Hoi!quote:
Wat vriendelijk en attent. Dank je.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoi!
Wat is CS?
Kom maar even hoor.![]()
[ afbeelding ]
A wat cute! Die is een stuk knuffelbaarder dan die panda met z'n ranzige vacht vol luizen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat vriendelijk en attent. Dank je.
Nou, die cs, dat is Hondjes schuld. Ik volg enkel.
[ afbeelding ]
Sad hondje(s)
Ze verdienen het ook wel een beetje om uit te sterven. Zo tergend dom zijn ze maar ze zijn wél schattig.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:53 schreef hondjes het volgende:
wat heb ik verkeerd gedaan![]()
en wat is er loos met de panda,,
misschien eten ze teveel en neuken ze te weinig.....![]()
schijnt dat ze zoveel eten, dat ze zo lui ervan worden,,,,en de hele dag op hun rug liggen ..en dan weer verder eten.
ze zijn wel schattig...
Ze willen weer gaan staken hè. Nog niet zo lang geleden toch ook al. Toen vind ik er hier nog iets van op FOK! maar dat kan ook wel 1989 zijn geweest. De tijd vliegt hier.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:53 schreef Gert het volgende:
[..]
A wat cute! Die is een stuk knuffelbaarder dan die panda met z'n ranzige vacht vol luizen.
Maar hondjes heeft CS op haar geweten dus. Alleen, wat is CS dan en waarom heeft hondjes dat gedaan?
Ik lees wél iets over een OV-staking in alle grote steden woensdag. Dat wordt dus feest op de wegen. Gelukkig zijn er dan mensen die zich opofferen en thuis gaan werken.:+
zal het nooit meer doen....quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze verdienen het ook wel een beetje om uit te sterven. Zo tergend dom zijn ze maar ze zijn wél schattig.![]()
Je hebt van de sc een cs gemaakt maar dat geeft allemoal niks want wie holt van mekaar.
Hier ook al., zo'n eind van elkaar! Dat moet een mooie worden, ergens rond amersfoort.quote:
Daarom noem ik het ook even.quote:
En bij een ramp lekker rustig op de weg, iedereen zit dan binnenquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan heb je ook nooit een ramp, da's best handig
Suckers!quote:
Dat is jullie rampsignaal hè, doodstil op de weg, tijd om te vluchten (wel eerst even checken of "Boer zoekt vrouw" of Nederlands elftal niet op tv is)quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:25 schreef blomst het volgende:
[..]
En bij een ramp lekker rustig op de weg, iedereen zit dan binnen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Suckers!![]()
Heb me weleens afgevraagd waar je nou het beste af bent, als er waterstofbom neergeflikkerd wordt.
In de binnenste cirkel doet het 't minste pijn, want dan ben je in een flits dood.
Maar die ontzagwekkende paddestoel is ook wel enorm gaaf om te zien, en die mis je dan.
Alleen: stralingsziekte is weer een héél erg nare manier van aan je eind komen.
Een soort tussenweg zou er dus moeten zijn: dat je nog even van het vuurwerk kan genieten en dan woesj!!!!!
In de praktijk zullen we trouwens wel niet weten te genieten van het moment, maar een preventief dekentje over ons hoofd doen ofzo, of onder een tafel kruipen. En ineens weer gaan bidden na 34 jaar.
Lijkt op een beagle!quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Wat vriendelijk en attent. Dank je.
Nou, die cs, dat is Hondjes schuld. Ik volg enkel.
[ afbeelding ]
Sad hondje(s)
waar gaat dit over?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kneuterigheid ten top, klasse bestuur dat 020. Alsof ze daar geen miljarden tekort komen bij een tunnel in die "Gaza strook", er daar geen economische crisis is, miept men over een "wisseltrui" en een "dekje" over de schoot idd.
Edit: natuurlijk was dit een tvp![]()
Mwah, ze willen dat mensen dekentjes en jassen gebruiken i.p.v. die straalkachels.quote:
ah ok, ja zoiets las ik hierboven al, ik dacht dat is vast weer een grapquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mwah, ze willen dat mensen dekentjes en jassen gebruiken i.p.v. die straalkachels.
Net als het verbieden van de oude gloeilamp is dit weer een mooi staaltje symboolpolitiek, zo ontrekt men lekker de aandacht en blijven grote problemen liggen.
Ik las dit bericht vanmorgen en heb voor de zekerheid eerst nog even op de kalender gekeken. Het moet toch wel een vroege 1 april-grap zijnquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)om_dikke_trui__.html
Oef, ER.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:36 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat heb ik me nou nooit afgevraagd, sicko.![]()
Ik vraag me weleens af of ik mijn haar lichter zal doen maar daar blijft het ook wel bij. Oh ja en of ik me zal opgeven voor ER en hoelang het duurt voordat ik naar huis zwem.
Sorry ik moest lachen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat gekonkel. Dat zou ik nooit vrijwillig opzoeken.
én dan wel richting Mekka bidden met je deken over je hoofd.quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Suckers!![]()
Heb me weleens afgevraagd waar je nou het beste af bent, als er waterstofbom neergeflikkerd wordt.
In de binnenste cirkel doet het 't minste pijn, want dan ben je in een flits dood.
Maar die ontzagwekkende paddestoel is ook wel enorm gaaf om te zien, en die mis je dan.
Alleen: stralingsziekte is weer een héél erg nare manier van aan je eind komen.
Een soort tussenweg zou er dus moeten zijn: dat je nog even van het vuurwerk kan genieten en dan woesj!!!!!
In de praktijk zullen we trouwens wel niet weten te genieten van het moment, maar een preventief dekentje over ons hoofd doen ofzo, of onder een tafel kruipen. En ineens weer gaan bidden na 34 jaar.
Heb je met Klaar opgetrokken?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Oef, ER.![]()
Dat afzien is één ding, maar met allemaal van die ménsen daar. En dat gekonkel. Dat zou ik nooit vrijwillig opzoeken. Maar ik snap je wel, je hoeft je dan niet meer druk te maken over je haar, dat gaat tóch wel naar de filistijnen daar.
Wij zijn een keer een paar dagen opgetrokken met Klaar, die toen nét een week terug was van het Robnson-eiland. Vel over been. En maar vreten, bord schoonlikken ook enzo.![]()
Ze vond het wél heel gaaf trouwens.
Haha ja ik snap je, maar op zo'n eiland zit geen knop waarmee je het weg kan zappen.quote:
Fann 7 oktober en ik hoef geen T-shirtquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat die behoefte zelf gecreëerd wordt en vooral zelf in stand wordt gehouden. Al dat gehakketak is ook wel vermakelijk op zijn tijd, maar dit gaat zo nergens meer over en als het al ergens over gaat dan slaat het nergens op. Maar vooral overal op terug. Daar is het echt elke dag Groundhog Day.
Buuv: 11 oktober 22.00 uur
Cc: : 12 oktober
P6K: 7 november
Klaar was toen de vriendin van een vriend. En erg leuk gezelschap (tenminste als je haar vriend niet wasquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je met Klaar opgetrokken?
Echt waar?Hoezo dat?
En het lijkt me eigenlijk wel leuk. Drink met je billen bloot, melk uit een kokosnoot. Ja, dat zie ik wel zitten. Alleen die oermensen zou ik stierlijk vinden. Die met die hoofddoekjes en altijd op zoek naar eten.
Waar gaat dit overquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Fann 7 oktober en ik hoef geen T-shirt
teruglezen is niet voor homo'squote:
Wat leuk! Zij is toch ontzettend uitgekotst op Fok! ? Ik vond haar wel tof en pittig, geloof ik.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Klaar was toen de vriendin van een vriend. En erg leuk gezelschap (tenminste als je haar vriend niet was), altijd originele invalshoeken, super direct en erg slim. Die vriend had een zomerhuisje in Malaga gehuurd voor een paar maanden en wij gingen daar langs. WK-voetbal kijken in een bar in Torremolinos.
![]()
![]()
Die zakdoekjes ja, aaargh!
Maar back to basic kun je toch ook zelf opzoeken, hutje op een warm eiland, alleen zand en zon en zee en natuur, en een kist boeken. Sterker, heb je al eens gedaan! Of moet dat hongeren erbij, om iets voor jezelf te bewijzen?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:08 schreef FANN het volgende:
[..]
teruglezen is niet voor homo's![]()
gaat over wanneer die meuk dichtgaat,,,
maar dan moet je effe teruglezen
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Fann 7 oktober en ik hoef geen T-shirt
als ik win mogen ze hem naar jou sturenquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kwartje is gevallen![]()
Dat is voor de weddenschap wanneer die dicht gaat.
9 oktober en wil wel een t-shirt
Zijn we toch lekker snel weer verenigd met Manu82 en beginnen we gewoon een nieuwe SCquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:17 schreef Noek het volgende:
Maar ik ga eerst weleens naar Texel. Nog nooit geweest.
Oeh, 11 oktober al. Dan kan ik nog net even snel mijn haar lichter kleuren. Weet ik iig hoe dat staat voordat we allemaal het loodje leggen. Ha! 2012 had het mooi fout!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:27 schreef hondjes het volgende:
Texel kan,,maar ga niet naar Washington......
Maar hou me er niet aan...heb het alleen maar gelezen...
Maar dan eentje die wel leuk is!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
beginnen we gewoon een nieuwe SC
quote:SCHEVENINGEN - Nico Bolkestein, de zoon van voormalig VVD-leider Frits Bolkestein, is tijdens het zwemmen in zee verdronken. De 48-jarige ondernemer in Den Haag is in het water waarschijnlijk onwel geraakt.
Het is niet weg, het is alleen een "normaal" topic geworden in plaats van sticky.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag dat het Manu's IM-topic weg was. Ik snap wel dat het er niet voor altijd kan blijven staan, maar vraag me wel af of het echt helemaal weg is.
Ik vind het wel mooi dat het niet helemaal weg is ook al is niets voor eeuwigquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet weg, het is alleen een "normaal" topic geworden in plaats van sticky.
Zolang FOK! bestaat zul je het topic terug kunnen vinden.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat het niet helemaal weg is ook al is niets voor eeuwig
Eerst een MED vervolgens een sticky en daarna val je uit elkaar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Gert!![]()
Nou lijkt het net of je bedoelt dat als je overlijdt je niet meer sticky bent.![]()
(
)
![]()
Of althans, dat lees ik, met mijn zieke brein.foei.
Nou, maar hopen dat er niet veel meer mensen unsticky raken dan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Eerst een MED vervolgens een sticky en daarna val je uit elkaar.
en dat mensen je omhoog moeten blijven schoppenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Gert!![]()
Nou lijkt het net of je bedoelt dat als je overlijdt je niet meer sticky bent.![]()
(
)
![]()
Soulmate!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dat mensen je omhoog moeten blijven schoppen
Oeh vertel.. ik ben geboeidquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
11 okt schijnt rampendag te worden,,sla de popcorn maar in....wat ik zoal aan conspiracy heb gelezen
CC heeft nog wel eens inside information
maar 7 okt ,,,daar ga ik voor...
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En allemaal kwaliteitspostings
Heb je energiedrankjes op?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das kut, wie heeft de sleutel
Nou, zo was het eigenlijk ook wel bedoeld, met die dubbele lading. Maar da's toch niet gek, laat staan "ziek"?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Gert!![]()
(
)
![]()
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das kut, wie heeft de sleutel
gewoon even googlen..11-10-2009 washingtonquote:
Nou, ik was wel een ongelukje, maar geen publiek geheim. Naar mijn weten, dan.quote:
Vooral veel basketbal wedstrijden die dag jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
gewoon even googlen..11-10-2009 washington
CC..is publiekelijk geheimpje![]()
Fann,,omdat ik haar die T-shirt wil laten winnen, die ze dan weer doorstuurdt naar Deissy,,,die daar dan weer erg blij mee wordt..
P2000 standby hierquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ben net gebeld... Donderdag eerste rijles![]()
Dus iedereen in omgeving West-Brabant... Houd uw kliko's en kinderen binnen donderdag
VVD staat voor Verlies Van Dierbarenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:01 schreef Gert het volgende:
En Wiegel al twee vrouwen verloren, zussen van elkaar ook nog eens. Die D staat voor Drama of zo.
Zien.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:01 schreef Noek het volgende:
Oehoe oehoe!
Jesus with shoes on!
![]()
![]()
Hopelijk krijgen jullie iets mee van bovenstaande tofheid.
![]()
Ik werd ff helemaal hyper van NMNSquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, ik was wel een ongelukje, maar geen publiek geheim. Naar mijn weten, dan.
Met een beetje geluk beland je op een militair oefenterrein.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik ga zo hard stoken dat er binnenkort kaalslag en daarmee gepaarde erosie op de Veluwe plaats vindt. De zon gaat door rook verduisterd worden![]()
![]()
Sorry P6K, Juud en Dementor
Nee natuurlijk! Nu begrijp ik je volkomen. Heus! Wis! En! Waarachtig!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:06 schreef hondjes het volgende:
Ik werd ff helemaal hyper van NMNS![]()
bedoelde ...your inside information...waar we het natuurlijk niet over hebben..anders is het geen geheim meer
Ik begrijp haar wel. Wats met jou, dushi?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee natuurlijk! Nu begrijp ik je volkomen. Heus! Wis! En! Waarachtig!
Oh nee, toch niet.
Ik weet het niet, ik zal wel de griep hebben.quote:
En nu ga ik echt heel hard huilen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:16 schreef Dementor het volgende:
Oh Cc ik weet niet of ik deze week nog in Eindhoven kom.
Troost je, dat was ook gebeurd als ik wel was gekomen.quote:
Het ging iig om de datum waarop het mediatopic gesloten zou worden. Die moest je raden en jij hebt volgens haar wel inside information. En dat heb jij soms ook wel, zegt mijn geheime bron.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zal wel de griep hebben.
En blijkbaar inside info over iets in Washington ...
I know nothing! Alhoewel ik die panda wel in de zoo van Washington heb gezien.
Of doelt hondjes op die ene vogel die mij wel eens van inside info voorzag? Info die niet altijd accuraat was, trouwens, maar dat is wel weer zo'n complotdenker.
Nee joh, Gert niet. Jij!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
Oh, maar Gert lekt toch aan alle kanten?
Het is óók eng. Sterkte en succes!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
krijg net een smsje vanuit Turkije van ons mam dat ze trots op me is dat ik weer ga lessen. Jeeej![]()
*Nog steeds bloednerveus is
Niet. Ik vertel alleen Noek (bijna) alles.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
Ben ja al vaak gezakt dan? En is zo'n 10-daagse cursus dan niets voor je?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
krijg net een smsje vanuit Turkije van ons mam dat ze trots op me is dat ik weer ga lessen. Jeeej![]()
Geen medicijnen, het wordt daar dus ook al een 'gewone' griep gezien. . .quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:34 schreef hondjes het volgende:
over griep gesproken...
Kleinzoon had toch 40.3 koorts,,schoondochter belde de huisarts,,ze moest toch op spreekuur komen..
Daar werd ze in een hokje geduwd, ..de arts constateerde de mexiicaanse griep (dit zonder tests) en
ze mocht weer naar huis,,,
Geen medicijnen, want hij zat niet in de risico groep...omdat hij geen astma of hartklachten heeft.
Gisteren zag ik het ventje,,,witjes en een week niet gegeten, maar was wel weer aan het spelen....
Wat ook nog was...schoondochter mocht niet op haar werk komen,,,en nu moet ze zelf die dagen inleveren
Nooit mijn kant op dus hè!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
Nederland.....was het...geen Spanjequote:Op maandag 5 oktober 2009 15:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen medicijnen, het wordt daar dus ook al een 'gewone' griep gezien. . .
Dat is wel zuur, niet mogen komen en dan zelf die dagen moeten inleveren. Dat dat zomaar kan. In Spanje
Lekkere vote of confidence, alvast in Turkijke gaan zitten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je staat niet op zijn lijstje?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Nooit mijn kant op dus hè!Wat is dat voor selectief beleid, herr uberfeldwebel?
quote:
Ik heb nog nooit examen gedaan. Een jaar of twee geleden heb ik zo'n 25 lessen gehad en ben er toen mee gestopt. Dit omdat ik steeds banger werd in het verkeer. Had tijdens mijn allereerste rijles (centrum Breda op koopavondquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben ja al vaak gezakt dan? En is zo'n 10-daagse cursus dan niets voor je?
hehequote:Op maandag 5 oktober 2009 15:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lekkere vote of confidence, alvast in Turkijke gaan zitten.
Dus zelf je ziektedagen inleveren? Mag dat wel?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:34 schreef hondjes het volgende:
over griep gesproken...
Kleinzoon had toch 40.3 koorts,,schoondochter belde de huisarts,,ze moest toch op spreekuur komen..
Daar werd ze in een hokje geduwd, ..de arts constateerde de mexiicaanse griep (dit zonder tests) en
ze mocht weer naar huis,,,
Geen medicijnen, want hij zat niet in de risico groep...omdat hij geen astma of hartklachten heeft.
Gisteren zag ik het ventje,,,witjes en een week niet gegeten, maar was wel weer aan het spelen....
Wat ook nog was...schoondochter mocht niet op haar werk komen,,,en nu moet ze zelf die dagen inleveren
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:38 schreef Dementor het volgende:
Soms is het wel handig, want dan vertel ik iets aan iemand en dan weet de rest het ook.
Nou dat verschilt nogal, vrienden onderling houden het vaak voor zich en in de ene familie gaat alles rond en in de andere familie juist niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo gaat dat sowieso in de meeste gevallen toch?
Oh. Dan heb je goede ervaringen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou dat verschilt nogal, vrienden onderling houden het vaak voor zich en in de ene familie gaat alles rond en in de andere familie juist niet.
Schoondochter was niet ziek,,maar mocht niet op haar werk komen. van haar werkgever..omdat kleinzoon ziek was...quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus zelf je ziektedagen inleveren? Mag dat wel?![]()
Bij ons is geloof ik alleen de eerste dag voor eigen rekening.
Een andere instructeur, zelf weer wat ouder, wie weet lukt het nu wel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit examen gedaan. Een jaar of twee geleden heb ik zo'n 25 lessen gehad en ben er toen mee gestopt. Dit omdat ik steeds banger werd in het verkeer. Had tijdens mijn allereerste rijles (centrum Breda op koopavond) bijna een ongeluk door een idioot die met een rotgang door rood reed, bijna tegen ons aan. De instructeur kon net op tijd remmen, scheelde echt een haartje. Ik was toen zó geschrokken dat ik steeds banger werd voor andere weggebruikers. Toen dacht ik, doorzetten, anders lukt het nooit meer. Maar het werd steeds erger in plaats van minder. Stond op een gegeven moment gewoon stil, midden op een druk kruispunt, en in blinde paniek. Levensgevaarlijk. En dan zo'n dikke Surinamer met een enorm temperament die tegen je zit te schelden naast je.
Toen dacht ik, nooit meer.
Maar nu twee jaar later ga ik het toch maar weer proberen.
Oh oke.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Schoondochter was niet ziek,,maar mocht niet op haar werk komen. van haar werkgever..omdat kleinzoon ziek was...
En nu moet ze die dagen inleveren...
Naja tot nu toe ging dat altijd goed inderdaad, mijn wereld was nogal klein.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Een andere instructeur, zelf weer wat ouder, wie weet lukt het nu wel.![]()
En anders niet hoor. Er is mee te leven, al is zo'n papiertje natuurlijk wel heel handig.
Zorgverlof kan dan toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Schoondochter was niet ziek,,maar mocht niet op haar werk komen. van haar werkgever..omdat kleinzoon ziek was...
het is maar even voor de werkende moeders..let op..anders gaan je dagen hieraan op.
Raar verhaal hondjes.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
het is maar even voor de werkende moeders..let op..anders gaan je dagen hieraan op.
Ik zou het echt niet weten...quote:
Ze gaat vandaag ook ruzie maken,,ben benieuwd hoe het afloopt...quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raar verhaal hondjes.
Dus de werkgever van je dochter besloot dat ze niet mocht komen werken toen haar zoon ziek was en nu moet zij die dagen zelf betalen?
Ik vind het vreemd, daar moet ze toch maar eens goed navraag naar doen.
Misschien staat er wel wat over in het Mexicaanse Griep subforum?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:07 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ze gaat vandaag ook ruzie maken,,ben benieuwd hoe het afloopt...
Ik vind het wel een logische oplossing. Het moet alleen wel een iets zwaardere bom zijn, want je lichaam houdt nog een hoop tegen. Wat een kliederboel zal het geven.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:25 schreef hondjes het volgende:
http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=5347857n&tag=api
bom in je anus...het wordt steeds gekker
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel een logische oplossing. Het moet alleen wel een iets zwaardere bom zijn, want je lichaam houdt nog een hoop tegen. Wat een kliederboel zal het geven.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
Print ik in plaats van een artikel, de halve SC/CS. Dat was even rennen naar het printhok.
Ik heb 'm altijd op 101 staan, dus er kwam inderdaad nogal wat papier uitrollen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
![]()
Vooral handig als het aantal posts per pagina varieert (en op zo'n moment op 100 staat), zoals bij mij. Heel irritant en geen idee wat ik eraan moet doen. Iemand?
Ik krijg dat fenomeen altijd als ik via een link in het ene topic verzeild raak in een ander topic. Als je normaal naar een topic gaat heb je gewone korte pagina'squote:Op maandag 5 oktober 2009 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
Vooral handig als het aantal posts per pagina varieert (en op zo'n moment op 100 staat), zoals bij mij. Heel irritant en geen idee wat ik eraan moet doen. Iemand?
Met terugwerkende kracht ook ziek melden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:33 schreef hondjes het volgende:
Nog even over die vrije dagen...
Meneer hondjes komt net thuis..en daar we ook werkgever zijn zei ik,,hoorde je wat J....gisteren zei over die dagen inleveren
Ja, schande ...zegt meneer hondjes
Ik vraag...wat moet je dan doen..
De vakbond inschakelen of naar de ondernemingsraad gaan, die zal er wel zijn, omdat het een groot bedrijf is...
dus dat......
eten
Ik denk dat dat juist het probleem is. Ze zijn vermoedelijk ziek gemeld en missen daardoor die dagen salaris. Zoals hier als je voor een uitzendbureau werktquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht ook ziek melden.
Jezus, je hebt bijna geen daglicht gezien vandaag?quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:06 schreef remlof het volgende:
Mogguh.
Oii Mera.. Ik had het zelfde probleem. Ik werd eigenlijk bang van mijn instructeur, en niet van het autorijden. Jemig wat een zak was dat als ik er op terug denk . Die schold me kapot als ik verkeerd schakelde " Hee mijn auto wat denk je wel niet wat het kost" Nou ja ik ben jaren later weer begonnen. En Pfff wat een verschil. Coole gast naast me en ik mocht zelfs op de snelweg een peukie roken (Dat zal nu wel uit den boze zijn) Maar auto rijden is nu iets waar ik niet eens meer waar ik over na denk. Al zijn niet bekende stukken rijden met haast nog wel een vet probleemquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
heheZe is zelf ook bang om te rijden. Oma ook. Zit dus ook beetje in de familie.
Maar ik geef haar groot gelijk ook nog![]()
real life soap...das andere koek dan waar je normaal zitquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:38 schreef Cue_ het volgende:
Vraagje, waar staat RLS CS eigenlijk voor?
Real Life Soap ChatSoap.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:38 schreef Cue_ het volgende:
Nee joh, dat is ook 1 grote soapquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:40 schreef Laysa het volgende:
real life soap...das andere koek dan waar je normaal zit![]()
Van harte welkom in de RLS SC.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:38 schreef Cue_ het volgende:
Helemaal niks!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Real Life Soap ChatSoap.
Even een wedervraag, wat heb jij tegen the A-team?
Hmm, in dat geval, welkom.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:42 schreef Cue_ het volgende:
Helemaal niks!![]()
Mijn jeugdserieMaar ik kon die citaat echt niet laten, want het klopt gewoon
En hoe is het met de mensen hier dan? Alles goed, leuke dag gehad?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het genoegen is geheel mijnerzijds.
Ja hoor dank je. En jij?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:45 schreef Cue_ het volgende:
En hoe is het met de mensen hier dan? Alles goed, leuke dag gehad?
Wat doe je zoal dan?quote:
Ik handel en poets. En jij, wat doe jij zoal?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:48 schreef Cue_ het volgende:
Wat doe je zoal dan?
Mijn dag was wel goed, alleen beetje jammer van de regen en daar doorheen moeten met de fiets
het weer of alles?quote:
Handel en poets.. klinkt vreemdquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik handel en poets. En jij, wat doe jij zoal?
P6K, heb je nog met hondjes gewandeld vandaag?
Iedereen houdt van lekker eten!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit in de WAO ivm een autistische stoornis, en ik heb een dagbesteding (waar ik me ziek heb gemeld ivm mentale klachten).
En ik hou van lekker eten, honden, goede alternatieve muziek en huishoudelijke taken uitstellen.
het weer...de rest is topquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het weer of alles?
[..]
Handel en poets.. klinkt vreemd
Ik werk en doe gezellig
Klinkt zo lekker hè, dat P6K.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik handel en poets. En jij, wat doe jij zoal?
P6K, heb je nog met hondjes gewandeld vandaag?
En pauper televisie programma'squote:Op maandag 5 oktober 2009 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit in de WAO ivm een autistische stoornis, en ik heb een dagbesteding (waar ik me ziek heb gemeld ivm mentale klachten).
En ik hou van lekker eten, honden, goede alternatieve muziek en huishoudelijke taken uitstellen.
Psst Cue zit vaak in sexxxxxxxxxxxxquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
Beter !!! Hoi btw..quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig
Jah dat weer blijft nog wel even slecht
Paar maandjes maar joh, dan is het al weer lente en wordt de regen warmer.quote:
Wat een positiviteit!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Paar maandjes maar joh, dan is het al weer lente en wordt de regen warmer.
Ach ja, ik rommel maar wat.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:52 schreef Cue_ het volgende:
Handel en poets.. klinkt vreemd
Ik werk en doe gezellig
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een hele gebeurtenis, zo`n nieuwe user in de SC.![]()
![]()
Jah !! iedereen zit haardhout te sprokkelen en de vette coole laarzen uit het vet aan het halen.. Laat het maar waaien en donderen.quote:
Schaatsen!? misschien dit jaar maar eens doenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Jah !! iedereen zit haardhout te sprokkelen en de vette coole laarzen uit het vet aan het halen.. Laat het maar waaien en donderen.
Dat ben ik iddquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:05 schreef liesje1979 het volgende:
Had ik jou nou eens gezien op een meet? Of was dat een andere Cue_
Nee ik heb sinds verleden week een nep haard.. Maar er is ook en user hier die al 30 kube hout heeft maar nog geen haard.. Oh en schoorsteen fikkies zijn hier regelmatigquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schaatsen!? misschien dit jaar maar eens doen
Heb jij (of die je kent) een haardvuur dan?
En die haard komt ergens in dec 2010?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb sinds verleden week een nep haard.. Maar er is ook en user hier die al 30 kube hout heeft maar nog geen haard.. Oh en schoorsteen fikkies zijn hier regelmatig
De RLS SC is een echte allesbrander, inclusief schoorsteenbranden en andere brandhaarden.quote:
zijn er wel ambulancebroeders en brandweermannen aanwezig?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
De RLS SC is een echte allesbrander, inclusief schoorsteenbranden en andere brandhaarden.
Ja is cool eigenlijk. Ik heb ook geen keus (geen schoorsteen) Maar tis heerlijk .. En ik vind um mooi !!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En die haard komt ergens in dec 2010?
is zo'n nephaard dan?
Niet dat ik weet, of 't moet de gecombineerde singels/crewmeet geweest zijn.quote:
Schot voor open doel BQ.. Het zal je hele fok leven achtervolgen. Ik heb de pics nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
De RLS SC is een echte allesbrander, inclusief schoorsteenbranden en andere brandhaarden.
Muis.![]()
Gaaaf!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja is cool eigenlijk. Ik heb ook geen keus (geen schoorsteen) Maar tis heerlijk .. En ik vind um mooi !!!
in utrecht?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, of 't moet de gecombineerde singels/crewmeet geweest zijn.
Er is een FA die weleens komt buurten, en héél af en toe een mod van GC. Voor de rest doen we hier waar we zin in hebben, kuthoer moppie.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zijn er wel ambulancebroeders en brandweermannen aanwezig?
Ik ga ff een pic maken ..quote:
Ja?quote:
Hoogstens brandjes blussen dus en pleisters plakkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:12 schreef Gert het volgende:
Er is een FA die weleens komt buurten, en héél af en toe een mod van GC. Voor de rest doen we hier waar we zin in hebben, kuthoer moppie.
Jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:15 schreef Cue_ het volgende:
Daar waar tally, heatwave en look-a-like obama ook waren?
die laatste twee redelijk laat he!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en swarmahoer, teamlead, liesje en remlof.
Ja, de prutsers.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liesje, heb je een foto van Cue in je collectie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb Lemmeb gemeet, toffe gast, jammer dat ie zo tekeer gaat op 't forumquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:20 schreef Gert het volgende:
(gepermbanden tellen niet mee hoor, no worries.)
ik herken dr aan dr ogen in t foboquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik herken dr aan dr ogen in t fobo
En wie ben jíj nou weer?quote:
Ik ben nieuwquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En wie ben jíj nou weer?![]()
Sorry, da's mijn taak hier. Kan er ook niets aan doen.![]()
Het is nog veel erger dat ik niet meer weet wie jij bentquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hallo buuf, meet cue, heb d'r gezien maar weet niet meer wie 't is.
Zo! da's wel een uitnodiging om je een keer te willen meeten zeg.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hallo buuf, meet cue, heb d'r gezien maar weet niet meer wie 't is.
Hij deed het niet expresquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo! da's wel een uitnodiging om je een keer te willen meeten zeg.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Hij kent me langer dan vandaag.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij deed het niet expres
Niet zo hard voor die jongen zijn
piet mieten is leuk hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je mag wel ff schreeuwen...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben boos, heel boos![]()
Dat wilde ik gewoon kwijt![]()
*nog maar eens van de Amaretto nipt*
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben boos, heel boos![]()
Dat wilde ik gewoon kwijt![]()
*nog maar eens van de Amaretto nipt*
Dat idee had ik alquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij kent me langer dan vandaag.
Ja, als ie daarna niet meer weet wie je bent...quote:
Moet je hem gewoon niet zoveel drank gevenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, als ie daarna niet meer weet wie je bent...
Nou voila.. Tevens de juiste muurkleur eindelijk ik zou er energie van krijgen ..quote:
Dan durft ie misschien wel niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je hem gewoon niet zoveel drank geven
Van die kleur of?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou voila.. Tevens de juiste muurkleur eindelijk ik zou er energie van krijgen ..![]()
[ afbeelding ]
Daar heb je een punt..quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan durft ie misschien wel niet.
Ben iedere meet nog nuchter aangekomen.quote:
Van de marsquote:
En tch weet je niet wie Cue_ is?!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben iedere meet nog nuchter aangekomen.
Ik was niet indrukwekkend genoegquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En tch weet je niet wie Cue_ is?!![]()
Hoe dan?
Dat is een chocolade ding en ligt bovenop de haard .. Kilk voor groterquote:
Vage meet was 'tquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:35 schreef debuurvrouw het volgende:
En tch weet je niet wie Cue_ is?!![]()
Hoe dan?
tja. Ja.Ja. Nee, tjonge, ja, ...quote:
Eh...Ik heb alleen foto's als ze toevallig voorbij komen tijdens een bbq.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
tja. Ja.Ja. Nee, tjonge, ja, ...
Wat vervelend voor je![]()
Die moet je ook opeten, anders werkt het nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een chocolade ding en ligt bovenop de haard .. Kilk voor groter
Jaja,quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vage meet was 't. Half crew half singles, later ook nog half frontpage-crew. En dan hoor je 20 echte namen en 20 FOK!namen door elkaar. Dan ben de draag wel ongeveer kwijt.
Dat was ik nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh...Ik heb alleen foto's als ze toevallig voorbij komen tijdens een bbq.
Als je met z'n tweëen of drieëen had gemeet, zou het inderdaad zorgwekkender zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vage meet was 't. Half crew half singles, later ook nog half frontpage-crew. En dan hoor je 20 echte namen en 20 FOK!namen door elkaar. Dan ben de draag wel ongeveer kwijt.
Dank je.. moet zeggen dat ik het er moeilijker mee heb dan verwachtquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja. Ja.Ja. Nee, tjonge, ja, ...
Wat vervelend voor je![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh...Ik heb alleen foto's als ze toevallig voorbij komen tijdens een bbq.
Daar zag ik gister iets over bij netwerk oid. Die had Korsakov.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je met z'n tweëen of drieëen had gemeet, zou het inderdaad zorgwekkender zijn.
aangekomen jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben iedere meet nog nuchter aangekomen.
Ik steek ze altijd in mijn reetquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die moet je ook opeten, anders werkt het niet
en dan is er één waarvan ik de ogen heb onthoudenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja. Ik snap het.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je.. moet zeggen dat ik het er moeilijker mee heb dan verwacht
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en dan is er één waarvan ik de ogen heb onthouden
Hey Hans!quote:
Tegenwoordig zonder omdat onverlaten er teksten op plakken. Die laten los bij 37 gradenquote:
Grietjequote:
Maar haal je hem er ook weer uit, of gewoon doordouwen en maar zien wanneer hij er weer uit komt?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Tegenwoordig zonder omdat onverlaten er teksten op plakken. Die laten los bij 37 graden
Nee da's echt héél erg.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar zag ik gister iets over bij netwerk oid. Die had Korsakov.Zo, dat is echt níet leuk. Maar blijven eten bij het consumeren van drankjes.
Sorry dat ik het verpest hebquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het voelt niet meer als nieuwe user.
Nu al gebruikt hoppa weggooien die handelquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hmm.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
* Cue_ voelt zich niet heel prettig tussen al dat oud vuilquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu al gebruikt hoppa weggooien die handel
Gister zeiden ze dat je het krijgt als je naast het zuipen niets meer eet. De Psychiater in de instelling waar ik werkte zei dat aanleg ook meespeelt. Ik heb een vrouw verpleegt die een flesje sherry per dag deed. Dat leek mij niet zo heel veel eigenlijk. Wel een beetje schrikken...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee da's echt héél erg.![]()
Maar een zeg maar iets te fanatieke wijn-liefhebber krijgt dat niet toch?
Of was dat nou ook aanleg? Effe wiki-en.
Peter is gestoord. Wen er maar aanquote:
Aah dan breng ik toch nog iets vernieuwing hier, want ik ben namelijk raarquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Peter is gestoord. Wen er maar aan![]()
Oh ik niet hoor, ik ben 100% normaal en de rest hier ook wel
Oh wegwezen jij vreemd wezenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah dan breng ik toch nog iets vernieuwing hier, want ik ben namelijk raar
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Peter is tof en een kwalitietsposter. Wen er maar aan
De laatste user die dat over zichzelf schreef hebben we aan de haaien gevoerd.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:50 schreef Cue_ het volgende:
Ow en daarbij ben ik vooral:
lief, schattig en onschuldig!![]()
dat jullie het even weten
Heb ik ook gezien, was bij Kruispunt (maar zowaar een uitzending zonder christelijke propaganda).quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar zag ik gister iets over bij netwerk oid. Die had Korsakov.Zo, dat is echt níet leuk. Maar blijven eten bij het consumeren van drankjes.
Die uitspraak neem ik nooit terugquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De laatste user die dat over zichzelf schreef hebben we aan de haaien gevoerd.Je kán het nog terug nemen.....
Ga ff wat anders (ver)neukenquote:
Ja! Schokkend hè?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien, was bij Kruispunt (maar zowaar een uitzending zonder christelijke propaganda).
Die man was tot zijn 40e gewoon ic-verpleegkundige.
Ben het vergetenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De laatste user die dat over zichzelf schreef hebben we aan de haaien gevoerd.Je kán het nog terug nemen.....
30 flessen in een paar dagen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! Schokkend hè?
Maar 30 flessen jenever in een paar dagen... ik zou geen Korsakov krijgen, ik zou unsticky raken.![]()
En z dronken als ie was.... Echt heel zonde. vond het heel erg voor die mijnheer...
Krijgen we dat weer.quote:
Idd triest.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! Schokkend hè?
Maar 30 flessen jenever in een paar dagen... ik zou geen Korsakov krijgen, ik zou unsticky raken.![]()
En z dronken als ie was.... Echt heel zonde. vond het heel erg voor die mijnheer...
Nee je verneukt mijn post .. Thats allquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer.
Ik zei gewoon iets aardigs over Peter omdat ik hem leuk vind. Het was geen sneer naar jou.
Laat mij nou zelf maar bepalen wie ik wel of niet neuk ok?
Ohw ik dacht even dat ik ver tussen haakjes zag staan, mijn fout.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je verneukt mijn post .. Thats all
In hoeveel dagen dan? Dat kán haast niet!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! Schokkend hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |