Nee, daar is onze keuken te klein voor. Twee is wel de max en m'n huisgenoot stond er al met z'n vriendin.quote:Op woensdag 30 september 2009 19:32 schreef P.F het volgende:
DaD, kan je niet samen/tegelijk koken?!!
Jij woont toch met je beste vriendin en je vriendje in 1 huis? Of ook nog met hem?quote:Op woensdag 30 september 2009 20:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat klinkt dat tof Merel! (Behalve de afgronden dan.) Mag ik ook een pm met foto's?
[..]
Nee, daar is onze keuken te klein voor. Twee is wel de max en m'n huisgenoot stond er al met z'n vriendin.
Ook nog met hem ja, en zijn vriendin woont hier ook zo'n beetje.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:09 schreef P.F het volgende:
[..]
Jij woont toch met je beste vriendin en je vriendje in 1 huis? Of ook nog met hem?
Ah ok, dat snapte ik ook niet helemaal.quote:Op woensdag 30 september 2009 21:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ook nog met hem ja, en zijn vriendin woont hier ook zo'n beetje.
Ik ga vanavond! Vriendlief wil de kitchen aid mixer kopen.... Hij zeurt er al 3 jaar over en nu (nou ja, over 2 maanden) hebben we eindelijk een keuken waar 'ie in past. Dus vooruit dan maar. Ik had ook graag wat kleding willen kijken, maar ik zag gister dat mijn saldo dat ab-so-luut niet toe laatquote:Op donderdag 1 oktober 2009 08:32 schreef Merel het volgende:
Goeiemorgen! Ik heb me net in De Bijenkorf begeven (Dol Dwaze Dagen) en ik heb het overleefd!
Ik vind het vaak wel meevallen. Als ik niet echt iets zie wat ik wil hebben, ga ik ook niet, maar met een doel vind ik het niet zo erg. Gewoon recht op je doel af en weer wegwezen. En ik vind de drukte vaak wel meevallenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik mijd de DDD echt. Word echt agressief van dat soort menigtes.
Ja dat dus!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:54 schreef cyclechick het volgende:
nog![]()
voor XM, super dat je een vast contract heb gekregen zeg!
Ja dat dus ook nogquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja dat dus!!![]()
En mini, gefeliciteerd met je zus!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Phaidra op 01-10-2009 11:41:01 ]Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:35 schreef Phaidra het volgende:
Maar even onder een spoiler, wel zo netjes. Ik ben een beetje van slag, hoewel ik 'm niet eens zo heel goed ken.Inderdaad heftig! En dan ook nog buiten zijn schuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
wowquote:Op woensdag 30 september 2009 19:57 schreef Merel het volgende:
Okeeeee, daar komt het vakantieverslag dan
De vrijdagavond voor m'n vertrek kreeg ik een mailtje met daarin alleen een digitaal treinticket naar Leiden. Dus ik de volgende dag naar Leiden, waar ik werd opgewacht door iemand van het reisbureau. Die gaf me een envelop en wees me verder naar de NS-bus richting Schiphol. In de bus mocht ik de envelop pas openmaken. Spannend!In de envelop bleek een ticket te zitten naar... Turkije! Maar verder wist ik nog steeds niet wat me te wachten stond, want de volgende envelop mocht pas open in het vliegtuig.
Ik heb m'n nieuwsgierigheid netjes in bedwang gehouden tot in het vliegtuig (ja echt!) en daar pas de envelop opengemaakt. Daar stond alleen nog maar in dat ik iets zou gaan doen in Lycië, een gebied aan de zuidkust van Turkije. Ik zou van het vliegveld opgehaald worden en daarna mocht de volgende envelop pas open.
Uiteindelijk bleek dat de eerste week van m'n vakantie een landrovertocht zou zijn. Supergaaf! Met nog drie anderen van mijn leeftijd onder leiding van een enorm toffe reisleider door het berglandschap crossen, over allemaal enge weggetjes langs diepe afgronden. Elke nacht ergens anders overnachten, elke dag hele leuke actviteiten. Ik heb geslapen in een tentje, in een blokhut, in een hotel, zelfs in een boomhut! En overdag gingen we hiken, canyonen, kanoën, paragliden, naar de hamam... Echt enorm geweldig superleuk allemaal
Wat ik in week twee zou doen was toen nog geheim, maar dat bleek uiteindelijk een cruise met zo'n Turks zeilschip te zijn. Ook hartstikke leuk, maar de eerste week was zo geweldig dat daar eigenlijk niets tegenop kon. Waar de eerste week nog superactief was, was de tweede week vooral bedoeld om te relaxen. Ik heb dus niet veel meer gedaan dan zonnen en boekjes lezen en dutjes doen op het dekDit was ook met ander gezelschap, oudere mensen, maar op zich prima om een weekje mee door te komen. En toen had ik nog een laatste envelop met m'n ticket terug, maar die heb ik pas helemaal op het einde opengemaakt natuurlijk
Uiteindelijk werd ik op Schiphol weer opgewacht door iemand voor het reisbureau, die me zelfs helemaal heeft thuisgebracht! Supergoede service dus. Ik denk dat ik volgend jaar misschien wel weer zo'n verrassingreis ga doen, want het was echt heel leuk georganiseerd. En ik denk ook echt dat ik nog eens terugga naar dit gebied in Turkije, want het is zoooooo mooi!
Nou goed, dit is de zo veel mogelijk beknopte versie van het verhaal, ik kan er nog veel meer over vertellen maar dat wordt te veel leeswerkConclusie: het was geweldig!! En wie nieuwsgierig is naar foto's mag PM'en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |