abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 september 2009 @ 14:12:05 #1
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73241706
Het vorige deel:http://forum.fok.nl/topic/1346156/

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 30 september 2009 @ 14:12:33 #2
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73241719
Mijn laatste, behoorlijk egocentrische, post!
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:09 schreef AKnynke het volgende:

[..]

ik ben wel in praag, en wel in rome geweest, en ook in Brisbane, Harare, Anchorage, Atlanta en Stockholm...

[/patser]...even verder lezen, en dan lunchen...
  Vis een optie? woensdag 30 september 2009 @ 14:13:01 #3
70532 loveli
N
pi_73241741
Je was me net voor met sluiten van de vorige.

crap in = crap out
pi_73241816
TVP

Vanavond eerst de nieuwe Private Practice kijken en dan zijn jullie aan de beurt voor verhalen en updates
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_73241865
XM!
Gefeli!
pi_73241950
Thnx
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73241985
Feli XM!!
Merel, er is dus een nieuwe PP? Zo eventjes eens zoeken dan.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73242223
pff private practice ik ga vanavond lekker de nieuwe (dubbele!) aflevering van greys anatomy kijken

opschepmodus: ik ben in parijs, rome, londen, cairo, damascus, seattle, vancouver en barcelona geweest ,oh en beirut ook (best lastig nog om zo uit je hoofd even op te lepelen, ben vast nog wat vergeten )
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_73242230
Gefeliciteerd XM!
Are you pondering what I'm pondering?
  woensdag 30 september 2009 @ 14:27:58 #10
331 Merel
Be here now.
pi_73242327
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:19 schreef Syrena het volgende:
Feli XM!!
Merel, er is dus een nieuwe PP? Zo eventjes eens zoeken dan.
Ja toch? Of vergis ik me?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 30 september 2009 @ 14:31:04 #11
331 Merel
Be here now.
pi_73242434
Oh wacht, 1 oktober pas, noujazeg Maar dan heb ik dus meer tijd om te internetten
pi_73242500
Gefeliciteerd XM.

En jullie hebben me aangestoken, ik voel me ziekig.
pi_73242597
quote:
Op woensdag 30 september 2009 14:31 schreef Merel het volgende:
Oh wacht, 1 oktober pas, noujazeg Maar dan heb ik dus meer tijd om te internetten
Dat is morgen he
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 30 september 2009 @ 14:36:28 #14
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73242635
TVP.
Ik geef het op met m'n essay . Poging 2 in het weekend dan maar. Grrr.
Niet meer actief op Fok!
pi_73243030
Feli XM!

Ik doe ook nog even mee in de opschepmode, en dan duik ik weer mn bed in :

Ik ben geweest in Londen, Parijs, Antwerpen, Brussel, Barcelona, Rome, Kopenhagen, Oslo, Athene, Cairo - wat grote steden betreft. Daarnaast nog in Duitsland, Zwitserland, Luxemburg, San Marino en Vaticaanstad.

En volgend jaar ga ik naar New York, Miami en Orlando.
  woensdag 30 september 2009 @ 14:49:12 #16
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73243044
Arme Bob. En Viking!

Maarrrr gefelie voor XM

Heb net in een luie bui Twilight gekeken via youtube Een paar vrienden van me zijn verslaafd dus ik moest weten waar de hype over ging Best vermakelijk, verre van een hoogstandje
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73243055
Ontruimingsoefening in de UB. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 30 september 2009 @ 14:52:56 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73243158
Wat ben je al in veel steden/landen geweest, PPP! Vroegah gingen we meestal op vakantie in NL, of gewoon niet Uitzonderingen daar gelaten!
Even denken... Met ouders in Chili en Spanje geweest...
Toen met school naar London...
Met vriendje's familie naar Australië...
Met vriendje naar London.
En laatst voor een cursus naar Portugal Da's volgens mij mijn totaal.
pi_73243454
Gefeli XM!!

@Maria: de boeken zijn altijd leuker! Maar die hype begrijp ik idd nog steeds niet.

Ik heb qua reizen helaasch nog niet zoveel om over op te scheppen, ben nog nooit buiten Europa geweest
Engeland/Londen, Edinburgh, Griekenland, Berlijn, Frankrijk, Zwitserland en Italie. Ik geloof dat dat het wel zo'n beetje was. Zelfs nog nooit echt in Belgie geweest behalve erdoorheen rijden.

Kennen jullie trouwens de fabulous-ness die rijstchips-van-ah-huismerk heet? Niet volledig gezond, maar een handje is maar 42 kcal! En ik hou normaal niet eens van chips
pi_73243490
Ik doe maar niet mee met de grotestedenpatserij. Straks naar New York is de eerste keer dat ik over de oceaan ga vliegen. .
  woensdag 30 september 2009 @ 15:06:34 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73243627
Wie boeit het hoe ver je gaat, zou ik zeggen Ik vind landen in Europa ook boeiend zat hoor!

Mja, SDB, het is een soort 'hunky-folks-galore' in romantic action to make teenage girls swoon. Zoiets. Best vermakelijk! Ik moet eerlijk zeggen dat ik sommige fragmenten van een vd boeken heb gelezen en daarvan had ik meer zoiets van " ", maar misschien moet ik ze maar eerst lezen en dan judgen
pi_73243645
Boh ik ben echt zo moe Overal spierpijn. En er liggen drie heule grote stapels boeken die ik af moet maken, maar dat gaat dus echt niet lukken vandaag Ik heb net besloten om er dan ook mee op te houden, het doet me teveel pijn in m'n rug. Morgen mag iemand anders het opknappen, en anders blijft het maar liggen tot maandag. Ik ben niet de enige die hier werkt verdorie

(was net hard bezig, komt de baas aan: "Start MSN eens even op" om even het account uit te proberen dat ie net voor z'n vrouw had aangemaakt. Toch maar even gezegd dat ik 't daar nu echt te druk voor heb...)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73243667
En hij is nu pauze, dus dan mag ik internetpauze vind ik
  woensdag 30 september 2009 @ 15:07:50 #24
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_73243670
Feli XM

Allemaal ziekig? Wáárom
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_73243945
Ik ben niet ziekig!

En dankjulliewel allemaal
pi_73243993
quote:
Op woensdag 30 september 2009 15:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wie boeit het hoe ver je gaat, zou ik zeggen Ik vind landen in Europa ook boeiend zat hoor!

Mja, SDB, het is een soort 'hunky-folks-galore' in romantic action to make teenage girls swoon. Zoiets. Best vermakelijk! Ik moet eerlijk zeggen dat ik sommige fragmenten van een vd boeken heb gelezen en daarvan had ik meer zoiets van " ", maar misschien moet ik ze maar eerst lezen en dan judgen
Tsja dat zogenaamde romantische vind ik er zo dik bovenop gelegd.
Maar dat vampierige dinges vind ik wel cool. Wat dat betreft kan ik me wel weer heel erg in teenie bopper mode raken. Zo lang geleden is dat voor mij ook niet
  woensdag 30 september 2009 @ 15:24:59 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73244259
Ja dat zeker! Maar tis alsnog wel geinig Een romance tussen een overly awkward persoon en een social retard, hehe
Ach als het maar vermakelijk is

En nu boodschappen doen en zus van het station plukken, ajuu!
pi_73244288
Ik vind twilight fabulous.

Heb alle boeken gelezen (in het Engels), en de film vond ik ook heerlijk. Het is onder mijn vriendinnen ook een beetje een hype geworden - we gaan driedubbeldaten naar de tweede film: ik + lief en twee vriendinnen + lief.
  woensdag 30 september 2009 @ 16:03:10 #29
331 Merel
Be here now.
pi_73245609
Ohja, ik moet XM ook nog feliciteren! Vanaf dit topic ga ik het allemaal weer proberen bij te houden
pi_73245691
XM gefeliciteerd!!! Wat tof!!!

Ik lig vandaag ook ziekig in bed En in het jaar 2009 ben ik in Johannesburg en Kaapstad, St. Petersburg, Praag, Keulen, Barcelona, Madrid en NY geweest Beat that En ik ga iig nog naar Parijs dit jaar, en hopelijk weg met kerst

Cootje, wij hadden een hotel vlakbij Times Square. Het hotel was tamelijk mwaa, maar de locatie was top, als uitvalsbasis; redelijk centraal en goede metro-verbindingen om de hoek.
pi_73246407
En maar klagen over je gebrek aan vakantiedagen, hè CF? .
pi_73246654
Toch juist knap van mij, dat ik zoveel vakantie in 17 vakantiedagen heb weten te proppen?
pi_73246772
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:05 schreef Phaidra het volgende:
Goedemorgen!

Beterschap aan de zieken, het heerst geloof ik wel he!
Ik mag echt echt niet verkouden worden, ik moet volgende week het vliegtuig in en dat is normaal gesproken al pijnlijk, maar als ik ook nog verkouden ben, is het echt the hell

Nynke, spannend zo'n test, Duits vind ik best wel moeilijk. Verstaan gaat op zich wel, maar bij spreken vergeet ik altijd alle naamvallen en uitgangen . Succes!!

Gisteravond was er een voorlichtingsavond voor de Rome-reis en heb ik kennis gemaakt met alle leerlingen. Volgens mij hebben we wel een leuke groep, en het kennisniveau lag ook wel iets hoger dan ik verwacht had. Het is ook de bedoeling dat ik op sommige plaatsen alleen een (kleiner) groepje leid, bijvoorbeeld in Pompei, best wel spannend. Maar ik heb er voornamelijk heel veel zin in ! Rome
*jaloers* Rome . Lijkt me ook zo leuk, om met zo'n groep jongeren weg te zijn, en dat jij dan de expert bent!

voor XM!

Ik ben naar Antwerpen, Londen, Rome, Brussel, Luxembourg en Moskou geweest aan (grote) steden . Verder nog wat in Oostenrijk, Frankrijk, Vaticaanstad en Rusland. Het echte reizen moet nog komen .

Eetsgewijs slechte dag vandaag, ik ben totaal vergeten om te lunchen , maar heb wel een heel pak optimel opgedronken (niet ipv lunch, was mn boterhammen serieus vergeten), wat ongeveer evenveel kcal is als 2 boterhammetjes pindakaas.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73246786
OhhhhDaD, ik heb nog een leuke tip in NY: 2 'blocks' achter Times Square, rond 9th avenue, heb je Hell's Kitchen, vroeger de slechte latino-buurt, nu een lange, vrij rustige straat met veel leuke eettentjes en dingen. O.a. Amy's Bread Lekkere scones en broodjes! Kun je een lekker ontbijtje halen.

Magnolia Bakery in Bleecker is bekend van Sex & The City, daar is het dus echt waanzinnig druk! Mensen staan daar een uur in de rij om een van de befaamde overpricede cupcakes te scoren
pi_73246917
Bedankt voor de tip! Ik wilde eigenlijk wel naar Magnolia's Bakery. . Er zijn meerdere vestigingen, toch?

Ik zit nog in de UB en heb zo'n trek dat ik bang ben dat ik van m'n fiets ga vallen op weg naar huis, maar de kantine is al dicht en alleen de snoepautomaten zijn dus nog mogelijk. . Heb ook te weinig gegeten vandaag. .
pi_73247036
De optimel drink is in de bonus bij de AH! 87 ct (oid) per pak. Maar dat wisten jullie vast al wel .
pi_73247104
Nou ja, het is vast heel leuk en lekker, maar diezelfde cupcakes verkopen ze bij een bakker twee blokken verder ook, en dan hoef je niet te wachten
Bleecker Street is sowieso leuk om door te lopen! Heel veel boektiekjes en leuke kleine winkeltjes

Neem een evergreen ofzo. Dat valt best mee aan kcal. Of hebben ze die niet in de automaat?
pi_73247532
Ik heb een Snickers genomen. . Daar krijg ik vaak wel weer even energie van, maar ik ga nu maar wel naar huis!
  woensdag 30 september 2009 @ 17:09:43 #39
331 Merel
Be here now.
pi_73247971
Ooooh Phaidra, leiding zijn op Romereis is zooooo leuk Dat mis ik echt.
pi_73249530
Merel!!!

Vertel nou !?!!!!!
pi_73249861
Lijstje!! Niet van steden, maar van voedselthingies!!
O: 1 geroosterde boterham met 30+ kaas en ham onder de gril en een gekookt eitje.
T: flesje vers sap (sinaasappelsap/mango)
T: 2 plakjes vruchtencake
L: Sushi
T: 3 dropjes
T: wodka, Japanse zoutjes
D: kibbeling met rauwkostsalade. Toetje: Optimel vla met yoghurt en verse ananas.

Feli XM!!
pi_73249923
Ik ga zo naar de supermarkt, in m'n winterjas. .
pi_73250296
Ik wil ook weten waar Merel naartoe is geweest op vakantie . Maar eerst naar de stad en misschien naar de film, tot vanavond .
  woensdag 30 september 2009 @ 18:45:07 #45
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73250855
Gefeliciteerd XM, daar mag je inderdaad ontzettend blij en trots op wezen!!

Mijn verste ooit was Kreta en daarna Londen

Lijst:
O/L: 2 boterhammen rosbief, gekookt ei, beschuit met smeerkaas
S: 2 uur wandelen in de regen
T:appel en 3 schijven ananas
T: blokje choco
D: Heel veel zelfgemaakte kippensoep, halve pistolet met huzarensalade, boterham huzarensalade en ei, boterham rosbief.
S: 2 kwartier fietsen

Tot morgen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73251869
Huisgenoten die net gaan koken als jij dat wilt doen, die ga ik in ieder geval níet missen!
pi_73252439
Gewonden na brute beroving bij skatebaan Dit zijn de vrienden en de broertjes van vrienden van m'n broertje !!!

Echt erg
pi_73252447
DaD, kan je niet samen/tegelijk koken?!!
  woensdag 30 september 2009 @ 19:57:57 #49
331 Merel
Be here now.
pi_73253333
Okeeeee, daar komt het vakantieverslag dan

De vrijdagavond voor m'n vertrek kreeg ik een mailtje met daarin alleen een digitaal treinticket naar Leiden. Dus ik de volgende dag naar Leiden, waar ik werd opgewacht door iemand van het reisbureau. Die gaf me een envelop en wees me verder naar de NS-bus richting Schiphol. In de bus mocht ik de envelop pas openmaken. Spannend! In de envelop bleek een ticket te zitten naar... Turkije! Maar verder wist ik nog steeds niet wat me te wachten stond, want de volgende envelop mocht pas open in het vliegtuig.

Ik heb m'n nieuwsgierigheid netjes in bedwang gehouden tot in het vliegtuig (ja echt!) en daar pas de envelop opengemaakt. Daar stond alleen nog maar in dat ik iets zou gaan doen in Lycië, een gebied aan de zuidkust van Turkije. Ik zou van het vliegveld opgehaald worden en daarna mocht de volgende envelop pas open.

Uiteindelijk bleek dat de eerste week van m'n vakantie een landrovertocht zou zijn. Supergaaf! Met nog drie anderen van mijn leeftijd onder leiding van een enorm toffe reisleider door het berglandschap crossen, over allemaal enge weggetjes langs diepe afgronden. Elke nacht ergens anders overnachten, elke dag hele leuke actviteiten. Ik heb geslapen in een tentje, in een blokhut, in een hotel, zelfs in een boomhut! En overdag gingen we hiken, canyonen, kanoën, paragliden, naar de hamam... Echt enorm geweldig superleuk allemaal

Wat ik in week twee zou doen was toen nog geheim, maar dat bleek uiteindelijk een cruise met zo'n Turks zeilschip te zijn. Ook hartstikke leuk, maar de eerste week was zo geweldig dat daar eigenlijk niets tegenop kon. Waar de eerste week nog superactief was, was de tweede week vooral bedoeld om te relaxen. Ik heb dus niet veel meer gedaan dan zonnen en boekjes lezen en dutjes doen op het dek Dit was ook met ander gezelschap, oudere mensen, maar op zich prima om een weekje mee door te komen. En toen had ik nog een laatste envelop met m'n ticket terug, maar die heb ik pas helemaal op het einde opengemaakt natuurlijk

Uiteindelijk werd ik op Schiphol weer opgewacht door iemand voor het reisbureau, die me zelfs helemaal heeft thuisgebracht! Supergoede service dus. Ik denk dat ik volgend jaar misschien wel weer zo'n verrassingreis ga doen, want het was echt heel leuk georganiseerd. En ik denk ook echt dat ik nog eens terugga naar dit gebied in Turkije, want het is zoooooo mooi!

Nou goed, dit is de zo veel mogelijk beknopte versie van het verhaal, ik kan er nog veel meer over vertellen maar dat wordt te veel leeswerk Conclusie: het was geweldig!! En wie nieuwsgierig is naar foto's mag PM'en
  woensdag 30 september 2009 @ 19:59:46 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73253401
Supertof klinkt je vakantie, Merel! .
Niet meer actief op Fok!
pi_73253464
Ooooh!! Dat klinkt geweldig!! Vooral die 1e week!! Mijn PM staat open voor foto's!!!
  woensdag 30 september 2009 @ 20:01:55 #52
331 Merel
Be here now.
pi_73253483
Je moet eigenlijk de foto's zien om te begrijpen hoe gaaf het was, maar die zet ik liever niet op Fok. Zoals gezegd, wie wil mag PM'en
pi_73253918
Dat klinkt echt leuk Merel!

Met welk reisbureau was het?
pi_73253973
*kwijl* dat klinkt echt geweldig Merel. Ben je ook in Cappadocië geweest? Mooi
pi_73254116
PM die foto's maar !
pi_73254473
Oh dat klinkt geweldig Merel . Vooral dat eerste deel inderdaad .
pi_73254496
Wat klinkt dat tof Merel! (Behalve de afgronden dan.) Mag ik ook een pm met foto's?
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:32 schreef P.F het volgende:
DaD, kan je niet samen/tegelijk koken?!!
Nee, daar is onze keuken te klein voor. Twee is wel de max en m'n huisgenoot stond er al met z'n vriendin.
  woensdag 30 september 2009 @ 20:28:55 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73254524
Ik heb de pm met foto's gehad en ik hoefde er niet eens om te vragen .
Niet meer actief op Fok!
pi_73254594
oh ik wil ook foto's!
  woensdag 30 september 2009 @ 20:34:49 #60
331 Merel
Be here now.
pi_73254747
PM's zijn onderweg, als ik iemand vergeten ben hoor ik het wel

Totziens, ik weet niet precies waar ik geweest ben Dat krijg je als het een verrassing is, dan ben je totaal onvoorbereid Ik heb wel ergens nog een programma liggen waar het in staat hoor, maar ik kan me echt alle namen van plaatsjes en streken niet meer herinneren.

En Blurred, ik had geboekt via www.bestemming-onbekend.nl. Aanrader!
pi_73254912
Wauw, je vakantie klinkt echt heel gaaf Merel! Mag ik ook een pm met foto's?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73254931
Leuke foto's, Merel!
pi_73255089
Merel!! Ik wil ook PM, want het klinkt ongelooflijk gaaf!
pi_73255106
Me too!
pi_73255138
Mooie foto's merel!

Heb het linkje opgeslagen bij mijn favorieten, ga er eens goed naar kijken als ik meer tijd heb, lijkt me een leuke manier van op vakantie gaan en misschien ook wel eens goed voor mijn control freak neigingen
  woensdag 30 september 2009 @ 20:46:59 #66
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73255229
als ik echt ga nadenken over waar ik geweest ben is dat een hele lijst:

Met ouders:
- denemarken, kopenhagen en anders
- polen
- Tsjechie (oa Praag)
- Slowakije
- Hongarije (oa Budapest)
- Spanje (oa Barcelona en Bilbao)
- Frankrijk (oa. Parijs)
- Australie (oa Brisbane en Cairns)

Alleen:
- Estland
- Letland
- Litouwen
- Alaska
- Atlanta
- Florida
- Duitsland (haha)
- Zimbabwe

Nog genoeg te zien en te doen!

T eten was net gigantisch mislukt, ik moet er nog achter komen hoe de oven van het vriendje werkt. Ik had op de planning staan, maar dat was dus behoorlijk aangebrand. Daarna maar gevulde pasta met courgette en citroenroomsaus gemaakt. smaakte ook goed.
pi_73255392
Leuke foto's Merel, ziet er allemaal supertof en mooi uit! Wel leuk ook, met zo'n klein groepje denk ik?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 30 september 2009 @ 20:54:18 #68
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73255535
oh, en ik had het al in een PM gezet, maar het klinkt echt ontzettend gaaf die vakantie Merel!

Oh, en CF: ik zag foto's van jullie NY trip van je ega op facebook, ziet er tof uit, en zitten hele mooie foto's tussen!

Ik ga geloof ik zo maar eens wat Zimbabwe foto's in m'n topic plaatsen..
pi_73255735
Oeh wat ziet het er geweldig uit Merel Geen Cappadocië maar nog steeds een mooie omgeving.
pi_73255992
Wat een tolle foto's, Merel! Wauw! Vet avontuurlijk, jij
pi_73256048
Die foto's OMG! TE vet!
pi_73256071
quote:
Op woensdag 30 september 2009 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat klinkt dat tof Merel! (Behalve de afgronden dan.) Mag ik ook een pm met foto's?
[..]

Nee, daar is onze keuken te klein voor. Twee is wel de max en m'n huisgenoot stond er al met z'n vriendin.
Jij woont toch met je beste vriendin en je vriendje in 1 huis? Of ook nog met hem?
  woensdag 30 september 2009 @ 21:11:04 #73
331 Merel
Be here now.
pi_73256109
Het paragliden was stoer ja Maar echt totaal niet echt Of ik ben gewoon fearless natuurlijk, dat kan ook.
pi_73256162
Ik heb iets genants gedaan en het is gedocumenteerd en verstuurd naar een x aantal mensen.

En ik riep in iets te hard de pauze terwijl ik met een collega van ± mijn leeftijd stond (27)
"Nee hoor, ik rook niet, alleen als ik dronken ben "

En dat had _de_ baas natuurlijk gehoord. !

Lekker bezig dus...
pi_73257001
Leuke foto's Merel
  woensdag 30 september 2009 @ 21:35:52 #76
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73257081
Niet de aandacht van Merel's foto's weg willen nemend, maar: ik heb foto's en verhaaltjes in m'n topic over Zimbabwe geplaatst!
pi_73257547
ik heb mijn blonde moment ook wel weer gehad zonet. Er is een kunstveiling van mijn hogeschool en ik zag iets leuks staan. Ik bied er 11 euro op, maar na het versturen blijft het ververst het venster niet en geeft het 12 euro aan. Oke, heb ik er ook nog wel voor over dus *zend*. Ehrm ja toen had ik mezelf dus overboden.
pi_73257663
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:09 schreef P.F het volgende:

[..]

Jij woont toch met je beste vriendin en je vriendje in 1 huis? Of ook nog met hem?
Ook nog met hem ja, en zijn vriendin woont hier ook zo'n beetje.
  woensdag 30 september 2009 @ 21:51:47 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73257693
quote:
Op woensdag 30 september 2009 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ook nog met hem ja, en zijn vriendin woont hier ook zo'n beetje.
Ah ok, dat snapte ik ook niet helemaal.

Ik dacht jij, je bf, je beste vriendin .
Niet meer actief op Fok!
pi_73257993
Nee, er zijn hier vier kamers. .
pi_73258625
Snelle post van mij eventjes:

XM Feli

O: 68 gram muesli met 150 gram optimelyoghurt en een beker optimel
T: puntje taart
L: bruine boterham met ei, bakje cruesli met vanilleyoghurt
T: koekje bij de thee (klein)
D: hou je vast: sushi, twee bordjes wok (met biefstuk en veel veggies en met kip en veel veggies) en te veel chocoladeijs met vlokjes erop. Shame on me.

Aan de andere kant, ik heb weer voldoende chocolade voor de komende week gegeten, dus wat dat betreft zit het wel goed

Vermoeiende dag gehad op kantoor, vorige week veel fouten gemaakt maar die vandaag allemaal zélf rechtgebreid. Ik moet ruim een uur wachten tot ik de meiden voor het etentje kon oppikken (naar huis was geen optie, als ik naar huis was gegaan had ik gelijk de deur weer uitgemoeten) dus ben ik in een restaurantje gaan zitten met m'n boek en een groooot glas thee - met koekje. Daarna uit eten geweest bij wokrestaurant.

Vanochtend was er wel 2 of 3 ons af, hurray. Zondag zit het dubbele er weer aan denk ik met al dat eten buiten de deur

Morgen:
O: 68 gram muesli met 150 gram perzikyoghurt
T: appel
L: bruine boterham met gebraden gehakt/grillham/gekookt ei en een bakje cruesli met perzikyoghurt
T: géén idee, heb een receptie
T: géén idee, hoop dat er vis met veel veggies op de kaart staat

Fijne avond ladies, slaap lekker voor straks!
pi_73264446
Ik klik met mijn blinde hoofd (stomme zachte lenzen) op het tweede actieve topic in MyAt en krijg tot drie keer toe het dalende rente topic Doe mijn lenzen recht, oh, er heeft niemand meer gepost in Slank

Goeiemurrege dan maar

O: Brinta
  donderdag 1 oktober 2009 @ 08:06:02 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73264747
Goeiemorgen .

Zo weer naar stage .
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 08:32:29 #84
331 Merel
Be here now.
pi_73264985
Goeiemorgen! Ik heb me net in De Bijenkorf begeven (Dol Dwaze Dagen) en ik heb het overleefd!
pi_73265678
Goedemorgen!

Ik ben aan de beterende hand. Heb geen barstende hoofdpijn meer, en ben nu ook al een half uur wakker zonder te niesen!

Lijstje van gisteren was geworden:
4 x 2 crackers met kipfilet
Bord pasta bolognese

Vandaag wordt het waars ongeveer hetzelfde, heb verder nergens trek in - alleen vanavond rijst met ragout dan. Tis nog niet geweldig, maar ik ben vooral blij dat ik me beter voel, de eetlust zal ook wel weer terugkeren morgen ofzo.
pi_73265821
Goedemorgen.

Hoe is het vandaag in de ziekenboeg?

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: witlofsalade met ei
T: moorkop
L: tomaten, mozzarella, zwarte olijven
T: paprika met turkse geitenkaas
D: burrito's

Planning voor vandaag:
O: kliekje mais
L: ijsbergsla met turkse geitenkaas
T: kliekje bonenprut
D: groenteomelet
S: uur sporten
T: biertje
pi_73266343
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 08:32 schreef Merel het volgende:
Goeiemorgen! Ik heb me net in De Bijenkorf begeven (Dol Dwaze Dagen) en ik heb het overleefd!
Ik ga vanavond! Vriendlief wil de kitchen aid mixer kopen.... Hij zeurt er al 3 jaar over en nu (nou ja, over 2 maanden) hebben we eindelijk een keuken waar 'ie in past. Dus vooruit dan maar. Ik had ook graag wat kleding willen kijken, maar ik zag gister dat mijn saldo dat ab-so-luut niet toe laat . Ach ja, ik verwacht nog wat centjes, hopelijk kan ik dan in Rome in een spaarzaam verloren uurtje nog wat shoppen .

Enne.. Als het niet teveel moeite is, wil ik ook wel een PM met foto's! Het klinkt echt ubertof!! Thanks voor het uitproberen .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73266420
Lijstje van gister:
O: eitje, snee suikerbrood met boter
L: mueslibol
T: mueslibol
T: handje katjang-nootjes
D: pasta met tomatensaus en gegrilde courgette
T: 3 bonbons

Planning vandaag:
O: boterham met nutella
T: cappuccino
L: 1 mueslibol en 1 boterham met huzarensalade
T: optimel drink limoen
T: handje katjangnootjes
D: ergens in de buurt van de bijenkorf amstelveen (zal wel iets van sate worden)
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 1 oktober 2009 @ 10:11:27 #89
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73266926
Ik mijd de DDD echt. Word echt agressief van dat soort menigtes .
pi_73267378
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het vaak wel meevallen. Als ik niet echt iets zie wat ik wil hebben, ga ik ook niet, maar met een doel vind ik het niet zo erg. Gewoon recht op je doel af en weer wegwezen. En ik vind de drukte vaak wel meevallen . Misschien net het goede tijdstip? Nu ben ik er waarschijnlijk net rond etenstijd, dus dan valt het denk ik wel mee.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73267988
Wauw Merel, je vakantie klinkt supersupertof!! en ik ben heel nieuwsgierig naar foto's
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73268034
Goeiemorgen.

Meteen maar een lijstje:
O: 2x knackebrod met paté
T: nog een keer knackebrod (die puntjes op klinkers werken hier niet)
L: 2 sneetjes brood met geitenkaas
T: nog een keer knackebrod (jaja, saai)
D: uit eten want mijn zusje krijgt haar bachelor

Merel, je vakantie klinkt echt superleuk! Als je nog een PM-rondje gaat doen dan wil ik hem ook wel.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_73268072
nog voor XM, super dat je een vast contract heb gekregen zeg!
pi_73268239
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:54 schreef cyclechick het volgende:
nog voor XM, super dat je een vast contract heb gekregen zeg!
Ja dat dus!!

En mini, gefeliciteerd met je zus!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73268898
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja dat dus!!

En mini, gefeliciteerd met je zus!
Ja dat dus ook nog
pi_73269399
Maar even onder een spoiler, wel zo netjes. Ik ben een beetje van slag, hoewel ik 'm niet eens zo heel goed ken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 9% gewijzigd door Phaidra op 01-10-2009 11:41:01 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 1 oktober 2009 @ 11:44:00 #97
70532 loveli
N
pi_73269646
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 11:35 schreef Phaidra het volgende:
Maar even onder een spoiler, wel zo netjes. Ik ben een beetje van slag, hoewel ik 'm niet eens zo heel goed ken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad heftig! En dan ook nog buiten zijn schuld.
crap in = crap out
pi_73269809
Ja inderdaad. En ook zo'n raar tijdstip (wellicht alcohol in het spel ofzo?), dan is het daar echt nog niet druk. Ik begreep dat eerst nog onduidelijk was of hij uberhaupt zou overleven. Jees. Het blijkt maar weer, hoe goed je zelf ook uitkijkt op de motor, het kan altijd misgaan . (Geldt natuurlijk altijd, maar je bent als motorrijder zo kwetsbaar...)
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 1 oktober 2009 @ 11:52:12 #99
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73269910
Akelig bericht Phaidra
pi_73270656
quote:
Op woensdag 30 september 2009 19:57 schreef Merel het volgende:
Okeeeee, daar komt het vakantieverslag dan

De vrijdagavond voor m'n vertrek kreeg ik een mailtje met daarin alleen een digitaal treinticket naar Leiden. Dus ik de volgende dag naar Leiden, waar ik werd opgewacht door iemand van het reisbureau. Die gaf me een envelop en wees me verder naar de NS-bus richting Schiphol. In de bus mocht ik de envelop pas openmaken. Spannend! In de envelop bleek een ticket te zitten naar... Turkije! Maar verder wist ik nog steeds niet wat me te wachten stond, want de volgende envelop mocht pas open in het vliegtuig.

Ik heb m'n nieuwsgierigheid netjes in bedwang gehouden tot in het vliegtuig (ja echt!) en daar pas de envelop opengemaakt. Daar stond alleen nog maar in dat ik iets zou gaan doen in Lycië, een gebied aan de zuidkust van Turkije. Ik zou van het vliegveld opgehaald worden en daarna mocht de volgende envelop pas open.

Uiteindelijk bleek dat de eerste week van m'n vakantie een landrovertocht zou zijn. Supergaaf! Met nog drie anderen van mijn leeftijd onder leiding van een enorm toffe reisleider door het berglandschap crossen, over allemaal enge weggetjes langs diepe afgronden. Elke nacht ergens anders overnachten, elke dag hele leuke actviteiten. Ik heb geslapen in een tentje, in een blokhut, in een hotel, zelfs in een boomhut! En overdag gingen we hiken, canyonen, kanoën, paragliden, naar de hamam... Echt enorm geweldig superleuk allemaal

Wat ik in week twee zou doen was toen nog geheim, maar dat bleek uiteindelijk een cruise met zo'n Turks zeilschip te zijn. Ook hartstikke leuk, maar de eerste week was zo geweldig dat daar eigenlijk niets tegenop kon. Waar de eerste week nog superactief was, was de tweede week vooral bedoeld om te relaxen. Ik heb dus niet veel meer gedaan dan zonnen en boekjes lezen en dutjes doen op het dek Dit was ook met ander gezelschap, oudere mensen, maar op zich prima om een weekje mee door te komen. En toen had ik nog een laatste envelop met m'n ticket terug, maar die heb ik pas helemaal op het einde opengemaakt natuurlijk

Uiteindelijk werd ik op Schiphol weer opgewacht door iemand voor het reisbureau, die me zelfs helemaal heeft thuisgebracht! Supergoede service dus. Ik denk dat ik volgend jaar misschien wel weer zo'n verrassingreis ga doen, want het was echt heel leuk georganiseerd. En ik denk ook echt dat ik nog eens terugga naar dit gebied in Turkije, want het is zoooooo mooi!

Nou goed, dit is de zo veel mogelijk beknopte versie van het verhaal, ik kan er nog veel meer over vertellen maar dat wordt te veel leeswerk Conclusie: het was geweldig!! En wie nieuwsgierig is naar foto's mag PM'en
wow dat wil ikl ook een keer wat gaaf!
Ja doei.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 12:30:47 #101
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73271027
heftig phaidra!

ik moest vandaag om 7 uur beginnen, nu ben ik zo moe dat ik de rest van de dag niks meer gedaan krijg en dat terwijl ik nog een essay af moet maken die morgen ingeleverd moet worden

ben te lam om een lijstje te posten
pi_73271695
quote:
SPOILER
da's mooi klote.. sterkte ook aan hem met het herstel.. hoop het nooit mee te maken
Ja doei.
pi_73273738
Ik zag laatst toen ik door Frankrijk reed ook een heel akelig motorongeluk. Ik begrijp nog niet precies wat er moet zijn gebeurd. 1 iemand lag roerloos op de vluchtstrook met de helm nog op en er stond iemand naast helemaal in paniek, ook nog met de helm op. Een auto was al gestopt en je hoorde in de verte de sirenes. De motor zelf stond zeker 200 meter verderop. Het leek wel of degene die achterop zat er vanaf was gevallen. kan dat makkelijk eigenlijk?? Ik heb geen idee.........

En toen ik nog kledingstyling deed kwamen er op een dag 2 productieassistenten totaal overstuur naar de set: die hadden een motorrijder de bocht uit zien vliegen, hier op de ring in A'dam en die hebben het onderbeen uit de berm moeten plukken.

Soms ook zie ik ze door files rijden en dat dan een auto wil zien hoe lang de file nog duurt en dan ook net naar het midden uitwijkt: ging iedere keer net goed, maar ik vind motorrijden eigenlijk gewoon best gevaarlijk. Hoe voorzichtig je zelf ook bent. Je bent zó kwetsbaar.....
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:09:10 #104
331 Merel
Be here now.
pi_73273869
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik had iets specifieks nodig, ik wist waar het lag, en de rij was kort, dat scheelt

En ik zou ooit nog wel eens m'n motorrijbewijs willen halen, maar het lijkt me inderdaad ook best eng. Vooral het vallen in de buurt van die ledematen afhakkende vangrails.
pi_73274079
Ik vind motorrijden er altijd eng uit zien. En mijn broer die wil binnenkort gaan beginnen met lessen, en dat vind ik daarom maar stom, vooral omdat hij nogal onvoorzichtig is. Maar ik snap wel dat het ook heel erg tof kan zijn zodat mensen het risico wel willen nemen!
Wel erg naar om zoiets over een kennis van je te moeten lezen Phaidra..
pi_73274080
Brrr, die verhalen Co ! Het gebeurt ook zo vaak dat auto's in een file van rijbaan wisselen zonder in de spiegels te kijken.
De vangrails worden op steeds meer plekken 'motorvriendelijk' gemaakt, wat dat dan ook mag betekenen. Vriendje rijdt ook motor (al heeft hij er op dit moment geen) en ik wéét dat hij uitkijkt, maar toch... ik ben altijd blij als 'ie weer heelhuids thuis is.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:09:06 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73275728
Zo, ik ben ook weer thuis en ik heb m'n eerste huilbui achter de rug .

Eén leerling bood zoveel weerstand dat ik er helemaal emotioneel van werd.
Ik: "Wil je je boek even pakken?"
Hij: "Waarom?"
Ik: "Omdat ik wil dat je actief meedoet"
Hij: "Dat jij dat wilt betekent nog niet dat ik dat doe."

En meer van dat soort dingen (met boeken gooien, met pen op tafel tikken etc). Tijdens de les hield ik het (godzijdank) wel droog, maar toen de coach over die weerstand begon hield ik het dus niet meer. Gelukkig had ik een half uur pauze en toen de volgende (lieve ) klas kwam was alles wel weer ok. Maar ik baal hier zo van. Denk dat ik volgende week even een individueel gesprekje ga doen met elke leerling uit die klas (3 lln) en dan uitleg dat ik m'n best doe en dat zij mij ook moeten helpen bij het goed uitvoeren van mijn lessen. Dat ze tips mogen opschrijven voor mij, zodat ik daar rekening mee kan houden etc.
Niet meer actief op Fok!
pi_73276949
Bah, dat is naar Vik! Dat lijkt me dus echt het lastigste van lesgeven...
Wat ik wel eens gelezen heb over opvoeden (geen idee in hoeverre dat opgaat voor lesgeven) is dat je dingen niet vragend moet 'aanbieden' (wil je....), omdat je dan ruimte laat voor discussie. Maar dat lijkt me makkelijker gezegd dan gedaan...
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:12:22 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73279518
Ai Vik, dat is vreselijk! Vind het allang knap dat je het aandurft, dat zegt al genoeg!
Succes!

Phaidra, bah vreselijk!

Weekend
Lijst:
O: Kom magere yoghurt
T: kwart komkommer
T: Cup a soup kerrie
L: 3 boterhammen rosbief, kom kippensoep, beschuit met jam
T: peer
S: 1 1/2 uur wandelen
D: Chicken tonight met sperziebonen, minimais en bamboe.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73280725
Aw, dat is naar Viking.. Maar de kinderen die jij les geeft zaten ook wel in de puber-leeftijd toch? Dan zijn ze gewoon vervelend, heeft niks met jou te maken! Blijft vervelend als ze zo tegen je doen natuurlijk..

Trouwens, lijstje:
O: 1 knäckebröd met eiersalade + klein bakje magere vruchtenkwark
T: 2 eitjes
L: 2 harde maanzaadbroodjes met gezouten boter
T: 2 celebrations
D: Lasagna + 1 glas wijn
T: 4 biertjes

En ja, bier is foei, maar ik heb mezelf al op een rantsoen gezet, want je mag tussen 11 en 1 gratis bier drinken, dus dan vind ik als echte Nederlander het al lastig om het bij 4 te houden.
pi_73280745
quote:
SPOILER
Zo ja heftig .

Mijn werk zit er weer op voor deze week, klas was vandaag onrustig en rommelig (glaswerk stop je niet in je mond, en je gaat er ook niet uit eten ) maar het is nu iig voorbij. Uiteindelijk hebben de meeste groepen wel wat uitgevoerd en zijn ze echt ergens gekomen. Nu mijn huiswerk maken en dan kan ik dit weekend wat afspraken die ik eerder heb gemaakt nakomen.

@Viking: je leert het vast nog wel, hoe je om moet gaan met dit soort situaties .
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:37:51 #112
331 Merel
Be here now.
pi_73281754
Viking, zolang je maar onthoudt dat zo'n leerling het niet persoonlijk bedoelt. Hij praat tegen jou in je rol als docent, niet tegen de mens daarachter. Trek het je dus niet te veel aan En op een gegeven moment leer je inderdaad hoe je met dit soort situaties moet omgaan. Of niet, maar dan moet je ook geen docent worden

En nu ga ik een pizza eten Dit weekend ga ik de boel weer op orde brengen (ik zit nog midden in de post-vakantie ontregeldheid) en dan ga ik ook weer beginnen met gezond eten en sporten. Beloofd!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:51:37 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73282122
Buu, Phaidra, da's schrikken!
En een aai voor Viking Goed dat je tijdens de les jezelf groot hebt weten te houden! Strong wohmahn

Mijn eetpatroon is deze week vrij ruk (niet voorbereid zijn op uitlopende lessen en dergelijke), maar ik sport wel netjes Ben maandag naar Zumba geweest en gisteren met zus naar Body Jam (vond ze geen succes ivm te moeilijk ) en zometeen weer Zumba en zaterdagochtend ook! Whoop. Dat gooit weer wat balanzzz in het relatief slechte eetpatroon

Lijstje:
O: special k met melk
T: snee brood met ananassmeerkaas
L: twee sneetjes met osseworst
T: snee met ananassmeerkaas
T: stroopwafel na stressmoment op werk
D: Lasagne verde
S: Zumbaaaa.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 19:13:42 #114
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73282791
stom lijstje vandaag:

O: havermout met banaan en lijnzaad en pindakaas
L: 4x allinson (1x tosti kaas en lightsalami met mosterd, 1x met toscaanse vegaschijfding)
T: 2x koffie met melk en 2 blokjes cote d'or chocolade met pompoenpitjes en sesamzaadjes en zonnebloempitten
(ik weet niet meer wie het was die hier zat te vertellen hoe lekker dat wel niet was, maar: ik weet niet of ik je moet bedanken voor de tip of boos op je moet zijn hij is inderdaad erg lekker! )
D: pizza (zo'n excellent pizza met geitenkaas ) heb er zelf nog een berg ui, tomaat en artisjok op gegooid +1 glas lessini light
T: druifjes met yoghurt en muesli

nu zit ik vol!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:49:44 #115
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73286333
D'r is bij mij een vreetknop omgegaan, zodra ik weer in Europa was, en die knop is nog niet weer de andere kant opgegaan. Zo heb ik vandaag oa een hand stoepkrijtjes gegeten, een hand haribo beertjes en een rol mentos. Ik moet toch echt de knop weer vinden, en gaan hardlopen (groooot park vlakbij!) en gezond gaan doen. Misschien komt dat volgende week, als ik met m'n duitse cursus ga beginnen ook wel, dan heb ik weer wat ritme...
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:50:36 #116
331 Merel
Be here now.
pi_73286375
Hoe was het eten in Zimbabwe eigenlijk Nynke? Kan me wel voorstellen dat je verschrikkelijk trek hebt in al dat vertrouwse Europese snoepgoed
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:52:38 #117
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73286459
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef Merel het volgende:
Hoe was het eten in Zimbabwe eigenlijk Nynke? Kan me wel voorstellen dat je verschrikkelijk trek hebt in al dat vertrouwse Europese snoepgoed
Niet zoveel keus als hier..ik had een vrij slecht uitgeruste keuken tot m'n beschikking, dus kon niet uitgebreid koken, en snoepgoed dat er was was of niet te eten, of ontzettend duur (lees 6 dollar voor een zak met mini-marsjes..)...Dus ik heb daar vooral heel gezond gegeten. En nu heb ik inderdaad het idee dat ik het allemaal moet inhalen...
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:54:43 #118
331 Merel
Be here now.
pi_73286545
Oh en iemand vroeg toch hoe het met de liefde ging? En Phaidra vroeg het ook in een PM. Dus dan maar even kort: Ik vind McOffLimits nog steeds heel erg leuk en hij mij ook, maar we hebben nooit tijd voor elkaar dus het komt niet echt van de grond. Hij heeft een tijdje geleden een bedrijfje opgericht en dat gaat nu net lekker lopen, dus daar gaat heel veel tijd in zitten, vooral 's avonds. En dat is nou net het enige moment dat ik tijd zou hebben. Dus het schiet niet echt op. En ik twijfel tussen "als 'ie je echt leuk zou vinden zou 'ie wel meer tijd maken, dus geef het maar op" en "begrijpelijk dat 'ie weinig tijd heeft, maar hij vindt je echt heel leuk, dus heb nog even geduld". Maargoed, voorlopig is hij de leukste man die in tijden voorbij is gekomen, dus ik wacht het nog even af. We zien wel
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:55:59 #119
331 Merel
Be here now.
pi_73286599
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:52 schreef AKnynke het volgende:

Niet zoveel keus als hier..ik had een vrij slecht uitgeruste keuken tot m'n beschikking, dus kon niet uitgebreid koken, en snoepgoed dat er was was of niet te eten, of ontzettend duur (lees 6 dollar voor een zak met mini-marsjes..)...Dus ik heb daar vooral heel gezond gegeten. En nu heb ik inderdaad het idee dat ik het allemaal moet inhalen...
Als je daar zo gezond hebt gegeten kun je nu vast wel wat snoep hebben hoor
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:10:31 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73289590
Lastig, Merel! Klinkt idd als een gevalletje afwachten, en dan maar zien hoe hysterisch leuk ie dan uiteindelijk is! En intussen oogjes open ofzo

Ik heb de hele tijd Cowboys en Indianen in mn hoofd, door het Western thema van de sportschool
Jaaa, pak je LASSO maarrrrr, zo vangen cowboys indiaaaanen...
pi_73289629
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_73290139
Hai everybody

Heftig Phaidra! hoop dat alles goed komt met hem!

Klinkt als een leuke vakantie Merel!

En dikke knuf voor Viking
Ik vind het uberhaupt knap wat je doet, maar je weet zelf ook hoe pubers zijn. Neemt niet weg dat het vooral op dat moment heel stom is!

Lijstjes vergeet ik steeds, ik eet over het algemeen best gezond, afgezien van de maandelijkse zoetigheid deze week, gisteren wat baklava (ik ben verslaafd, het is ZO lekker) en vandaag oreo's

Wel al 3x evy gedaan deze week, dus komt goed.
Ik vraag me wel af wanneer ik resultaat begin te zien door dat hardlopen enzo, veel van jullie hebben daar wel ervaring mee toch, hoe ging dat bij jullie? (waarschijnlijk aten jullie geen oreo's )
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:29:40 #123
331 Merel
Be here now.
pi_73290370
Oe baklava vind ik echt veel te zoet! Gelukkig raak ik daar niet aan verslaafd dus. Wel aan drambuie, dat is ook niet heel slank

Maria, jouw sportschool klinkt echt geweldig

McOffLimits en ik hebben dit weekend wel drie uurtjes gevonden dat we tijd voor elkaar hebben, jahoe
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:30:49 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73290425
Jeuj, 3 uurtjes! Die tellen dan wel extra
Mijn sportschool is ook leuk! (omg mijn gymleraren van de middelbare moesten me horen... ) maar echt! Ze zijn allemaal zo vrolijk daar!
pi_73290668
Vervelend inderdaad, Merel, dat jullie even geen tijd voor elkaar kunnen maken. Ik zou denk ik ook wel wachten, en ondertussen hem in gedachten al 100x opgeven

wat zijn jullie goed aan het sporten Maria en SDB!
Ik ben ook net terug van twee uurtjes spinning, maar het tweede uur heb ik bijna niks gedaan, want dat was een introductieles voor beginners en ik heb vooral veel naast de fiets staan kletsen

Phoe, ik moet nog een opdracht maken voor morgen en mijn kamer opruimen, want bezoek morgen... ga maar gauw aan de slag..
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:41:33 #126
331 Merel
Be here now.
pi_73290868
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:36 schreef cyclechick het volgende:
Vervelend inderdaad, Merel, dat jullie even geen tijd voor elkaar kunnen maken. Ik zou denk ik ook wel wachten, en ondertussen hem in gedachten al 100x opgeven
Ja dat ja, ik durf eigenlijk niet te hopen dat het goed gaat, maar stiekem hoop ik er natuurlijk wel op en wacht ik wel. Ik krijg de kriebels van 'm

En nu het laatste stukje Grease kijken, ik heb weer de hele avond mee zitten zingen
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:42:52 #127
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73290939
Croky bolognese
Oeps!

Ga zaterdag of zondag ook maar eens voor het eerst weer op de hometrainer,loop al 2 week achter met "wie is de chef" 2 week met 'expeditie robinson' en 1 van 'popstars'
Kan ik dan mooi even terug kijken, gaat toch kloteweer worden dit weekend.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:46:09 #128
331 Merel
Be here now.
pi_73291103
Hey maar bij Cycle lijkt het de laatste tijd ook rustig op liefdesgebied! Of heb je nog sappige verhalen?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:58:58 #129
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73291695
vriendjes die je thee komen brengen terwijl jij in bad zit....

Je vervolgens met het vriendjes handdoek afdrogen, waar allemaal pas geschoren hele korte haartjes inzitten, die helemaal over je lichaam gaan zitten is dan niet zo leuk..

Merel, klinkt inderdaad erg lastig. Ik zou zeggen, maar kijken waar het schip strand...
  donderdag 1 oktober 2009 @ 23:10:51 #130
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73292159
Walief Nynke

Greased lightning, goooo greased lightning!

Ik ga slapen, ajuutabee!
pi_73293584
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:46 schreef Merel het volgende:
Hey maar bij Cycle lijkt het de laatste tijd ook rustig op liefdesgebied! Of heb je nog sappige verhalen?
Scherp hoor!

Het is inderdaad een beetje rustig, er is wel een soort van iemand Hij is heel leuk, maar ik ben niet verliefd, en hij heeft relatie-angst/paniek en wil zijn vrijheid niet opgeven, maar dat is volgens mij (deels in ieder geval) een schild, waar ik al een beetje door heen heb geprikt. Maargoed zo lang het leuk is is het leuk en we zien wel. Al ben ik wel bang om gekwetst te worden en heb ik ook wel aangegeven dat ik het niet tof zou vinden als hij nog vanalles met anderen doet

Oh en dit is nog steeds Mr mindfullness die er al sinds juli is
pi_73293956
Mr mindfullness? Dat klinkt zeer intrigerend!!

Drukke dag vandaag Beetje veel gegeten

O: spinazie, twee eitjes
T: handje walnoten
L: bakje sobanoedelsoep met een berg groenten en wat kip&ei
T: stukje slanke kardemomcake
S: pilates
T: twee bio-maisstroopsnoepjes
D: volkorenbol met kroket
T: nog een stukje cake

Meh, wat ben ik saai, momenteel
pi_73294259
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 00:18 schreef ColdFeet het volgende:
Mr mindfullness? Dat klinkt zeer intrigerend!!

Drukke dag vandaag Beetje veel gegeten

O: spinazie, twee eitjes
L: bakje sobanoedelsoep met een berg groenten en wat kip&ei
T: stukje slanke kardemomcake
S: pilates
T: twee bio-maisstroopsnoepjes
D: volkorenbol met kroket
T: nog een stukje cake

Meh, wat ben ik saai, momenteel
Vriendinnetje van mij heeft 'm die naam gegeven, omdat we het over yoga/meditatie etc hadden toen we elkaar ontmoetten (op de verjaardag van een anderen vriendin, die wij allebei kennen)
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 06:47:38 #134
331 Merel
Be here now.
pi_73295935
Dat wordt dan dus McMindfullness hè

Vandaag wordt een hectische dag op werk, dus eten zal wel weer slecht worden Vanaf morgen doe ik weer normaal!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 06:52:03 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73295947
Goedemorgen .

Dank voor de opbeurende opmerkingen, allen . Ik heb vandaag een drukke klas (maar een strakke planning ) met kinderen die wel in discussie gaan, maar niet op een vervelende manier . En het lieve klasje van gisteren heb ik ook weer . Dus gaat helemaal goed komen. Moet ook een lesfragment opnemen vandaag .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 07:17:33 #136
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73296029
Ik had trouwens altijd het idee dat mijn bovenlijf niet afslankt, maar ik heb een jas waar ik tot voor kort eigenlijk alleen een t-shirt onder kon dragen en dan kreeg ik hem nét dicht. Gisteren had ik die jas aan met een hoodie eronder en hij ging gemakkelijk dicht en zat ook niet strak ofzo! .
Niet meer actief op Fok!
pi_73296552
Goedemorgen!

Gefeliciteerd/sterkte voor allen die het nodig hebben, ik heb wel bijgelezen maar anders vergeet ik iemand .

Met mij gaat het weer goed, niet ziek meer, alleen helemaal niet gesport deze week en dit weekend ook geen tijd voor. Ik wil er vanaf maandag weer tegenaan, en misschien ga ik zo even op de wii-fit. We gaan wel klussen dit weekend (een eigen garderobe-inloopkast maken! ), dus misschien dat ik daar nog wat mee verbrand. Verder wel gezond aan het eten eigenlijk (alleen gister een ijschocoladewafel, terwijl ik normaal niet van ijs en niet van chocola hou - maar deze was wél lekker ).

Lijstje voor vandaag:
O: vanilleyoghurt met special K
T: cracker met ham
L: twee boterhammen met ham
T: cracker met ham
D: weet ik nog niet, even boodschappen doen, denk couscoussalade
pi_73296697
Goedemorgen.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: kliekje mais
L: ijsbergsla met turkse geitenkaas
T: kliekje bonenprut
D: groenteomelet zuurkool met sojawurst
S: uur sporten ziekjes, dus hangen op de bank
T: biertje

Planning voor vandaag:
O: kliekje zuurkool met paar plakjes sojawurst
L: ijsbergsla, tomaat, mozarella
T: kliekje zuurkool met paar plakjes sojawurst
D: onbekend
pi_73297152
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 07:17 schreef Viking84 het volgende:
Ik had trouwens altijd het idee dat mijn bovenlijf niet afslankt, maar ik heb een jas waar ik tot voor kort eigenlijk alleen een t-shirt onder kon dragen en dan kreeg ik hem nét dicht. Gisteren had ik die jas aan met een hoodie eronder en hij ging gemakkelijk dicht en zat ook niet strak ofzo! .
Dat is ook duidelijk te zien op je recente foto's hoor, dat je bovenlijf veel slanker is!! Veel succes vandaag!
pi_73297158
Goedemorgen. . Ik moet nog even op gang komen, geloof ik. .
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:19:46 #141
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73297209
zeg CF, nu heb ik de foto van jou met de foamvinger gezien!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:24:18 #142
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73297282
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 09:16 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat is ook duidelijk te zien op je recente foto's hoor, dat je bovenlijf veel slanker is!! Veel succes vandaag!
oh, en dat dacht ik ook van de foto's van CF!
  Vis een optie? vrijdag 2 oktober 2009 @ 09:44:34 #143
70532 loveli
N
pi_73297684
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 09:19 schreef AKnynke het volgende:
zeg CF, nu heb ik de foto van jou met de foamvinger gezien!
Wij niet
crap in = crap out
pi_73298074
Ik heb net even m'n inentingen gehaald voor Egypte. Wilde het eerst niet doen, omdat het niet verplicht is, maar toch maar wel gedaan. Beter veilig dan sorry.

Lijstje van gisteren:

O: 2x geroosterd brood met filet A. half bakje verse ananas
L: 2x geroosterd brood met filet A. en rauwkost
T: 2 crackers met philadelphia light met rauwkost
T:plak ontbijtkoek
T: wodka, Japanse zoutjes
D: gegrild tartaartje met meegegrilde uienringen op een zacht volkoren bolletje met sla, komkommer, light mayo en ketchup. Toe: citroensorbetijs met druiven en Optimel vanillevla
T: nog wat druiven

calorieen ± 1800
pi_73298375
Blugh, inentingen. Deed het zeer Conleche? De vorige keer bij mij ging het helemaal bloeden en heb ik een enorme blauwe plek gehad een paar weken. Wel slim dat je ze toch hebt gehaald!

Lijstje:
O: 2x knäckebröd (1 met eiersalade, een met light brie) + 250 ml magere yoghurt
T: Eitje
L: 2x knäckebröd met light brie
T: Druiven
D: Iets met rijst?

En misschien 's avonds nog bier, al wéét ik dat ik eigenlijk niet zou moeten gaan. Want het is een concert ergens buiten, en ik ben al extreem verkouden en ik heb nog geen winterjas en het is hier ijskoud. Oh en ik heb maandag tentamen maandag waar ik nog nauwelijks voor heb geleerd. Maar ik ben 's werelds slechtste nee zegger. En Barack Obama en Oprah Winfrey schijnen te komen. Al weet ik niet of ze ook echt even komen zwaaien daar, of dat ze alleen in Kopenhagen zijn.
pi_73298507
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:14 schreef Bob. het volgende:
Blugh, inentingen. Deed het zeer Conleche? De vorige keer bij mij ging het helemaal bloeden en heb ik een enorme blauwe plek gehad een paar weken. Wel slim dat je ze toch hebt gehaald!

Lijstje:

En misschien 's avonds nog bier, al wéét ik dat ik eigenlijk niet zou moeten gaan. Want het is een concert ergens buiten, en ik ben al extreem verkouden en ik heb nog geen winterjas en het is hier ijskoud. Oh en ik heb maandag tentamen maandag waar ik nog nauwelijks voor heb geleerd. Maar ik ben 's werelds slechtste nee zegger. En Barack Obama en Oprah Winfrey schijnen te komen. Al weet ik niet of ze ook echt even komen zwaaien daar, of dat ze alleen in Kopenhagen zijn.
Nope, ik voelde er niets van. Maar dan ook echt niets. Nu voel ik het een heel klein beetje aan 1 arm. Wat is het voor concert vanavond??
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 10:26:09 #147
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73298717

Komrij vandaag op het werk! Zie er picobello uit, met nieuwe laarzen

Nu weer verder stressen
pi_73299593
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

Komrij vandaag op het werk! Ziet er picobello uit, met nieuwe laarzen

Nu weer verder stressen
Dat las ik in eerste instantie, seriously!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73299785
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Whehehe!! Vooral de is dan nogal opmerkelijk!!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:07:30 #150
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73299805
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:14 schreef Bob. het volgende:

Lijstje:

Ik heb nu nog een blauwe plek zo groot als een ei, daar waar ze vorige week vrijdag bloed geprikt hebben om te kijken of ik Malaria zou hebben...Hoe ouder ik word , hoe gevoeliger ik word voor blauwe plekken. In Zimbabwe had ik er een de grote van een handbal op m'n been, en geen idee hoe ik er aan kwam, erg vreemd!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:09:35 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73299859
!!!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:19:11 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73300154
Goeiesmorreges!
pi_73300949
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 11:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Whehehe!! Vooral de is dan nogal opmerkelijk!!
[ afbeelding ]
Ja, ik dacht echt WTFOMGBBQ! Even maar hoor.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73301053
Goeiemorgen . Ik heb een productief dagje in de planning (ja ik weet dat het al bijna middag is ), wil niet weer mn hele weekend verdoen met ... niets .

Ik kan bijna niet lopen van de spierpijn in mn hamstring, dat wordt wat vanavond met trainen .
pi_73301130
Ik ga eindelijk weer eens een taart decoreren dit weekend! . Het kapsel staat nu in de oven.
pi_73301218
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga eindelijk weer eens een taart decoreren dit weekend! . Het kapsel staat nu in de oven.
Oeh wat voor taart? Foto maken van het resultaat?
pi_73301409
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 11:58 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oeh wat voor taart? Foto maken van het resultaat?
Met ballonnen en vlaggetjes voor de verjaardagen van m'n neefje en nichtje. Als ik er tevreden over ben komt er wel een foto. .
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 12:06:58 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73301441
TAAAART! Ik heb al een tijd zin in zelfgebakken appeltaart, maar ik hou me in! (lees: ik ben stiekem te lui om er 1 te maken )

Poor Chico! Misschien rustig aan doen bij training?

Ik ga vandaag... ehhh.. Naar de H&M om dingen te retourneren en nieuwe uit te zoeken, op zoek naar laarsjes, afwassen, stofzuigen, wassen draaien en tussendoor iets aan mn huiswerk doen
  Vis een optie? vrijdag 2 oktober 2009 @ 14:12:30 #159
70532 loveli
N
pi_73305091
Hebben jullie ook cravings nu het herfst wordt? Ik sta op en denk meteen aan chocola. Aan de andere kant, gisteren stond ik in de winkel met een doos bonbons in m'n handen en toen verging me de lust. Heel vreemd.
crap in = crap out
pi_73305808
Ik heb de laatste 2? weken cravings vanwege meerdere redenen en de herfst is daar zeker 1 van. Afvallen en gezond eten gaat prima in de lente en zomer, maar in de herfst en winter vind ik dat veel moeilijker.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73305880
Ja baklava dus!
pi_73305973
Pindakaas.....ik heb vandaag al 3 eetlepels zo uit de pot gesnoept En ik heb sws meer trek.
pi_73306173
Ik liep al vast bij Komrij dacht zoiets als: Kom ik op het werk en heb ik vrij en ik zie er nog wel zo goed uit vandaag uhhh ja.

Zo, ik ben naar de kapper geweest, maar het moet eerst gefurfd voordat ik weet of 't een beetje ok zit en een stukje pony is wel erg kort, het springt nogal naar voor.

En ik heb ook zin in taart, maar ik mag, want ik ben maandag jarig dus ik wil morgen wel ergens een taart met slagroom scoren Voor de rest gaat het wel met de cravings, al hoor ik de wafeltjes roepen in de kast
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:00:43 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73306568
Ik heb wel de hele tijd zin in dingen als gebak en koekies enzo!

Ik heb even een baaah-moment ivm terugdenken aan stomme dingen van vroegahr Dus deze dramalama gaat haar in de wind gooien en richting het winkelcentrum! Ofzo!

Syrena: zien, als het geverfd is!
  Vis een optie? vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:11:15 #165
70532 loveli
N
pi_73306974
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb even een baaah-moment ivm terugdenken aan stomme dingen van vroegahr
Zoooo herkenbaar! (en evenzooo nutteloos)
crap in = crap out
pi_73307081
Shop het van je af Maria!

We gaan vanavond een Zumbales inhalen en nu belde mijn dinnetje in paniek op omdat het kennelijk high impact zumba is. ik heb zoiets van: ik zie het wel, als ik het niet bijhou ga ik wel zitten. Maar ze zat er echt over in, wilde niet voor schut staan etc. dus ik heb maar even gepeptalked Ik ben wel blij dat ik daar voor een groot deel van af ben, van die angst om voor gek te staan enzo. Als mensen domme dingen over me willen denken dan doen ze dat maar, zegt meer over hen dan over mij. En als ze zo stom zijn om die dingen ook nog tegen me te zeggen (nog nooit gebeurd ) dan kom maar op

Al hoop ik wel dat niemand gezien heeft hoe ik mijn eigen oto aan gort reed laats. op de parkeerplaats
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:16:03 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73307103
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Zoooo herkenbaar! (en evenzooo nutteloos)
Zooo waar! Je koopt er idd niks voor Maarja, soms he!

Loveliiii
pi_73307120
Kusje voor Maria! En even snel een lijstje:

O: 2 eitjes, spinazie
T: bakje vanilleyoghurt
T: stukje lavendelchocolade
L: 3 knackebrod frambozenjam
T: 2 bio-maisstroopzuurtjes
S: Evy 19, 35 minuten
D: zelfgemaakte, dunne pizza's Stukje baked chocolate mousse toe, wijn erbij
T; wijntje, misschien wat chips?
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:22:13 #169
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73307291
Haai, lekker gewandeld! Wil allemaal precies tussen de buien door en ik heb de hometrainer onder het stof vandaan gehaald.
Dus morgen wordt het opstaan, broodje eten, een hele aflevering van popstars fietsen, dan beetje opdrogen, douche schoonmaken, douchen..

Lijst:
O/L: 2 broodjes met lever en een salade van gemixte sla, gekookt ei, tomaat, komkommer, paprika en rosbief.
S: anderhalf uur wandelen
T: beschuitje met jam
D: Gegrilde kogelbiefstuk met gegrilde ui, paprika en knoflook, met daarbij gekookte spruitjes
pi_73307777
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Haai, lekker gewandeld! Wil allemaal precies tussen de buien door en ik heb de hometrainer onder het stof vandaan gehaald.
Dus morgen wordt het opstaan, broodje eten, een hele aflevering van popstars fietsen, dan beetje opdrogen, douche schoonmaken, douchen..

Lijst:
O/L: 2 broodjes met lever en een salade van gemixte sla, gekookt ei, tomaat, komkommer, paprika en rosbief.
S: anderhalf uur wandelen
T: beschuitje met jam
D: Gegrilde kogelbiefstuk met gegrilde ui, paprika en knoflook, met daarbij gekookte spruitjes
Da's heul weinig calorieen!!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:39:40 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73307912
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Da's heul weinig calorieen!!
Mhoh, komt nog wat biertjes bij
En ik zag vanochtend bijna de 6 weer, dat wil ik niet
pi_73308152
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb wel de hele tijd zin in dingen als gebak en koekies enzo!

Ik heb even een baaah-moment ivm terugdenken aan stomme dingen van vroegahr Dus deze dramalama gaat haar in de wind gooien en richting het winkelcentrum! Ofzo!

Syrena: zien, als het geverfd is!
Ahw arme Maria . En zo herkenbaar idd .

@Cravings: present. Vooral pepernoten.
pi_73308567
goedemiddag allen

weekend!

welkom terug CF

vandaag intake gehad bij de bloedbank. Over 2 weken hoor ik of ik geen enge dingen heb en dan word ik een keer opgeroepen. Puik! M'n bloeddruk was wel heel laag, maar net hoog genoeg om te mogen geven. Minimum is 100, ik had 103

Lijstje vandaag is niet echt bijster goed, dus daar moet zo maar wat aan gedaan worden:

O: magere kwark met verse banaan
T: banaan
L: pakje Tuc to go
T: -
D: rijst met groenten, spekjes en ketjap/sambalsaus
T: blokjes brokkelkaas
Ja doei.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 16:07:07 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73308921
Hoi .

Vandaag ging het alweer beter dan gisteren. Ik heb die klas van gisteren (voorlopig?) ook niet meer en ik krijg er één of twee brugklassen bij. En ik heb nu een min of meer vast schema, zodat ik beter weet waar ik aan toe ben. Jippie! . Nu even bijlezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_73309004
Hey Vik! ik vind je dapper alles gaat goedkomen
Ja doei.
pi_73309131
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:41 schreef conleche het volgende:
Pindakaas.....ik heb vandaag al 3 eetlepels zo uit de pot gesnoept En ik heb sws meer trek.

O: eitje, stukje tartaar van gisteren
T: 2 volkorenkoekjes
L: 7 (!) crackers (4 met filet A. en rauwkost en 3 met philadelphia light)
T: 3 eetlepels pindakaas
T: 2x geroosterd brood met philadelphia light

WTF??

Als ik zo thuiskom ga ik maar eens een rondje rennen.....
pi_73309582
Hallo,
heb deze week heel goed mn best gedaan en val langzaam wat af
vandaag ff niet want is jarig en naja dan ff niet

lijstje vandaag:

O: activia
T: banaan
L: 2 boterhammen kipfilet/tomaat, beker optimel
T: snack a jack bbq
D: boerenkool met rookworst
T: taart, toastjes, gehakballetjes, chips, bier
pi_73311012
Echt.. mijn woningbouw...

Ik had gevraagd of ene mevrouw *** mijn vriend terug kon bellen, omdat ik vandaag niet bereikbaar was. Afrekening servicekosten. Krijg ik een mailtje:
quote:
Ik had een terugbelverzoek gekregen van je vriend, hier ga ik dus niet op reageren. Jij bent onze huurster en je moet zelf persoonlijk contact opnemen.
Dat terwijl mevrouw nooit bereikbaar is en mij ook nooit terugbelt maar me altijd afscheept met mailtjes. Kutwijf.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:12:19 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73311057
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_73311088
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Hoi .

Vandaag ging het alweer beter dan gisteren. Ik heb die klas van gisteren (voorlopig?) ook niet meer en ik krijg er één of twee brugklassen bij. En ik heb nu een min of meer vast schema, zodat ik beter weet waar ik aan toe ben. Jippie! . Nu even bijlezen .
Mooi zo
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:14:21 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73311109
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:12 schreef loveli het volgende:
Hebben jullie ook cravings nu het herfst wordt? Ik sta op en denk meteen aan chocola. Aan de andere kant, gisteren stond ik in de winkel met een doos bonbons in m'n handen en toen verging me de lust. Heel vreemd.
Ja! Al had ik het verband met de herfst nog niet gelegd. Maar ik zat op de fiets naar huis en ik dacht: hmm ik heb zo'n zin in chocola! En dus fietste ik na school langs de supermarkt . Terwijl ik eerder deze week ook al zo'n reuzereep van Milka heb gehad .
Niet meer actief op Fok!
pi_73311114
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:10 schreef Ewelina het volgende:

Ik had gevraagd of ene mevrouw *** mijn vriend terug kon bellen, omdat ik vandaag niet bereikbaar was. Afrekening servicekosten. Krijg ik een mailtje:
[..]

Dat terwijl mevrouw nooit bereikbaar is en mij ook nooit terugbelt maar me altijd afscheept met mailtjes. Kutwijf.
wtf
Ja doei.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:15:15 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73311134
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Zucht . En dan moet je ook nog aardig blijven, omdat je wat van hen moet. Grrr!
Niet meer actief op Fok!
pi_73311183
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wtf
Ik was dan ook echt heel erg boos toen ik dat zag. Ik kreeg ook al 2 herinneringen dat ik de servicekosten niet had betaald. Nee, duh, ik had een bezwaarschrift ingediend, en daar was na 2 maanden nog geen reactie op gekomen...

En toen belde ik vanwege een herinnering, binnen een week zouden er dus administratiekosten bijkomen. Ik bellen, was het: "Sorry, herinnering had niet verstuurd mogen worden."

Week later: herinnering op de mat, plus 20 euro administratiekosten. Als ik binnen 5 dagen niet betaal gaat de zaak naar een incassobureau

Ik hoop dat die vrouw nu WEL fatsoenlijk heeft doorgegeven dat ik binnenkort naar het kantoor kom voor een regeling.

Echt, ik ga de corporatie bij wie ik werk ineens zoveel meer waarderen Betere klantenservice, beleefdere medewerkers... er gaat genoeg mis, maar niet ZOVEEL.
pi_73311560
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wtf
Dat ja . Wat een kinderachtig mens zeg.
pi_73311616
ik kan me ook niet herinneren dat de corporaties waar ik gewerkt heb ook zo onbeschoft waren
Ja doei.
pi_73311720
WEEKEND!

De vrijdagmiddag ging trager dan de hele week, leek het wel Lekker weinig gepland dit weekend, fijn is dat! Behalve dat ik morgen naar Mamma Mia ga (met Greys), echt super veel zin in! ja, ik ben een musicalkutje
pi_73311936
Ik kom er net achter dat ik even vergeten was dat ik dinsdagmiddag moet oppassen en dan dus niet kan studeren. Terwijl ik vandaag de hele dag nog niets gedaan heb. .

Leuk, Goodbye! M'n huisgenootje gaat vanavond naar West Side Story, die is ook dol op musicals.
pi_73312006
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom er net achter dat ik even vergeten was dat ik dinsdagmiddag moet oppassen en dan dus niet kan studeren. Terwijl ik vandaag de hele dag nog niets gedaan heb. .

Leuk, Goodbye! M'n huisgenootje gaat vanavond naar West Side Story, die is ook dol op musicals.
Gooi die kinderen gewoon naar bed!! (dat deed ik vroeger altijd. Binnen het kwartier had ik ze naar boven gebonjourd. Het zat er al vroeg in dat ik geen kinderen wilde )

GB: veel plezier morgen!! Geef je andere mama een dikke zoen van me!!
pi_73312067
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Gooi die kinderen gewoon naar bed!! (dat deed ik vroeger altijd. Binnen het kwartier had ik ze naar boven gebonjourd. Het zat er al vroeg in dat ik geen kinderen wilde )

GB: veel plezier morgen!! Geef je andere mama een dikke zoen van me!!
M'n nichtje van dan 4 heeft de middagdutjes al een hele poos achter zich gelaten hoor. . Ik mag d'r van school halen, het is dan haar derde schooldag. Lijkt me zo leuk. . Maar goed, ik ga nu dus nog even an die Arbeit!
pi_73312075
West Side Story lijkt me ook geweldig

En thanks Co, will do!

Mijn lijstje van vandaag ga ik niet posten Kon echt niet stoppen met eten vandaag, had echt constant honger
pi_73312509
Ewelina, dat ze je vriend niet wil bellen, vind ik eigenlijk niet zo raar, daar heeft ze toch wel een punt mee?

Neemt niet weg dat het horken zijn verder, trouwens.

Goodbye, geloof me, na 10 dagen VS schrik ik nergens meer van! Dus kom maar op met die lijst!!
pi_73312630
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ewelina, dat ze je vriend niet wil bellen, vind ik eigenlijk niet zo raar, daar heeft ze toch wel een punt mee?

Goodbye, geloof me, na 10 dagen VS schrik ik nergens meer van! Dus kom maar op met die lijst!!
Voor een normale werkdag is dit echt belachelijk:

O: yoghurt met muesli
T: krentenbol
T: krentenbol
T: sultana
T: cup a soup
L: bruin pistoletje eiersalade, bruin bolletje filet americain
T: cupcakeje
T: grooooot stuk chocola

pi_73312653
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:46 schreef Goodbye het volgende:
West Side Story lijkt me ook geweldig
daar wil ik ook heen heb ooit nog meegespeeld in de middelbareschool versie als "Anybody's"
Ja doei.
pi_73312752
Goodbye, wauw, je had wel honger, zeg
pi_73312844
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:07 schreef ColdFeet het volgende:
Goodbye, wauw, je had wel honger, zeg
Jaaaa sssssttt!! Ik haal m'n lijstje zo weer weg hoor, met zulke smilies
pi_73312901
Hee, ik ga zo pizza eten met moddervette gebakken chocomousse als toetje... Geneer je niet voor mij
pi_73312956
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:59 schreef ColdFeet het volgende:

Als ik zijn nummer doorgeef omdat ik op die dag niet bereikbaar ben en dat vermeld tegen de telefoniste? Ik werk zelf bij een woningcorporatie, en daar word je echt wel teruggebeld hoor!

Ik vind dit gewoon onbeschoft. Zeker omdat mevrouw zelf me al een hele tijd afscheept met mailtjes en ik haar niet bereiken kan.

Ook is dit geen beleid van de corporatie... de vorige sociaal beheerder van mijn oude woning had er ook geen moeite mee om mijn vriend te bellen...
pi_73313019
Ik heb voor vandaag ook m'n calorieen al binnen en nu ga ik boodschappen doen en ik denk helemaal niet aan courgettes. Maar eerder aan warme chocolademelk met koekjes om erin te dopen. Wat heerst hier??
pi_73313086
Nou ja, ik vind het niet zo raar dat ze dingen met huurders liever met de huurders zelf afhandelen. Eerlijkgezegd. Ik zou er niet van gediend zijn: 'bel mijn vriendje maar'.
pi_73313094
Ohhhhh nee, nu herinner ik me dat ik nog chocolademelk in de koelkast heb

wel light
pi_73313206
Het is de wisseling der seizoenen, ik zeg het je! Iedereen in mijn omgeving is zijn/haar bed ook niet uit te krijgen?

Mijn lijstje vandaag, mijn ontbijt was om 12u en lunch om 15u :

O: yoghurt met 2 kiwi's
L: 2 boterhammen met kipfilet en gebakken ei
T: 2 chocotoffs
D: sneetje suikerbrood, andijviestamppot en toe vlaflip

Mijn koreaantjes komen eten
pi_73313240
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, ik vind het niet zo raar dat ze dingen met huurders liever met de huurders zelf afhandelen. Eerlijkgezegd. Ik zou er niet van gediend zijn: 'bel mijn vriendje maar'.
ze heeft zelf vaak genoeg geprobeerd om contact op te nemen en kreeg geen antwoord. Het is niet alsof ze dat bij voorbaat al deed.
Ja doei.
pi_73313270
Hihi, leuke D, TZ! Dat voorafje! Kun je dat niet beter bij de koffie geven?

Ik ben overigens zwaaaar in the mood for stamppot! Ik denk dat we morgen witlofstamppot met zalm eten
pi_73313364
Ik heb gister ook al andijviestampot gehad, en vorige week boerenkool én zuurkool Ik hou d'r wel van
pi_73313386
Hmm ja zat ik zelf ook al aan te denken, maar even van het voor/hoofd/nagerecht idee afstappen.

Het is ook echt weer voor stamppot, en warme chocomel.
pi_73313392
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ze heeft zelf vaak genoeg geprobeerd om contact op te nemen en kreeg geen antwoord. Het is niet alsof ze dat bij voorbaat al deed.
Dat dus. Bovendien probeerde mevrouw me vandaag af te schepen aan de telefoon, toen ik haar eindelijk te spreken kreeg: "ja, je hebt nu al een afspraak, dááag!"

Ik kon nog net voorkomen dat ze ophing, omdat ik nog iets wilde bespreken over de incasso's van dezelfde rekening waar ik haar over wil spreken. Sorry hoor, maar dat vind ik echt niet kunnen. Er bestaat ook zoiets als telefoonetiquette.
pi_73313465
Wij eten vanavond hutspot met rookworst en stroop. . Ik heb de verwarming al omhoog gedraaid naar 18, seks moest onder de dekens vanwege de kou, ik vind het er weer weer voor! .
pi_73313605
Oh, je hoeft me verder absoluut niet te overtuigen van het bestaan van horken&klootzakken bij de woningbouwvereniging. Nou ja. Dan noemen we het een verschil van mening
pi_73313679
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, je hoeft me verder absoluut niet te overtuigen van het bestaan van horken&klootzakken bij de woningbouwvereniging. Nou ja. Dan noemen we het een verschil van mening
Ik snap je wel, maar het is zeker geen beleid bij de corporatie. Ik handel het zelf ook af, alleen was mijn vriend nu even schakel tussen het maken van een afspraak, omdat het anders weer 4 weken duurt
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:35:43 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73313755
Hutspot met stroop? Is dat zoiets obscuurs Oud-Hollands waar ik niets vanaf weet? Ik wil wel hutspot eten 1 dezer dagen, vriendje is er gek op en at de afgelopen dagen in de trein wegens late dienst, dus ga hem iets lekkers voorschotelen. En er zit groente in

Ik ben deels geslaagd bij de winkels! Ik heb bij H&M dingen terug gebracht en voor een deel van het tegoed wat dat opleverde twee broeken gehaald (een zwarte en een donkerblauwe ribstof, allebei met uitlopende pijpen ) en de laarzen die ik wilde halen hadden ze DACHT IK in de stad in mijn maat! Maar toen bleek dat ze een paar van twee verschillende maten hadden gekregen, 1 in 37 en 1 in 38 Schoeiselfaal.
pi_73313765
Mijn woningvereniging belt altijd naar m'n moeder Belt die weer in paniek mijn werk: Bij je onderbuurvrouw staat de woonkamer blank en het komt van boven! En ik dan weer de woningvereniging bellen Maar ze hebben nu eindelijk m'n mobiele nummer en nummer van werk (na drie jaar!).

Ewelina, heb je geen rechtsbijstandverzekering? Die zou je toch met plezier even loslaten op zo'n k-wijf
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:38:16 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73313812
Oh en ik heb ook lekkere-trek buien de laatste tijd! Maar op dagen zoals deze eet ik dan weer niet zoveel (als in: ik was 3 uur lang in de stad en heb daar uiteindelijk maar es een kinderbueno maxi ding gehaald )dus kan het erger.

O: volkorenbroodkaastostivantweekapjes
T: beker melk
T: beschuitje
T: kinderbueno maxi
D: volkorenpistoletjes met hotdog + avocadoprut
T: misschien nog op verjaardagsbezoek, dus wie weet wat er komen gaat
pi_73313828
Maria, volgens mij is het iets van mijn familie, want echt niemand kent het, zelfs veel andere Friezen niet. Maar iedereen die ik het laat proberen vindt het heerlijk, m'n vriend wil z'n hutspot niet eens meer zonder.

Oh, volgens Google is het Gronings, zie ik. Wij zijn alleen niet Gronings. .
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:40:31 #215
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73313863
Hutspot!! Thanks, ga ik morgen maar even maken, lekker!

Bruine bonen met vetspek en stroop, dat is pas uberlekker!! Maar ja, da's wel heul calorierijk
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:43:03 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73313931
En nu nog even een 3 kwartier fietsen, het is droog en weinig wind, nog even gebruik van maken
pi_73313944
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Ja ok, ik snap dat ze liever met de huurster zelf praten. Maar dat kan je ook op een vriendelijk manier zeggen ipv dat ze dat natúúrlijk niet op gaat reageren. Ik zou dan ook boos worden op die dame .

@Maria: je weet al wel wat ik nu ga zeggen he?
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:45:29 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73314010
Chico: dat ik een geweldig mooi kwaliteitslijstje gepost heb en daar props voor krijg?
Ik zal es kiek'n!
pi_73314041
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: dat ik een geweldig mooi kwaliteitslijstje gepost heb en daar props voor krijg?
Ik zal es kiek'n!
Bíjna goed. Je mag nog 2 keer raden .
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:35:14 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73315445
Hee-hee.

Ik heb deze broek geloof ik (met H&M is dat nooit zeker )

En die andere kan ik op de site niet vinden?
pi_73315561

Ja doei.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:42:24 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73315635
Dat is ZO WAAR!

Maria in trein, op zo'n 4-stoelen-stukje.
Twee 65+ vrouwtjes komen binnen. "Zulle we daar zitten, Truus?!"
Maria voelt een druipneus opkomen en pakt zakdoeken, begint neus af te vegen onder veel gesnuffel en kleine hoestjes.
Truus: "Eh. Nee. Laten we even verder kijken".

De hele rit prinsheerlijk gezeten
pi_73315741
! was dat expres of per ongeluk?
Ja doei.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:47:59 #224
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73315812
Ik was gewoon verkouden, kan ik ook niks aan doen! Maar de reactie was wel geinig
pi_73315839
Ik heb geen last van herfst-cravings, maar bij de herfst vind ik ook meer zoete dingen passen en daar hou ik sowieso niet zo van. Ik krijg van dit herfstweer wel zin om me in de keuken op te sluiten en allemaal dingen te bakken, en dat eet ik dan vervolgens wel allemaal op. Want dat is mijn probleem: zelfs als iets me niet zo veel interesseert eet ik het op als het in de buurt is.

Coole broek trouwens Maria!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:49:26 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73315848
Heerlijk om nu nog even buiten te zijn zeg!! Kan nu nog, wordt kutweer!

Mo, ben je alweer aan het hardlopen?? Ik niet, durf niet en heb zo geen zin
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:50:32 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73315890
Mooie broek Maria, leuke snit, al is het altijd weer afwachten hoe het op je eigen kont en benen staat
pi_73316197
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 19:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dat is ZO WAAR!

Maria in trein, op zo'n 4-stoelen-stukje.
Twee 65+ vrouwtjes komen binnen. "Zulle we daar zitten, Truus?!"
Maria voelt een druipneus opkomen en pakt zakdoeken, begint neus af te vegen onder veel gesnuffel en kleine hoestjes.
Truus: "Eh. Nee. Laten we even verder kijken".

De hele rit prinsheerlijk gezeten
Geniaal . Misschien moet ik die eens proberen, wie weet word ik dan ook minder vaak aangesproken door onbekenden . En stoere broek!
pi_73316434
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijk om nu nog even buiten te zijn zeg!! Kan nu nog, wordt kutweer!

Mo, ben je alweer aan het hardlopen?? Ik niet, durf niet en heb zo geen zin
nee maar het is nu eindelijk weer kouder. Wel sport ik 4 keer per week, dus da's wel goed (m.u.v. deze week, want ziek ) maar hardlopen MOET wel weer... anders samen maar beginnen?
Ja doei.
pi_73317118
godverdegodverdegodever. klote ikeakutkast.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 20:29:18 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73317226
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 20:25 schreef conleche het volgende:
godverdegodverdegodever. klote ikeakutkast.
En nu moeten wij vragen wat er aan de hand is? .
Niet meer actief op Fok!
pi_73317320
nee ik moest het ff kwijt. ik heb hem al een trap gegeven en ga nu fijn popstars kijken.
pi_73317972
Ben blij dat ik niet de enige ben met lekkere trek

Heb me vandaag thuis ingehouden, omdat ik wist dat ik uit eten ging en ook gewoon omdat ik niks lekkers had
Ik had nog een etentje tegoed voor me verjaardag dus heb net wel heel lekker Indonesisch gegeten
Vis en rijst en heul veul groente. En lychee-ijs
pi_73318339
De moeder van een vriendin van mij heeft kanker. Kut.
pi_73318384
da's mooi klote
Ja doei.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 21:17:18 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73318691
En ik ga lekker slapen! Supervroeg, ik weet het, maar ik ben de laatste tijd dól op slapen .
Niet meer actief op Fok!
pi_73318727
Sterkte Ewelina
pi_73319965
Wat een rotnieuws, Ewelina. .
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:05:52 #239
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73320234
Ik heb een nieuwe winterjas gekocht, waterdicht, sportief en stylish! Ik kan hem netjes op een rok ofzo dragen, of sportief op een spijkerbroek, en hij is warm genoeg voor Zweden! Ik ben er heeeeel erg blij mee!

pi_73320447
Ewelina wat klote Weten ze al hoe erg het is?

Zumba was weer heerlijk zweten Ik had het lesrooster nog eens goed bekeken, blijkt dat we vanaf de eerste les al high impact zumba doen Ik dacht ook al, hoe willen ze het nu NOG sneller doen dan we al doen?? Vriendinnetje was vreselijk opgelucht hahahaha. Het was wel enorm vol vandaag, maar er waren toch best wat mensen die af en toe moesten gaan zitten Wij niet, wij waren bikkels.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:12:50 #241
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73320456
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Hutspot!! Thanks, ga ik morgen maar even maken, lekker!

Bruine bonen met vetspek en stroop, dat is pas uberlekker!! Maar ja, da's wel heul calorierijk
zonderspekvet, maar met stroop en van die kleine uitjes. en uitgebakken spekjes. Mmmmm...

Ook ik ben aan het snoepen, en constant moe. Maar m'n overgang van weer was ook wel behoorlijk, van continue 35 graden en stralend blauw de laatste anderhalve maand tot regen en bewolking en koud en wind...
pi_73320509
Alleen zit ik nu dus vol energie en moet ik gaan slapen omdat ik morgen vroeg op moet om allerlei dingen te regelen (bv. vlaai kopen moet je in Limburg op zaterdag vroeg doen, anders is alles op). En ik moet m'n haar furfen. En...en... en...
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:15:21 #243
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73320574
he bah, Ewelina!
pi_73323806
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 21:06 schreef Ewelina het volgende:
De moeder van een vriendin van mij heeft kanker. Kut.
Ah nee . Valt het goed te behandelen?
pi_73325767
Wat erg, Ewelina!

Ik heb me goed gehouden vandaag, niet gesnackt hoewel er twee zakken popcorn zijn gemaakt hier. Uiteindelijk lijstje:

O: special K met vanilleyoghurt
L: special K met vanilleyoghurt (groot schaaltje)
D: couscous met doperwtjes met spekjes en rozemarijn en een gebakken visje
T: véél wijn
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 08:00:36 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73327149
That sucks, Ewelina .

Ik ga vandaag lekker bezig: kamer opruimen, boodschappen doen en dan naar de bieb om boeken te halen voor m'n essay en dan vandaag en morgen aan m'n essay schrijven. Hopelijk lukt het nu wel. Het moet .
Niet meer actief op Fok!
pi_73327547
Auw, verkeerd gelegen denk ik. . Er zit een stekende pijn tussen m'n schouderbladen waardoor ik m'n lepel niet eens naar m'n mond krijg. .

PPP, wat heb je gister overdag vreselijk weinig gegeten!
pi_73328567
Ai, pijnlijk DaD. Hoe is de taart trouwens geworden gister?

Ik moet vandaag echt heel veel studeren, maar mijn hoofd zit helemaal vol watten, bluh.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 10:59:27 #249
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73328644
Baah Ewelina! Sterkte voor je vriendin!

*kusje op de auw van DaD*

*plukt watten uit Bob's oor*

Ik ben vandaag weer wezen Zumbaën, dat brengt mn totaal aan sportlessen deze week weer op 4 Ik ben tevreden Ging ook best lekker weer!
pi_73328692
4 keer al deze week, wat goed Maria!

Ik beloof plechtig dat ik na mijn tentamen maandag ook weer ga sporten.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 11:09:18 #251
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73328779
I solemnly swear I am up to no good

Prima toch! Tentamens gaan voor!

En zometeen ga ik naar A'dam, op zoek naar boeken en laarsjes Met het vriendje!
pi_73328875
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 09:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Auw, verkeerd gelegen denk ik. . Er zit een stekende pijn tussen m'n schouderbladen waardoor ik m'n lepel niet eens naar m'n mond krijg. .

PPP, wat heb je gister overdag vreselijk weinig gegeten!
Ik was nog een beetje ziek hè! Normaal eet ik niet zo weinig hoor, niet meer iig, dankzij jullie hier.

Ik zal het bewijzen met mijn lijstje voor vandaag:
O: special K met vanilleyoghurt (om 10:00)
L: drie crackers met komkommersalade
T: boterham met filet A
D: rijst met kip-kerrie
T: olijven met piment , glaasje wijn waarschijnlijk
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 11:24:56 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73329044
Ik werd net bijna van m'n fiets getrokken in de stad . Ik naderde een zebrapad en het stel dat eraan kwam stappen riep zoveel weerstand bij me op dat ik besloot gewoon door te fietsen . En dat werd niet zo op prijs gesteld .
Niet meer actief op Fok!
pi_73329087
Bob, de taart is nog in wording. .
pi_73329115
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik werd net bijna van m'n fiets getrokken in de stad . Ik naderde een zebrapad en het stel dat eraan kwam stappen riep zoveel weerstand bij me op dat ik besloot gewoon door te fietsen . En dat werd niet zo op prijs gesteld .
Waarom de weerstand??
pi_73329161
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 10:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baah Ewelina! Sterkte voor je vriendin!

*kusje op de auw van DaD*

*plukt watten uit Bob's oor*

Ik ben vandaag weer wezen Zumbaën, dat brengt mn totaal aan sportlessen deze week weer op 4 Ik ben tevreden Ging ook best lekker weer!
4x . Doe je goehoed! Ik ben momenteel de lol in sporten een beetje kwijt, je krijgt er spierpijn van en mn evenwicht is stuk door verkouden zijn. Dus grijp ik alles aan als excuus om niet te gaan

Jeej ik heb mn huiswerk voor maandag nu allemaal al af . Niet dat ik niet genoeg andere dingen te doen heb, maar toch, dit voelt goed .
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 11:32:28 #257
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73329198
Sterkte Ewelina.

Ja dat heb je wel eens he Viking Gewoon zomaar weerstand

Lijst:
O: 2 boterhammen met lever
S: 1 1/2 uur hometrainen (volgens fiets 880 kcal )
T: Grote kom magere yoghurt
L: 2 boterhammen lever
T: peer
D: Ik denk stamppot hutspot met een rundervink
pi_73329686
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 00:00 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ah nee . Valt het goed te behandelen?
Weet ik niet, ik kreeg een smsje en ik heb m'n vriendin geprobeerd te bellen, maar ze neemt niet op en reageert ook niet op mijn sms. Bah
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:14:44 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73330105
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 11:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Waarom de weerstand??
Weet niet. Instinct ofzo. Ze zagen er stom uit, vooral de vrouw.
En het feit dat die man mij vastpakte bewijst dat mijn weerstand terecht was .

Ik moet alleen wel afleren om mensen uit te schelden op straat, want straks staat er een collega voor m'n neus of een leerling en dan is mijn geloofwaardigheid wel weg (maar ach, die leerlingen horen het toch niet ).
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 12:34:59 #260
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_73330443
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik moet alleen wel afleren om mensen uit te schelden op straat, want straks staat er een collega voor m'n neus of een leerling en dan is mijn geloofwaardigheid wel weg (maar ach, die leerlingen horen het toch niet ).
Foei Vik, gijse wegpiraat
pi_73331052
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

En foei natuurlijk. Al zou ik me ook echt dood schrikken als iemand me haast van m'n fiets trok, maar mijn reactie is meestal dat ik van de schrik mijn excuses 100x aan bied. Ook als ik niks fout heb gedaan.
pi_73331336
Pfff Ewelina, schrikken is dat, zeg! Ookal ken je de vrouw zelf vast niet zo heel goed, ik zou er idd ook echt naar van zijn

Mijn lijst begint al geweldig vandaag
O: frambozenpancakes met stroop en slagroom
Lekker laat opgestaan vandaag, dus so far was dat het. Overige plannen:
S: zwemmen, 60 baantjes
T: stuk overgebleven pizza
T: klein stukje gebakken chocolate mousse
D: witlofstamppot met zalm
T: wijn, chips
pi_73332024
Ik heb gister bijna een halve fles wodka op.
en nu zweer ik dat ik nooit meer alcohol ga drinken. lang geleden dat ik me zo beroerd heb gevoeld daardoor.
Het ging ook niet geleidelijk ofzo, maar opeens was het te ver en kon ik niks meer, behalve zeggen dat ik dronken was en dat niet leuk vond
pi_73332036
Wat een vervelend nieuws, Ewelina... gadsie..
pi_73332072
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:41 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb gister bijna een halve fles wodka op.
en nu zweer ik dat ik nooit meer alcohol ga drinken. lang geleden dat ik me zo beroerd heb gevoeld daardoor.
Het ging ook niet geleidelijk ofzo, maar opeens was het te ver en kon ik niks meer, behalve zeggen dat ik dronken was en dat niet leuk vond
Van wodka moet je dan ook maar 1, hooguit 2 glaasjes drinken!!!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 13:49:21 #266
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73332203
ik moet vandaag aan mijn essay werken

lijstje:
O: havermout met banaan en pindakaas
T: stuk polenta-vijgen cake
L: 4x volkoren boterham (1x tosti kaas tomaat met ketchup, 1x sandwichspread tomaat)
D: kipcurry met groenten en rijst
T: yoghurt met peer?
T: wijn?
pi_73332238
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:43 schreef conleche het volgende:

[..]

Van wodka moet je dan ook maar 1, hooguit 2 glaasjes drinken!!!
Ja, daar ben ik nu ook achter
pi_73332252
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:49 schreef Blurred86 het volgende:
ik moet vandaag aan mijn essay werken

lijstje:
O: havermout met banaan en pindakaas
T: stuk polenta-vijgen cake
L: 4x volkoren boterham (1x tosti kaas tomaat met ketchup, 1x sandwichspread tomaat)
D: kipcurry met groenten en rijst
T: yoghurt met peer?
T: wijn?
Troost je, je bent niet de enige; ik moet ook nog een schrijfopdracht inleveren vandaag

mooi lijstje voor het weekend!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 13:55:47 #269
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73332345
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 13:51 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Troost je, je bent niet de enige; ik moet ook nog een schrijfopdracht inleveren vandaag

mooi lijstje voor het weekend!
Dat komt doordat ik heel sneu heel de dag aan mijn essay zit en niet eens vanavond iets leuks ga doen omdat ik morgen waarschijnlijk ook aan dat stomme essay moet werken

en ja, ik heb erg veel medelijden met mezelf
pi_73333201
Ach hemel Cycle! Van wodka krijg je zulke beroerde katers!

Blurred, oooooohhh, dat polentarecept Ik wil 'm ook maken! Heb je verse of gedroogde vijgen gebruikt?
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 15:03:12 #271
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73333902
pi_73335384

lekker even naar de stad geweest. Wat een drukte! kermis, markt en natuurlijk 'gewoon zaterdag'.
Wel lekkere dingies gekocht voor vanavond, maar ook eindelijk spinning-schoen-klemmen zodat ik vanaf maandag mijn heuse spinschoenen kan gebruiken om te spinnen En Mr.MoBlo gaat wellicht ook mee

zo maar eens beginnen aan de studie, wat maak dingen, dan hoef ik morgen niet zoveel te doen. verwarming staat aan, fleecevest aan en thee drinken studeren kan bijna niet fijner
Ja doei.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 16:26:24 #273
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73335962
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 14:35 schreef ColdFeet het volgende:

Blurred, oooooohhh, dat polentarecept Ik wil 'm ook maken! Heb je verse of gedroogde vijgen gebruikt?
Moet je doen, hij is echt lekker Ik heb gedroogde vijgen gebruikt omdat ik die nog in de kast had liggen en het recept speciaal gezocht had om die eens te gebruiken
pi_73335984
Telekids (pittig popconcert) nu op RTL4 jeugdsentiment
Ja doei.
pi_73335997
Ik heb gister nog gezocht naar Kwak in leiden, maar ik zag haar niet !
pi_73337318

Ik ben tweehonderd gram afgevallen en ik heb nieuwe pantoffels, met stippeltjes
SPOILER
Voor de rest nogal druk op school.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:20:02 #277
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73339216
Jeuj, 200 gram is beter dan niks! *clappity* En puike sloffen.

Ik ben terug uit A'dam en ben 3 boeken (Frank McCourt - Teacher Man, Sherman Alexie - The Absolutely True Diary of a Part-Time Indian (veelbelovende titel! ) en Salman Rushdie - East, West) en een paar laarzen (geen nep-Uggs ) rijker Uiteindelijk geslaagd bij de C&A of all places Hele kalverstraat afgestruind... Ach, nu heb ik laarzen! En ze voelen stevig aan

En nu ga ik snel pestoballetjes maken
pi_73339291
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 16:26 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Moet je doen, hij is echt lekker Ik heb gedroogde vijgen gebruikt omdat ik die nog in de kast had liggen en het recept speciaal gezocht had om die eens te gebruiken
Vijgen zijn echt ZO lekker Gaat zeker op het programma!

Plannen zijn weer veranderd hier: niet gezwommen, geen chocomousse, wel een clafoutis als toetje vandaag. Ben benieuwd! Ik zoek nog altijd het perfecte recept.

Uniek, toch is het wel zo, denk ik. Ik ben echt een couch potato, van nature, maar ik heb mezelf gewoon aangewend om toch regelmatig te sporten (dacht ik zo ). Nou ja, vandaag is even FAIL, maar ik sport toch altijd minstens 4x per week, en dat deed ik vroeger nooit!

Cute slofjes, BPT
pi_73339369
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Sherman Alexie - The Absolutely True Diary of a Part-Time Indian (veelbelovende titel! )
oeh, laat je even weten hoe die is?
Ja doei.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:38:37 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73339713
Will dooo! Ik ga hem nu als eerste lezen, wegens veelbelovende titel
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:42:31 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73339828
In het kader van de SWOT-analyse die ik moet maken voor m'n studie maar eens een enneagramtest gedaan. Mijn type is De Individualist en ik val bijna van m'n stoel, zó klopt het! .

Hier is de test: http://www.eclecticenergies.com/nederlands/enneagram/test.php

Ik hoop niet dat ik mensen nu aanzet tot SOG'gen (naja, zaterdagavond ).

Ik ga zometeen eens even relaxen, want ik ben tóch weer steeds bezig met van alles, terwijl dat niet mocht van mezelf . En m'n essay is nog steeds niet af. Morgen!
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:43:49 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73339883
En ik post geen lijstjes, want ik eet knudde momenteel. Maar ik vind het wel prettig om niet elke dag op de weegschaal te staan. Dat doe ik mooi wekelijks voortaan. Op maandagochtend ofzo (ook afh van of ik in het weekend slecht heb gegegeten, indien ja, dan wordt het beeld vertekend)
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zaterdag 3 oktober 2009 @ 18:51:27 #283
70532 loveli
N
pi_73340134
Jeu, Ewelina, dat is klote nieuws. Sterkte.
crap in = crap out
pi_73340495
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 18:42 schreef Viking84 het volgende:
In het kader van de SWOT-analyse die ik moet maken voor m'n studie maar eens een enneagramtest gedaan. Mijn type is De Individualist en ik val bijna van m'n stoel, zó klopt het! .

Ik ga zometeen eens even relaxen, want ik ben tóch weer steeds bezig met van alles, terwijl dat niet mocht van mezelf . En m'n essay is nog steeds niet af. Morgen!
Ik ben type 1, de hervormer. Klopt grotendeels, deels ook niet. Maar er is verder ook geen ander type waarvan ik denk dat het wél helemaal klopt .
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:05:06 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73340576
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:02 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik ben type 1, de hervormer. Klopt grotendeels, deels ook niet. Maar er is verder ook geen ander type waarvan ik denk dat het wél helemaal klopt .
Ik was ervan overtuigd dat ik De Romanticus was en ik vond het echt raar dat die niet in m'n lijstje stond, maar dat blijkt gewoon een andere benaming te zijn voor De Individualist .
Niet meer actief op Fok!
pi_73340633
quote:

Ik ben een 5 (onderzoeker). Bijna ex aequo geeindigd met een 8(uitdager) Bij de tweede test precies hetzelfde met als toevoeging: de Sexual variant. (huh? er zaten heul geen sexvragen bij)

Als vleugel geven ze 4 aan.

Klopt allemaal als een zwerende vinger.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:13:18 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73340818
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:07 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben een 5 (onderzoeker). Bijna ex aequo geeindigd met een 8(uitdager) Bij de tweede test precies hetzelfde met als toevoeging: de Sexual variant. (huh? er zaten heul geen sexvragen bij)

Als vleugel geven ze 4 aan.

Klopt allemaal als een zwerende vinger.
5 is mijn vleugel .
Niet meer actief op Fok!
pi_73340948
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

5 is mijn vleugel .
Ik zou het liefst een 7 zijn geloof ik!!
pi_73341333
quote:

Onweerstaanbaar altijd, die zelftesten in een paar muisklikken!

Ik ben type 4 (individualist) met als zware tweede en vleugel (?) type 3 (presteerder). Bah, wat een onsympathiek wezen .
pi_73341352
mijn risotto improv was erg lekker

en ik ben een Loyalist met een neiging naar De Enthousiast
Ja doei.
pi_73341384
Oh, ik dacht dat je een Enthousiast was, Mo

Ik doe niet aan persoonlijkheidstests Ik ben een draak, daar heb ik geen test voor nodig.
pi_73341394
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:17 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zou het liefst een 7 zijn geloof ik!!
Wat is een 7? Die komt in mijn lijstje (van de top 6 ) heul niet voor
pi_73341494
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:30 schreef ColdFeet het volgende:

Ik doe niet aan persoonlijkheidstests Ik ben een draak, daar heb ik geen test voor nodig.
ik neig ernaar, maar als ik zo het (niet al te florisante) verhaal van de 6 lees zou het nog wel eens kunnen kloppen
Ja doei.
pi_73341547
Ik ben 1 (Hervormer) met gebalanceerde vleugels. 't Klopt behoorlijk. .
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:37:27 #295
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73341568
ik ben een individualist, niet echt verassend
wat houden die vleugels in?

edit: heb de beschrijving van de individualist nu doorgelezen, en het is bijna eng hoe goed dat klopt met hoe ik ben!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:39:26 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73341623
Zo net terug van anderhalf uur wandelen in de wind, heerlijk, het bloed stroomt weer door mijn aderen.
Dus vandaag 3 uur lang 'niet' gesport, want fietsen en wandelen vallen niet echt onder sport geloof ik.
Heb wel 3 borden hutspot op, dat is dat wel weer jammer
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:40:46 #297
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73341670
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:30 schreef ColdFeet het volgende:

You made me LoL

Ik ben een 5, een onderzoeker met gebalanceerde vleugels, ofzeu.
pi_73341693
ik ben een 6w7 maar ik heb geen idee in welk opzicht ofzo, als ze daar nou ook wat bij neer hadden gezegd
Ja doei.
pi_73341801
Ik moet huilen van mijn stukje. .
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:47:27 #300
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73341856
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 19:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik moet huilen van mijn stukje. .
Aww!! Dat was niet mijn bedoeling! .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 19:47:43 #301
78654 Viking84
Going, going, gone