Ja, ik dacht echt WTFOMGBBQ!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehe!! Vooral deis dan nogal opmerkelijk!!
[ afbeelding ]
Oeh wat voor taart? Foto maken van het resultaat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga eindelijk weer eens een taart decoreren dit weekend!. Het kapsel staat nu in de oven.
Met ballonnen en vlaggetjes voor de verjaardagen van m'n neefje en nichtje. Als ik er tevreden over ben komt er wel een foto.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh wat voor taart? Foto maken van het resultaat?
Zoooo herkenbaar! (en evenzooo nutteloos)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb even een baaah-moment ivm terugdenken aan stomme dingen van vroegahr![]()
Zooo waar!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Zoooo herkenbaar! (en evenzooo nutteloos)
Da's heul weinig calorieen!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Haai, lekker gewandeld! Wil allemaal precies tussen de buien door en ik heb de hometrainer onder het stof vandaan gehaald.
Dus morgen wordt het opstaan, broodje eten, een hele aflevering van popstars fietsen, dan beetje opdrogen, douche schoonmaken, douchen..
Lijst:
O/L: 2 broodjes met lever en een salade van gemixte sla, gekookt ei, tomaat, komkommer, paprika en rosbief.
T: appel
S: anderhalf uur wandelen
T: beschuitje met jam
D: Gegrilde kogelbiefstuk met gegrilde ui, paprika en knoflook, met daarbij gekookte spruitjes
Mhoh, komt nog wat biertjes bijquote:
Ahw arme Mariaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb wel de hele tijd zin in dingen als gebak en koekies enzo!![]()
Ik heb even een baaah-moment ivm terugdenken aan stomme dingen van vroegahrDus deze dramalama gaat haar in de wind gooien en richting het winkelcentrum!
Ofzo!
Syrena: zien, als het geverfd is!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:41 schreef conleche het volgende:
Pindakaas.....ik heb vandaag al 3 eetlepels zo uit de pot gesnoeptEn ik heb sws meer trek.
Dat terwijl mevrouw nooit bereikbaar is en mij ook nooit terugbelt maar me altijd afscheept met mailtjes. Kutwijf.quote:Ik had een terugbelverzoek gekregen van je vriend, hier ga ik dus niet op reageren. Jij bent onze huurster en je moet zelf persoonlijk contact opnemen.
Ik ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dat las ik in eerste instantie, seriously!
Mooi zoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Vandaag ging het alweer beter dan gisteren. Ik heb die klas van gisteren (voorlopig?) ook niet meer en ik krijg er één of twee brugklassen bij. En ik heb nu een min of meer vast schema, zodat ik beter weet waar ik aan toe ben. Jippie!. Nu even bijlezen
.
Ja! Al had ik het verband met de herfst nog niet gelegd. Maar ik zat op de fiets naar huis en ik dacht: hmm ik heb zo'n zin in chocola! En dus fietste ik na school langs de supermarktquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:12 schreef loveli het volgende:
Hebben jullie ook cravings nu het herfst wordt? Ik sta op en denk meteen aan chocola. Aan de andere kant, gisteren stond ik in de winkel met een doos bonbons in m'n handen en toen verging me de lust. Heel vreemd.
wtfquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:10 schreef Ewelina het volgende:
Echt.. mijn woningbouw...
Ik had gevraagd of ene mevrouw *** mijn vriend terug kon bellen, omdat ik vandaag niet bereikbaar was. Afrekening servicekosten. Krijg ik een mailtje:
[..]
Dat terwijl mevrouw nooit bereikbaar is en mij ook nooit terugbelt maar me altijd afscheept met mailtjes. Kutwijf.![]()
Zuchtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:10 schreef Ewelina het volgende:
Echt.. mijn woningbouw...
Ik had gevraagd of ene mevrouw *** mijn vriend terug kon bellen, omdat ik vandaag niet bereikbaar was. Afrekening servicekosten. Krijg ik een mailtje:
[..]
Dat terwijl mevrouw nooit bereikbaar is en mij ook nooit terugbelt maar me altijd afscheept met mailtjes. Kutwijf.![]()
Ik was dan ook echt heel erg boos toen ik dat zag. Ik kreeg ook al 2 herinneringen dat ik de servicekosten niet had betaald. Nee, duh, ik had een bezwaarschrift ingediend, en daar was na 2 maanden nog geen reactie op gekomen...quote:
Dat jaquote:
Gooi die kinderen gewoon naar bed!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom er net achter dat ik even vergeten was dat ik dinsdagmiddag moet oppassen en dan dus niet kan studeren. Terwijl ik vandaag de hele dag nog niets gedaan heb..
Leuk, Goodbye! M'n huisgenootje gaat vanavond naar West Side Story, die is ook dol op musicals.
M'n nichtje van dan 4 heeft de middagdutjes al een hele poos achter zich gelaten hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Gooi die kinderen gewoon naar bed!!(dat deed ik vroeger altijd. Binnen het kwartier had ik ze naar boven gebonjourd. Het zat er al vroeg in dat ik geen kinderen wilde
)
GB: veel plezier morgen!! Geef je andere mama een dikke zoen van me!!
Voor een normale werkdag is dit echt belachelijk:quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ewelina, dat ze je vriend niet wil bellen, vind ik eigenlijk niet zo raar, daar heeft ze toch wel een punt mee?
Neemt niet weg dat het horken zijn verder, trouwens.
Goodbye, geloof me, na 10 dagen VS schrik ik nergens meer van! Dus kom maar op met die lijst!!
daar wil ik ook heenquote:
Jaaaa sssssttt!!quote:
Als ik zijn nummer doorgeef omdat ik op die dag niet bereikbaar ben en dat vermeld tegen de telefoniste? Ik werk zelf bij een woningcorporatie, en daar word je echt wel teruggebeld hoor!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ewelina, dat ze je vriend niet wil bellen, vind ik eigenlijk niet zo raar, daar heeft ze toch wel een punt mee?
Neemt niet weg dat het horken zijn verder, trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |