abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73313094
Ohhhhh nee, nu herinner ik me dat ik nog chocolademelk in de koelkast heb

wel light
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73313206
Het is de wisseling der seizoenen, ik zeg het je! Iedereen in mijn omgeving is zijn/haar bed ook niet uit te krijgen?

Mijn lijstje vandaag, mijn ontbijt was om 12u en lunch om 15u :

O: yoghurt met 2 kiwi's
L: 2 boterhammen met kipfilet en gebakken ei
T: 2 chocotoffs
D: sneetje suikerbrood, andijviestamppot en toe vlaflip

Mijn koreaantjes komen eten
pi_73313240
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, ik vind het niet zo raar dat ze dingen met huurders liever met de huurders zelf afhandelen. Eerlijkgezegd. Ik zou er niet van gediend zijn: 'bel mijn vriendje maar'.
ze heeft zelf vaak genoeg geprobeerd om contact op te nemen en kreeg geen antwoord. Het is niet alsof ze dat bij voorbaat al deed.
Ja doei.
pi_73313270
Hihi, leuke D, TZ! Dat voorafje! Kun je dat niet beter bij de koffie geven?

Ik ben overigens zwaaaar in the mood for stamppot! Ik denk dat we morgen witlofstamppot met zalm eten
pi_73313364
Ik heb gister ook al andijviestampot gehad, en vorige week boerenkool én zuurkool Ik hou d'r wel van
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73313386
Hmm ja zat ik zelf ook al aan te denken, maar even van het voor/hoofd/nagerecht idee afstappen.

Het is ook echt weer voor stamppot, en warme chocomel.
pi_73313392
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ze heeft zelf vaak genoeg geprobeerd om contact op te nemen en kreeg geen antwoord. Het is niet alsof ze dat bij voorbaat al deed.
Dat dus. Bovendien probeerde mevrouw me vandaag af te schepen aan de telefoon, toen ik haar eindelijk te spreken kreeg: "ja, je hebt nu al een afspraak, dááag!"

Ik kon nog net voorkomen dat ze ophing, omdat ik nog iets wilde bespreken over de incasso's van dezelfde rekening waar ik haar over wil spreken. Sorry hoor, maar dat vind ik echt niet kunnen. Er bestaat ook zoiets als telefoonetiquette.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_73313465
Wij eten vanavond hutspot met rookworst en stroop. . Ik heb de verwarming al omhoog gedraaid naar 18, seks moest onder de dekens vanwege de kou, ik vind het er weer weer voor! .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73313605
Oh, je hoeft me verder absoluut niet te overtuigen van het bestaan van horken&klootzakken bij de woningbouwvereniging. Nou ja. Dan noemen we het een verschil van mening
pi_73313679
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, je hoeft me verder absoluut niet te overtuigen van het bestaan van horken&klootzakken bij de woningbouwvereniging. Nou ja. Dan noemen we het een verschil van mening
Ik snap je wel, maar het is zeker geen beleid bij de corporatie. Ik handel het zelf ook af, alleen was mijn vriend nu even schakel tussen het maken van een afspraak, omdat het anders weer 4 weken duurt
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:35:43 #211
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73313755
Hutspot met stroop? Is dat zoiets obscuurs Oud-Hollands waar ik niets vanaf weet? Ik wil wel hutspot eten 1 dezer dagen, vriendje is er gek op en at de afgelopen dagen in de trein wegens late dienst, dus ga hem iets lekkers voorschotelen. En er zit groente in

Ik ben deels geslaagd bij de winkels! Ik heb bij H&M dingen terug gebracht en voor een deel van het tegoed wat dat opleverde twee broeken gehaald (een zwarte en een donkerblauwe ribstof, allebei met uitlopende pijpen ) en de laarzen die ik wilde halen hadden ze DACHT IK in de stad in mijn maat! Maar toen bleek dat ze een paar van twee verschillende maten hadden gekregen, 1 in 37 en 1 in 38 Schoeiselfaal.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73313765
Mijn woningvereniging belt altijd naar m'n moeder Belt die weer in paniek mijn werk: Bij je onderbuurvrouw staat de woonkamer blank en het komt van boven! En ik dan weer de woningvereniging bellen Maar ze hebben nu eindelijk m'n mobiele nummer en nummer van werk (na drie jaar!).

Ewelina, heb je geen rechtsbijstandverzekering? Die zou je toch met plezier even loslaten op zo'n k-wijf
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:38:16 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73313812
Oh en ik heb ook lekkere-trek buien de laatste tijd! Maar op dagen zoals deze eet ik dan weer niet zoveel (als in: ik was 3 uur lang in de stad en heb daar uiteindelijk maar es een kinderbueno maxi ding gehaald )dus kan het erger.

O: volkorenbroodkaastostivantweekapjes
T: beker melk
T: beschuitje
T: kinderbueno maxi
D: volkorenpistoletjes met hotdog + avocadoprut
T: misschien nog op verjaardagsbezoek, dus wie weet wat er komen gaat
pi_73313828
Maria, volgens mij is het iets van mijn familie, want echt niemand kent het, zelfs veel andere Friezen niet. Maar iedereen die ik het laat proberen vindt het heerlijk, m'n vriend wil z'n hutspot niet eens meer zonder.

Oh, volgens Google is het Gronings, zie ik. Wij zijn alleen niet Gronings. .
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:40:31 #215
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73313863
Hutspot!! Thanks, ga ik morgen maar even maken, lekker!

Bruine bonen met vetspek en stroop, dat is pas uberlekker!! Maar ja, da's wel heul calorierijk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:43:03 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73313931
En nu nog even een 3 kwartier fietsen, het is droog en weinig wind, nog even gebruik van maken
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73313944
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, ik vind het niet zo raar dat ze dingen met huurders liever met de huurders zelf afhandelen. Eerlijkgezegd. Ik zou er niet van gediend zijn: 'bel mijn vriendje maar'.
Ja ok, ik snap dat ze liever met de huurster zelf praten. Maar dat kan je ook op een vriendelijk manier zeggen ipv dat ze dat natúúrlijk niet op gaat reageren. Ik zou dan ook boos worden op die dame .

@Maria: je weet al wel wat ik nu ga zeggen he?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 18:45:29 #218
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73314010
Chico: dat ik een geweldig mooi kwaliteitslijstje gepost heb en daar props voor krijg?
Ik zal es kiek'n!
pi_73314041
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: dat ik een geweldig mooi kwaliteitslijstje gepost heb en daar props voor krijg?
Ik zal es kiek'n!
Bíjna goed. Je mag nog 2 keer raden .
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:35:14 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73315445
Hee-hee.

Ik heb deze broek geloof ik (met H&M is dat nooit zeker )

En die andere kan ik op de site niet vinden?
pi_73315561

Ja doei.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:42:24 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73315635
Dat is ZO WAAR!

Maria in trein, op zo'n 4-stoelen-stukje.
Twee 65+ vrouwtjes komen binnen. "Zulle we daar zitten, Truus?!"
Maria voelt een druipneus opkomen en pakt zakdoeken, begint neus af te vegen onder veel gesnuffel en kleine hoestjes.
Truus: "Eh. Nee. Laten we even verder kijken".

De hele rit prinsheerlijk gezeten
pi_73315741
! was dat expres of per ongeluk?
Ja doei.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:47:59 #224
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73315812
Ik was gewoon verkouden, kan ik ook niks aan doen! Maar de reactie was wel geinig
pi_73315839
Ik heb geen last van herfst-cravings, maar bij de herfst vind ik ook meer zoete dingen passen en daar hou ik sowieso niet zo van. Ik krijg van dit herfstweer wel zin om me in de keuken op te sluiten en allemaal dingen te bakken, en dat eet ik dan vervolgens wel allemaal op. Want dat is mijn probleem: zelfs als iets me niet zo veel interesseert eet ik het op als het in de buurt is.

Coole broek trouwens Maria!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:49:26 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73315848
Heerlijk om nu nog even buiten te zijn zeg!! Kan nu nog, wordt kutweer!

Mo, ben je alweer aan het hardlopen?? Ik niet, durf niet en heb zo geen zin
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 19:50:32 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73315890
Mooie broek Maria, leuke snit, al is het altijd weer afwachten hoe het op je eigen kont en benen staat
pi_73316197
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 19:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dat is ZO WAAR!

Maria in trein, op zo'n 4-stoelen-stukje.
Twee 65+ vrouwtjes komen binnen. "Zulle we daar zitten, Truus?!"
Maria voelt een druipneus opkomen en pakt zakdoeken, begint neus af te vegen onder veel gesnuffel en kleine hoestjes.
Truus: "Eh. Nee. Laten we even verder kijken".

De hele rit prinsheerlijk gezeten
Geniaal . Misschien moet ik die eens proberen, wie weet word ik dan ook minder vaak aangesproken door onbekenden . En stoere broek!
pi_73316434
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijk om nu nog even buiten te zijn zeg!! Kan nu nog, wordt kutweer!

Mo, ben je alweer aan het hardlopen?? Ik niet, durf niet en heb zo geen zin
nee maar het is nu eindelijk weer kouder. Wel sport ik 4 keer per week, dus da's wel goed (m.u.v. deze week, want ziek ) maar hardlopen MOET wel weer... anders samen maar beginnen?
Ja doei.
pi_73317118
godverdegodverdegodever. klote ikeakutkast.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 20:29:18 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73317226
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 20:25 schreef conleche het volgende:
godverdegodverdegodever. klote ikeakutkast.
En nu moeten wij vragen wat er aan de hand is? .
Niet meer actief op Fok!
pi_73317320
nee ik moest het ff kwijt. ik heb hem al een trap gegeven en ga nu fijn popstars kijken.
pi_73317972
Ben blij dat ik niet de enige ben met lekkere trek

Heb me vandaag thuis ingehouden, omdat ik wist dat ik uit eten ging en ook gewoon omdat ik niks lekkers had
Ik had nog een etentje tegoed voor me verjaardag dus heb net wel heel lekker Indonesisch gegeten
Vis en rijst en heul veul groente. En lychee-ijs
pi_73318339
De moeder van een vriendin van mij heeft kanker. Kut.
pi_73318384
da's mooi klote
Ja doei.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 21:17:18 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73318691
En ik ga lekker slapen! Supervroeg, ik weet het, maar ik ben de laatste tijd dól op slapen .
Niet meer actief op Fok!
pi_73318727
Sterkte Ewelina
pi_73319965
Wat een rotnieuws, Ewelina. .
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:05:52 #239
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73320234
Ik heb een nieuwe winterjas gekocht, waterdicht, sportief en stylish! Ik kan hem netjes op een rok ofzo dragen, of sportief op een spijkerbroek, en hij is warm genoeg voor Zweden! Ik ben er heeeeel erg blij mee!

Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_73320447
Ewelina wat klote Weten ze al hoe erg het is?

Zumba was weer heerlijk zweten Ik had het lesrooster nog eens goed bekeken, blijkt dat we vanaf de eerste les al high impact zumba doen Ik dacht ook al, hoe willen ze het nu NOG sneller doen dan we al doen?? Vriendinnetje was vreselijk opgelucht hahahaha. Het was wel enorm vol vandaag, maar er waren toch best wat mensen die af en toe moesten gaan zitten Wij niet, wij waren bikkels.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:12:50 #241
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73320456
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Hutspot!! Thanks, ga ik morgen maar even maken, lekker!

Bruine bonen met vetspek en stroop, dat is pas uberlekker!! Maar ja, da's wel heul calorierijk
zonderspekvet, maar met stroop en van die kleine uitjes. en uitgebakken spekjes. Mmmmm...

Ook ik ben aan het snoepen, en constant moe. Maar m'n overgang van weer was ook wel behoorlijk, van continue 35 graden en stralend blauw de laatste anderhalve maand tot regen en bewolking en koud en wind...
pi_73320509
Alleen zit ik nu dus vol energie en moet ik gaan slapen omdat ik morgen vroeg op moet om allerlei dingen te regelen (bv. vlaai kopen moet je in Limburg op zaterdag vroeg doen, anders is alles op). En ik moet m'n haar furfen. En...en... en...
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:15:21 #243
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73320574
he bah, Ewelina!
pi_73323806
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 21:06 schreef Ewelina het volgende:
De moeder van een vriendin van mij heeft kanker. Kut.
Ah nee . Valt het goed te behandelen?
pi_73325767
Wat erg, Ewelina!

Ik heb me goed gehouden vandaag, niet gesnackt hoewel er twee zakken popcorn zijn gemaakt hier. Uiteindelijk lijstje:

O: special K met vanilleyoghurt
L: special K met vanilleyoghurt (groot schaaltje)
D: couscous met doperwtjes met spekjes en rozemarijn en een gebakken visje
T: véél wijn
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 08:00:36 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73327149
That sucks, Ewelina .

Ik ga vandaag lekker bezig: kamer opruimen, boodschappen doen en dan naar de bieb om boeken te halen voor m'n essay en dan vandaag en morgen aan m'n essay schrijven. Hopelijk lukt het nu wel. Het moet .
Niet meer actief op Fok!
pi_73327547
Auw, verkeerd gelegen denk ik. . Er zit een stekende pijn tussen m'n schouderbladen waardoor ik m'n lepel niet eens naar m'n mond krijg. .

PPP, wat heb je gister overdag vreselijk weinig gegeten!
pi_73328567
Ai, pijnlijk DaD. Hoe is de taart trouwens geworden gister?

Ik moet vandaag echt heel veel studeren, maar mijn hoofd zit helemaal vol watten, bluh.
  zaterdag 3 oktober 2009 @ 10:59:27 #249
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73328644
Baah Ewelina! Sterkte voor je vriendin!

*kusje op de auw van DaD*

*plukt watten uit Bob's oor*

Ik ben vandaag weer wezen Zumbaën, dat brengt mn totaal aan sportlessen deze week weer op 4 Ik ben tevreden Ging ook best lekker weer!
pi_73328692
4 keer al deze week, wat goed Maria!

Ik beloof plechtig dat ik na mijn tentamen maandag ook weer ga sporten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')