abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73119342
Het vorige deel: Slank de herfst in # 853 - Met sinasappels

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_73119359
Zo relaxt ben ik niet trouwens, want moet het hele weekend werken. Vanavond wel sushi

Bye!
pi_73119369
tvp!!!
Was even vergeten hoe (uhum) goed ziek zijn is voor je spiegelbeeld, inmiddels 7 (!) kilo kwijt na 2 weken kwakkelen met de gezondheid en de teller staat nu op 72 kilo, ondergewicht met m'n 1.91 meter geloof ik.
Hopelijk gaat het snel over, kan ik weer een beetje op krachten komen en weer iets doen.
  zaterdag 26 september 2009 @ 09:06:45 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73119446
Herft? .
Niet meer actief op Fok!
pi_73119528
LOL sorry ik dacht al er gaat vast wat mis
pi_73119602
Goedemorgen!

Ik heb gisteren wél redelijk netjes gegeten bij de Griek (vooraf champignons gevuld met feta, als hoofdgerecht gestoofd lamsvlees met héérlijke rijst), maar véél te veel gedronken, ik weet ook niet zoveel meer van het feestje daarna (2 witte wijn, 2 rode wijn, 1 irish coffee, 2 ouzo - t valt nog wel mee eigenlijk, maar t was veel door elkaar - dus t effect was er nogal snel).

Lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met special K
L: pitabroodje met mozzarella, tomaat, zwarte olijven en pesto
D: lasagnette

Daarna naar de bios, dus misschien popcorn.
pi_73120122
Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: kliekje groenteomelet
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: paprika met turkse geitenkaas
D: onbekend bietjes, aerdappels, halve gebakken camembert

Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
D: onbekend
pi_73120334
@ vikje: mijn spatiebalk van mn laptop is kaput. ik heb gewoon een los usb toetsenbord gekocht. kostte 19 euro. je hebt ook goedkopere. is wel onhandig qua ruimte innemen enzo, maar het tikt zoveel beter. gebruik mn laptop nu als desktop zeg maar... dus t hóeft niet heel duur te zijn. i.e.g. een oplossing tot je aan een neiuwe flaptop toe bent ofzo...

goeiemorgen. ik voel me eindelijk weer een beetje beter. jeej. nu de afwas van 4 dagen afwassen
Kwak
pi_73120644
goedemorgen!

nee, Vik, die film was het niet, ik kan je deze keer zelfs vertellen wat de titel wel was: Kiss the girls

Fijn dat je je wat beter voelt Kwak! Hoe gaat het met eten, heb je de psych nog weer gezien? merk je al ergens verandering in (denk of eetpatroon?)

het lukt me maar niet om wat kilo's af te vallen, dus ga proberen het wat radicaler te doen.
Vanaf deze week is de buitentraining afgelopen (te vroeg donker) dus ga ik de sportschool meer in --> spinning EN fitness! en in het weekend blijf ik hopelijk nog wel buiten fietsen. En terug naar max 2x per week alcohol, want dat was de laatste tijd vaak het dubbele...

Vandaag:

O; brinta
S: wielrennen (met 2 energiereepjes op zak en vitargo in bidon)
L: 2 boterhammen met kaas/appelstroop
D: iets uitgebreids koken: --> thaise groene curry met witte rijst
T: biertje tijdens eten, misschien de stad nog in en dan rode wijn

volgens de Kcal teller zijn dat bij elkaar bijna 2500 Kcal maar met 3 uurtjes fietsen verbrand ik ook wel tussen de 1200 en 1500, dus dan is het wel oke

[ Bericht 22% gewijzigd door cyclechick op 26-09-2009 11:58:36 ]
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zaterdag 26 september 2009 @ 10:57:04 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73120687
Beterschaap, lastpost! *aai*

Grieks eten
Ik heb gisteren tortillas gegeten met lots of gehakt/ui/mais/avocadoprut/tomaat aanrader!

Ik zit er trouwens aan te denken om nep-uggs te halen die verdacht veel hierop lijken, maar dan donkerbruin:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze lijken me zo comfy en warm en stevig
En volgens mij vindt vriendje ze bruut lelijk
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 26 september 2009 @ 11:46:24 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73121362
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 10:29 schreef kwakz0r het volgende:
@ vikje: mijn spatiebalk van mn laptop is kaput. ik heb gewoon een los usb toetsenbord gekocht. kostte 19 euro. je hebt ook goedkopere. is wel onhandig qua ruimte innemen enzo, maar het tikt zoveel beter. gebruik mn laptop nu als desktop zeg maar... dus t hóeft niet heel duur te zijn. i.e.g. een oplossing tot je aan een neiuwe flaptop toe bent ofzo...

goeiemorgen. ik voel me eindelijk weer een beetje beter. jeej. nu de afwas van 4 dagen afwassen
Gebruik nu ook USB toetsenbord idd en moet er nog even een muis aan koppelen, want nu moet ik toch steeds vooroverbuigen als ik wil muizen . En een gewoon toetsenbord maakt zoveel herrie .
Niet meer actief op Fok!
pi_73121876
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 11:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gebruik nu ook USB toetsenbord idd en moet er nog even een muis aan koppelen, want nu moet ik toch steeds vooroverbuigen als ik wil muizen . En een gewoon toetsenbord maakt zoveel herrie .
Bij de Action hebben ze goeikope USB-muizen! Als je nog een poort vrij hebt anders moet je ook nog een hubje kaufen.

De Zumba was weer lekker, ik merk echt dat ik vorige week ziek was en deze week niet. Heb gewoon alles mee kunnen doen, geen zwarte vlekken voor m'n ogen enzo.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:40:31 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73122333
Jeuj, Syrena toch aan de Zumba! Fijn he, als alles zo lekker gesmeerd gaat

Ik was nog helemaal verguld omdat een mevrouw uit mijn les tegen me zij dat ik het zo goed kon *ego-boost*
pi_73122440
TVP!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73125108
Hallo . Gisteren oppassen op 6 kinderen (druk!), daarna verjaardag en vandaag uitslapen want ik was gesloopt . Nog even langs V&D geweest, ik heb nu een superwarme en zachte badjas .

@Maria: je zou ze alleen al moeten kopen omdat vriendje ze lelijk vindt .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? zaterdag 26 september 2009 @ 16:16:34 #16
70532 loveli
N
pi_73127080
Tvp, hoewel ik volgens de titel niet in dit topic mag posten. Vandaag het equivalent van 4 uur krachtsport gewerkt, morgen weer zoiets en er staat een bos in de planning.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 26 september 2009 @ 16:17:52 #17
70532 loveli
N
pi_73127103
Wat betreft Uggs: eens met vriendje van Maria. Zijn er geen mooiere warme, comfy, stevige laarzen?
crap in = crap out
pi_73127279
Ik heb de 5000 km op mijn teller gehaald!! rondje van 70 km gedaan, iets minder dan gepland, maar wel erg lekker!

Lijstje wordt anders:

O; brinta
S: wielrennen (met 2 energiereepjes op zak en vitargo in bidon) --> 1 reepje op en halve portie vitargo
L: 2 boterhammen met kaas/appelstroop
D: iets uitgebreids koken: --> thaise groene curry met witte rijst bij paps en mams eten
T: biertje tijdens eten, misschien de stad nog in en dan rode wijn
pi_73127295
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:16 schreef loveli het volgende:
Tvp, hoewel ik volgens de titel niet in dit topic mag posten. Vandaag het equivalent van 4 uur krachtsport gewerkt, morgen weer zoiets en er staat een bos in de planning.
4 uur Wat heb je allemaal gedaan dan!

het bos is heerlijk nu, ik ben er net doorheen gefietst zeker een aanrader!
  Vis een optie? zaterdag 26 september 2009 @ 16:36:20 #20
70532 loveli
N
pi_73127474
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:27 schreef cyclechick het volgende:

[..]

4 uur Wat heb je allemaal gedaan dan!

het bos is heerlijk nu, ik ben er net doorheen gefietst zeker een aanrader!
Op m'n werk met zware dingen aan het sjouwen geweest
Door welk bos fiets jij? Ik kan wel tips gebruiken waar het goed wandelen is. Mijn planning is om op de motor het bos in te gaan en dan te lopen tot het (helaas) tijd is om te werken.
crap in = crap out
pi_73127672
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Op m'n werk met zware dingen aan het sjouwen geweest
Door welk bos fiets jij? Ik kan wel tips gebruiken waar het goed wandelen is. Mijn planning is om op de motor het bos in te gaan en dan te lopen tot het (helaas) tijd is om te werken.
Ik ben in de buurt van zeist, doorn, leersum, amerongen geweest,. daar is het wel fijn altijd!

Veel plezier!
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:39:40 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73128975
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:17 schreef loveli het volgende:
Wat betreft Uggs: eens met vriendje van Maria. Zijn er geen mooiere warme, comfy, stevige laarzen?
Hij vond ze niet eens echt lelijk Hij vond ze zelfs wel leuk staan Maar ze hadden ze niet in mijn maat (39 was net wat ruim en volgens de mevrouw loop je ze ook ontzettend uit)

Ik ben wel een beetje lastig als het om schoeisel gaat. Veel criteria, wil ik ze daadwerkelijk ECHT dragen.

- Geen puntige of semi-puntige neuzen, liefst rond
- Geen hoge hakken, want dan ga ik op m'n plaat
- Niet te strak, niet te los (ik heb maat 38,5 geloof ik )
- Moet er lekker stevig op kunnen lopen (kutte balans)
- Stevige zolen, want mn laarsjes (nette laarsjes!) van vorig jaar daar voel ik nu al alle straatstenen door.
- En ik vergeet vast nog wel wat dingen
pi_73130047
Ik stel dezelfde eisen aan schoenen, Maria. . Laatst zag ik ergens prachtige laarzen, maar toen heb ik ze niet gekocht omdat ik dacht ze in Groningen wel te kunnen halen, maar hier hebben ze ze niet. .
pi_73130168

Zelfs hier zijn de blauwe kutwezentjes al zie ik.
pi_73130402
Wat zijn blauwe kutwezentjes?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:39:38 #26
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73130436
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 18:37 schreef sigme het volgende:
Wat zijn blauwe kutwezentjes?
Smurfen gok ik (Lastpost heeft een smurf als avatar)
Niet meer actief op Fok!
pi_73130454
Jups er zijn veel mensen die een smurf als avatar hebben en ik word helemaal wazig. Ik denk soms op Sally te reageren en dan is het Laspost enzo gaat echt fout
  zaterdag 26 september 2009 @ 18:49:51 #28
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73130667
Lol. alle kamers staan vol rook hier, omdat ik courgettes heb gegrilld .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 26 september 2009 @ 19:31:09 #29
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73131691
Niks mis met smurfen *jeugdsentiment*

DaD: ik dacht al dat het aan mij lag Ik ben echt lastig qua schoeisel. Ik ga meestal uiteindelijk voor lelijk maar degelijk, of gewoon gympies Maar ik wil ook laarsjes, voor bij een rokje enzo

*aai viking*

Ik heb net (geloof voor het eerst!) burrito's gegeten, best lekker! With lotsa sla, tomaat en paprika Ik wou ook avocadospul maken maar toen zag ik de maat van de tacoschelp en dacht ik: naah
pi_73141301
Goedemorgen!

De laatste post is al meer dan 12 uur geleden!

Wat betreft schoenen: mijn enige eis is dat ze schattig/leuk/sexy zijn, of en hoe ik er op kan lopen, maakt dan niet meer uit. Ik heb dan ook schoenen waar ik niet langer dan 5 minuten op kan lopen, en ik geloof 6 paar zwarte pumps. Maar ik ben wel diehard wat hakken betreft: ik heb maar 1 paar sneakers, en die draag ik nooit - alles doe ik op hakken, zelfs winkelen of een dagje Efteling.

Lijstje:
L: weet niet, familiedag in Friesland (vandaar zo vroeg op op zondag)
D: weet niet, familiedag in Friesland (waarschijnlijk pannenkoeken )

Weekend is pet tot nu toe, allemaal rommel gegeten. Zal vandaag ook wel niet veel goeds worden, dus morgen even weer in de maat.
pi_73141457
Goeiemorgen . Ik ben vannacht vreselijk verkouden geworden en de maandelijkse periode komt er ook weer aan. Ik heb nu al medelijden met klasgenoten maandag .
  zondag 27 september 2009 @ 09:52:32 #32
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73141853
goeiemorgen...

Wij hebben een heerlijk weekend: gister de stad in geweest, een stad-rondleiding gehad en een beetje gewinkeld, en vandaag thuis wat aanklooien en opruimen enzo. Het is fijn weer thuis te zijn!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_73142307
quote:
Op zondag 27 september 2009 09:52 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen...

Wij hebben een heerlijk weekend: gister de stad in geweest, een stad-rondleiding gehad en een beetje gewinkeld, en vandaag thuis wat aanklooien en opruimen enzo. Het is fijn weer thuis te zijn!
Fijn dat je er zo van geniet om weer thuis te zijn! Klinkt inderdaad als een heerlijk weekend
pi_73142327
begin van mijn planning:

O: 3 beschuitjes met houmous, turkse kaas, tomaat en een kop thee
S: 1u spinning geven, daarna 5 kwartier yoga
L: 3 boterhammen, misschien een eitje koken/houmous/kaas
D: nu dan de thaise curry
T: en gister geen alcohol gehad, dus misschien ook vanavond
pi_73143520
quote:
Op zondag 27 september 2009 08:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

Wat betreft schoenen: mijn enige eis is dat ze schattig/leuk/sexy zijn, of en hoe ik er op kan lopen, maakt dan niet meer uit. Ik heb dan ook schoenen waar ik niet langer dan 5 minuten op kan lopen, en ik geloof 6 paar zwarte pumps. Maar ik ben wel diehard wat hakken betreft: ik heb maar 1 paar sneakers, en die draag ik nooit - alles doe ik op hakken, zelfs winkelen of een dagje Efteling.

Eensch. Al draag ik tijdens een dagje Efteling wel gympen. Dat dan nog nét wel
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 27 september 2009 @ 11:49:31 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73143636
PPP en Ewelina: respect, denk ik Ik kan sowieso niet op hakken lopen - het ziet er lomp uit, ik ga meerdere keren op mn snufferd en is ook nog eens slecht voor mn scheve benen/voeten Ik ga me deze winter (opnieuw ) voornemen om de gulden middenweg te vinden tussen mooi/oncomfortabel en lelijk/comfortabel
quote:
Op zondag 27 september 2009 08:56 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen . Ik ben vannacht vreselijk verkouden geworden en de maandelijkse periode komt er ook weer aan. Ik heb nu al medelijden met klasgenoten maandag .
Ben jij mij?
*snotterneus en buikpijn*

I is cursed! Wederom doodvermoord ik het topic
Lijstje dan maar?

O: volkorenbroodkaastosti
T: soepstengel
L: kom tomatensoep-uit-zak met soepstengel
S: misschien samen met vriendje in de huiskamer Zumba doen hij wil het ook wel es proberen
T: bakje danio kwark
D: kip tikka massala met wokgroente en een beetje rijst

[ Bericht 8% gewijzigd door MariaEtcetera op 27-09-2009 13:11:41 ]
pi_73146474
quote:
Op zondag 27 september 2009 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
PPP en Ewelina: respect, denk ik Ik kan sowieso niet op hakken lopen - het ziet er lomp uit, ik ga meerdere keren op mn snufferd en is ook nog eens slecht voor mn scheve benen/voeten Ik ga me deze winter (opnieuw ) voornemen om de gulden middenweg te vinden tussen mooi/oncomfortabel en lelijk/comfortabel
[..]

Ben jij mij?
*snotterneus en buikpijn*

Ja ik denk het wel, want het eerste deel van de post heb ik ook .
pi_73149249
Gister had ik een schandalig leuk thema feestje! Ben echt net wakker...

Maria, ik denk dat ze jou wel staan, denk ik!
pi_73149285
Even een korte binnenvaller om lijstjes te posten

Zaterdag
O: 150 gram optimel perzikyoghurt met 68 gram Cereals (300 kCal) en een beker optimel
T: niks
L: ¾ lekkerbekje (kwam uit de magnetron ), warme chocomel met slagroom
T: 200 gram optimelkwark met 35 gram cereals, glas spa en fruit
D: uitsmijter van twee eieren, gebakken spek en een plakje ham met sla en plakjes komkommer. Daarna nog niet vol, dus pitabroodje met shasliksaus en salami en een bakje yoghurt.

See! I can do wizzout ze salmiakriksen/kokindjes/anderehapsnaaiineenkeereenhalvekilodropweg!

Vandaag
O: 68 gram cereals met 150 gram optimel perzikyoghurt, beker optimel
S: een uur fietsen
T: glas dubbeldrank
L: bruine boterham met ham, krentenbol met boter
B: opruimen*
D: gebraden kip zónder vel met krieltjes gok ik en iets van groente uit blik

* ik moet vooral dozen en opbergbakken van de ene kant van de kamer naar de andere kant van de kamer verplaatsen enzo. Dat wordt heul zwaar, want ik moet over mijn bed heen klimmen met die dozen/bakken Maar hey, dan heb ik wel ruimte (echo echo) op m'n kamertje.

Ik ga de overloop ook nog even opruimen. Eerst tijdens het verhuizingsproces op mijn kamer maar eens bedenken waar ik mijn gloedjenieuwe beslagkommen en deegroller ga laten (BTW: ik heb de muffins, zweedse balletjes, softijsjes en hotdogs bij IKEA gewoon weerstaan vrijdag! Hurray!)
  zondag 27 september 2009 @ 15:31:06 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73149687
En mijn 2 cents wb schoeisel: ik wil ook ronde neuzen, stevige zolen en géén hakken! Ik vind comfortabel schoeisel way belangrijker dan sexy schoeisel. Waarom zou jezelf zo kwellen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_73150264
Hoe zorg ik dat ik niet alleen overdag, maar ook 's avonds veel eetlust heb? Overdag eet ik voldoende brood/ander voedsel, maar 's avonds krijg ik steeds mijn bord niet leeg en mn ouders beginnen te vragen of het wel goed met me gaat enzo . Heb geluk dat ik niet enorm afval (nog steeds/weer lijstje) anders zouden ze zich echt zorgen gaan maken. Volgens mij eet ik wel genoeg, maar avondeten is zoveel en ik vind het vaak niet zo vreselijk lekker en dan kost het moeite om alles op te eten ...

Vanavond bitterkoekjespudding .
  zondag 27 september 2009 @ 17:19:22 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73152736
Goed bezig, Daph! Ex-snoepverslaafde

Chico: da's wel maf! Misschien vaker proberen zelf te koken en dan dingen maken waar je écht zin in hebt en wel emmers van op kan?
Ik heb nog nooit bitterkoekjespudding op!
pi_73152791
Zo. Bakken en dozen naar de andere kant van de kamer verplaatst, die staan nu uit het zicht. Kastje vakkundig gedemonteerd en beneden in de tuin gedumpt tot het bij het vuil kan. TV verplaatst naar de andere kant van de kamer, alleen is eigenlijk de kabel nét een halve meter korter dan ik zou willen hebben Gevolg: nekbrekenalert wanneer je door m'n kamertje loopt. Nu ga ik nog stofzuigen en een kist met allerlei spullen uitzoeken. Oh, en de puin die ik nog heb liggen in de container dumpen.

*veegt voorhoofd af*
pi_73152849
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

Chico: da's wel maf! Misschien vaker proberen zelf te koken en dan dingen maken waar je écht zin in hebt en wel emmers van op kan?
Zenkjoe

Oh bitterkoekjespudding is de eerste keer dat je het eet een beetje vaag van smaak, maar daarna is het jummie! Ik had het tot ongeveer anderhalf (of is het alweer twee en een half) jaar geleden ook nog nooit gegeten, maar bij vriendje thuis zijn ze dol op bitterkoekjespudding
pi_73153214
quote:
Op zondag 27 september 2009 15:54 schreef Chicolate het volgende:
Hoe zorg ik dat ik niet alleen overdag, maar ook 's avonds veel eetlust heb? Overdag eet ik voldoende brood/ander voedsel, maar 's avonds krijg ik steeds mijn bord niet leeg en mn ouders beginnen te vragen of het wel goed met me gaat enzo . Heb geluk dat ik niet enorm afval (nog steeds/weer lijstje) anders zouden ze zich echt zorgen gaan maken. Volgens mij eet ik wel genoeg, maar avondeten is zoveel en ik vind het vaak niet zo vreselijk lekker en dan kost het moeite om alles op te eten ...

Vanavond bitterkoekjespudding .
Voor het laatst om 15.00 eten? Dan heb je ondertussen wel trek..
O wacht, jij eet meestal om 17.00? Dan nog eerder niets meer eten?
pi_73153413
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:20 schreef Daph_ het volgende:
Zo. Bakken en dozen naar de andere kant van de kamer verplaatst, die staan nu uit het zicht. Kastje vakkundig gedemonteerd en beneden in de tuin gedumpt tot het bij het vuil kan. TV verplaatst naar de andere kant van de kamer, alleen is eigenlijk de kabel nét een halve meter korter dan ik zou willen hebben Gevolg: nekbrekenalert wanneer je door m'n kamertje loopt. Nu ga ik nog stofzuigen en een kist met allerlei spullen uitzoeken. Oh, en de puin die ik nog heb liggen in de container dumpen.

*veegt voorhoofd af*
Bij de Eksjun een tweede kabel scoren met een verloopstukje De langste is 5 meter, als je daar genoeg aan hebt hoef je mss geen verloopstukje, alleen de kabel.

Wij gaan zo frieten eten Zelfgemaakte. Met zuurvlees
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73153921
quote:
Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

Bitterkoekjespudding is yummie! Met een beetje rum . Wel erg machtig spul.

Ik ga maar blij zijn dat ik overdag nog wél normale hoeveelheden naar binnen werk (boterhammetjes pindakaas!) en zal over een paar dagen wel weer over gaan, dat gebrek aan eetlust tijdens het avondeten . Wie weet heeft het gewoon te maken met mn weerstand.
  zondag 27 september 2009 @ 18:58:46 #48
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73155815
Rustig hier

Lange dag!
5:00 uur kom yoghurt
7:00 boterham achterham
9:00 appel
11:00 peer
12:30 2 boterhammen met achterham, grote kom kerriesoep, tomaat
14.30 boterham achterham en mandarijn
16.30 flesje bier, 6 toastjes met selleriesalade, 3 stukjes droge worst
18.30 handje vol chips

Thats it, ga denk ik niks meer eten
Ow, ik ben al een ei aan het koken met een pot spinazie

[ Bericht 12% gewijzigd door uniekhoorn op 27-09-2009 19:09:20 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73158381
Bijgewerkte lijst van vandaag:
Vandaag
S: een uur fietsen
L: bruine boterham met ham, krentenbol met boter
T: twee glazen dubbeldrank
B: opruimen*
T: pitabroodje met shasliksaus, pietsie kaas en salami (honger!!)
D: gebraden kip zónder vel (klein kwartje) met krieltjes en roerbakgroenten. Toe bakje chocoladehazelnootyoghurtachtig iets
T: glas spa en fruit

* uiteindelijk heb ik zo'n beetje mijn hele kamer heringericht Stuk lichter en ruimer nu Van de week even de laatste dingen weggooien en dan is het klaar.
  zondag 27 september 2009 @ 20:54:51 #50
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73159842
zo, ik ben de paddestoelenrisotto (veel te herfstachtig voor zo'n mooie dag) aan het maken..

Vandaag lekker opgeruimd, en een heel stuk door een heel groot park in Bremen gelopen, erg leuk! Nu zo eten, en dan is de dag wel bijna voorbij denk ik...
pi_73161499
Zo. Ik heb de voorbereidingen getroffen voor m'n eten de komende week op kantoor. Ik moet de cruesli opmaken van m'n ouders (er staat nog anderhalf pak), dus ik heb een deel van de cruesli in een "bak" gedaan zodat ik het mee kan nemen naar kantoor. De cruesli maak ik wel op als lunch met optimel yoghurt Daarnaast dan nog een boterham als ik erge trek heb en verder veel fruit overdag.

Planning voor morgen:
T: appel
L: 200 - 250 ml optimel bosvruchtenyoghurt met cruesli, boterham met vleeswaren (ham, ossenworst,gebraden gehakt)
T: banaan
D: geen idee nog

Nu ga ik even lezen en daarna slapen, heb twee nachten belabberd geslapen (denk aan om 3 uur 's nachts klaarwakker zijn en niet meer kunnen slapen )

Fijne avond ladies
pi_73162935
quote:
Op zondag 27 september 2009 15:31 schreef Viking84 het volgende:
En mijn 2 cents wb schoeisel: ik wil ook ronde neuzen, stevige zolen en géén hakken! Ik vind comfortabel schoeisel way belangrijker dan sexy schoeisel. Waarom zou jezelf zo kwellen? .
Ik kwel mezelf niet hoor. Ik vind schoenen gewoon zo leuk dat ik er desnoods pijnlijke voeten voor over heb, maar die heb ik bijna nooit meer omdat ik toch al gewend ben om op hakken te lopen.
pi_73163067
Ben net thuis, lijstje is geworden:

L: bolletje fricandeau, bolletje ham, bolletje kroket
T: 2 glazen droge witte wijn
D: halve Italiaanse pannenkoek (met een hoop troep, maar kreeg m niet op), glas droge witte wijn, Irish coffee

Valt uiteindelijk dus nog wel mee, heb de taart/cake afgeslagen en geen voorgerecht genomen. Deze week even rustig aan - veel groentetjes enzo, en dan komt het wel weer goed.
  zondag 27 september 2009 @ 21:48:08 #54
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73163157
Daphert! Goed bezig geweest vandaag! *schouderklopje* Volgens mij is je lijstje voor morgen best wel puik!

PPP: door de zure appel heen gebeten dus, respectzors (over zuur gesproken, Syrena had zuurvlees? Das Limburgs ofzo he? Het klinkt echt viesj )
pi_73163247
Ik vroeg me ook al af wat zuurvlees was!

En idd, het is een tijdje afzien, maar daarna kun je dan ook alles aan wat schoeisel betreft (en je moet er mee kunnen leven dat je je voeten gewoon nooit meer voelt ).
  zondag 27 september 2009 @ 22:15:18 #56
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73164901
zuurvlees is echt limburgs, het is gewoon gestoofd rundvlees, dat volgens mij in wat azijn gestoofd is...

Oh, komt Merel hier nog? Ik moet haar bedanken voor de tip over West Wing, geweldige serie. Net aan seizoen 3 begonnen!
pi_73166318
Na zo'n 6 uur met een opdracht bezig te zijn (gegeven: spectrum, opdracht: uitvinden welke stof het is) heb ik alsnog geen oplossing . Moet er denk ik maar even mee stoppen.
pi_73171747
Ik ben de laatste en de eerste .
pi_73171910
Goedemorgen!

Door ontzettend druk weekend geen tijd gehad om statistiek opdrachten te maken, sla de werkgroep zometeen dus maar over (anders moet ik nu in een uur nog 6 opdrachten maken, terwijl ik voor 1 opdracht meestal een half uur nodig heb ). Vandaag alleen maar college, ook wel even lekker, beetje bijkomen.

Ben nog steeds niet helemaal lekker, maak me bovendien een beetje zorgen inmiddels:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijstje:
L: drie of vier boterhammen met iets (weet niet wat er nog in huis is en ben te lui om in de koelkast te gaan kijken )
T: paprika met balsamico
D: visje met gebakken aardappeltjes en salade
T: fruitje
  maandag 28 september 2009 @ 08:15:05 #61
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73172009
Goeiemorgen .

Me net maar weer even gewogen na een paar weken en ik dacht aangekomen te zullen zijn (ik eet meer, oa 3-4 boterhammen per dag), maar ik ben gewoon afgevallen . Zo tof dat ik gewoon 4 boterhammen per dag kan eten zonder aan te komen .
Niet meer actief op Fok!
pi_73172063
Morgen.

Lekker actief dagje vandaag, straks even 2,5 uur sporten, dan studeren in de UB om m'n taak af te krijgen, en dan nog even een dappere zoektocht naar het perfecte groene karpet ondernemen. Tussendoor nog wat mensen bellen en dan krijg ik de dag wel om. .
  maandag 28 september 2009 @ 08:40:03 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73172245
Mogge, te druk weekend gehad dus nu op het werk
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73172325
Zuurvlees is niet zuur Het is juist eerder aan de zoete kant. Er zit wel wat azijn in, maar ook bruine suiker. Of stroop of peperkoek (bij ons niet, mijn moeder vindt dat goor), laurier. Enzo. Ieder huishouden heeft zijn eigen recept. En ieder huishouden vindt zijn eigen recept HET recept en dus het lekkerst Altijd leuk als je dan bij je schoonouders zit

Maar we hadden helaas gewoon stoofvlees, gemaakt met een pakje van Knorr dat mijn moeder nog had staan. Op zich wel te eten, het miste alleen diepte qua smaak (klinkt raar, maar ik weet niet hoe ik 't anders moet zeggen).
pi_73172549
Morgen.

Resultaat van gisteren:
O: twee eitjes
S: anderhalf uur sporten
L: activia-drankje
D: pizza

Planning voor vandaag:
O: omelet van twee eieren en een berg champs
D: kapucijners, gebakken uitje, appelcompote en aerpelpuree
pi_73172649
Morgen!
Na een slopend weekend lekker even een dagje vrij, zometeen alleen even boodschappen doen voor visite en nog wat doen aan school. Vanavond weer lekker sporten

@ PPP: succes!

@vmv: het valt me op dat je lunch altijd uit hetzelfde bestaat..doe je low carbs, of heb je het gewoon altijd in huis?
pi_73173237
@VMW, je lijstje van gisteren is wel héél weinig, niet? zeker met anderhalf uur sporten

mijn lijstje van gisteren:
O: 3 beschuitjes met houmous/turkse kaas & tomaat
S: 1 uu spinning, 1.5u yoga (die lessen lopen altijd uit!)
L: 5 (!!) boterhammen met houmous/turkse kaas/pindakaas
S: naar het bos fietsen, grote wandeling en weer terugfietsen (fietsen denk ik 30 km en wandelen ruim een uur)
D: thaise curry (supergoed gelukt! was heel lekker), 2.5 glas rode wijn.
pi_73173257
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:12 schreef shinydiscoball het volgende:
@vmv: het valt me op dat je lunch altijd uit hetzelfde bestaat..doe je low carbs, of heb je het gewoon altijd in huis?
Vmv --> Vergeetmevelletje?

Beetje lowcarben, mag van mezelf 's avonds wel aerpels, pasta of rijst.
En ik hou van groente en salades.
pi_73173301
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:46 schreef cyclechick het volgende:
@VMW, je lijstje van gisteren is wel héél weinig, niet? zeker met anderhalf uur sporten
Weet ik, ik krijg het in het weekend niet voor elkaar om meer te eten.
Gelukkig trekt die pizza alles weer recht.
  maandag 28 september 2009 @ 09:49:28 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73173309
Jeetje, wat weinig, vmw! Of was je gisteren erg laat op ofzo?

Ik moet toch echt eens leren om voor het douchen niet eerst een half uur te gaan computeren met blote voetjes, want nu heb ik weer een klein keelpijntje .
Niet meer actief op Fok!
pi_73173441
quote:
Op maandag 28 september 2009 09:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Vmv --> Vergeetmevelletje?

Beetje lowcarben, mag van mezelf 's avonds wel aerpels, pasta of rijst.
En ik hou van groente en salades.
Net wakker
Het is zeker lekker hoor, ik dacht alleen wil je nooit eens wat anders
pi_73174230
Boh mijn baas heeft te weinig werk geloof ik Prima als je dan wat gaat surfen op het net (deed ik ook toen ik weinig werk had ), maar nu mailt ie me om de 5 minuten een "interessante link" door (hij zit naast me) of hij roept dat ik dit MOET zien. En dan zit ie op zo'n site met van die gezichtsbedrogdingen.

Ik Heb WEL Werk en VEEL Ook! Lamemeruuuuuust

Vanaf 1 okt gaat ie nog meer uren werken ook Positief punt is wel dat hij de uitleen overneemt nu dat doen mijn collega's nooit.
pi_73174347
Hoi! Terug van een weekendje Friesland. Ik heb veel te veel gegeten en ben ook wel wat aangekomen, maar dat was het waard! En er is nog suikerbrood en chocola meegekomen.. Maar ik heb nu wat maagpijn door het rare eten (en veul wijn) dus doe ik vandaag maar even netjes.

O: vanillekwark met muesli
T: handje amandelen
L: 2 boterhammen met huzarensalade
T: bakje yoghurt
D: soepuitzak, geroosterd broodje, salade
T: een vijg

@Syrena: lust je ook preskop?? Ik vind dat echt zo goor!
@PPP, oei... da's wel spannend dan!

@Cycle, lekker sportief dagje had jij! Het was er ook wel het weer voor, wij zijn onderweg ook nog ergens naar een natuurgebied uitgeweken en hebben daar gewandeld. Erg fijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73174427
Phaidra> Nee Toen ik klein was wel huidvleisj (ben even de NL-naam kwijt ) tot iemand me zei dat daar hersenen inzaten (ik dacht dat mijn opa dat zei) en vanaf toen was ook dat
pi_73174516
quote:
Op maandag 28 september 2009 10:44 schreef Syrena het volgende:
Phaidra> Nee Toen ik klein was wel huidvleisj (ben even de NL-naam kwijt ) tot iemand me zei dat daar hersenen inzaten (ik dacht dat mijn opa dat zei) en vanaf toen was ook dat
Oh gelukkig! Alle limburgers die ik ken, vinden het heerlijk en snappen niet dat 'wij hollanders' het vies vinden (mijn moeder komt uit Limburg). Het gaat mij niet eens om de inhoud, maar het is zurig en glibberig. Ieuw!!

Huidvleisj ken ik niet, ik zal het m'n moeder eens vragen!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73176159
Ik kom ook uit Limburg maar ik weet niet eens waar jullie het over hebben...

TVP trouwens.
Are you pondering what I'm pondering?
  Vis een optie? maandag 28 september 2009 @ 12:04:53 #77
70532 loveli
N
pi_73176229
Bij een vriendin van me heb ik ooit eens 'balkenbrij' gegeten. Dat was een specialiteit uit Brabant en pas achteraf werd me verteld dat er hersenen in zaten. Toen had ik het al heel beleefd opgegeten ("ja, het is lekker, nee, ik zit vol en hoef echt geen tweede portie meer").
crap in = crap out
pi_73176333
Hersenen in balkenbrij? Echt? Nooit geweten...

Zuurvlees is trouwens wel lekker, helemaal niet zuur inderdaad. Niet oordelen als je iets nooit geproefd hebt, heb ik vroeger geleerd.
  Vis een optie? maandag 28 september 2009 @ 12:12:06 #79
70532 loveli
N
pi_73176419
Geen idee wat er precies in zit, behalve veel specerijen om het een smaak te geven.

Google vindt dit "This is a very traditional Dutch recipe, which is hardly every made anymore. Please do not read if you have a weak stomach."

Heb niet verder gelezen
crap in = crap out
pi_73176536
Oh mijn ouders noemen het eten altijd gewoon ''balkenbrij'' als ze een prut maken met veel vlees en groenten, maar ze zijn ras-amsterdammers, dus weten waarschijnlijk niet dat dat een echt gerecht is. Hoef ook verder niet te lezen wat er in zit dan
pi_73176654
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:04 schreef loveli het volgende:
Bij een vriendin van me heb ik ooit eens 'balkenbrij' gegeten. Dat was een specialiteit uit Brabant en pas achteraf werd me verteld dat er hersenen in zaten. Toen had ik het al heel beleefd opgegeten ("ja, het is lekker, nee, ik zit vol en hoef echt geen tweede portie meer").
Hier hebben we bloedworst Bij de naam sta ik ook niet te lang stil als ik het aan het eten ben met appeltjes en suiker.
pi_73176725
In zoveel soorten worst zitten toch ingewanden, wat maakt dat nou weer uit zolang het lekker is?

Meteen maar een lijstje:
O: Brinta, best weinig want hij was niet meer zo lekker
T: kroketbroodje
L: 2 sneetjes brood met leverworst (hoe zou die aan zijn naam komen? ), stukjes wortel en cherrytomaatjes (had m'n moeder vanochtend voor zusje en mij gemaakt )
T: snee brood met pindakaas
D: geen idee, weinig in huis dus ik moet even kijken wat ik daarvan kan maken

[ Bericht 15% gewijzigd door Mini_rulez op 28-09-2009 12:47:24 ]
pi_73176828
Wij hebben nog steeds niets van de nieuwe huisbaas gehoord en we hebben nog maar 2 dagen om hier op te zeggen. . We hebben 'm al zeker 10 keer geprobeerd te bellen maar z'n telefoon staat steeds uit. Ik baal er nogal van...

Anyhoo, lijstje:

O: Brinta
S: sportschool
L: 2 geroosterde boterhammen met appelstroop, gekookt eitje, banaan (ik had trek )
T: bakje kwark
D: gegrilde kipfilet gevuld met ananas en bosuitjes, rode kool, paar aardappelkroketjes
pi_73176906
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben nog steeds niets van de nieuwe huisbaas gehoord en we hebben nog maar 2 dagen om hier op te zeggen. . We hebben 'm al zeker 10 keer geprobeerd te bellen maar z'n telefoon staat steeds uit. Ik baal er nogal van...

Anyhoo, lijstje:

O: Brinta
S: sportschool
L: 2 geroosterde boterhammen met appelstroop, gekookt eitje, banaan (ik had trek )
T: bakje kwark
D: gegrilde kipfilet gevuld met ananas en bosuitjes, rode kool, paar aardappelkroketjes
Een huuropzegging moet bijna altijd schriftelijk, kun je niet gewoon een briefje sturen of een email? Heb je ook bewijs dat je op tijd was...

Ik heb zojuist de uitkomst van mijn afrekening servicekosten gekregen. Ik moet betalen, want alle kosten kloppen wel.
  maandag 28 september 2009 @ 12:34:30 #85
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_73176926
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:

Je mag toch alle dagen van de maand opzeggen? met een termijn van 30 dagen?
pi_73177058
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:34 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Je mag toch alle dagen van de maand opzeggen? met een termijn van 30 dagen?
We hebben een maand opzegtermijn, dus om per 1 november op te zeggen moet het voor 1 oktober gedaan zijn. En dat is het dus al bijna.

Ewelina, onze huidige huisbaas is het probleem niet, opzeggen kan bij hem ook gewoon per mail, maar we krijgen maar geen bevestiging van de nieuwe. Dus we weten nog steeds niet waar we aan toe zijn.
pi_73177117
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kom ook uit Limburg maar ik weet niet eens waar jullie het over hebben...

TVP trouwens.
Preskop is beter bekend als zure zult. Maar preskop zegt wel precies wat het is; namelijk geperste varkenskop . Alle vleesrestjes van de kop, samengeperst met iets van gelei ofzo en daar plakjes van gesneden voor op brood.

Bloedworst lust ik wel, maar zou ik niet zo snel zelf kopen. Van het weekend heb ik risotto met bloedworst gegeten, dat was wel lekker. In Ierland kreeg ik het eens bij het ontbijt, dat gaat me wel wat te ver .
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? maandag 28 september 2009 @ 12:42:14 #88
70532 loveli
N
pi_73177134
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:34 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Een huuropzegging moet bijna altijd schriftelijk, kun je niet gewoon een briefje sturen of een email? Heb je ook bewijs dat je op tijd was...

Ik heb zojuist de uitkomst van mijn afrekening servicekosten gekregen. Ik moet betalen, want alle kosten kloppen wel.
Zeker weten dat de verhuurder niet te laat was met het sturen van deze rekening? Ze mogen maar een bepaalde tijd de meterstanden schatten, als ze het langer schatten en de kosten zijn daardoor hoger, dan mogen ze dat volgens mij niet doorberekenen.
crap in = crap out
pi_73177201
Balen DaD Maar zou de huisbaas het echt nog tegen willen houden dan?

Ewelina, da's niet leuk. Heb je hard gewerkt voor je geld, kan je het zo weer 'weggeven'...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73177261
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:42 schreef loveli het volgende:

[..]

Zeker weten dat de verhuurder niet te laat was met het sturen van deze rekening? Ze mogen maar een bepaalde tijd de meterstanden schatten, als ze het langer schatten en de kosten zijn daardoor hoger, dan mogen ze dat volgens mij niet doorberekenen.
Iedere woning heeft een eigen meter, dus dat verhaal gaat niet op. Nu weet ik dat mijn verbruik voor warm water erg hoog was, dat klopt ook wel, maar ik zit met die schoonmaakkosten en de gezamenlijke energie rekening. Die zijn echt heel erg hoog en er is niet eens inhoudelijk op ingegaan met een reactie op mijn bezwaarschrift. Ik heb gewoon een standaard brief gekregen.
  Vis een optie? maandag 28 september 2009 @ 12:49:45 #91
70532 loveli
N
pi_73177329
Ik bedoel ook de gezamenlijke energierekening. Zelfde verhuurder gehad en een vergelijkbaar probleem. Wij hoefden uiteindelijk iig niet de energierekening te betalen omdat deze te lang te laag was geschat, dat was de verantwoordelijkheid van de verhuurder.
crap in = crap out
pi_73177403
Vervelend DaD... Je zou toch denken dat hij ook graag nieuwe huurders wil.

Wij waren vanochtend ook naar huurwoningen aan het kijken maar hier eisen ze overal dat je 4 tot 5 keer de huurprijs aan bruto-inkomen hebt. Die woning kost misschien 100 of 200 euro meer dan we nu al voor onze twee studentenkamers kwijt zijn en we kunnen het makkelijk betalen, maar door dat soort eisen lukt het misschien niet en ondertussen staat dat huis al maanden op Funda. Willen ze nou geld verdienen of niet?

Ondertussen mag ik ook weer 280 aan de gemeente geven voor de vuilcontainer die beneden staat, dat is de straf als je het lef hebt om na je studententijd nog spaargeld over te hebben.
pi_73177408
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:49 schreef loveli het volgende:
Ik bedoel ook de gezamenlijke energierekening. Zelfde verhuurder gehad en een vergelijkbaar probleem. Wij hoefden uiteindelijk iig niet de energierekening te betalen omdat deze te lang te laag was geschat, dat was de verantwoordelijkheid van de verhuurder.
Ik heb wel energiestanden doorgekregen, maar ik denk dat ik maar eens een afspraak maak op kantoor om de rekeningen in te zien. Maar ik mag ze niet kopiëren en ze zijn alleen op kantoor ter inzage. En alleen de huurcommissie mag ze inzien, maar die uitspraak is niet bindend. O joy.
pi_73177453
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:44 schreef Phaidra het volgende:
Balen DaD Maar zou de huisbaas het echt nog tegen willen houden dan?

Ewelina, da's niet leuk. Heb je hard gewerkt voor je geld, kan je het zo weer 'weggeven'...
Dat lijkt me niet, maar ik wil gewoon eerst een contract zien en ondertekenen voor ik verder dingen ga regelen als het opzeggen van onze huur hier.

Ewelina, balen zeg... . Is er niet nog een manier om duidelijkheid te krijgen?
pi_73177529
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik heb wel energiestanden doorgekregen, maar ik denk dat ik maar eens een afspraak maak op kantoor om de rekeningen in te zien. Maar ik mag ze niet kopiëren en ze zijn alleen op kantoor ter inzage. En alleen de huurcommissie mag ze inzien, maar die uitspraak is niet bindend. O joy.
Wat raar, dus zelfs als die rekeningen aangeven dat jij gelijk hebt dan kun je het niet aantonen, behalve voor een commissie die geen bindend oordeel kan geven?
Ik zou het in elk geval wel proberen, misschien gebeurt er toch wel iets met de uitspraak van zo'n commissie. Die zullen er toch ook niet helemaal voor niks zitten?
  maandag 28 september 2009 @ 12:58:24 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_73177556
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:54 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet, maar ik wil gewoon eerst een contract zien en ondertekenen voor ik verder dingen ga regelen als het opzeggen van onze huur hier.

Ewelina, balen zeg... . Is er niet nog een manier om duidelijkheid te krijgen?
Ik zou er echt serieus achter aan gaan, want stel je nou voor dat hij al een contract met iemand anders heeft getekend? Het boeit hem vast niet wie erin komen.

Kun je niet langs zijn adres gaan?
The love you take is equal to the love you make.
pi_73177593
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wat raar, dus zelfs als die rekeningen aangeven dat jij gelijk hebt dan kun je het niet aantonen, behalve voor een commissie die geen bindend oordeel kan geven?
Ik zou het in elk geval wel proberen, misschien gebeurt er toch wel iets met de uitspraak van zo'n commissie. Die zullen er toch ook niet helemaal voor niks zitten?
Hallo, 56.000 euro aan schoonmaakkosten? Zijn ze nu helemaal van de zotte? Ik heb het idee dat ik genaaid word waar ik bij sta en dat ik er niks aan kan doen.

Er is heel veel onduidelijkheid over dit soort afrekeningen.
pi_73177691
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:58 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zou er echt serieus achter aan gaan, want stel je nou voor dat hij al een contract met iemand anders heeft getekend? Het boeit hem vast niet wie erin komen.

Kun je niet langs zijn adres gaan?
Hij weet wel al dat wij de nieuwe huurders gaan zijn, zeg maar. Dat stel wat er nu in zit heeft hem dat al verteld over de telefoon (edit: en hij ging daar gewoon mee akkoord), en wij hebben ook een brief gestuurd met wat informatie over onszelf, onze telefoonnummers en huidig adres. Dat is meer dan een week geleden en we hebben nog niets gehoord, dus ik heb zijn nummer gevraagd en al tig keer gebeld. Ik kon geen vast telefoonnummer vinden in de telefoongids. Die vriendin die nu in het huis woont is op dit moment naar het huis van zijn dochter, die in de buurt woont, dus ik hoop snel van haar te horen.

Zijn adres zou ik moeten vragen, ik weet alleen de plaats (dat stel heeft die brief van ons verzonden tegelijk met hun opzegbrief).
pi_73177840
quote:
Op maandag 28 september 2009 12:59 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hallo, 56.000 euro aan schoonmaakkosten? Zijn ze nu helemaal van de zotte? Ik heb het idee dat ik genaaid word waar ik bij sta en dat ik er niks aan kan doen.

Er is heel veel onduidelijkheid over dit soort afrekeningen.
Maar dan kun je de huurcommissie toch uitspraak laten doen?
pi_73177994
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:10 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Maar dan kun je de huurcommissie toch uitspraak laten doen?
Ik denk dat het daar inderdaad op neerkomt.
  Vis een optie? maandag 28 september 2009 @ 13:38:27 #101
70532 loveli
N
pi_73178560
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:16 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ik denk dat het daar inderdaad op neerkomt.
Hoe moeilijker je het mensen maakt, des te groter de kans dat ze het erbij laten zitten en betalen. Voor 56.000 euro kun je daar best op gokken.
crap in = crap out
pi_73178598
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe moeilijker je het mensen maakt, des te groter de kans dat ze het erbij laten zitten en betalen. Voor 56.000 euro kun je daar best op gokken.
Jup, alleen weet niemand of ik nou eerst moet betalen of dat ik dat kan afwachten voordat de huurcommissie uitspraak doet. De huurcommissie zelf weet het niet en het juridisch loket ook niet
  Vis een optie? maandag 28 september 2009 @ 13:44:55 #103
70532 loveli
N
pi_73178708
Moeilijk. Als je iets betaalt, dan in termijnen. Als ze een beetje redelijk zijn moet dat lukken.
crap in = crap out
pi_73178771
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:44 schreef loveli het volgende:
Moeilijk. Als je iets betaalt, dan in termijnen. Als ze een beetje redelijk zijn moet dat lukken.
Dat kon de mevrouw aan de telefoon me dan niet vertellen Ik weet van mijn buurvrouw, dat toen zij achterliep met de huur, dat daar nog een hele hoop aan administratiekosten bijkwam, van zo'n regeling Volgens haar zo'n 20 euro per dag dat ze te laat betaalde.
  maandag 28 september 2009 @ 13:48:40 #105
331 Merel
Be here now.
pi_73178812
Meisjes! Ik ben er weer! Maar m'n internet is stuk dus ik kon jullie niet gedag zeggen voordat ik op vakantie ging. Vakantie was gewèèèèèldig Nu weer aan het werk en honderd dingen te doen, dus ik lees later wel weer bij en dan doe ik ook uitgebreid verslag. Maar dan weten jullie in ieder geval dat ik nog leef!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_73178845
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:48 schreef Merel het volgende:
Meisjes! Ik ben er weer! Maar m'n internet is stuk dus ik kon jullie niet gedag zeggen voordat ik op vakantie ging. Vakantie was gewèèèèèldig Nu weer aan het werk en honderd dingen te doen, dus ik lees later wel weer bij en dan doe ik ook uitgebreid verslag. Maar dan weten jullie in ieder geval dat ik nog leef!
Hoi! Leuk dat je er weer bent!
pi_73179158
Hee Merel! WB!! Sterkte met werken en ik ben ontzettend benieuwd naar je vakantieverhalen .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73179900
wat gaat het hier langzaam!

ik post ook niet zoveel meer mee, maar da's alleen maar goed.
Druk bezig met studie, bestuur en met Mr.MoBlo en ook nog aan het kwakkelen met de gezondheid, dus even aan de remmen trekken en alles rustig aan plannen.

Wel gespinned vanochtend, wat goed ging, maar zit inmiddels met frisse tegenzin hier te studeren, want mijn hoofd staat op ontploffen van de hoeveelheid snot en een opkomende ongesteldheidsronde

en welkom terug Merel!
Ja doei.
pi_73180316
Merel en Ewelina!
pi_73180499
Helleu Merel! En de rest van de slanke ladies

Gosh, ik ben vanmiddag bij de bedrijfsarts geweest en zijn advies was eigenlijk dat ik meer tijd voor mezelf moest nemen en meer moest huilen. Ja, ook dat laatste zei hij echt Ik heb wel gelijk wat gedaan met z'n tips, want ik heb daar onwijs zitten janken en nu heb ik knallende hoofdpijn En zin in chocola

Ennieweez, lijst tot nu toe:
O: 68 gram cereals met 150 gram optimel yoghurt, beker optimel
L: bruine boterham met ossenworst, bak bosvruchtenyoghurt met cruesli « KIJK!! GEEN DUO PENOTTI!!

En nu weet ik het even niet meer
pi_73181134
Ik mag volgende week bij de doop m'n nichtje de kerk indragen! .

Verder hebben we ondertussen wel de vrouw van de huisbaas gesproken (hij zat in het buitenland, blijkbaar) en de onzekerheid is alleen maar groter geworden want zij zei tussen neus en lippen door iets over verkopen. . Ze zou haar man ons terug laten bellen, hopelijk vanavond nog en anders morgen.

[ Bericht 0% gewijzigd door DevilsAndDust op 28-09-2009 18:15:24 ]
pi_73181148
Ik weet nooit wat ik met dergelijk advies moet. Alsof huilen iets is dat je op commando kan doen (hoewel, jij blijkbaar wel, nofi uiteraard ) en alsof dat de enige manier is om emoties te ontladen... Ik huil best snel/makkelijk (vooral als ik boos ben) maar eigenlijk vind ik nooit dat het oplucht of helpt ofzo. Je krijgt er inderdaad hoofdpijn van. Maar misschien is het voor jou wel de oplossing, dan heb ik niets gezegd. Tijd voor jezelf is wel prettig op z'n tijd, ook fijn dat je werkgever je dat wil bieden. En ik denk ook dat je heel snel een plekje voor jezelf moet gaan zoeken, dat kan zoveel schelen. Ik voelde me meteen 10x beter zodra ik het huis uit was. Maar ik weet ook dat het niet zo makkelijk is om woonruimte te vinden.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 28 september 2009 @ 15:30:04 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73181343
Ik heb vandaag al ANDERHALF gebakje op. Met slagroom!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73181393
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:56 schreef Daph_ het volgende:
Helleu Merel! En de rest van de slanke ladies

Gosh, ik ben vanmiddag bij de bedrijfsarts geweest en zijn advies was eigenlijk dat ik meer tijd voor mezelf moest nemen en meer moest huilen. Ja, ook dat laatste zei hij echt Ik heb wel gelijk wat gedaan met z'n tips, want ik heb daar onwijs zitten janken en nu heb ik knallende hoofdpijn En zin in chocola

Ennieweez, lijst tot nu toe:
L: bruine boterham met ossenworst, bak bosvruchtenyoghurt met cruesli « KIJK!! GEEN DUO PENOTTI!!

En nu weet ik het even niet meer
Lekker even bijkomen en dan rustig nadenken over wat hij allemaal gezegd heeft?

Oja, beterschap voor de verkouden-en-ongestelden...

Lekker XM.
  Vis een optie? maandag 28 september 2009 @ 15:36:47 #115
70532 loveli
N
pi_73181523
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik mag volgende week bij de doop m'n nichtje de kerk indragen! .

Verder hebben we ondertussen wel de vrouw van de huisbaas gesproken (hij zat in het buitenland, blijkbaar) en de onzekerheid is alleen maar groter geworden want zei zij tussen neus en lippen door iets over verkopen. . Ze zou haar man ons terug laten bellen, hopelijk vanavond nog en anders morgen.
Da's knap waardeloos!
crap in = crap out
  maandag 28 september 2009 @ 15:44:23 #116
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73181711
ik doe alleen even snel een tvp en een lijstje, moet aan mijn literature assignment werken

O: havermout met banaan en pindakaas
L: 4x volkoren boterham (1x tosti kaas, lightsalami, ui en tomaat met ketchup en 1x vegapate en tomaat)
D: volkorenpenne met broccoli en spruitjes +ham-champignonsaus
T: magnetronappel met yoghurt en een beetje muesli

drinken: groene thee en 2x koffie met halfvolle melk en 1x lessini light
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_73181845
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Da's knap waardeloos!
Ja, zeg dat wel... Ik ga maar even shoppen. .
pi_73182218
quote:
Op maandag 28 september 2009 15:22 schreef Phaidra het volgende:
Ik weet nooit wat ik met dergelijk advies moet. Alsof huilen iets is dat je op commando kan doen (hoewel, jij blijkbaar wel, nofi uiteraard ) en alsof dat de enige manier is om emoties te ontladen... Ik huil best snel/makkelijk (vooral als ik boos ben) maar eigenlijk vind ik nooit dat het oplucht of helpt ofzo. Je krijgt er inderdaad hoofdpijn van. Maar misschien is het voor jou wel de oplossing, dan heb ik niets gezegd. Tijd voor jezelf is wel prettig op z'n tijd, ook fijn dat je werkgever je dat wil bieden. En ik denk ook dat je heel snel een plekje voor jezelf moet gaan zoeken, dat kan zoveel schelen. Ik voelde me meteen 10x beter zodra ik het huis uit was. Maar ik weet ook dat het niet zo makkelijk is om woonruimte te vinden.

Nou het was niet op commando, hij ging vragen over mij stellen en toen kwam het er opeens allemaal uit Wat is nofi?
Ik ben gefrustreerd dat ik niet meer kan doen wat ik wil; dagjes weg kunnen niet, maar ook hardlopen enzo wil niet. De bedrijfsarts stelt dat het waarschijnlijk deels daardoor komt dat ik steeds zo'n hoofdpijn heb. Blugh. Ik wil vanalles, maar om vanalles te kunnen moet je vanalles laten, zeg maar [/johan cruijff]. Blugh!

Oh en ik mag geen paracetamol etc meer, dus dat wordt vast ook fijn. Maargoed, anders gaat m'n lever kaduuk en dat wil ik wel voorkomen..

Ik ben druk op zoek naar een ander plekje, maar het wil niet echt vlotten Voor de huurhuizen kom ik schijnbaar niet in aanmerking en de koophuizen zijn te duur. Maargoed, we zoeken gewoon door..
pi_73182881
quote:
Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Nou het was niet op commando, hij ging vragen over mij stellen en toen kwam het er opeens allemaal uit Wat is nofi?
Ik ben gefrustreerd dat ik niet meer kan doen wat ik wil; dagjes weg kunnen niet, maar ook hardlopen enzo wil niet. De bedrijfsarts stelt dat het waarschijnlijk deels daardoor komt dat ik steeds zo'n hoofdpijn heb. Blugh. Ik wil vanalles, maar om vanalles te kunnen moet je vanalles laten, zeg maar [/johan cruijff]. Blugh!

Oh en ik mag geen paracetamol etc meer, dus dat wordt vast ook fijn. Maargoed, anders gaat m'n lever kaduuk en dat wil ik wel voorkomen..

Ik ben druk op zoek naar een ander plekje, maar het wil niet echt vlotten Voor de huurhuizen kom ik schijnbaar niet in aanmerking en de koophuizen zijn te duur. Maargoed, we zoeken gewoon door..
NOFI

Je erbij neerleggen dat je bepaalde dingen (nu even) niet kan, is inderdaad niet makkelijk. Pfff, sterkte meis!
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 28 september 2009 @ 16:55:15 #120
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73184071
Daph, het gaat over Nu is het kut he?? Knuf:*

Lijst:
4 x boterham achterham
1 x gekookt ei
1 x grote kom champignonsoep
1 x peer
1 x mandarijn
1 x appel
1 x kom yoghurt
D: rode kool met appeltjes, sla met dressing, gegrilde pepersteak en gegrilde ui met knoflook.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73185845
Merel is terug !!
pi_73185855
Oja en ik wou co nog even bedanken voor de outfit tips!
pi_73186296
Hé Merel.

Hoest met de liefde?
pi_73186439
Egopost:

Ik heb zaterdag de camera van m'n vriendje geleend en heb die de hele tijd bij mij gehouden in een tas. Daarna ben ik naar huis gegaan. Heb ik die tas in zijn kamer achter gelaten en ben ik naar een feestje gegaan.

En toen ik gister keek zat hij er niet in

Echt zoooo kut. Ik koop natuurlijk wel een nieuwe/of geef hem geld. Maar het is echt KUT.

En zondag was het gebouw dicht dus kon ik niet zoeken

Pfff..
pi_73186584
Heeft hij 'm er zelf niet uitgepakt dan? Als die tas de hele tijd op zijn kamer heeft gestaan. Of lees ik het verkeerd?

Lijstje:
O: boterham pindakaas
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen kipfilet
T: peer
T: brownie
D: 2 pannenkoeken
pi_73186633
Hai Merel! Fijn dat je het leuk hebt gehad

Echt kut PF! Kun je niet nagaan waar je hem misschien hebt verloren?

Ik ook even egopost: ik heb krullies, die best wel dik zijn. Ik kam me dus iedere ochtend een lamme arm (onder de douche ook nog, anders kan ik het sowieso wel vergeten). Nu denk ik er dus in een ongestelde bui over om het kort te laten knippen. Maar aan de andere kant lijkt een lange bos haar me ook wel weer wat. Wat denken jullie? Het is nu zo.

[ Bericht 4% gewijzigd door shinydiscoball op 28-09-2009 19:25:29 ]
  maandag 28 september 2009 @ 18:24:28 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73186675
Hoi .

Even bijgelezen:

WB Merel! .
Lekkere situatie, DaD . Ik hoop dat het allemaal wel doorgaat...

Ik heb hoofdpijn van het college van vanmiddag. Wat een drama, elke week weer. En dan moet die docent ook nog gaan beoordelen of mijn lessen goed in elkaar zitten Doe eerst eens wat aan je eigen lessen zou ik zeggen En vrijdag moet ik een eigen les filmen. Slik. Hoopte er nog onderuit te komen door te zeggen dat ze (= docent en medestudenten) het toch niet kunnen volgen, omdat het in gebarentaal is, maar het leek de docent juist hartstikke interessant om te zien .
Niet meer actief op Fok!
pi_73186756
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:21 schreef Totziens het volgende:
Heeft hij 'm er zelf niet uitgepakt dan? Als die tas de hele tijd op zijn kamer heeft gestaan. Of lees ik het verkeerd?

Lijstje:
O: boterham pindakaas
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen kipfilet
D: 2 pannenkoeken
Kijk:

*vriendje was in zeeland*

zaterdag
14.00 ik breng spullen naar zijn kamer (die ik die avond aan ga doen) en pak zijn camera doe hem in een tas en ga terug naar roeien
17.00 ik neem de tijd op en zit op een vaste plek, camera heb ik nog gezien
18.00 ik fiets naar zijn huis. zet de tas in zijn kamer, die heb ik niet meer nodig.
20.00 ik pak een andere tas waar mijn kleding voor die avond in zit, ik fiets naar een vriendin

en de volgende dag kwam ik er pas achter.. en nu hoop ik dat ik zo dom ben geweest dat ik hem achter/naast/voor m'n tas heb gelegd en dat iemand hem heeft gevonden !

Maar ik kan mij niet voorstellen dat ik hem niet in mijn tas heb gedaan want ik was juist extra voorzichtig
  maandag 28 september 2009 @ 18:28:08 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73186791
Hooihooi! *valt binnen*

Oooooh SDB Jouw haar! Met jouw hoofd! Ik vind dat altijd zo mooi he! Ik zou het niet korter doen, ik vind het mooi zo!

*aai over de bol voor Daph* Even goed snotteren wordt je dood moe van, maar het kan soms enigszins opluchten! Gewoon er even aan toegeven zeg maar. Ik jank zelden (behalve als ik ongesteld ben tijdens een zielige film, dan ben ik zo lek als een mandje ) maar áls je het dan eens doet, komt het er meteen voor máánden uit Wel fijn, zo'n bedrijfsarts!

DaD! Ik duim voor joe!
pi_73186902
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:22 schreef shinydiscoball het volgende:

Ik ook even egopost: ik heb krullies, die best wel dik zijn. Ik kam me dus iedere ochtend een lamme arm (onder de douche ook nog, anders kan ik het sowieso wel vergeten). Nu denk ik er dus in een ongestelde bui over om het kort te laten knippen. Maar aan de andere kant lijkt een lange bos haar me ook wel weer wat. Wat denken jullie? Het is nu zo.
Ben jij dat? Joe is cuuuuute!
Een vriendin van mijn moeder heeft ook een dochter met veel krullen. Zij zijn naar een winkel geweest die spullen voor afrohaar verkoopt. En Moussy (die post veel in OUD) heeft een zoon met krullen, zij had vorig jaar 1 of andere hele goeie shampoo gevonden. Misschien even een PM aan wagen?

Niet kortknippen zou ik zeggen
pi_73186907
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:22 schreef shinydiscoball het volgende:

Lang laten! Veel mooier en je kunt er meer mee. Ook handig op een bad hairday.
pi_73186958
Ik ben het helemaal eens met Maria hoor SDB, erg leuk Maar ik kan me voorstellen dat het best frustrerend is!

Wat balen zeg PF, hopelijk heb je het gewoon over het hoofd gezien. En anders wordt het een dure 'grap'.
pi_73186966
Mijn moeder heeft laatst net zo lang tegen me zitten zeuren en ruziemaken dat ik echt ontzettend hard moest huilen. En dat was haar bedoeling ook nog omdat ze vond dat ik zo emotieloos was.

Dat was ook wel zo, maar ik vond het geen leuke ervaring Opkroppen FTW

Ik ga een quiche bakken, wish me luck (Syrena-style, ik heb broccoli over, wat zal ik maken, mmmm en dan drie recepten combineren )
pi_73187033
quote:
Op maandag 28 september 2009 18:34 schreef Totziens het volgende:
Ik ben het helemaal eens met Maria hoor SDB, erg leuk Maar ik kan me voorstellen dat het best frustrerend is!

Wat balen zeg PF, hopelijk heb je het gewoon over het hoofd gezien. En anders wordt het een dure 'grap'.
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand hem uit mijn tas heeft gehaald
maar ook niet dat ik hem niet in mijn tas heb gedaan.

pfff.
pi_73187049
Volgens mij staat kort ook leuk bij SDB, lekker makkelijk !
pi_73187218
SDB! Ik had laatst al eens in je fobo gespiekt, maar wat ben je mooi! .
pi_73187368
Thanks guys
Maargoed het is idd best frustrerend, vanochtend had ik het echt helemaal gehad. Ik heb nu wel een lekker spul wat het heel zacht maakt, daardoor is het wel makkelijker.
Een lekkere shampoo voor krullen zou echt perfect zijn, thanks voor de tip Syrena!
En tot die tijd borstel ik de stronken wel uit mijn haar
pi_73188035
Ik hoop dat je snel een lekkere shampoo vind SDB

Hm. Ik moet het quichedeeg eerst blind bakken, maar daar heb ik geen zin in Wat kan er misgaan als ik het niet doe, maar uitrol, in de vorm doe en dan de broccoli + eimengsel erop? Niet gaar ofzo?
  maandag 28 september 2009 @ 19:03:58 #139
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73188077
Ik zou echt te lui zijn voor krullen Maar ik vind het wel mooi! En bij jouw gezicht staat het ook gewoon awesome. Stijl haar zou maf zijn denk ik!

Gezond eten is trouwens best lastig als je zus de hele tijd een pak chocolate chip cookies voor je neus zwaait Geen 100% awesome lijstje dus, maar hij kan er mee door.

O: special k met melk
T: snee brood met ananassmeerkaas
L: twee sneetjes met ozzewoz
T: twee chocolate chip cookies
T: ijskoffie
D: tortillas met gehakt, paprika, ui en avocadomeukje En een beetje geraspte kaas!
S: Zumbaaaa

En succes, Syrena!
pi_73188126
Ik heb overigens vandaag mijn paarse kerstballen al gescoord Moet morgen alleen in de berging even de ouwe rooie tellen, dan weet ik of ik nog bij moet kopen
pi_73188156
Oh ja, ik heb laarzen gevonden! .

En Syrena, ja, blind bakken is om iets wat langer nodig heeft om gaar te worden, gaar te maken. Maar het zou ook wel iets kunnen zijn wat ik gewoon vertik als ik honger heb. .
  maandag 28 september 2009 @ 19:06:55 #142
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73188197
DaD: zienzienzien! Ik ben nog steeds zoekende
pi_73188375
SDB, wat een prachtig haar! Niet kortknippen hoor!! Maar ik kan me levendig voorstellen dat je het af en toe helemaal zat bent, ik ben de mijne ook regelmatig zat en dan heb jij nog veel lastiger haar dan ik! Goede shampoo en verzorging kunnen heel veel helpen, misschien je kapper om advies vragen?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73188383
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, ik heb laarzen gevonden! .

En Syrena, ja, blind bakken is om iets wat langer nodig heeft om gaar te worden, gaar te maken. Maar het zou ook wel iets kunnen zijn wat ik gewoon vertik als ik honger heb. .
Ik twijfel nog De bodem moet 25 minuten blind bakken, dan de vulling eruit en dan nog eens 7 minuten
En dan met vulling nog eens 25 (wel andere vulling).

Ik heb overigens al gegeten, deze is een test, dan kan ik morgen quiche meenemen naar 't werk maar ik ben lui.
pi_73188399
pi_73188519
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zou echt te lui zijn voor krullen Maar ik vind het wel mooi! En bij jouw gezicht staat het ook gewoon awesome. Stijl haar zou maf zijn denk ik!
Het voordeel bij mij is wel dat als het eenmaal goed zit, ik er 2 a 3 dagen geen omkijken naar heb. Tenzij het heel vochtig is in de lucht, dan kroest het alle kanten op.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73188580
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik twijfel nog De bodem moet 25 minuten blind bakken, dan de vulling eruit en dan nog eens 7 minuten
En dan met vulling nog eens 25 (wel andere vulling).

Ik heb overigens al gegeten, deze is een test, dan kan ik morgen quiche meenemen naar 't werk maar ik ben lui.
Je hebt ook kans dat de bodem zompig wordt volgens mij. Als de bodem al enigszins uitgehard is, neemt het misschien minder vocht op ofzo?
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 28 september 2009 @ 19:17:06 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73188663
Phaidra: da's dan wel weer handig! Ik vind mijn haar ook wel okee - heel dik en met slag. Soms is het een beetje all over the place, maarja, dan doe ik er een staartje in en ben ik weer saai en degelijk
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]

Stevige stappers! Ze lijken ook aan mijn eerdergenoemde criteria te voldoen Leuk, DaDtje!
pi_73188778
Maria: jij hebt ook erg mooi haar ja!
DaD: mooie laarzen! Ik wil ook wel zoiets, maar dan met een wat minder hoge schacht. In Leeuwarden en Sneek hadden ze dat niet .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73188805
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef Phaidra het volgende:
SDB, wat een prachtig haar! Niet kortknippen hoor!! Maar ik kan me levendig voorstellen dat je het af en toe helemaal zat bent, ik ben de mijne ook regelmatig zat en dan heb jij nog veel lastiger haar dan ik! Goede shampoo en verzorging kunnen heel veel helpen, misschien je kapper om advies vragen?
Dankje

Ik heb mijn haar vorig jaar laten knippen bij Kinki Kappers, en die jongen wist er heel veel vanaf, dus ik denk dat ik volgende week even langsga

Ik vond trouwens een leuke site voor iedereen met (niet helemaal europees) dik en/of krullend haar:
Mixed Chicks

[ Bericht 4% gewijzigd door shinydiscoball op 28-09-2009 19:42:02 ]
pi_73188894
Stoere laarzen DaD!
  maandag 28 september 2009 @ 19:27:33 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73189110
Geinige site, SDB! Ik heb ook mixjeshaar, maar vind mijn haartype alleen zelden ergens terug, da's wel jammer. Vooral met kapsels uitzoeken e.d. Hetgeen er nog het meeste op lijkt is indianenhaar (staat nauwelijks op foto's ) of Aziatenhaar. Maarja, mijne is dan weer dikker en veul minder stijl
  maandag 28 september 2009 @ 19:27:53 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73189123
Wat leuk trouwens, al die roodborstjes e.d. nu bovenaan Fok steeds
pi_73189372
Ja dat dacht ik al Maria, jouw haar komt hier ook niet vaak voor volgens mij. Gebruik jij gewoon het normale spul van de drogist?
  maandag 28 september 2009 @ 19:39:12 #155
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73189605
Ik gebruik idd gewoon Andrelon! Glad en Stijl shampoo en conditioner. Werkt op zich wel prima I guess (ik ben niet zo goed in girly-wirly dingen dus ik doe maar wat ) en nu ik regelmatiger een schaar erin laat zetten is de fluffy-heid ook minder geworden
pi_73189655
Leuke site! Maar ik heb behoorlijk fijn, blond haar, dus ik heb er denk ik niet zo veel aan. Ik gebruik nu kerastase producten van de kapper voor mijn haar. Maar ik schipper eigenlijk continu tussen producten voor krullend haar, producten voor fijn haar én anti-roos shampoo . Heb nog geen ideale combi ontdekt eigenlijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73190586
Hello, I'm back

Jetlag, doodmoe van 10 dagen drukke stad, lege portemonnee en opgezette buik
pi_73190619
Ik heb lang, stijl, dik blond haar. Gebruik John Frieda (afwisselend de normale voor blond haar, en de blonde go blonder). Werkt fantastisch, maar is wel duur (9 euro per fles).
pi_73190668
quote:
Op maandag 28 september 2009 19:20 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Dankje

Ik heb mijn haar vorig jaar laten knippen bij Kinki Kappers, en die jongen wist er heel veel vanaf, dus ik denk dat ik volgende week even langsga

Ik vond trouwens een leuke site voor iedereen met (niet helemaal europees) dik en/of krullend haar:
Mixed Chicks
Ow. Duur.

Ik zou eigenlijk over willen op een niet-shampoo-regime, maar mij lukt dat nooit.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_73190738
Oh ja: niet je haar knippen, shinydiscoball .

Zo mooi, zo mooi. Dat kammen moet je maar overhebben voor het opfleuren van het straatbeeld.
pi_73190763
Shiny wat ben je mooi! En je haar! Wauw! Dat zou ik zeker niet korter knippen, vind het je erg leuk staan !

Thanks Maria Het bleef inderdaad maar stromen, meneer de bedrijfsarts zei "Oh jee, heb ik een sluisje open gezet? "

Uniek, Phaidra

Syrena ik ben niet gevoelloos ofzo maar ik ben niet opgevoed met 'praten over je gevoelens'. Sinds ik bij vriendje over de vloer kom wordt er plotseling aan me gevraagd hoe het met me gaat en of ik ook wel een beetje aan mezelf denk.. Dat mis ik thuis nogal.

Is je quiche gelukt trouwens Syrena?

Welcome back CF! Heb je het leuk gehad?

Lijst vandaag definitief:
T: 2 tastoetjes, glas spa en fruit
D: 200 gr spinazie, anderhalve gekookte aardappel, gekookt eitje en een tartaartje. Toe bakje chocoladehazelnootachtigiets met slagroom

Planning voor morgen gelijk maar even:
O: 68 gram Cereals met 150 gram optimel yoghurt en een beker optimel
L: bruine boterham met grillham (of kipfilet), bak cruesli met optimel vanilleyoghurt
D: wat de pot schaft

Op kantoor liggen voorgesneden plakjes ontbijtkoek, 63 kCal per stuk. Voor als ik lekkere trek heb
pi_73190978
Oh Daph, ik bedoelde ook helemaal niet dat je gevoelloos zou zijn Ik vergeleek je met mij, de opkropper
Bij ons thuis praten we wel over onze gevoelens, maar ik ben de uitzondering dan denk ik? Ik moet er nog eens over nadenken hoe dat zit. Wat de ex betreft heb ik hen gewoon het hele verhaal niet willen vertellen, van het vreemdgaan weten ze nog steeds niets.

De quiche staat nog in de oven, heb net de baktijd nog maar wat verlengd
pi_73191068
Hai CF!
Dank sigme en Daph!

PPP: John Frieda is ook lekker inderdaad! Ik gebruik wel eens zo'n potje als ik het geld heb, maar meestal heb ik daar inderdaad geen 8 euro voor over

OT: had net heerlijke couscous, wel een beetje veel gegeten
pi_73191113
Oh dat bedoelde ik ook niet hoor! Ben niet beledigd of whatever Opkroppen, ja, als ik er zo over nadenk doe ik dat eigenlijk vrij vaak, tot er op een gegeven moment een klein dingetje gebeurt waardoor de sluizen open gaan.

Ik begrijp ook wel dat je niet alles over je ex wil vertellen.. Zeker als het moeilijk voor je is.

Volgens mij lijken we wat dat betreft wel op elkaar Ik heb mezelf alleen nooit gezien als een opkropper dus dat was wel een openbaring.

Ga je foto's maken van je quiche? Ik ben er nooit heel erg dol op (want: kaas) maar het ziet er altijd zo lekker uit
  maandag 28 september 2009 @ 20:19:59 #165
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73191128
Ik praat 'thuis' helemaal niet eigenlijk, terwijl ik op het werk soms als 'druk'word bestempeld

In mijn familie ben ik een onaangename,niet warme, chagrijninge, stil iemand...
Ja, dat is niet voor niks
pi_73191337
Nee geen piccies, ben echt te lui om up te loaden etc etc
Maar hij is uit de oven! Bodem is idd niet helemaal gaar, maar wel eetbaar. Volgende keer eens maken met een vulling die lekkerder is dan oudbakken broccoli. Ik heb roomboter gebruikt ipv gewone boter, dan proef je wel
pi_73191382
CF, jij ook alweer terug!! Hoe was New York, wat heb je allemaal gedaan/gezien/gegeten? Tell us!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73191834
Ik wil voor mijn aankomende neefje (mijn zus is over 3 weken uitgerekend ) een vilten mobiel maken a la dit:

Maar ik weet niet hoe ik moet beginnen! Ik heb niet zo heel ruim vilt ingekocht (toch best prijzig) en nu ben ik bang dat ik het verknip ofzo... Maar de tijd begint nu toch wel wat te dringen... En wil ik 2 touwtjes maken met elk 3 of 4 beestjes, of 4 touwtjes met 2 (maar dan moet ik ook een ingewikkelder houtje maken). Dilemma's, dilemma's!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73191979
Ach kom Uniekje, zo'n afstandelijkerd ben je helemaal niet! Zo vind ik je niet overkomen

Daph, teveel om op te noemen joh. IJshockeywedstrijd in Madison Square Garden, fietsen naar Brooklyn en door de spits terug (DaD, leuke bakkerij in Brooklyn: One Girl Cookie!), twee keer hardgelopen in Central Park (wat heerlijk daar! Als ik er zou wonen, zou ik superslank&fit worden), vijf musea, Bronx Zoo, Empire State Building, zeilcruise met zonsondergang, veel winkelen, veel eten (zowel typisch Amerikaans als wat luxer, paar keer echt fancy tenten). Verder gewoon heel erg veel gelopen!

Volgens mij ben ik een pond max aangekomen, morgen nogmaals checken. Dat valt iig mee.

Lijst voor vandaag is k**, omdat we vanmorgen om 8 uur landden en ik de nacht verder niet had geslapen.
O: (15:00) avocado
D: salade met appel, walnoten, parmezaan, spek en frambozen-walnootoliedressing (extra olie voor wat meer kcals ), bruin bolletje met wat boter, halve galiameloen toe
S: yoga
T: jalapenochips
  maandag 28 september 2009 @ 20:43:56 #170
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73192034
Patroontjes tekenen op het vilt, of opspelden met van dat dunne papier, uitknippen, x2, patroontjes op elkaar leggen, beetje dichtnaaien, wol erin proppen (of whatever vulling), verder dichtnaaien. Klaar.

voor antroposofische buurmeisjes
pi_73192068
Phaidra, de bovenste heeft de beestjes zo omgezoomd. Als je dat wilt: google op 'festonsteek'. De onderste heeft ze gewoon met een stiknaadje en een 'zoompje'.
Ik denk dat je het laatste met de hand niet zo netjes krijgt als op het plaatje.
pi_73192112
Nog veel gemist hier, trouwens? Zo niet, dan ga ik met mijn hippe nieuwe yogabroek richting yogales
  maandag 28 september 2009 @ 20:49:27 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73192244
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:46 schreef ColdFeet het volgende:
Nog veel gemist hier, trouwens? Zo niet, dan ga ik met mijn hippe nieuwe yogabroek richting yogales
En als ik nu zeg dat je veel gemist hebt en dat we je een hoop te vertellen hebben blijf je dus thuis? .
Niet meer actief op Fok!
pi_73192283
XM, zover was ik ook al! Maar nu nog: wat wil ik precies, hoe groot moet het zijn, welke steek (ik vind de festonsteek wel het leukst idd, en wel makkelijk), enz. enz. Maar fröbelen vind ik wel leuk, dus het komt helemaal goed.

Edit: wat hebben antroposofische buurmeisjes hier eigenlijk mee te maken?

[ Bericht 28% gewijzigd door Phaidra op 28-09-2009 20:56:25 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 28 september 2009 @ 21:06:19 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73192833
O nouja, die zijn over het algemeen erg pro vilt / wol / bijenwas enzo
pi_73192843
WB ColfdFeet, klinkt als een topvakantie! New York lijkt me ook echt zo geweldig!

SDB, wat een cutie ben jij Haar absoluut niet afknippen!

Mijn lijstje pour today:

O: optimel peer yoghurt met een heel klein beetje muesli
T: boterham achterham
T: cup a soup, pruim
L: pistoletje filet americain
D: ovenschotel met (mager) rundergehakt, uitjes, spinazie en aardappelpuree (zo lekker )
T: warme choco (zo'n spoon full of chocolate dingie) + een klein bakje pepernoten
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73192875
Ook Merel WB, leuk dat je er weer bent

Gave laarzen trouwens DaD. Dat afzakkerige vind ik leuk!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73193167
Ja hee, is iedereen nu ineens weg?

Ik ga over een kwartiertje lekker in mijn bed liggen met een boek denk ik!
  maandag 28 september 2009 @ 21:15:42 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73193208
Ik ben er nog, half. Net gefietst, beetje duf. Druk weekend gehad.
pi_73193349
Ik ben er ook nog, maar ik ga zo een berg afwas en andere rommel wegwerken en dan lekker met een kop koffie (decaf) op de bank hangen.

Mijn uiteindelijke, dubieuze lijstje:
O: halve portie Brinta
T: cappuccino in de trein
T: kroketbroodje
L: snee brood met leverworst, wortel, cherrytomaatjes
T: 1 snee brood met leverworst, 1 met pindakaas
D: 2 grote wraps met tomaat, kidneybonen, crème fraîche en een beetje kaas
T: koffie met melk
pi_73193423
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben er nog, half. Net gefietst, beetje duf. Druk weekend gehad.
Wel een leuk weekend?

Ik ga zo ook gewoon m'n nest in heurrr, morgen belangrijk gesprek dus ik wil fris en fruitig voor de dag komen
  maandag 28 september 2009 @ 21:21:47 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73193498
Ja hoor, vader is jarig vandaag en vierde het dit weekend. En nog even op kraamvisite in Nijmegen . Ritje daarheen was wel relaxed, cabrio van m'n moeder mee .

Wat heb je voor gesprek?!
pi_73193576
Oeh, gaaf, cabrio

Contractverlenging, en ik moet heel veel (belangrijke) dingen bespreken. Want het kan nog beter allemaal
  maandag 28 september 2009 @ 21:24:46 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73193638
Ja, dan moet je er wel ff smashing uitzien ja
pi_73193706
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dan moet je er wel ff smashing uitzien ja
Ik weet niet of het hun wat uitmaakt, maar het is wel goed voor je zelfvertrouwen en zulks Al een outfit uitgezocht die er leuk uitziet, lekker zit en alles camoufleert Hoef ik me daar ook niet meer druk over te maken
  maandag 28 september 2009 @ 21:27:12 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73193742
Slim

Succes dan! Ik ga douchen en ook vroeg m'n nest in .
pi_73193753
Net 3 dagen vriendinnen te logeren gehad wat neer kwam op veel chips, ijs, wodka en bier.
En ze hebben mijn mooie jurk mee genomen die ik over een maand aan moet, en ik durf niet te kijken of hij nog past.

En nu bijlezen!
pi_73193935
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:27 schreef Bob. het volgende:
Net 3 dagen vriendinnen te logeren gehad wat neer kwam op veel chips, ijs, wodka en bier.
En ze hebben mijn mooie jurk mee genomen die ik over een maand aan moet, en ik durf niet te kijken of hij nog past.

En nu bijlezen!
Klinkt als een gezellig weekend!

Ik duik mijn bed in met een boek en daarna lekker vroeg slapen! Trusten iedereen!
pi_73194282
Trusten XM en Goodbye! Sweet dreams!

Ik ben gezwicht voor de overheerlijke bonbons die we hebben gekocht dit weekend.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73195333
Oke, zo ongeveer bijgelezen, maar ik ben natuurlijk weer vergeten wat ik wilde zeggen.

Behalve voor Shinydiscoball: is het probleem alleen dat het borstelen zo lastig is? Want misschien moet je het dan gewoon niet borstelen? Mijn zus heeft ook heel erg dik en krullend haar en dat is gewoon niet te borstelen, dus dat doet ze ook niet meer. En zij heeft het nu ook kort geknipt, en dat vind ik zo zonde, ik zou een moord doen voor lang krullend haar.

En succes voor DaD, wat rot die onzekerheid over je huis.
pi_73196220
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En als ik nu zeg dat je veel gemist hebt en dat we je een hoop te vertellen hebben blijf je dus thuis? .
Ik zit verdikkeme al anderhalf uur te wachten op de sterke verhalen

Ik viel dus echt bijna in slaap bij yoga Iedere keer als je moest ontspannen, begon ik te snoozen Goed, bedtijd voor mij! Enne, Bob: gewoon een paar rondjes extra rennen en tegen de tijd dat je die jurk aanmoet braaf aan de kruidenthee en weg van de carbs, is je buik net wat platter
  Vis een optie? maandag 28 september 2009 @ 22:58:54 #192
70532 loveli
N
pi_73197466
CF, welkom terug! Wat betreft de sterke verhalen, ik denk dat jij ze moet vertellen.
crap in = crap out
  maandag 28 september 2009 @ 23:48:41 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73199233
Welkom terug, CFert! Hardlopen in Central Park, hoe stoer! Ben trots op je dat je in je vakantie nog sportief geweest bent!

Ik ben terug van Zumba en was gelukkig niet de enige die daadwerkelijk verkleed was Merendeel van mijn lesje had wel iets van een cowboyhoed of boerenzakdoek ofzo! Note to self: sporten in een legging is GEEN goed idee. Warm! Aaah. Ik had aan: bandje om mn hoofd, veer in mn haar, indianenoorbellen (van die grote hangende), indianenketting met dondervogel, armbandjes, wit mouwloos tuniekje, zwarte legging, blauwe lamasokken. Dusss. Volgende les doe ik wel cowboyhoed + sieraadjes, net zo makkelijk
  maandag 28 september 2009 @ 23:51:04 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73199310
Oh en eigenlijk moest dat een 'baai-ik-ga-slapen'-post worden, maar dat was ik vergeten

Dus bij deze, baai! Ik ga slapen!

Trusten!
  dinsdag 29 september 2009 @ 08:28:47 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73202030
Goeiemorgen .

Vrij vandaag!

En ik mag me gaan storten op tekstverklaring, want ik moet dodag de hoofdgedachte etc van een proefexamen bespreken met de lln . O joy! . Best leuk hoor, daar niet van, maar ik vind tekstverklaring zo'n ongrijpbaar iets. Maar daar moet ik gewoon zelf ook nog in oefenen.
Niet meer actief op Fok!
pi_73202047
Goedemorgen!

De nieuwe huisbaas heeft gisteravond nog gebeld, en we mogen er komen wonen, hij gaat dus gewoon weer verhuren, hij wil alleen eerst even kennismaken. Dus dat gaan we binnenkort nog even doen, maar ik ga wel vast onze huur opzeggen met een kleine onder voorbehoud erbij.
pi_73202054
Ik wilde net vragen, ligt iedereen nog in zn nest ofzo? Mn eerste college is uitgevallen, maar toch op tijd eruit want moet straks een opdracht inleveren die nog niet af is. Drukke dag gister, vandaag heerlijk rustig aan doen .

Jeeej voor DaD (ja mag het nu wel?)
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:48 schreef Merel het volgende:
Klinkt goed
pi_73202111
Bijgelezen!

Welkom terug Merel (waar ben je nu uiteindelijk geweest??) en CF! Wat klinkt 't gaaf!

Wat zijn die vilten mobiles gaaf! Tof dat je dat gaat maken Phaidra. Ik zou ook gaan festoneren. Of nou ja, waarschijnlijk zou ik laten doen omdat ik zulke dingen niet kan. .
  dinsdag 29 september 2009 @ 08:56:36 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73202348
Fijn DaD! .
Niet meer actief op Fok!
pi_73202376
Goedemorgen.

Welkom terug CF.

Fijn dat je de huisbaas eindelijk te pakken hebt gekregen DaD.
Die onzekerheid was maar niks natuurlijk.

Planning voor vandaag: Resultaat van gisteren
O: omelet van twee eieren en een berg champs
D: kapucijners, gebakken uitje, appelcompote en aerpelpuree

Planning voor vandaag:
O: kliekje aerpelpuree, kapucijners en appelcompote
D: burrito's
pi_73202489
Oh ja WB CF . Klinkt als een heerlijke vakantie.
pi_73202627
Goedemorgen!

Ik ben niet zwanger. Gelukkig. Het kon ook eigenlijk helemaal niet, maarja, ik werd toch een beetje zenuwachtig omdat ik steeds misselijk ben 's ochtends.

Ik moet vandaag bezig voor mijn bachelorproject, heb gehoord dat het allemaal gereformeerde scholen zijn waar ik kinderen moet testen! Moet dus echt in een rok gaan, anders mag ik er niet eens in. Ga vandaag bij twee scholen toestemmingsbrieven afleveren (die de ouders v/d kinderen moeten tekenen), dus kan iig alvast eens zien hoe het er daar aan toe gaat.

Verder even een lijstje:
L: salade van paprika & zwarte olijven met balsamico-azijn
T: cracker met komkommersalade
D: noedels met een groentepakket, nasi/bamivlees en wat ketjap
pi_73203021
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 08:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat zijn die vilten mobiles gaaf! Tof dat je dat gaat maken Phaidra. Ik zou ook gaan festoneren. Of nou ja, waarschijnlijk zou ik laten doen omdat ik zulke dingen niet kan. .
Ja he! En volgens mij is de festonsteek juist iets wat zelfs niet zo handige naaisters wel redelijk kunnen (of dat hoop ik in ieder geval ). Ik had gisteravond 6 figuurtjes gemaakt op papier en uitgeknipt, komt vriendlief thuis, zegt 'ie: Zijn ze niet wat groot? Uhh, oh ja, ik was vergeten dat het vilt dubbel moest ! Hoe suf... Kan ik vanavond dus weer opnieuw beginnen... Gelukkig had ik het vilt nog niet geknipt!

Ende tof dat het huisje hoogstwaarschijnlijk gewoon doorgaat !

@PPP: voor niet zwanger zijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73203090
Resultaat van gister:
O: vanillekwark met muesli
T: handje amandelen -> de katten hadden het zakje uit mijn tas gejat (kwam ik op mijn werk achter), die zijn om een of andere vage reden dol op amandelen
L: 2 boterhammen met huzarensalade
T: bakje yoghurt
D: soepuitzak, geroosterd broodje, salade
T: een vijgsnee suikerbrood en 4 bonbons

Planning vandaag:
O: 2 crackers met nutella
T: cappuccino, handje amandelen
L: 2 boterhammen met beleg dat ik nog moet kopen
T: bakje yoghurt, bakje salade
D: ???
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73204353
dat PPP niet zwanger is!

ik heb de mooie krullenfoto van SDB gemist Foto ?

CF welkom terug!

Ik ben al goed bezig geweest, heb net vóór mijn ontbijt al staan koken zodat ik vanavond voor of na het spinnen fatsoenlijk kan eten

lijstje:

O: groente omelet van 2 eieren
T: koffie V met stukje chocola
L: brood met ???
T: sultana hartig (ik wilde dat proeven, maar het was per 3 in de aanbieding, dus nu heb ik 3 pakken )
S: 2u spinnen
D: rijst met wokgroente, cashews en thaise kip-cashew-saus
T: borrel van wielrennen, en ik ga GEEN alcohol drinken
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:46:23 #206
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73204382
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 08:30 schreef Chicolate het volgende:
Ik wilde net vragen, ligt iedereen nog in zn nest ofzo? Mn eerste college is uitgevallen, maar toch op tijd eruit want moet straks een opdracht inleveren die nog niet af is. Drukke dag gister, vandaag heerlijk rustig aan doen .

Jeeej voor DaD (ja mag het nu wel?)
[..]

Klinkt goed
Ik ben net wakker, dat is echt het toppunt van luiheid! Gister met het vriendje naar ikea geweest, en het was 9 uur toen we klaar waren. Daarna maar een burger gehaald bij de burger king, smaakte nergens naar! CF, leuk dat je weer terug bent!
pi_73204518
voor DaD eindelijk!! wat tof dat jullie er mogen komen wonen!!
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:53:59 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73204573
Hey Nynke, wat ga je nu eigenlijk doen nu je weer terug bent in Nederland? Het is voorlopig wel even gedaan met je buitenlandtrips neem ik aan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_73204594
Ho ho cycle, we moeten nog wel even een goede indruk maken als nieuwe huurders! De nieuwe huisbaas zou me vandaag bellen om een afspraak te maken, maar ik moet plotseling vanmiddag invallen voor een collega in een ander filiaal. Maar dat zal wel goed komen.
  Vis een optie? dinsdag 29 september 2009 @ 10:55:26 #210
70532 loveli
N
pi_73204600
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:46 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik ben net wakker, dat is echt het toppunt van luiheid! Gister met het vriendje naar ikea geweest, en het was 9 uur toen we klaar waren. Daarna maar een burger gehaald bij de burger king, smaakte nergens naar! CF, leuk dat je weer terug bent!
Heimwee?
crap in = crap out
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:59:40 #211
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73204694
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:53 schreef Viking84 het volgende:
Hey Nynke, wat ga je nu eigenlijk doen nu je weer terug bent in Nederland? Het is voorlopig wel even gedaan met je buitenlandtrips neem ik aan? .
ik ben niet terug in Nederland, op dit moment verblijf ik ongeveer 100 km. over de grens bij jou vandaan, in Bremen. Daar blijf ik tot begin November, en daarna ga ik weer terug naar Zweden, ik moet m'n studie nog afmaken!
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:00:27 #212
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73204714
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 10:55 schreef loveli het volgende:

[..]

Heimwee?
Niet echt nog, het vriendje is net verhuisd, dus die kon nog wel wat zaken gebruiken. Zodra ik me zo uit bed geslingerd heb ga ik z'n stoel in elkaar zetten...
pi_73204978
De foto van SDB stond gisteren nog ergens in een quote, misschien netjes om die ook even weg te halen?

Nu even bijlezen...
  dinsdag 29 september 2009 @ 12:28:28 #214
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_73207002
Ik ben nu al klaar met werk, heb me maar ziekgemeld zonder dat ik me ziek voel.
Enige probleempje zijn mijn darmen, kan na ieder hapje voer of slokje water weer naar het toilet toe voor een kwartiertje en dat gaat niet lekker samen met het bezorgen van de post.
pi_73207833
Vervelend zeg, Lastpost... Hoop dat het snel weer over is! Je hoeft niet altijd zo beroerd te zijn dat je het bed echt niet meer uit kunt om je ziek te melden.

Fijn dat PPP niet zwanger is en dat DaD zo te zien toch het huisje krijgt. Vergeet ik dan nog iemand?

Je vakantie klinkt leuk CF! Over een paar weekjes ben ik ook in NY, dus ik ga die dingen die je noemt wel onthouden! Welke musea zijn jullie geweest?
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:13:35 #216
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73208100
Zo.. ik ben bijgelezen :

Welkom terug CF, je vakantie klinkt echt super! ik wil zo graag een keer naar New York

Beterschap lastpost!

En yay voor niet zwanger zijn en een nieuw huisje (ik heb er alle vertrouwen in dat het gewoon doorgaat DaD )

Wat een leuke mobiles Phaidra, ik wou dat ik iemand kende die zwanger is zodat ik ook een reden zou hebben om lekker te knutselen Laat je een foto zien van het resultaat?

Maria als indiaantje, ik zie het al helemaal voor me

Zo, heb ik nu iedereen gehad?
pi_73208125
Ik ging net klusjesvrouw spelen (een haakje/slot ophangen) maar nu heb ik op mijn duim geslagen en het past helemaal niet en het is echt lelijk

Dus toen ben ik de was maar gaan doen
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:15:44 #218
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73208140
en een lijstje:

O: havermout met banaan en lijnzaad en pindakaas
L: 4x volkoren boterham (1x tosti kaas, lightsalami, ui, tomaat met ketchup en 1x vegapate met tomaat)
+2x koffie met melk
D: ? iig iets met geroosterde paprika en tomaat en ui en knof (misschien een salade met couscous oid)
+lessini light
T: magnetronappel met yoghurt en een beetje muesli
  dinsdag 29 september 2009 @ 13:17:18 #219
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73208189
haha ik zie het helemaal voor me P.F!
pi_73208362
Ja echt stom En ik moet nog 3 fietsen maken en plinten in verstek zagen en ik moet er nu al van huilen !
pi_73208471
@Blurred, als ik het resultaat naar behoren vind, maak ik zeker een foto!

@PF, *aai* ! Dat soort klusjes zijn stom!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73208639
Iemand interesse in dit kastje?

Ik heb hem vorige week gekocht en in elkaar gezet, maar ik wil toch een hogere
pi_73208811
Hoi!

@Bob: Als ik niet borstel wordt het een grote klit! Misschien heeft je zus wat makkelijker haar?

@ Mini: Ik heb de foto zelf al weggehaald

@CF: Ben jaloers! Fijn dat je het leuk hebt gehad in the city that never sleeps

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt Lastpost. Knuf!
pi_73209929
Wel goed dat je het probeert PF, ik zou er waarschijnlijk niet eens aan beginnen.

Wij gaan straks ook weer even naar Ikea, maar dan alleen voor een paar dozen/mandjes. Ik wil allerlei kleine prulletjes uit het zicht halen die nu los in de boekenkast staan of rondslingeren. Als we dan toch geen grotere woning kunnen krijgen, kunnen we maar beter zorgen dat de kleine er niet nog drukker uitziet dan nodig.

Mijn lijstje is nog wat onduidelijk, ik werd vanochtend ineens wakker met zo'n duf verkouden hoofd en bijbehorende koppijn dus ik moet eigenlijk naar de winkel om gezonde dingetjes te halen maar ik voelde me zo beroerd dat ik er nog geen puf voor heb gehad.
Tot nu toe:
O: 2 sneetjes geroosterd brood met geitenkaas
T: koffie met melk
L: tosti van geitenkaas, tomaat en Italiaanse kruiden
T: ?
D: misschien bij Ikea, anders aardappelpuree met een vegaburger en sperzieboontjes
T: fruit
pi_73210509
Ah ik heb weer een pc Zo irritant, we hebben een te volle bezetting op dinsdag

O: brinta
T: twee wafels met choco
L: Twee sneetjes met kipfilet
T: Sneetje met kipfilet
D: Broccoliquiche

En mijn voiture is weer door de APK
Beterschap voor alle zieken! En voor Lastpost een kurkje
pi_73211513
Pf nope geen ruimte meer op m'n kamer voor, wel een leuk kastje trouwens!

Ben weer thuis, heb hopelijk m'n fouten van vorige week rechtgebreid (directeur was niet zo blij). Ik ben hardstikke moe en ik heb het idee dat m'n hoofd gaat ontploffen

Lijst:
O: 68 gram muesli met perzikyoghurt en een beker optimel
T: plakje ontbijtkoek tijdens de stroomstoring
L: boterham met gekookt ei en beetje mayo, bak cruesli met vanilleyoghurt
T: zo twee tastoetjes
D: vast broccoli, want dat is in de bonus bij AH

Nu ga ik You've got mail opzoeken en kijken Me-time! Ik zou eigenlijk naar de bank gaan (op de fiets) maar het is zulk snertweer dat ik toch maar even oversla.
pi_73212121
Daph, respect dat je het voor elkaar krijgt om zoveel te blijven eten als je zo moe bent en knallende hoofdpijn hebt! Ik heb in die omstandigheden vaak geen zin meer in eten, maar daaraan toegeven is natuurlijk niet echt gezond. Juist als je ziek bent moet je goed eten, maar mij lukt dat echt nooit .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73212853
Kastje is maar 30 euro en het in elkaar zetten is een t*f*s werk dus dat heb ik al gedaan !
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:15:15 #229
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73213443
PPP niet zwanger
Yeah voor DaD
P.f.

Lijst:
4 x boterham
2 x appel
1 x mandarijn
1 x peer
1 x kom magere yoghurt
1 x blokje chocola
Zuurkool ovenschotel met gehakt, rookworst, aardappel en zuurkool.
pi_73213560
M'n buurjongen heeft de band gemold bij het er inzetten en m'n buurmeisje ook.
Conclusie: Faal.
pi_73213656
Thx allemaal!

Ik ben echt niet lekker vandaag. Lig nu met een dekentje en hoofdpijn op de bank, en ga vanavond lekker een zak chips wegwerken. Is vast niet de meest proactieve en constructieve oplossing hiervoor, maar ben zó lamlendig dat ik dat mezelf maar een keertje toe sta.

En nu ga ik weer verder met dvd's van desperate housewives te kijken.
pi_73213705
ik doe met je mee *bleuh*

ziek gemeld (en dat doe ik niet snel, aangezien ik niet doorbetaald krijg ) en probeer al de hele dag nog iets nuttigs te doen voor mijn studie, maar er is nog niet veel bruikbaars uitgekomen... lamlendigheid alom

ik ga ook verder met mijn serie nu dan maar, geen Desperate Housewives, maar The Tudors, geschiedenisles, veel seks en kostuumdrama in één
Ja doei.
pi_73214041
Aahw zoveel zieken (ja dat durf ik wel, ben toch al verkouden ).
pi_73214080
Beterschap allemaal !!
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:47:29 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73214477
Ja beterschap iedereen.
Op het werk en in mijn familie is het ook al een drama...
Heb het al wel dagen koud maar dat komt volgens iedereen dat ik geen vet meer op mijn ribben heb
Zit nog genoeg maar het is wel zo dat vet toch wel helpt tegen de kou
pi_73214755
Ik ben blij dat ik er vanaf ben in elk geval I feel all ur pains
Ben alleen moe en ik merk dat ik mijn avonden niet wil volplannen, wat belachelijk is want ik doe dan toch niks maar op de 1 of andere manier staat het met tegen. Ik wil een huis bezichtigen, maar deze week geen afspraak maken omdat 't betekent dat ik naar mijn ouderlijk durrep moet afreizen

Och, volgende week staat het vast nog wel te koop
  dinsdag 29 september 2009 @ 16:57:10 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73214829
Ik ben niet ziek, maar ik ga het wel worden als ik het niet wat minder druk krijg.
De hele dag zitten frotten achter de pc voor slechts 2 lessen en nu heb ik last van RSI, dus de rest moet morgenochtend maar. Ik ga even afspreken met de coach dat ik tot de herfstvakantie iets minder lessen wil gaan doen, want ik moet nu ook een essay schrijven, presentatie voorbereiden, portfolio maken etc etc en ik werk me echt over de kop .

Beterschap aan alle zieken! .
Niet meer actief op Fok!
pi_73215377
Wat een zieken! Beterschap allemaal.

Lijstje van vandaag:

O: 2 knäckebröd met oude kaas.
L: Pompoenpitten broodje met gezouten boter + zwarte koffie.
T: Peer + Red Bull
D: Pastasalade
T: Zwarte koffie.
pi_73216439
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 15:29 schreef Phaidra het volgende:
Daph, respect dat je het voor elkaar krijgt om zoveel te blijven eten als je zo moe bent en knallende hoofdpijn hebt! Ik heb in die omstandigheden vaak geen zin meer in eten, maar daaraan toegeven is natuurlijk niet echt gezond. Juist als je ziek bent moet je goed eten, maar mij lukt dat echt nooit .
Voor mij is dit echt weinig, want ik vreet de laatste tijd echt alles wat los en vast zit. Maargoed, voor de tweede dag op rij de duo penotti genegeerd en dat vind ik al heel wat Volgens mij word ik weer tonnetje rond als ik zo blijf eten als vorige week..

Morgen en donderdag eet ik meer, want morgen is er gebak (afscheid van collega's) en ga ik uit eten 's avonds (SUSHI!! en wokken ) en donderdag heb ik van 16.00 - 23.00 (my god, hoe ga ik dat volhouden?!) een receptie. Morgen overdag dus een stapje terug
pi_73216523
Even een update:

Ik heb vanmiddag al zes afleveringen gekeken van DH (40 min per stuk), en ben inmiddels ook nog misselijk + buikpijn, dus vrees dat ik nu echt ziek word. Vriendlief gaat zo koken iig, dat scheelt, dan kan ik blijven liggen.

Dus bluhh.

Maar DH is leuk.
pi_73219211

Ik zit al weer klaar voor Pilates. Het liefst zou ik nu mijn bedje in duiken en het klokje rond slapen, maar dat moet maar niet Pilates is ook een soort van ontspanning hou ik mezelf maar voor, soms lig ik daar in een houding waarvan ik me afvraag waarom ik me in hemelsnaam zo aan het kwellen ben Maar de laatste vijf a tien minuutjes zijn wel altijd fijn
pi_73219441
Jemig, wat een zieken allemaal! Beterschap, poppetjes!

Mini, ik ben in NY in het Guggenheim geweest (pracht-pand, fraaie permanente collectie, vrij grote Kandinsky-expositie - hoewel heel briljant en vernieuwend niet echt mijn ding ), het Museum of Modern Art (in een woord geweldig superleuke tijdelijke exposities ook: James Ensor en een of andere ubergeestige designer, ennnn een paar werken/'dingen' van Bas Jan Ader ), het Whitney-museum (wel leuk, niet te groot, tijdelijke expositie van Georgia O'Keeffes abstracte werken), het American Museum of Natural History (wat ik tot mij verrassing ook erg leuk vond! Heel veel interessante dingen, en massa's dino's ), en tot slot het Metropolitan Museum of Art (dat is nogal een bevalling, supergroot & veel Maar er hangt wel erg veel moois! En het dakterras is leuk).

Ik vind de gezonde supermarkten in NY ook echt fantastisch! Moet je ook heengaan! Zabar of the Whole Foods Market ofzo, kun je prima lunches to go kopen. En ga je ook naar Katz Delicatessen? Van de zalige pastrami en de kreunscene?

Lijst voor vandaag:
O: bakje griekse yoghurt 0%, drie happen vanilleyoghurt
T: walnoten
L: 4 knackebrod speculoospasta (evil, maar alles was op )
T: 2 appels
T: handje volkoren sesamdingen, handje skittles
S: pilates (ga ik zo heen)
D: fajitas
T: alcohol, ik denk baileys ofzo
pi_73219553
CF en ik gaan tegelijkertijd pilatesen, hihi
pi_73219563
het gaat niet slechter, maar ook niet beter inmiddels gelukkig wel een redelijke (niet uitmuntende) eetlust, maar daarentegen belabberd gekookt, als je het al zo kunt noemen

O: 2 rijstwafels met pindakaas en sambal
L: 3 maisboterhammen, 2 met pindakaas, 1 met knoflooksmeersel
D: kop tomatensoep, half afbakstokbrood en 6 kippenvleugeltjes

dus.. morgen moet ik naar college, dus dan moet het wel wat beter... weet nog niet of ik ga werken, want ik vraag me af of er wat nuttigs uit mijn handen komt in deze staat, maar dat zien we nog wel. Zo eerst maar eens vroeg slapen, maar eerst nog proberen een uurtje aan essay te werken
Ja doei.
pi_73220121
You've got mail was weer leuk

Definitieve lijst:
O: 68 gram muesli met perzikyoghurt en een beker optimel
T: plakje ontbijtkoek tijdens de stroomstoring
L: boterham met gekookt ei en beetje mayo, bak cruesli met vanilleyoghurt
T: twee tastoetjes, 3 glazen spa en fruit
T: pita met shaslik en salami (trek!!)
D: roerbakgroenten met stukjes kip en een beetje rijst met lijnzaad. Toe bakje magere perzikyoghurt

Nou ja, magere perzikyoghurt? Ik keek op het pak en daar staat dus op "78 kCal/100 ml" Optimel is 35 kCal per 100ml, dus mager kun je dit niet noemen lijkt me
pi_73220127
Jeetje, het is net een ziekenboeg hier. Beterschap dames en heer!

Ik ben net terug van zaalvoetbal training, dit was vandaag voor het eerst georganiseerd door de studenten sportvoorziening hier. Leuk groepje en meteen fanatiek bezig geweest met conditie kweken. Ik ga lekker slapen vanavond. En donderdag badmintonnen, het wordt nog wel eens wat met mij.

Lijstje:
O: yoghurt met banaan
L: 2 boterhammen pindakaas
D: pastasalade met spinazie, cherrytomaatjes, pijnboompitten en Parmezaanse kaas
T: bakje nootjes

* vrij weinig maar was ook vrij laat mijn bedje uit.
  dinsdag 29 september 2009 @ 20:46:10 #247
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73221575
*aaien over de bolletjes voor alle zieken en zieligen*

Euj, goed bezig, Totziens! Whooop! Jij was toch ook zo anti-sport meen ik me te herinneren? Way to go!

CF, wat is een kreunscène? Klinkt als een vunzige episode in een film
pi_73221666
Beterschap aan alle zieken! Ik moet nu echt niet ziek worden, er komt zó'n drukke tijd aan. .

CF, wat klinkt je reis tof! Was het ook nog zo warm in NY?
pi_73222752
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 20:04 schreef Daph_ het volgende:

Nou ja, magere perzikyoghurt? Ik keek op het pak en daar staat dus op "78 kCal/100 ml" Optimel is 35 kCal per 100ml, dus mager kun je dit niet noemen lijkt me
Ja, dat wilde ik je al eens vragen, maar was ik vast vergeten. Maar de magere vruchtenyoghurt die je in de supermarkt kan krijgen is inderdaad dieetgewijs niet echt goed. Dus ik neem nu altijd maar optimel, net zo lekker
pi_73222829
Maria, van When Harry Met Sally, waneer Meg Ryan in dat eettentje gaat bewijzen dat mannen heus niet een fake van een echt orgasme kunnen onderscheiden. Film is sowieso wel grappig!

DaD, het was mooi weer, twee dagen zelfs benauwd (net op de dag dat we gingen fietsen ), maar zaterdagavond/ zondag regende het en op het weerbericht werd aangekondigd dat het de komende weken 'autumnal' zou worden.
pi_73222835
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, dat wilde ik je al eens vragen, maar was ik vast vergeten. Maar de magere vruchtenyoghurt die je in de supermarkt kan krijgen is inderdaad dieetgewijs niet echt goed. Dus ik neem nu altijd maar optimel, net zo lekker
True.. Deze haalt m'n moeder, zelf haal ik optimel yoghurt, kwark en drinkyoghurt. Ik wist alleen niet dat er zoveel in zat, anders had ik "mijn eigen" yoghurt wel genomen
pi_73222909
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Echte suiker of neppe, dat scheelt best wat kcal!
Ik vind ze allebei goor, dat scheelt nog meer

Hoe was jouw pilatesles? Bij ons was het extreem druk, echt a-relaxed Nieuwe semester, dus veel studenten. Niet echt prettig als je elkaar zelfs aanraakt, soms Ik vind het altijd het fijnst als we maar met z'n vieren of zessen zijn
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:28:03 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73223160
Oh het was écht een kreunscène! Ik dacht al dat ik een obscure referentie naar het één of ander miste Je vakantie klinkt trouwens tof, Cfert! En welkom terug, voor het geval ik dat niet al gezegd had

En ik vind Optimel ook niet zo lekker en krijg vaak hoofdpijn van zoetstof. Dus voor mij geen/nauwelijks light! Ik eet nu Danio kwark
pi_73223176
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Echte suiker of neppe, dat scheelt best wat kcal!
Ik vind ze allebei goor, dat scheelt nog meer

Hoe was jouw pilatesles? Bij ons was het extreem druk, echt a-relaxed Nieuwe semester, dus veel studenten. Niet echt prettig als je elkaar zelfs aanraakt, soms Ik vind het altijd het fijnst als we maar met z'n vieren of zessen zijn
Ik vind ze even lekker, dat scheelt. Het liefst heb ik mona pudding/b&j/creme brulee, maarja, dat moet maar niet

Mijne is heerlijk rustig juist! Wel wat nieuwe mensen, maar er zijn ook mensen die gestopt zijn. Ik denk dat we in totaal met z'n zessen waren ofzo, heerlijk! Ik ben één van de weinige regulars trouwens Les zelf was trouwens heel leuk! Alleen ik had een klein nekpijntje aan de rechterkant en die is ietsje erger geworden (terwijl ik tijdens de les juist niks meer voelde)
pi_73223206
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:19 schreef Daph_ het volgende:

[..]

True.. Deze haalt m'n moeder, zelf haal ik optimel yoghurt, kwark en drinkyoghurt. Ik wist alleen niet dat er zoveel in zat, anders had ik "mijn eigen" yoghurt wel genomen
Ach, het is nog steeds geen ramp hoor. Maar als je het heel vaak of heel veel eet dan kan zoiets ineens best wel veel schelen! Net als cruesli of muesli
pi_73223434
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ach, het is nog steeds geen ramp hoor. Maar als je het heel vaak of heel veel eet dan kan zoiets ineens best wel veel schelen! Net als cruesli of muesli
Daarom inderdaad ook.. Iedere ochtend muesli met yoghurt en als ik dan 's avonds als toetje ook nog neem kan het best wat schelen.

Sinds ik muesli eet, heb ik wel het idee dat ik een stuk beter bezig ben trouwens. Geen idee waarom Morgen maar eens wegen.
pi_73223452
Wij zijn met Pilates vaak ook maar met z'n zessen. Ligt aan het tijdstip, de les van half 6 is véél drukker.
pi_73223504
Fijne avond ladies, ik duik m'n bedje in.. Veel te laat eigenlijk al, maargoed. Slaap lekker voor straks !
pi_73223525
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij zijn met Pilates vaak ook maar met z'n zessen. Ligt aan het tijdstip, de les van half 6 is véél drukker.
Er is bij ons alleen dinsdagavond en donderdag om 6 uur les. Balen, want dit semester moet ik net een van m'n vakken geven tijdens de donderdagles, en ben ik dus aangewezen op de veel drukkere les van dinsdag

Ik vind het echt fijn als je heel veel commentaar/kritiek krijgt. Pijn is fijn
pi_73223626
Bij mij is er maar één les per week En toch nog zo rustig Soms is het wel wat drukker, maar het is nooit zo dat het weken achter elkaar súper druk is ofzo.
pi_73223647
Trusten Daph!
pi_73223967
Ik ga ook slapen, doeg!
  dinsdag 29 september 2009 @ 21:49:40 #263
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73224025
Slaap lekker, Daph en Goedbij!
pi_73224174
Lekker slapen, chickies! En Goodbye-tje, hopelijk is de zere nek morgen over!
  dinsdag 29 september 2009 @ 23:00:35 #265
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73227528
Om dit topic nog even bruisender te maken: ik ga ook maffen </maak me gek>

Trusten!
pi_73227938
Ik ben lekker nog wel wakker .
pi_73228634
Ik ook! Foto's van NY bekeken. Demm. Misschien moeten we eens een fatsoenlijke camera kopen
pi_73228678
Foto's posten?

Maar ik ga nu toch maar slapen. 6.45 gaat de wekker weer
pi_73228720
Nah. De bekende plaatjes kent iedereen wel. En die idiote foto van mezelf aan het springen met foam finger... Die krijgen jullie lekker niet te zien
Slaap lekker!
pi_73230245
Oja je vakantie klinkt leuk CF !!
pi_73232054
Goeiemorgen . Brakheid meldt .
pi_73232150
Goedemorgen Chico!
  woensdag 30 september 2009 @ 07:52:29 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73232173
Goeiemorgen .

Even douchen, eten, lessen verder voorbereiden en dan research doen voor m'n mini-essay . Doe ik eindelijk weer iets uni-achtigs op het HBO .
Niet meer actief op Fok!
pi_73232219
hoi

ik ga zo naar college, en daarna direct weer naar bed

Ja doei.
pi_73232759
Goedemorgen.

Beterschap en sterkte aan alle zieken!
Ikzelf hou het bij een beetje snifferen en snotteren.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: kliekje aerpelpuree, kapucijners en appelcompote
D: burrito's twee tosti's

Planning voor vandaag:
O: witlofsalade met ei
D: burrito's
  woensdag 30 september 2009 @ 09:15:44 #276
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73233240
ik ga vandaag een einstufungstest doen voor een duitse cursus, om te kijken wat voor niveau ik heb. Dan doe ik ook eindelijk eens wat nuttigs met m'n tijd hier!
pi_73233978
Goedemorgen.

Hier nog steeds hetzelfde als gisteren, hoofdpijn/verkouden/misselijk, dus ik ga zo weer op de bank liggen. Ga iig proberen wat dingen te lezen voor studie, anders ga ik echt onwijs achterop raken. Ga ook gezond eten vandaag, maar veel meer dan een cracker heb ik toch geen zin in (in tegenstelling tot gisteren: chips, ijs etc), dus dat is meteen een balansdag dan.
pi_73234260
Dobry den, Slanke Popjes,

Ben weer terug uit Praag. Het is een prachtige stad, met op sommige plaatsen veel te veel toeristen. (Kreeg af en toe een beetje het idee dat ik mezelf in een openluchtmuseum bevond. Veel gezien, ontzettend veel gelopen en best veel gegeten, dus dat compenseert elkaar weer zo'n beetje.

Nu over anderhalve week nog naar Egypte en ik denk dat ik dan maar even thuisblijf, een mens kan ook overdrijven!

Beterschap voor alle zieken!

CF: New York!! Welk deel stond je hotel en was dat een aanrader? (hmmmmm. Dat is niet echt thuisblijven waar ik nu mee bezig ben......)

Oh en Merel, kom eens verslag doen van je reis!! I am curious!!
pi_73234325
Goedemorgen!

Beterschap aan de zieken, het heerst geloof ik wel he!
Ik mag echt echt niet verkouden worden, ik moet volgende week het vliegtuig in en dat is normaal gesproken al pijnlijk, maar als ik ook nog verkouden ben, is het echt the hell

Nynke, spannend zo'n test, Duits vind ik best wel moeilijk. Verstaan gaat op zich wel, maar bij spreken vergeet ik altijd alle naamvallen en uitgangen . Succes!!

Gisteravond was er een voorlichtingsavond voor de Rome-reis en heb ik kennis gemaakt met alle leerlingen. Volgens mij hebben we wel een leuke groep, en het kennisniveau lag ook wel iets hoger dan ik verwacht had. Het is ook de bedoeling dat ik op sommige plaatsen alleen een (kleiner) groepje leid, bijvoorbeeld in Pompei, best wel spannend. Maar ik heb er voornamelijk heel veel zin in ! Rome

[ Bericht 0% gewijzigd door Phaidra op 30-09-2009 10:11:05 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73234429
Haha, Co . Maareh, weebee!! Praag staat ook nog wel op mijn lijstje van steden, maar voorlopig zal het er niet van komen denk ik. Ben wel twee jaar geleden op wintersport geweest in Tsjechië, dat vond ik ook wel een aanrader (vooral als je nul ervaring hebt met skieën, want er zijn voornamelijk blauwe en rode pistes).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73234481
-0.9.... nu al 3.7 eraf. Ik zie het alleen nog niet echt....
pi_73234490
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:10 schreef Phaidra het volgende:
Haha, Co . Maareh, weebee!! Praag staat ook nog wel op mijn lijstje van steden, maar voorlopig zal het er niet van komen denk ik. Ben wel twee jaar geleden op wintersport geweest in Tsjechië, dat vond ik ook wel een aanrader (vooral als je nul ervaring hebt met skieën, want er zijn voornamelijk blauwe en rode pistes).
En Rome staat ook zó op die van mij!!
  woensdag 30 september 2009 @ 10:17:41 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73234606
Ik ben én in Praag én in Rome geweest .

Maar niet in NYC

Bluh, m'n mini-essay wil niet .
Niet meer actief op Fok!
pi_73235005
Ik ben niet in Praag en niet niet Rome en ook al niet in NYC geweest... Maar wel in Parijs, London, Hong kong en Sydney en Bangkok

Ik was gister onverwachts tot half 5 uit en toen was mn portemonnee gejat uit mijn tas, maar ik ben teruggegaan naar de kroeg waar ze hem hebben gevonden, zonder het geld, maar wel met alle pasjes etc er nog in... phieuw, wat was ik blij!
pi_73235019
Oh en WB voor Co! Ik ben jaloers op al jouw tripjes en vakanties, nu alweer bijna naar Egypte... lekker hoor!
pi_73235091
Ik wil ook zooooooo graag naar NY Ik heb zelfs al een t-shirt waar op staat I NY
Nu nog een reisgenoot En geld
  woensdag 30 september 2009 @ 10:58:59 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73235770
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:35 schreef Syrena het volgende:
Ik wil ook zooooooo graag naar NY Ik heb zelfs al een t-shirt waar op staat I NY
Nu nog een reisgenoot En geld

Dees? .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 30 september 2009 @ 11:15:37 #288
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73236248
Helleuw!

Wederom beterschaaps-aaitjes voor alle zieken!

Weebee Cootje! Dobry den idd In Porto had ik een kamergenootje uit Praag Dus iedere avond: dobro noc (of hoe je dat ook weer schreef ) En dan binnenkort ook Egypte *jaloers*
pi_73236388
Goedemorgen!

Praag (als je de hordes toeristen een beetje wegdenkt), ik moet wil nog naar Rome en NY! Maar ik heb eerst nog London op het programma staan in December.

Phaidra, wat leuk ook dat je m. et het werk naar Rome toe mag. Gaat vast heel leuk worden.

Trouwens Maria, ik vind sporten best leuk! Ik had het alleen een heule tijd niet gedaan dus dan moet je weer wat in het ritme terecht komen. Dat gaat nu dus gebeuren.
  woensdag 30 september 2009 @ 11:22:59 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73236444
"But there's no place like London"

Dan had ik je door de war gehaald met iemand anders! Maar good for you!
pi_73236807
Ja, ik heb er zin in. Mijn ouders hadden een busreis gewonnen maar ze gingen er zelf geen gebruik van maken dus nu mag ik. Het is wel alleen de busreis dus moet nog even een hostel regelen.

Lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen pindakaas
L: pastasalade
t: peer
D: pastasalade
t: bakje yoghurt met kiwi
pi_73236859
oh ja, Rome daar ga ik over 4 weekjes heen
Ja doei.
pi_73237597
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dees? .
In het zwart en strakker en het hartje is van rood glitterspul (bij de NewYorker gekocht, dus er staat eigenlijk I *hart* NY-er , maar de "er" staat er heel klein )
  woensdag 30 september 2009 @ 12:23:50 #294
331 Merel
Be here now.
pi_73238359
Ik wil zo graag bijkletsen maar ik heb geen tijd
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_73238718
Welkom terug Co!
Heb je het naar je zin gehad?
  woensdag 30 september 2009 @ 12:59:04 #296
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73239334
Even juichen! Net te horen gekregen dat ik een vast contract krijg! Onbepaalde tijd! En een schop naar een hogere salarisschaal!

Wel juichwaardig toch?
pi_73239405
Dat is zeker juichwaardig, XM! . Gefeliciteerd!
pi_73239439
gefeliciteerd XM!

lijstjeee:
O: havermout met banaan en pindakaas en lijnzaad
L: 4x volkoren boterham (1x tosti kaas, lightsalami, artichok met ketchup en 1x vegapate)
+2x koffie met melk
T: mandarijn
D: aardappeltjes uit de oven met lightmayo/ketchup en een toscaanse schijf oid (vegaburger) met broccoli
+lessini light
T: yoghurt (evt met appel) met muesli
  Vis een optie? woensdag 30 september 2009 @ 13:02:45 #299
70532 loveli
N
pi_73239444
quote:
Op woensdag 30 september 2009 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even juichen! Net te horen gekregen dat ik een vast contract krijg! Onbepaalde tijd! En een schop naar een hogere salarisschaal!

Wel juichwaardig toch?
Taart!!!!
crap in = crap out
  woensdag 30 september 2009 @ 13:05:32 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73239545
My thoughts exactly hoor!
  woensdag 30 september 2009 @ 14:09:51 #301
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73241627
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:32 schreef cyclechick het volgende:
Ik ben niet in Praag en niet niet Rome en ook al niet in NYC geweest... Maar wel in Parijs, London, Hong kong en Sydney en Bangkok

Ik was gister onverwachts tot half 5 uit en toen was mn portemonnee gejat uit mijn tas, maar ik ben teruggegaan naar de kroeg waar ze hem hebben gevonden, zonder het geld, maar wel met alle pasjes etc er nog in... phieuw, wat was ik blij!
ik ben wel in praag, en wel in rome geweest, en ook in Brisbane, Harare, Anchorage, Atlanta en Stockholm...

[/patser]...even verder lezen, en dan lunchen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')