Het scheelt 10 bier ja.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij het verschil tussen een studie- en studentenvereniging niet.
Bij een studieverenigingquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:48 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ja toch
[..]
Nou als ik zie wie er van mijn klas allemaal bij zitten ben ik blij dat ik er niet bij hoor
Mooi dat ik je nu al heb kunnen overtuigen van mijn meningquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij een studievereniging? Die bij je opleiding hoort
? Waar je met korting boeken kunt bestellen en samenvattingen kunt kopen?
JA die klasgenoten moeten wel ontzettende sukkels zijn om lid te worden van zoiets!
Als er een bar is vermaak ik me sowieso wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:15 schreef wikwakka2 het volgende:
TS, ga eens naar de skihut, dat is vast iets voor jou.
Zodat er dan sneller een slotje op zitquote:
Ja dat was bij mij ook zo, door hun heb ik een boek nog steeds nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:26 schreef Jonkowise het volgende:
EBF waardeloze troep trouwens, waarom beweren die lui mijn boeken te kunnen bestellen en vervolgens zijn er allemaal boeken niet op voorraadniceee
Excusez?quote:
Dat hebben die studieverenigingen volgens mij allemaal. Ik heb ook 2 weken langer moeten wachten op een boek.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat was bij mij ook zo, door hun heb ik een boek nog steeds niet!
Bij mij was het zo van, ja je krijgt 'm nu niet en nooit niet JAMMER VOOR JE.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat hebben die studieverenigingen volgens mij allemaal. Ik heb ook 2 weken langer moeten wachten op een boek.
Leuk he, die studie verenigingenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij mij was het zo van, ja je krijgt 'm nu niet en nooit niet JAMMER VOOR JE.
Jij snapt de wereld niet.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Leuk he, die studie verenigingen!
Omdat ik niet bij een studievereniging zitquote:
Jaaaa, precies daarom jaquote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Omdat ik niet bij een studievereniging zit?
EY BEN JIJ NIET DIE FOKKER?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja en als mensen je irl gaan herkennen van fok betekend et dat te tijd is om ermee te stoppen
Oke, nou dan ben ik maar blij dat ik et leven niet snap geloof ikquote:
Hell no ik ben die straatnegerquote:
Sorryquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |