Dat is zodat die dozen op het bankje kunnen staanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wtf staan die apen naast mijn schouwburg?
jullie terretorium is er toch achterquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Wtf staan die apen naast mijn schouwburg?
Friodo ook zeker.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dat is zodat die dozen op het bankje kunnen staan
Vandaar dat ze ernaast staan, pussies.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:52 schreef bbaadd het volgende:
[..]
jullie terretorium is er toch achter
Heb ik al (voor de tweede keerquote:
Lol, jij hebt niks van mijn post begrepen. Ik denk meerdere nietquote:
Wat hebben we hier nou aanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:55 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Heb ik al (voor de tweede keer) gedaan maar dat loopt niet echt goed
![]()
!
[..]
Lol, jij hebt niks van mijn post begrepen. Ik denk meerdere niet.
Dat geloof ik graagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:47 schreef Bullet-tooth het volgende:
Feesten van de EBF. Daar ben ik in mijn eerste jaar ook welgeteld 1 keer heengeweest, ook in het paleis. Maar laiverd, da's een drama en niks vergeleken met de echte feestjes die er in Grunn te vinden zijn.
Ik geef je groot gelijk, kijk je ogen uit en bezoek gewoon elke tent minstens 1 keer zodat je weet hoe het er een beetje aan toe gaat. Maar dat wil niet zeggen dat je geen adviezen mag opvolgenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat geloof ik graagmaar ik woon hier net anderhalve maand, geef me even de tijd om de echte feestjes te ontdekken
bovendien is het ook net wat je er zelf van maakt he
!
Daarom vraag ik ook om adviesquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, kijk je ogen uit en bezoek gewoon elke tent minstens 1 keer zodat je weet hoe het er een beetje aan toe gaat. Maar dat wil niet zeggen dat je geen adviezen mag opvolgen.
KuchSimplonKuch
KuchzaterdagKuchquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk, kijk je ogen uit en bezoek gewoon elke tent minstens 1 keer zodat je weet hoe het er een beetje aan toe gaat. Maar dat wil niet zeggen dat je geen adviezen mag opvolgen.
KuchSimplonKuch
Kijk eens op simplon.nlquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook om adviesik zal er binnenkort eens heengaan
nog avonden wanneer het het gezelligst is?
Dat superstijl voor 17 oktober klinkt ook echt heel gaafquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:22 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kijk eens op simplon.nl.
Ik weet niet wat je precies zoekt qua muziek, maar 7/8 november wordt dik en als je snel bent zou je wellicht nog kaarten kunnen krijgen voor 27 november.
Nu je het zegt, dat had ik zelf niet eens gezien. Maar dan ben ik bij I (L) Techno, dus helaas voor mijquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat superstijl voor 27 oktober klinkt ook echt heel gaaf!
Is dat niet in de Palace?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat had ik zelf niet eens gezien. Maar dan ben ik bij I (L) Techno, dus helaas voor mij.
Ik was in de war met:quote:
Tja, met alle respect het feestje van het paleis maar Harde Baas kan je ook elke week gratis checkenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:52 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ik was in de war met:
[ afbeelding ]
Omdat je instellingen op 25 posts per pagina staanquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:01 schreef julian6 het volgende:
waarom heeft dit topic 10 paginas???
Dat is het grootste compliment dat je die schrotumtent kunt geven.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:09 schreef onearmedman het volgende:
rofl, palace is echt voor paupervolk.
Die ballentent is van jou ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 03:52 schreef Breathtaking het volgende:
Wie the fuck ben je en hoe durf je me aan te spreken in mijn eigen territorium?
Ik denk dat je de mijne niet begrijpt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 19:55 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Heb ik al (voor de tweede keer) gedaan maar dat loopt niet echt goed
![]()
!
[..]
Lol, jij hebt niks van mijn post begrepen. Ik denk meerdere niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |