abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73202489
Oh ja WB CF . Klinkt als een heerlijke vakantie.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73202627
Goedemorgen!

Ik ben niet zwanger. Gelukkig. Het kon ook eigenlijk helemaal niet, maarja, ik werd toch een beetje zenuwachtig omdat ik steeds misselijk ben 's ochtends.

Ik moet vandaag bezig voor mijn bachelorproject, heb gehoord dat het allemaal gereformeerde scholen zijn waar ik kinderen moet testen! Moet dus echt in een rok gaan, anders mag ik er niet eens in. Ga vandaag bij twee scholen toestemmingsbrieven afleveren (die de ouders v/d kinderen moeten tekenen), dus kan iig alvast eens zien hoe het er daar aan toe gaat.

Verder even een lijstje:
O: vanilleyoghurt met special K
L: salade van paprika & zwarte olijven met balsamico-azijn
T: cracker met komkommersalade
D: noedels met een groentepakket, nasi/bamivlees en wat ketjap
pi_73203021
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 08:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat zijn die vilten mobiles gaaf! Tof dat je dat gaat maken Phaidra. Ik zou ook gaan festoneren. Of nou ja, waarschijnlijk zou ik laten doen omdat ik zulke dingen niet kan. .
Ja he! En volgens mij is de festonsteek juist iets wat zelfs niet zo handige naaisters wel redelijk kunnen (of dat hoop ik in ieder geval ). Ik had gisteravond 6 figuurtjes gemaakt op papier en uitgeknipt, komt vriendlief thuis, zegt 'ie: Zijn ze niet wat groot? Uhh, oh ja, ik was vergeten dat het vilt dubbel moest ! Hoe suf... Kan ik vanavond dus weer opnieuw beginnen... Gelukkig had ik het vilt nog niet geknipt!

Ende tof dat het huisje hoogstwaarschijnlijk gewoon doorgaat !

@PPP: voor niet zwanger zijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73203090
Resultaat van gister:
O: vanillekwark met muesli
T: handje amandelen -> de katten hadden het zakje uit mijn tas gejat (kwam ik op mijn werk achter), die zijn om een of andere vage reden dol op amandelen
L: 2 boterhammen met huzarensalade
T: bakje yoghurt
D: soepuitzak, geroosterd broodje, salade
T: een vijgsnee suikerbrood en 4 bonbons

Planning vandaag:
O: 2 crackers met nutella
T: cappuccino, handje amandelen
L: 2 boterhammen met beleg dat ik nog moet kopen
T: bakje yoghurt, bakje salade
D: ???
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73204353
dat PPP niet zwanger is!

ik heb de mooie krullenfoto van SDB gemist Foto ?

CF welkom terug!

Ik ben al goed bezig geweest, heb net vóór mijn ontbijt al staan koken zodat ik vanavond voor of na het spinnen fatsoenlijk kan eten

lijstje:

O: groente omelet van 2 eieren
T: koffie V met stukje chocola
L: brood met ???
T: sultana hartig (ik wilde dat proeven, maar het was per 3 in de aanbieding, dus nu heb ik 3 pakken )
S: 2u spinnen
D: rijst met wokgroente, cashews en thaise kip-cashew-saus
T: borrel van wielrennen, en ik ga GEEN alcohol drinken
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:46:23 #206
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73204382
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 08:30 schreef Chicolate het volgende:
Ik wilde net vragen, ligt iedereen nog in zn nest ofzo? Mn eerste college is uitgevallen, maar toch op tijd eruit want moet straks een opdracht inleveren die nog niet af is. Drukke dag gister, vandaag heerlijk rustig aan doen .

Jeeej voor DaD (ja mag het nu wel?)
[..]

Klinkt goed
Ik ben net wakker, dat is echt het toppunt van luiheid! Gister met het vriendje naar ikea geweest, en het was 9 uur toen we klaar waren. Daarna maar een burger gehaald bij de burger king, smaakte nergens naar! CF, leuk dat je weer terug bent!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_73204518
voor DaD eindelijk!! wat tof dat jullie er mogen komen wonen!!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:53:59 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73204573
Hey Nynke, wat ga je nu eigenlijk doen nu je weer terug bent in Nederland? Het is voorlopig wel even gedaan met je buitenlandtrips neem ik aan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_73204594
Ho ho cycle, we moeten nog wel even een goede indruk maken als nieuwe huurders! De nieuwe huisbaas zou me vandaag bellen om een afspraak te maken, maar ik moet plotseling vanmiddag invallen voor een collega in een ander filiaal. Maar dat zal wel goed komen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? dinsdag 29 september 2009 @ 10:55:26 #210
70532 loveli
N
pi_73204600
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:46 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik ben net wakker, dat is echt het toppunt van luiheid! Gister met het vriendje naar ikea geweest, en het was 9 uur toen we klaar waren. Daarna maar een burger gehaald bij de burger king, smaakte nergens naar! CF, leuk dat je weer terug bent!
Heimwee?
crap in = crap out
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:59:40 #211
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73204694
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:53 schreef Viking84 het volgende:
Hey Nynke, wat ga je nu eigenlijk doen nu je weer terug bent in Nederland? Het is voorlopig wel even gedaan met je buitenlandtrips neem ik aan? .
ik ben niet terug in Nederland, op dit moment verblijf ik ongeveer 100 km. over de grens bij jou vandaan, in Bremen. Daar blijf ik tot begin November, en daarna ga ik weer terug naar Zweden, ik moet m'n studie nog afmaken!
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:00:27 #212
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73204714
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Heimwee?
Niet echt nog, het vriendje is net verhuisd, dus die kon nog wel wat zaken gebruiken. Zodra ik me zo uit bed geslingerd heb ga ik z'n stoel in elkaar zetten...
pi_73204978
De foto van SDB stond gisteren nog ergens in een quote, misschien netjes om die ook even weg te halen?

Nu even bijlezen...
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:28:28 #214
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_73207002
Ik ben nu al klaar met werk, heb me maar ziekgemeld zonder dat ik me ziek voel.
Enige probleempje zijn mijn darmen, kan na ieder hapje voer of slokje water weer naar het toilet toe voor een kwartiertje en dat gaat niet lekker samen met het bezorgen van de post.
pi_73207833
Vervelend zeg, Lastpost... Hoop dat het snel weer over is! Je hoeft niet altijd zo beroerd te zijn dat je het bed echt niet meer uit kunt om je ziek te melden.

Fijn dat PPP niet zwanger is en dat DaD zo te zien toch het huisje krijgt. Vergeet ik dan nog iemand?

Je vakantie klinkt leuk CF! Over een paar weekjes ben ik ook in NY, dus ik ga die dingen die je noemt wel onthouden! Welke musea zijn jullie geweest?
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:13:35 #216
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73208100
Zo.. ik ben bijgelezen :

Welkom terug CF, je vakantie klinkt echt super! ik wil zo graag een keer naar New York

Beterschap lastpost!

En yay voor niet zwanger zijn en een nieuw huisje (ik heb er alle vertrouwen in dat het gewoon doorgaat DaD )

Wat een leuke mobiles Phaidra, ik wou dat ik iemand kende die zwanger is zodat ik ook een reden zou hebben om lekker te knutselen Laat je een foto zien van het resultaat?

Maria als indiaantje, ik zie het al helemaal voor me

Zo, heb ik nu iedereen gehad?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_73208125
Ik ging net klusjesvrouw spelen (een haakje/slot ophangen) maar nu heb ik op mijn duim geslagen en het past helemaal niet en het is echt lelijk

Dus toen ben ik de was maar gaan doen
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:15:44 #218
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73208140
en een lijstje:

O: havermout met banaan en lijnzaad en pindakaas
L: 4x volkoren boterham (1x tosti kaas, lightsalami, ui, tomaat met ketchup en 1x vegapate met tomaat)
+2x koffie met melk
D: ? iig iets met geroosterde paprika en tomaat en ui en knof (misschien een salade met couscous oid)
+lessini light
T: magnetronappel met yoghurt en een beetje muesli
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:17:18 #219
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73208189
haha ik zie het helemaal voor me P.F!
pi_73208362
Ja echt stom En ik moet nog 3 fietsen maken en plinten in verstek zagen en ik moet er nu al van huilen !
pi_73208471
@Blurred, als ik het resultaat naar behoren vind, maak ik zeker een foto!

@PF, *aai* ! Dat soort klusjes zijn stom!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73208639
Iemand interesse in dit kastje?

Ik heb hem vorige week gekocht en in elkaar gezet, maar ik wil toch een hogere
pi_73208811
Hoi!

@Bob: Als ik niet borstel wordt het een grote klit! Misschien heeft je zus wat makkelijker haar?

@ Mini: Ik heb de foto zelf al weggehaald

@CF: Ben jaloers! Fijn dat je het leuk hebt gehad in the city that never sleeps

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt Lastpost. Knuf!
pi_73209929
Wel goed dat je het probeert PF, ik zou er waarschijnlijk niet eens aan beginnen.

Wij gaan straks ook weer even naar Ikea, maar dan alleen voor een paar dozen/mandjes. Ik wil allerlei kleine prulletjes uit het zicht halen die nu los in de boekenkast staan of rondslingeren. Als we dan toch geen grotere woning kunnen krijgen, kunnen we maar beter zorgen dat de kleine er niet nog drukker uitziet dan nodig.

Mijn lijstje is nog wat onduidelijk, ik werd vanochtend ineens wakker met zo'n duf verkouden hoofd en bijbehorende koppijn dus ik moet eigenlijk naar de winkel om gezonde dingetjes te halen maar ik voelde me zo beroerd dat ik er nog geen puf voor heb gehad.
Tot nu toe:
O: 2 sneetjes geroosterd brood met geitenkaas
T: koffie met melk
L: tosti van geitenkaas, tomaat en Italiaanse kruiden
T: ?
D: misschien bij Ikea, anders aardappelpuree met een vegaburger en sperzieboontjes
T: fruit
pi_73210509
Ah ik heb weer een pc Zo irritant, we hebben een te volle bezetting op dinsdag

O: brinta
T: twee wafels met choco
L: Twee sneetjes met kipfilet
T: Sneetje met kipfilet
D: Broccoliquiche

En mijn voiture is weer door de APK
Beterschap voor alle zieken! En voor Lastpost een kurkje
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73211513
Pf nope geen ruimte meer op m'n kamer voor, wel een leuk kastje trouwens!

Ben weer thuis, heb hopelijk m'n fouten van vorige week rechtgebreid (directeur was niet zo blij). Ik ben hardstikke moe en ik heb het idee dat m'n hoofd gaat ontploffen

Lijst:
O: 68 gram muesli met perzikyoghurt en een beker optimel
T: plakje ontbijtkoek tijdens de stroomstoring
T: appel
L: boterham met gekookt ei en beetje mayo, bak cruesli met vanilleyoghurt
T: zo twee tastoetjes
D: vast broccoli, want dat is in de bonus bij AH

Nu ga ik You've got mail opzoeken en kijken Me-time! Ik zou eigenlijk naar de bank gaan (op de fiets) maar het is zulk snertweer dat ik toch maar even oversla.
pi_73212121
Daph, respect dat je het voor elkaar krijgt om zoveel te blijven eten als je zo moe bent en knallende hoofdpijn hebt! Ik heb in die omstandigheden vaak geen zin meer in eten, maar daaraan toegeven is natuurlijk niet echt gezond. Juist als je ziek bent moet je goed eten, maar mij lukt dat echt nooit .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73212853
Kastje is maar 30 euro en het in elkaar zetten is een t*f*s werk dus dat heb ik al gedaan !
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:15:15 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73213443
PPP niet zwanger
Yeah voor DaD
P.f.

Lijst:
4 x boterham
2 x appel
1 x mandarijn
1 x peer
1 x kom magere yoghurt
1 x blokje chocola
Zuurkool ovenschotel met gehakt, rookworst, aardappel en zuurkool.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73213560
M'n buurjongen heeft de band gemold bij het er inzetten en m'n buurmeisje ook.
Conclusie: Faal.
pi_73213656
Thx allemaal!

Ik ben echt niet lekker vandaag. Lig nu met een dekentje en hoofdpijn op de bank, en ga vanavond lekker een zak chips wegwerken. Is vast niet de meest proactieve en constructieve oplossing hiervoor, maar ben zó lamlendig dat ik dat mezelf maar een keertje toe sta.

En nu ga ik weer verder met dvd's van desperate housewives te kijken.
pi_73213705
ik doe met je mee *bleuh*

ziek gemeld (en dat doe ik niet snel, aangezien ik niet doorbetaald krijg ) en probeer al de hele dag nog iets nuttigs te doen voor mijn studie, maar er is nog niet veel bruikbaars uitgekomen... lamlendigheid alom

ik ga ook verder met mijn serie nu dan maar, geen Desperate Housewives, maar The Tudors, geschiedenisles, veel seks en kostuumdrama in één
Ja doei.
pi_73214041
Aahw zoveel zieken (ja dat durf ik wel, ben toch al verkouden ).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73214080
Beterschap allemaal !!
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:47:29 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73214477
Ja beterschap iedereen.
Op het werk en in mijn familie is het ook al een drama...
Heb het al wel dagen koud maar dat komt volgens iedereen dat ik geen vet meer op mijn ribben heb
Zit nog genoeg maar het is wel zo dat vet toch wel helpt tegen de kou
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73214755
Ik ben blij dat ik er vanaf ben in elk geval I feel all ur pains
Ben alleen moe en ik merk dat ik mijn avonden niet wil volplannen, wat belachelijk is want ik doe dan toch niks maar op de 1 of andere manier staat het met tegen. Ik wil een huis bezichtigen, maar deze week geen afspraak maken omdat 't betekent dat ik naar mijn ouderlijk durrep moet afreizen

Och, volgende week staat het vast nog wel te koop
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:57:10 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73214829
Ik ben niet ziek, maar ik ga het wel worden als ik het niet wat minder druk krijg.
De hele dag zitten frotten achter de pc voor slechts 2 lessen en nu heb ik last van RSI, dus de rest moet morgenochtend maar. Ik ga even afspreken met de coach dat ik tot de herfstvakantie iets minder lessen wil gaan doen, want ik moet nu ook een essay schrijven, presentatie voorbereiden, portfolio maken etc etc en ik werk me echt over de kop .

Beterschap aan alle zieken! .
Niet meer actief op Fok!
pi_73215377
Wat een zieken! Beterschap allemaal.

Lijstje van vandaag:

O: 2 knäckebröd met oude kaas.
L: Pompoenpitten broodje met gezouten boter + zwarte koffie.
T: Peer + Red Bull
D: Pastasalade
T: Zwarte koffie.
pi_73216439
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:29 schreef Phaidra het volgende:
Daph, respect dat je het voor elkaar krijgt om zoveel te blijven eten als je zo moe bent en knallende hoofdpijn hebt! Ik heb in die omstandigheden vaak geen zin meer in eten, maar daaraan toegeven is natuurlijk niet echt gezond. Juist als je ziek bent moet je goed eten, maar mij lukt dat echt nooit .
Voor mij is dit echt weinig, want ik vreet de laatste tijd echt alles wat los en vast zit. Maargoed, voor de tweede dag op rij de duo penotti genegeerd en dat vind ik al heel wat Volgens mij word ik weer tonnetje rond als ik zo blijf eten als vorige week..

Morgen en donderdag eet ik meer, want morgen is er gebak (afscheid van collega's) en ga ik uit eten 's avonds (SUSHI!! en wokken ) en donderdag heb ik van 16.00 - 23.00 (my god, hoe ga ik dat volhouden?!) een receptie. Morgen overdag dus een stapje terug
pi_73216523
Even een update:

Ik heb vanmiddag al zes afleveringen gekeken van DH (40 min per stuk), en ben inmiddels ook nog misselijk + buikpijn, dus vrees dat ik nu echt ziek word. Vriendlief gaat zo koken iig, dat scheelt, dan kan ik blijven liggen.

Dus bluhh.

Maar DH is leuk.
pi_73219211

Ik zit al weer klaar voor Pilates. Het liefst zou ik nu mijn bedje in duiken en het klokje rond slapen, maar dat moet maar niet Pilates is ook een soort van ontspanning hou ik mezelf maar voor, soms lig ik daar in een houding waarvan ik me afvraag waarom ik me in hemelsnaam zo aan het kwellen ben Maar de laatste vijf a tien minuutjes zijn wel altijd fijn
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73219441
Jemig, wat een zieken allemaal! Beterschap, poppetjes!

Mini, ik ben in NY in het Guggenheim geweest (pracht-pand, fraaie permanente collectie, vrij grote Kandinsky-expositie - hoewel heel briljant en vernieuwend niet echt mijn ding ), het Museum of Modern Art (in een woord geweldig superleuke tijdelijke exposities ook: James Ensor en een of andere ubergeestige designer, ennnn een paar werken/'dingen' van Bas Jan Ader ), het Whitney-museum (wel leuk, niet te groot, tijdelijke expositie van Georgia O'Keeffes abstracte werken), het American Museum of Natural History (wat ik tot mij verrassing ook erg leuk vond! Heel veel interessante dingen, en massa's dino's ), en tot slot het Metropolitan Museum of Art (dat is nogal een bevalling, supergroot & veel Maar er hangt wel erg veel moois! En het dakterras is leuk).

Ik vind de gezonde supermarkten in NY ook echt fantastisch! Moet je ook heengaan! Zabar of the Whole Foods Market ofzo, kun je prima lunches to go kopen. En ga je ook naar Katz Delicatessen? Van de zalige pastrami en de kreunscene?

Lijst voor vandaag:
O: bakje griekse yoghurt 0%, drie happen vanilleyoghurt
T: walnoten
L: 4 knackebrod speculoospasta (evil, maar alles was op )
T: 2 appels
T: handje volkoren sesamdingen, handje skittles
S: pilates (ga ik zo heen)
D: fajitas
T: alcohol, ik denk baileys ofzo
pi_73219553
CF en ik gaan tegelijkertijd pilatesen, hihi
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73219563
het gaat niet slechter, maar ook niet beter inmiddels gelukkig wel een redelijke (niet uitmuntende) eetlust, maar daarentegen belabberd gekookt, als je het al zo kunt noemen

O: 2 rijstwafels met pindakaas en sambal
L: 3 maisboterhammen, 2 met pindakaas, 1 met knoflooksmeersel
D: kop tomatensoep, half afbakstokbrood en 6 kippenvleugeltjes

dus.. morgen moet ik naar college, dus dan moet het wel wat beter... weet nog niet of ik ga werken, want ik vraag me af of er wat nuttigs uit mijn handen komt in deze staat, maar dat zien we nog wel. Zo eerst maar eens vroeg slapen, maar eerst nog proberen een uurtje aan essay te werken
Ja doei.
pi_73220121
You've got mail was weer leuk

Definitieve lijst:
O: 68 gram muesli met perzikyoghurt en een beker optimel
T: plakje ontbijtkoek tijdens de stroomstoring
T: appel
L: boterham met gekookt ei en beetje mayo, bak cruesli met vanilleyoghurt
T: twee tastoetjes, 3 glazen spa en fruit
T: pita met shaslik en salami (trek!!)
D: roerbakgroenten met stukjes kip en een beetje rijst met lijnzaad. Toe bakje magere perzikyoghurt

Nou ja, magere perzikyoghurt? Ik keek op het pak en daar staat dus op "78 kCal/100 ml" Optimel is 35 kCal per 100ml, dus mager kun je dit niet noemen lijkt me
pi_73220127
Jeetje, het is net een ziekenboeg hier. Beterschap dames en heer!

Ik ben net terug van zaalvoetbal training, dit was vandaag voor het eerst georganiseerd door de studenten sportvoorziening hier. Leuk groepje en meteen fanatiek bezig geweest met conditie kweken. Ik ga lekker slapen vanavond. En donderdag badmintonnen, het wordt nog wel eens wat met mij.

Lijstje:
O: yoghurt met banaan
L: 2 boterhammen pindakaas
T: brownie
D: pastasalade met spinazie, cherrytomaatjes, pijnboompitten en Parmezaanse kaas
T: bakje nootjes

* vrij weinig maar was ook vrij laat mijn bedje uit.
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:46:10 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73221575
*aaien over de bolletjes voor alle zieken en zieligen*

Euj, goed bezig, Totziens! Whooop! Jij was toch ook zo anti-sport meen ik me te herinneren? Way to go!

CF, wat is een kreunscène? Klinkt als een vunzige episode in een film
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73221666
Beterschap aan alle zieken! Ik moet nu echt niet ziek worden, er komt zó'n drukke tijd aan. .

CF, wat klinkt je reis tof! Was het ook nog zo warm in NY?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73222752
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:04 schreef Daph_ het volgende:

Nou ja, magere perzikyoghurt? Ik keek op het pak en daar staat dus op "78 kCal/100 ml" Optimel is 35 kCal per 100ml, dus mager kun je dit niet noemen lijkt me
Ja, dat wilde ik je al eens vragen, maar was ik vast vergeten. Maar de magere vruchtenyoghurt die je in de supermarkt kan krijgen is inderdaad dieetgewijs niet echt goed. Dus ik neem nu altijd maar optimel, net zo lekker
pi_73222829
Maria, van When Harry Met Sally, waneer Meg Ryan in dat eettentje gaat bewijzen dat mannen heus niet een fake van een echt orgasme kunnen onderscheiden. Film is sowieso wel grappig!

DaD, het was mooi weer, twee dagen zelfs benauwd (net op de dag dat we gingen fietsen ), maar zaterdagavond/ zondag regende het en op het weerbericht werd aangekondigd dat het de komende weken 'autumnal' zou worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')