Jij bent ook Indo.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Btw ik vind de Palace nog niet eens zo slecht.
Wel op een swingende manierquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:47 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
![]()
Maar je stond niet uit je dak te gaan, je liep op de dansvloer af
Ja dus.quote:
Gewoon alle jongentjes hier die hun stekker wel eens in het contact van BT willen steken.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij wilt ook aandacht van kneuzen, alternatievelingen en verdere lage soorten van de samenleving?
Nee van Breathtaking zelf, maar ze negeert mequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Jij wilt ook aandacht van kneuzen, alternatievelingen en verdere lage soorten van de samenleving?
Ik geef ze een grote kans op kortsluiting.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:56 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon alle jongentjes hier die hun stekker wel eens in het contact van BT willen steken.
En geef ze eens ongelijk.
Het leven is een zware pil sma.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:58 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nee van Breathtaking zelf, maar ze negeert me.
En ik deed nog zo aardig.
Dan spreekt dat voor zich.quote:
De persoonlijke hetze gaat door.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik geef ze een grote kans op kortsluiting.
Dat is meestal tegen het einde.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:59 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik geef ze een grote kans op kortsluiting.
Kalkbrenner is al lang uitverkocht. Binnen 3 dagenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:38 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Moet je doen. Binnenkort 8 jaar Technootjes en Kalkbrenner. Hele vette shit is dat.
* Breathtaking geeft aandachtquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:58 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Nee van Breathtaking zelf, maar ze negeert me.
En ik deed nog zo aardig.
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:03 schreef kiekert het volgende:
[..]
Kalkbrenner is al lang uitverkocht. Binnen 3 dagen
![]()
EBF partyquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:02 schreef ForumGek het volgende:
ik was het niet, maar vroeg me wel af waarom er zo'n rij stond. Twas uberhaupt wel gezellig druk vannacht in de stad
Is het ook hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:03 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zou het denk ik best gênant vinden om herkend te worden.
ik ben er bijquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:03 schreef kiekert het volgende:
[..]
Kalkbrenner is al lang uitverkocht. Binnen 3 dagen
![]()
http://partyflock.nl/party/163229quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut
Sorryyy, de volgende keer mag je mij spotten.quote:
Ik weet nog maar half hoe je eruit ziet.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Sorryyy, de volgende keer mag je mij spotten.
volgende keer
Liefquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
* Breathtaking geeft aandacht!
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet nog maar half hoe je eruit ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |