abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73386595
Go hard or go home
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 11:34:21 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73386653
Mogge.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_73386719
CS!
Why?? Why God, why??
Go hard or go home
pi_73386730
Oh hoi Gert!
Jij ook hier?
Go hard or go home
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 11:41:51 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73386845
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:37 schreef Noek het volgende:
Oh hoi Gert!
Jij ook hier?
Hoi!
Wat is CS?
Kom maar even hoor.

"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  maandag 5 oktober 2009 @ 11:44:19 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73386912
Heeft de trein naar Amsterdam vertraging?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73386959
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoi!
Wat is CS?
Kom maar even hoor.

[ afbeelding ]
Wat vriendelijk en attent. Dank je.
Nou, die cs, dat is Hondjes schuld. Ik volg enkel.

Sad hondje(s)
Go hard or go home
pi_73387142
wat heb ik verkeerd gedaan

en wat is er loos met de panda,,
misschien eten ze teveel en neuken ze te weinig.....
schijnt dat ze zoveel eten, dat ze zo lui ervan worden,,,,en de hele dag op hun rug liggen ..en dan weer verder eten.

ze zijn wel schattig...
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 11:53:14 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73387147
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:46 schreef Noek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sad hondje(s)
A wat cute! Die is een stuk knuffelbaarder dan die panda met z'n ranzige vacht vol luizen.
Maar hondjes heeft CS op haar geweten dus. Alleen, wat is CS dan en waarom heeft hondjes dat gedaan?
Ik lees wél iets over een OV-staking in alle grote steden woensdag. Dat wordt dus feest op de wegen. Gelukkig zijn er dan mensen die zich opofferen en thuis gaan werken.
pi_73387199
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:53 schreef hondjes het volgende:
wat heb ik verkeerd gedaan

en wat is er loos met de panda,,
misschien eten ze teveel en neuken ze te weinig.....
schijnt dat ze zoveel eten, dat ze zo lui ervan worden,,,,en de hele dag op hun rug liggen ..en dan weer verder eten.

ze zijn wel schattig...
Ze verdienen het ook wel een beetje om uit te sterven. Zo tergend dom zijn ze maar ze zijn wél schattig.
Je hebt van de sc een cs gemaakt maar dat geeft allemoal niks want wie holt van mekaar.
Go hard or go home
pi_73387222
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:53 schreef Gert het volgende:

[..]

A wat cute! Die is een stuk knuffelbaarder dan die panda met z'n ranzige vacht vol luizen.
Maar hondjes heeft CS op haar geweten dus. Alleen, wat is CS dan en waarom heeft hondjes dat gedaan?
Ik lees wél iets over een OV-staking in alle grote steden woensdag. Dat wordt dus feest op de wegen. Gelukkig zijn er dan mensen die zich opofferen en thuis gaan werken.:+
Ze willen weer gaan staken hè. Nog niet zo lang geleden toch ook al. Toen vind ik er hier nog iets van op FOK! maar dat kan ook wel 1989 zijn geweest. De tijd vliegt hier.
Maar mucho respect voor de mensen die zich opofferen.
Go hard or go home
pi_73387258
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:55 schreef Noek het volgende:

[..]

Ze verdienen het ook wel een beetje om uit te sterven. Zo tergend dom zijn ze maar ze zijn wél schattig.
Je hebt van de sc een cs gemaakt maar dat geeft allemoal niks want wie holt van mekaar.
zal het nooit meer doen....

so, so so sorry
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 11:59:58 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73387271
Oladiejee oladiejoo

Ondertussen de kranten effe aan het doorklikken. Truien en dekens in plaats van terrasverwarming. Vinden de politici. Maak maar weer een niéuw regeltje jongens, klasse. Op de brandstapel met dat bemoeizuchtige overbetaalde tuig. Wordt het ook lekker warm van.
pi_73387283
Ramen en deuren dicht mensen!
Go hard or go home
pi_73387313
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:00 schreef Noek het volgende:
en radio aan...
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 12:02:02 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73387330
quote:
Hier ook al., zo'n eind van elkaar! Dat moet een mooie worden, ergens rond amersfoort.

pi_73387361
quote:
hier horen we de sirene niet.
Goedemorgen :W
pi_73387396
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:03 schreef blomst het volgende:

[..]

Daarom noem ik het ook even.
Oehoeeee Oehoeeee
Kijk, ik doe een luchtalarm na.

Doei Amersfoort!
Go hard or go home
pi_73387637
Kneuterigheid ten top, klasse bestuur dat 020. Alsof ze daar geen miljarden tekort komen bij een tunnel in die "Gaza strook", er daar geen economische crisis is, miept men over een "wisseltrui" en een "dekje" over de schoot idd.

Edit: natuurlijk was dit een tvp
pi_73387661
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:03 schreef blomst het volgende:

[..]

Dan heb je ook nooit een ramp, da's best handig
pi_73387885
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dan heb je ook nooit een ramp, da's best handig
En bij een ramp lekker rustig op de weg, iedereen zit dan binnen
Goedemorgen :W
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 12:28:40 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73387978
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:04 schreef Noek het volgende:

Doei Amersfoort!
Suckers!

Heb me weleens afgevraagd waar je nou het beste af bent, als er waterstofbom neergeflikkerd wordt.
In de binnenste cirkel doet het 't minste pijn, want dan ben je in een flits dood.
Maar die ontzagwekkende paddestoel is ook wel enorm gaaf om te zien, en die mis je dan.
Alleen: stralingsziekte is weer een héél erg nare manier van aan je eind komen.
Een soort tussenweg zou er dus moeten zijn: dat je nog even van het vuurwerk kan genieten en dan woesj!!!!!

In de praktijk zullen we trouwens wel niet weten te genieten van het moment, maar een preventief dekentje over ons hoofd doen ofzo, of onder een tafel kruipen. En ineens weer gaan bidden na 34 jaar.
pi_73387993
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:25 schreef blomst het volgende:

[..]

En bij een ramp lekker rustig op de weg, iedereen zit dan binnen
Dat is jullie rampsignaal hè, doodstil op de weg, tijd om te vluchten (wel eerst even checken of "Boer zoekt vrouw" of Nederlands elftal niet op tv is)
pi_73388142
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Suckers!

Heb me weleens afgevraagd waar je nou het beste af bent, als er waterstofbom neergeflikkerd wordt.
In de binnenste cirkel doet het 't minste pijn, want dan ben je in een flits dood.
Maar die ontzagwekkende paddestoel is ook wel enorm gaaf om te zien, en die mis je dan.
Alleen: stralingsziekte is weer een héél erg nare manier van aan je eind komen.
Een soort tussenweg zou er dus moeten zijn: dat je nog even van het vuurwerk kan genieten en dan woesj!!!!!

In de praktijk zullen we trouwens wel niet weten te genieten van het moment, maar een preventief dekentje over ons hoofd doen ofzo, of onder een tafel kruipen. En ineens weer gaan bidden na 34 jaar.

Dat heb ik me nou nooit afgevraagd, sicko.
Ik vraag me weleens af of ik mijn haar lichter zal doen maar daar blijft het ook wel bij. Oh ja en of ik me zal opgeven voor ER en hoelang het duurt voordat ik naar huis zwem.
Go hard or go home
pi_73388163
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:46 schreef Noek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sad hondje(s)
Lijkt op een beagle!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')