SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze lijken me zo comfy en warm en stevig![]()
En volgens mij vindt vriendje ze bruut lelijk
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Gebruik nu ook USB toetsenbord idd en moet er nog even een muis aan koppelen, want nu moet ik toch steeds vooroverbuigen als ik wil muizenquote:Op zaterdag 26 september 2009 10:29 schreef kwakz0r het volgende:
@ vikje: mijn spatiebalk van mn laptop is kaput. ik heb gewoon een los usb toetsenbord gekocht. kostte 19 euro. je hebt ook goedkopere. is wel onhandig qua ruimte innemen enzo, maar het tikt zoveel beter. gebruik mn laptop nu als desktop zeg maar... dus t hóeft niet heel duur te zijn. i.e.g. een oplossing tot je aan een neiuwe flaptop toe bent ofzo...
goeiemorgen. ik voel me eindelijk weer een beetje beter. jeej. nu de afwas van 4 dagen afwassen
Bij de Action hebben ze goeikope USB-muizen! Als je nog een poort vrij hebtquote:Op zaterdag 26 september 2009 11:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gebruik nu ook USB toetsenbord idd en moet er nog even een muis aan koppelen, want nu moet ik toch steeds vooroverbuigen als ik wil muizen. En een gewoon toetsenbord maakt zoveel herrie
.
4 uurquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:16 schreef loveli het volgende:
Tvp, hoewel ik volgens de titel niet in dit topic mag posten. Vandaag het equivalent van 4 uur krachtsport gewerkt, morgen weer zoiets en er staat een bos in de planning.
Op m'n werk met zware dingen aan het sjouwen geweestquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:27 schreef cyclechick het volgende:
[..]
4 uurWat heb je allemaal gedaan dan!
het bos is heerlijk nu, ik ben er net doorheen gefietstzeker een aanrader!
Ik ben in de buurt van zeist, doorn, leersum, amerongen geweest,. daar is het wel fijn altijd!quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:36 schreef loveli het volgende:
[..]
Op m'n werk met zware dingen aan het sjouwen geweest![]()
Door welk bos fiets jij? Ik kan wel tips gebruiken waar het goed wandelen is. Mijn planning is om op de motor het bos in te gaan en dan te lopen tot het (helaas) tijd is om te werken.
Hij vond ze niet eens echt lelijkquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:17 schreef loveli het volgende:
Wat betreft Uggs: eens met vriendje van Maria. Zijn er geen mooiere warme, comfy, stevige laarzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |