Ow. Duur.quote:Op maandag 28 september 2009 19:20 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik heb mijn haar vorig jaar laten knippen bij Kinki Kappers, en die jongen wist er heel veel vanaf, dus ik denk dat ik volgende week even langsga
Ik vond trouwens een leuke site voor iedereen met (niet helemaal europees) dik en/of krullend haar:
Mixed Chicks
En als ik nu zeg dat je veel gemist hebt en dat we je een hoop te vertellen hebben blijf je dus thuis?quote:Op maandag 28 september 2009 20:46 schreef ColdFeet het volgende:
Nog veel gemist hier, trouwens? Zo niet, dan ga ik met mijn hippe nieuwe yogabroek richting yogales
Wel een leuk weekend?quote:Op maandag 28 september 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben er nog, half. Net gefietst, beetje duf. Druk weekend gehad.
Ik weet niet of het hun wat uitmaakt, maar het is wel goed voor je zelfvertrouwen en zulksquote:Op maandag 28 september 2009 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dan moet je er wel ff smashing uitzien ja
Klinkt als een gezellig weekend!quote:Op maandag 28 september 2009 21:27 schreef Bob. het volgende:
Net 3 dagen vriendinnen te logeren gehad wat neer kwam op veel chips, ijs, wodka en bier.![]()
En ze hebben mijn mooie jurk mee genomen die ik over een maand aan moet, en ik durf niet te kijken of hij nog past.![]()
En nu bijlezen!
Ik zit verdikkeme al anderhalf uur te wachten op de sterke verhalenquote:Op maandag 28 september 2009 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En als ik nu zeg dat je veel gemist hebt en dat we je een hoop te vertellen hebben blijf je dus thuis?.
Klinkt goedquote:Op maandag 28 september 2009 13:48 schreef Merel het volgende:
Meisjes! Ik ben er weer! Maar m'n internet is stuk dus ik kon jullie niet gedag zeggen voordat ik op vakantie ging. Vakantie was gewèèèèèldigNu weer aan het werk en honderd dingen te doen, dus ik lees later wel weer bij en dan doe ik ook uitgebreid verslag. Maar dan weten jullie in ieder geval dat ik nog leef!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |