abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:39:38 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73130436
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:37 schreef sigme het volgende:
Wat zijn blauwe kutwezentjes?
Smurfen gok ik (Lastpost heeft een smurf als avatar)
Niet meer actief op Fok!
pi_73130454
Jups er zijn veel mensen die een smurf als avatar hebben en ik word helemaal wazig. Ik denk soms op Sally te reageren en dan is het Laspost enzo gaat echt fout
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:49:51 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73130667
Lol. alle kamers staan vol rook hier, omdat ik courgettes heb gegrilld .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 26 september 2009 @ 19:31:09 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73131691
Niks mis met smurfen *jeugdsentiment*

DaD: ik dacht al dat het aan mij lag Ik ben echt lastig qua schoeisel. Ik ga meestal uiteindelijk voor lelijk maar degelijk, of gewoon gympies Maar ik wil ook laarsjes, voor bij een rokje enzo

*aai viking*

Ik heb net (geloof voor het eerst!) burrito's gegeten, best lekker! With lotsa sla, tomaat en paprika Ik wou ook avocadospul maken maar toen zag ik de maat van de tacoschelp en dacht ik: naah
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73141301
Goedemorgen!

De laatste post is al meer dan 12 uur geleden!

Wat betreft schoenen: mijn enige eis is dat ze schattig/leuk/sexy zijn, of en hoe ik er op kan lopen, maakt dan niet meer uit. Ik heb dan ook schoenen waar ik niet langer dan 5 minuten op kan lopen, en ik geloof 6 paar zwarte pumps. Maar ik ben wel diehard wat hakken betreft: ik heb maar 1 paar sneakers, en die draag ik nooit - alles doe ik op hakken, zelfs winkelen of een dagje Efteling.

Lijstje:
O: vanilleyoghurt met special K
L: weet niet, familiedag in Friesland (vandaar zo vroeg op op zondag)
D: weet niet, familiedag in Friesland (waarschijnlijk pannenkoeken )

Weekend is pet tot nu toe, allemaal rommel gegeten. Zal vandaag ook wel niet veel goeds worden, dus morgen even weer in de maat.
pi_73141457
Goeiemorgen . Ik ben vannacht vreselijk verkouden geworden en de maandelijkse periode komt er ook weer aan. Ik heb nu al medelijden met klasgenoten maandag .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 27 september 2009 @ 09:52:32 #32
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73141853
goeiemorgen...

Wij hebben een heerlijk weekend: gister de stad in geweest, een stad-rondleiding gehad en een beetje gewinkeld, en vandaag thuis wat aanklooien en opruimen enzo. Het is fijn weer thuis te zijn!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_73142307
quote:
Op zondag 27 september 2009 09:52 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen...

Wij hebben een heerlijk weekend: gister de stad in geweest, een stad-rondleiding gehad en een beetje gewinkeld, en vandaag thuis wat aanklooien en opruimen enzo. Het is fijn weer thuis te zijn!
Fijn dat je er zo van geniet om weer thuis te zijn! Klinkt inderdaad als een heerlijk weekend
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73142327
begin van mijn planning:

O: 3 beschuitjes met houmous, turkse kaas, tomaat en een kop thee
S: 1u spinning geven, daarna 5 kwartier yoga
L: 3 boterhammen, misschien een eitje koken/houmous/kaas
D: nu dan de thaise curry
T: en gister geen alcohol gehad, dus misschien ook vanavond
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73143520
quote:
Op zondag 27 september 2009 08:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

Wat betreft schoenen: mijn enige eis is dat ze schattig/leuk/sexy zijn, of en hoe ik er op kan lopen, maakt dan niet meer uit. Ik heb dan ook schoenen waar ik niet langer dan 5 minuten op kan lopen, en ik geloof 6 paar zwarte pumps. Maar ik ben wel diehard wat hakken betreft: ik heb maar 1 paar sneakers, en die draag ik nooit - alles doe ik op hakken, zelfs winkelen of een dagje Efteling.

Eensch. Al draag ik tijdens een dagje Efteling wel gympen. Dat dan nog nét wel
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 27 september 2009 @ 11:49:31 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73143636
PPP en Ewelina: respect, denk ik Ik kan sowieso niet op hakken lopen - het ziet er lomp uit, ik ga meerdere keren op mn snufferd en is ook nog eens slecht voor mn scheve benen/voeten Ik ga me deze winter (opnieuw ) voornemen om de gulden middenweg te vinden tussen mooi/oncomfortabel en lelijk/comfortabel
quote:
Op zondag 27 september 2009 08:56 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen . Ik ben vannacht vreselijk verkouden geworden en de maandelijkse periode komt er ook weer aan. Ik heb nu al medelijden met klasgenoten maandag .
Ben jij mij?
*snotterneus en buikpijn*

I is cursed! Wederom doodvermoord ik het topic
Lijstje dan maar?

O: volkorenbroodkaastosti
T: soepstengel
L: kom tomatensoep-uit-zak met soepstengel
S: misschien samen met vriendje in de huiskamer Zumba doen hij wil het ook wel es proberen
T: bakje danio kwark
D: kip tikka massala met wokgroente en een beetje rijst

[ Bericht 8% gewijzigd door MariaEtcetera op 27-09-2009 13:11:41 ]
pi_73146474
quote:
Op zondag 27 september 2009 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
PPP en Ewelina: respect, denk ik Ik kan sowieso niet op hakken lopen - het ziet er lomp uit, ik ga meerdere keren op mn snufferd en is ook nog eens slecht voor mn scheve benen/voeten Ik ga me deze winter (opnieuw ) voornemen om de gulden middenweg te vinden tussen mooi/oncomfortabel en lelijk/comfortabel
[..]

Ben jij mij?
*snotterneus en buikpijn*

Ja ik denk het wel, want het eerste deel van de post heb ik ook .
pi_73149249
Gister had ik een schandalig leuk thema feestje! Ben echt net wakker...

Maria, ik denk dat ze jou wel staan, denk ik!
pi_73149285
Even een korte binnenvaller om lijstjes te posten

Zaterdag
O: 150 gram optimel perzikyoghurt met 68 gram Cereals (300 kCal) en een beker optimel
T: niks
L: ¾ lekkerbekje (kwam uit de magnetron ), warme chocomel met slagroom
T: 200 gram optimelkwark met 35 gram cereals, glas spa en fruit
D: uitsmijter van twee eieren, gebakken spek en een plakje ham met sla en plakjes komkommer. Daarna nog niet vol, dus pitabroodje met shasliksaus en salami en een bakje yoghurt.

See! I can do wizzout ze salmiakriksen/kokindjes/anderehapsnaaiineenkeereenhalvekilodropweg!

Vandaag
O: 68 gram cereals met 150 gram optimel perzikyoghurt, beker optimel
S: een uur fietsen
T: glas dubbeldrank
L: bruine boterham met ham, krentenbol met boter
B: opruimen*
D: gebraden kip zónder vel met krieltjes gok ik en iets van groente uit blik

* ik moet vooral dozen en opbergbakken van de ene kant van de kamer naar de andere kant van de kamer verplaatsen enzo. Dat wordt heul zwaar, want ik moet over mijn bed heen klimmen met die dozen/bakken Maar hey, dan heb ik wel ruimte (echo echo) op m'n kamertje.

Ik ga de overloop ook nog even opruimen. Eerst tijdens het verhuizingsproces op mijn kamer maar eens bedenken waar ik mijn gloedjenieuwe beslagkommen en deegroller ga laten (BTW: ik heb de muffins, zweedse balletjes, softijsjes en hotdogs bij IKEA gewoon weerstaan vrijdag! Hurray!)
  zondag 27 september 2009 @ 15:31:06 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73149687
En mijn 2 cents wb schoeisel: ik wil ook ronde neuzen, stevige zolen en géén hakken! Ik vind comfortabel schoeisel way belangrijker dan sexy schoeisel. Waarom zou jezelf zo kwellen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_73150264
Hoe zorg ik dat ik niet alleen overdag, maar ook 's avonds veel eetlust heb? Overdag eet ik voldoende brood/ander voedsel, maar 's avonds krijg ik steeds mijn bord niet leeg en mn ouders beginnen te vragen of het wel goed met me gaat enzo . Heb geluk dat ik niet enorm afval (nog steeds/weer lijstje) anders zouden ze zich echt zorgen gaan maken. Volgens mij eet ik wel genoeg, maar avondeten is zoveel en ik vind het vaak niet zo vreselijk lekker en dan kost het moeite om alles op te eten ...

Vanavond bitterkoekjespudding .
  zondag 27 september 2009 @ 17:19:22 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73152736
Goed bezig, Daph! Ex-snoepverslaafde

Chico: da's wel maf! Misschien vaker proberen zelf te koken en dan dingen maken waar je écht zin in hebt en wel emmers van op kan?
Ik heb nog nooit bitterkoekjespudding op!
pi_73152791
Zo. Bakken en dozen naar de andere kant van de kamer verplaatst, die staan nu uit het zicht. Kastje vakkundig gedemonteerd en beneden in de tuin gedumpt tot het bij het vuil kan. TV verplaatst naar de andere kant van de kamer, alleen is eigenlijk de kabel nét een halve meter korter dan ik zou willen hebben Gevolg: nekbrekenalert wanneer je door m'n kamertje loopt. Nu ga ik nog stofzuigen en een kist met allerlei spullen uitzoeken. Oh, en de puin die ik nog heb liggen in de container dumpen.

*veegt voorhoofd af*
pi_73152849
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

Chico: da's wel maf! Misschien vaker proberen zelf te koken en dan dingen maken waar je écht zin in hebt en wel emmers van op kan?
Zenkjoe

Oh bitterkoekjespudding is de eerste keer dat je het eet een beetje vaag van smaak, maar daarna is het jummie! Ik had het tot ongeveer anderhalf (of is het alweer twee en een half) jaar geleden ook nog nooit gegeten, maar bij vriendje thuis zijn ze dol op bitterkoekjespudding
pi_73153214
quote:
Op zondag 27 september 2009 15:54 schreef Chicolate het volgende:
Hoe zorg ik dat ik niet alleen overdag, maar ook 's avonds veel eetlust heb? Overdag eet ik voldoende brood/ander voedsel, maar 's avonds krijg ik steeds mijn bord niet leeg en mn ouders beginnen te vragen of het wel goed met me gaat enzo . Heb geluk dat ik niet enorm afval (nog steeds/weer lijstje) anders zouden ze zich echt zorgen gaan maken. Volgens mij eet ik wel genoeg, maar avondeten is zoveel en ik vind het vaak niet zo vreselijk lekker en dan kost het moeite om alles op te eten ...

Vanavond bitterkoekjespudding .
Voor het laatst om 15.00 eten? Dan heb je ondertussen wel trek..
O wacht, jij eet meestal om 17.00? Dan nog eerder niets meer eten?
pi_73153413
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:20 schreef Daph_ het volgende:
Zo. Bakken en dozen naar de andere kant van de kamer verplaatst, die staan nu uit het zicht. Kastje vakkundig gedemonteerd en beneden in de tuin gedumpt tot het bij het vuil kan. TV verplaatst naar de andere kant van de kamer, alleen is eigenlijk de kabel nét een halve meter korter dan ik zou willen hebben Gevolg: nekbrekenalert wanneer je door m'n kamertje loopt. Nu ga ik nog stofzuigen en een kist met allerlei spullen uitzoeken. Oh, en de puin die ik nog heb liggen in de container dumpen.

*veegt voorhoofd af*
Bij de Eksjun een tweede kabel scoren met een verloopstukje De langste is 5 meter, als je daar genoeg aan hebt hoef je mss geen verloopstukje, alleen de kabel.

Wij gaan zo frieten eten Zelfgemaakte. Met zuurvlees
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73153921
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

Bitterkoekjespudding is yummie! Met een beetje rum . Wel erg machtig spul.

Ik ga maar blij zijn dat ik overdag nog wél normale hoeveelheden naar binnen werk (boterhammetjes pindakaas!) en zal over een paar dagen wel weer over gaan, dat gebrek aan eetlust tijdens het avondeten . Wie weet heeft het gewoon te maken met mn weerstand.
  zondag 27 september 2009 @ 18:58:46 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73155815
Rustig hier

Lange dag!
5:00 uur kom yoghurt
7:00 boterham achterham
9:00 appel
11:00 peer
12:30 2 boterhammen met achterham, grote kom kerriesoep, tomaat
14.30 boterham achterham en mandarijn
16.30 flesje bier, 6 toastjes met selleriesalade, 3 stukjes droge worst
18.30 handje vol chips

Thats it, ga denk ik niks meer eten
Ow, ik ben al een ei aan het koken met een pot spinazie

[ Bericht 12% gewijzigd door uniekhoorn op 27-09-2009 19:09:20 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73158381
Bijgewerkte lijst van vandaag:
Vandaag
O: 68 gram cereals met 150 gram optimel perzikyoghurt, beker optimel
S: een uur fietsen
L: bruine boterham met ham, krentenbol met boter
T: twee glazen dubbeldrank
B: opruimen*
T: pitabroodje met shasliksaus, pietsie kaas en salami (honger!!)
D: gebraden kip zónder vel (klein kwartje) met krieltjes en roerbakgroenten. Toe bakje chocoladehazelnootyoghurtachtig iets
T: glas spa en fruit

* uiteindelijk heb ik zo'n beetje mijn hele kamer heringericht Stuk lichter en ruimer nu Van de week even de laatste dingen weggooien en dan is het klaar.
  zondag 27 september 2009 @ 20:54:51 #50
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73159842
zo, ik ben de paddestoelenrisotto (veel te herfstachtig voor zo'n mooie dag) aan het maken..

Vandaag lekker opgeruimd, en een heel stuk door een heel groot park in Bremen gelopen, erg leuk! Nu zo eten, en dan is de dag wel bijna voorbij denk ik...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')