abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? maandag 28 september 2009 @ 13:38:27 #101
70532 loveli
N
pi_73178560
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:16 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik denk dat het daar inderdaad op neerkomt.
Hoe moeilijker je het mensen maakt, des te groter de kans dat ze het erbij laten zitten en betalen. Voor 56.000 euro kun je daar best op gokken.
crap in = crap out
pi_73178598
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe moeilijker je het mensen maakt, des te groter de kans dat ze het erbij laten zitten en betalen. Voor 56.000 euro kun je daar best op gokken.
Jup, alleen weet niemand of ik nou eerst moet betalen of dat ik dat kan afwachten voordat de huurcommissie uitspraak doet. De huurcommissie zelf weet het niet en het juridisch loket ook niet
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? maandag 28 september 2009 @ 13:44:55 #103
70532 loveli
N
pi_73178708
Moeilijk. Als je iets betaalt, dan in termijnen. Als ze een beetje redelijk zijn moet dat lukken.
crap in = crap out
pi_73178771
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:44 schreef loveli het volgende:
Moeilijk. Als je iets betaalt, dan in termijnen. Als ze een beetje redelijk zijn moet dat lukken.
Dat kon de mevrouw aan de telefoon me dan niet vertellen Ik weet van mijn buurvrouw, dat toen zij achterliep met de huur, dat daar nog een hele hoop aan administratiekosten bijkwam, van zo'n regeling Volgens haar zo'n 20 euro per dag dat ze te laat betaalde.
  maandag 28 september 2009 @ 13:48:40 #105
331 Merel
Be here now.
pi_73178812
Meisjes! Ik ben er weer! Maar m'n internet is stuk dus ik kon jullie niet gedag zeggen voordat ik op vakantie ging. Vakantie was gewèèèèèldig Nu weer aan het werk en honderd dingen te doen, dus ik lees later wel weer bij en dan doe ik ook uitgebreid verslag. Maar dan weten jullie in ieder geval dat ik nog leef!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_73178845
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:48 schreef Merel het volgende:
Meisjes! Ik ben er weer! Maar m'n internet is stuk dus ik kon jullie niet gedag zeggen voordat ik op vakantie ging. Vakantie was gewèèèèèldig Nu weer aan het werk en honderd dingen te doen, dus ik lees later wel weer bij en dan doe ik ook uitgebreid verslag. Maar dan weten jullie in ieder geval dat ik nog leef!
Hoi! Leuk dat je er weer bent!
pi_73179158
Hee Merel! WB!! Sterkte met werken en ik ben ontzettend benieuwd naar je vakantieverhalen .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73179900
wat gaat het hier langzaam!

ik post ook niet zoveel meer mee, maar da's alleen maar goed.
Druk bezig met studie, bestuur en met Mr.MoBlo en ook nog aan het kwakkelen met de gezondheid, dus even aan de remmen trekken en alles rustig aan plannen.

Wel gespinned vanochtend, wat goed ging, maar zit inmiddels met frisse tegenzin hier te studeren, want mijn hoofd staat op ontploffen van de hoeveelheid snot en een opkomende ongesteldheidsronde

en welkom terug Merel!
Ja doei.
pi_73180316
Merel en Ewelina!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73180499
Helleu Merel! En de rest van de slanke ladies

Gosh, ik ben vanmiddag bij de bedrijfsarts geweest en zijn advies was eigenlijk dat ik meer tijd voor mezelf moest nemen en meer moest huilen. Ja, ook dat laatste zei hij echt Ik heb wel gelijk wat gedaan met z'n tips, want ik heb daar onwijs zitten janken en nu heb ik knallende hoofdpijn En zin in chocola

Ennieweez, lijst tot nu toe:
O: 68 gram cereals met 150 gram optimel yoghurt, beker optimel
T: appel
L: bruine boterham met ossenworst, bak bosvruchtenyoghurt met cruesli « KIJK!! GEEN DUO PENOTTI!!
T: niks
D: geen idee nog

En nu weet ik het even niet meer
pi_73181134
Ik mag volgende week bij de doop m'n nichtje de kerk indragen! .

Verder hebben we ondertussen wel de vrouw van de huisbaas gesproken (hij zat in het buitenland, blijkbaar) en de onzekerheid is alleen maar groter geworden want zij zei tussen neus en lippen door iets over verkopen. . Ze zou haar man ons terug laten bellen, hopelijk vanavond nog en anders morgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DevilsAndDust op 28-09-2009 18:15:24 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73181148
Ik weet nooit wat ik met dergelijk advies moet. Alsof huilen iets is dat je op commando kan doen (hoewel, jij blijkbaar wel, nofi uiteraard ) en alsof dat de enige manier is om emoties te ontladen... Ik huil best snel/makkelijk (vooral als ik boos ben) maar eigenlijk vind ik nooit dat het oplucht of helpt ofzo. Je krijgt er inderdaad hoofdpijn van. Maar misschien is het voor jou wel de oplossing, dan heb ik niets gezegd. Tijd voor jezelf is wel prettig op z'n tijd, ook fijn dat je werkgever je dat wil bieden. En ik denk ook dat je heel snel een plekje voor jezelf moet gaan zoeken, dat kan zoveel schelen. Ik voelde me meteen 10x beter zodra ik het huis uit was. Maar ik weet ook dat het niet zo makkelijk is om woonruimte te vinden.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 28 september 2009 @ 15:30:04 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73181343
Ik heb vandaag al ANDERHALF gebakje op. Met slagroom!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73181393
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:56 schreef Daph_ het volgende:
Helleu Merel! En de rest van de slanke ladies

Gosh, ik ben vanmiddag bij de bedrijfsarts geweest en zijn advies was eigenlijk dat ik meer tijd voor mezelf moest nemen en meer moest huilen. Ja, ook dat laatste zei hij echt Ik heb wel gelijk wat gedaan met z'n tips, want ik heb daar onwijs zitten janken en nu heb ik knallende hoofdpijn En zin in chocola

Ennieweez, lijst tot nu toe:
O: 68 gram cereals met 150 gram optimel yoghurt, beker optimel
T: appel
L: bruine boterham met ossenworst, bak bosvruchtenyoghurt met cruesli « KIJK!! GEEN DUO PENOTTI!!
T: niks
D: geen idee nog

En nu weet ik het even niet meer
Lekker even bijkomen en dan rustig nadenken over wat hij allemaal gezegd heeft?

Oja, beterschap voor de verkouden-en-ongestelden...

Lekker XM.
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? maandag 28 september 2009 @ 15:36:47 #115
70532 loveli
N
pi_73181523
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik mag volgende week bij de doop m'n nichtje de kerk indragen! .

Verder hebben we ondertussen wel de vrouw van de huisbaas gesproken (hij zat in het buitenland, blijkbaar) en de onzekerheid is alleen maar groter geworden want zei zij tussen neus en lippen door iets over verkopen. . Ze zou haar man ons terug laten bellen, hopelijk vanavond nog en anders morgen.
Da's knap waardeloos!
crap in = crap out
  maandag 28 september 2009 @ 15:44:23 #116
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73181711
ik doe alleen even snel een tvp en een lijstje, moet aan mijn literature assignment werken

O: havermout met banaan en pindakaas
L: 4x volkoren boterham (1x tosti kaas, lightsalami, ui en tomaat met ketchup en 1x vegapate en tomaat)
D: volkorenpenne met broccoli en spruitjes +ham-champignonsaus
T: magnetronappel met yoghurt en een beetje muesli

drinken: groene thee en 2x koffie met halfvolle melk en 1x lessini light
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_73181845
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Da's knap waardeloos!
Ja, zeg dat wel... Ik ga maar even shoppen. .
pi_73182218
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:22 schreef Phaidra het volgende:
Ik weet nooit wat ik met dergelijk advies moet. Alsof huilen iets is dat je op commando kan doen (hoewel, jij blijkbaar wel, nofi uiteraard ) en alsof dat de enige manier is om emoties te ontladen... Ik huil best snel/makkelijk (vooral als ik boos ben) maar eigenlijk vind ik nooit dat het oplucht of helpt ofzo. Je krijgt er inderdaad hoofdpijn van. Maar misschien is het voor jou wel de oplossing, dan heb ik niets gezegd. Tijd voor jezelf is wel prettig op z'n tijd, ook fijn dat je werkgever je dat wil bieden. En ik denk ook dat je heel snel een plekje voor jezelf moet gaan zoeken, dat kan zoveel schelen. Ik voelde me meteen 10x beter zodra ik het huis uit was. Maar ik weet ook dat het niet zo makkelijk is om woonruimte te vinden.

Nou het was niet op commando, hij ging vragen over mij stellen en toen kwam het er opeens allemaal uit Wat is nofi?
Ik ben gefrustreerd dat ik niet meer kan doen wat ik wil; dagjes weg kunnen niet, maar ook hardlopen enzo wil niet. De bedrijfsarts stelt dat het waarschijnlijk deels daardoor komt dat ik steeds zo'n hoofdpijn heb. Blugh. Ik wil vanalles, maar om vanalles te kunnen moet je vanalles laten, zeg maar [/johan cruijff]. Blugh!

Oh en ik mag geen paracetamol etc meer, dus dat wordt vast ook fijn. Maargoed, anders gaat m'n lever kaduuk en dat wil ik wel voorkomen..

Ik ben druk op zoek naar een ander plekje, maar het wil niet echt vlotten Voor de huurhuizen kom ik schijnbaar niet in aanmerking en de koophuizen zijn te duur. Maargoed, we zoeken gewoon door..
pi_73182881
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nou het was niet op commando, hij ging vragen over mij stellen en toen kwam het er opeens allemaal uit Wat is nofi?
Ik ben gefrustreerd dat ik niet meer kan doen wat ik wil; dagjes weg kunnen niet, maar ook hardlopen enzo wil niet. De bedrijfsarts stelt dat het waarschijnlijk deels daardoor komt dat ik steeds zo'n hoofdpijn heb. Blugh. Ik wil vanalles, maar om vanalles te kunnen moet je vanalles laten, zeg maar [/johan cruijff]. Blugh!

Oh en ik mag geen paracetamol etc meer, dus dat wordt vast ook fijn. Maargoed, anders gaat m'n lever kaduuk en dat wil ik wel voorkomen..

Ik ben druk op zoek naar een ander plekje, maar het wil niet echt vlotten Voor de huurhuizen kom ik schijnbaar niet in aanmerking en de koophuizen zijn te duur. Maargoed, we zoeken gewoon door..
NOFI

Je erbij neerleggen dat je bepaalde dingen (nu even) niet kan, is inderdaad niet makkelijk. Pfff, sterkte meis!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 28 september 2009 @ 16:55:15 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73184071
Daph, het gaat over Nu is het kut he?? Knuf:*

Lijst:
4 x boterham achterham
1 x gekookt ei
1 x grote kom champignonsoep
1 x peer
1 x mandarijn
1 x appel
1 x kom yoghurt
D: rode kool met appeltjes, sla met dressing, gegrilde pepersteak en gegrilde ui met knoflook.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73185845
Merel is terug !!
pi_73185855
Oja en ik wou co nog even bedanken voor de outfit tips!
pi_73186296
Hé Merel.

Hoest met de liefde?
pi_73186439
Egopost:

Ik heb zaterdag de camera van m'n vriendje geleend en heb die de hele tijd bij mij gehouden in een tas. Daarna ben ik naar huis gegaan. Heb ik die tas in zijn kamer achter gelaten en ben ik naar een feestje gegaan.

En toen ik gister keek zat hij er niet in

Echt zoooo kut. Ik koop natuurlijk wel een nieuwe/of geef hem geld. Maar het is echt KUT.

En zondag was het gebouw dicht dus kon ik niet zoeken

Pfff..
pi_73186584
Heeft hij 'm er zelf niet uitgepakt dan? Als die tas de hele tijd op zijn kamer heeft gestaan. Of lees ik het verkeerd?

Lijstje:
O: boterham pindakaas
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen kipfilet
T: peer
T: banaan
T: brownie
D: 2 pannenkoeken
pi_73186633
Hai Merel! Fijn dat je het leuk hebt gehad

Echt kut PF! Kun je niet nagaan waar je hem misschien hebt verloren?

Ik ook even egopost: ik heb krullies, die best wel dik zijn. Ik kam me dus iedere ochtend een lamme arm (onder de douche ook nog, anders kan ik het sowieso wel vergeten). Nu denk ik er dus in een ongestelde bui over om het kort te laten knippen. Maar aan de andere kant lijkt een lange bos haar me ook wel weer wat. Wat denken jullie? Het is nu zo.

[ Bericht 4% gewijzigd door shinydiscoball op 28-09-2009 19:25:29 ]
  maandag 28 september 2009 @ 18:24:28 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73186675
Hoi .

Even bijgelezen:

WB Merel! .
Lekkere situatie, DaD . Ik hoop dat het allemaal wel doorgaat...

Ik heb hoofdpijn van het college van vanmiddag. Wat een drama, elke week weer. En dan moet die docent ook nog gaan beoordelen of mijn lessen goed in elkaar zitten Doe eerst eens wat aan je eigen lessen zou ik zeggen En vrijdag moet ik een eigen les filmen. Slik. Hoopte er nog onderuit te komen door te zeggen dat ze (= docent en medestudenten) het toch niet kunnen volgen, omdat het in gebarentaal is, maar het leek de docent juist hartstikke interessant om te zien .
Niet meer actief op Fok!
pi_73186756
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:21 schreef Totziens het volgende:
Heeft hij 'm er zelf niet uitgepakt dan? Als die tas de hele tijd op zijn kamer heeft gestaan. Of lees ik het verkeerd?

Lijstje:
O: boterham pindakaas
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen kipfilet
T: peer
T: banaan
T: brownie
D: 2 pannenkoeken
Kijk:

*vriendje was in zeeland*

zaterdag
14.00 ik breng spullen naar zijn kamer (die ik die avond aan ga doen) en pak zijn camera doe hem in een tas en ga terug naar roeien
17.00 ik neem de tijd op en zit op een vaste plek, camera heb ik nog gezien
18.00 ik fiets naar zijn huis. zet de tas in zijn kamer, die heb ik niet meer nodig.
20.00 ik pak een andere tas waar mijn kleding voor die avond in zit, ik fiets naar een vriendin

en de volgende dag kwam ik er pas achter.. en nu hoop ik dat ik zo dom ben geweest dat ik hem achter/naast/voor m'n tas heb gelegd en dat iemand hem heeft gevonden !

Maar ik kan mij niet voorstellen dat ik hem niet in mijn tas heb gedaan want ik was juist extra voorzichtig
  maandag 28 september 2009 @ 18:28:08 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73186791
Hooihooi! *valt binnen*

Oooooh SDB Jouw haar! Met jouw hoofd! Ik vind dat altijd zo mooi he! Ik zou het niet korter doen, ik vind het mooi zo!

*aai over de bol voor Daph* Even goed snotteren wordt je dood moe van, maar het kan soms enigszins opluchten! Gewoon er even aan toegeven zeg maar. Ik jank zelden (behalve als ik ongesteld ben tijdens een zielige film, dan ben ik zo lek als een mandje ) maar áls je het dan eens doet, komt het er meteen voor máánden uit Wel fijn, zo'n bedrijfsarts!

DaD! Ik duim voor joe!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73186902
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:22 schreef shinydiscoball het volgende:

Ik ook even egopost: ik heb krullies, die best wel dik zijn. Ik kam me dus iedere ochtend een lamme arm (onder de douche ook nog, anders kan ik het sowieso wel vergeten). Nu denk ik er dus in een ongestelde bui over om het kort te laten knippen. Maar aan de andere kant lijkt een lange bos haar me ook wel weer wat. Wat denken jullie? Het is nu zo.
Ben jij dat? Joe is cuuuuute!
Een vriendin van mijn moeder heeft ook een dochter met veel krullen. Zij zijn naar een winkel geweest die spullen voor afrohaar verkoopt. En Moussy (die post veel in OUD) heeft een zoon met krullen, zij had vorig jaar 1 of andere hele goeie shampoo gevonden. Misschien even een PM aan wagen?

Niet kortknippen zou ik zeggen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73186907
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:22 schreef shinydiscoball het volgende:

Lang laten! Veel mooier en je kunt er meer mee. Ook handig op een bad hairday.
pi_73186958
Ik ben het helemaal eens met Maria hoor SDB, erg leuk Maar ik kan me voorstellen dat het best frustrerend is!

Wat balen zeg PF, hopelijk heb je het gewoon over het hoofd gezien. En anders wordt het een dure 'grap'.
pi_73186966
Mijn moeder heeft laatst net zo lang tegen me zitten zeuren en ruziemaken dat ik echt ontzettend hard moest huilen. En dat was haar bedoeling ook nog omdat ze vond dat ik zo emotieloos was.

Dat was ook wel zo, maar ik vond het geen leuke ervaring Opkroppen FTW

Ik ga een quiche bakken, wish me luck (Syrena-style, ik heb broccoli over, wat zal ik maken, mmmm en dan drie recepten combineren )
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73187033
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:34 schreef Totziens het volgende:
Ik ben het helemaal eens met Maria hoor SDB, erg leuk Maar ik kan me voorstellen dat het best frustrerend is!

Wat balen zeg PF, hopelijk heb je het gewoon over het hoofd gezien. En anders wordt het een dure 'grap'.
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand hem uit mijn tas heeft gehaald
maar ook niet dat ik hem niet in mijn tas heb gedaan.

pfff.
pi_73187049
Volgens mij staat kort ook leuk bij SDB, lekker makkelijk !
pi_73187218
SDB! Ik had laatst al eens in je fobo gespiekt, maar wat ben je mooi! .
pi_73187368
Thanks guys
Maargoed het is idd best frustrerend, vanochtend had ik het echt helemaal gehad. Ik heb nu wel een lekker spul wat het heel zacht maakt, daardoor is het wel makkelijker.
Een lekkere shampoo voor krullen zou echt perfect zijn, thanks voor de tip Syrena!
En tot die tijd borstel ik de stronken wel uit mijn haar
pi_73188035
Ik hoop dat je snel een lekkere shampoo vind SDB

Hm. Ik moet het quichedeeg eerst blind bakken, maar daar heb ik geen zin in Wat kan er misgaan als ik het niet doe, maar uitrol, in de vorm doe en dan de broccoli + eimengsel erop? Niet gaar ofzo?
  maandag 28 september 2009 @ 19:03:58 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73188077
Ik zou echt te lui zijn voor krullen Maar ik vind het wel mooi! En bij jouw gezicht staat het ook gewoon awesome. Stijl haar zou maf zijn denk ik!

Gezond eten is trouwens best lastig als je zus de hele tijd een pak chocolate chip cookies voor je neus zwaait Geen 100% awesome lijstje dus, maar hij kan er mee door.

O: special k met melk
T: snee brood met ananassmeerkaas
L: twee sneetjes met ozzewoz
T: twee chocolate chip cookies
T: ijskoffie
D: tortillas met gehakt, paprika, ui en avocadomeukje En een beetje geraspte kaas!
S: Zumbaaaa

En succes, Syrena!
pi_73188126
Ik heb overigens vandaag mijn paarse kerstballen al gescoord Moet morgen alleen in de berging even de ouwe rooie tellen, dan weet ik of ik nog bij moet kopen
pi_73188156
Oh ja, ik heb laarzen gevonden! .

En Syrena, ja, blind bakken is om iets wat langer nodig heeft om gaar te worden, gaar te maken. Maar het zou ook wel iets kunnen zijn wat ik gewoon vertik als ik honger heb. .
  maandag 28 september 2009 @ 19:06:55 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73188197
DaD: zienzienzien! Ik ben nog steeds zoekende
pi_73188375
SDB, wat een prachtig haar! Niet kortknippen hoor!! Maar ik kan me levendig voorstellen dat je het af en toe helemaal zat bent, ik ben de mijne ook regelmatig zat en dan heb jij nog veel lastiger haar dan ik! Goede shampoo en verzorging kunnen heel veel helpen, misschien je kapper om advies vragen?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73188383
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, ik heb laarzen gevonden! .

En Syrena, ja, blind bakken is om iets wat langer nodig heeft om gaar te worden, gaar te maken. Maar het zou ook wel iets kunnen zijn wat ik gewoon vertik als ik honger heb. .
Ik twijfel nog De bodem moet 25 minuten blind bakken, dan de vulling eruit en dan nog eens 7 minuten
En dan met vulling nog eens 25 (wel andere vulling).

Ik heb overigens al gegeten, deze is een test, dan kan ik morgen quiche meenemen naar 't werk maar ik ben lui.
pi_73188399
pi_73188519
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zou echt te lui zijn voor krullen Maar ik vind het wel mooi! En bij jouw gezicht staat het ook gewoon awesome. Stijl haar zou maf zijn denk ik!
Het voordeel bij mij is wel dat als het eenmaal goed zit, ik er 2 a 3 dagen geen omkijken naar heb. Tenzij het heel vochtig is in de lucht, dan kroest het alle kanten op.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73188580
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik twijfel nog De bodem moet 25 minuten blind bakken, dan de vulling eruit en dan nog eens 7 minuten
En dan met vulling nog eens 25 (wel andere vulling).

Ik heb overigens al gegeten, deze is een test, dan kan ik morgen quiche meenemen naar 't werk maar ik ben lui.
Je hebt ook kans dat de bodem zompig wordt volgens mij. Als de bodem al enigszins uitgehard is, neemt het misschien minder vocht op ofzo?
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 28 september 2009 @ 19:17:06 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73188663
Phaidra: da's dan wel weer handig! Ik vind mijn haar ook wel okee - heel dik en met slag. Soms is het een beetje all over the place, maarja, dan doe ik er een staartje in en ben ik weer saai en degelijk
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]

Stevige stappers! Ze lijken ook aan mijn eerdergenoemde criteria te voldoen Leuk, DaDtje!
pi_73188778
Maria: jij hebt ook erg mooi haar ja!
DaD: mooie laarzen! Ik wil ook wel zoiets, maar dan met een wat minder hoge schacht. In Leeuwarden en Sneek hadden ze dat niet .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73188805
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef Phaidra het volgende:
SDB, wat een prachtig haar! Niet kortknippen hoor!! Maar ik kan me levendig voorstellen dat je het af en toe helemaal zat bent, ik ben de mijne ook regelmatig zat en dan heb jij nog veel lastiger haar dan ik! Goede shampoo en verzorging kunnen heel veel helpen, misschien je kapper om advies vragen?
Dankje

Ik heb mijn haar vorig jaar laten knippen bij Kinki Kappers, en die jongen wist er heel veel vanaf, dus ik denk dat ik volgende week even langsga

Ik vond trouwens een leuke site voor iedereen met (niet helemaal europees) dik en/of krullend haar:
Mixed Chicks

[ Bericht 4% gewijzigd door shinydiscoball op 28-09-2009 19:42:02 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')