quote:Op woensdag 30 september 2009 14:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben wel in praag, en wel in rome geweest, en ook in Brisbane, Harare, Anchorage, Atlanta en Stockholm...
[/patser]...even verder lezen, en dan lunchen...
Ja toch? Of vergis ik me?quote:Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef Syrena het volgende:
Feli XM!!
Merel, er is dus een nieuwe PP?Zo eventjes eens zoeken dan.
Dat is morgen hequote:Op woensdag 30 september 2009 14:31 schreef Merel het volgende:
Oh wacht, 1 oktober pas, noujazegMaar dan heb ik dus meer tijd om te internetten
Tsja dat zogenaamde romantische vind ik er zo dik bovenop gelegd.quote:Op woensdag 30 september 2009 15:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wie boeit het hoe ver je gaat, zou ik zeggenIk vind landen in Europa ook boeiend zat hoor!
![]()
Mja, SDB, het is een soort 'hunky-folks-galore' in romantic action to make teenage girls swoon. Zoiets. Best vermakelijk! Ik moet eerlijk zeggen dat ik sommige fragmenten van een vd boeken heb gelezen en daarvan had ik meer zoiets van "", maar misschien moet ik ze maar eerst lezen en dan judgen
*jaloers*quote:Op woensdag 30 september 2009 10:05 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!
Beterschap aan de zieken, het heerst geloof ik wel he!![]()
Ik mag echt echt niet verkouden worden, ik moet volgende week het vliegtuig in en dat is normaal gesproken al pijnlijk, maar als ik ook nog verkouden ben, is het echt the hell![]()
Nynke, spannend zo'n test, Duits vind ik best wel moeilijk. Verstaan gaat op zich wel, maar bij spreken vergeet ik altijd alle naamvallen en uitgangen. Succes!!
Gisteravond was er een voorlichtingsavond voor de Rome-reis en heb ik kennis gemaakt met alle leerlingen. Volgens mij hebben we wel een leuke groep, en het kennisniveau lag ook wel iets hoger dan ik verwacht had. Het is ook de bedoeling dat ik op sommige plaatsen alleen een (kleiner) groepje leid, bijvoorbeeld in Pompei, best wel spannend. Maar ik heb er voornamelijk heel veel zin in![]()
!
Rome
Nee, daar is onze keuken te klein voor. Twee is wel de max en m'n huisgenoot stond er al met z'n vriendin.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:32 schreef P.F het volgende:
DaD, kan je niet samen/tegelijk koken?!!
Jij woont toch met je beste vriendin en je vriendje in 1 huis? Of ook nog met hem?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat klinkt dat tof Merel! (Behalve de afgronden dan.) Mag ik ook een pm met foto's?
[..]
Nee, daar is onze keuken te klein voor. Twee is wel de max en m'n huisgenoot stond er al met z'n vriendin.
Ook nog met hem ja, en zijn vriendin woont hier ook zo'n beetje.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Jij woont toch met je beste vriendin en je vriendje in 1 huis? Of ook nog met hem?
Ah ok, dat snapte ik ook niet helemaal.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ook nog met hem ja, en zijn vriendin woont hier ook zo'n beetje.
Ik ga vanavond! Vriendlief wil de kitchen aid mixer kopen.... Hij zeurt er al 3 jaar over en nu (nou ja, over 2 maanden) hebben we eindelijk een keuken waar 'ie in past. Dus vooruit dan maar. Ik had ook graag wat kleding willen kijken, maar ik zag gister dat mijn saldo dat ab-so-luut niet toe laatquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:32 schreef Merel het volgende:
Goeiemorgen! Ik heb me net in De Bijenkorf begeven (Dol Dwaze Dagen) en ik heb het overleefd!
Ik vind het vaak wel meevallen. Als ik niet echt iets zie wat ik wil hebben, ga ik ook niet, maar met een doel vind ik het niet zo erg. Gewoon recht op je doel af en weer wegwezen. En ik vind de drukte vaak wel meevallenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mijd de DDD echt. Word echt agressief van dat soort menigtes.
Ja dat dus!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:54 schreef cyclechick het volgende:
nog![]()
voor XM, super dat je een vast contract heb gekregen zeg!
Ja dat dus ook nogquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja dat dus!!![]()
En mini, gefeliciteerd met je zus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Phaidra op 01-10-2009 11:41:01 ]Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:35 schreef Phaidra het volgende:
Maar even onder een spoiler, wel zo netjes. Ik ben een beetje van slag, hoewel ik 'm niet eens zo heel goed ken.Inderdaad heftig! En dan ook nog buiten zijn schuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
wowquote:Op woensdag 30 september 2009 19:57 schreef Merel het volgende:
Okeeeee, daar komt het vakantieverslag dan
De vrijdagavond voor m'n vertrek kreeg ik een mailtje met daarin alleen een digitaal treinticket naar Leiden. Dus ik de volgende dag naar Leiden, waar ik werd opgewacht door iemand van het reisbureau. Die gaf me een envelop en wees me verder naar de NS-bus richting Schiphol. In de bus mocht ik de envelop pas openmaken. Spannend!In de envelop bleek een ticket te zitten naar... Turkije! Maar verder wist ik nog steeds niet wat me te wachten stond, want de volgende envelop mocht pas open in het vliegtuig.
Ik heb m'n nieuwsgierigheid netjes in bedwang gehouden tot in het vliegtuig (ja echt!) en daar pas de envelop opengemaakt. Daar stond alleen nog maar in dat ik iets zou gaan doen in Lycië, een gebied aan de zuidkust van Turkije. Ik zou van het vliegveld opgehaald worden en daarna mocht de volgende envelop pas open.
Uiteindelijk bleek dat de eerste week van m'n vakantie een landrovertocht zou zijn. Supergaaf! Met nog drie anderen van mijn leeftijd onder leiding van een enorm toffe reisleider door het berglandschap crossen, over allemaal enge weggetjes langs diepe afgronden. Elke nacht ergens anders overnachten, elke dag hele leuke actviteiten. Ik heb geslapen in een tentje, in een blokhut, in een hotel, zelfs in een boomhut! En overdag gingen we hiken, canyonen, kanoën, paragliden, naar de hamam... Echt enorm geweldig superleuk allemaal
Wat ik in week twee zou doen was toen nog geheim, maar dat bleek uiteindelijk een cruise met zo'n Turks zeilschip te zijn. Ook hartstikke leuk, maar de eerste week was zo geweldig dat daar eigenlijk niets tegenop kon. Waar de eerste week nog superactief was, was de tweede week vooral bedoeld om te relaxen. Ik heb dus niet veel meer gedaan dan zonnen en boekjes lezen en dutjes doen op het dekDit was ook met ander gezelschap, oudere mensen, maar op zich prima om een weekje mee door te komen. En toen had ik nog een laatste envelop met m'n ticket terug, maar die heb ik pas helemaal op het einde opengemaakt natuurlijk
Uiteindelijk werd ik op Schiphol weer opgewacht door iemand voor het reisbureau, die me zelfs helemaal heeft thuisgebracht! Supergoede service dus. Ik denk dat ik volgend jaar misschien wel weer zo'n verrassingreis ga doen, want het was echt heel leuk georganiseerd. En ik denk ook echt dat ik nog eens terugga naar dit gebied in Turkije, want het is zoooooo mooi!
Nou goed, dit is de zo veel mogelijk beknopte versie van het verhaal, ik kan er nog veel meer over vertellen maar dat wordt te veel leeswerkConclusie: het was geweldig!! En wie nieuwsgierig is naar foto's mag PM'en
Maar even onder een spoiler, wel zo netjes. Ik ben een beetje van slag, hoewel ik 'm niet eens zo heel goed ken.da's mooi klote..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte ook aan hem met het herstel.. hoop het nooit mee te maken
Ja doei.
Ik had iets specifieks nodig, ik wist waar het lag, en de rij was kort, dat scheeltquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mijd de DDD echt. Word echt agressief van dat soort menigtes.
Maar even onder een spoiler, wel zo netjes. Ik ben een beetje van slag, hoewel ik 'm niet eens zo heel goed ken.Zo ja heftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mijn werk zit er weer op voor deze week, klas was vandaag onrustig en rommelig (glaswerk stop je niet in je mond, en je gaat er ook niet uit eten) maar het is nu iig voorbij. Uiteindelijk hebben de meeste groepen wel wat uitgevoerd en zijn ze echt ergens gekomen. Nu mijn huiswerk maken en dan kan ik dit weekend wat afspraken die ik eerder heb gemaakt nakomen.
@Viking: je leert het vast nog wel, hoe je om moet gaan met dit soort situaties.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Niet zoveel keus als hier..ik had een vrij slecht uitgeruste keuken tot m'n beschikking, dus kon niet uitgebreid koken, en snoepgoed dat er was was of niet te eten, of ontzettend duur (lees 6 dollar voor een zak met mini-marsjes..)...Dus ik heb daar vooral heel gezond gegeten. En nu heb ik inderdaad het idee dat ik het allemaal moet inhalen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef Merel het volgende:
Hoe was het eten in Zimbabwe eigenlijk Nynke? Kan me wel voorstellen dat je verschrikkelijk trek hebt in al dat vertrouwse Europese snoepgoed
Als je daar zo gezond hebt gegeten kun je nu vast wel wat snoep hebben hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:52 schreef AKnynke het volgende:
Niet zoveel keus als hier..ik had een vrij slecht uitgeruste keuken tot m'n beschikking, dus kon niet uitgebreid koken, en snoepgoed dat er was was of niet te eten, of ontzettend duur (lees 6 dollar voor een zak met mini-marsjes..)...Dus ik heb daar vooral heel gezond gegeten. En nu heb ik inderdaad het idee dat ik het allemaal moet inhalen...
Ja dat ja, ik durf eigenlijk niet te hopen dat het goed gaat, maar stiekem hoop ik er natuurlijk wel op en wacht ik wel. Ik krijg de kriebels van 'mquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:36 schreef cyclechick het volgende:
Vervelend inderdaad, Merel, dat jullie even geen tijd voor elkaar kunnen maken. Ik zou denk ik ook wel wachten, en ondertussen hem in gedachten al 100x opgeven![]()
Scherp hoor!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:46 schreef Merel het volgende:
Hey maar bij Cycle lijkt het de laatste tijd ook rustig op liefdesgebied!Of heb je nog sappige verhalen?
Vriendinnetje van mij heeft 'm die naam gegeven, omdat we het over yoga/meditatie etc hadden toen we elkaar ontmoetten (op de verjaardag van een anderen vriendin, die wij allebei kennen)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
Mr mindfullness? Dat klinkt zeer intrigerend!!
Drukke dag vandaagBeetje veel gegeten
O: spinazie, twee eitjes
T: handje walnoten
L: bakje sobanoedelsoep met een berg groenten en wat kip&ei
T: stukje slanke kardemomcake
T: appel
S: pilates
T: twee bio-maisstroopsnoepjes
D: volkorenbol met kroket
T: nog een stukje cake
Meh, wat ben ik saai, momenteel
Dat is ook duidelijk te zien op je recente foto's hoor, dat je bovenlijf veel slanker is!! Veel succes vandaag!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 07:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik had trouwens altijd het idee dat mijn bovenlijf niet afslankt, maar ik heb een jas waar ik tot voor kort eigenlijk alleen een t-shirt onder kon dragen en dan kreeg ik hem nét dicht. Gisteren had ik die jas aan met een hoodie eronder en hij ging gemakkelijk dicht en zat ook niet strak ofzo!.
oh, en dat dacht ik ook van de foto's van CF!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat is ook duidelijk te zien op je recente foto's hoor, dat je bovenlijf veel slanker is!! Veel succes vandaag!
Wij nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:19 schreef AKnynke het volgende:
zeg CF, nu heb ik de foto van jou met de foamvinger gezien!
Nope, ik voelde er niets van. Maar dan ook echt niets. Nu voel ik het een heel klein beetje aan 1 arm. Wat is het voor concert vanavond??quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:14 schreef Bob. het volgende:
Blugh, inentingen.Deed het zeer Conleche? De vorige keer bij mij ging het helemaal bloeden en heb ik een enorme blauwe plek gehad een paar weken. Wel slim dat je ze toch hebt gehaald!
Lijstje:
O: 2x knäckebröd (1 met eiersalade, een met light brie) + 250 ml magere yoghurt
T: Eitje
L: 2x knäckebröd met light brie
T: Druiven
D: Iets met rijst?
En misschien 's avonds nog bier, al wéét ik dat ik eigenlijk niet zou moeten gaan. Want het is een concert ergens buiten, en ik ben al extreem verkouden en ik heb nog geen winterjas en het is hier ijskoud. Oh en ik heb maandag tentamen maandag waar ik nog nauwelijks voor heb geleerd. Maar ik ben 's werelds slechtste nee zegger.En Barack Obama en Oprah Winfrey schijnen te komen.
Al weet ik niet of ze ook echt even komen zwaaien daar, of dat ze alleen in Kopenhagen zijn.
Dat las ik in eerste instantie, seriously!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Komrij vandaag op het werk! Ziet er picobello uit, met nieuwe laarzen![]()
Nu weer verder stressen
Whehehe!! Vooral dequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat las ik in eerste instantie, seriously!
Ik heb nu nog een blauwe plek zo groot als een ei, daar waar ze vorige week vrijdag bloed geprikt hebben om te kijken of ik Malaria zou hebben...Hoe ouder ik wordquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:14 schreef Bob. het volgende:
Blugh, inentingen.Deed het zeer Conleche? De vorige keer bij mij ging het helemaal bloeden en heb ik een enorme blauwe plek gehad een paar weken. Wel slim dat je ze toch hebt gehaald!
Lijstje:
O: 2x knäckebröd (1 met eiersalade, een met light brie) + 250 ml magere yoghurt
T: Eitje
L: 2x knäckebröd met light brie
T: Druiven
D: Iets met rijst?
En misschien 's avonds nog bier, al wéét ik dat ik eigenlijk niet zou moeten gaan. Want het is een concert ergens buiten, en ik ben al extreem verkouden en ik heb nog geen winterjas en het is hier ijskoud. Oh en ik heb maandag tentamen maandag waar ik nog nauwelijks voor heb geleerd. Maar ik ben 's werelds slechtste nee zegger.En Barack Obama en Oprah Winfrey schijnen te komen.
Al weet ik niet of ze ook echt even komen zwaaien daar, of dat ze alleen in Kopenhagen zijn.
Ja, ik dacht echt WTFOMGBBQ!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehe!! Vooral deis dan nogal opmerkelijk!!
[ afbeelding ]
Oeh wat voor taart? Foto maken van het resultaat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga eindelijk weer eens een taart decoreren dit weekend!. Het kapsel staat nu in de oven.
Met ballonnen en vlaggetjes voor de verjaardagen van m'n neefje en nichtje. Als ik er tevreden over ben komt er wel een foto.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh wat voor taart? Foto maken van het resultaat?
Zoooo herkenbaar! (en evenzooo nutteloos)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb even een baaah-moment ivm terugdenken aan stomme dingen van vroegahr![]()
Zooo waar!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Zoooo herkenbaar! (en evenzooo nutteloos)
Da's heul weinig calorieen!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Haai, lekker gewandeld! Wil allemaal precies tussen de buien door en ik heb de hometrainer onder het stof vandaan gehaald.
Dus morgen wordt het opstaan, broodje eten, een hele aflevering van popstars fietsen, dan beetje opdrogen, douche schoonmaken, douchen..
Lijst:
O/L: 2 broodjes met lever en een salade van gemixte sla, gekookt ei, tomaat, komkommer, paprika en rosbief.
T: appel
S: anderhalf uur wandelen
T: beschuitje met jam
D: Gegrilde kogelbiefstuk met gegrilde ui, paprika en knoflook, met daarbij gekookte spruitjes
Mhoh, komt nog wat biertjes bijquote:
Ahw arme Mariaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb wel de hele tijd zin in dingen als gebak en koekies enzo!![]()
Ik heb even een baaah-moment ivm terugdenken aan stomme dingen van vroegahrDus deze dramalama gaat haar in de wind gooien en richting het winkelcentrum!
Ofzo!
Syrena: zien, als het geverfd is!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:41 schreef conleche het volgende:
Pindakaas.....ik heb vandaag al 3 eetlepels zo uit de pot gesnoeptEn ik heb sws meer trek.
Dat terwijl mevrouw nooit bereikbaar is en mij ook nooit terugbelt maar me altijd afscheept met mailtjes. Kutwijf.quote:Ik had een terugbelverzoek gekregen van je vriend, hier ga ik dus niet op reageren. Jij bent onze huurster en je moet zelf persoonlijk contact opnemen.
Ik ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat las ik in eerste instantie, seriously!
Mooi zoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Vandaag ging het alweer beter dan gisteren. Ik heb die klas van gisteren (voorlopig?) ook niet meer en ik krijg er één of twee brugklassen bij. En ik heb nu een min of meer vast schema, zodat ik beter weet waar ik aan toe ben. Jippie!. Nu even bijlezen
.
Ja! Al had ik het verband met de herfst nog niet gelegd. Maar ik zat op de fiets naar huis en ik dacht: hmm ik heb zo'n zin in chocola! En dus fietste ik na school langs de supermarktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:12 schreef loveli het volgende:
Hebben jullie ook cravings nu het herfst wordt? Ik sta op en denk meteen aan chocola. Aan de andere kant, gisteren stond ik in de winkel met een doos bonbons in m'n handen en toen verging me de lust. Heel vreemd.
wtfquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:10 schreef Ewelina het volgende:
Echt.. mijn woningbouw...
Ik had gevraagd of ene mevrouw *** mijn vriend terug kon bellen, omdat ik vandaag niet bereikbaar was. Afrekening servicekosten. Krijg ik een mailtje:
[..]
Dat terwijl mevrouw nooit bereikbaar is en mij ook nooit terugbelt maar me altijd afscheept met mailtjes. Kutwijf.![]()
Zuchtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:10 schreef Ewelina het volgende:
Echt.. mijn woningbouw...
Ik had gevraagd of ene mevrouw *** mijn vriend terug kon bellen, omdat ik vandaag niet bereikbaar was. Afrekening servicekosten. Krijg ik een mailtje:
[..]
Dat terwijl mevrouw nooit bereikbaar is en mij ook nooit terugbelt maar me altijd afscheept met mailtjes. Kutwijf.![]()
Ik was dan ook echt heel erg boos toen ik dat zag. Ik kreeg ook al 2 herinneringen dat ik de servicekosten niet had betaald. Nee, duh, ik had een bezwaarschrift ingediend, en daar was na 2 maanden nog geen reactie op gekomen...quote:
Dat jaquote:
Gooi die kinderen gewoon naar bed!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom er net achter dat ik even vergeten was dat ik dinsdagmiddag moet oppassen en dan dus niet kan studeren. Terwijl ik vandaag de hele dag nog niets gedaan heb..
Leuk, Goodbye! M'n huisgenootje gaat vanavond naar West Side Story, die is ook dol op musicals.
M'n nichtje van dan 4 heeft de middagdutjes al een hele poos achter zich gelaten hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Gooi die kinderen gewoon naar bed!!(dat deed ik vroeger altijd. Binnen het kwartier had ik ze naar boven gebonjourd. Het zat er al vroeg in dat ik geen kinderen wilde
)
GB: veel plezier morgen!! Geef je andere mama een dikke zoen van me!!
Voor een normale werkdag is dit echt belachelijk:quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ewelina, dat ze je vriend niet wil bellen, vind ik eigenlijk niet zo raar, daar heeft ze toch wel een punt mee?
Neemt niet weg dat het horken zijn verder, trouwens.
Goodbye, geloof me, na 10 dagen VS schrik ik nergens meer van! Dus kom maar op met die lijst!!
daar wil ik ook heenquote:
Jaaaa sssssttt!!quote:
Als ik zijn nummer doorgeef omdat ik op die dag niet bereikbaar ben en dat vermeld tegen de telefoniste? Ik werk zelf bij een woningcorporatie, en daar word je echt wel teruggebeld hoor!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ewelina, dat ze je vriend niet wil bellen, vind ik eigenlijk niet zo raar, daar heeft ze toch wel een punt mee?
Neemt niet weg dat het horken zijn verder, trouwens.
ze heeft zelf vaak genoeg geprobeerd om contact op te nemen en kreeg geen antwoord. Het is niet alsof ze dat bij voorbaat al deed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, ik vind het niet zo raar dat ze dingen met huurders liever met de huurders zelf afhandelen. Eerlijkgezegd. Ik zou er niet van gediend zijn: 'bel mijn vriendje maar'.
Dat dus. Bovendien probeerde mevrouw me vandaag af te schepen aan de telefoon, toen ik haar eindelijk te spreken kreeg: "ja, je hebt nu al een afspraak, dááag!"quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze heeft zelf vaak genoeg geprobeerd om contact op te nemen en kreeg geen antwoord. Het is niet alsof ze dat bij voorbaat al deed.
Ik snap je wel, maar het is zeker geen beleid bij de corporatie. Ik handel het zelf ook af, alleen was mijn vriend nu even schakel tussen het maken van een afspraak, omdat het anders weer 4 weken duurtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, je hoeft me verder absoluut niet te overtuigen van het bestaan van horken&klootzakken bij de woningbouwvereniging. Nou ja. Dan noemen we het een verschil van mening
Ja ok, ik snap dat ze liever met de huurster zelf praten. Maar dat kan je ook op een vriendelijk manier zeggen ipv dat ze dat natúúrlijk niet op gaat reageren. Ik zou dan ook boos worden op die damequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, ik vind het niet zo raar dat ze dingen met huurders liever met de huurders zelf afhandelen. Eerlijkgezegd. Ik zou er niet van gediend zijn: 'bel mijn vriendje maar'.
Bíjna goed. Je mag nog 2 keer radenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: dat ik een geweldig mooi kwaliteitslijstje gepost heb en daar props voor krijg?![]()
Ik zal es kiek'n!
Geniaalquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dat is ZO WAAR!![]()
Maria in trein, op zo'n 4-stoelen-stukje.
Twee 65+ vrouwtjes komen binnen. "Zulle we daar zitten, Truus?!"
Maria voelt een druipneus opkomen en pakt zakdoeken, begint neus af te vegen onder veel gesnuffel en kleine hoestjes.
Truus: "Eh. Nee. Laten we even verder kijken".
De hele rit prinsheerlijk gezeten
neequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijk om nu nog even buiten te zijn zeg!! Kan nu nog, wordt kutweer!
Mo, ben je alweer aan het hardlopen?? Ik niet, durf niet en heb zo geen zin
En nu moeten wij vragen wat er aan de hand is?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:25 schreef conleche het volgende:
godverdegodverdegodever. klote ikeakutkast.
zonderspekvet, maar met stroop en van die kleine uitjes. en uitgebakken spekjes. Mmmmm...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Hutspot!! Thanks, ga ik morgen maar even maken, lekker!
Bruine bonen met vetspek en stroop, dat is pas uberlekker!! Maar ja, da's wel heul calorierijk
Ah neequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:06 schreef Ewelina het volgende:
De moeder van een vriendin van mij heeft kanker. Kut.
Ik was nog een beetje ziek hè! Normaal eet ik niet zo weinig hoor, niet meer iig, dankzij jullie hier.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Auw, verkeerd gelegen denk ik.. Er zit een stekende pijn tussen m'n schouderbladen waardoor ik m'n lepel niet eens naar m'n mond krijg.
.
PPP, wat heb je gister overdag vreselijk weinig gegeten!
Waarom de weerstand??quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik werd net bijna van m'n fiets getrokken in de stad. Ik naderde een zebrapad en het stel dat eraan kwam stappen riep zoveel weerstand bij me op dat ik besloot gewoon door te fietsen
. En dat werd niet zo op prijs gesteld
.
4xquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baah Ewelina! Sterkte voor je vriendin!![]()
*kusje op de auw van DaD*![]()
*plukt watten uit Bob's oor*
Ik ben vandaag weer wezen Zumbaën, dat brengt mn totaal aan sportlessen deze week weer op 4Ik ben tevreden
Ging ook best lekker weer!
Weet ik niet, ik kreeg een smsje en ik heb m'n vriendin geprobeerd te bellen, maar ze neemt niet op en reageert ook niet op mijn sms. Bahquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah nee. Valt het goed te behandelen?
Weet niet. Instinct ofzo. Ze zagen er stom uit, vooral de vrouw.quote:
Foei Vik, gijse wegpiraatquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet niet. Instinct ofzo. Ze zagen er stom uit, vooral de vrouw.
En het feit dat die man mij vastpakte bewijst dat mijn weerstand terecht was![]()
.
Ik moet alleen wel afleren om mensen uit te schelden op straat, want straks staat er een collega voor m'n neus of een leerling en dan is mijn geloofwaardigheid wel weg(maar ach, die leerlingen horen het toch niet
).
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet niet. Instinct ofzo. Ze zagen er stom uit, vooral de vrouw.
En het feit dat die man mij vastpakte bewijst dat mijn weerstand terecht was![]()
.
Ik moet alleen wel afleren om mensen uit te schelden op straat, want straks staat er een collega voor m'n neus of een leerling en dan is mijn geloofwaardigheid wel weg(maar ach, die leerlingen horen het toch niet
).
Van wodka moet je dan ook maar 1, hooguit 2 glaasjes drinken!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:41 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb gister bijna een halve fles wodka op.
en nu zweer ik dat ik nooit meer alcohol ga drinken. lang geleden dat ik me zo beroerd heb gevoeld daardoor.
Het ging ook niet geleidelijk ofzo, maar opeens was het te ver en kon ik niks meer, behalve zeggen dat ik dronken was en dat niet leuk vond
Ja, daar ben ik nu ook achterquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Van wodka moet je dan ook maar 1, hooguit 2 glaasjes drinken!!!![]()
Troost je, je bent niet de enige; ik moet ook nog een schrijfopdracht inleveren vandaagquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:49 schreef Blurred86 het volgende:
ik moet vandaag aan mijn essay werken![]()
lijstje:
O: havermout met banaan en pindakaas
T: stuk polenta-vijgen cake![]()
L: 4x volkoren boterham (1x tosti kaas tomaat met ketchup, 1x sandwichspread tomaat)
D: kipcurry met groenten en rijst
T: yoghurt met peer?
T: wijn?
Dat komt doordat ik heel sneu heel de dag aan mijn essay zit en niet eens vanavond iets leuks ga doen omdat ik morgen waarschijnlijk ook aan dat stomme essay moet werkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:51 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Troost je, je bent niet de enige; ik moet ook nog een schrijfopdracht inleveren vandaag![]()
mooi lijstje voor het weekend!
Moet je doen, hij is echt lekkerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:35 schreef ColdFeet het volgende:
Blurred, oooooohhh, dat polentarecept![]()
Ik wil 'm ook maken! Heb je verse of gedroogde vijgen gebruikt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de rest nogal druk op school.
Vijgen zijn echt ZO lekkerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:26 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Moet je doen, hij is echt lekkerIk heb gedroogde vijgen gebruikt omdat ik die nog in de kast had liggen en het recept speciaal gezocht had om die eens te gebruiken
oeh, laat je even weten hoe die is?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sherman Alexie - The Absolutely True Diary of a Part-Time Indian (veelbelovende titel!)
Ik ben type 1, de hervormer. Klopt grotendeels, deels ook niet. Maar er is verder ook geen ander type waarvan ik denk dat het wél helemaal kloptquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:42 schreef Viking84 het volgende:
In het kader van de SWOT-analyse die ik moet maken voor m'n studie maar eens een enneagramtest gedaan. Mijn type is De Individualist en ik val bijna van m'n stoel, zó klopt het!.
Hier is de test: http://www.eclecticenergies.com/nederlands/enneagram/test.php
Ik hoop niet dat ik mensen nu aanzet tot SOG'gen(naja, zaterdagavond
).
Ik ga zometeen eens even relaxen, want ik ben tóch weer steeds bezig met van alles, terwijl dat niet mocht van mezelf. En m'n essay is nog steeds niet af. Morgen!
Ik was ervan overtuigd dat ik De Romanticus was en ik vond het echt raar dat die niet in m'n lijstje stond, maar dat blijkt gewoon een andere benaming te zijn voor De Individualistquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:02 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ben type 1, de hervormer. Klopt grotendeels, deels ook niet. Maar er is verder ook geen ander type waarvan ik denk dat het wél helemaal klopt.
Ik ben een 5 (onderzoeker). Bijna ex aequo geeindigd met een 8(uitdager) Bij de tweede test precies hetzelfde met als toevoeging: de Sexual variant. (huh? er zaten heul geen sexvragen bij)quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:42 schreef Viking84 het volgende:
In het kader van de SWOT-analyse die ik moet maken voor m'n studie maar eens een enneagramtest gedaan. Mijn type is De Individualist en ik val bijna van m'n stoel, zó klopt het!.
).
Ik ga zometeen eens even relaxen, want ik ben tóch weer steeds bezig met van alles, terwijl dat niet mocht van mezelf. En m'n essay is nog steeds niet af. Morgen!
5 is mijn vleugelquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben een 5 (onderzoeker). Bijna ex aequo geeindigd met een 8(uitdager) Bij de tweede test precies hetzelfde met als toevoeging: de Sexual variant. (huh? er zaten heul geen sexvragen bij)
Als vleugel geven ze 4 aan.
Klopt allemaal als een zwerende vinger.
Onweerstaanbaar altijd, die zelftesten in een paar muisklikken!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:42 schreef Viking84 het volgende:
).
Wat is een 7? Die komt in mijn lijstje (van de top 6quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:17 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou het liefst een 7 zijn geloof ik!!
ik neig ernaar, maar als ik zo het (niet al te florisante) verhaal van de 6 leesquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:30 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik dacht dat je een Enthousiast was, Mo
Ik doe niet aan persoonlijkheidstestsIk ben een draak, daar heb ik geen test voor nodig.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:30 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, ik dacht dat je een Enthousiast was, Mo
Ik doe niet aan persoonlijkheidstestsIk ben een draak, daar heb ik geen test voor nodig.
Aww!! Dat was niet mijn bedoeling!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet huilen van mijn stukje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |