Ja he! En volgens mij is de festonsteek juist iets wat zelfs niet zo handige naaisters wel redelijk kunnen (of dat hoop ik in ieder gevalquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat zijn die vilten mobiles gaaf! Tof dat je dat gaat maken Phaidra. Ik zou ook gaan festoneren. Of nou ja, waarschijnlijk zou ik laten doen omdat ik zulke dingen niet kan..
Ik ben net wakker, dat is echt het toppunt van luiheid! Gister met het vriendje naar ikea geweest, en het was 9 uur toen we klaar waren. Daarna maar een burger gehaald bij de burger king, smaakte nergens naar! CF, leuk dat je weer terug bent!quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:30 schreef Chicolate het volgende:
Ik wilde net vragen, ligt iedereen nog in zn nest ofzo?Mn eerste college is uitgevallen, maar toch op tijd eruit want moet straks een opdracht inleveren die nog niet af is. Drukke dag gister, vandaag heerlijk rustig aan doen
.
Jeeej voor DaD(ja mag het nu wel?)
[..]
Klinkt goed![]()
Heimwee?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, dat is echt het toppunt van luiheid! Gister met het vriendje naar ikea geweest, en het was 9 uur toen we klaar waren. Daarna maar een burger gehaald bij de burger king, smaakte nergens naar! CF, leuk dat je weer terug bent!
ik ben niet terug in Nederland, op dit moment verblijf ik ongeveer 100 km. over de grens bij jou vandaan, in Bremen. Daar blijf ik tot begin November, en daarna ga ik weer terug naar Zweden, ik moet m'n studie nog afmaken!quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:53 schreef Viking84 het volgende:
Hey Nynke, wat ga je nu eigenlijk doen nu je weer terug bent in Nederland? Het is voorlopig wel even gedaan met je buitenlandtrips neem ik aan?.
Niet echt nog, het vriendje is net verhuisd, dus die kon nog wel wat zaken gebruiken. Zodra ik me zo uit bed geslingerd heb ga ik z'n stoel in elkaar zetten...quote:
Voor mij is dit echt weinig, want ik vreet de laatste tijd echt alles wat los en vast zit. Maargoed, voor de tweede dag op rij de duo penotti genegeerd en dat vind ik al heel watquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:29 schreef Phaidra het volgende:
Daph, respect dat je het voor elkaar krijgt om zoveel te blijven eten als je zo moe bent en knallende hoofdpijn hebt!Ik heb in die omstandigheden vaak geen zin meer in eten, maar daaraan toegeven is natuurlijk niet echt gezond. Juist als je ziek bent moet je goed eten, maar mij lukt dat echt nooit
.
Ja, dat wilde ik je al eens vragen, maar was ik vast vergeten. Maar de magere vruchtenyoghurt die je in de supermarkt kan krijgen is inderdaad dieetgewijs niet echt goed. Dus ik neem nu altijd maar optimel, net zo lekkerquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:04 schreef Daph_ het volgende:
Nou ja, magere perzikyoghurt? Ik keek op het pak en daar staat dus op "78 kCal/100 ml"Optimel is 35 kCal per 100ml, dus mager kun je dit niet noemen lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |