Als je een jaartje in Groningen woont weet je gewoon dat er niks te bashen valt. Dat is verder niet uit te leggen, dat moet je ervaren.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:33 schreef appelsjap het volgende:
[..]
nee klopt, maar als iemand vraagt Leg eens uit, en dan met zo;n argument komen is gewoon zwaar triest
Als jij dat zo ziet? Prima. Als jij niet snapt wat ik daar mee bedoel, prima. Ik zal je even helpen: als je er zelf woont ervaar je hoe praktisch, gezellig en fijn het er is.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:33 schreef appelsjap het volgende:
[..]
nee klopt, maar als iemand vraagt Leg eens uit, en dan met zo;n argument komen is gewoon zwaar triest
Ik ga nooit op m'n bekquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:49 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Ik weet nog wel dat ik Breathtaking een keer zag fietsen. Ze ging echter vlak daarna op der bek en vond het nogal stom om dan ineens naar haar toe te gaan en te zeggen: "hee jij bent toch Breathtaking van FOK!".
Beter klop je dit af.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga nooit op m'n bekniet op de fiets tenminste.
Ik vang je op hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kicken? Praat niet biggie swa.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:17 schreef gniffie het volgende:
... stop is met het kicken van kut topics
Ontken het nou maar nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:56 schreef Maringo het volgende:
en nu ben je eerder naar huis gegaan om het op Fok te schrijven?
In de Peperstraat, nog verder dan Shadrak.quote:
Ik moet er heen wegens studieverenigingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:42 schreef bbaadd het volgende:
[..]
is echt een kut tent, daar wordt alleen maar gevochten door kakkers en marokkanen
Mooi! Thxquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:42 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
In de Peperstraat, nog verder dan Shadrak.
Het bestuur van de EBF:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
Feesten van de EBF. Daar ben ik in mijn eerste jaar ook welgeteld 1 keer heengeweest, ook in het paleis. Maar laiverd, da's een drama en niks vergeleken met de echte feestjes die er in Grunn te vinden zijn.
Wtf staan die apen naast mijn schouwburg?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Het bestuur van de EBF:
[ afbeelding ]
Bas, Philine, Henk, Bianca Diederik, Milou, en Frido![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |