True.. Deze haalt m'n moeder, zelf haal ik optimel yoghurt, kwark en drinkyoghurt. Ik wist alleen niet dat er zoveel in zat, anders had ik "mijn eigen" yoghurt wel genomenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik je al eens vragen, maar was ik vast vergeten. Maar de magere vruchtenyoghurt die je in de supermarkt kan krijgen is inderdaad dieetgewijs niet echt goed. Dus ik neem nu altijd maar optimel, net zo lekker
Echte suiker of neppe, dat scheelt best wat kcal!quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik je al eens vragen, maar was ik vast vergeten. Maar de magere vruchtenyoghurt die je in de supermarkt kan krijgen is inderdaad dieetgewijs niet echt goed. Dus ik neem nu altijd maar optimel, net zo lekker
Ik vind ze even lekker, dat scheelt. Het liefst heb ik mona pudding/b&j/creme brulee, maarja, dat moet maar nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echte suiker of neppe, dat scheelt best wat kcal!
Ik vind ze allebei goor, dat scheelt nog meer![]()
Hoe was jouw pilatesles? Bij ons was het extreem druk, echt a-relaxedNieuwe semester, dus veel studenten. Niet echt prettig als je elkaar zelfs aanraakt, soms
Ik vind het altijd het fijnst als we maar met z'n vieren of zessen zijn
Ach, het is nog steeds geen ramp hoor. Maar als je het heel vaak of heel veel eet dan kan zoiets ineens best wel veel schelen! Net als cruesli of muesliquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True.. Deze haalt m'n moeder, zelf haal ik optimel yoghurt, kwark en drinkyoghurt. Ik wist alleen niet dat er zoveel in zat, anders had ik "mijn eigen" yoghurt wel genomen
Daarom inderdaad ook.. Iedere ochtend muesli met yoghurt en als ik dan 's avonds als toetje ook nog neem kan het best wat schelen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ach, het is nog steeds geen ramp hoor. Maar als je het heel vaak of heel veel eet dan kan zoiets ineens best wel veel schelen! Net als cruesli of muesli
Er is bij ons alleen dinsdagavond en donderdag om 6 uur les. Balen, want dit semester moet ik net een van m'n vakken geven tijdens de donderdagles, en ben ik dus aangewezen op de veel drukkere les van dinsdagquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij zijn met Pilates vaak ook maar met z'n zessen. Ligt aan het tijdstip, de les van half 6 is véél drukker.
En Rome staat ook zó op die van mij!!quote:Op woensdag 30 september 2009 10:10 schreef Phaidra het volgende:
Haha, Co. Maareh, weebee!! Praag staat ook nog wel op mijn lijstje van steden, maar voorlopig zal het er niet van komen denk ik. Ben wel twee jaar geleden op wintersport geweest in Tsjechië, dat vond ik ook wel een aanrader (vooral als je nul ervaring hebt met skieën, want er zijn voornamelijk blauwe en rode pistes).
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:35 schreef Syrena het volgende:
Ik wil ook zooooooo graag naar NYIk heb zelfs al een t-shirt waar op staat I
NY
![]()
Nu nog een reisgenootEn geld
In het zwart en strakker en het hartje is van rood glitterspulquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even juichen! Net te horen gekregen dat ik een vast contract krijg! Onbepaalde tijd! En een schop naar een hogere salarisschaal!![]()
Wel juichwaardig toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |