real life soap...das andere koek dan waar je normaal zitquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:38 schreef Cue_ het volgende:
Vraagje, waar staat RLS CS eigenlijk voor?
Real Life Soap ChatSoap.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:38 schreef Cue_ het volgende:
Nee joh, dat is ook 1 grote soapquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:40 schreef Laysa het volgende:
real life soap...das andere koek dan waar je normaal zit![]()
Van harte welkom in de RLS SC.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:38 schreef Cue_ het volgende:
Helemaal niks!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Real Life Soap ChatSoap.
Even een wedervraag, wat heb jij tegen the A-team?
Hmm, in dat geval, welkom.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:42 schreef Cue_ het volgende:
Helemaal niks!![]()
Mijn jeugdserieMaar ik kon die citaat echt niet laten, want het klopt gewoon
En hoe is het met de mensen hier dan? Alles goed, leuke dag gehad?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het genoegen is geheel mijnerzijds.
Ja hoor dank je. En jij?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:45 schreef Cue_ het volgende:
En hoe is het met de mensen hier dan? Alles goed, leuke dag gehad?
Wat doe je zoal dan?quote:
Ik handel en poets. En jij, wat doe jij zoal?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:48 schreef Cue_ het volgende:
Wat doe je zoal dan?
Mijn dag was wel goed, alleen beetje jammer van de regen en daar doorheen moeten met de fiets
het weer of alles?quote:
Handel en poets.. klinkt vreemdquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik handel en poets. En jij, wat doe jij zoal?
P6K, heb je nog met hondjes gewandeld vandaag?
Iedereen houdt van lekker eten!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit in de WAO ivm een autistische stoornis, en ik heb een dagbesteding (waar ik me ziek heb gemeld ivm mentale klachten).
En ik hou van lekker eten, honden, goede alternatieve muziek en huishoudelijke taken uitstellen.
het weer...de rest is topquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het weer of alles?
[..]
Handel en poets.. klinkt vreemd
Ik werk en doe gezellig
Klinkt zo lekker hè, dat P6K.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik handel en poets. En jij, wat doe jij zoal?
P6K, heb je nog met hondjes gewandeld vandaag?
En pauper televisie programma'squote:Op maandag 5 oktober 2009 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit in de WAO ivm een autistische stoornis, en ik heb een dagbesteding (waar ik me ziek heb gemeld ivm mentale klachten).
En ik hou van lekker eten, honden, goede alternatieve muziek en huishoudelijke taken uitstellen.
Psst Cue zit vaak in sexxxxxxxxxxxxquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
Beter !!! Hoi btw..quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig
Jah dat weer blijft nog wel even slecht
Paar maandjes maar joh, dan is het al weer lente en wordt de regen warmer.quote:
Wat een positiviteit!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Paar maandjes maar joh, dan is het al weer lente en wordt de regen warmer.
Ach ja, ik rommel maar wat.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:52 schreef Cue_ het volgende:
Handel en poets.. klinkt vreemd
Ik werk en doe gezellig
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een hele gebeurtenis, zo`n nieuwe user in de SC.![]()
![]()
Jah !! iedereen zit haardhout te sprokkelen en de vette coole laarzen uit het vet aan het halen.. Laat het maar waaien en donderen.quote:
Schaatsen!? misschien dit jaar maar eens doenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Jah !! iedereen zit haardhout te sprokkelen en de vette coole laarzen uit het vet aan het halen.. Laat het maar waaien en donderen.
Dat ben ik iddquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:05 schreef liesje1979 het volgende:
Had ik jou nou eens gezien op een meet? Of was dat een andere Cue_
Nee ik heb sinds verleden week een nep haard.. Maar er is ook en user hier die al 30 kube hout heeft maar nog geen haard.. Oh en schoorsteen fikkies zijn hier regelmatigquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schaatsen!? misschien dit jaar maar eens doen
Heb jij (of die je kent) een haardvuur dan?
En die haard komt ergens in dec 2010?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb sinds verleden week een nep haard.. Maar er is ook en user hier die al 30 kube hout heeft maar nog geen haard.. Oh en schoorsteen fikkies zijn hier regelmatig
De RLS SC is een echte allesbrander, inclusief schoorsteenbranden en andere brandhaarden.quote:
zijn er wel ambulancebroeders en brandweermannen aanwezig?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
De RLS SC is een echte allesbrander, inclusief schoorsteenbranden en andere brandhaarden.
Ja is cool eigenlijk. Ik heb ook geen keus (geen schoorsteen) Maar tis heerlijk .. En ik vind um mooi !!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En die haard komt ergens in dec 2010?
is zo'n nephaard dan?
Niet dat ik weet, of 't moet de gecombineerde singels/crewmeet geweest zijn.quote:
Schot voor open doel BQ.. Het zal je hele fok leven achtervolgen. Ik heb de pics nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
De RLS SC is een echte allesbrander, inclusief schoorsteenbranden en andere brandhaarden.
Muis.![]()
Gaaaf!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja is cool eigenlijk. Ik heb ook geen keus (geen schoorsteen) Maar tis heerlijk .. En ik vind um mooi !!!
in utrecht?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, of 't moet de gecombineerde singels/crewmeet geweest zijn.
Er is een FA die weleens komt buurten, en héél af en toe een mod van GC. Voor de rest doen we hier waar we zin in hebben, kuthoer moppie.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zijn er wel ambulancebroeders en brandweermannen aanwezig?
Ik ga ff een pic maken ..quote:
Ja?quote:
Hoogstens brandjes blussen dus en pleisters plakkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:12 schreef Gert het volgende:
Er is een FA die weleens komt buurten, en héél af en toe een mod van GC. Voor de rest doen we hier waar we zin in hebben, kuthoer moppie.
Jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:15 schreef Cue_ het volgende:
Daar waar tally, heatwave en look-a-like obama ook waren?
die laatste twee redelijk laat he!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en swarmahoer, teamlead, liesje en remlof.
Ja, de prutsers.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liesje, heb je een foto van Cue in je collectie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb Lemmeb gemeet, toffe gast, jammer dat ie zo tekeer gaat op 't forumquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:20 schreef Gert het volgende:
(gepermbanden tellen niet mee hoor, no worries.)
ik herken dr aan dr ogen in t foboquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liesje, heb je een foto van Cue in je collectie?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik herken dr aan dr ogen in t fobo
En wie ben jíj nou weer?quote:
Ik ben nieuwquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En wie ben jíj nou weer?![]()
Sorry, da's mijn taak hier. Kan er ook niets aan doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |