Ja, ik dacht echt WTFOMGBBQ!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Whehehe!! Vooral deis dan nogal opmerkelijk!!
[ afbeelding ]
Oeh wat voor taart? Foto maken van het resultaat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga eindelijk weer eens een taart decoreren dit weekend!. Het kapsel staat nu in de oven.
Met ballonnen en vlaggetjes voor de verjaardagen van m'n neefje en nichtje. Als ik er tevreden over ben komt er wel een foto.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:58 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oeh wat voor taart? Foto maken van het resultaat?
Zoooo herkenbaar! (en evenzooo nutteloos)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb even een baaah-moment ivm terugdenken aan stomme dingen van vroegahr![]()
Zooo waar!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Zoooo herkenbaar! (en evenzooo nutteloos)
Da's heul weinig calorieen!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Haai, lekker gewandeld! Wil allemaal precies tussen de buien door en ik heb de hometrainer onder het stof vandaan gehaald.
Dus morgen wordt het opstaan, broodje eten, een hele aflevering van popstars fietsen, dan beetje opdrogen, douche schoonmaken, douchen..
Lijst:
O/L: 2 broodjes met lever en een salade van gemixte sla, gekookt ei, tomaat, komkommer, paprika en rosbief.
T: appel
S: anderhalf uur wandelen
T: beschuitje met jam
D: Gegrilde kogelbiefstuk met gegrilde ui, paprika en knoflook, met daarbij gekookte spruitjes
Mhoh, komt nog wat biertjes bijquote:
Ahw arme Mariaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb wel de hele tijd zin in dingen als gebak en koekies enzo!![]()
Ik heb even een baaah-moment ivm terugdenken aan stomme dingen van vroegahrDus deze dramalama gaat haar in de wind gooien en richting het winkelcentrum!
Ofzo!
Syrena: zien, als het geverfd is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |