Fijn dat je er zo van geniet om weer thuis te zijn! Klinkt inderdaad als een heerlijk weekendquote:Op zondag 27 september 2009 09:52 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen...
Wij hebben een heerlijk weekend: gister de stad in geweest, een stad-rondleiding gehad en een beetje gewinkeld, en vandaag thuis wat aanklooien en opruimen enzo. Het is fijn weer thuis te zijn!
Eensch. Al draag ik tijdens een dagje Efteling wel gympen. Dat dan nog nét welquote:Op zondag 27 september 2009 08:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wat betreft schoenen: mijn enige eis is dat ze schattig/leuk/sexy zijn, of en hoe ik er op kan lopen, maakt dan niet meer uit.Ik heb dan ook schoenen waar ik niet langer dan 5 minuten op kan lopen, en ik geloof 6 paar zwarte pumps. Maar ik ben wel diehard wat hakken betreft: ik heb maar 1 paar sneakers, en die draag ik nooit - alles doe ik op hakken, zelfs winkelen of een dagje Efteling.
![]()
Ben jij mij?quote:Op zondag 27 september 2009 08:56 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Ik ben vannacht vreselijk verkouden geworden
en de maandelijkse periode komt er ook weer aan. Ik heb nu al medelijden met klasgenoten maandag
.
Ja ik denk het wel, want het eerste deel van de post heb ik ookquote:Op zondag 27 september 2009 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
PPP en Ewelina: respect, denk ikIk kan sowieso niet op hakken lopen - het ziet er lomp uit, ik ga meerdere keren op mn snufferd en is ook nog eens slecht voor mn scheve benen/voeten
Ik ga me deze winter (opnieuw
) voornemen om de gulden middenweg te vinden tussen mooi/oncomfortabel en lelijk/comfortabel
[..]
Ben jij mij?![]()
*snotterneus en buikpijn*
Zenkjoequote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed bezig, Daph!Ex-snoepverslaafde
Chico: da's wel maf! Misschien vaker proberen zelf te koken en dan dingen maken waar je écht zin in hebt en wel emmers van op kan?![]()
Ik heb nog nooit bitterkoekjespudding op!
Voor het laatst om 15.00 eten? Dan heb je ondertussen wel trek..quote:Op zondag 27 september 2009 15:54 schreef Chicolate het volgende:
Hoe zorg ik dat ik niet alleen overdag, maar ook 's avonds veel eetlust heb? Overdag eet ik voldoende brood/ander voedsel, maar 's avonds krijg ik steeds mijn bord niet leeg en mn ouders beginnen te vragen of het wel goed met me gaat enzo. Heb geluk dat ik niet enorm afval (nog steeds/weer lijstje) anders zouden ze zich echt zorgen gaan maken. Volgens mij eet ik wel genoeg, maar avondeten is zoveel en ik vind het vaak niet zo vreselijk lekker en dan kost het moeite om alles op te eten ...
Vanavond bitterkoekjespudding.
Bij de Eksjun een tweede kabel scorenquote:Op zondag 27 september 2009 17:20 schreef Daph_ het volgende:
Zo. Bakken en dozen naar de andere kant van de kamer verplaatst, die staan nu uit het zicht. Kastje vakkundiggedemonteerd en beneden in de tuin gedumpt tot het bij het vuil kan. TV verplaatst naar de andere kant van de kamer, alleen is eigenlijk de kabel nét een halve meter korter dan ik zou willen hebben
Gevolg: nekbrekenalert wanneer je door m'n kamertje loopt. Nu ga ik nog stofzuigen en een kist met allerlei spullen uitzoeken. Oh, en de puin die ik nog heb liggen in de container dumpen.
*veegt voorhoofd af*
Bitterkoekjespudding is yummie!quote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed bezig, Daph!Ex-snoepverslaafde
Chico: da's wel maf! Misschien vaker proberen zelf te koken en dan dingen maken waar je écht zin in hebt en wel emmers van op kan?![]()
Ik heb nog nooit bitterkoekjespudding op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |