Ik kwel mezelf niet hoor. Ik vind schoenen gewoon zo leuk dat ik er desnoods pijnlijke voeten voor over heb, maar die heb ik bijna nooit meer omdat ik toch al gewend ben om op hakken te lopen.quote:Op zondag 27 september 2009 15:31 schreef Viking84 het volgende:
En mijn 2 cents wb schoeisel: ik wil ook ronde neuzen, stevige zolen en géén hakken! Ik vind comfortabel schoeisel way belangrijker dan sexy schoeisel. Waarom zou jezelf zo kwellen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje:
O: vanilleyoghurt met special K
L: drie of vier boterhammen met iets (weet niet wat er nog in huis is en ben te lui om in de koelkast te gaan kijken)
T: paprika met balsamico
D: visje met gebakken aardappeltjes en salade
T: fruitje
Vmv --> Vergeetmevelletje?quote:Op maandag 28 september 2009 09:12 schreef shinydiscoball het volgende:
@vmv: het valt me op dat je lunch altijd uit hetzelfde bestaat..doe je low carbs, of heb je het gewoon altijd in huis?
Weet ik, ik krijg het in het weekend niet voor elkaar om meer te eten.quote:Op maandag 28 september 2009 09:46 schreef cyclechick het volgende:
@VMW, je lijstje van gisteren is wel héél weinig, niet? zeker met anderhalf uur sporten
Net wakkerquote:Op maandag 28 september 2009 09:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Vmv --> Vergeetmevelletje?![]()
Beetje lowcarben, mag van mezelf 's avonds wel aerpels, pasta of rijst.![]()
En ik hou van groente en salades.
Oh gelukkig! Alle limburgers die ik ken, vinden het heerlijk en snappen niet dat 'wij hollanders' het vies vinden (mijn moeder komt uit Limburg). Het gaat mij niet eens om de inhoud, maar het is zurig en glibberig. Ieuw!!quote:Op maandag 28 september 2009 10:44 schreef Syrena het volgende:
Phaidra> NeeToen ik klein was wel huidvleisj (ben even de NL-naam kwijt
) tot iemand me zei dat daar hersenen inzaten (ik dacht dat mijn opa dat zei) en vanaf toen was ook dat
![]()
Hier hebben we bloedworstquote:Op maandag 28 september 2009 12:04 schreef loveli het volgende:
Bij een vriendin van me heb ik ooit eens 'balkenbrij' gegeten. Dat was een specialiteit uit Brabant en pas achteraf werd me verteld dat er hersenen in zaten. Toen had ik het al heel beleefd opgegeten ("ja, het is lekker, nee, ik zit vol en hoef echt geen tweede portie meer").
Een huuropzegging moet bijna altijd schriftelijk, kun je niet gewoon een briefje sturen of een email? Heb je ook bewijs dat je op tijd was...quote:Op maandag 28 september 2009 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben nog steeds niets van de nieuwe huisbaas gehoord en we hebben nog maar 2 dagen om hier op te zeggen.. We hebben 'm al zeker 10 keer geprobeerd te bellen maar z'n telefoon staat steeds uit. Ik baal er nogal van...
Anyhoo, lijstje:
O: Brinta
S: sportschool
L: 2 geroosterde boterhammen met appelstroop, gekookt eitje, banaan (ik had trek)
T: appel
T: bakje kwark
D: gegrilde kipfilet gevuld met ananas en bosuitjes, rode kool, paar aardappelkroketjes
Je mag toch alle dagen van de maand opzeggen? met een termijn van 30 dagen?quote:Op maandag 28 september 2009 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben nog steeds niets van de nieuwe huisbaas gehoord en we hebben nog maar 2 dagen om hier op te zeggen.. We hebben 'm al zeker 10 keer geprobeerd te bellen maar z'n telefoon staat steeds uit. Ik baal er nogal van...
We hebben een maand opzegtermijn, dus om per 1 november op te zeggen moet het voor 1 oktober gedaan zijn. En dat is het dus al bijna.quote:Op maandag 28 september 2009 12:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je mag toch alle dagen van de maand opzeggen? met een termijn van 30 dagen?
Preskop is beter bekend als zure zult. Maar preskop zegt wel precies wat het is; namelijk geperste varkenskopquote:Op maandag 28 september 2009 12:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kom ook uit Limburg maar ik weet niet eens waar jullie het over hebben...
TVP trouwens.
Zeker weten dat de verhuurder niet te laat was met het sturen van deze rekening? Ze mogen maar een bepaalde tijd de meterstanden schatten, als ze het langer schatten en de kosten zijn daardoor hoger, dan mogen ze dat volgens mij niet doorberekenen.quote:Op maandag 28 september 2009 12:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een huuropzegging moet bijna altijd schriftelijk, kun je niet gewoon een briefje sturen of een email? Heb je ook bewijs dat je op tijd was...
Ik heb zojuist de uitkomst van mijn afrekening servicekosten gekregen.Ik moet betalen, want alle kosten kloppen wel.
Iedere woning heeft een eigen meter, dus dat verhaal gaat niet op. Nu weet ik dat mijn verbruik voor warm water erg hoog was, dat klopt ook wel, maar ik zit met die schoonmaakkosten en de gezamenlijke energie rekening. Die zijn echt heel erg hoog en er is niet eens inhoudelijk op ingegaan met een reactie op mijn bezwaarschrift. Ik heb gewoon een standaard brief gekregen.quote:Op maandag 28 september 2009 12:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Zeker weten dat de verhuurder niet te laat was met het sturen van deze rekening? Ze mogen maar een bepaalde tijd de meterstanden schatten, als ze het langer schatten en de kosten zijn daardoor hoger, dan mogen ze dat volgens mij niet doorberekenen.
Ik heb wel energiestanden doorgekregen, maar ik denk dat ik maar eens een afspraak maak op kantoor om de rekeningen in te zien.quote:Op maandag 28 september 2009 12:49 schreef loveli het volgende:
Ik bedoel ook de gezamenlijke energierekening. Zelfde verhuurder gehad en een vergelijkbaar probleem. Wij hoefden uiteindelijk iig niet de energierekening te betalen omdat deze te lang te laag was geschat, dat was de verantwoordelijkheid van de verhuurder.
Dat lijkt me niet, maar ik wil gewoon eerst een contract zien en ondertekenen voor ik verder dingen ga regelen als het opzeggen van onze huur hier.quote:Op maandag 28 september 2009 12:44 schreef Phaidra het volgende:
Balen DaDMaar zou de huisbaas het echt nog tegen willen houden dan?
Ewelina, da's niet leuk. Heb je hard gewerkt voor je geld, kan je het zo weer 'weggeven'...
Wat raar, dus zelfs als die rekeningen aangeven dat jij gelijk hebt dan kun je het niet aantonen, behalve voor een commissie die geen bindend oordeel kan geven?quote:Op maandag 28 september 2009 12:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb wel energiestanden doorgekregen, maar ik denk dat ik maar eens een afspraak maak op kantoor om de rekeningen in te zien.Maar ik mag ze niet kopiëren en ze zijn alleen op kantoor ter inzage. En alleen de huurcommissie mag ze inzien, maar die uitspraak is niet bindend. O joy.
![]()
Ik zou er echt serieus achter aan gaan, want stel je nou voor dat hij al een contract met iemand anders heeft getekend? Het boeit hem vast niet wie erin komen.quote:Op maandag 28 september 2009 12:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, maar ik wil gewoon eerst een contract zien en ondertekenen voor ik verder dingen ga regelen als het opzeggen van onze huur hier.
Ewelina, balen zeg.... Is er niet nog een manier om duidelijkheid te krijgen?
Hallo, 56.000 euro aan schoonmaakkosten?quote:Op maandag 28 september 2009 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat raar, dus zelfs als die rekeningen aangeven dat jij gelijk hebt dan kun je het niet aantonen, behalve voor een commissie die geen bindend oordeel kan geven?
Ik zou het in elk geval wel proberen, misschien gebeurt er toch wel iets met de uitspraak van zo'n commissie. Die zullen er toch ook niet helemaal voor niks zitten?
Hij weet wel al dat wij de nieuwe huurders gaan zijn, zeg maar. Dat stel wat er nu in zit heeft hem dat al verteld over de telefoon (edit: en hij ging daar gewoon mee akkoord), en wij hebben ook een brief gestuurd met wat informatie over onszelf, onze telefoonnummers en huidig adres. Dat is meer dan een week geleden en we hebben nog niets gehoord, dus ik heb zijn nummer gevraagd en al tig keer gebeld. Ik kon geen vast telefoonnummer vinden in de telefoongids. Die vriendin die nu in het huis woont is op dit moment naar het huis van zijn dochter, die in de buurt woont, dus ik hoop snel van haar te horen.quote:Op maandag 28 september 2009 12:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou er echt serieus achter aan gaan, want stel je nou voor dat hij al een contract met iemand anders heeft getekend? Het boeit hem vast niet wie erin komen.
Kun je niet langs zijn adres gaan?
Maar dan kun je de huurcommissie toch uitspraak laten doen?quote:Op maandag 28 september 2009 12:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hallo, 56.000 euro aan schoonmaakkosten?Zijn ze nu helemaal van de zotte? Ik heb het idee dat ik genaaid word waar ik bij sta en dat ik er niks aan kan doen.
Er is heel veel onduidelijkheid over dit soort afrekeningen.
Ik denk dat het daar inderdaad op neerkomt.quote:Op maandag 28 september 2009 13:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar dan kun je de huurcommissie toch uitspraak laten doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |