zijn er wel ambulancebroeders en brandweermannen aanwezig?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
De RLS SC is een echte allesbrander, inclusief schoorsteenbranden en andere brandhaarden.
Ja is cool eigenlijk. Ik heb ook geen keus (geen schoorsteen) Maar tis heerlijk .. En ik vind um mooi !!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En die haard komt ergens in dec 2010?
is zo'n nephaard dan?
Niet dat ik weet, of 't moet de gecombineerde singels/crewmeet geweest zijn.quote:
Schot voor open doel BQ.. Het zal je hele fok leven achtervolgen. Ik heb de pics nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
De RLS SC is een echte allesbrander, inclusief schoorsteenbranden en andere brandhaarden.
Muis.![]()
Gaaaf!!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja is cool eigenlijk. Ik heb ook geen keus (geen schoorsteen) Maar tis heerlijk .. En ik vind um mooi !!!
in utrecht?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, of 't moet de gecombineerde singels/crewmeet geweest zijn.
Er is een FA die weleens komt buurten, en héél af en toe een mod van GC. Voor de rest doen we hier waar we zin in hebben, kuthoer moppie.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
zijn er wel ambulancebroeders en brandweermannen aanwezig?
Ik ga ff een pic maken ..quote:
Ja?quote:
Hoogstens brandjes blussen dus en pleisters plakkenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:12 schreef Gert het volgende:
Er is een FA die weleens komt buurten, en héél af en toe een mod van GC. Voor de rest doen we hier waar we zin in hebben, kuthoer moppie.
Jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:15 schreef Cue_ het volgende:
Daar waar tally, heatwave en look-a-like obama ook waren?
die laatste twee redelijk laat he!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en swarmahoer, teamlead, liesje en remlof.
Ja, de prutsers.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liesje, heb je een foto van Cue in je collectie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb Lemmeb gemeet, toffe gast, jammer dat ie zo tekeer gaat op 't forumquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:20 schreef Gert het volgende:
(gepermbanden tellen niet mee hoor, no worries.)
ik herken dr aan dr ogen in t foboquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liesje, heb je een foto van Cue in je collectie?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:22 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik herken dr aan dr ogen in t fobo
En wie ben jíj nou weer?quote:
Ik ben nieuwquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En wie ben jíj nou weer?![]()
Sorry, da's mijn taak hier. Kan er ook niets aan doen.![]()
Het is nog veel erger dat ik niet meer weet wie jij bentquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hallo buuf, meet cue, heb d'r gezien maar weet niet meer wie 't is.
Zo! da's wel een uitnodiging om je een keer te willen meeten zeg.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hallo buuf, meet cue, heb d'r gezien maar weet niet meer wie 't is.
Hij deed het niet expresquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Zo! da's wel een uitnodiging om je een keer te willen meeten zeg.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:27 schreef debuurvrouw het volgende:
Hij kent me langer dan vandaag.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij deed het niet expres
Niet zo hard voor die jongen zijn
piet mieten is leuk hoorquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Je mag wel ff schreeuwen...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben boos, heel boos![]()
Dat wilde ik gewoon kwijt![]()
*nog maar eens van de Amaretto nipt*
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:29 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben boos, heel boos![]()
Dat wilde ik gewoon kwijt![]()
*nog maar eens van de Amaretto nipt*
Dat idee had ik alquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hij kent me langer dan vandaag.
Ja, als ie daarna niet meer weet wie je bent...quote:
Moet je hem gewoon niet zoveel drank gevenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, als ie daarna niet meer weet wie je bent...
Nou voila.. Tevens de juiste muurkleur eindelijk ik zou er energie van krijgen ..quote:
Dan durft ie misschien wel niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je hem gewoon niet zoveel drank geven
Van die kleur of?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou voila.. Tevens de juiste muurkleur eindelijk ik zou er energie van krijgen ..![]()
[ afbeelding ]
Daar heb je een punt..quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dan durft ie misschien wel niet.
Ben iedere meet nog nuchter aangekomen.quote:
Van de marsquote:
En tch weet je niet wie Cue_ is?!quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben iedere meet nog nuchter aangekomen.
Ik was niet indrukwekkend genoegquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En tch weet je niet wie Cue_ is?!![]()
Hoe dan?
Dat is een chocolade ding en ligt bovenop de haard .. Kilk voor groterquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |