Kijk:quote:Op maandag 28 september 2009 18:21 schreef Totziens het volgende:
Heeft hij 'm er zelf niet uitgepakt dan? Als die tas de hele tijd op zijn kamer heeft gestaan. Of lees ik het verkeerd?
Lijstje:
O: boterham pindakaas
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen kipfilet
T: peer
T: banaan
T: brownie![]()
D: 2 pannenkoeken
Ben jij dat? Joe is cuuuuute!quote:Op maandag 28 september 2009 18:22 schreef shinydiscoball het volgende:
Hai Merel! Fijn dat je het leuk hebt gehad
Echt kut PF! Kun je niet nagaan waar je hem misschien hebt verloren?
Ik ook even egopost: ik heb krullies, die best wel dik zijn. Ik kam me dus iedere ochtend een lamme arm (onder de douche ook nog, anders kan ik het sowieso wel vergeten). Nu denk ik er dus in een ongestelde bui over om het kort te laten knippen. Maar aan de andere kant lijkt een lange bos haar me ook wel weer wat. Wat denken jullie? Het is nu zo.
Lang laten! Veel mooier en je kunt er meer mee. Ook handig op een bad hairday.quote:Op maandag 28 september 2009 18:22 schreef shinydiscoball het volgende:
Hai Merel! Fijn dat je het leuk hebt gehad
Echt kut PF! Kun je niet nagaan waar je hem misschien hebt verloren?
Ik ook even egopost: ik heb krullies, die best wel dik zijn. Ik kam me dus iedere ochtend een lamme arm (onder de douche ook nog, anders kan ik het sowieso wel vergeten). Nu denk ik er dus in een ongestelde bui over om het kort te laten knippen. Maar aan de andere kant lijkt een lange bos haar me ook wel weer wat. Wat denken jullie? Het is nu zo.
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand hem uit mijn tas heeft gehaaldquote:Op maandag 28 september 2009 18:34 schreef Totziens het volgende:
Ik ben het helemaal eens met Maria hoor SDB, erg leukMaar ik kan me voorstellen dat het best frustrerend is!
Wat balen zeg PF, hopelijk heb je het gewoon over het hoofd gezien. En anders wordt het een dure 'grap'.
Ik twijfel nogquote:Op maandag 28 september 2009 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, ik heb laarzen gevonden!.
En Syrena, ja, blind bakken is om iets wat langer nodig heeft om gaar te worden, gaar te maken. Maar het zou ook wel iets kunnen zijn wat ik gewoon vertik als ik honger heb..
Het voordeel bij mij is wel dat als het eenmaal goed zit, ik er 2 a 3 dagen geen omkijken naar heb. Tenzij het heel vochtig is in de lucht, dan kroest het alle kanten op.quote:Op maandag 28 september 2009 19:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zou echt te lui zijn voor krullenMaar ik vind het wel mooi! En bij jouw gezicht staat het ook gewoon awesome. Stijl haar zou maf zijn denk ik!
Je hebt ook kans dat de bodem zompig wordt volgens mij. Als de bodem al enigszins uitgehard is, neemt het misschien minder vocht op ofzo?quote:Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik twijfel nogDe bodem moet 25 minuten blind bakken, dan de vulling eruit en dan nog eens 7 minuten
![]()
En dan met vulling nog eens 25 (wel andere vulling).
Ik heb overigens al gegeten, deze is een test, dan kan ik morgen quiche meenemen naar 't werkmaar ik ben lui.
quote:
Dankjequote:Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef Phaidra het volgende:
SDB, wat een prachtig haar! Niet kortknippen hoor!! Maar ik kan me levendig voorstellen dat je het af en toe helemaal zat bent, ik ben de mijne ook regelmatig zat en dan heb jij nog veel lastiger haar dan ik! Goede shampoo en verzorging kunnen heel veel helpen, misschien je kapper om advies vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |