abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73119342
Het vorige deel: Slank de herfst in # 853 - Met sinasappels

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_73119359
Zo relaxt ben ik niet trouwens, want moet het hele weekend werken. Vanavond wel sushi

Bye!
pi_73119369
tvp!!!
Was even vergeten hoe (uhum) goed ziek zijn is voor je spiegelbeeld, inmiddels 7 (!) kilo kwijt na 2 weken kwakkelen met de gezondheid en de teller staat nu op 72 kilo, ondergewicht met m'n 1.91 meter geloof ik.
Hopelijk gaat het snel over, kan ik weer een beetje op krachten komen en weer iets doen.
  zaterdag 26 september 2009 @ 09:06:45 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73119446
Herft? .
Niet meer actief op Fok!
pi_73119528
LOL sorry ik dacht al er gaat vast wat mis
pi_73119602
Goedemorgen!

Ik heb gisteren wél redelijk netjes gegeten bij de Griek (vooraf champignons gevuld met feta, als hoofdgerecht gestoofd lamsvlees met héérlijke rijst), maar véél te veel gedronken, ik weet ook niet zoveel meer van het feestje daarna (2 witte wijn, 2 rode wijn, 1 irish coffee, 2 ouzo - t valt nog wel mee eigenlijk, maar t was veel door elkaar - dus t effect was er nogal snel).

Lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met special K
L: pitabroodje met mozzarella, tomaat, zwarte olijven en pesto
D: lasagnette

Daarna naar de bios, dus misschien popcorn.
pi_73120122
Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: kliekje groenteomelet
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: paprika met turkse geitenkaas
D: onbekend bietjes, aerdappels, halve gebakken camembert

Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: paprika met turkse geitenkaas
D: onbekend
pi_73120334
@ vikje: mijn spatiebalk van mn laptop is kaput. ik heb gewoon een los usb toetsenbord gekocht. kostte 19 euro. je hebt ook goedkopere. is wel onhandig qua ruimte innemen enzo, maar het tikt zoveel beter. gebruik mn laptop nu als desktop zeg maar... dus t hóeft niet heel duur te zijn. i.e.g. een oplossing tot je aan een neiuwe flaptop toe bent ofzo...

goeiemorgen. ik voel me eindelijk weer een beetje beter. jeej. nu de afwas van 4 dagen afwassen
Kwak
pi_73120644
goedemorgen!

nee, Vik, die film was het niet, ik kan je deze keer zelfs vertellen wat de titel wel was: Kiss the girls

Fijn dat je je wat beter voelt Kwak! Hoe gaat het met eten, heb je de psych nog weer gezien? merk je al ergens verandering in (denk of eetpatroon?)

het lukt me maar niet om wat kilo's af te vallen, dus ga proberen het wat radicaler te doen.
Vanaf deze week is de buitentraining afgelopen (te vroeg donker) dus ga ik de sportschool meer in --> spinning EN fitness! en in het weekend blijf ik hopelijk nog wel buiten fietsen. En terug naar max 2x per week alcohol, want dat was de laatste tijd vaak het dubbele...

Vandaag:

O; brinta
S: wielrennen (met 2 energiereepjes op zak en vitargo in bidon)
L: 2 boterhammen met kaas/appelstroop
D: iets uitgebreids koken: --> thaise groene curry met witte rijst
T: biertje tijdens eten, misschien de stad nog in en dan rode wijn

volgens de Kcal teller zijn dat bij elkaar bijna 2500 Kcal maar met 3 uurtjes fietsen verbrand ik ook wel tussen de 1200 en 1500, dus dan is het wel oke

[ Bericht 22% gewijzigd door cyclechick op 26-09-2009 11:58:36 ]
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  zaterdag 26 september 2009 @ 10:57:04 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73120687
Beterschaap, lastpost! *aai*

Grieks eten
Ik heb gisteren tortillas gegeten met lots of gehakt/ui/mais/avocadoprut/tomaat aanrader!

Ik zit er trouwens aan te denken om nep-uggs te halen die verdacht veel hierop lijken, maar dan donkerbruin:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze lijken me zo comfy en warm en stevig
En volgens mij vindt vriendje ze bruut lelijk
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 26 september 2009 @ 11:46:24 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73121362
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 10:29 schreef kwakz0r het volgende:
@ vikje: mijn spatiebalk van mn laptop is kaput. ik heb gewoon een los usb toetsenbord gekocht. kostte 19 euro. je hebt ook goedkopere. is wel onhandig qua ruimte innemen enzo, maar het tikt zoveel beter. gebruik mn laptop nu als desktop zeg maar... dus t hóeft niet heel duur te zijn. i.e.g. een oplossing tot je aan een neiuwe flaptop toe bent ofzo...

goeiemorgen. ik voel me eindelijk weer een beetje beter. jeej. nu de afwas van 4 dagen afwassen
Gebruik nu ook USB toetsenbord idd en moet er nog even een muis aan koppelen, want nu moet ik toch steeds vooroverbuigen als ik wil muizen . En een gewoon toetsenbord maakt zoveel herrie .
Niet meer actief op Fok!
pi_73121876
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 11:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Gebruik nu ook USB toetsenbord idd en moet er nog even een muis aan koppelen, want nu moet ik toch steeds vooroverbuigen als ik wil muizen . En een gewoon toetsenbord maakt zoveel herrie .
Bij de Action hebben ze goeikope USB-muizen! Als je nog een poort vrij hebt anders moet je ook nog een hubje kaufen.

De Zumba was weer lekker, ik merk echt dat ik vorige week ziek was en deze week niet. Heb gewoon alles mee kunnen doen, geen zwarte vlekken voor m'n ogen enzo.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zaterdag 26 september 2009 @ 12:40:31 #13
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73122333
Jeuj, Syrena toch aan de Zumba! Fijn he, als alles zo lekker gesmeerd gaat

Ik was nog helemaal verguld omdat een mevrouw uit mijn les tegen me zij dat ik het zo goed kon *ego-boost*
pi_73122440
TVP!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73125108
Hallo . Gisteren oppassen op 6 kinderen (druk!), daarna verjaardag en vandaag uitslapen want ik was gesloopt . Nog even langs V&D geweest, ik heb nu een superwarme en zachte badjas .

@Maria: je zou ze alleen al moeten kopen omdat vriendje ze lelijk vindt .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? zaterdag 26 september 2009 @ 16:16:34 #16
70532 loveli
N
pi_73127080
Tvp, hoewel ik volgens de titel niet in dit topic mag posten. Vandaag het equivalent van 4 uur krachtsport gewerkt, morgen weer zoiets en er staat een bos in de planning.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 26 september 2009 @ 16:17:52 #17
70532 loveli
N
pi_73127103
Wat betreft Uggs: eens met vriendje van Maria. Zijn er geen mooiere warme, comfy, stevige laarzen?
crap in = crap out
pi_73127279
Ik heb de 5000 km op mijn teller gehaald!! rondje van 70 km gedaan, iets minder dan gepland, maar wel erg lekker!

Lijstje wordt anders:

O; brinta
S: wielrennen (met 2 energiereepjes op zak en vitargo in bidon) --> 1 reepje op en halve portie vitargo
L: 2 boterhammen met kaas/appelstroop
D: iets uitgebreids koken: --> thaise groene curry met witte rijst bij paps en mams eten
T: biertje tijdens eten, misschien de stad nog in en dan rode wijn
pi_73127295
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:16 schreef loveli het volgende:
Tvp, hoewel ik volgens de titel niet in dit topic mag posten. Vandaag het equivalent van 4 uur krachtsport gewerkt, morgen weer zoiets en er staat een bos in de planning.
4 uur Wat heb je allemaal gedaan dan!

het bos is heerlijk nu, ik ben er net doorheen gefietst zeker een aanrader!
  Vis een optie? zaterdag 26 september 2009 @ 16:36:20 #20
70532 loveli
N
pi_73127474
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:27 schreef cyclechick het volgende:

[..]

4 uur Wat heb je allemaal gedaan dan!

het bos is heerlijk nu, ik ben er net doorheen gefietst zeker een aanrader!
Op m'n werk met zware dingen aan het sjouwen geweest
Door welk bos fiets jij? Ik kan wel tips gebruiken waar het goed wandelen is. Mijn planning is om op de motor het bos in te gaan en dan te lopen tot het (helaas) tijd is om te werken.
crap in = crap out
pi_73127672
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:36 schreef loveli het volgende:

[..]

Op m'n werk met zware dingen aan het sjouwen geweest
Door welk bos fiets jij? Ik kan wel tips gebruiken waar het goed wandelen is. Mijn planning is om op de motor het bos in te gaan en dan te lopen tot het (helaas) tijd is om te werken.
Ik ben in de buurt van zeist, doorn, leersum, amerongen geweest,. daar is het wel fijn altijd!

Veel plezier!
  zaterdag 26 september 2009 @ 17:39:40 #22
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73128975
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 16:17 schreef loveli het volgende:
Wat betreft Uggs: eens met vriendje van Maria. Zijn er geen mooiere warme, comfy, stevige laarzen?
Hij vond ze niet eens echt lelijk Hij vond ze zelfs wel leuk staan Maar ze hadden ze niet in mijn maat (39 was net wat ruim en volgens de mevrouw loop je ze ook ontzettend uit)

Ik ben wel een beetje lastig als het om schoeisel gaat. Veel criteria, wil ik ze daadwerkelijk ECHT dragen.

- Geen puntige of semi-puntige neuzen, liefst rond
- Geen hoge hakken, want dan ga ik op m'n plaat
- Niet te strak, niet te los (ik heb maat 38,5 geloof ik )
- Moet er lekker stevig op kunnen lopen (kutte balans)
- Stevige zolen, want mn laarsjes (nette laarsjes!) van vorig jaar daar voel ik nu al alle straatstenen door.
- En ik vergeet vast nog wel wat dingen
pi_73130047
Ik stel dezelfde eisen aan schoenen, Maria. . Laatst zag ik ergens prachtige laarzen, maar toen heb ik ze niet gekocht omdat ik dacht ze in Groningen wel te kunnen halen, maar hier hebben ze ze niet. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73130168

Zelfs hier zijn de blauwe kutwezentjes al zie ik.
pi_73130402
Wat zijn blauwe kutwezentjes?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')