Je bent gewoon een autist, als ik BT tegen zou komen ging ze gelijk mee naar de WC voor wat erotische handelingen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:30 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Jaah, toevallig. Ik twijfelde, maar ik vond het toch grappiger om het wél te zeggen. Had jij weer reden om een geniaal topic te openen
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:36 schreef One_conundrum het volgende:
jaaaa, ze zei al dat ze zo dronken was dat ze overal wel op kon dansen
Dat is niet waarquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:36 schreef One_conundrum het volgende:
jaaaa, ze zei al dat ze zo dronken was dat ze overal wel op kon dansen
Moet je doen. Binnenkort 8 jaar Technootjes en Kalkbrenner. Hele vette shit is dat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die Simplon zit wel op een aparte plaatsdaar zou ik nog heen kunnen lopen.
Boterdiep. Dat is inderdaad loopbaar vanaf ongeveer jouw huis. Voor mij is het ook te doen en ik woon aan de andere kant van het plantsoen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die Simplon zit wel op een aparte plaatsdaar zou ik nog heen kunnen lopen.
of deze:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:38 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Moet je doen. Binnenkort 8 jaar Technootjes en Kalkbrenner. Hele vette shit is dat.
quote:
Niet in het echt natuurlijk, maar hier ...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vond dat Vato er alles van snapte, al had ik genoeg gedronken om overal op te kunnen dansen maar goed!
Chillquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Boterdiep. Dat is inderdaad loopbaar vanaf ongeveer jouw huis. Voor mij is het ook te doen en ik woon aan de andere kant van het plantsoen.
Ik bedoelde muziekquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
[..]
Niet in het echt natuurlijk, maar hier ...
Begin november ook nog Tomcraft in Platform Theater.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:38 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Moet je doen. Binnenkort 8 jaar Technootjes en Kalkbrenner. Hele vette shit is dat.
Maar het was wel lekker druk, iedereen aan het dansen etc.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:44 schreef One_conundrum het volgende:
Ben nu in korte tijd 2x in de The Palace geweest, en het is echt kut. Had wel goede hoop omdat Vato Gonzales er was, maar die snapt het echt niet. Dan gebruikt ie samples van Chemical Brothers, maar wat sampelt ie dan; de text. En dan zijn eigen beat en geluidjes eronder. Echt de hele avond hetzelfde deuntjeeee ...
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:52 schreef Breathtaking het volgende:
Stond ik daar lekker helemaal uit m'n dak te gaan net, komt er opeens iemand naar me toe.. 'Adembenemend hoor..' Ik: 'Wat?' Hij: 'Ja Breathtaking' Ik:Wie ben jij dan?
Hij: Doet er niet toe (oid).
Er waren veel mensen op de dansvloer, dat klopt, maar dat is niet hetzelfde, ej.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Maar het was wel lekker druk, iedereen aan het dansen etc.
Jij wilt ook aandacht van kneuzen, alternatievelingen en verdere lage soorten van de samenleving?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:41 schreef Lub_ya het volgende:
Breathtaking ik ben jaloers op je. Jij krijgt veel aandacht.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |