abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 oktober 2009 @ 12:30:47 #101
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73271027
heftig phaidra!

ik moest vandaag om 7 uur beginnen, nu ben ik zo moe dat ik de rest van de dag niks meer gedaan krijg en dat terwijl ik nog een essay af moet maken die morgen ingeleverd moet worden

ben te lam om een lijstje te posten
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_73271695
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 11:35 schreef Phaidra het volgende:
Maar even onder een spoiler, wel zo netjes. Ik ben een beetje van slag, hoewel ik 'm niet eens zo heel goed ken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
da's mooi klote.. sterkte ook aan hem met het herstel.. hoop het nooit mee te maken
Ja doei.
pi_73273738
Ik zag laatst toen ik door Frankrijk reed ook een heel akelig motorongeluk. Ik begrijp nog niet precies wat er moet zijn gebeurd. 1 iemand lag roerloos op de vluchtstrook met de helm nog op en er stond iemand naast helemaal in paniek, ook nog met de helm op. Een auto was al gestopt en je hoorde in de verte de sirenes. De motor zelf stond zeker 200 meter verderop. Het leek wel of degene die achterop zat er vanaf was gevallen. kan dat makkelijk eigenlijk?? Ik heb geen idee.........

En toen ik nog kledingstyling deed kwamen er op een dag 2 productieassistenten totaal overstuur naar de set: die hadden een motorrijder de bocht uit zien vliegen, hier op de ring in A'dam en die hebben het onderbeen uit de berm moeten plukken.

Soms ook zie ik ze door files rijden en dat dan een auto wil zien hoe lang de file nog duurt en dan ook net naar het midden uitwijkt: ging iedere keer net goed, maar ik vind motorrijden eigenlijk gewoon best gevaarlijk. Hoe voorzichtig je zelf ook bent. Je bent zó kwetsbaar.....
  donderdag 1 oktober 2009 @ 14:09:10 #104
331 Merel
Be here now.
pi_73273869
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 10:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mijd de DDD echt. Word echt agressief van dat soort menigtes .
Ik had iets specifieks nodig, ik wist waar het lag, en de rij was kort, dat scheelt

En ik zou ooit nog wel eens m'n motorrijbewijs willen halen, maar het lijkt me inderdaad ook best eng. Vooral het vallen in de buurt van die ledematen afhakkende vangrails.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_73274079
Ik vind motorrijden er altijd eng uit zien. En mijn broer die wil binnenkort gaan beginnen met lessen, en dat vind ik daarom maar stom, vooral omdat hij nogal onvoorzichtig is. Maar ik snap wel dat het ook heel erg tof kan zijn zodat mensen het risico wel willen nemen!
Wel erg naar om zoiets over een kennis van je te moeten lezen Phaidra..
pi_73274080
Brrr, die verhalen Co ! Het gebeurt ook zo vaak dat auto's in een file van rijbaan wisselen zonder in de spiegels te kijken.
De vangrails worden op steeds meer plekken 'motorvriendelijk' gemaakt, wat dat dan ook mag betekenen. Vriendje rijdt ook motor (al heeft hij er op dit moment geen) en ik wéét dat hij uitkijkt, maar toch... ik ben altijd blij als 'ie weer heelhuids thuis is.
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 1 oktober 2009 @ 15:09:06 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73275728
Zo, ik ben ook weer thuis en ik heb m'n eerste huilbui achter de rug .

Eén leerling bood zoveel weerstand dat ik er helemaal emotioneel van werd.
Ik: "Wil je je boek even pakken?"
Hij: "Waarom?"
Ik: "Omdat ik wil dat je actief meedoet"
Hij: "Dat jij dat wilt betekent nog niet dat ik dat doe."

En meer van dat soort dingen (met boeken gooien, met pen op tafel tikken etc). Tijdens de les hield ik het (godzijdank) wel droog, maar toen de coach over die weerstand begon hield ik het dus niet meer. Gelukkig had ik een half uur pauze en toen de volgende (lieve ) klas kwam was alles wel weer ok. Maar ik baal hier zo van. Denk dat ik volgende week even een individueel gesprekje ga doen met elke leerling uit die klas (3 lln) en dan uitleg dat ik m'n best doe en dat zij mij ook moeten helpen bij het goed uitvoeren van mijn lessen. Dat ze tips mogen opschrijven voor mij, zodat ik daar rekening mee kan houden etc.
Niet meer actief op Fok!
pi_73276949
Bah, dat is naar Vik! Dat lijkt me dus echt het lastigste van lesgeven...
Wat ik wel eens gelezen heb over opvoeden (geen idee in hoeverre dat opgaat voor lesgeven) is dat je dingen niet vragend moet 'aanbieden' (wil je....), omdat je dan ruimte laat voor discussie. Maar dat lijkt me makkelijker gezegd dan gedaan...
Venus in pocketformaat
© loveli
  donderdag 1 oktober 2009 @ 17:12:22 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73279518
Ai Vik, dat is vreselijk! Vind het allang knap dat je het aandurft, dat zegt al genoeg!
Succes!

Phaidra, bah vreselijk!

Weekend
Lijst:
O: Kom magere yoghurt
T: appel
T: kwart komkommer
T: Cup a soup kerrie
L: 3 boterhammen rosbief, kom kippensoep, beschuit met jam
T: peer
T: blokje choco
S: 1 1/2 uur wandelen
D: Chicken tonight met sperziebonen, minimais en bamboe.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73280725
Aw, dat is naar Viking.. Maar de kinderen die jij les geeft zaten ook wel in de puber-leeftijd toch? Dan zijn ze gewoon vervelend, heeft niks met jou te maken! Blijft vervelend als ze zo tegen je doen natuurlijk..

Trouwens, lijstje:
O: 1 knäckebröd met eiersalade + klein bakje magere vruchtenkwark
T: 2 eitjes
L: 2 harde maanzaadbroodjes met gezouten boter
T: 2 celebrations
D: Lasagna + 1 glas wijn
T: 4 biertjes

En ja, bier is foei, maar ik heb mezelf al op een rantsoen gezet, want je mag tussen 11 en 1 gratis bier drinken, dus dan vind ik als echte Nederlander het al lastig om het bij 4 te houden.
pi_73280745
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 11:35 schreef Phaidra het volgende:
Maar even onder een spoiler, wel zo netjes. Ik ben een beetje van slag, hoewel ik 'm niet eens zo heel goed ken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ja heftig .

Mijn werk zit er weer op voor deze week, klas was vandaag onrustig en rommelig (glaswerk stop je niet in je mond, en je gaat er ook niet uit eten ) maar het is nu iig voorbij. Uiteindelijk hebben de meeste groepen wel wat uitgevoerd en zijn ze echt ergens gekomen. Nu mijn huiswerk maken en dan kan ik dit weekend wat afspraken die ik eerder heb gemaakt nakomen.

@Viking: je leert het vast nog wel, hoe je om moet gaan met dit soort situaties .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:37:51 #112
331 Merel
Be here now.
pi_73281754
Viking, zolang je maar onthoudt dat zo'n leerling het niet persoonlijk bedoelt. Hij praat tegen jou in je rol als docent, niet tegen de mens daarachter. Trek het je dus niet te veel aan En op een gegeven moment leer je inderdaad hoe je met dit soort situaties moet omgaan. Of niet, maar dan moet je ook geen docent worden

En nu ga ik een pizza eten Dit weekend ga ik de boel weer op orde brengen (ik zit nog midden in de post-vakantie ontregeldheid) en dan ga ik ook weer beginnen met gezond eten en sporten. Beloofd!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 1 oktober 2009 @ 18:51:37 #113
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73282122
Buu, Phaidra, da's schrikken!
En een aai voor Viking Goed dat je tijdens de les jezelf groot hebt weten te houden! Strong wohmahn

Mijn eetpatroon is deze week vrij ruk (niet voorbereid zijn op uitlopende lessen en dergelijke), maar ik sport wel netjes Ben maandag naar Zumba geweest en gisteren met zus naar Body Jam (vond ze geen succes ivm te moeilijk ) en zometeen weer Zumba en zaterdagochtend ook! Whoop. Dat gooit weer wat balanzzz in het relatief slechte eetpatroon

Lijstje:
O: special k met melk
T: snee brood met ananassmeerkaas
L: twee sneetjes met osseworst
T: snee met ananassmeerkaas
T: stroopwafel na stressmoment op werk
D: Lasagne verde
S: Zumbaaaa.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 1 oktober 2009 @ 19:13:42 #114
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73282791
stom lijstje vandaag:

O: havermout met banaan en lijnzaad en pindakaas
L: 4x allinson (1x tosti kaas en lightsalami met mosterd, 1x met toscaanse vegaschijfding)
T: 2x koffie met melk en 2 blokjes cote d'or chocolade met pompoenpitjes en sesamzaadjes en zonnebloempitten
(ik weet niet meer wie het was die hier zat te vertellen hoe lekker dat wel niet was, maar: ik weet niet of ik je moet bedanken voor de tip of boos op je moet zijn hij is inderdaad erg lekker! )
D: pizza (zo'n excellent pizza met geitenkaas ) heb er zelf nog een berg ui, tomaat en artisjok op gegooid +1 glas lessini light
T: druifjes met yoghurt en muesli

nu zit ik vol!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:49:44 #115
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73286333
D'r is bij mij een vreetknop omgegaan, zodra ik weer in Europa was, en die knop is nog niet weer de andere kant opgegaan. Zo heb ik vandaag oa een hand stoepkrijtjes gegeten, een hand haribo beertjes en een rol mentos. Ik moet toch echt de knop weer vinden, en gaan hardlopen (groooot park vlakbij!) en gezond gaan doen. Misschien komt dat volgende week, als ik met m'n duitse cursus ga beginnen ook wel, dan heb ik weer wat ritme...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:50:36 #116
331 Merel
Be here now.
pi_73286375
Hoe was het eten in Zimbabwe eigenlijk Nynke? Kan me wel voorstellen dat je verschrikkelijk trek hebt in al dat vertrouwse Europese snoepgoed
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:52:38 #117
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73286459
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef Merel het volgende:
Hoe was het eten in Zimbabwe eigenlijk Nynke? Kan me wel voorstellen dat je verschrikkelijk trek hebt in al dat vertrouwse Europese snoepgoed
Niet zoveel keus als hier..ik had een vrij slecht uitgeruste keuken tot m'n beschikking, dus kon niet uitgebreid koken, en snoepgoed dat er was was of niet te eten, of ontzettend duur (lees 6 dollar voor een zak met mini-marsjes..)...Dus ik heb daar vooral heel gezond gegeten. En nu heb ik inderdaad het idee dat ik het allemaal moet inhalen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:54:43 #118
331 Merel
Be here now.
pi_73286545
Oh en iemand vroeg toch hoe het met de liefde ging? En Phaidra vroeg het ook in een PM. Dus dan maar even kort: Ik vind McOffLimits nog steeds heel erg leuk en hij mij ook, maar we hebben nooit tijd voor elkaar dus het komt niet echt van de grond. Hij heeft een tijdje geleden een bedrijfje opgericht en dat gaat nu net lekker lopen, dus daar gaat heel veel tijd in zitten, vooral 's avonds. En dat is nou net het enige moment dat ik tijd zou hebben. Dus het schiet niet echt op. En ik twijfel tussen "als 'ie je echt leuk zou vinden zou 'ie wel meer tijd maken, dus geef het maar op" en "begrijpelijk dat 'ie weinig tijd heeft, maar hij vindt je echt heel leuk, dus heb nog even geduld". Maargoed, voorlopig is hij de leukste man die in tijden voorbij is gekomen, dus ik wacht het nog even af. We zien wel
  donderdag 1 oktober 2009 @ 20:55:59 #119
331 Merel
Be here now.
pi_73286599
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 20:52 schreef AKnynke het volgende:

Niet zoveel keus als hier..ik had een vrij slecht uitgeruste keuken tot m'n beschikking, dus kon niet uitgebreid koken, en snoepgoed dat er was was of niet te eten, of ontzettend duur (lees 6 dollar voor een zak met mini-marsjes..)...Dus ik heb daar vooral heel gezond gegeten. En nu heb ik inderdaad het idee dat ik het allemaal moet inhalen...
Als je daar zo gezond hebt gegeten kun je nu vast wel wat snoep hebben hoor
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:10:31 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73289590
Lastig, Merel! Klinkt idd als een gevalletje afwachten, en dan maar zien hoe hysterisch leuk ie dan uiteindelijk is! En intussen oogjes open ofzo

Ik heb de hele tijd Cowboys en Indianen in mn hoofd, door het Western thema van de sportschool
Jaaa, pak je LASSO maarrrrr, zo vangen cowboys indiaaaanen...
pi_73289629
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_73290139
Hai everybody

Heftig Phaidra! hoop dat alles goed komt met hem!

Klinkt als een leuke vakantie Merel!

En dikke knuf voor Viking
Ik vind het uberhaupt knap wat je doet, maar je weet zelf ook hoe pubers zijn. Neemt niet weg dat het vooral op dat moment heel stom is!

Lijstjes vergeet ik steeds, ik eet over het algemeen best gezond, afgezien van de maandelijkse zoetigheid deze week, gisteren wat baklava (ik ben verslaafd, het is ZO lekker) en vandaag oreo's

Wel al 3x evy gedaan deze week, dus komt goed.
Ik vraag me wel af wanneer ik resultaat begin te zien door dat hardlopen enzo, veel van jullie hebben daar wel ervaring mee toch, hoe ging dat bij jullie? (waarschijnlijk aten jullie geen oreo's )
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:29:40 #123
331 Merel
Be here now.
pi_73290370
Oe baklava vind ik echt veel te zoet! Gelukkig raak ik daar niet aan verslaafd dus. Wel aan drambuie, dat is ook niet heel slank

Maria, jouw sportschool klinkt echt geweldig

McOffLimits en ik hebben dit weekend wel drie uurtjes gevonden dat we tijd voor elkaar hebben, jahoe
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:30:49 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73290425
Jeuj, 3 uurtjes! Die tellen dan wel extra
Mijn sportschool is ook leuk! (omg mijn gymleraren van de middelbare moesten me horen... ) maar echt! Ze zijn allemaal zo vrolijk daar!
pi_73290668
Vervelend inderdaad, Merel, dat jullie even geen tijd voor elkaar kunnen maken. Ik zou denk ik ook wel wachten, en ondertussen hem in gedachten al 100x opgeven

wat zijn jullie goed aan het sporten Maria en SDB!
Ik ben ook net terug van twee uurtjes spinning, maar het tweede uur heb ik bijna niks gedaan, want dat was een introductieles voor beginners en ik heb vooral veel naast de fiets staan kletsen

Phoe, ik moet nog een opdracht maken voor morgen en mijn kamer opruimen, want bezoek morgen... ga maar gauw aan de slag..
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')