Naja tot nu toe ging dat altijd goed inderdaad, mijn wereld was nogal klein.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Een andere instructeur, zelf weer wat ouder, wie weet lukt het nu wel.![]()
En anders niet hoor. Er is mee te leven, al is zo'n papiertje natuurlijk wel heel handig.
Zorgverlof kan dan toch?quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Schoondochter was niet ziek,,maar mocht niet op haar werk komen. van haar werkgever..omdat kleinzoon ziek was...
En nu moet ze die dagen inleveren...
het is maar even voor de werkende moeders..let op..anders gaan je dagen hieraan op.
Raar verhaal hondjes.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:56 schreef hondjes het volgende:
[..]
Schoondochter was niet ziek,,maar mocht niet op haar werk komen. van haar werkgever..omdat kleinzoon ziek was...
En nu moet ze die dagen inleveren...
het is maar even voor de werkende moeders..let op..anders gaan je dagen hieraan op.
Ik zou het echt niet weten...quote:
Ze gaat vandaag ook ruzie maken,,ben benieuwd hoe het afloopt...quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Raar verhaal hondjes.
Dus de werkgever van je dochter besloot dat ze niet mocht komen werken toen haar zoon ziek was en nu moet zij die dagen zelf betalen?
Ik vind het vreemd, daar moet ze toch maar eens goed navraag naar doen.
Misschien staat er wel wat over in het Mexicaanse Griep subforum?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:07 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ze gaat vandaag ook ruzie maken,,ben benieuwd hoe het afloopt...
Ik vind het wel een logische oplossing. Het moet alleen wel een iets zwaardere bom zijn, want je lichaam houdt nog een hoop tegen. Wat een kliederboel zal het geven.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:25 schreef hondjes het volgende:
http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=5347857n&tag=api
bom in je anus...het wordt steeds gekker
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het wel een logische oplossing. Het moet alleen wel een iets zwaardere bom zijn, want je lichaam houdt nog een hoop tegen. Wat een kliederboel zal het geven.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:55 schreef Copycat het volgende:
Print ik in plaats van een artikel, de halve SC/CS. Dat was even rennen naar het printhok.
Ik heb 'm altijd op 101 staan, dus er kwam inderdaad nogal wat papier uitrollen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
![]()
Vooral handig als het aantal posts per pagina varieert (en op zo'n moment op 100 staat), zoals bij mij. Heel irritant en geen idee wat ik eraan moet doen. Iemand?
Ik krijg dat fenomeen altijd als ik via een link in het ene topic verzeild raak in een ander topic. Als je normaal naar een topic gaat heb je gewone korte pagina'squote:Op maandag 5 oktober 2009 16:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
![]()
Vooral handig als het aantal posts per pagina varieert (en op zo'n moment op 100 staat), zoals bij mij. Heel irritant en geen idee wat ik eraan moet doen. Iemand?
Met terugwerkende kracht ook ziek melden.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:33 schreef hondjes het volgende:
Nog even over die vrije dagen...
Meneer hondjes komt net thuis..en daar we ook werkgever zijn zei ik,,hoorde je wat J....gisteren zei over die dagen inleveren
Ja, schande ...zegt meneer hondjes
Ik vraag...wat moet je dan doen..
De vakbond inschakelen of naar de ondernemingsraad gaan, die zal er wel zijn, omdat het een groot bedrijf is...
dus dat......
eten
Ik denk dat dat juist het probleem is. Ze zijn vermoedelijk ziek gemeld en missen daardoor die dagen salaris. Zoals hier als je voor een uitzendbureau werktquote:Op maandag 5 oktober 2009 17:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Met terugwerkende kracht ook ziek melden.
Jezus, je hebt bijna geen daglicht gezien vandaag?quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:06 schreef remlof het volgende:
Mogguh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |