abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73192843
WB ColfdFeet, klinkt als een topvakantie! New York lijkt me ook echt zo geweldig!

SDB, wat een cutie ben jij Haar absoluut niet afknippen!

Mijn lijstje pour today:

O: optimel peer yoghurt met een heel klein beetje muesli
T: boterham achterham
T: cup a soup, pruim
L: pistoletje filet americain
T: peer
D: ovenschotel met (mager) rundergehakt, uitjes, spinazie en aardappelpuree (zo lekker )
T: warme choco (zo'n spoon full of chocolate dingie) + een klein bakje pepernoten
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73192875
Ook Merel WB, leuk dat je er weer bent

Gave laarzen trouwens DaD. Dat afzakkerige vind ik leuk!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73193167
Ja hee, is iedereen nu ineens weg?

Ik ga over een kwartiertje lekker in mijn bed liggen met een boek denk ik!
  maandag 28 september 2009 @ 21:15:42 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73193208
Ik ben er nog, half. Net gefietst, beetje duf. Druk weekend gehad.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73193349
Ik ben er ook nog, maar ik ga zo een berg afwas en andere rommel wegwerken en dan lekker met een kop koffie (decaf) op de bank hangen.

Mijn uiteindelijke, dubieuze lijstje:
O: halve portie Brinta
T: cappuccino in de trein
T: kroketbroodje
L: snee brood met leverworst, wortel, cherrytomaatjes
T: 1 snee brood met leverworst, 1 met pindakaas
D: 2 grote wraps met tomaat, kidneybonen, crème fraîche en een beetje kaas
T: koffie met melk
Are you pondering what I'm pondering?
pi_73193423
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben er nog, half. Net gefietst, beetje duf. Druk weekend gehad.
Wel een leuk weekend?

Ik ga zo ook gewoon m'n nest in heurrr, morgen belangrijk gesprek dus ik wil fris en fruitig voor de dag komen
  maandag 28 september 2009 @ 21:21:47 #182
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73193498
Ja hoor, vader is jarig vandaag en vierde het dit weekend. En nog even op kraamvisite in Nijmegen . Ritje daarheen was wel relaxed, cabrio van m'n moeder mee .

Wat heb je voor gesprek?!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73193576
Oeh, gaaf, cabrio

Contractverlenging, en ik moet heel veel (belangrijke) dingen bespreken. Want het kan nog beter allemaal
  maandag 28 september 2009 @ 21:24:46 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73193638
Ja, dan moet je er wel ff smashing uitzien ja
pi_73193706
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dan moet je er wel ff smashing uitzien ja
Ik weet niet of het hun wat uitmaakt, maar het is wel goed voor je zelfvertrouwen en zulks Al een outfit uitgezocht die er leuk uitziet, lekker zit en alles camoufleert Hoef ik me daar ook niet meer druk over te maken
  maandag 28 september 2009 @ 21:27:12 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73193742
Slim

Succes dan! Ik ga douchen en ook vroeg m'n nest in .
pi_73193753
Net 3 dagen vriendinnen te logeren gehad wat neer kwam op veel chips, ijs, wodka en bier.
En ze hebben mijn mooie jurk mee genomen die ik over een maand aan moet, en ik durf niet te kijken of hij nog past.

En nu bijlezen!
pi_73193935
quote:
Op maandag 28 september 2009 21:27 schreef Bob. het volgende:
Net 3 dagen vriendinnen te logeren gehad wat neer kwam op veel chips, ijs, wodka en bier.
En ze hebben mijn mooie jurk mee genomen die ik over een maand aan moet, en ik durf niet te kijken of hij nog past.

En nu bijlezen!
Klinkt als een gezellig weekend!

Ik duik mijn bed in met een boek en daarna lekker vroeg slapen! Trusten iedereen!
pi_73194282
Trusten XM en Goodbye! Sweet dreams!

Ik ben gezwicht voor de overheerlijke bonbons die we hebben gekocht dit weekend.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73195333
Oke, zo ongeveer bijgelezen, maar ik ben natuurlijk weer vergeten wat ik wilde zeggen.

Behalve voor Shinydiscoball: is het probleem alleen dat het borstelen zo lastig is? Want misschien moet je het dan gewoon niet borstelen? Mijn zus heeft ook heel erg dik en krullend haar en dat is gewoon niet te borstelen, dus dat doet ze ook niet meer. En zij heeft het nu ook kort geknipt, en dat vind ik zo zonde, ik zou een moord doen voor lang krullend haar.

En succes voor DaD, wat rot die onzekerheid over je huis.
pi_73196220
quote:
Op maandag 28 september 2009 20:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En als ik nu zeg dat je veel gemist hebt en dat we je een hoop te vertellen hebben blijf je dus thuis? .
Ik zit verdikkeme al anderhalf uur te wachten op de sterke verhalen

Ik viel dus echt bijna in slaap bij yoga Iedere keer als je moest ontspannen, begon ik te snoozen Goed, bedtijd voor mij! Enne, Bob: gewoon een paar rondjes extra rennen en tegen de tijd dat je die jurk aanmoet braaf aan de kruidenthee en weg van de carbs, is je buik net wat platter
  Vis een optie? maandag 28 september 2009 @ 22:58:54 #192
70532 loveli
N
pi_73197466
CF, welkom terug! Wat betreft de sterke verhalen, ik denk dat jij ze moet vertellen.
crap in = crap out
  maandag 28 september 2009 @ 23:48:41 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73199233
Welkom terug, CFert! Hardlopen in Central Park, hoe stoer! Ben trots op je dat je in je vakantie nog sportief geweest bent!

Ik ben terug van Zumba en was gelukkig niet de enige die daadwerkelijk verkleed was Merendeel van mijn lesje had wel iets van een cowboyhoed of boerenzakdoek ofzo! Note to self: sporten in een legging is GEEN goed idee. Warm! Aaah. Ik had aan: bandje om mn hoofd, veer in mn haar, indianenoorbellen (van die grote hangende), indianenketting met dondervogel, armbandjes, wit mouwloos tuniekje, zwarte legging, blauwe lamasokken. Dusss. Volgende les doe ik wel cowboyhoed + sieraadjes, net zo makkelijk
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 28 september 2009 @ 23:51:04 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73199310
Oh en eigenlijk moest dat een 'baai-ik-ga-slapen'-post worden, maar dat was ik vergeten

Dus bij deze, baai! Ik ga slapen!

Trusten!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 29 september 2009 @ 08:28:47 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73202030
Goeiemorgen .

Vrij vandaag!

En ik mag me gaan storten op tekstverklaring, want ik moet dodag de hoofdgedachte etc van een proefexamen bespreken met de lln . O joy! . Best leuk hoor, daar niet van, maar ik vind tekstverklaring zo'n ongrijpbaar iets. Maar daar moet ik gewoon zelf ook nog in oefenen.
Niet meer actief op Fok!
pi_73202047
Goedemorgen!

De nieuwe huisbaas heeft gisteravond nog gebeld, en we mogen er komen wonen, hij gaat dus gewoon weer verhuren, hij wil alleen eerst even kennismaken. Dus dat gaan we binnenkort nog even doen, maar ik ga wel vast onze huur opzeggen met een kleine onder voorbehoud erbij.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73202054
Ik wilde net vragen, ligt iedereen nog in zn nest ofzo? Mn eerste college is uitgevallen, maar toch op tijd eruit want moet straks een opdracht inleveren die nog niet af is. Drukke dag gister, vandaag heerlijk rustig aan doen .

Jeeej voor DaD (ja mag het nu wel?)
quote:
Op maandag 28 september 2009 13:48 schreef Merel het volgende:
Meisjes! Ik ben er weer! Maar m'n internet is stuk dus ik kon jullie niet gedag zeggen voordat ik op vakantie ging. Vakantie was gewèèèèèldig Nu weer aan het werk en honderd dingen te doen, dus ik lees later wel weer bij en dan doe ik ook uitgebreid verslag. Maar dan weten jullie in ieder geval dat ik nog leef!
Klinkt goed
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73202111
Bijgelezen!

Welkom terug Merel (waar ben je nu uiteindelijk geweest??) en CF! Wat klinkt 't gaaf!

Wat zijn die vilten mobiles gaaf! Tof dat je dat gaat maken Phaidra. Ik zou ook gaan festoneren. Of nou ja, waarschijnlijk zou ik laten doen omdat ik zulke dingen niet kan. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 29 september 2009 @ 08:56:36 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73202348
Fijn DaD! .
Niet meer actief op Fok!
pi_73202376
Goedemorgen.

Welkom terug CF.

Fijn dat je de huisbaas eindelijk te pakken hebt gekregen DaD.
Die onzekerheid was maar niks natuurlijk.

Planning voor vandaag: Resultaat van gisteren
O: omelet van twee eieren en een berg champs
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: paprika met turkse geitenkaas
D: kapucijners, gebakken uitje, appelcompote en aerpelpuree

Planning voor vandaag:
O: kliekje aerpelpuree, kapucijners en appelcompote
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: paprika met turkse geitenkaas
D: burrito's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties