abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73161499
Zo. Ik heb de voorbereidingen getroffen voor m'n eten de komende week op kantoor. Ik moet de cruesli opmaken van m'n ouders (er staat nog anderhalf pak), dus ik heb een deel van de cruesli in een "bak" gedaan zodat ik het mee kan nemen naar kantoor. De cruesli maak ik wel op als lunch met optimel yoghurt Daarnaast dan nog een boterham als ik erge trek heb en verder veel fruit overdag.

Planning voor morgen:
O: 68 gram cereals met 150 gram optimel perzikyoghurt, beker optimel
T: appel
L: 200 - 250 ml optimel bosvruchtenyoghurt met cruesli, boterham met vleeswaren (ham, ossenworst,gebraden gehakt)
T: banaan
D: geen idee nog

Nu ga ik even lezen en daarna slapen, heb twee nachten belabberd geslapen (denk aan om 3 uur 's nachts klaarwakker zijn en niet meer kunnen slapen )

Fijne avond ladies
pi_73162935
quote:
Op zondag 27 september 2009 15:31 schreef Viking84 het volgende:
En mijn 2 cents wb schoeisel: ik wil ook ronde neuzen, stevige zolen en géén hakken! Ik vind comfortabel schoeisel way belangrijker dan sexy schoeisel. Waarom zou jezelf zo kwellen? .
Ik kwel mezelf niet hoor. Ik vind schoenen gewoon zo leuk dat ik er desnoods pijnlijke voeten voor over heb, maar die heb ik bijna nooit meer omdat ik toch al gewend ben om op hakken te lopen.
pi_73163067
Ben net thuis, lijstje is geworden:

O: vanilleyoghurt met special K
L: bolletje fricandeau, bolletje ham, bolletje kroket
T: 2 glazen droge witte wijn
D: halve Italiaanse pannenkoek (met een hoop troep, maar kreeg m niet op), glas droge witte wijn, Irish coffee

Valt uiteindelijk dus nog wel mee, heb de taart/cake afgeslagen en geen voorgerecht genomen. Deze week even rustig aan - veel groentetjes enzo, en dan komt het wel weer goed.
  zondag 27 september 2009 @ 21:48:08 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73163157
Daphert! Goed bezig geweest vandaag! *schouderklopje* Volgens mij is je lijstje voor morgen best wel puik!

PPP: door de zure appel heen gebeten dus, respectzors (over zuur gesproken, Syrena had zuurvlees? Das Limburgs ofzo he? Het klinkt echt viesj )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73163247
Ik vroeg me ook al af wat zuurvlees was!

En idd, het is een tijdje afzien, maar daarna kun je dan ook alles aan wat schoeisel betreft (en je moet er mee kunnen leven dat je je voeten gewoon nooit meer voelt ).
  zondag 27 september 2009 @ 22:15:18 #56
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73164901
zuurvlees is echt limburgs, het is gewoon gestoofd rundvlees, dat volgens mij in wat azijn gestoofd is...

Oh, komt Merel hier nog? Ik moet haar bedanken voor de tip over West Wing, geweldige serie. Net aan seizoen 3 begonnen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_73166318
Na zo'n 6 uur met een opdracht bezig te zijn (gegeven: spectrum, opdracht: uitvinden welke stof het is) heb ik alsnog geen oplossing . Moet er denk ik maar even mee stoppen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73171747
Ik ben de laatste en de eerste .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73171910
Goedemorgen!

Door ontzettend druk weekend geen tijd gehad om statistiek opdrachten te maken, sla de werkgroep zometeen dus maar over (anders moet ik nu in een uur nog 6 opdrachten maken, terwijl ik voor 1 opdracht meestal een half uur nodig heb ). Vandaag alleen maar college, ook wel even lekker, beetje bijkomen.

Ben nog steeds niet helemaal lekker, maak me bovendien een beetje zorgen inmiddels:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijstje:
O: vanilleyoghurt met special K
L: drie of vier boterhammen met iets (weet niet wat er nog in huis is en ben te lui om in de koelkast te gaan kijken )
T: paprika met balsamico
D: visje met gebakken aardappeltjes en salade
T: fruitje
  maandag 28 september 2009 @ 08:15:05 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73172009
Goeiemorgen .

Me net maar weer even gewogen na een paar weken en ik dacht aangekomen te zullen zijn (ik eet meer, oa 3-4 boterhammen per dag), maar ik ben gewoon afgevallen . Zo tof dat ik gewoon 4 boterhammen per dag kan eten zonder aan te komen .
Niet meer actief op Fok!
pi_73172063
Morgen.

Lekker actief dagje vandaag, straks even 2,5 uur sporten, dan studeren in de UB om m'n taak af te krijgen, en dan nog even een dappere zoektocht naar het perfecte groene karpet ondernemen. Tussendoor nog wat mensen bellen en dan krijg ik de dag wel om. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 28 september 2009 @ 08:40:03 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73172245
Mogge, te druk weekend gehad dus nu op het werk
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73172325
Zuurvlees is niet zuur Het is juist eerder aan de zoete kant. Er zit wel wat azijn in, maar ook bruine suiker. Of stroop of peperkoek (bij ons niet, mijn moeder vindt dat goor), laurier. Enzo. Ieder huishouden heeft zijn eigen recept. En ieder huishouden vindt zijn eigen recept HET recept en dus het lekkerst Altijd leuk als je dan bij je schoonouders zit

Maar we hadden helaas gewoon stoofvlees, gemaakt met een pakje van Knorr dat mijn moeder nog had staan. Op zich wel te eten, het miste alleen diepte qua smaak (klinkt raar, maar ik weet niet hoe ik 't anders moet zeggen).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73172549
Morgen.

Resultaat van gisteren:
O: twee eitjes
S: anderhalf uur sporten
L: activia-drankje
D: pizza

Planning voor vandaag:
O: omelet van twee eieren en een berg champs
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: paprika met turkse geitenkaas
D: kapucijners, gebakken uitje, appelcompote en aerpelpuree
pi_73172649
Morgen!
Na een slopend weekend lekker even een dagje vrij, zometeen alleen even boodschappen doen voor visite en nog wat doen aan school. Vanavond weer lekker sporten

@ PPP: succes!

@vmv: het valt me op dat je lunch altijd uit hetzelfde bestaat..doe je low carbs, of heb je het gewoon altijd in huis?
pi_73173237
@VMW, je lijstje van gisteren is wel héél weinig, niet? zeker met anderhalf uur sporten

mijn lijstje van gisteren:
O: 3 beschuitjes met houmous/turkse kaas & tomaat
S: 1 uu spinning, 1.5u yoga (die lessen lopen altijd uit!)
L: 5 (!!) boterhammen met houmous/turkse kaas/pindakaas
S: naar het bos fietsen, grote wandeling en weer terugfietsen (fietsen denk ik 30 km en wandelen ruim een uur)
D: thaise curry (supergoed gelukt! was heel lekker), 2.5 glas rode wijn.
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73173257
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:12 schreef shinydiscoball het volgende:
@vmv: het valt me op dat je lunch altijd uit hetzelfde bestaat..doe je low carbs, of heb je het gewoon altijd in huis?
Vmv --> Vergeetmevelletje?

Beetje lowcarben, mag van mezelf 's avonds wel aerpels, pasta of rijst.
En ik hou van groente en salades.
pi_73173301
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:46 schreef cyclechick het volgende:
@VMW, je lijstje van gisteren is wel héél weinig, niet? zeker met anderhalf uur sporten
Weet ik, ik krijg het in het weekend niet voor elkaar om meer te eten.
Gelukkig trekt die pizza alles weer recht.
  maandag 28 september 2009 @ 09:49:28 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73173309
Jeetje, wat weinig, vmw! Of was je gisteren erg laat op ofzo?

Ik moet toch echt eens leren om voor het douchen niet eerst een half uur te gaan computeren met blote voetjes, want nu heb ik weer een klein keelpijntje .
Niet meer actief op Fok!
pi_73173441
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Vmv --> Vergeetmevelletje?

Beetje lowcarben, mag van mezelf 's avonds wel aerpels, pasta of rijst.
En ik hou van groente en salades.
Net wakker
Het is zeker lekker hoor, ik dacht alleen wil je nooit eens wat anders
pi_73174230
Boh mijn baas heeft te weinig werk geloof ik Prima als je dan wat gaat surfen op het net (deed ik ook toen ik weinig werk had ), maar nu mailt ie me om de 5 minuten een "interessante link" door (hij zit naast me) of hij roept dat ik dit MOET zien. En dan zit ie op zo'n site met van die gezichtsbedrogdingen.

Ik Heb WEL Werk en VEEL Ook! Lamemeruuuuuust

Vanaf 1 okt gaat ie nog meer uren werken ook Positief punt is wel dat hij de uitleen overneemt nu dat doen mijn collega's nooit.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73174347
Hoi! Terug van een weekendje Friesland. Ik heb veel te veel gegeten en ben ook wel wat aangekomen, maar dat was het waard! En er is nog suikerbrood en chocola meegekomen.. Maar ik heb nu wat maagpijn door het rare eten (en veul wijn) dus doe ik vandaag maar even netjes.

O: vanillekwark met muesli
T: handje amandelen
L: 2 boterhammen met huzarensalade
T: bakje yoghurt
D: soepuitzak, geroosterd broodje, salade
T: een vijg

@Syrena: lust je ook preskop?? Ik vind dat echt zo goor!
@PPP, oei... da's wel spannend dan!

@Cycle, lekker sportief dagje had jij! Het was er ook wel het weer voor, wij zijn onderweg ook nog ergens naar een natuurgebied uitgeweken en hebben daar gewandeld. Erg fijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73174427
Phaidra> Nee Toen ik klein was wel huidvleisj (ben even de NL-naam kwijt ) tot iemand me zei dat daar hersenen inzaten (ik dacht dat mijn opa dat zei) en vanaf toen was ook dat
pi_73174516
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:44 schreef Syrena het volgende:
Phaidra> Nee Toen ik klein was wel huidvleisj (ben even de NL-naam kwijt ) tot iemand me zei dat daar hersenen inzaten (ik dacht dat mijn opa dat zei) en vanaf toen was ook dat
Oh gelukkig! Alle limburgers die ik ken, vinden het heerlijk en snappen niet dat 'wij hollanders' het vies vinden (mijn moeder komt uit Limburg). Het gaat mij niet eens om de inhoud, maar het is zurig en glibberig. Ieuw!!

Huidvleisj ken ik niet, ik zal het m'n moeder eens vragen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73176159
Ik kom ook uit Limburg maar ik weet niet eens waar jullie het over hebben...

TVP trouwens.
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? maandag 28 september 2009 @ 12:04:53 #77
70532 loveli
N
pi_73176229
Bij een vriendin van me heb ik ooit eens 'balkenbrij' gegeten. Dat was een specialiteit uit Brabant en pas achteraf werd me verteld dat er hersenen in zaten. Toen had ik het al heel beleefd opgegeten ("ja, het is lekker, nee, ik zit vol en hoef echt geen tweede portie meer").
crap in = crap out
pi_73176333
Hersenen in balkenbrij? Echt? Nooit geweten...

Zuurvlees is trouwens wel lekker, helemaal niet zuur inderdaad. Niet oordelen als je iets nooit geproefd hebt, heb ik vroeger geleerd.
  Vis een optie? maandag 28 september 2009 @ 12:12:06 #79
70532 loveli
N
pi_73176419
Geen idee wat er precies in zit, behalve veel specerijen om het een smaak te geven.

Google vindt dit "This is a very traditional Dutch recipe, which is hardly every made anymore. Please do not read if you have a weak stomach."

Heb niet verder gelezen
crap in = crap out
pi_73176536
Oh mijn ouders noemen het eten altijd gewoon ''balkenbrij'' als ze een prut maken met veel vlees en groenten, maar ze zijn ras-amsterdammers, dus weten waarschijnlijk niet dat dat een echt gerecht is. Hoef ook verder niet te lezen wat er in zit dan
pi_73176654
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:04 schreef loveli het volgende:
Bij een vriendin van me heb ik ooit eens 'balkenbrij' gegeten. Dat was een specialiteit uit Brabant en pas achteraf werd me verteld dat er hersenen in zaten. Toen had ik het al heel beleefd opgegeten ("ja, het is lekker, nee, ik zit vol en hoef echt geen tweede portie meer").
Hier hebben we bloedworst Bij de naam sta ik ook niet te lang stil als ik het aan het eten ben met appeltjes en suiker.
pi_73176725
In zoveel soorten worst zitten toch ingewanden, wat maakt dat nou weer uit zolang het lekker is?

Meteen maar een lijstje:
O: Brinta, best weinig want hij was niet meer zo lekker
T: kroketbroodje
L: 2 sneetjes brood met leverworst (hoe zou die aan zijn naam komen? ), stukjes wortel en cherrytomaatjes (had m'n moeder vanochtend voor zusje en mij gemaakt )
T: snee brood met pindakaas
D: geen idee, weinig in huis dus ik moet even kijken wat ik daarvan kan maken

[ Bericht 15% gewijzigd door Mini_rulez op 28-09-2009 12:47:24 ]
pi_73176828
Wij hebben nog steeds niets van de nieuwe huisbaas gehoord en we hebben nog maar 2 dagen om hier op te zeggen. . We hebben 'm al zeker 10 keer geprobeerd te bellen maar z'n telefoon staat steeds uit. Ik baal er nogal van...

Anyhoo, lijstje:

O: Brinta
S: sportschool
L: 2 geroosterde boterhammen met appelstroop, gekookt eitje, banaan (ik had trek )
T: bakje kwark
D: gegrilde kipfilet gevuld met ananas en bosuitjes, rode kool, paar aardappelkroketjes
pi_73176906
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben nog steeds niets van de nieuwe huisbaas gehoord en we hebben nog maar 2 dagen om hier op te zeggen. . We hebben 'm al zeker 10 keer geprobeerd te bellen maar z'n telefoon staat steeds uit. Ik baal er nogal van...

Anyhoo, lijstje:

O: Brinta
S: sportschool
L: 2 geroosterde boterhammen met appelstroop, gekookt eitje, banaan (ik had trek )
T: bakje kwark
D: gegrilde kipfilet gevuld met ananas en bosuitjes, rode kool, paar aardappelkroketjes
Een huuropzegging moet bijna altijd schriftelijk, kun je niet gewoon een briefje sturen of een email? Heb je ook bewijs dat je op tijd was...

Ik heb zojuist de uitkomst van mijn afrekening servicekosten gekregen. Ik moet betalen, want alle kosten kloppen wel.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 28 september 2009 @ 12:34:30 #85
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73176926
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

Je mag toch alle dagen van de maand opzeggen? met een termijn van 30 dagen?
pi_73177058
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:34 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Je mag toch alle dagen van de maand opzeggen? met een termijn van 30 dagen?
We hebben een maand opzegtermijn, dus om per 1 november op te zeggen moet het voor 1 oktober gedaan zijn. En dat is het dus al bijna.

Ewelina, onze huidige huisbaas is het probleem niet, opzeggen kan bij hem ook gewoon per mail, maar we krijgen maar geen bevestiging van de nieuwe. Dus we weten nog steeds niet waar we aan toe zijn.
pi_73177117
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kom ook uit Limburg maar ik weet niet eens waar jullie het over hebben...

TVP trouwens.
Preskop is beter bekend als zure zult. Maar preskop zegt wel precies wat het is; namelijk geperste varkenskop . Alle vleesrestjes van de kop, samengeperst met iets van gelei ofzo en daar plakjes van gesneden voor op brood.

Bloedworst lust ik wel, maar zou ik niet zo snel zelf kopen. Van het weekend heb ik risotto met bloedworst gegeten, dat was wel lekker. In Ierland kreeg ik het eens bij het ontbijt, dat gaat me wel wat te ver .
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? maandag 28 september 2009 @ 12:42:14 #88
70532 loveli
N
pi_73177134
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:34 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Een huuropzegging moet bijna altijd schriftelijk, kun je niet gewoon een briefje sturen of een email? Heb je ook bewijs dat je op tijd was...

Ik heb zojuist de uitkomst van mijn afrekening servicekosten gekregen. Ik moet betalen, want alle kosten kloppen wel.
Zeker weten dat de verhuurder niet te laat was met het sturen van deze rekening? Ze mogen maar een bepaalde tijd de meterstanden schatten, als ze het langer schatten en de kosten zijn daardoor hoger, dan mogen ze dat volgens mij niet doorberekenen.
crap in = crap out
pi_73177201
Balen DaD Maar zou de huisbaas het echt nog tegen willen houden dan?

Ewelina, da's niet leuk. Heb je hard gewerkt voor je geld, kan je het zo weer 'weggeven'...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73177261
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Zeker weten dat de verhuurder niet te laat was met het sturen van deze rekening? Ze mogen maar een bepaalde tijd de meterstanden schatten, als ze het langer schatten en de kosten zijn daardoor hoger, dan mogen ze dat volgens mij niet doorberekenen.
Iedere woning heeft een eigen meter, dus dat verhaal gaat niet op. Nu weet ik dat mijn verbruik voor warm water erg hoog was, dat klopt ook wel, maar ik zit met die schoonmaakkosten en de gezamenlijke energie rekening. Die zijn echt heel erg hoog en er is niet eens inhoudelijk op ingegaan met een reactie op mijn bezwaarschrift. Ik heb gewoon een standaard brief gekregen.
  Vis een optie? maandag 28 september 2009 @ 12:49:45 #91
70532 loveli
N
pi_73177329
Ik bedoel ook de gezamenlijke energierekening. Zelfde verhuurder gehad en een vergelijkbaar probleem. Wij hoefden uiteindelijk iig niet de energierekening te betalen omdat deze te lang te laag was geschat, dat was de verantwoordelijkheid van de verhuurder.
crap in = crap out
pi_73177403
Vervelend DaD... Je zou toch denken dat hij ook graag nieuwe huurders wil.

Wij waren vanochtend ook naar huurwoningen aan het kijken maar hier eisen ze overal dat je 4 tot 5 keer de huurprijs aan bruto-inkomen hebt. Die woning kost misschien 100 of 200 euro meer dan we nu al voor onze twee studentenkamers kwijt zijn en we kunnen het makkelijk betalen, maar door dat soort eisen lukt het misschien niet en ondertussen staat dat huis al maanden op Funda. Willen ze nou geld verdienen of niet?

Ondertussen mag ik ook weer 280 aan de gemeente geven voor de vuilcontainer die beneden staat, dat is de straf als je het lef hebt om na je studententijd nog spaargeld over te hebben.
pi_73177408
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:49 schreef loveli het volgende:
Ik bedoel ook de gezamenlijke energierekening. Zelfde verhuurder gehad en een vergelijkbaar probleem. Wij hoefden uiteindelijk iig niet de energierekening te betalen omdat deze te lang te laag was geschat, dat was de verantwoordelijkheid van de verhuurder.
Ik heb wel energiestanden doorgekregen, maar ik denk dat ik maar eens een afspraak maak op kantoor om de rekeningen in te zien. Maar ik mag ze niet kopiëren en ze zijn alleen op kantoor ter inzage. En alleen de huurcommissie mag ze inzien, maar die uitspraak is niet bindend. O joy.
pi_73177453
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:44 schreef Phaidra het volgende:
Balen DaD Maar zou de huisbaas het echt nog tegen willen houden dan?

Ewelina, da's niet leuk. Heb je hard gewerkt voor je geld, kan je het zo weer 'weggeven'...
Dat lijkt me niet, maar ik wil gewoon eerst een contract zien en ondertekenen voor ik verder dingen ga regelen als het opzeggen van onze huur hier.

Ewelina, balen zeg... . Is er niet nog een manier om duidelijkheid te krijgen?
pi_73177529
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb wel energiestanden doorgekregen, maar ik denk dat ik maar eens een afspraak maak op kantoor om de rekeningen in te zien. Maar ik mag ze niet kopiëren en ze zijn alleen op kantoor ter inzage. En alleen de huurcommissie mag ze inzien, maar die uitspraak is niet bindend. O joy.
Wat raar, dus zelfs als die rekeningen aangeven dat jij gelijk hebt dan kun je het niet aantonen, behalve voor een commissie die geen bindend oordeel kan geven?
Ik zou het in elk geval wel proberen, misschien gebeurt er toch wel iets met de uitspraak van zo'n commissie. Die zullen er toch ook niet helemaal voor niks zitten?
  maandag 28 september 2009 @ 12:58:24 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_73177556
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:54 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet, maar ik wil gewoon eerst een contract zien en ondertekenen voor ik verder dingen ga regelen als het opzeggen van onze huur hier.

Ewelina, balen zeg... . Is er niet nog een manier om duidelijkheid te krijgen?
Ik zou er echt serieus achter aan gaan, want stel je nou voor dat hij al een contract met iemand anders heeft getekend? Het boeit hem vast niet wie erin komen.

Kun je niet langs zijn adres gaan?
The love you take is equal to the love you make.
pi_73177593
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat raar, dus zelfs als die rekeningen aangeven dat jij gelijk hebt dan kun je het niet aantonen, behalve voor een commissie die geen bindend oordeel kan geven?
Ik zou het in elk geval wel proberen, misschien gebeurt er toch wel iets met de uitspraak van zo'n commissie. Die zullen er toch ook niet helemaal voor niks zitten?
Hallo, 56.000 euro aan schoonmaakkosten? Zijn ze nu helemaal van de zotte? Ik heb het idee dat ik genaaid word waar ik bij sta en dat ik er niks aan kan doen.

Er is heel veel onduidelijkheid over dit soort afrekeningen.
pi_73177691
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zou er echt serieus achter aan gaan, want stel je nou voor dat hij al een contract met iemand anders heeft getekend? Het boeit hem vast niet wie erin komen.

Kun je niet langs zijn adres gaan?
Hij weet wel al dat wij de nieuwe huurders gaan zijn, zeg maar. Dat stel wat er nu in zit heeft hem dat al verteld over de telefoon (edit: en hij ging daar gewoon mee akkoord), en wij hebben ook een brief gestuurd met wat informatie over onszelf, onze telefoonnummers en huidig adres. Dat is meer dan een week geleden en we hebben nog niets gehoord, dus ik heb zijn nummer gevraagd en al tig keer gebeld. Ik kon geen vast telefoonnummer vinden in de telefoongids. Die vriendin die nu in het huis woont is op dit moment naar het huis van zijn dochter, die in de buurt woont, dus ik hoop snel van haar te horen.

Zijn adres zou ik moeten vragen, ik weet alleen de plaats (dat stel heeft die brief van ons verzonden tegelijk met hun opzegbrief).
pi_73177840
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:59 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hallo, 56.000 euro aan schoonmaakkosten? Zijn ze nu helemaal van de zotte? Ik heb het idee dat ik genaaid word waar ik bij sta en dat ik er niks aan kan doen.

Er is heel veel onduidelijkheid over dit soort afrekeningen.
Maar dan kun je de huurcommissie toch uitspraak laten doen?
pi_73177994
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:10 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maar dan kun je de huurcommissie toch uitspraak laten doen?
Ik denk dat het daar inderdaad op neerkomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')