Whehequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:53 schreef S1nn3rz het volgende:
Oh, en the palace._! Dat was 10 jaar geleden hip.
Dankjequote:
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk, een feestje van je studentenvereniging (quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehefeestje van m'n studievereniging, niets mis mee
!
[..]
Dankje!
Ik zei niet studentenvereniging, ik zei studievereniging. En verder vind ik het daar leukquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk, een feestje van je studentenvereniging () Dat was jou excuus om in die ballentent te komen.
Nee m'n vrienden wilden naar huis want die moesten vroeg weer op en m'n eigen fiets was stukquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:56 schreef Maringo het volgende:
en nu ben je eerder naar huis gegaan om het op Fok te schrijven?
Ach schatje zit die note je dwarsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:56 schreef S1nn3rz het volgende:
Oh, ga je me weer een note aansmeren?Of kun je het verbaal af deze keer.
Vreemde smaak van leuk heb jij dan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:03 schreef Breathtaking het volgende:
[quote]Ik zei niet studentenvereniging, ik zei studievereniging. En verder vind ik het daar leukdaar schaam ik me niet voor.
Dus omdat jouw fiets stuk is moesten je vindicat vrindjes vroeg naar huis omdat miss adembenemend anders de weg terug niet kon vinden.quote:Nee m'n vrienden wilden naar huis want die moesten vroeg weer op en m'n eigen fiets was stuk!
Noem me geen schatje. Dat is voorbehouden aan de mensen die wel van me houden.quote:Ach schatje zit die note je dwars? Wat sneu!
Mijn smaak is geweldigquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:06 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Vreemde smaak van leuk heb jij dan.![]()
[..]
Dus omdat jouw fiets stuk is moesten je vindicat vrindjes vroeg naar huis omdat miss adembenemend anders de weg terug niet kon vinden.![]()
[..]
Noem me geen schatje. Dat is voorbehouden aan de mensen die wel van me houden.
The Palace geweldig vinden en dan zeggen dat je smaak hebt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mijn smaak is geweldigen nee mijn niet-vindicat vriendjes wilden zelf naar huis en stonden erop mij thuis te brengen. En ik zal het onthouden lieverd.
Nee ik had ook wel zin om te gaan slapen eigenlijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
The Palace geweldig vinden en dan zeggen dat je smaak hebt._!
Dus je vindicat vrindjes wilden naar huis ondanks dat jij wilde blijven en toen ben je van pure ellende maar meegegaan omdat je anders helemaal alleen zou overblijven in die fantastische club palace?
Ik denk dat het misschien iemand wat uit het wat-draag-je-vandaag topicquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:11 schreef IQM het volgende:
TS FOK!t te veel en post te veel foto's op FOK!![]()
![]()
Volgens mij ben je net wakker omdat je de wekker hebt gezet voor het openen van dit topic om zo te laten zien dat je heel hip naar een "club" bent geweest.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee ik had ook wel zin om te gaan slapen eigenlijkheb je nog wat nuttigs te melden verder of blijft het hierbij?
[..]
Ik denk dat het misschien iemand wat uit het wat-draag-je-vandaag topic![]()
!
Ik zou niet eens op het idee komenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:13 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Volgens mij ben je net wakker omdat je de wekker hebt gezet voor het openen van dit topic om zo te laten zien dat je heel hip naar een "club" bent geweest.![]()
Maar ja, dat zal me zo wel weer een note kosten.Tegen sommige blondjes kun je niks zeggen.
Trusten schat.
Na 5 jaar fok dacht ik alles al gezien te hebben. Van neprelaties tot mensen die doen of ze dronken zijn en een topic openen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou niet eens op het idee komenjij klaarblijkelijk wel.
Ik doe niet alsof ik dronken benquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Na 5 jaar fok dacht ik alles al gezien te hebben. Van neprelaties tot mensen die doen of ze dronken zijn en een topic openen.
En toen kwam jij.
Dit is geen bagger dit is een klaagtopic dat bestaansrecht heeft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:16 schreef S1nn3rz het volgende:
En kan dat broodje swarma hier geen slotje op gooien? Op mijn bagger gaat ook altijd een slotje.
Crewinteelt
quote:
quote:Dit is geen bagger dit is een klaagtopic dat bestaansrecht heeft.
Hey gefrustreerd persoonquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Na 5 jaar fok dacht ik alles al gezien te hebben. Van neprelaties tot mensen die doen of ze dronken zijn en een topic openen.
En toen kwam jij.
Puntjes willen scoren bij de internetz vrouwtjes?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:20 schreef erkel het volgende:
[..]
Hey gefrustreerd persoonHet wordt een beetje zielig.
Ik heb het toch tegen jou?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Puntjes willen scoren bij de internetz vrouwtjes?
Je baggert net zo hard mee!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WRONG! En nu stoppen met baggeren in m'n topic.
Ga lekker slapen wil je?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik heb het toch tegen jou?
En wat IQM zegt.
Nu komt er allemaal van dat Vindi/Aegir tuig hip doen daarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:53 schreef S1nn3rz het volgende:
Oh, en the palace._! Dat was 10 jaar geleden hip.
idd en toen was het al kutquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 06:20 schreef Klonk het volgende:
tering bestaat die tent nog steeds
daar kwam ik 20 jaar geleden al ofzo
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Puntjes willen scoren bij de internetz vrouwtjes?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 06:20 schreef Klonk het volgende:
Yep, was er laatst nog. 5 minuten. Waarschijnlijk wilde BT zich laten palen door een horde negers (daar voldoende aanwezig.)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 06:20 schreef Klonk het volgende:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:50 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Yep, was er laatst nog. 5 minuten. Waarschijnlijk wilde BT zich laten palen door een horde negers (daar voldoende aanwezig.)
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:53 schreef Chriz2k het volgende:
Sorry, ik was een beetje verlegen.
Voelde je nog dat ik stiekem in je billetjes kneep?
Pfff zal al wel 100 x gezegd worden maar,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:52 schreef Breathtaking het volgende:
Stond ik daar lekker helemaal uit m'n dak te gaan net, komt er opeens iemand naar me toe.. 'Adembenemend hoor..' Ik: 'Wat?' Hij: 'Ja Breathtaking' Ik:Wie ben jij dan?
Hij: Doet er niet toe (oid).
Wie the fuck ben je en hoe durf je me aan te spreken in mijn eigen territorium?
Klacht: Mensen die je herkennen van Fok!
Je mist ook niet zoveel hoor. Daarbij woon je ook vast niet in Groningen.quote:
Neequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je mist ook niet zoveel hoor. Daarbij woon je ook vast niet in Groningen.
Moet diequote:
sorryquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet dienou?
Ik woon wel in de binnenstad en voel me hierdoor beledigd
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:53 schreef Chriz2k het volgende:
Sorry, ik was een beetje verlegen.
Voelde je nog dat ik stiekem in je billetjes kneep?
Whyquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Pfff zal al wel 100 x gezegd worden maar,
WAAAROM ga je naar de Palace? zelfs ik weet dat, dat een suffe tent is.
Oja, je bent nog geen 18 toch?
Mijn dank is groot!quote:
Oh..?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Why? Ik wil gewoon weten wie het was.
[..]
Jawel.
Could this be the beginning of a beautifull friendship?quote:
Ja het kanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:43 schreef Genius-F het volgende:
He-le-maal uit je dak.
Dat dit kan in Nederland.
Jou had ik wel herkend hoorquote:
Ruitjesbloesjes?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:01 schreef Reintji het volgende:
The Palace, nog steeds ruitjesbloesjes op donderdagavond?
Nee dat zie je verkeerd. Ze is TE populair om zomaar door iedereen aangesproken te kunnen worden.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:39 schreef Grimbert het volgende:
Als ik je was tegengekomen/herkend had zou ik je ook wel aanspreken denk ik, is leuk toch
Juist. Dat is veeeel beterquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:41 schreef reetveter het volgende:
Ik woon er naast en ga er echt nooit heen. 1x geweest en vond het wel welletjes
. Geef mij maar het feest
Woensdag is clubavond, donderdag stapavond, weekend is om naar huis te gaan. Blijven maandag en dinsdag over als je geen lege zaal wilt hebbenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:36 schreef stijn_ het volgende:
Welke studievereniging viert zn party nou op maandag dan? Oja vergeten, het is cool om dat te doen op avonden als de rest gewoon normaal in bed gaat liggen..
Ik heb er bijna naast gewoont, op nummer 3-13. Ben er nog nooit binnen geweest, ik kom altijd in de Shadrakquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:41 schreef reetveter het volgende:
Ik woon er naast en ga er echt nooit heen. 1x geweest en vond het wel welletjes
. Geef mij maar het feest
Jij bentquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:26 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ga lekker slapen wil je?
Mij een troll noemen is zo 2004.
er komen leuke tenten te kort in Groningenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:44 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Ik heb er bijna naast gewoont, op nummer 3-13. Ben er nog nooit binnen geweest, ik kom altijd in de Shadrak
575 betalen voor een kamer zuigtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:44 schreef Grimbert het volgende:
[..]
Ik heb er bijna naast gewoont, op nummer 3-13. Ben er nog nooit binnen geweest, ik kom altijd in de Shadrak
Bwehehe Rumba!!!einzquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:46 schreef stijn_ het volgende:
[..]
er komen leuke tenten te kort in Groningen
Doe eens normaalquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:52 schreef Breathtaking het volgende:
Stond ik daar lekker helemaal uit m'n dak te gaan
Shadrak, Simplon, Vera. Allemaal wel leuk alhoewel ik vooral vaak naar Klup ga en naar feestjes in de Simplon. ( Technootjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:46 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook verhuist naar Hoogezandquote:
Valt wel mee toch,quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:46 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Omdat dan niemand iets beters te doen heeft en in town isquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:36 schreef stijn_ het volgende:
Welke studievereniging viert zn party nou op maandag dan? Oja vergeten, het is cool om dat te doen op avonden als de rest gewoon normaal in bed gaat liggen..
Ja maar dan zou ik het waarderen als je ook zegt wie je zelf bentquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:39 schreef Grimbert het volgende:
Als ik je was tegengekomen/herkend had zou ik je ook wel aanspreken denk ik, is leuk toch
Waar kan ik die vinden?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Shadrak, Simplon, Vera. Allemaal wel leuk alhoewel ik vooral vaak naar Klup ga en naar feestjes in de Simplon. ( Technootjes)
Ik gokte al dat jij het was jaquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:15 schreef One_conundrum het volgende:
Verdomme, ik had vanochtend even in de AT moeten kijken. Dan had ik me direct kunnen melden.![]()
Palace is kut inderdaad. En Vato Gonzales snapt er helemaal niets van
Het is oneerlijk om mij aan te spreken bij m'n username en dan de jouwe niet te vertellenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:27 schreef One_conundrum het volgende:
Shadraq ken je niet? dat is helemaal de shit. En simplon ook. Warhol is té alternatief, daar komen de lelijke dikke alternatieve mensen. Vera ken ik niet echt.
En ik ga me in de echte wereld toch niet zo voorstellen. Volgende keer stel ik me wel even écht voor :p
volgende keer
Die Simplon zit wel op een aparte plaatsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:27 schreef Grimbert het volgende:
Simplon:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&q=Simplon,+9712+Groningen,+Nederland&sll=37.0625,-95.677068&sspn=50.777825,114.169922&ie=UTF8&cd=1&geocode=FVgkLAMdpidkAA&split=0&hq=&hnear=Simplon&z=15
Shadrak:
http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=shadrak+groningen&sll=-9.588533,-62.868349&sspn=60.791509,114.169922&ie=UTF8&hq=shadrak&hnear=Groningen,+Nederland&ll=53.224536,6.56375&spn=0.01891,0.055747&z=15&iwloc=A&cid=2267049602393462917
Jaah, toevallig. Ik twijfelde, maar ik vond het toch grappiger om het wél te zeggen. Had jij weer reden om een geniaal topic te openenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is oneerlijk om mij aan te spreken bij m'n username en dan de jouwe niet te vertellenik had ook echt zoiets van, WUT
![]()
? Maar je herkende me dus uit het wat-draag-je-vandaag topic?
Nou grappig hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Jaah, toevallig. Ik twijfelde, maar ik vond het toch grappiger om het wél te zeggen. Had jij weer reden om een geniaal topic te openen
Je bent gewoon een autist, als ik BT tegen zou komen ging ze gelijk mee naar de WC voor wat erotische handelingen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Jaah, toevallig. Ik twijfelde, maar ik vond het toch grappiger om het wél te zeggen. Had jij weer reden om een geniaal topic te openen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:36 schreef One_conundrum het volgende:
jaaaa, ze zei al dat ze zo dronken was dat ze overal wel op kon dansen
Dat is niet waarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:36 schreef One_conundrum het volgende:
jaaaa, ze zei al dat ze zo dronken was dat ze overal wel op kon dansen
Moet je doen. Binnenkort 8 jaar Technootjes en Kalkbrenner. Hele vette shit is dat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die Simplon zit wel op een aparte plaatsdaar zou ik nog heen kunnen lopen.
Boterdiep. Dat is inderdaad loopbaar vanaf ongeveer jouw huis. Voor mij is het ook te doen en ik woon aan de andere kant van het plantsoen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die Simplon zit wel op een aparte plaatsdaar zou ik nog heen kunnen lopen.
of deze:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:38 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Moet je doen. Binnenkort 8 jaar Technootjes en Kalkbrenner. Hele vette shit is dat.
quote:
Niet in het echt natuurlijk, maar hier ...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vond dat Vato er alles van snapte, al had ik genoeg gedronken om overal op te kunnen dansen maar goed!
Chillquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Boterdiep. Dat is inderdaad loopbaar vanaf ongeveer jouw huis. Voor mij is het ook te doen en ik woon aan de andere kant van het plantsoen.
Ik bedoelde muziekquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
Niet in het echt natuurlijk, maar hier ...
Begin november ook nog Tomcraft in Platform Theater.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:38 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Moet je doen. Binnenkort 8 jaar Technootjes en Kalkbrenner. Hele vette shit is dat.
Maar het was wel lekker druk, iedereen aan het dansen etc.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:44 schreef One_conundrum het volgende:
Ben nu in korte tijd 2x in de The Palace geweest, en het is echt kut. Had wel goede hoop omdat Vato Gonzales er was, maar die snapt het echt niet. Dan gebruikt ie samples van Chemical Brothers, maar wat sampelt ie dan; de text. En dan zijn eigen beat en geluidjes eronder. Echt de hele avond hetzelfde deuntjeeee ...
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:52 schreef Breathtaking het volgende:
Stond ik daar lekker helemaal uit m'n dak te gaan net, komt er opeens iemand naar me toe.. 'Adembenemend hoor..' Ik: 'Wat?' Hij: 'Ja Breathtaking' Ik:Wie ben jij dan?
Er waren veel mensen op de dansvloer, dat klopt, maar dat is niet hetzelfde, ej.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar het was wel lekker druk, iedereen aan het dansen etc.
Jij wilt ook aandacht van kneuzen, alternatievelingen en verdere lage soorten van de samenleving?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:41 schreef Lub_ya het volgende:
Breathtaking ik ben jaloers op je. Jij krijgt veel aandacht.
![]()
Jij bent ook Indo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Btw ik vind de Palace nog niet eens zo slecht.
Wel op een swingende manierquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
![]()
Maar je stond niet uit je dak te gaan, je liep op de dansvloer af
Ja dus.quote:
Gewoon alle jongentjes hier die hun stekker wel eens in het contact van BT willen steken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij wilt ook aandacht van kneuzen, alternatievelingen en verdere lage soorten van de samenleving?
Nee van Breathtaking zelf, maar ze negeert mequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij wilt ook aandacht van kneuzen, alternatievelingen en verdere lage soorten van de samenleving?
Ik geef ze een grote kans op kortsluiting.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon alle jongentjes hier die hun stekker wel eens in het contact van BT willen steken.
En geef ze eens ongelijk.
Het leven is een zware pil sma.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:58 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nee van Breathtaking zelf, maar ze negeert me.
En ik deed nog zo aardig.
Dan spreekt dat voor zich.quote:
De persoonlijke hetze gaat door.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik geef ze een grote kans op kortsluiting.
Dat is meestal tegen het einde.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik geef ze een grote kans op kortsluiting.
Kalkbrenner is al lang uitverkocht. Binnen 3 dagenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:38 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
* Breathtaking geeft aandachtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:58 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nee van Breathtaking zelf, maar ze negeert me.
En ik deed nog zo aardig.
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:03 schreef kiekert het volgende:
[..]
Kalkbrenner is al lang uitverkocht. Binnen 3 dagen
![]()
EBF partyquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:02 schreef ForumGek het volgende:
ik was het niet, maar vroeg me wel af waarom er zo'n rij stond. Twas uberhaupt wel gezellig druk vannacht in de stad
Is het ook hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:03 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou het denk ik best gênant vinden om herkend te worden.
ik ben er bijquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:03 schreef kiekert het volgende:
[..]
Kalkbrenner is al lang uitverkocht. Binnen 3 dagen
![]()
http://partyflock.nl/party/163229quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
Sorryyy, de volgende keer mag je mij spotten.quote:
Ik weet nog maar half hoe je eruit ziet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Sorryyy, de volgende keer mag je mij spotten.
volgende keer
Liefquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* Breathtaking geeft aandacht!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet nog maar half hoe je eruit ziet.
Nee hoor, met een beetje geduld (en aandringenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Het leven is een zware pil sma.
Waaom dat dan? lijkt me wel lachenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:03 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou het denk ik best gênant vinden om herkend te worden.
Echt.. dit is de laatste keer dat ik op de grillen van mijn medepartygangers wacht..quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/163229
Housequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:13 schreef Sapstengel het volgende:
Hey ga eens terug naar jullie KLB slowchat ja.
Vato Gonzalez.
Dirty House.
Ik wil hem nog wel eens gekscherend Fa2 Gonzalez noemen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HouseGoddelijke muziek. Al is Vato niet van uitzonderlijk niveau nee.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wil hem nog wel eens gekscherend Fa2 Gonzalez noemen.
Wat heb jij een goddelijke jukbeenderen, zeg.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:28 schreef Breathtaking het volgende:
Maar je herkende me dus uit het wat-draag-je-vandaag topic?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:19 schreef Prosac het volgende:
[..]
Echt.. dit is de laatste keer dat ik op de grillen van mijn medepartygangers wacht..![]()
![]()
Is cool. Volgens mij is er binnenkort wel weer een tof feestje.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Chillgaan we een keer samen heen
?
House is wel okay, maar ik heb toch liever minimal. Iets minder standaard vierkwartsmaten waarbij je na 5 minuten dansen zo staat van "ja, nu is het wel weer aardig saai". Dirty house vind ik eigenlijk pure crap.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
HouseGoddelijke muziek. Al is Vato niet van uitzonderlijk niveau nee.
Mensen die mensen die Groningen bashen proberen te bashenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:17 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Mensen die Groningen proberen te bashen![]()
Maandag is daar juist een avond voor, omdat iedereen dan wel tijd heeft.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:36 schreef stijn_ het volgende:
Klopt...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:38 schreef Miss_paraplu het volgende:
the palacedat is echt zo'n
''zucht '' tent
Sneu iddquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:17 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Mensen die Groningen proberen te bashen![]()
Waarom?quote:
Erg kut. Daarom moeten randstedelingen wegblijvenquote:
Leg uit dan waarom het sneu is om Groningen te bashen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Erg kut. Daarom moeten randstedelingen wegblijven
Ja echt he?quote:
Eens.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:24 schreef afcajos het volgende:
Toch enorm droevig van One_conundrum om niet even te vertellen wie hij was
Ik heb op het moment een niet al te beste indruk over de sociale vaardigheden van One_conundrum. Het kan aan mij liggen.
Kom eerst maar eens een jaartje wonen hierquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:46 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Leg uit dan waarom het sneu is om Groningen te bashen.
Jepquote:
Mag best hoor, woensdag ben ik weer van plan uit te gaanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:31 schreef One_conundrum het volgende:
oww, je hebt em er zelf opgezet. Dan ist je eigen schuld. Ik zal je trouwens niet aanklampen in de stad hoor.
Waarom werd er trouwens een Halve appel gepost?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:41 schreef Lub_ya het volgende:
![]()
Wtf is dat voor een dom argument? Like, wtfquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens een jaartje wonen hier
Neej, jij brengt sterke argumenten ter tafel...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:40 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Wtf is dat voor een dom argument? Like, wtf
Mwehe.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:24 schreef afcajos het volgende:
[..]
JepIn een jolige bui eens op fok gezet.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:49 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ik weet nog wel dat ik Breathtaking een keer zag fietsen. Ze ging echter vlak daarna op der bek en vond het nogal stom om dan ineens naar haar toe te gaan en te zeggen: "hee jij bent toch Breathtaking van FOK!".
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:41 schreef Lub_ya het volgende:
![]()
Tja, risico van het vak.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:52 schreef Breathtaking het volgende:
Klacht: Mensen die je herkennen van Fok!
nee klopt, maar als iemand vraagt Leg eens uit, en dan met zo;n argument komen is gewoon zwaar triestquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Neej, jij brengt sterke argumenten ter tafel...
Als je een jaartje in Groningen woont weet je gewoon dat er niks te bashen valt. Dat is verder niet uit te leggen, dat moet je ervaren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:33 schreef appelsjap het volgende:
[..]
nee klopt, maar als iemand vraagt Leg eens uit, en dan met zo;n argument komen is gewoon zwaar triest
Als jij dat zo ziet? Prima. Als jij niet snapt wat ik daar mee bedoel, prima. Ik zal je even helpen: als je er zelf woont ervaar je hoe praktisch, gezellig en fijn het er is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:33 schreef appelsjap het volgende:
[..]
nee klopt, maar als iemand vraagt Leg eens uit, en dan met zo;n argument komen is gewoon zwaar triest
Ik ga nooit op m'n bekquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:49 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ik weet nog wel dat ik Breathtaking een keer zag fietsen. Ze ging echter vlak daarna op der bek en vond het nogal stom om dan ineens naar haar toe te gaan en te zeggen: "hee jij bent toch Breathtaking van FOK!".
Beter klop je dit af.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga nooit op m'n bekniet op de fiets tenminste.
Ik vang je op hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kicken? Praat niet biggie swa.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:17 schreef gniffie het volgende:
... stop is met het kicken van kut topics
Ontken het nou maar nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:56 schreef Maringo het volgende:
en nu ben je eerder naar huis gegaan om het op Fok te schrijven?
In de Peperstraat, nog verder dan Shadrak.quote:
Ik moet er heen wegens studieverenigingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:42 schreef bbaadd het volgende:
[..]
is echt een kut tent, daar wordt alleen maar gevochten door kakkers en marokkanen
Mooi! Thxquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:42 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
In de Peperstraat, nog verder dan Shadrak.
Het bestuur van de EBF:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
Feesten van de EBF. Daar ben ik in mijn eerste jaar ook welgeteld 1 keer heengeweest, ook in het paleis. Maar laiverd, da's een drama en niks vergeleken met de echte feestjes die er in Grunn te vinden zijn.
Wtf staan die apen naast mijn schouwburg?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het bestuur van de EBF:
[ afbeelding ]
Bas, Philine, Henk, Bianca Diederik, Milou, en Frido![]()
Dat is zodat die dozen op het bankje kunnen staanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wtf staan die apen naast mijn schouwburg?
jullie terretorium is er toch achterquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wtf staan die apen naast mijn schouwburg?
Friodo ook zeker.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat is zodat die dozen op het bankje kunnen staan
Vandaar dat ze ernaast staan, pussies.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef bbaadd het volgende:
[..]
jullie terretorium is er toch achter
Heb ik al (voor de tweede keerquote:
Lol, jij hebt niks van mijn post begrepen. Ik denk meerdere nietquote:
Wat hebben we hier nou aanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:55 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Heb ik al (voor de tweede keer) gedaan maar dat loopt niet echt goed
![]()
!
[..]
Lol, jij hebt niks van mijn post begrepen. Ik denk meerdere niet.
Dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
Feesten van de EBF. Daar ben ik in mijn eerste jaar ook welgeteld 1 keer heengeweest, ook in het paleis. Maar laiverd, da's een drama en niks vergeleken met de echte feestjes die er in Grunn te vinden zijn.
Ik geef je groot gelijk, kijk je ogen uit en bezoek gewoon elke tent minstens 1 keer zodat je weet hoe het er een beetje aan toe gaat. Maar dat wil niet zeggen dat je geen adviezen mag opvolgenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat geloof ik graagmaar ik woon hier net anderhalve maand, geef me even de tijd om de echte feestjes te ontdekken
bovendien is het ook net wat je er zelf van maakt he
!
Daarom vraag ik ook om adviesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, kijk je ogen uit en bezoek gewoon elke tent minstens 1 keer zodat je weet hoe het er een beetje aan toe gaat. Maar dat wil niet zeggen dat je geen adviezen mag opvolgen.
KuchSimplonKuch
KuchzaterdagKuchquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, kijk je ogen uit en bezoek gewoon elke tent minstens 1 keer zodat je weet hoe het er een beetje aan toe gaat. Maar dat wil niet zeggen dat je geen adviezen mag opvolgen.
KuchSimplonKuch
Kijk eens op simplon.nlquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook om adviesik zal er binnenkort eens heengaan
nog avonden wanneer het het gezelligst is?
Dat superstijl voor 17 oktober klinkt ook echt heel gaafquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kijk eens op simplon.nl.
Ik weet niet wat je precies zoekt qua muziek, maar 7/8 november wordt dik en als je snel bent zou je wellicht nog kaarten kunnen krijgen voor 27 november.
Nu je het zegt, dat had ik zelf niet eens gezien. Maar dan ben ik bij I (L) Techno, dus helaas voor mijquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat superstijl voor 27 oktober klinkt ook echt heel gaaf!
Is dat niet in de Palace?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat had ik zelf niet eens gezien. Maar dan ben ik bij I (L) Techno, dus helaas voor mij.
Ik was in de war met:quote:
Tja, met alle respect het feestje van het paleis maar Harde Baas kan je ook elke week gratis checkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:52 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik was in de war met:
[ afbeelding ]
Omdat je instellingen op 25 posts per pagina staanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:01 schreef julian6 het volgende:
waarom heeft dit topic 10 paginas???
Dat is het grootste compliment dat je die schrotumtent kunt geven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:09 schreef onearmedman het volgende:
rofl, palace is echt voor paupervolk.
Die ballentent is van jou ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:52 schreef Breathtaking het volgende:
Ik denk dat je de mijne niet begrijpt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:55 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
![]()
!
[..]
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:09 schreef michiel_merk het volgende:
Ts is Queen Bee ? zo ja, ik dacht dat je nooit naar zulke pauper tenten ging![]()
Man, in vergelijking met Hoogeveen is Palace natuurlijk haute couture.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:09 schreef michiel_merk het volgende:
Ts is Queen Bee ? zo ja, ik dacht dat je nooit naar zulke pauper tenten heen ging![]()
Dan moet je ook naar het Kasteel, lekker goedkoop bierquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:42 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
In de Peperstraat, nog verder dan Shadrak.
Goedkope cocktails en lekkere smatjesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
Donderdag is het best wel ok in de Rumba.
Dat is wel een nadeel daar. Als ik met een vriendin van me op stap ben moet ik constant haar vriendje spelen en moeilijk kijken richting de negertsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:23 schreef Slork het volgende:
Rumba. Lekker met een colaatje naast de trap staan en voorbijkomende meisjes in de billies knijpen.
Ja nou, doe het een keer zodat ik het wel kan zienquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:55 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
![]()
!
[..]
Ach ja, wat zal ik zeggen, elkaar verkeerd begrijpen komt wel vaker voor op het internet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat je de mijne niet begrijpt.
Dat blijf je wel zeggen, maar ik geloof je nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:38 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ach ja, wat zal ik zeggen, elkaar verkeerd begrijpen komt wel vaker voor op het internet.![]()
@ Drinky, ik heb het je al eerder gezegd, je hebt niks gemist. En laten we het daarop houden.
Dat ongeloof doet mij niet goed. Maar goed ik blijf bij mijn standpunt. En dit keer ook zo houdenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:43 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat blijf je wel zeggen, maar ik geloof je niet![]()
Hehe, gelukkig maar. Nu maar snel een slotje derop dan en die foute openingszin van mij vergeten.quote:
Onnodig.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:50 schreef Lonker het volgende:
Mensen die nog geloven dat jij dat bent op die foto
Blijkbaar ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:50 schreef Lonker het volgende:
Welke foto, er staan er zoveel in dit topicquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 22:50 schreef Lonker het volgende:
kkveelzuipen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Studieverenigingen![]()
![]()
!!!!
Ik was ook ergens in groningen en daar is elke 1e maandag van de maand bier voor kkgoedkoop![]()
Volgens mij ken jij het verschil tussen een studie- en studentenvereniging niet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Studieverenigingen![]()
![]()
!!!!
Ik was ook ergens in groningen en daar is elke 1e maandag van de maand bier voor kkgoedkoop![]()
Ja tochquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:45 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
kkveelzuipen.
Godverdomme lekker godverdomme.
Nou als ik zie wie er van mijn klas allemaal bij zitten ben ik blij dat ik er niet bij hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij het verschil tussen een studie- en studentenvereniging niet.
Het scheelt 10 bier ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij het verschil tussen een studie- en studentenvereniging niet.
Bij een studieverenigingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja toch
[..]
Nou als ik zie wie er van mijn klas allemaal bij zitten ben ik blij dat ik er niet bij hoor
Mooi dat ik je nu al heb kunnen overtuigen van mijn meningquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij een studievereniging? Die bij je opleiding hoort
? Waar je met korting boeken kunt bestellen en samenvattingen kunt kopen?
JA die klasgenoten moeten wel ontzettende sukkels zijn om lid te worden van zoiets!
Als er een bar is vermaak ik me sowieso wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:15 schreef wikwakka2 het volgende:
TS, ga eens naar de skihut, dat is vast iets voor jou.
Zodat er dan sneller een slotje op zitquote:
Ja dat was bij mij ook zo, door hun heb ik een boek nog steeds nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:26 schreef Jonkowise het volgende:
EBF waardeloze troep trouwens, waarom beweren die lui mijn boeken te kunnen bestellen en vervolgens zijn er allemaal boeken niet op voorraadniceee
Excusez?quote:
Dat hebben die studieverenigingen volgens mij allemaal. Ik heb ook 2 weken langer moeten wachten op een boek.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat was bij mij ook zo, door hun heb ik een boek nog steeds niet!
Bij mij was het zo van, ja je krijgt 'm nu niet en nooit niet JAMMER VOOR JE.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat hebben die studieverenigingen volgens mij allemaal. Ik heb ook 2 weken langer moeten wachten op een boek.
Leuk he, die studie verenigingenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij mij was het zo van, ja je krijgt 'm nu niet en nooit niet JAMMER VOOR JE.
Jij snapt de wereld niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Leuk he, die studie verenigingen!
Omdat ik niet bij een studievereniging zitquote:
Jaaaa, precies daarom jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Omdat ik niet bij een studievereniging zit?
EY BEN JIJ NIET DIE FOKKER?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja en als mensen je irl gaan herkennen van fok betekend et dat te tijd is om ermee te stoppen
Oke, nou dan ben ik maar blij dat ik et leven niet snap geloof ikquote:
Hell no ik ben die straatnegerquote:
Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |