abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73433512
jasje zit als ik normaal sta wel prima, maar ik kan gewoon nergens echt goede jasjes vinden vanwege de brede schouders. Of hij zit om mijn bovenlichaam te strak, of hij zit mega los en slodderig als ik dan een maat groter koop

maargoed, ik het wat draag je nu topic word ik ook al afgezeken, dus zie je wel dat het niets is
Ja doei.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:32:34 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73433536
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:31 schreef motorbloempje het volgende:
jasje zit als ik normaal sta wel prima, maar ik kan gewoon nergens echt goede jasjes vinden vanwege de brede schouders. Of hij zit om mijn bovenlichaam te strak, of hij zit mega los en slodderig als ik dan een maat groter koop

maargoed, ik het wat draag je nu topic word ik ook al afgezeken, dus zie je wel dat het niets is
Aww koetsie koetsie! .

Moest jij geen bus halen btw? .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:34:23 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73433598
Het is helemaal niet niets bloempje! Het pak staat je verder echt helemaal prima! En die das vind ik wel wat hebben eigenlijk .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73433627
Ik vind het je niet verkeerd staan, haar omhoog en een pak aan Maar die das is niet zo'n goed idee, zeker niet als de onderkant zo onder je knoop uitpiept
pi_73433698
Kwak wat een onwijs mooie laarzen! Sexay!

Moblo, staat je goed! Alleen zou ik je knoopje wel losdoen, lijkt idd alsof het een beetje trekt.. Leuk haar ook trouwens
pi_73433785
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Aww koetsie koetsie! .

Moest jij geen bus halen btw? .
ik zit nu in de bus.
CF: de das is gewoon te en dat 'hoort' gewoon zo over de top te zijn
Ja doei.
pi_73433896
Ik vind de stropdas stiekem wel leuk. En ik vind dat het je ook mooi staat Moblo! Al lijkt het jasje met die arm omhoog inderdaad niet helemaal goed te passen.
Dat brede schouders probleem heb ik ook, maar wat ik toen heb gedaan is een jasje wat goed zat bij mijn schouders en vervolgens heb ik de taille laten innemen door een naaister.
Kostte nog geen 10 euro en daarna zat het jasje perfect.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:42:34 #108
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73433918
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:37 schreef Daph_ het volgende:
Kwak wat een onwijs mooie laarzen! Sexay!

Moblo, staat je goed! Alleen zou ik je knoopje wel losdoen, lijkt idd alsof het een beetje trekt.. Leuk haar ook trouwens
knoopjes horen sowieso los als je gaat zitten en aangezien je zittend vergadert.
de das hoort er nu eenmaal bij, bij zo'n bestuurspak...

mijn pak was vreselijk... jasje veel te groot, broek krap, kon negrens een passende bloes vinden dus droeg er hemdjes of longsleeves onder waardoor het leek alsof ik er niks onder had soms...(wij hadden geen das maar een penning)

*zoekt foto*
Kwak
pi_73434064
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:18 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

Zo, klaar om naar constitutieborrel te gaan. De broek zit al een stuk beter dan toen ik hem kocht, alleen is hij nu rond mijn 'taille' wel écht te groot
MoBlo! Lekker wijf! Staat je goed! Máár:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en hoi allemaal
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:48:50 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73434182
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73434241
De enige plek waar ik het pak een beetje vaag vind zitten is bij de broek.
De rest staat goed en de roze stropdas is ook leuk, staat mooi bij je haar en huid.
SPOILER
Is wel een goed pak voor mij, kan ik aan bij mijn bedrijfseconomische presentaties !
pi_73434265
Kwak ja klopt! Maar op de foto staat het, en denk dat het jasje dan ook mooier zit
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

MoBlo! Lekker wijf! Staat je goed! Máár:
SPOILER
Oh en hoi allemaal
Hahaha ik moest zo lachen om je spoiler
pi_73434328
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:42 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

knoopjes horen sowieso los als je gaat zitten en aangezien je zittend vergadert.
de das hoort er nu eenmaal bij, bij zo'n bestuurspak...

mijn pak was vreselijk... jasje veel te groot, broek krap, kon negrens een passende bloes vinden dus droeg er hemdjes of longsleeves onder waardoor het leek alsof ik er niks onder had soms...(wij hadden geen das maar een penning)

*zoekt foto*
Aah dat klinkt wel sneu !
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:52:05 #114
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73434349
edit: foto's weg!

[ Bericht 49% gewijzigd door kwakz0r op 06-10-2009 20:51:07 ]
Kwak
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:52:27 #115
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73434371
Ja hoi PF, we wachten ergens op .
Niet meer actief op Fok!
pi_73434408
Ongegrond.
Dus ik word bedrijfs econoom.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:53:38 #117
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73434427
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:50 schreef P.F het volgende:
Is wel een goed pak voor mij, kan ik aan bij mijn bedrijfseconomische presentaties !
awww mag je niet verder met je andere opleiding??
Kwak
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:53:57 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73434445
Wat? Zijn er echt mensen die met heuse kipfilets in hun beha rondlopen? .
Niet meer actief op Fok!
pi_73434450
Nee. En ik ben net terug uit de sauna....
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:54:29 #120
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73434476
Jammer, PF!
Nu weet je iig wel waar je aan toe bent en kun je je storten op je nieuwe opleiding .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:55:33 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73434528
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef Viking84 het volgende:

klik
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 19:58:55 #122
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73434668
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

klik
Ow . Ik kon het me al moeilijk voorstellen: voelt dat niet vies, gaat dat niet stinken etc .
Niet meer actief op Fok!
pi_73434698
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef Viking84 het volgende:
Nee! Dit: zijn vullingen voor in je bh. Lijken je tieten groter. Maar in de volksmond heten ze kipfiletjes. Want daar lijken ze op
pi_73434700
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:54 schreef Viking84 het volgende:
Jammer, PF!
Nu weet je iig wel waar je aan toe bent en kun je je storten op je nieuwe opleiding .
True.

Die bevalt alleen nog niet heel erg. Ik mis de veelzijdigheid van die andere opleiding.

Maar ik heb wel m'n NL en Engels tentamen gehaald.. Dat dan weer wel...
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:01:04 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73434759
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ow . Ik kon het me al moeilijk voorstellen: voelt dat niet vies, gaat dat niet stinken etc .
Priceless
pi_73434930
Ik heb een hele mooie push-up bh voor als ik iets aan heb waaronder het mooier is. Maar ik hou er eigenlijk niet van, ik voel me heel snel log/groot als ik m aan heb. Ben wel tevreden met mn 75A uiteindelijk .

En jammer PF!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:05:15 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73434936

.

Hey Marlous, ik wil met je onder de douche
Heya heya ho

Wát een talent! .
Niet meer actief op Fok!
pi_73435031
Vik:

Ik heb een keer op tv Rijnmond ene Marleen gezien met het liedje 'mama, waar is mijn string?'...

Ik weet de tekst ook nog:

Mama, waar is mijn string
Waar is nou dat gekke ding
Mama, waar is mijn string

En dan nog iets over dat ze op haar sokken ernaar loopt te zoeken.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:21:32 #129
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73435562
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:50 schreef Daph_ het volgende:
Kwak ja klopt! Maar op de foto staat het, en denk dat het jasje dan ook mooier zit
[..]

Hahaha ik moest zo lachen om je spoiler
ik moest zo lachen toen de kipfilets in de pesto vielen...dat was pas grappig!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:23:19 #130
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73435626
he, balen zag PF! Is er geen studie die je leuker vindt dan bedrijfseconomie?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_73435865
Hm..... Nou ja het is op zich wel leuk want ik heb tot nu toe alles gehaald en ik ben de slimste van de klas.

(Dat laatste geeft mij altijd wel voldoening en zelfvertrouwen ! Daarom deed ik het op de havo ook zo goed.
HAAAAAAAHAHA _WEER_ een 9! WOOHOO.. Ik ben ge-ni-aaaal.. Nou ja.. geniaal.. Het is uiteraard logischhh dat ik het haal. Zo makkelijk. Dan is iedereen vast heel slecht !)

Als het wat minder goed gaat kan ik daar nooit zo goed mee omgaan Dan denk ik dat ik waardeloos ben en niks kan en niemand mij aardig vind en zo
)

Sad. Maar goed.
pi_73435902
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef P.F het volgende:
Ongegrond.
Awwww
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:46 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]
SPOILER
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:21 schreef AKnynke het volgende:
ik moest zo lachen toen de kipfilets in de pesto vielen...dat was pas grappig!

Mental image
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_73436045
Ahw, balen PF

Kwak, ai, dat jasje zir wel erg naar De mouwen zijn veel te lang!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:38:56 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73436301
*aai voor PF!* Dingen worden idd leuker als blijkt dat je er geniaal goed in bent Ik zou zeggen, stort je even volledig op de nieuwe studie en kijk waar het schip strandt! Mocht je intussen een geweldige ingeving krijgen en weten wat je ECHT ECHT wilt, kun je altijd nog overstappen

Kipfilets

Mo: Die stropdas is idd minder, maar wel geinig vin ik! En nood breekt wet Verder leuk! Je haar zit ook tof

Chico: ik heb laatst onverhoopt laarzen gescoort @ C&A! Geen hakken, lekker hoog (=warm!), zwart, comfy, met beetje profiel, je kunt ze 'strak' of afzakkig dragen, en ze waren maar 35,-
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 20:40:28 #135
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73436356
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 20:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ahw, balen PF

Kwak, ai, dat jasje zir wel erg naar De mouwen zijn veel te lang!
het was maat 50 en uit de grote maten collectie dus gemaakt voor reuzinnen (H&M gaat er vanuit dat dikke dames allemaal langer dan 1,80 zijn)
ik moest van mn moeder een jasje dat dicht kon zonder te trekken (drie jaar geleden was ik nog niet zo modebewust en zelfverzekerd over kleding als nu)
en ik had geen zin om hem te laten vermaken (heb m in totaal 6 keer gedagen: alleen bij ledenvergaderingen... en de fotoserie...
Kwak
pi_73436849
Nog gefeliciteerd Syrena!

Balen PF, hoop dat je dit dan toch een beetje leuk gaat vinden!

En Mo, vind het eigenlijk best leuk staan, hij zit idd niet helemaal perfect maar zo globaal ziet het er goed uit hoor

Ik ben nog steeds ziekjes, maar minder erg dan gister dus ik heb net weer evy gelopen. Ging niet zo goed als de vorige keer maar ik had ook niet zo veel kracht in mijn lijf. Nu nog even een potje thee zetten en zometeen maar weer richting het nest
pi_73437454
Ik vind je een held, SDB Ik heb buikpijn, dus ik sla vandaag even over met sporten. [/mietje]

D vandaag is trouwens bietensoep met komijn en sinaasappel, broodje met boter erbij, en een gestoomde kokoscake als toetje.
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:40:10 #138
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73438654
Props voor SDB!

Ik had een baaldag vandaag en toen ik thuis kwam had vriendje een orchidee in een pot en een pak poffertjesmix gehaald Dus we hebben net poffertjes gebakken!

Niet erg slank, maar in dit geval: screw it!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:43:34 #139
236335 neen
schone schijn
pi_73438769
Even een lollerpost van mij

*gefeliciteerd Syrena
*Jammer PF, dat je niet door mag.... wel zeker dat je nu bedrijfseconomie gaat doen?hopen dat het een beetje vlot daar dan succes er in ieder geval mee anders mag je wel bij mij op de studie komen allemaal maar lelijke mannen hier, niks geen vrouwen ofzo

O ja, ik kom inmiddels 1kg per week aan omdat ik mij integreer in dit studentenhuis.

Morgenochtend hardlopen.
het lijkt niet wat het is
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 21:52:37 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73439102
Je kan het, Neen! *doet Evy na* Ik ben fier op u!

Lijstje

O: zacht bruin broodje met kipkerriesalade
L: piccolo met filet americain en gekookt ei
T: sultana
D: panini met mozzarella, tomaat en spinazie
T: poffertjes en een paar slokken cola

Kwaliteit
pi_73439241
Balen PF.. Maar wel fijn dat het zo goed gaat op deze studie! En je bent ook pas net begonnen, vaak duurt het wel even voor iets leuk word omdat het in het begin nog zo algemeen is.

En dat is wel de perfecte oplossing voor een baaldag Maria, lief vriendje.

Ik heb vandaag voor het eerst sinds 2 weken ook weer hard gelopen en het ging best lekker, voortaan weer om de dag gaan.
pi_73439569
Thanks guys

Maria, wat heb je een lief vriendje!

En nighty night iedereen
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:10:43 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73442297
Ja he!

Oh en Mo! Je wou weten hoe "The Absolutely True Diary of a Part-Time Indian" van Sherman Alexie was! Ik heb hem uit en het is een aanrader! Dit was dan een boek voor 'jongeren', maar dat wist ik niet toen ik hem kocht en het heeft me ook geen moment gestoord. Ik vond het echt tof hoe hij de slechte en goede kanten van zowel Natives als non-Natives beschrijft, en hoe hij het leven van de hoofdpersoon (wat met grote regelmaat enorm TRIEST is) te beschrijven op een manier die geen melodrama is. Soms moet je lachen, terwijl je ergens ook heel erg meeleeft met het personage. Geen melodrama dus, maar wel emotioneel, op een goede manier. Tussenin staan er tekeningetjes (de hoofdpersoon Junior wil cartoonist worden en het is ten slotte zijn diary ) die soms ronduit awesomely hilarisch zijn.

Ik was onder de indruk en ik ga zeker meer van hem lezen! Bol.com heeft sowieso al 7 andere titels van hem dus voorlopig kan ik voort en ik ben binnenkort jarig, dus ook handig voor mn wishlist, mwahahaha.
pi_73442505
Oh, ik heb vandaag een tamelijk slank toetje gemaakt (voor mij als hartgrondige room- en chocoladeliefhebber best een prestatie, ja ): gestoomde kokoscakejes Je gebruikt er geen vet voor, alleen eieren, zelfrijzend bakmeel en palmsuiker. Nou ja, en kokos.
pi_73442523
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:23 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Brrrr het is echt koud hier, en de verwarming staat nog niet aan (zal volgende week wel gebeuren ofzo).

Ik heb nu een lange broek + sweater aan, met daaronder voetbalsokken van mr. PPP en zijn badjas er nog overheen. En ik drink thee. En nóg heb ik het koud.
Jij ook al . (ik had vanmiddag sportsokken, een spijkerbroek, mijn dikste trui én een badjas aan ).

Eindelijk weer een keer goed getraind. Ging zo lekker dat ik zelfs 2 uur ben gegaan. Het is toch wel prettig om wat evenwichtsgevoel te hebben als je gaat sporten .

@Mo: bij wat draag je vandaag bashen ze bijna alles dat niet aan een standaardplaatje voldoet. Dus daar zou ik niet te hard vanuit gaan . Ik vind het pak niet je van het, maar het zou mij veel slechter staan .
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 19:53 schreef P.F het volgende:
Ongegrond.
Ah . Balen. Dat je nu de beste bent is dan wél weer leuk.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:19:47 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73442706
Receptje, CFert? Zei zij die net poffertjes op heeft

Oh en hoe cool is het als je als Indiaan zo op de foto gaat voor officiële shizzle
Mr Sherman Alexie

Verder staat ie negen van de tien keer breeduit schaterend op de foto, hoe sympathiek

Ik ga mn bed in! Morgen MA uitreiking Baibaaai!
  dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:33:09 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73443209
Wat lief van je vriend Maria

Balen PF!

Thanks lady's, nou nog een outfit proberen te scoren voor een groot familiefeest

Nu lekker even bij vriendlief zitten, kou kleumen en ziekig zijn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73443221
@ PF: jammer

@kipfiletjes: neen, en dat doe ik ook niet. Ik heb een tijdje gelbhs gedragen, maar het 'klopt' gewoon niet. Ik baal wel dat ik A(A) heb het is geheel buiten proportie allemaal, maar ik wil me er niet mer druk om maken. Vergroten doe ik toch niet, dus moet ik (en de medemens met mij) maar tevreden zijn met die muggenbulten van me

@Maria: cool! Ik ga hem bestellen zodra mijn laatste bestelling van bol.com binnen is

@allen: bedankt voor de complimentjes en opbouwende kritiek. Jasje is als ik zit idd open, maar als we staan hebben we allemaal 1 knoop dicht en komt die foute roze das er onder uit en ik wilde wel een rok, maar de secretaris niet, dus toen heb ik maar meegedaan met de broek, die van zichzelf er hoog sluit bejaarden ding

@ allen nogmaals: welterusten!
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 6 oktober 2009 @ 23:59:46 #149
70532 loveli
N
pi_73444048
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 23:33 schreef motorbloempje het volgende:
@ PF: jammer

@kipfiletjes: neen, en dat doe ik ook niet. Ik heb een tijdje gelbhs gedragen, maar het 'klopt' gewoon niet. Ik baal wel dat ik A(A) heb het is geheel buiten proportie allemaal, maar ik wil me er niet mer druk om maken. Vergroten doe ik toch niet, dus moet ik (en de medemens met mij) maar tevreden zijn met die muggenbulten van me
Kipfilets staan veeeeel natuurlijker dan gelbh's. Bepaalde kleding kan er net wat mooier door staan. Niet dat ik ze je wil aanpraten, want roeien met de riemen die je hebt is wel zo rielekst.

Jasje passend kopen op je schouders en een paar figuurnaadjes laten maken valt het mooist, maar nog beter is gewoon een merk vinden dat beter past. Hugo Boss past goed bij schouders, maar een pak kost dik 500 euro (ooit een pak gepast, broek moest een beetje worden vermaakt, zou nog 10 euro kosten! Dikke doei.), Bandolera wil ook nog wel eens mooi vallen en kost een stuk minder.
Samen met een ander figuur een pak kopen is sowieso een crime, zeker als ze eisen stelt. Als voorzitter had je de rok erdoor moeten hameren
crap in = crap out
  woensdag 7 oktober 2009 @ 00:12:44 #150
331 Merel
Be here now.
pi_73444441
Ik heb geen tijd om jullie bij te houden maar ik wil zo graag weten hoe het met iedereen gaat
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_73445439
Hallo allemaal!

Ik ben helemaal nieuw op fok, was zo'n lurker maar door dit topic heb ik me toch maar aangemeld Ik zit momenteel op 69,5 kg en dat moet toch eigenlijk wel terug naar de 60...

Meer info komt nog wel, eerst slapen!
pi_73445456
Alleen maar nette mensen is een leuk boek!

Ik lees alleen nog maar boeken die zich afspelen in Amsterdam. Enkele weken terug was dat bijvoorbeeld Komt een vrouw bij de dokter. Ook leuk om te lezen..

Nog meer aanraders a la deze twee boeken?
  Vis een optie? woensdag 7 oktober 2009 @ 01:58:09 #153
70532 loveli
N
pi_73445933
Mijn opties voor de vergadering onder een spoiler. Helaas met foon genomen, dus baggerkwaliteit. Al m'n broeken zijn me te wijd aan het worden, kwam ik achter. Een witte blouse of blauwgroen shirt zijn ook nog een optie.

Ok. Rode truitje, zwart pak en zwarte schoenen. Doeg!

[ Bericht 70% gewijzigd door loveli op 07-10-2009 12:55:21 ]
crap in = crap out
pi_73446715
Ik zeg rok. (Is het wel de bedoeling dat ik iets zeg? )

Ik kom net beneden, heeft m'n huisgenootje al de keuken en de wc schoongemaakt en de trap gestofzuigd. Pardon? .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73446723
Oh Maria, veel plezier vandaag bij je uitreiking! .

En foto van de laarzen natuurlijk. .
pi_73447227
veel plezier Maria!

goedemorgen!

Lijstje:
O: 2 gekookte eitjes
T: appel
L: grote bak magere kwark met verse stukken banaan
D: iig een maiskolf en de rest weet ik nog niet
T: wat blokjes kaas misschien
Ja doei.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 08:41:19 #157
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73447270
Meurning!

Maria: veel plezier vandaag!!

Weer druk dagje vandaag. Tot het middaguur op kantoor en dan naar Amersfoort, voorbereidingen voor morgen. Vanavond weer lekker RPM als ik op tijd thuis ben.

Gisteravond afbakpizza gegeten, dus vandaag even rustig aan, anders pas ik morgen niet meer in mn jurkje!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 08:52:47 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73447444
Goeiemorgen .

Veel plezier vandaag, Maria!
Ik heb vrijdag ook een buluitreiking: die van Mark .

Vandaag verder met m'n essay . Het was eigenlijk mijn bedoeling om hem vandaag af te maken, maar ik hoef pas na de herfstvakantie te presenteren en dus hoef ik hem ook pas na de herfstvakantie in te leveren. Dus de verleiding om het uit te stellen is wel erg groot.
Niet meer actief op Fok!
pi_73448023
Het is Mark uiteindelijk dus toch gelukt om zijn scriptie af te schrijven?

Maria, heel veel plezier bij je diploma-uitreiking!! Weet je al wat je aantrekt?

Loveli, ik vind die broek met krijtstreep en omslag erg mooi bij die rode schoenen. Maar geen idee wat je daar het best boven kan dragen...
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 7 oktober 2009 @ 09:25:09 #160
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73448072
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:23 schreef Phaidra het volgende:
Het is Mark uiteindelijk dus toch gelukt om zijn scriptie af te schrijven?

Bachelorbul . Met z'n master is 'ie nog bezig.
Niet meer actief op Fok!
pi_73448116
Ik moet morgen al om 7.19 in de trein zitten, en moet vandaag dus mijn tas voor Rome inpakken (en dus weten wat er mee moet!). En nog wat spullen kopen, zorgen dat ik het huis netjes achterlaat en werken. Eigenlijk wilde ik nog een broek innemen, zodat ik die mee kan, maar daar heb ik vast geen tijd meer voor. Help!

Lijstje van gister was wel ok volgens mij:
O: vanillekwark met muesli
T: cappuccino
L: stuk quiche en een tomaat
T: handje nootjes, glas optimel
T: mandarijn
D: grote kom linzensoep en 3 stukjes stokbrood
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73448137
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 09:25 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Bachelorbul . Met z'n master is 'ie nog bezig.
Ow.
Bachelor is ook goed !
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_73448413
Goedemorgen.

Alsnog gefeli Syrena!
Jammer PF. Maar wel fijn dat deze studie zo soepel gaat.
Ik vind een pak je wel mooi staan hoor Moblo!
Mooi figuurtje Loveli.
Ik stem voor de zwarte broek met rode schoenen en shirt.
Veel plezier vandaag Maria.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: twee koude pannenkoeken
T: kliekje broccoli
L: salade van tomaat en mozzarella
T: paprika met turkse geitenkaas
D: onbekend boerenkool, vegaschijf

Planning voor vandaag:
O: kliekje vegaschijf
L: salade van tomaat, mozzarella en zwarte olijven
T: paprika met turkse geitenkaas
D: kaasfondue
pi_73448808
Goedemorgen!

Loveli: Ik stem ook voor de zwarte broek, maar met het groene shirtje, vind ik erg leuk staan.

Welkom Dendrietje (wat een leuke naam , iets met zenuwcellen enzo ) !

Ontopic:
Ik sta stil. Ben nu al een maand 63.8, er wil niets meer af (en er komt gelukkig ook niets bij). Toch wil ik graag nog de laatste 2 kilo kwijt, dus ben even aan het bedenken hoe.

Hier wat opties, commentaar is welkom :
- Ik lunch op het moment regelmatig met vier boterhammen, ik zou naar drie kunnen gaan
- Helemaal stoppen met snacken, nu eet ik wekelijks 1 keer een zak chips oid leeg
- Minder alcohol (drink alleen in het weekend, en eigenlijk altijd wijn, meestal rood)
- Meer sporten (maar hier hebben we écht een tijdsprobleem: ik heb het nu zo druk, meer dan 2 keer per week is nu gewoon niet meer haalbaar)
- Gaan lowcarben, maar dan ben ik eigenlijk bang dat het er net zo hard weer aankomt als ik weer normaal ga eten
pi_73449099
Ik zou stoppen met snacken en als dat niet het gewenste effect heeft, misschien inderdaad lowcarben. Als je langzaam weer carbs opbouwt, zou je niet aan moeten komen. Je zou er ook voor kunnen kiezen om alleen je 4 boterhammen bij de lunch te vervangen door een goed gevulde salade met kip of vis (als dat mogelijk is). Dan laat je de rest van je dagmenu onveranderd.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 7 oktober 2009 @ 10:53:22 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73450251
Haaai dank jullies Mbt wat ik aan heb: een zwart blouse-jurkje met korte mouwen , zwarte legging, zwarte laarzen en een grijs shirt met lange mouwen onder het jurkje Mega-spannend

PPP: ik zou niet minder gaan eten! Soms eet je al nie zoveel. Stoppen met snacken kan wel. Geen chips = ook minder zout = minder vocht enzo! Maar als het maar 1 keer in de week is.. Misschien kan je beperken ofzo? Een bakje chips in het weekend ipv een zak, en max 2 glazen wijn ofzo?
Zoiets
pi_73450318
Phaidra, vertrek je morgen al? Jaloers!!! Leuk joh

PPP, kun je niet op een andere manier meer beweging inbouwen? Fietsen, wandelen, thuis iets doen?

Ik heb een flinke waslijst vandaag.
O: smoothie sinaasappel/framboos, knackebrodje
T: paar walnoten
T: gestoomd cakeje
L: bakje bietensoep (superslank )
T: bakje perzikyoghurt
T: 2 mini-bapao's
S: hopelijk dan nu Evy 21
D: bobotie met rijst, chutney, banaan en tomaat, wijntje, toetje nog onbekend
pi_73450455
Phaidra: lunch vervangen door salade is idd wel een optie. Dat is alleen niet zo makkelijk mee te nemen naar de uni, maar kan het iig een paar keer per week doen.

Maria: beperking is bij mij een beetje het probleem - als de zak open is, gaatie ook op . Ik kan wel chips kopen die ik niet zo lekker vind, zodat vriendje het meeste op eet .

CF: ik probeer zo veel mogelijk te bewegen: neem altijd de trap, ga overal lopend/fietsend heen. Ik kan wel weer af en toe gaan wii-fitten, misschien dat dat wat helpt.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 11:03:20 #169
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73450525
Jamaar PPP, chips eten die je niet zo lekker vindt schiet een beetje zn doel voorbij ALS je dan snaait, moet je er wel echt van genieten Doe dan die zak Of neem zo'n ding met kleine zakjes! Of ehh. Lays baked paprika! Scheelt nie veel, maar wel wat op het fat/kcal-department
pi_73450571
Ik kan anders de chips vervangen door popcorn. Zo'n magnetronzakje is 400 kcal, terwijl een hele zak chips vaak de 1000 nadert. En popcorn is yummie.
pi_73450828
Ik heb gister een pak gangmakers opgegeten. Dat was niet zo goed.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 11:21:35 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73451064
foei DaD

\Ik ga! Doeiii!
pi_73451351
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
Jamaar PPP, chips eten die je niet zo lekker vindt schiet een beetje zn doel voorbij ALS je dan snaait, moet je er wel echt van genieten Doe dan die zak Of neem zo'n ding met kleine zakjes! Of ehh. Lays baked paprika! Scheelt nie veel, maar wel wat op het fat/kcal-department
Minder vet betekent ook meer carbs. Ik ben principieel tegen light- en baked chips
Wat bij mij wel hielp, PPP, is heel kinderachtig: kleine zakjes kopen. Niet die uitdeelzakjes, maar die benzinestation-formaat exemplaren. Da's iets van 300 kcal dan. En de portie is dan echt ruim genoeg om aan je chips-behoefte te voldoen. (of jij moet echt tot de laatste kruimel genieten van een hele zak? )

DaD, en dan gangmakers nog wel Boefje! Vandaag maar extra lang naar de sportschool
pi_73451475
Goedemorgen!

Wat een nette kleding hier allemaal!
en wat jammer voor PF zeg, dat je niet mee mag doen met je opleiding: hoe voel je je daarover? ben je heel teleurgesteld, of valt het wel mee?

Ik ben net naar de fysio geweest, om nog maar eens te kijken naar mn achillespees en heb allemaal oefeningen meegekregen, nu moet ik elke dag die oefeningen gaan doen en ik wilde toch al gaan fitnessen vanaf vandaag, dus dat komt goed uit Ik heb tegen haar gezegd dat ik een halve triathlon wil gaan lopen, dus nu gaat ze proberen me daarvoor klaar te stomen (nou ja, op blessuregebied dan, de rest zal ik zelf moeten doen)
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73451481
oh en welkom Dendrietje!
pi_73451719
CF, ik was gister al naar de sportschool geweest. Compleet teniet gedaan dus. . Maar nu ga ik weer normaal doen.
  Vis een optie? woensdag 7 oktober 2009 @ 11:46:28 #177
70532 loveli
N
pi_73451827
Welkom, Dendrietje. Waar komt je naam vandaan? Ik heb wel gehoord van de 'dendritische methode', is het daarvan?
crap in = crap out
pi_73452147
Loveli, welke combi gaat het nu worden? of heb ik daar al overheen gelezen?
  Vis een optie? woensdag 7 oktober 2009 @ 12:02:19 #179
70532 loveli
N
pi_73452391
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:54 schreef cyclechick het volgende:
Loveli, welke combi gaat het nu worden? of heb ik daar al overheen gelezen?
Ik moet nog omkleden, over een uur hoef ik pas de deur uit. Het zwarte pak is het meest geschikt (hoewel de broek niet meer zo goed past) en het wordt het rode truitje met m'n haar opgestoken of de groene met los haar.
crap in = crap out
pi_73453076
goedemiddag
Ja doei.
pi_73453141
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 11:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Minder vet betekent ook meer carbs. Ik ben principieel tegen light- en baked chips
Wat bij mij wel hielp, PPP, is heel kinderachtig: kleine zakjes kopen. Niet die uitdeelzakjes, maar die benzinestation-formaat exemplaren. Da's iets van 300 kcal dan. En de portie is dan echt ruim genoeg om aan je chips-behoefte te voldoen. (of jij moet echt tot de laatste kruimel genieten van een hele zak? )
Maar kun je die kleinere zakjes ook kopen in een normale supermarkt in Nederland? Want daar zocht ik wel altijd naar omdat ik ook gelijk de hele zak leeg eet als ik chips heb. Maar ik kwam ze nooit tegen! Of moet je dan echt naar het benzine station?

En veel plezier Maria!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 12:31:19 #182
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73453164
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:30 schreef Bob. het volgende:

[..]

Maar kun je die kleinere zakjes ook kopen in een normale supermarkt in Nederland? Want daar zocht ik wel altijd naar omdat ik ook gelijk de hele zak leeg eet als ik chips heb. Maar ik kwam ze nooit tegen! Of moet je dan echt naar het benzine station?

En veel plezier Maria!
Nee. Uitdeelzakjes wel, losse kleine zakjes niet.
Helaas .

Losse uitdeelzakjes kopen helpt ook niet, want dan eet ik meerdere kleine zakjes leeg .
Niet meer actief op Fok!
pi_73453307
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee. Uitdeelzakjes wel, losse kleine zakjes niet.
Helaas .

Losse uitdeelzakjes kopen helpt ook niet, want dan eet ik meerdere kleine zakjes leeg .
Uhu, dat doe ik ook.

Dus dan koop ik altijd maar de specials omdat die kleiner zijn, want als je zo'n enorme normale lays zak eet ontplooof je.
pi_73453331
SPOILER
gisteren even gemaakt, ziet er best 'skinny-ish' uit zo langzamerhand zelfs over mijn benen word ik redelijk tevreden

Nu lekker een grote bak met magere kwark en stukjes banaan aan het eten met een grote mok groene thee ernaas. Zo maar eens beginnen met werken
Ja doei.
pi_73453405
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 12:30 schreef Bob. het volgende:

[..]

En veel plezier Maria!
Ik weet het niet. Hier in België hebben ze ze wel bij de supermarkt.

Enne, slanke benen idd, Mootje
pi_73453614
Goedemiddag alweer! Wat een helse nacht vandaag zeg! Mijn ouders belden dat ik moest komen om daar uit te zieken, en ik vind het wel fijn, voel ik me niet zo alleen

Mo wat ben je sexy Vind je benen er nu al heel strak uitzien!

En Loveli, ook mooi slank figuurtje heb je

Welkom Dendrientje!

En muchos plezier Maria
pi_73453658
en over de kipfilets:

dit is zo'n deceptie dus dan liever maar gewoon sowieso klein
Ja doei.
pi_73454499
Ja zeg, hierboven zijn dat eerder kalkoenfilets. Nogal buiten proportie ook, bij zo'n tenger meisje. Ik vind dat er helemaal niets mis is met kleine borsten. Het voordeel van grote is wel dat je je meer pens kan permiteren.

PF, jammer van je studie. Maar tof dat je goed bent in wat je nu doet, en je kan altijd nog een andere richting inslaan als je dat wil.

Ik ga nu afwassen en opruimen. Heb ik een hekel aan, maar het is zo gezellig en rustgevend als alles wat netjes is.

Lijstje
O boterham met stuk chocolade
L aardappelsoep, plak kaas
T clementine
T thee
D knackebrot (?) met rolmops
pi_73454668
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:12 schreef BigPointyTeeth het volgende:
Ja zeg, hierboven zijn dat eerder kalkoenfilets. Nogal buiten proportie ook, bij zo'n tenger meisje. Ik vind dat er helemaal niets mis is met kleine borsten. Het voordeel van grote is wel dat je je meer pens kan permiteren.

pi_73454682
ja, dat wel.. mijn pens is echt te groot in vergelijking met mijn jetsers
Ja doei.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:21:31 #191
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73454815

Ben van volle C naar kleine B gegaan

Lijst:
O:beschuit met jam, gekookt ei
T: rauwe worteltjes
L: 3 boterhammen achterham, beschuit met hagelslag ;9
T: appel
T: peer
D: Veel boerenkoolstampot met een tartaartje en een klein stukje volvette rookworst.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73455071
Ik klap de foto van Mo open, mijn baas zit binnen een seconde naast me: ZOOOO!
En toen liet ik hem de kipfiletjesfilm zien

Ik draag altijd voorgevormd, heb tot nu toe nog niemand een deceptie bezorgd
Maar laatst bleek ik dus een cup C te hebben en dat wist ik zelf niet eens Al vermoed ik eerder dat ze de BH-maten hebben veranderd.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73455081
ok
Ja doei.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:30:13 #194
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73455126
Ga straks naar de oogarts, heb waarschijnlijk een ontstoken oog, vertrouw het maar niks dus maar even gebeld, kan er gelukkig straks al terecht.
PIjnlijk joh!!
  woensdag 7 oktober 2009 @ 13:31:41 #195
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73455186
Heb ook voorgevormde hoor,moet ook wel met mijn altijd harde tepels
Vinden de mannen te leuk op het werk onder mijn labjas, dus dat doen we maar niet
pi_73455372
Ojee Uniek, hoop dat het meevalt met je oog!
Mo, maar je bent ook een lekkah ding Zeker in dat pak. Ik vond de roze das erg leuk trouwens

Ik heb ook voorgevormd zodat mensen m'n "deurbellen" niet zien (zo noemden we dat vroegah )
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73455422
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb ook voorgevormde hoor,moet ook wel met mijn altijd harde tepels
Vinden de mannen te leuk op het werk onder mijn labjas, dus dat doen we maar niet
voorgevormd heb ik ook ja, maar ik heb nu hele fijne gevonden, van de hunkemoller 18 euro, zit heerlijk en heb nu een zwarte en een witte
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 13:36 schreef Syrena het volgende:
Ojee Uniek, hoop dat het meevalt met je oog!
Mo, maar je bent ook een lekkah ding Zeker in dat pak. Ik vond de roze das erg leuk trouwens

Ik heb ook voorgevormd zodat mensen m'n "deurbellen" niet zien (zo noemden we dat vroegah )
ik begin wel steeds puiker in de spiegel te kijken iig
Ja doei.
pi_73455929
Sinds ik Zumba krijg ik juist meer spek dan daarvoor Misschien toch vaker dan 1x per week gaan en de vreetbuien erna een beetje inperken
pi_73456493
Thx voor de tips hier! Ik ga gewoon proberen wat gezondere snacks in te slaan, en als ik echt chipscraving heb, samen met mr. PPP een zak leeg eten, dat scheelt toch de helft.

En mooi, moblo!

En nog een lijstje:
O: twee crackers met komkommersalade
T: cracker met komkommersalade
L: couscous met paprika's (nu, beetje laat, ben net pas thuis)
D: pasta met paddenstoelen, paprika, gehakt en wat pesto

En hier en daar een glas spa&fruit appel, die vind ik zóó lekker.
  woensdag 7 oktober 2009 @ 14:18:40 #200
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73456696
O ik háát schrijfopdrachten met een maximum aantal woorden . Ik ben constant aan het schrappen en ik kan gewoon niet alles vertellen wat ik wil vertellen .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')