ze heeft zelf vaak genoeg geprobeerd om contact op te nemen en kreeg geen antwoord. Het is niet alsof ze dat bij voorbaat al deed.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, ik vind het niet zo raar dat ze dingen met huurders liever met de huurders zelf afhandelen. Eerlijkgezegd. Ik zou er niet van gediend zijn: 'bel mijn vriendje maar'.
Dat dus. Bovendien probeerde mevrouw me vandaag af te schepen aan de telefoon, toen ik haar eindelijk te spreken kreeg: "ja, je hebt nu al een afspraak, dááag!"quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ze heeft zelf vaak genoeg geprobeerd om contact op te nemen en kreeg geen antwoord. Het is niet alsof ze dat bij voorbaat al deed.
Ik snap je wel, maar het is zeker geen beleid bij de corporatie. Ik handel het zelf ook af, alleen was mijn vriend nu even schakel tussen het maken van een afspraak, omdat het anders weer 4 weken duurtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:30 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, je hoeft me verder absoluut niet te overtuigen van het bestaan van horken&klootzakken bij de woningbouwvereniging. Nou ja. Dan noemen we het een verschil van mening
Ja ok, ik snap dat ze liever met de huurster zelf praten. Maar dat kan je ook op een vriendelijk manier zeggen ipv dat ze dat natúúrlijk niet op gaat reageren. Ik zou dan ook boos worden op die damequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:16 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, ik vind het niet zo raar dat ze dingen met huurders liever met de huurders zelf afhandelen. Eerlijkgezegd. Ik zou er niet van gediend zijn: 'bel mijn vriendje maar'.
Bíjna goed. Je mag nog 2 keer radenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
Chico: dat ik een geweldig mooi kwaliteitslijstje gepost heb en daar props voor krijg?![]()
Ik zal es kiek'n!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |