quote:
quote:Dit is geen bagger dit is een klaagtopic dat bestaansrecht heeft.
Hey gefrustreerd persoonquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:15 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Na 5 jaar fok dacht ik alles al gezien te hebben. Van neprelaties tot mensen die doen of ze dronken zijn en een topic openen.
En toen kwam jij.
Puntjes willen scoren bij de internetz vrouwtjes?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:20 schreef erkel het volgende:
[..]
Hey gefrustreerd persoonHet wordt een beetje zielig.
Ik heb het toch tegen jou?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Puntjes willen scoren bij de internetz vrouwtjes?
Je baggert net zo hard mee!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
WRONG! En nu stoppen met baggeren in m'n topic.
Ga lekker slapen wil je?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:25 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik heb het toch tegen jou?
En wat IQM zegt.
Nu komt er allemaal van dat Vindi/Aegir tuig hip doen daarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:53 schreef S1nn3rz het volgende:
Oh, en the palace._! Dat was 10 jaar geleden hip.
idd en toen was het al kutquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 06:20 schreef Klonk het volgende:
tering bestaat die tent nog steeds
daar kwam ik 20 jaar geleden al ofzo
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 04:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Puntjes willen scoren bij de internetz vrouwtjes?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 06:20 schreef Klonk het volgende:
Yep, was er laatst nog. 5 minuten. Waarschijnlijk wilde BT zich laten palen door een horde negers (daar voldoende aanwezig.)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 06:20 schreef Klonk het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |