Nou, zo was het eigenlijk ook wel bedoeld, met die dubbele lading. Maar da's toch niet gek, laat staan "ziek"?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Gert!![]()
Nou lijkt het net of je bedoelt dat als je overlijdt je niet meer sticky bent.![]()
(
)
![]()
Of althans, dat lees ik, met mijn zieke brein.foei.
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das kut, wie heeft de sleutel
gewoon even googlen..11-10-2009 washingtonquote:
Nou, ik was wel een ongelukje, maar geen publiek geheim. Naar mijn weten, dan.quote:
Vooral veel basketbal wedstrijden die dag jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:00 schreef hondjes het volgende:
[..]
gewoon even googlen..11-10-2009 washington
CC..is publiekelijk geheimpje![]()
Fann,,omdat ik haar die T-shirt wil laten winnen, die ze dan weer doorstuurdt naar Deissy,,,die daar dan weer erg blij mee wordt..
P2000 standby hierquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ben net gebeld... Donderdag eerste rijles![]()
Dus iedereen in omgeving West-Brabant... Houd uw kliko's en kinderen binnen donderdag
VVD staat voor Verlies Van Dierbarenquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:01 schreef Gert het volgende:
En Wiegel al twee vrouwen verloren, zussen van elkaar ook nog eens. Die D staat voor Drama of zo.
Zien.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:01 schreef Noek het volgende:
Oehoe oehoe!
Jesus with shoes on!
![]()
![]()
Hopelijk krijgen jullie iets mee van bovenstaande tofheid.
![]()
Ik werd ff helemaal hyper van NMNSquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, ik was wel een ongelukje, maar geen publiek geheim. Naar mijn weten, dan.
Met een beetje geluk beland je op een militair oefenterrein.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En ik ga zo hard stoken dat er binnenkort kaalslag en daarmee gepaarde erosie op de Veluwe plaats vindt. De zon gaat door rook verduisterd worden![]()
![]()
Sorry P6K, Juud en Dementor
Nee natuurlijk! Nu begrijp ik je volkomen. Heus! Wis! En! Waarachtig!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:06 schreef hondjes het volgende:
Ik werd ff helemaal hyper van NMNS![]()
bedoelde ...your inside information...waar we het natuurlijk niet over hebben..anders is het geen geheim meer
Ik begrijp haar wel. Wats met jou, dushi?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee natuurlijk! Nu begrijp ik je volkomen. Heus! Wis! En! Waarachtig!
Oh nee, toch niet.
Ik weet het niet, ik zal wel de griep hebben.quote:
En nu ga ik echt heel hard huilen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:16 schreef Dementor het volgende:
Oh Cc ik weet niet of ik deze week nog in Eindhoven kom.
Troost je, dat was ook gebeurd als ik wel was gekomen.quote:
Het ging iig om de datum waarop het mediatopic gesloten zou worden. Die moest je raden en jij hebt volgens haar wel inside information. En dat heb jij soms ook wel, zegt mijn geheime bron.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zal wel de griep hebben.
En blijkbaar inside info over iets in Washington ...
I know nothing! Alhoewel ik die panda wel in de zoo van Washington heb gezien.
Of doelt hondjes op die ene vogel die mij wel eens van inside info voorzag? Info die niet altijd accuraat was, trouwens, maar dat is wel weer zo'n complotdenker.
Nee joh, Gert niet. Jij!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
Oh, maar Gert lekt toch aan alle kanten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |