SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lijken me zo comfy en warm en stevig![]()
En volgens mij vindt vriendje ze bruut lelijk
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Gebruik nu ook USB toetsenbord idd en moet er nog even een muis aan koppelen, want nu moet ik toch steeds vooroverbuigen als ik wil muizenquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:29 schreef kwakz0r het volgende:
@ vikje: mijn spatiebalk van mn laptop is kaput. ik heb gewoon een los usb toetsenbord gekocht. kostte 19 euro. je hebt ook goedkopere. is wel onhandig qua ruimte innemen enzo, maar het tikt zoveel beter. gebruik mn laptop nu als desktop zeg maar... dus t hóeft niet heel duur te zijn. i.e.g. een oplossing tot je aan een neiuwe flaptop toe bent ofzo...
goeiemorgen. ik voel me eindelijk weer een beetje beter. jeej. nu de afwas van 4 dagen afwassen
Bij de Action hebben ze goeikope USB-muizen! Als je nog een poort vrij hebtquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gebruik nu ook USB toetsenbord idd en moet er nog even een muis aan koppelen, want nu moet ik toch steeds vooroverbuigen als ik wil muizen. En een gewoon toetsenbord maakt zoveel herrie
.
4 uurquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:16 schreef loveli het volgende:
Tvp, hoewel ik volgens de titel niet in dit topic mag posten. Vandaag het equivalent van 4 uur krachtsport gewerkt, morgen weer zoiets en er staat een bos in de planning.
Op m'n werk met zware dingen aan het sjouwen geweestquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:27 schreef cyclechick het volgende:
[..]
4 uurWat heb je allemaal gedaan dan!
het bos is heerlijk nu, ik ben er net doorheen gefietstzeker een aanrader!
Ik ben in de buurt van zeist, doorn, leersum, amerongen geweest,. daar is het wel fijn altijd!quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Op m'n werk met zware dingen aan het sjouwen geweest![]()
Door welk bos fiets jij? Ik kan wel tips gebruiken waar het goed wandelen is. Mijn planning is om op de motor het bos in te gaan en dan te lopen tot het (helaas) tijd is om te werken.
Hij vond ze niet eens echt lelijkquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:17 schreef loveli het volgende:
Wat betreft Uggs: eens met vriendje van Maria. Zijn er geen mooiere warme, comfy, stevige laarzen?
Fijn dat je er zo van geniet om weer thuis te zijn! Klinkt inderdaad als een heerlijk weekendquote:Op zondag 27 september 2009 09:52 schreef AKnynke het volgende:
goeiemorgen...
Wij hebben een heerlijk weekend: gister de stad in geweest, een stad-rondleiding gehad en een beetje gewinkeld, en vandaag thuis wat aanklooien en opruimen enzo. Het is fijn weer thuis te zijn!
Eensch. Al draag ik tijdens een dagje Efteling wel gympen. Dat dan nog nét welquote:Op zondag 27 september 2009 08:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Wat betreft schoenen: mijn enige eis is dat ze schattig/leuk/sexy zijn, of en hoe ik er op kan lopen, maakt dan niet meer uit.Ik heb dan ook schoenen waar ik niet langer dan 5 minuten op kan lopen, en ik geloof 6 paar zwarte pumps. Maar ik ben wel diehard wat hakken betreft: ik heb maar 1 paar sneakers, en die draag ik nooit - alles doe ik op hakken, zelfs winkelen of een dagje Efteling.
![]()
Ben jij mij?quote:Op zondag 27 september 2009 08:56 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Ik ben vannacht vreselijk verkouden geworden
en de maandelijkse periode komt er ook weer aan. Ik heb nu al medelijden met klasgenoten maandag
.
Ja ik denk het wel, want het eerste deel van de post heb ik ookquote:Op zondag 27 september 2009 11:49 schreef MariaEtcetera het volgende:
PPP en Ewelina: respect, denk ikIk kan sowieso niet op hakken lopen - het ziet er lomp uit, ik ga meerdere keren op mn snufferd en is ook nog eens slecht voor mn scheve benen/voeten
Ik ga me deze winter (opnieuw
) voornemen om de gulden middenweg te vinden tussen mooi/oncomfortabel en lelijk/comfortabel
[..]
Ben jij mij?![]()
*snotterneus en buikpijn*
Zenkjoequote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed bezig, Daph!Ex-snoepverslaafde
Chico: da's wel maf! Misschien vaker proberen zelf te koken en dan dingen maken waar je écht zin in hebt en wel emmers van op kan?![]()
Ik heb nog nooit bitterkoekjespudding op!
Voor het laatst om 15.00 eten? Dan heb je ondertussen wel trek..quote:Op zondag 27 september 2009 15:54 schreef Chicolate het volgende:
Hoe zorg ik dat ik niet alleen overdag, maar ook 's avonds veel eetlust heb? Overdag eet ik voldoende brood/ander voedsel, maar 's avonds krijg ik steeds mijn bord niet leeg en mn ouders beginnen te vragen of het wel goed met me gaat enzo. Heb geluk dat ik niet enorm afval (nog steeds/weer lijstje) anders zouden ze zich echt zorgen gaan maken. Volgens mij eet ik wel genoeg, maar avondeten is zoveel en ik vind het vaak niet zo vreselijk lekker en dan kost het moeite om alles op te eten ...
Vanavond bitterkoekjespudding.
Bij de Eksjun een tweede kabel scorenquote:Op zondag 27 september 2009 17:20 schreef Daph_ het volgende:
Zo. Bakken en dozen naar de andere kant van de kamer verplaatst, die staan nu uit het zicht. Kastje vakkundiggedemonteerd en beneden in de tuin gedumpt tot het bij het vuil kan. TV verplaatst naar de andere kant van de kamer, alleen is eigenlijk de kabel nét een halve meter korter dan ik zou willen hebben
Gevolg: nekbrekenalert wanneer je door m'n kamertje loopt. Nu ga ik nog stofzuigen en een kist met allerlei spullen uitzoeken. Oh, en de puin die ik nog heb liggen in de container dumpen.
*veegt voorhoofd af*
Bitterkoekjespudding is yummie!quote:Op zondag 27 september 2009 17:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goed bezig, Daph!Ex-snoepverslaafde
Chico: da's wel maf! Misschien vaker proberen zelf te koken en dan dingen maken waar je écht zin in hebt en wel emmers van op kan?![]()
Ik heb nog nooit bitterkoekjespudding op!
Ik kwel mezelf niet hoor. Ik vind schoenen gewoon zo leuk dat ik er desnoods pijnlijke voeten voor over heb, maar die heb ik bijna nooit meer omdat ik toch al gewend ben om op hakken te lopen.quote:Op zondag 27 september 2009 15:31 schreef Viking84 het volgende:
En mijn 2 cents wb schoeisel: ik wil ook ronde neuzen, stevige zolen en géén hakken! Ik vind comfortabel schoeisel way belangrijker dan sexy schoeisel. Waarom zou jezelf zo kwellen?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijstje:
O: vanilleyoghurt met special K
L: drie of vier boterhammen met iets (weet niet wat er nog in huis is en ben te lui om in de koelkast te gaan kijken)
T: paprika met balsamico
D: visje met gebakken aardappeltjes en salade
T: fruitje
Vmv --> Vergeetmevelletje?quote:Op maandag 28 september 2009 09:12 schreef shinydiscoball het volgende:
@vmv: het valt me op dat je lunch altijd uit hetzelfde bestaat..doe je low carbs, of heb je het gewoon altijd in huis?
Weet ik, ik krijg het in het weekend niet voor elkaar om meer te eten.quote:Op maandag 28 september 2009 09:46 schreef cyclechick het volgende:
@VMW, je lijstje van gisteren is wel héél weinig, niet? zeker met anderhalf uur sporten
Net wakkerquote:Op maandag 28 september 2009 09:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Vmv --> Vergeetmevelletje?![]()
Beetje lowcarben, mag van mezelf 's avonds wel aerpels, pasta of rijst.![]()
En ik hou van groente en salades.
Oh gelukkig! Alle limburgers die ik ken, vinden het heerlijk en snappen niet dat 'wij hollanders' het vies vinden (mijn moeder komt uit Limburg). Het gaat mij niet eens om de inhoud, maar het is zurig en glibberig. Ieuw!!quote:Op maandag 28 september 2009 10:44 schreef Syrena het volgende:
Phaidra> NeeToen ik klein was wel huidvleisj (ben even de NL-naam kwijt
) tot iemand me zei dat daar hersenen inzaten (ik dacht dat mijn opa dat zei) en vanaf toen was ook dat
![]()
Hier hebben we bloedworstquote:Op maandag 28 september 2009 12:04 schreef loveli het volgende:
Bij een vriendin van me heb ik ooit eens 'balkenbrij' gegeten. Dat was een specialiteit uit Brabant en pas achteraf werd me verteld dat er hersenen in zaten. Toen had ik het al heel beleefd opgegeten ("ja, het is lekker, nee, ik zit vol en hoef echt geen tweede portie meer").
Een huuropzegging moet bijna altijd schriftelijk, kun je niet gewoon een briefje sturen of een email? Heb je ook bewijs dat je op tijd was...quote:Op maandag 28 september 2009 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben nog steeds niets van de nieuwe huisbaas gehoord en we hebben nog maar 2 dagen om hier op te zeggen.. We hebben 'm al zeker 10 keer geprobeerd te bellen maar z'n telefoon staat steeds uit. Ik baal er nogal van...
Anyhoo, lijstje:
O: Brinta
S: sportschool
L: 2 geroosterde boterhammen met appelstroop, gekookt eitje, banaan (ik had trek)
T: appel
T: bakje kwark
D: gegrilde kipfilet gevuld met ananas en bosuitjes, rode kool, paar aardappelkroketjes
Je mag toch alle dagen van de maand opzeggen? met een termijn van 30 dagen?quote:Op maandag 28 september 2009 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij hebben nog steeds niets van de nieuwe huisbaas gehoord en we hebben nog maar 2 dagen om hier op te zeggen.. We hebben 'm al zeker 10 keer geprobeerd te bellen maar z'n telefoon staat steeds uit. Ik baal er nogal van...
We hebben een maand opzegtermijn, dus om per 1 november op te zeggen moet het voor 1 oktober gedaan zijn. En dat is het dus al bijna.quote:Op maandag 28 september 2009 12:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Je mag toch alle dagen van de maand opzeggen? met een termijn van 30 dagen?
Preskop is beter bekend als zure zult. Maar preskop zegt wel precies wat het is; namelijk geperste varkenskopquote:Op maandag 28 september 2009 12:02 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik kom ook uit Limburg maar ik weet niet eens waar jullie het over hebben...
TVP trouwens.
Zeker weten dat de verhuurder niet te laat was met het sturen van deze rekening? Ze mogen maar een bepaalde tijd de meterstanden schatten, als ze het langer schatten en de kosten zijn daardoor hoger, dan mogen ze dat volgens mij niet doorberekenen.quote:Op maandag 28 september 2009 12:34 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een huuropzegging moet bijna altijd schriftelijk, kun je niet gewoon een briefje sturen of een email? Heb je ook bewijs dat je op tijd was...
Ik heb zojuist de uitkomst van mijn afrekening servicekosten gekregen.Ik moet betalen, want alle kosten kloppen wel.
Iedere woning heeft een eigen meter, dus dat verhaal gaat niet op. Nu weet ik dat mijn verbruik voor warm water erg hoog was, dat klopt ook wel, maar ik zit met die schoonmaakkosten en de gezamenlijke energie rekening. Die zijn echt heel erg hoog en er is niet eens inhoudelijk op ingegaan met een reactie op mijn bezwaarschrift. Ik heb gewoon een standaard brief gekregen.quote:Op maandag 28 september 2009 12:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Zeker weten dat de verhuurder niet te laat was met het sturen van deze rekening? Ze mogen maar een bepaalde tijd de meterstanden schatten, als ze het langer schatten en de kosten zijn daardoor hoger, dan mogen ze dat volgens mij niet doorberekenen.
Ik heb wel energiestanden doorgekregen, maar ik denk dat ik maar eens een afspraak maak op kantoor om de rekeningen in te zien.quote:Op maandag 28 september 2009 12:49 schreef loveli het volgende:
Ik bedoel ook de gezamenlijke energierekening. Zelfde verhuurder gehad en een vergelijkbaar probleem. Wij hoefden uiteindelijk iig niet de energierekening te betalen omdat deze te lang te laag was geschat, dat was de verantwoordelijkheid van de verhuurder.
Dat lijkt me niet, maar ik wil gewoon eerst een contract zien en ondertekenen voor ik verder dingen ga regelen als het opzeggen van onze huur hier.quote:Op maandag 28 september 2009 12:44 schreef Phaidra het volgende:
Balen DaDMaar zou de huisbaas het echt nog tegen willen houden dan?
Ewelina, da's niet leuk. Heb je hard gewerkt voor je geld, kan je het zo weer 'weggeven'...
Wat raar, dus zelfs als die rekeningen aangeven dat jij gelijk hebt dan kun je het niet aantonen, behalve voor een commissie die geen bindend oordeel kan geven?quote:Op maandag 28 september 2009 12:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb wel energiestanden doorgekregen, maar ik denk dat ik maar eens een afspraak maak op kantoor om de rekeningen in te zien.Maar ik mag ze niet kopiëren en ze zijn alleen op kantoor ter inzage. En alleen de huurcommissie mag ze inzien, maar die uitspraak is niet bindend. O joy.
![]()
Ik zou er echt serieus achter aan gaan, want stel je nou voor dat hij al een contract met iemand anders heeft getekend? Het boeit hem vast niet wie erin komen.quote:Op maandag 28 september 2009 12:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, maar ik wil gewoon eerst een contract zien en ondertekenen voor ik verder dingen ga regelen als het opzeggen van onze huur hier.
Ewelina, balen zeg.... Is er niet nog een manier om duidelijkheid te krijgen?
Hallo, 56.000 euro aan schoonmaakkosten?quote:Op maandag 28 september 2009 12:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat raar, dus zelfs als die rekeningen aangeven dat jij gelijk hebt dan kun je het niet aantonen, behalve voor een commissie die geen bindend oordeel kan geven?
Ik zou het in elk geval wel proberen, misschien gebeurt er toch wel iets met de uitspraak van zo'n commissie. Die zullen er toch ook niet helemaal voor niks zitten?
Hij weet wel al dat wij de nieuwe huurders gaan zijn, zeg maar. Dat stel wat er nu in zit heeft hem dat al verteld over de telefoon (edit: en hij ging daar gewoon mee akkoord), en wij hebben ook een brief gestuurd met wat informatie over onszelf, onze telefoonnummers en huidig adres. Dat is meer dan een week geleden en we hebben nog niets gehoord, dus ik heb zijn nummer gevraagd en al tig keer gebeld. Ik kon geen vast telefoonnummer vinden in de telefoongids. Die vriendin die nu in het huis woont is op dit moment naar het huis van zijn dochter, die in de buurt woont, dus ik hoop snel van haar te horen.quote:Op maandag 28 september 2009 12:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou er echt serieus achter aan gaan, want stel je nou voor dat hij al een contract met iemand anders heeft getekend? Het boeit hem vast niet wie erin komen.
Kun je niet langs zijn adres gaan?
Maar dan kun je de huurcommissie toch uitspraak laten doen?quote:Op maandag 28 september 2009 12:59 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hallo, 56.000 euro aan schoonmaakkosten?Zijn ze nu helemaal van de zotte? Ik heb het idee dat ik genaaid word waar ik bij sta en dat ik er niks aan kan doen.
Er is heel veel onduidelijkheid over dit soort afrekeningen.
Ik denk dat het daar inderdaad op neerkomt.quote:Op maandag 28 september 2009 13:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Maar dan kun je de huurcommissie toch uitspraak laten doen?
Hoe moeilijker je het mensen maakt, des te groter de kans dat ze het erbij laten zitten en betalen. Voor 56.000 euro kun je daar best op gokken.quote:Op maandag 28 september 2009 13:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar inderdaad op neerkomt.
Jup, alleen weet niemand of ik nou eerst moet betalen of dat ik dat kan afwachten voordat de huurcommissie uitspraak doet. De huurcommissie zelf weet het niet en het juridisch loket ook nietquote:Op maandag 28 september 2009 13:38 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe moeilijker je het mensen maakt, des te groter de kans dat ze het erbij laten zitten en betalen. Voor 56.000 euro kun je daar best op gokken.
Dat kon de mevrouw aan de telefoon me dan niet vertellenquote:Op maandag 28 september 2009 13:44 schreef loveli het volgende:
Moeilijk. Als je iets betaalt, dan in termijnen. Als ze een beetje redelijk zijnmoet dat lukken.
Hoi! Leuk dat je er weer bent!quote:Op maandag 28 september 2009 13:48 schreef Merel het volgende:
Meisjes! Ik ben er weer! Maar m'n internet is stuk dus ik kon jullie niet gedag zeggen voordat ik op vakantie ging. Vakantie was gewèèèèèldigNu weer aan het werk en honderd dingen te doen, dus ik lees later wel weer bij en dan doe ik ook uitgebreid verslag. Maar dan weten jullie in ieder geval dat ik nog leef!
Lekker even bijkomen en dan rustig nadenken over wat hij allemaal gezegd heeft?quote:Op maandag 28 september 2009 14:56 schreef Daph_ het volgende:
Helleu Merel! En de rest van de slanke ladies
Gosh, ik ben vanmiddag bij de bedrijfsarts geweest en zijn advies was eigenlijk dat ik meer tijd voor mezelf moest nemen en meer moest huilen. Ja, ook dat laatste zei hij echtIk heb wel gelijk wat gedaan met z'n tips, want ik heb daar onwijs zitten janken en nu heb ik knallende hoofdpijn
En zin in chocola
Ennieweez, lijst tot nu toe:
O: 68 gram cereals met 150 gram optimel yoghurt, beker optimel
T: appel
L: bruine boterham met ossenworst, bak bosvruchtenyoghurt met cruesli « KIJK!! GEEN DUO PENOTTI!!
T: niks
D: geen idee nog
En nu weet ik het even niet meer
Da's knap waardeloos!quote:Op maandag 28 september 2009 15:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik mag volgende week bij de doop m'n nichtje de kerk indragen!.
Verder hebben we ondertussen wel de vrouw van de huisbaas gesproken (hij zat in het buitenland, blijkbaar) en de onzekerheid is alleen maar groter geworden want zei zij tussen neus en lippen door iets over verkopen.. Ze zou haar man ons terug laten bellen, hopelijk vanavond nog en anders morgen.
Ja, zeg dat wel... Ik ga maar even shoppen.quote:
quote:Op maandag 28 september 2009 15:22 schreef Phaidra het volgende:
Ik weet nooit wat ik met dergelijk advies moet. Alsof huilen iets is dat je op commando kan doen (hoewel, jij blijkbaar wel, nofi uiteraard) en alsof dat de enige manier is om emoties te ontladen... Ik huil best snel/makkelijk (vooral als ik boos ben) maar eigenlijk vind ik nooit dat het oplucht of helpt ofzo. Je krijgt er inderdaad hoofdpijn van. Maar misschien is het voor jou wel de oplossing, dan heb ik niets gezegd. Tijd voor jezelf is wel prettig op z'n tijd, ook fijn dat je werkgever je dat wil bieden. En ik denk ook dat je heel snel een plekje voor jezelf moet gaan zoeken, dat kan zoveel schelen. Ik voelde me meteen 10x beter zodra ik het huis uit was. Maar ik weet ook dat het niet zo makkelijk is om woonruimte te vinden.
NOFIquote:Op maandag 28 september 2009 16:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Nou het was niet op commando, hij ging vragen over mij stellen en toen kwam het er opeens allemaal uitWat is nofi?
Ik ben gefrustreerd dat ik niet meer kan doen wat ik wil; dagjes weg kunnen niet, maar ook hardlopen enzo wil niet. De bedrijfsarts stelt dat het waarschijnlijk deels daardoor komt dat ik steeds zo'n hoofdpijn heb. Blugh. Ik wil vanalles, maar om vanalles te kunnen moet je vanalles laten, zeg maar [/johan cruijff]. Blugh!
Oh en ik mag geen paracetamol etc meer, dus dat wordt vast ook fijn. Maargoed, anders gaat m'n lever kaduuk en dat wil ik wel voorkomen..
Ik ben druk op zoek naar een ander plekje, maar het wil niet echt vlottenVoor de huurhuizen kom ik schijnbaar niet in aanmerking en de koophuizen zijn te duur. Maargoed, we zoeken gewoon door..
Kijk:quote:Op maandag 28 september 2009 18:21 schreef Totziens het volgende:
Heeft hij 'm er zelf niet uitgepakt dan? Als die tas de hele tijd op zijn kamer heeft gestaan. Of lees ik het verkeerd?
Lijstje:
O: boterham pindakaas
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen kipfilet
T: peer
T: banaan
T: brownie![]()
D: 2 pannenkoeken
Ben jij dat? Joe is cuuuuute!quote:Op maandag 28 september 2009 18:22 schreef shinydiscoball het volgende:
Hai Merel! Fijn dat je het leuk hebt gehad
Echt kut PF! Kun je niet nagaan waar je hem misschien hebt verloren?
Ik ook even egopost: ik heb krullies, die best wel dik zijn. Ik kam me dus iedere ochtend een lamme arm (onder de douche ook nog, anders kan ik het sowieso wel vergeten). Nu denk ik er dus in een ongestelde bui over om het kort te laten knippen. Maar aan de andere kant lijkt een lange bos haar me ook wel weer wat. Wat denken jullie? Het is nu zo.
Lang laten! Veel mooier en je kunt er meer mee. Ook handig op een bad hairday.quote:Op maandag 28 september 2009 18:22 schreef shinydiscoball het volgende:
Hai Merel! Fijn dat je het leuk hebt gehad
Echt kut PF! Kun je niet nagaan waar je hem misschien hebt verloren?
Ik ook even egopost: ik heb krullies, die best wel dik zijn. Ik kam me dus iedere ochtend een lamme arm (onder de douche ook nog, anders kan ik het sowieso wel vergeten). Nu denk ik er dus in een ongestelde bui over om het kort te laten knippen. Maar aan de andere kant lijkt een lange bos haar me ook wel weer wat. Wat denken jullie? Het is nu zo.
Ik kan mij niet voorstellen dat iemand hem uit mijn tas heeft gehaaldquote:Op maandag 28 september 2009 18:34 schreef Totziens het volgende:
Ik ben het helemaal eens met Maria hoor SDB, erg leukMaar ik kan me voorstellen dat het best frustrerend is!
Wat balen zeg PF, hopelijk heb je het gewoon over het hoofd gezien. En anders wordt het een dure 'grap'.
Ik twijfel nogquote:Op maandag 28 september 2009 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, ik heb laarzen gevonden!.
En Syrena, ja, blind bakken is om iets wat langer nodig heeft om gaar te worden, gaar te maken. Maar het zou ook wel iets kunnen zijn wat ik gewoon vertik als ik honger heb..
Het voordeel bij mij is wel dat als het eenmaal goed zit, ik er 2 a 3 dagen geen omkijken naar heb. Tenzij het heel vochtig is in de lucht, dan kroest het alle kanten op.quote:Op maandag 28 september 2009 19:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik zou echt te lui zijn voor krullenMaar ik vind het wel mooi! En bij jouw gezicht staat het ook gewoon awesome. Stijl haar zou maf zijn denk ik!
Je hebt ook kans dat de bodem zompig wordt volgens mij. Als de bodem al enigszins uitgehard is, neemt het misschien minder vocht op ofzo?quote:Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik twijfel nogDe bodem moet 25 minuten blind bakken, dan de vulling eruit en dan nog eens 7 minuten
![]()
En dan met vulling nog eens 25 (wel andere vulling).
Ik heb overigens al gegeten, deze is een test, dan kan ik morgen quiche meenemen naar 't werkmaar ik ben lui.
quote:
Dankjequote:Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef Phaidra het volgende:
SDB, wat een prachtig haar! Niet kortknippen hoor!! Maar ik kan me levendig voorstellen dat je het af en toe helemaal zat bent, ik ben de mijne ook regelmatig zat en dan heb jij nog veel lastiger haar dan ik! Goede shampoo en verzorging kunnen heel veel helpen, misschien je kapper om advies vragen?
Ow. Duur.quote:Op maandag 28 september 2009 19:20 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ik heb mijn haar vorig jaar laten knippen bij Kinki Kappers, en die jongen wist er heel veel vanaf, dus ik denk dat ik volgende week even langsga
Ik vond trouwens een leuke site voor iedereen met (niet helemaal europees) dik en/of krullend haar:
Mixed Chicks
En als ik nu zeg dat je veel gemist hebt en dat we je een hoop te vertellen hebben blijf je dus thuis?quote:Op maandag 28 september 2009 20:46 schreef ColdFeet het volgende:
Nog veel gemist hier, trouwens? Zo niet, dan ga ik met mijn hippe nieuwe yogabroek richting yogales
Wel een leuk weekend?quote:Op maandag 28 september 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben er nog, half. Net gefietst, beetje duf. Druk weekend gehad.
Ik weet niet of het hun wat uitmaakt, maar het is wel goed voor je zelfvertrouwen en zulksquote:Op maandag 28 september 2009 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dan moet je er wel ff smashing uitzien ja
Klinkt als een gezellig weekend!quote:Op maandag 28 september 2009 21:27 schreef Bob. het volgende:
Net 3 dagen vriendinnen te logeren gehad wat neer kwam op veel chips, ijs, wodka en bier.![]()
En ze hebben mijn mooie jurk mee genomen die ik over een maand aan moet, en ik durf niet te kijken of hij nog past.![]()
En nu bijlezen!
Ik zit verdikkeme al anderhalf uur te wachten op de sterke verhalenquote:Op maandag 28 september 2009 20:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En als ik nu zeg dat je veel gemist hebt en dat we je een hoop te vertellen hebben blijf je dus thuis?.
Klinkt goedquote:Op maandag 28 september 2009 13:48 schreef Merel het volgende:
Meisjes! Ik ben er weer! Maar m'n internet is stuk dus ik kon jullie niet gedag zeggen voordat ik op vakantie ging. Vakantie was gewèèèèèldigNu weer aan het werk en honderd dingen te doen, dus ik lees later wel weer bij en dan doe ik ook uitgebreid verslag. Maar dan weten jullie in ieder geval dat ik nog leef!
Ja he! En volgens mij is de festonsteek juist iets wat zelfs niet zo handige naaisters wel redelijk kunnen (of dat hoop ik in ieder gevalquote:Op dinsdag 29 september 2009 08:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat zijn die vilten mobiles gaaf! Tof dat je dat gaat maken Phaidra. Ik zou ook gaan festoneren. Of nou ja, waarschijnlijk zou ik laten doen omdat ik zulke dingen niet kan..
Ik ben net wakker, dat is echt het toppunt van luiheid! Gister met het vriendje naar ikea geweest, en het was 9 uur toen we klaar waren. Daarna maar een burger gehaald bij de burger king, smaakte nergens naar! CF, leuk dat je weer terug bent!quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:30 schreef Chicolate het volgende:
Ik wilde net vragen, ligt iedereen nog in zn nest ofzo?Mn eerste college is uitgevallen, maar toch op tijd eruit want moet straks een opdracht inleveren die nog niet af is. Drukke dag gister, vandaag heerlijk rustig aan doen
.
Jeeej voor DaD(ja mag het nu wel?)
[..]
Klinkt goed![]()
Heimwee?quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:46 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, dat is echt het toppunt van luiheid! Gister met het vriendje naar ikea geweest, en het was 9 uur toen we klaar waren. Daarna maar een burger gehaald bij de burger king, smaakte nergens naar! CF, leuk dat je weer terug bent!
ik ben niet terug in Nederland, op dit moment verblijf ik ongeveer 100 km. over de grens bij jou vandaan, in Bremen. Daar blijf ik tot begin November, en daarna ga ik weer terug naar Zweden, ik moet m'n studie nog afmaken!quote:Op dinsdag 29 september 2009 10:53 schreef Viking84 het volgende:
Hey Nynke, wat ga je nu eigenlijk doen nu je weer terug bent in Nederland? Het is voorlopig wel even gedaan met je buitenlandtrips neem ik aan?.
Niet echt nog, het vriendje is net verhuisd, dus die kon nog wel wat zaken gebruiken. Zodra ik me zo uit bed geslingerd heb ga ik z'n stoel in elkaar zetten...quote:
Voor mij is dit echt weinig, want ik vreet de laatste tijd echt alles wat los en vast zit. Maargoed, voor de tweede dag op rij de duo penotti genegeerd en dat vind ik al heel watquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:29 schreef Phaidra het volgende:
Daph, respect dat je het voor elkaar krijgt om zoveel te blijven eten als je zo moe bent en knallende hoofdpijn hebt!Ik heb in die omstandigheden vaak geen zin meer in eten, maar daaraan toegeven is natuurlijk niet echt gezond. Juist als je ziek bent moet je goed eten, maar mij lukt dat echt nooit
.
Ja, dat wilde ik je al eens vragen, maar was ik vast vergeten. Maar de magere vruchtenyoghurt die je in de supermarkt kan krijgen is inderdaad dieetgewijs niet echt goed. Dus ik neem nu altijd maar optimel, net zo lekkerquote:Op dinsdag 29 september 2009 20:04 schreef Daph_ het volgende:
Nou ja, magere perzikyoghurt? Ik keek op het pak en daar staat dus op "78 kCal/100 ml"Optimel is 35 kCal per 100ml, dus mager kun je dit niet noemen lijkt me
True.. Deze haalt m'n moeder, zelf haal ik optimel yoghurt, kwark en drinkyoghurt. Ik wist alleen niet dat er zoveel in zat, anders had ik "mijn eigen" yoghurt wel genomenquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik je al eens vragen, maar was ik vast vergeten. Maar de magere vruchtenyoghurt die je in de supermarkt kan krijgen is inderdaad dieetgewijs niet echt goed. Dus ik neem nu altijd maar optimel, net zo lekker
Echte suiker of neppe, dat scheelt best wat kcal!quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik je al eens vragen, maar was ik vast vergeten. Maar de magere vruchtenyoghurt die je in de supermarkt kan krijgen is inderdaad dieetgewijs niet echt goed. Dus ik neem nu altijd maar optimel, net zo lekker
Ik vind ze even lekker, dat scheelt. Het liefst heb ik mona pudding/b&j/creme brulee, maarja, dat moet maar nietquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Echte suiker of neppe, dat scheelt best wat kcal!
Ik vind ze allebei goor, dat scheelt nog meer![]()
Hoe was jouw pilatesles? Bij ons was het extreem druk, echt a-relaxedNieuwe semester, dus veel studenten. Niet echt prettig als je elkaar zelfs aanraakt, soms
Ik vind het altijd het fijnst als we maar met z'n vieren of zessen zijn
Ach, het is nog steeds geen ramp hoor. Maar als je het heel vaak of heel veel eet dan kan zoiets ineens best wel veel schelen! Net als cruesli of muesliquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True.. Deze haalt m'n moeder, zelf haal ik optimel yoghurt, kwark en drinkyoghurt. Ik wist alleen niet dat er zoveel in zat, anders had ik "mijn eigen" yoghurt wel genomen
Daarom inderdaad ook.. Iedere ochtend muesli met yoghurt en als ik dan 's avonds als toetje ook nog neem kan het best wat schelen.quote:Op dinsdag 29 september 2009 21:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ach, het is nog steeds geen ramp hoor. Maar als je het heel vaak of heel veel eet dan kan zoiets ineens best wel veel schelen! Net als cruesli of muesli
Er is bij ons alleen dinsdagavond en donderdag om 6 uur les. Balen, want dit semester moet ik net een van m'n vakken geven tijdens de donderdagles, en ben ik dus aangewezen op de veel drukkere les van dinsdagquote:Op dinsdag 29 september 2009 21:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wij zijn met Pilates vaak ook maar met z'n zessen. Ligt aan het tijdstip, de les van half 6 is véél drukker.
En Rome staat ook zó op die van mij!!quote:Op woensdag 30 september 2009 10:10 schreef Phaidra het volgende:
Haha, Co. Maareh, weebee!! Praag staat ook nog wel op mijn lijstje van steden, maar voorlopig zal het er niet van komen denk ik. Ben wel twee jaar geleden op wintersport geweest in Tsjechië, dat vond ik ook wel een aanrader (vooral als je nul ervaring hebt met skieën, want er zijn voornamelijk blauwe en rode pistes).
quote:Op woensdag 30 september 2009 10:35 schreef Syrena het volgende:
Ik wil ook zooooooo graag naar NYIk heb zelfs al een t-shirt waar op staat I
NY
![]()
Nu nog een reisgenootEn geld
In het zwart en strakker en het hartje is van rood glitterspulquote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 12:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even juichen! Net te horen gekregen dat ik een vast contract krijg! Onbepaalde tijd! En een schop naar een hogere salarisschaal!![]()
Wel juichwaardig toch?
ik ben wel in praag, en wel in rome geweest, en ook in Brisbane, Harare, Anchorage, Atlanta en Stockholm...quote:Op woensdag 30 september 2009 10:32 schreef cyclechick het volgende:
Ik ben niet in Praag en niet niet Rome en ook al niet in NYC geweest... Maar wel in Parijs, London, Hong kong en Sydney en Bangkok
Beterschap voor alle zieken!
Ik was gister onverwachts tot half 5 uit en toen was mn portemonnee gejat uit mijn tas, maar ik ben teruggegaan naar de kroeg waar ze hem hebben gevonden, zonder het geld, maar wel met alle pasjes etc er nog in... phieuw, wat was ik blij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |