abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73309131
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:41 schreef conleche het volgende:
Pindakaas.....ik heb vandaag al 3 eetlepels zo uit de pot gesnoept En ik heb sws meer trek.

O: eitje, stukje tartaar van gisteren
T: 2 volkorenkoekjes
L: 7 (!) crackers (4 met filet A. en rauwkost en 3 met philadelphia light)
T: 3 eetlepels pindakaas
T: 2x geroosterd brood met philadelphia light

WTF??

Als ik zo thuiskom ga ik maar eens een rondje rennen.....
pi_73309582
Hallo,
heb deze week heel goed mn best gedaan en val langzaam wat af
vandaag ff niet want is jarig en naja dan ff niet

lijstje vandaag:

O: activia
T: banaan
L: 2 boterhammen kipfilet/tomaat, beker optimel
T: appel
T: snack a jack bbq
D: boerenkool met rookworst
T: taart, toastjes, gehakballetjes, chips, bier
pi_73311012
Echt.. mijn woningbouw...

Ik had gevraagd of ene mevrouw *** mijn vriend terug kon bellen, omdat ik vandaag niet bereikbaar was. Afrekening servicekosten. Krijg ik een mailtje:
quote:
Ik had een terugbelverzoek gekregen van je vriend, hier ga ik dus niet op reageren. Jij bent onze huurster en je moet zelf persoonlijk contact opnemen.
Dat terwijl mevrouw nooit bereikbaar is en mij ook nooit terugbelt maar me altijd afscheept met mailtjes. Kutwijf.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:12:19 #179
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73311057
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 10:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat las ik in eerste instantie, seriously!
Ik ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_73311088
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:07 schreef Viking84 het volgende:
Hoi .

Vandaag ging het alweer beter dan gisteren. Ik heb die klas van gisteren (voorlopig?) ook niet meer en ik krijg er één of twee brugklassen bij. En ik heb nu een min of meer vast schema, zodat ik beter weet waar ik aan toe ben. Jippie! . Nu even bijlezen .
Mooi zo
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:14:21 #181
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73311109
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:12 schreef loveli het volgende:
Hebben jullie ook cravings nu het herfst wordt? Ik sta op en denk meteen aan chocola. Aan de andere kant, gisteren stond ik in de winkel met een doos bonbons in m'n handen en toen verging me de lust. Heel vreemd.
Ja! Al had ik het verband met de herfst nog niet gelegd. Maar ik zat op de fiets naar huis en ik dacht: hmm ik heb zo'n zin in chocola! En dus fietste ik na school langs de supermarkt . Terwijl ik eerder deze week ook al zo'n reuzereep van Milka heb gehad .
Niet meer actief op Fok!
pi_73311114
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:10 schreef Ewelina het volgende:

Ik had gevraagd of ene mevrouw *** mijn vriend terug kon bellen, omdat ik vandaag niet bereikbaar was. Afrekening servicekosten. Krijg ik een mailtje:
[..]

Dat terwijl mevrouw nooit bereikbaar is en mij ook nooit terugbelt maar me altijd afscheept met mailtjes. Kutwijf.
wtf
Ja doei.
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:15:15 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73311134
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:10 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Zucht . En dan moet je ook nog aardig blijven, omdat je wat van hen moet. Grrr!
Niet meer actief op Fok!
pi_73311183
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wtf
Ik was dan ook echt heel erg boos toen ik dat zag. Ik kreeg ook al 2 herinneringen dat ik de servicekosten niet had betaald. Nee, duh, ik had een bezwaarschrift ingediend, en daar was na 2 maanden nog geen reactie op gekomen...

En toen belde ik vanwege een herinnering, binnen een week zouden er dus administratiekosten bijkomen. Ik bellen, was het: "Sorry, herinnering had niet verstuurd mogen worden."

Week later: herinnering op de mat, plus 20 euro administratiekosten. Als ik binnen 5 dagen niet betaal gaat de zaak naar een incassobureau

Ik hoop dat die vrouw nu WEL fatsoenlijk heeft doorgegeven dat ik binnenkort naar het kantoor kom voor een regeling.

Echt, ik ga de corporatie bij wie ik werk ineens zoveel meer waarderen Betere klantenservice, beleefdere medewerkers... er gaat genoeg mis, maar niet ZOVEEL.
pi_73311560
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wtf
Dat ja . Wat een kinderachtig mens zeg.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73311616
ik kan me ook niet herinneren dat de corporaties waar ik gewerkt heb ook zo onbeschoft waren
Ja doei.
pi_73311720
WEEKEND!

De vrijdagmiddag ging trager dan de hele week, leek het wel Lekker weinig gepland dit weekend, fijn is dat! Behalve dat ik morgen naar Mamma Mia ga (met Greys), echt super veel zin in! ja, ik ben een musicalkutje
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73311936
Ik kom er net achter dat ik even vergeten was dat ik dinsdagmiddag moet oppassen en dan dus niet kan studeren. Terwijl ik vandaag de hele dag nog niets gedaan heb. .

Leuk, Goodbye! M'n huisgenootje gaat vanavond naar West Side Story, die is ook dol op musicals.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73312006
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom er net achter dat ik even vergeten was dat ik dinsdagmiddag moet oppassen en dan dus niet kan studeren. Terwijl ik vandaag de hele dag nog niets gedaan heb. .

Leuk, Goodbye! M'n huisgenootje gaat vanavond naar West Side Story, die is ook dol op musicals.
Gooi die kinderen gewoon naar bed!! (dat deed ik vroeger altijd. Binnen het kwartier had ik ze naar boven gebonjourd. Het zat er al vroeg in dat ik geen kinderen wilde )

GB: veel plezier morgen!! Geef je andere mama een dikke zoen van me!!
pi_73312067
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Gooi die kinderen gewoon naar bed!! (dat deed ik vroeger altijd. Binnen het kwartier had ik ze naar boven gebonjourd. Het zat er al vroeg in dat ik geen kinderen wilde )

GB: veel plezier morgen!! Geef je andere mama een dikke zoen van me!!
M'n nichtje van dan 4 heeft de middagdutjes al een hele poos achter zich gelaten hoor. . Ik mag d'r van school halen, het is dan haar derde schooldag. Lijkt me zo leuk. . Maar goed, ik ga nu dus nog even an die Arbeit!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73312075
West Side Story lijkt me ook geweldig

En thanks Co, will do!

Mijn lijstje van vandaag ga ik niet posten Kon echt niet stoppen met eten vandaag, had echt constant honger
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_73312509
Ewelina, dat ze je vriend niet wil bellen, vind ik eigenlijk niet zo raar, daar heeft ze toch wel een punt mee?

Neemt niet weg dat het horken zijn verder, trouwens.

Goodbye, geloof me, na 10 dagen VS schrik ik nergens meer van! Dus kom maar op met die lijst!!
pi_73312630
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:59 schreef ColdFeet het volgende:
Ewelina, dat ze je vriend niet wil bellen, vind ik eigenlijk niet zo raar, daar heeft ze toch wel een punt mee?

Goodbye, geloof me, na 10 dagen VS schrik ik nergens meer van! Dus kom maar op met die lijst!!
Voor een normale werkdag is dit echt belachelijk:

O: yoghurt met muesli
T: krentenbol
T: krentenbol
T: sultana
T: cup a soup
L: bruin pistoletje eiersalade, bruin bolletje filet americain
T: cupcakeje
T: grooooot stuk chocola

pi_73312653
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:46 schreef Goodbye het volgende:
West Side Story lijkt me ook geweldig
daar wil ik ook heen heb ooit nog meegespeeld in de middelbareschool versie als "Anybody's"
Ja doei.
pi_73312752
Goodbye, wauw, je had wel honger, zeg
pi_73312844
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 18:07 schreef ColdFeet het volgende:
Goodbye, wauw, je had wel honger, zeg
Jaaaa sssssttt!! Ik haal m'n lijstje zo weer weg hoor, met zulke smilies
pi_73312901
Hee, ik ga zo pizza eten met moddervette gebakken chocomousse als toetje... Geneer je niet voor mij
pi_73312956
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:59 schreef ColdFeet het volgende:

Als ik zijn nummer doorgeef omdat ik op die dag niet bereikbaar ben en dat vermeld tegen de telefoniste? Ik werk zelf bij een woningcorporatie, en daar word je echt wel teruggebeld hoor!

Ik vind dit gewoon onbeschoft. Zeker omdat mevrouw zelf me al een hele tijd afscheept met mailtjes en ik haar niet bereiken kan.

Ook is dit geen beleid van de corporatie... de vorige sociaal beheerder van mijn oude woning had er ook geen moeite mee om mijn vriend te bellen...
pi_73313019
Ik heb voor vandaag ook m'n calorieen al binnen en nu ga ik boodschappen doen en ik denk helemaal niet aan courgettes. Maar eerder aan warme chocolademelk met koekjes om erin te dopen. Wat heerst hier??
pi_73313086
Nou ja, ik vind het niet zo raar dat ze dingen met huurders liever met de huurders zelf afhandelen. Eerlijkgezegd. Ik zou er niet van gediend zijn: 'bel mijn vriendje maar'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')