abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:09:35 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73299859
!!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 11:19:11 #152
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73300154
Goeiesmorreges!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73300949
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 11:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Whehehe!! Vooral de is dan nogal opmerkelijk!!
[ afbeelding ]
Ja, ik dacht echt WTFOMGBBQ! Even maar hoor.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73301053
Goeiemorgen . Ik heb een productief dagje in de planning (ja ik weet dat het al bijna middag is ), wil niet weer mn hele weekend verdoen met ... niets .

Ik kan bijna niet lopen van de spierpijn in mn hamstring, dat wordt wat vanavond met trainen .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73301130
Ik ga eindelijk weer eens een taart decoreren dit weekend! . Het kapsel staat nu in de oven.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73301218
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga eindelijk weer eens een taart decoreren dit weekend! . Het kapsel staat nu in de oven.
Oeh wat voor taart? Foto maken van het resultaat?
pi_73301409
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 11:58 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oeh wat voor taart? Foto maken van het resultaat?
Met ballonnen en vlaggetjes voor de verjaardagen van m'n neefje en nichtje. Als ik er tevreden over ben komt er wel een foto. .
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 12:06:58 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73301441
TAAAART! Ik heb al een tijd zin in zelfgebakken appeltaart, maar ik hou me in! (lees: ik ben stiekem te lui om er 1 te maken )

Poor Chico! Misschien rustig aan doen bij training?

Ik ga vandaag... ehhh.. Naar de H&M om dingen te retourneren en nieuwe uit te zoeken, op zoek naar laarsjes, afwassen, stofzuigen, wassen draaien en tussendoor iets aan mn huiswerk doen
  Vis een optie? vrijdag 2 oktober 2009 @ 14:12:30 #159
70532 loveli
N
pi_73305091
Hebben jullie ook cravings nu het herfst wordt? Ik sta op en denk meteen aan chocola. Aan de andere kant, gisteren stond ik in de winkel met een doos bonbons in m'n handen en toen verging me de lust. Heel vreemd.
crap in = crap out
pi_73305808
Ik heb de laatste 2? weken cravings vanwege meerdere redenen en de herfst is daar zeker 1 van. Afvallen en gezond eten gaat prima in de lente en zomer, maar in de herfst en winter vind ik dat veel moeilijker.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73305880
Ja baklava dus!
pi_73305973
Pindakaas.....ik heb vandaag al 3 eetlepels zo uit de pot gesnoept En ik heb sws meer trek.
pi_73306173
Ik liep al vast bij Komrij dacht zoiets als: Kom ik op het werk en heb ik vrij en ik zie er nog wel zo goed uit vandaag uhhh ja.

Zo, ik ben naar de kapper geweest, maar het moet eerst gefurfd voordat ik weet of 't een beetje ok zit en een stukje pony is wel erg kort, het springt nogal naar voor.

En ik heb ook zin in taart, maar ik mag, want ik ben maandag jarig dus ik wil morgen wel ergens een taart met slagroom scoren Voor de rest gaat het wel met de cravings, al hoor ik de wafeltjes roepen in de kast
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:00:43 #164
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73306568
Ik heb wel de hele tijd zin in dingen als gebak en koekies enzo!

Ik heb even een baaah-moment ivm terugdenken aan stomme dingen van vroegahr Dus deze dramalama gaat haar in de wind gooien en richting het winkelcentrum! Ofzo!

Syrena: zien, als het geverfd is!
  Vis een optie? vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:11:15 #165
70532 loveli
N
pi_73306974
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb even een baaah-moment ivm terugdenken aan stomme dingen van vroegahr
Zoooo herkenbaar! (en evenzooo nutteloos)
crap in = crap out
pi_73307081
Shop het van je af Maria!

We gaan vanavond een Zumbales inhalen en nu belde mijn dinnetje in paniek op omdat het kennelijk high impact zumba is. ik heb zoiets van: ik zie het wel, als ik het niet bijhou ga ik wel zitten. Maar ze zat er echt over in, wilde niet voor schut staan etc. dus ik heb maar even gepeptalked Ik ben wel blij dat ik daar voor een groot deel van af ben, van die angst om voor gek te staan enzo. Als mensen domme dingen over me willen denken dan doen ze dat maar, zegt meer over hen dan over mij. En als ze zo stom zijn om die dingen ook nog tegen me te zeggen (nog nooit gebeurd ) dan kom maar op

Al hoop ik wel dat niemand gezien heeft hoe ik mijn eigen oto aan gort reed laats. op de parkeerplaats
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:16:03 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73307103
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Zoooo herkenbaar! (en evenzooo nutteloos)
Zooo waar! Je koopt er idd niks voor Maarja, soms he!

Loveliiii
pi_73307120
Kusje voor Maria! En even snel een lijstje:

O: 2 eitjes, spinazie
T: bakje vanilleyoghurt
T: stukje lavendelchocolade
L: 3 knackebrod frambozenjam
T: handje walnoten
T: 2 bio-maisstroopzuurtjes
S: Evy 19, 35 minuten
D: zelfgemaakte, dunne pizza's Stukje baked chocolate mousse toe, wijn erbij
T; wijntje, misschien wat chips?
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:22:13 #169
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73307291
Haai, lekker gewandeld! Wil allemaal precies tussen de buien door en ik heb de hometrainer onder het stof vandaan gehaald.
Dus morgen wordt het opstaan, broodje eten, een hele aflevering van popstars fietsen, dan beetje opdrogen, douche schoonmaken, douchen..

Lijst:
O/L: 2 broodjes met lever en een salade van gemixte sla, gekookt ei, tomaat, komkommer, paprika en rosbief.
T: appel
S: anderhalf uur wandelen
T: beschuitje met jam
D: Gegrilde kogelbiefstuk met gegrilde ui, paprika en knoflook, met daarbij gekookte spruitjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73307777
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Haai, lekker gewandeld! Wil allemaal precies tussen de buien door en ik heb de hometrainer onder het stof vandaan gehaald.
Dus morgen wordt het opstaan, broodje eten, een hele aflevering van popstars fietsen, dan beetje opdrogen, douche schoonmaken, douchen..

Lijst:
O/L: 2 broodjes met lever en een salade van gemixte sla, gekookt ei, tomaat, komkommer, paprika en rosbief.
S: anderhalf uur wandelen
T: beschuitje met jam
D: Gegrilde kogelbiefstuk met gegrilde ui, paprika en knoflook, met daarbij gekookte spruitjes
Da's heul weinig calorieen!!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:39:40 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73307912
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Da's heul weinig calorieen!!
Mhoh, komt nog wat biertjes bij
En ik zag vanochtend bijna de 6 weer, dat wil ik niet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73308152
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb wel de hele tijd zin in dingen als gebak en koekies enzo!

Ik heb even een baaah-moment ivm terugdenken aan stomme dingen van vroegahr Dus deze dramalama gaat haar in de wind gooien en richting het winkelcentrum! Ofzo!

Syrena: zien, als het geverfd is!
Ahw arme Maria . En zo herkenbaar idd .

@Cravings: present. Vooral pepernoten.
pi_73308567
goedemiddag allen

weekend!

welkom terug CF

vandaag intake gehad bij de bloedbank. Over 2 weken hoor ik of ik geen enge dingen heb en dan word ik een keer opgeroepen. Puik! M'n bloeddruk was wel heel laag, maar net hoog genoeg om te mogen geven. Minimum is 100, ik had 103

Lijstje vandaag is niet echt bijster goed, dus daar moet zo maar wat aan gedaan worden:

O: magere kwark met verse banaan
T: banaan
L: pakje Tuc to go
T: -
D: rijst met groenten, spekjes en ketjap/sambalsaus
T: blokjes brokkelkaas
Ja doei.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 16:07:07 #174
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73308921
Hoi .

Vandaag ging het alweer beter dan gisteren. Ik heb die klas van gisteren (voorlopig?) ook niet meer en ik krijg er één of twee brugklassen bij. En ik heb nu een min of meer vast schema, zodat ik beter weet waar ik aan toe ben. Jippie! . Nu even bijlezen .
Niet meer actief op Fok!
pi_73309004
Hey Vik! ik vind je dapper alles gaat goedkomen
Ja doei.
pi_73309131
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:41 schreef conleche het volgende:
Pindakaas.....ik heb vandaag al 3 eetlepels zo uit de pot gesnoept En ik heb sws meer trek.

O: eitje, stukje tartaar van gisteren
T: 2 volkorenkoekjes
L: 7 (!) crackers (4 met filet A. en rauwkost en 3 met philadelphia light)
T: 3 eetlepels pindakaas
T: 2x geroosterd brood met philadelphia light

WTF??

Als ik zo thuiskom ga ik maar eens een rondje rennen.....
pi_73309582
Hallo,
heb deze week heel goed mn best gedaan en val langzaam wat af
vandaag ff niet want is jarig en naja dan ff niet

lijstje vandaag:

O: activia
T: banaan
L: 2 boterhammen kipfilet/tomaat, beker optimel
T: snack a jack bbq
D: boerenkool met rookworst
T: taart, toastjes, gehakballetjes, chips, bier
pi_73311012
Echt.. mijn woningbouw...

Ik had gevraagd of ene mevrouw *** mijn vriend terug kon bellen, omdat ik vandaag niet bereikbaar was. Afrekening servicekosten. Krijg ik een mailtje:
quote:
Ik had een terugbelverzoek gekregen van je vriend, hier ga ik dus niet op reageren. Jij bent onze huurster en je moet zelf persoonlijk contact opnemen.
Dat terwijl mevrouw nooit bereikbaar is en mij ook nooit terugbelt maar me altijd afscheept met mailtjes. Kutwijf.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:12:19 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73311057
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat las ik in eerste instantie, seriously!
Ik ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_73311088
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Hoi .

Vandaag ging het alweer beter dan gisteren. Ik heb die klas van gisteren (voorlopig?) ook niet meer en ik krijg er één of twee brugklassen bij. En ik heb nu een min of meer vast schema, zodat ik beter weet waar ik aan toe ben. Jippie! . Nu even bijlezen .
Mooi zo
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:14:21 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73311109
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:12 schreef loveli het volgende:
Hebben jullie ook cravings nu het herfst wordt? Ik sta op en denk meteen aan chocola. Aan de andere kant, gisteren stond ik in de winkel met een doos bonbons in m'n handen en toen verging me de lust. Heel vreemd.
Ja! Al had ik het verband met de herfst nog niet gelegd. Maar ik zat op de fiets naar huis en ik dacht: hmm ik heb zo'n zin in chocola! En dus fietste ik na school langs de supermarkt . Terwijl ik eerder deze week ook al zo'n reuzereep van Milka heb gehad .
Niet meer actief op Fok!
pi_73311114
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:10 schreef Ewelina het volgende:

Ik had gevraagd of ene mevrouw *** mijn vriend terug kon bellen, omdat ik vandaag niet bereikbaar was. Afrekening servicekosten. Krijg ik een mailtje:
[..]

Dat terwijl mevrouw nooit bereikbaar is en mij ook nooit terugbelt maar me altijd afscheept met mailtjes. Kutwijf.
wtf
Ja doei.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:15:15 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73311134
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Zucht . En dan moet je ook nog aardig blijven, omdat je wat van hen moet. Grrr!
Niet meer actief op Fok!
pi_73311183
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wtf
Ik was dan ook echt heel erg boos toen ik dat zag. Ik kreeg ook al 2 herinneringen dat ik de servicekosten niet had betaald. Nee, duh, ik had een bezwaarschrift ingediend, en daar was na 2 maanden nog geen reactie op gekomen...

En toen belde ik vanwege een herinnering, binnen een week zouden er dus administratiekosten bijkomen. Ik bellen, was het: "Sorry, herinnering had niet verstuurd mogen worden."

Week later: herinnering op de mat, plus 20 euro administratiekosten. Als ik binnen 5 dagen niet betaal gaat de zaak naar een incassobureau

Ik hoop dat die vrouw nu WEL fatsoenlijk heeft doorgegeven dat ik binnenkort naar het kantoor kom voor een regeling.

Echt, ik ga de corporatie bij wie ik werk ineens zoveel meer waarderen Betere klantenservice, beleefdere medewerkers... er gaat genoeg mis, maar niet ZOVEEL.
pi_73311560
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wtf
Dat ja . Wat een kinderachtig mens zeg.
pi_73311616
ik kan me ook niet herinneren dat de corporaties waar ik gewerkt heb ook zo onbeschoft waren
Ja doei.
pi_73311720
WEEKEND!

De vrijdagmiddag ging trager dan de hele week, leek het wel Lekker weinig gepland dit weekend, fijn is dat! Behalve dat ik morgen naar Mamma Mia ga (met Greys), echt super veel zin in! ja, ik ben een musicalkutje
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73311936
Ik kom er net achter dat ik even vergeten was dat ik dinsdagmiddag moet oppassen en dan dus niet kan studeren. Terwijl ik vandaag de hele dag nog niets gedaan heb. .

Leuk, Goodbye! M'n huisgenootje gaat vanavond naar West Side Story, die is ook dol op musicals.
pi_73312006
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom er net achter dat ik even vergeten was dat ik dinsdagmiddag moet oppassen en dan dus niet kan studeren. Terwijl ik vandaag de hele dag nog niets gedaan heb. .

Leuk, Goodbye! M'n huisgenootje gaat vanavond naar West Side Story, die is ook dol op musicals.
Gooi die kinderen gewoon naar bed!! (dat deed ik vroeger altijd. Binnen het kwartier had ik ze naar boven gebonjourd. Het zat er al vroeg in dat ik geen kinderen wilde )

GB: veel plezier morgen!! Geef je andere mama een dikke zoen van me!!
pi_73312067
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Gooi die kinderen gewoon naar bed!! (dat deed ik vroeger altijd. Binnen het kwartier had ik ze naar boven gebonjourd. Het zat er al vroeg in dat ik geen kinderen wilde )

GB: veel plezier morgen!! Geef je andere mama een dikke zoen van me!!
M'n nichtje van dan 4 heeft de middagdutjes al een hele poos achter zich gelaten hoor. . Ik mag d'r van school halen, het is dan haar derde schooldag. Lijkt me zo leuk. . Maar goed, ik ga nu dus nog even an die Arbeit!
pi_73312075
West Side Story lijkt me ook geweldig

En thanks Co, will do!

Mijn lijstje van vandaag ga ik niet posten Kon echt niet stoppen met eten vandaag, had echt constant honger
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73312509
Ewelina, dat ze je vriend niet wil bellen, vind ik eigenlijk niet zo raar, daar heeft ze toch wel een punt mee?

Neemt niet weg dat het horken zijn verder, trouwens.

Goodbye, geloof me, na 10 dagen VS schrik ik nergens meer van! Dus kom maar op met die lijst!!
pi_73312630
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ewelina, dat ze je vriend niet wil bellen, vind ik eigenlijk niet zo raar, daar heeft ze toch wel een punt mee?

Goodbye, geloof me, na 10 dagen VS schrik ik nergens meer van! Dus kom maar op met die lijst!!
Voor een normale werkdag is dit echt belachelijk:

O: yoghurt met muesli
T: krentenbol
T: krentenbol
T: sultana
T: cup a soup
L: bruin pistoletje eiersalade, bruin bolletje filet americain
T: cupcakeje
T: grooooot stuk chocola

pi_73312653
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:46 schreef Goodbye het volgende:
West Side Story lijkt me ook geweldig
daar wil ik ook heen heb ooit nog meegespeeld in de middelbareschool versie als "Anybody's"
Ja doei.
pi_73312752
Goodbye, wauw, je had wel honger, zeg
pi_73312844
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:07 schreef ColdFeet het volgende:
Goodbye, wauw, je had wel honger, zeg
Jaaaa sssssttt!! Ik haal m'n lijstje zo weer weg hoor, met zulke smilies
pi_73312901
Hee, ik ga zo pizza eten met moddervette gebakken chocomousse als toetje... Geneer je niet voor mij
pi_73312956
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:59 schreef ColdFeet het volgende:

Als ik zijn nummer doorgeef omdat ik op die dag niet bereikbaar ben en dat vermeld tegen de telefoniste? Ik werk zelf bij een woningcorporatie, en daar word je echt wel teruggebeld hoor!

Ik vind dit gewoon onbeschoft. Zeker omdat mevrouw zelf me al een hele tijd afscheept met mailtjes en ik haar niet bereiken kan.

Ook is dit geen beleid van de corporatie... de vorige sociaal beheerder van mijn oude woning had er ook geen moeite mee om mijn vriend te bellen...
pi_73313019
Ik heb voor vandaag ook m'n calorieen al binnen en nu ga ik boodschappen doen en ik denk helemaal niet aan courgettes. Maar eerder aan warme chocolademelk met koekjes om erin te dopen. Wat heerst hier??
pi_73313086
Nou ja, ik vind het niet zo raar dat ze dingen met huurders liever met de huurders zelf afhandelen. Eerlijkgezegd. Ik zou er niet van gediend zijn: 'bel mijn vriendje maar'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')