Het is óók eng. Sterkte en succes!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
krijg net een smsje vanuit Turkije van ons mam dat ze trots op me is dat ik weer ga lessen. Jeeej![]()
*Nog steeds bloednerveus is
Niet. Ik vertel alleen Noek (bijna) alles.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
Oh, maar Gert lekt toch aan alle kanten?
Ben ja al vaak gezakt dan? En is zo'n 10-daagse cursus dan niets voor je?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
krijg net een smsje vanuit Turkije van ons mam dat ze trots op me is dat ik weer ga lessen. Jeeej![]()
Geen medicijnen, het wordt daar dus ook al een 'gewone' griep gezien. . .quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:34 schreef hondjes het volgende:
over griep gesproken...
Kleinzoon had toch 40.3 koorts,,schoondochter belde de huisarts,,ze moest toch op spreekuur komen..
Daar werd ze in een hokje geduwd, ..de arts constateerde de mexiicaanse griep (dit zonder tests) en
ze mocht weer naar huis,,,
Geen medicijnen, want hij zat niet in de risico groep...omdat hij geen astma of hartklachten heeft.
Gisteren zag ik het ventje,,,witjes en een week niet gegeten, maar was wel weer aan het spelen....
Wat ook nog was...schoondochter mocht niet op haar werk komen,,,en nu moet ze zelf die dagen inleveren
Nooit mijn kant op dus hè!quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:20 schreef Copycat het volgende:
Oh, maar Gert lekt toch aan alle kanten?
Nederland.....was het...geen Spanjequote:Op maandag 5 oktober 2009 15:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen medicijnen, het wordt daar dus ook al een 'gewone' griep gezien. . .
Dat is wel zuur, niet mogen komen en dan zelf die dagen moeten inleveren. Dat dat zomaar kan. In Spanje
Lekkere vote of confidence, alvast in Turkijke gaan zitten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je staat niet op zijn lijstje?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Nooit mijn kant op dus hè!Wat is dat voor selectief beleid, herr uberfeldwebel?
quote:
Ik heb nog nooit examen gedaan. Een jaar of twee geleden heb ik zo'n 25 lessen gehad en ben er toen mee gestopt. Dit omdat ik steeds banger werd in het verkeer. Had tijdens mijn allereerste rijles (centrum Breda op koopavondquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben ja al vaak gezakt dan? En is zo'n 10-daagse cursus dan niets voor je?
hehequote:Op maandag 5 oktober 2009 15:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Lekkere vote of confidence, alvast in Turkijke gaan zitten.
Dus zelf je ziektedagen inleveren? Mag dat wel?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:34 schreef hondjes het volgende:
over griep gesproken...
Kleinzoon had toch 40.3 koorts,,schoondochter belde de huisarts,,ze moest toch op spreekuur komen..
Daar werd ze in een hokje geduwd, ..de arts constateerde de mexiicaanse griep (dit zonder tests) en
ze mocht weer naar huis,,,
Geen medicijnen, want hij zat niet in de risico groep...omdat hij geen astma of hartklachten heeft.
Gisteren zag ik het ventje,,,witjes en een week niet gegeten, maar was wel weer aan het spelen....
Wat ook nog was...schoondochter mocht niet op haar werk komen,,,en nu moet ze zelf die dagen inleveren
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:38 schreef Dementor het volgende:
Soms is het wel handig, want dan vertel ik iets aan iemand en dan weet de rest het ook.
Nou dat verschilt nogal, vrienden onderling houden het vaak voor zich en in de ene familie gaat alles rond en in de andere familie juist niet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:50 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo gaat dat sowieso in de meeste gevallen toch?
Oh. Dan heb je goede ervaringen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou dat verschilt nogal, vrienden onderling houden het vaak voor zich en in de ene familie gaat alles rond en in de andere familie juist niet.
Schoondochter was niet ziek,,maar mocht niet op haar werk komen. van haar werkgever..omdat kleinzoon ziek was...quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dus zelf je ziektedagen inleveren? Mag dat wel?![]()
Bij ons is geloof ik alleen de eerste dag voor eigen rekening.
Een andere instructeur, zelf weer wat ouder, wie weet lukt het nu wel.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit examen gedaan. Een jaar of twee geleden heb ik zo'n 25 lessen gehad en ben er toen mee gestopt. Dit omdat ik steeds banger werd in het verkeer. Had tijdens mijn allereerste rijles (centrum Breda op koopavond) bijna een ongeluk door een idioot die met een rotgang door rood reed, bijna tegen ons aan. De instructeur kon net op tijd remmen, scheelde echt een haartje. Ik was toen zó geschrokken dat ik steeds banger werd voor andere weggebruikers. Toen dacht ik, doorzetten, anders lukt het nooit meer. Maar het werd steeds erger in plaats van minder. Stond op een gegeven moment gewoon stil, midden op een druk kruispunt, en in blinde paniek. Levensgevaarlijk. En dan zo'n dikke Surinamer met een enorm temperament die tegen je zit te schelden naast je.
Toen dacht ik, nooit meer.
Maar nu twee jaar later ga ik het toch maar weer proberen.
Oh oke.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Schoondochter was niet ziek,,maar mocht niet op haar werk komen. van haar werkgever..omdat kleinzoon ziek was...
En nu moet ze die dagen inleveren...
Naja tot nu toe ging dat altijd goed inderdaad, mijn wereld was nogal klein.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Een andere instructeur, zelf weer wat ouder, wie weet lukt het nu wel.![]()
En anders niet hoor. Er is mee te leven, al is zo'n papiertje natuurlijk wel heel handig.
Zorgverlof kan dan toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Schoondochter was niet ziek,,maar mocht niet op haar werk komen. van haar werkgever..omdat kleinzoon ziek was...
het is maar even voor de werkende moeders..let op..anders gaan je dagen hieraan op.
Raar verhaal hondjes.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
het is maar even voor de werkende moeders..let op..anders gaan je dagen hieraan op.
Ik zou het echt niet weten...quote:
Ze gaat vandaag ook ruzie maken,,ben benieuwd hoe het afloopt...quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raar verhaal hondjes.
Dus de werkgever van je dochter besloot dat ze niet mocht komen werken toen haar zoon ziek was en nu moet zij die dagen zelf betalen?
Ik vind het vreemd, daar moet ze toch maar eens goed navraag naar doen.
Misschien staat er wel wat over in het Mexicaanse Griep subforum?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:07 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ze gaat vandaag ook ruzie maken,,ben benieuwd hoe het afloopt...
Ik vind het wel een logische oplossing. Het moet alleen wel een iets zwaardere bom zijn, want je lichaam houdt nog een hoop tegen. Wat een kliederboel zal het geven.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:25 schreef hondjes het volgende:
http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=5347857n&tag=api
bom in je anus...het wordt steeds gekker
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel een logische oplossing. Het moet alleen wel een iets zwaardere bom zijn, want je lichaam houdt nog een hoop tegen. Wat een kliederboel zal het geven.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
Print ik in plaats van een artikel, de halve SC/CS. Dat was even rennen naar het printhok.
Ik heb 'm altijd op 101 staan, dus er kwam inderdaad nogal wat papier uitrollen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
![]()
Vooral handig als het aantal posts per pagina varieert (en op zo'n moment op 100 staat), zoals bij mij. Heel irritant en geen idee wat ik eraan moet doen. Iemand?
Ik krijg dat fenomeen altijd als ik via een link in het ene topic verzeild raak in een ander topic. Als je normaal naar een topic gaat heb je gewone korte pagina'squote:Op maandag 5 oktober 2009 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
Vooral handig als het aantal posts per pagina varieert (en op zo'n moment op 100 staat), zoals bij mij. Heel irritant en geen idee wat ik eraan moet doen. Iemand?
Met terugwerkende kracht ook ziek melden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:33 schreef hondjes het volgende:
Nog even over die vrije dagen...
Meneer hondjes komt net thuis..en daar we ook werkgever zijn zei ik,,hoorde je wat J....gisteren zei over die dagen inleveren
Ja, schande ...zegt meneer hondjes
Ik vraag...wat moet je dan doen..
De vakbond inschakelen of naar de ondernemingsraad gaan, die zal er wel zijn, omdat het een groot bedrijf is...
dus dat......
eten
Ik denk dat dat juist het probleem is. Ze zijn vermoedelijk ziek gemeld en missen daardoor die dagen salaris. Zoals hier als je voor een uitzendbureau werktquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht ook ziek melden.
Jezus, je hebt bijna geen daglicht gezien vandaag?quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:06 schreef remlof het volgende:
Mogguh.
Oii Mera.. Ik had het zelfde probleem. Ik werd eigenlijk bang van mijn instructeur, en niet van het autorijden. Jemig wat een zak was dat als ik er op terug denk . Die schold me kapot als ik verkeerd schakelde " Hee mijn auto wat denk je wel niet wat het kost" Nou ja ik ben jaren later weer begonnen. En Pfff wat een verschil. Coole gast naast me en ik mocht zelfs op de snelweg een peukie roken (Dat zal nu wel uit den boze zijn) Maar auto rijden is nu iets waar ik niet eens meer waar ik over na denk. Al zijn niet bekende stukken rijden met haast nog wel een vet probleemquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
heheZe is zelf ook bang om te rijden. Oma ook. Zit dus ook beetje in de familie.
Maar ik geef haar groot gelijk ook nog![]()
real life soap...das andere koek dan waar je normaal zitquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:38 schreef Cue_ het volgende:
Vraagje, waar staat RLS CS eigenlijk voor?
Real Life Soap ChatSoap.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:38 schreef Cue_ het volgende:
Nee joh, dat is ook 1 grote soapquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:40 schreef Laysa het volgende:
real life soap...das andere koek dan waar je normaal zit![]()
Van harte welkom in de RLS SC.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:38 schreef Cue_ het volgende:
Helemaal niks!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Real Life Soap ChatSoap.
Even een wedervraag, wat heb jij tegen the A-team?
Hmm, in dat geval, welkom.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:42 schreef Cue_ het volgende:
Helemaal niks!![]()
Mijn jeugdserieMaar ik kon die citaat echt niet laten, want het klopt gewoon
En hoe is het met de mensen hier dan? Alles goed, leuke dag gehad?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het genoegen is geheel mijnerzijds.
Ja hoor dank je. En jij?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:45 schreef Cue_ het volgende:
En hoe is het met de mensen hier dan? Alles goed, leuke dag gehad?
Wat doe je zoal dan?quote:
Ik handel en poets. En jij, wat doe jij zoal?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:48 schreef Cue_ het volgende:
Wat doe je zoal dan?
Mijn dag was wel goed, alleen beetje jammer van de regen en daar doorheen moeten met de fiets
het weer of alles?quote:
Handel en poets.. klinkt vreemdquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik handel en poets. En jij, wat doe jij zoal?
P6K, heb je nog met hondjes gewandeld vandaag?
Iedereen houdt van lekker eten!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit in de WAO ivm een autistische stoornis, en ik heb een dagbesteding (waar ik me ziek heb gemeld ivm mentale klachten).
En ik hou van lekker eten, honden, goede alternatieve muziek en huishoudelijke taken uitstellen.
het weer...de rest is topquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
het weer of alles?
[..]
Handel en poets.. klinkt vreemd
Ik werk en doe gezellig
Klinkt zo lekker hè, dat P6K.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik handel en poets. En jij, wat doe jij zoal?
P6K, heb je nog met hondjes gewandeld vandaag?
En pauper televisie programma'squote:Op maandag 5 oktober 2009 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zit in de WAO ivm een autistische stoornis, en ik heb een dagbesteding (waar ik me ziek heb gemeld ivm mentale klachten).
En ik hou van lekker eten, honden, goede alternatieve muziek en huishoudelijke taken uitstellen.
Psst Cue zit vaak in sexxxxxxxxxxxxquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:52 schreef Peter6000 het volgende:
Beter !!! Hoi btw..quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gelukkig
Jah dat weer blijft nog wel even slecht
Paar maandjes maar joh, dan is het al weer lente en wordt de regen warmer.quote:
Wat een positiviteit!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Paar maandjes maar joh, dan is het al weer lente en wordt de regen warmer.
Ach ja, ik rommel maar wat.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:52 schreef Cue_ het volgende:
Handel en poets.. klinkt vreemd
Ik werk en doe gezellig
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:00 schreef Peter6000 het volgende:
Wel een hele gebeurtenis, zo`n nieuwe user in de SC.![]()
![]()
Jah !! iedereen zit haardhout te sprokkelen en de vette coole laarzen uit het vet aan het halen.. Laat het maar waaien en donderen.quote:
Schaatsen!? misschien dit jaar maar eens doenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Jah !! iedereen zit haardhout te sprokkelen en de vette coole laarzen uit het vet aan het halen.. Laat het maar waaien en donderen.
Dat ben ik iddquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:05 schreef liesje1979 het volgende:
Had ik jou nou eens gezien op een meet? Of was dat een andere Cue_
Nee ik heb sinds verleden week een nep haard.. Maar er is ook en user hier die al 30 kube hout heeft maar nog geen haard.. Oh en schoorsteen fikkies zijn hier regelmatigquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Schaatsen!? misschien dit jaar maar eens doen
Heb jij (of die je kent) een haardvuur dan?
En die haard komt ergens in dec 2010?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik heb sinds verleden week een nep haard.. Maar er is ook en user hier die al 30 kube hout heeft maar nog geen haard.. Oh en schoorsteen fikkies zijn hier regelmatig
De RLS SC is een echte allesbrander, inclusief schoorsteenbranden en andere brandhaarden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |