Ik was nog een beetje ziek hè! Normaal eet ik niet zo weinig hoor, niet meer iig, dankzij jullie hier.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Auw, verkeerd gelegen denk ik.. Er zit een stekende pijn tussen m'n schouderbladen waardoor ik m'n lepel niet eens naar m'n mond krijg.
.
PPP, wat heb je gister overdag vreselijk weinig gegeten!
Waarom de weerstand??quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:24 schreef Viking84 het volgende:
Ik werd net bijna van m'n fiets getrokken in de stad. Ik naderde een zebrapad en het stel dat eraan kwam stappen riep zoveel weerstand bij me op dat ik besloot gewoon door te fietsen
. En dat werd niet zo op prijs gesteld
.
4xquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Baah Ewelina! Sterkte voor je vriendin!![]()
*kusje op de auw van DaD*![]()
*plukt watten uit Bob's oor*
Ik ben vandaag weer wezen Zumbaën, dat brengt mn totaal aan sportlessen deze week weer op 4Ik ben tevreden
Ging ook best lekker weer!
Weet ik niet, ik kreeg een smsje en ik heb m'n vriendin geprobeerd te bellen, maar ze neemt niet op en reageert ook niet op mijn sms. Bahquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah nee. Valt het goed te behandelen?
Weet niet. Instinct ofzo. Ze zagen er stom uit, vooral de vrouw.quote:
Foei Vik, gijse wegpiraatquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet niet. Instinct ofzo. Ze zagen er stom uit, vooral de vrouw.
En het feit dat die man mij vastpakte bewijst dat mijn weerstand terecht was![]()
.
Ik moet alleen wel afleren om mensen uit te schelden op straat, want straks staat er een collega voor m'n neus of een leerling en dan is mijn geloofwaardigheid wel weg(maar ach, die leerlingen horen het toch niet
).
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet niet. Instinct ofzo. Ze zagen er stom uit, vooral de vrouw.
En het feit dat die man mij vastpakte bewijst dat mijn weerstand terecht was![]()
.
Ik moet alleen wel afleren om mensen uit te schelden op straat, want straks staat er een collega voor m'n neus of een leerling en dan is mijn geloofwaardigheid wel weg(maar ach, die leerlingen horen het toch niet
).
Van wodka moet je dan ook maar 1, hooguit 2 glaasjes drinken!!!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:41 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb gister bijna een halve fles wodka op.
en nu zweer ik dat ik nooit meer alcohol ga drinken. lang geleden dat ik me zo beroerd heb gevoeld daardoor.
Het ging ook niet geleidelijk ofzo, maar opeens was het te ver en kon ik niks meer, behalve zeggen dat ik dronken was en dat niet leuk vond
Ja, daar ben ik nu ook achterquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Van wodka moet je dan ook maar 1, hooguit 2 glaasjes drinken!!!![]()
Troost je, je bent niet de enige; ik moet ook nog een schrijfopdracht inleveren vandaagquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:49 schreef Blurred86 het volgende:
ik moet vandaag aan mijn essay werken![]()
lijstje:
O: havermout met banaan en pindakaas
T: stuk polenta-vijgen cake![]()
L: 4x volkoren boterham (1x tosti kaas tomaat met ketchup, 1x sandwichspread tomaat)
D: kipcurry met groenten en rijst
T: yoghurt met peer?
T: wijn?
Dat komt doordat ik heel sneu heel de dag aan mijn essay zit en niet eens vanavond iets leuks ga doen omdat ik morgen waarschijnlijk ook aan dat stomme essay moet werkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:51 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Troost je, je bent niet de enige; ik moet ook nog een schrijfopdracht inleveren vandaag![]()
mooi lijstje voor het weekend!
Moet je doen, hij is echt lekkerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:35 schreef ColdFeet het volgende:
Blurred, oooooohhh, dat polentarecept![]()
Ik wil 'm ook maken! Heb je verse of gedroogde vijgen gebruikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |