Zijn we toch lekker snel weer verenigd met Manu82 en beginnen we gewoon een nieuwe SCquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:17 schreef Noek het volgende:
Maar ik ga eerst weleens naar Texel. Nog nooit geweest.
Oeh, 11 oktober al. Dan kan ik nog net even snel mijn haar lichter kleuren. Weet ik iig hoe dat staat voordat we allemaal het loodje leggen. Ha! 2012 had het mooi fout!
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:27 schreef hondjes het volgende:
Texel kan,,maar ga niet naar Washington......
Maar hou me er niet aan...heb het alleen maar gelezen...
Maar dan eentje die wel leuk is!quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
beginnen we gewoon een nieuwe SC
quote:SCHEVENINGEN - Nico Bolkestein, de zoon van voormalig VVD-leider Frits Bolkestein, is tijdens het zwemmen in zee verdronken. De 48-jarige ondernemer in Den Haag is in het water waarschijnlijk onwel geraakt.
Het is niet weg, het is alleen een "normaal" topic geworden in plaats van sticky.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik zag dat het Manu's IM-topic weg was. Ik snap wel dat het er niet voor altijd kan blijven staan, maar vraag me wel af of het echt helemaal weg is.
Ik vind het wel mooi dat het niet helemaal weg is ook al is niets voor eeuwigquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is niet weg, het is alleen een "normaal" topic geworden in plaats van sticky.
Zolang FOK! bestaat zul je het topic terug kunnen vinden.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi dat het niet helemaal weg is ook al is niets voor eeuwig
Eerst een MED vervolgens een sticky en daarna val je uit elkaar.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Gert!![]()
Nou lijkt het net of je bedoelt dat als je overlijdt je niet meer sticky bent.![]()
(
)
![]()
Of althans, dat lees ik, met mijn zieke brein.foei.
Nou, maar hopen dat er niet veel meer mensen unsticky raken dan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Eerst een MED vervolgens een sticky en daarna val je uit elkaar.
en dat mensen je omhoog moeten blijven schoppenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Gert!![]()
Nou lijkt het net of je bedoelt dat als je overlijdt je niet meer sticky bent.![]()
(
)
![]()
Of althans, dat lees ik, met mijn zieke brein.foei.
Soulmate!quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dat mensen je omhoog moeten blijven schoppen
Oeh vertel.. ik ben geboeidquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:14 schreef hondjes het volgende:
[..]
11 okt schijnt rampendag te worden,,sla de popcorn maar in....wat ik zoal aan conspiracy heb gelezen
CC heeft nog wel eens inside information
maar 7 okt ,,,daar ga ik voor...
quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En allemaal kwaliteitspostings
Heb je energiedrankjes op?quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das kut, wie heeft de sleutel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |