ladies, ik duik m'n bedje in.. Veel te laat eigenlijk al, maargoed. Slaap lekker voor straks !
pi_73223525
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij zijn met Pilates vaak ook maar met z'n zessen. Ligt aan het tijdstip, de les van half 6 is véél drukker.
Er is bij ons alleen dinsdagavond en donderdag om 6 uur les. Balen, want dit semester moet ik net een van m'n vakken geven tijdens de donderdagles, en ben ik dus aangewezen op de veel drukkere les van dinsdag

Ik vind het echt fijn als je heel veel commentaar/kritiek krijgt. Pijn is fijn
pi_73223626
Bij mij is er maar één les per week En toch nog zo rustig Soms is het wel wat drukker, maar het is nooit zo dat het weken achter elkaar súper druk is ofzo.
pi_73223647
Trusten Daph!
pi_73223967
Ik ga ook slapen, doeg!
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:49:40 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73224025
Slaap lekker, Daph en Goedbij!
pi_73224174
Lekker slapen, chickies! En Goodbye-tje, hopelijk is de zere nek morgen over!
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:00:35 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73227528
Om dit topic nog even bruisender te maken: ik ga ook maffen </maak me gek>

Trusten!
pi_73227938
Ik ben lekker nog wel wakker .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73228634
Ik ook! Foto's van NY bekeken. Demm. Misschien moeten we eens een fatsoenlijke camera kopen
pi_73228678
Foto's posten?

Maar ik ga nu toch maar slapen. 6.45 gaat de wekker weer
pi_73228720
Nah. De bekende plaatjes kent iedereen wel. En die idiote foto van mezelf aan het springen met foam finger... Die krijgen jullie lekker niet te zien
Slaap lekker!
pi_73230245
Oja je vakantie klinkt leuk CF !!
pi_73232054
Goeiemorgen . Brakheid meldt .
pi_73232150
Goedemorgen Chico!
  woensdag 30 september 2009 @ 07:52:29 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73232173
Goeiemorgen .

Even douchen, eten, lessen verder voorbereiden en dan research doen voor m'n mini-essay . Doe ik eindelijk weer iets uni-achtigs op het HBO .
Niet meer actief op Fok!
pi_73232219
hoi

ik ga zo naar college, en daarna direct weer naar bed

Ja doei.
pi_73232759
Goedemorgen.

Beterschap en sterkte aan alle zieken!
Ikzelf hou het bij een beetje snifferen en snotteren.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: kliekje aerpelpuree, kapucijners en appelcompote
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: paprika met turkse geitenkaas
D: burrito's twee tosti's

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: paprika met turkse geitenkaas
D: burrito's
  woensdag 30 september 2009 @ 09:15:44 #276
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73233240
ik ga vandaag een einstufungstest doen voor een duitse cursus, om te kijken wat voor niveau ik heb. Dan doe ik ook eindelijk eens wat nuttigs met m'n tijd hier!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_73233978
Goedemorgen.

Hier nog steeds hetzelfde als gisteren, hoofdpijn/verkouden/misselijk, dus ik ga zo weer op de bank liggen. Ga iig proberen wat dingen te lezen voor studie, anders ga ik echt onwijs achterop raken. Ga ook gezond eten vandaag, maar veel meer dan een cracker heb ik toch geen zin in (in tegenstelling tot gisteren: chips, ijs etc), dus dat is meteen een balansdag dan.
pi_73234260
Dobry den, Slanke Popjes,

Ben weer terug uit Praag. Het is een prachtige stad, met op sommige plaatsen veel te veel toeristen. (Kreeg af en toe een beetje het idee dat ik mezelf in een openluchtmuseum bevond. Veel gezien, ontzettend veel gelopen en best veel gegeten, dus dat compenseert elkaar weer zo'n beetje.

Nu over anderhalve week nog naar Egypte en ik denk dat ik dan maar even thuisblijf, een mens kan ook overdrijven!

Beterschap voor alle zieken!

CF: New York!! Welk deel stond je hotel en was dat een aanrader? (hmmmmm. Dat is niet echt thuisblijven waar ik nu mee bezig ben......)

Oh en Merel, kom eens verslag doen van je reis!! I am curious!!
pi_73234325
Goedemorgen!

Beterschap aan de zieken, het heerst geloof ik wel he!
Ik mag echt echt niet verkouden worden, ik moet volgende week het vliegtuig in en dat is normaal gesproken al pijnlijk, maar als ik ook nog verkouden ben, is het echt the hell

Nynke, spannend zo'n test, Duits vind ik best wel moeilijk. Verstaan gaat op zich wel, maar bij spreken vergeet ik altijd alle naamvallen en uitgangen . Succes!!

Gisteravond was er een voorlichtingsavond voor de Rome-reis en heb ik kennis gemaakt met alle leerlingen. Volgens mij hebben we wel een leuke groep, en het kennisniveau lag ook wel iets hoger dan ik verwacht had. Het is ook de bedoeling dat ik op sommige plaatsen alleen een (kleiner) groepje leid, bijvoorbeeld in Pompei, best wel spannend. Maar ik heb er voornamelijk heel veel zin in ! Rome

[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 30-09-2009 10:11:05 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73234429
Haha, Co . Maareh, weebee!! Praag staat ook nog wel op mijn lijstje van steden, maar voorlopig zal het er niet van komen denk ik. Ben wel twee jaar geleden op wintersport geweest in Tsjechië, dat vond ik ook wel een aanrader (vooral als je nul ervaring hebt met skieën, want er zijn voornamelijk blauwe en rode pistes).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73234481
-0.9.... nu al 3.7 eraf. Ik zie het alleen nog niet echt....
pi_73234490
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:10 schreef Phaidra het volgende:
Haha, Co . Maareh, weebee!! Praag staat ook nog wel op mijn lijstje van steden, maar voorlopig zal het er niet van komen denk ik. Ben wel twee jaar geleden op wintersport geweest in Tsjechië, dat vond ik ook wel een aanrader (vooral als je nul ervaring hebt met skieën, want er zijn voornamelijk blauwe en rode pistes).
En Rome staat ook zó op die van mij!!
  woensdag 30 september 2009 @ 10:17:41 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73234606
Ik ben én in Praag én in Rome geweest .

Maar niet in NYC

Bluh, m'n mini-essay wil niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_73235005
Ik ben niet in Praag en niet niet Rome en ook al niet in NYC geweest... Maar wel in Parijs, London, Hong kong en Sydney en Bangkok

Beterschap voor alle zieken!

Ik was gister onverwachts tot half 5 uit en toen was mn portemonnee gejat uit mijn tas, maar ik ben teruggegaan naar de kroeg waar ze hem hebben gevonden, zonder het geld, maar wel met alle pasjes etc er nog in... phieuw, wat was ik blij!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73235019
Oh en WB voor Co! Ik ben jaloers op al jouw tripjes en vakanties, nu alweer bijna naar Egypte... lekker hoor!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73235091
Ik wil ook zooooooo graag naar NY Ik heb zelfs al een t-shirt waar op staat I NY
Nu nog een reisgenoot En geld
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 30 september 2009 @ 10:58:59 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73235770
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:35 schreef Syrena het volgende:
Ik wil ook zooooooo graag naar NY Ik heb zelfs al een t-shirt waar op staat I NY
Nu nog een reisgenoot En geld

Dees? .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 30 september 2009 @ 11:15:37 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73236248
Helleuw!

Wederom beterschaaps-aaitjes voor alle zieken!

Weebee Cootje! Dobry den idd In Porto had ik een kamergenootje uit Praag Dus iedere avond: dobro noc (of hoe je dat ook weer schreef ) En dan binnenkort ook Egypte *jaloers*
pi_73236388
Goedemorgen!

Praag (als je de hordes toeristen een beetje wegdenkt), ik moet wil nog naar Rome en NY! Maar ik heb eerst nog London op het programma staan in December.

Phaidra, wat leuk ook dat je m. et het werk naar Rome toe mag. Gaat vast heel leuk worden.

Trouwens Maria, ik vind sporten best leuk! Ik had het alleen een heule tijd niet gedaan dus dan moet je weer wat in het ritme terecht komen. Dat gaat nu dus gebeuren.
  woensdag 30 september 2009 @ 11:22:59 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73236444
"But there's no place like London"

Dan had ik je door de war gehaald met iemand anders! Maar good for you!
pi_73236807
Ja, ik heb er zin in. Mijn ouders hadden een busreis gewonnen maar ze gingen er zelf geen gebruik van maken dus nu mag ik. Het is wel alleen de busreis dus moet nog even een hostel regelen.

Lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen pindakaas
L: pastasalade
t: peer
D: pastasalade
t: bakje yoghurt met kiwi
pi_73236859
oh ja, Rome daar ga ik over 4 weekjes heen
Ja doei.
pi_73237597
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dees? .
In het zwart en strakker en het hartje is van rood glitterspul (bij de NewYorker gekocht, dus er staat eigenlijk I *hart* NY-er , maar de "er" staat er heel klein )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 30 september 2009 @ 12:23:50 #294
331 Merel
Be here now.
pi_73238359
Ik wil zo graag bijkletsen maar ik heb geen tijd
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_73238718
Welkom terug Co!
Heb je het naar je zin gehad?
  woensdag 30 september 2009 @ 12:59:04 #296
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73239334
Even juichen! Net te horen gekregen dat ik een vast contract krijg! Onbepaalde tijd! En een schop naar een hogere salarisschaal!

Wel juichwaardig toch?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73239405
Dat is zeker juichwaardig, XM! . Gefeliciteerd!
pi_73239439
gefeliciteerd XM!

lijstjeee:
O: havermout met banaan en pindakaas en lijnzaad
L: 4x volkoren boterham (1x tosti kaas, lightsalami, artichok met ketchup en 1x vegapate)
+2x koffie met melk
T: mandarijn
D: aardappeltjes uit de oven met lightmayo/ketchup en een toscaanse schijf oid (vegaburger) met broccoli
+lessini light
T: yoghurt (evt met appel) met muesli
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  Vis een optie? woensdag 30 september 2009 @ 13:02:45 #299
70532 loveli
N
pi_73239444
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even juichen! Net te horen gekregen dat ik een vast contract krijg! Onbepaalde tijd! En een schop naar een hogere salarisschaal!

Wel juichwaardig toch?
Taart!!!!
crap in = crap out
  woensdag 30 september 2009 @ 13:05:32 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73239545
My thoughts exactly hoor!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')