Hoe moeilijker je het mensen maakt, des te groter de kans dat ze het erbij laten zitten en betalen. Voor 56.000 euro kun je daar best op gokken.quote:Op maandag 28 september 2009 13:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar inderdaad op neerkomt.
Jup, alleen weet niemand of ik nou eerst moet betalen of dat ik dat kan afwachten voordat de huurcommissie uitspraak doet. De huurcommissie zelf weet het niet en het juridisch loket ook nietquote:Op maandag 28 september 2009 13:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe moeilijker je het mensen maakt, des te groter de kans dat ze het erbij laten zitten en betalen. Voor 56.000 euro kun je daar best op gokken.
Dat kon de mevrouw aan de telefoon me dan niet vertellenquote:Op maandag 28 september 2009 13:44 schreef loveli het volgende:
Moeilijk. Als je iets betaalt, dan in termijnen. Als ze een beetje redelijk zijnmoet dat lukken.
Hoi! Leuk dat je er weer bent!quote:Op maandag 28 september 2009 13:48 schreef Merel het volgende:
Meisjes! Ik ben er weer! Maar m'n internet is stuk dus ik kon jullie niet gedag zeggen voordat ik op vakantie ging. Vakantie was gewèèèèèldigNu weer aan het werk en honderd dingen te doen, dus ik lees later wel weer bij en dan doe ik ook uitgebreid verslag. Maar dan weten jullie in ieder geval dat ik nog leef!
Lekker even bijkomen en dan rustig nadenken over wat hij allemaal gezegd heeft?quote:Op maandag 28 september 2009 14:56 schreef Daph_ het volgende:
Helleu Merel! En de rest van de slanke ladies
Gosh, ik ben vanmiddag bij de bedrijfsarts geweest en zijn advies was eigenlijk dat ik meer tijd voor mezelf moest nemen en meer moest huilen. Ja, ook dat laatste zei hij echtIk heb wel gelijk wat gedaan met z'n tips, want ik heb daar onwijs zitten janken en nu heb ik knallende hoofdpijn
En zin in chocola
Ennieweez, lijst tot nu toe:
O: 68 gram cereals met 150 gram optimel yoghurt, beker optimel
T: appel
L: bruine boterham met ossenworst, bak bosvruchtenyoghurt met cruesli « KIJK!! GEEN DUO PENOTTI!!
T: niks
D: geen idee nog
En nu weet ik het even niet meer
Da's knap waardeloos!quote:Op maandag 28 september 2009 15:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik mag volgende week bij de doop m'n nichtje de kerk indragen!.
Verder hebben we ondertussen wel de vrouw van de huisbaas gesproken (hij zat in het buitenland, blijkbaar) en de onzekerheid is alleen maar groter geworden want zei zij tussen neus en lippen door iets over verkopen.. Ze zou haar man ons terug laten bellen, hopelijk vanavond nog en anders morgen.
Ja, zeg dat wel... Ik ga maar even shoppen.quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 15:22 schreef Phaidra het volgende:
Ik weet nooit wat ik met dergelijk advies moet. Alsof huilen iets is dat je op commando kan doen (hoewel, jij blijkbaar wel, nofi uiteraard) en alsof dat de enige manier is om emoties te ontladen... Ik huil best snel/makkelijk (vooral als ik boos ben) maar eigenlijk vind ik nooit dat het oplucht of helpt ofzo. Je krijgt er inderdaad hoofdpijn van. Maar misschien is het voor jou wel de oplossing, dan heb ik niets gezegd. Tijd voor jezelf is wel prettig op z'n tijd, ook fijn dat je werkgever je dat wil bieden. En ik denk ook dat je heel snel een plekje voor jezelf moet gaan zoeken, dat kan zoveel schelen. Ik voelde me meteen 10x beter zodra ik het huis uit was. Maar ik weet ook dat het niet zo makkelijk is om woonruimte te vinden.
NOFIquote:Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Nou het was niet op commando, hij ging vragen over mij stellen en toen kwam het er opeens allemaal uitWat is nofi?
Ik ben gefrustreerd dat ik niet meer kan doen wat ik wil; dagjes weg kunnen niet, maar ook hardlopen enzo wil niet. De bedrijfsarts stelt dat het waarschijnlijk deels daardoor komt dat ik steeds zo'n hoofdpijn heb. Blugh. Ik wil vanalles, maar om vanalles te kunnen moet je vanalles laten, zeg maar [/johan cruijff]. Blugh!
Oh en ik mag geen paracetamol etc meer, dus dat wordt vast ook fijn. Maargoed, anders gaat m'n lever kaduuk en dat wil ik wel voorkomen..
Ik ben druk op zoek naar een ander plekje, maar het wil niet echt vlottenVoor de huurhuizen kom ik schijnbaar niet in aanmerking en de koophuizen zijn te duur. Maargoed, we zoeken gewoon door..
Kijk:quote:Op maandag 28 september 2009 18:21 schreef Totziens het volgende:
Heeft hij 'm er zelf niet uitgepakt dan? Als die tas de hele tijd op zijn kamer heeft gestaan. Of lees ik het verkeerd?
Lijstje:
O: boterham pindakaas
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen kipfilet
T: peer
T: banaan
T: brownie![]()
D: 2 pannenkoeken
Ben jij dat? Joe is cuuuuute!quote:Op maandag 28 september 2009 18:22 schreef shinydiscoball het volgende:
Hai Merel! Fijn dat je het leuk hebt gehad
Echt kut PF! Kun je niet nagaan waar je hem misschien hebt verloren?
Ik ook even egopost: ik heb krullies, die best wel dik zijn. Ik kam me dus iedere ochtend een lamme arm (onder de douche ook nog, anders kan ik het sowieso wel vergeten). Nu denk ik er dus in een ongestelde bui over om het kort te laten knippen. Maar aan de andere kant lijkt een lange bos haar me ook wel weer wat. Wat denken jullie? Het is nu zo.
Lang laten! Veel mooier en je kunt er meer mee. Ook handig op een bad hairday.quote:Op maandag 28 september 2009 18:22 schreef shinydiscoball het volgende:
Hai Merel! Fijn dat je het leuk hebt gehad
Echt kut PF! Kun je niet nagaan waar je hem misschien hebt verloren?
Ik ook even egopost: ik heb krullies, die best wel dik zijn. Ik kam me dus iedere ochtend een lamme arm (onder de douche ook nog, anders kan ik het sowieso wel vergeten). Nu denk ik er dus in een ongestelde bui over om het kort te laten knippen. Maar aan de andere kant lijkt een lange bos haar me ook wel weer wat. Wat denken jullie? Het is nu zo.
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand hem uit mijn tas heeft gehaaldquote:Op maandag 28 september 2009 18:34 schreef Totziens het volgende:
Ik ben het helemaal eens met Maria hoor SDB, erg leukMaar ik kan me voorstellen dat het best frustrerend is!
Wat balen zeg PF, hopelijk heb je het gewoon over het hoofd gezien. En anders wordt het een dure 'grap'.
Ik twijfel nogquote:Op maandag 28 september 2009 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, ik heb laarzen gevonden!.
En Syrena, ja, blind bakken is om iets wat langer nodig heeft om gaar te worden, gaar te maken. Maar het zou ook wel iets kunnen zijn wat ik gewoon vertik als ik honger heb..
Het voordeel bij mij is wel dat als het eenmaal goed zit, ik er 2 a 3 dagen geen omkijken naar heb. Tenzij het heel vochtig is in de lucht, dan kroest het alle kanten op.quote:Op maandag 28 september 2009 19:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zou echt te lui zijn voor krullenMaar ik vind het wel mooi! En bij jouw gezicht staat het ook gewoon awesome. Stijl haar zou maf zijn denk ik!
Je hebt ook kans dat de bodem zompig wordt volgens mij. Als de bodem al enigszins uitgehard is, neemt het misschien minder vocht op ofzo?quote:Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik twijfel nogDe bodem moet 25 minuten blind bakken, dan de vulling eruit en dan nog eens 7 minuten
![]()
En dan met vulling nog eens 25 (wel andere vulling).
Ik heb overigens al gegeten, deze is een test, dan kan ik morgen quiche meenemen naar 't werkmaar ik ben lui.
quote:
Dankjequote:Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef Phaidra het volgende:
SDB, wat een prachtig haar! Niet kortknippen hoor!! Maar ik kan me levendig voorstellen dat je het af en toe helemaal zat bent, ik ben de mijne ook regelmatig zat en dan heb jij nog veel lastiger haar dan ik! Goede shampoo en verzorging kunnen heel veel helpen, misschien je kapper om advies vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |