quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:35 schreef Phaidra het volgende:
Maar even onder een spoiler, wel zo netjes. Ik ben een beetje van slag, hoewel ik 'm niet eens zo heel goed ken.da's mooi klote..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sterkte ook aan hem met het herstel.. hoop het nooit mee te maken
Ja doei.
Ik had iets specifieks nodig, ik wist waar het lag, en de rij was kort, dat scheeltquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mijd de DDD echt. Word echt agressief van dat soort menigtes.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:35 schreef Phaidra het volgende:
Maar even onder een spoiler, wel zo netjes. Ik ben een beetje van slag, hoewel ik 'm niet eens zo heel goed ken.Zo ja heftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Mijn werk zit er weer op voor deze week, klas was vandaag onrustig en rommelig (glaswerk stop je niet in je mond, en je gaat er ook niet uit eten) maar het is nu iig voorbij. Uiteindelijk hebben de meeste groepen wel wat uitgevoerd en zijn ze echt ergens gekomen. Nu mijn huiswerk maken en dan kan ik dit weekend wat afspraken die ik eerder heb gemaakt nakomen.
@Viking: je leert het vast nog wel, hoe je om moet gaan met dit soort situaties.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Niet zoveel keus als hier..ik had een vrij slecht uitgeruste keuken tot m'n beschikking, dus kon niet uitgebreid koken, en snoepgoed dat er was was of niet te eten, of ontzettend duur (lees 6 dollar voor een zak met mini-marsjes..)...Dus ik heb daar vooral heel gezond gegeten. En nu heb ik inderdaad het idee dat ik het allemaal moet inhalen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef Merel het volgende:
Hoe was het eten in Zimbabwe eigenlijk Nynke? Kan me wel voorstellen dat je verschrikkelijk trek hebt in al dat vertrouwse Europese snoepgoed
Als je daar zo gezond hebt gegeten kun je nu vast wel wat snoep hebben hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:52 schreef AKnynke het volgende:
Niet zoveel keus als hier..ik had een vrij slecht uitgeruste keuken tot m'n beschikking, dus kon niet uitgebreid koken, en snoepgoed dat er was was of niet te eten, of ontzettend duur (lees 6 dollar voor een zak met mini-marsjes..)...Dus ik heb daar vooral heel gezond gegeten. En nu heb ik inderdaad het idee dat ik het allemaal moet inhalen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |