Oii Mera.. Ik had het zelfde probleem. Ik werd eigenlijk bang van mijn instructeur, en niet van het autorijden. Jemig wat een zak was dat als ik er op terug denk . Die schold me kapot als ik verkeerd schakelde " Hee mijn auto wat denk je wel niet wat het kost" Nou ja ik ben jaren later weer begonnen. En Pfff wat een verschil. Coole gast naast me en ik mocht zelfs op de snelweg een peukie roken (Dat zal nu wel uit den boze zijn) Maar auto rijden is nu iets waar ik niet eens meer waar ik over na denk. Al zijn niet bekende stukken rijden met haast nog wel een vet probleemquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
heheZe is zelf ook bang om te rijden. Oma ook. Zit dus ook beetje in de familie.
Maar ik geef haar groot gelijk ook nog![]()
real life soap...das andere koek dan waar je normaal zitquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:38 schreef Cue_ het volgende:
Vraagje, waar staat RLS CS eigenlijk voor?
Real Life Soap ChatSoap.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:38 schreef Cue_ het volgende:
Nee joh, dat is ook 1 grote soapquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:40 schreef Laysa het volgende:
real life soap...das andere koek dan waar je normaal zit![]()
Van harte welkom in de RLS SC.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:38 schreef Cue_ het volgende:
Helemaal niks!quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Real Life Soap ChatSoap.
Even een wedervraag, wat heb jij tegen the A-team?
Hmm, in dat geval, welkom.quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:42 schreef Cue_ het volgende:
Helemaal niks!![]()
Mijn jeugdserieMaar ik kon die citaat echt niet laten, want het klopt gewoon
En hoe is het met de mensen hier dan? Alles goed, leuke dag gehad?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het genoegen is geheel mijnerzijds.
Ja hoor dank je. En jij?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:45 schreef Cue_ het volgende:
En hoe is het met de mensen hier dan? Alles goed, leuke dag gehad?
Wat doe je zoal dan?quote:
Ik handel en poets. En jij, wat doe jij zoal?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:48 schreef Cue_ het volgende:
Wat doe je zoal dan?
Mijn dag was wel goed, alleen beetje jammer van de regen en daar doorheen moeten met de fiets
het weer of alles?quote:
Handel en poets.. klinkt vreemdquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik handel en poets. En jij, wat doe jij zoal?
P6K, heb je nog met hondjes gewandeld vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |