abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73386595
Go hard or go home
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 11:34:21 #2
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73386653
Mogge.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_73386719
CS!
Why?? Why God, why??
Go hard or go home
pi_73386730
Oh hoi Gert!
Jij ook hier?
Go hard or go home
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 11:41:51 #5
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73386845
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:37 schreef Noek het volgende:
Oh hoi Gert!
Jij ook hier?
Hoi!
Wat is CS?
Kom maar even hoor.

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  maandag 5 oktober 2009 @ 11:44:19 #6
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73386912
Heeft de trein naar Amsterdam vertraging?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_73386959
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Hoi!
Wat is CS?
Kom maar even hoor.

[ afbeelding ]
Wat vriendelijk en attent. Dank je.
Nou, die cs, dat is Hondjes schuld. Ik volg enkel.

Sad hondje(s)
Go hard or go home
pi_73387142
wat heb ik verkeerd gedaan

en wat is er loos met de panda,,
misschien eten ze teveel en neuken ze te weinig.....
schijnt dat ze zoveel eten, dat ze zo lui ervan worden,,,,en de hele dag op hun rug liggen ..en dan weer verder eten.

ze zijn wel schattig...
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 11:53:14 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73387147
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:46 schreef Noek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sad hondje(s)
A wat cute! Die is een stuk knuffelbaarder dan die panda met z'n ranzige vacht vol luizen.
Maar hondjes heeft CS op haar geweten dus. Alleen, wat is CS dan en waarom heeft hondjes dat gedaan?
Ik lees wél iets over een OV-staking in alle grote steden woensdag. Dat wordt dus feest op de wegen. Gelukkig zijn er dan mensen die zich opofferen en thuis gaan werken.
pi_73387199
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:53 schreef hondjes het volgende:
wat heb ik verkeerd gedaan

en wat is er loos met de panda,,
misschien eten ze teveel en neuken ze te weinig.....
schijnt dat ze zoveel eten, dat ze zo lui ervan worden,,,,en de hele dag op hun rug liggen ..en dan weer verder eten.

ze zijn wel schattig...
Ze verdienen het ook wel een beetje om uit te sterven. Zo tergend dom zijn ze maar ze zijn wél schattig.
Je hebt van de sc een cs gemaakt maar dat geeft allemoal niks want wie holt van mekaar.
Go hard or go home
pi_73387222
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:53 schreef Gert het volgende:

[..]

A wat cute! Die is een stuk knuffelbaarder dan die panda met z'n ranzige vacht vol luizen.
Maar hondjes heeft CS op haar geweten dus. Alleen, wat is CS dan en waarom heeft hondjes dat gedaan?
Ik lees wél iets over een OV-staking in alle grote steden woensdag. Dat wordt dus feest op de wegen. Gelukkig zijn er dan mensen die zich opofferen en thuis gaan werken.:+
Ze willen weer gaan staken hè. Nog niet zo lang geleden toch ook al. Toen vind ik er hier nog iets van op FOK! maar dat kan ook wel 1989 zijn geweest. De tijd vliegt hier.
Maar mucho respect voor de mensen die zich opofferen.
Go hard or go home
pi_73387258
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:55 schreef Noek het volgende:

[..]

Ze verdienen het ook wel een beetje om uit te sterven. Zo tergend dom zijn ze maar ze zijn wél schattig.
Je hebt van de sc een cs gemaakt maar dat geeft allemoal niks want wie holt van mekaar.
zal het nooit meer doen....

so, so so sorry
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 11:59:58 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73387271
Oladiejee oladiejoo

Ondertussen de kranten effe aan het doorklikken. Truien en dekens in plaats van terrasverwarming. Vinden de politici. Maak maar weer een niéuw regeltje jongens, klasse. Op de brandstapel met dat bemoeizuchtige overbetaalde tuig. Wordt het ook lekker warm van.
pi_73387283
Ramen en deuren dicht mensen!
Go hard or go home
pi_73387313
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:00 schreef Noek het volgende:
en radio aan...
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 12:02:02 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73387330
quote:
Hier ook al., zo'n eind van elkaar! Dat moet een mooie worden, ergens rond amersfoort.

pi_73387361
quote:
hier horen we de sirene niet.
Goedemorgen :W
pi_73387396
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:03 schreef blomst het volgende:

[..]

Daarom noem ik het ook even.
Oehoeeee Oehoeeee
Kijk, ik doe een luchtalarm na.

Doei Amersfoort!
Go hard or go home
pi_73387637
Kneuterigheid ten top, klasse bestuur dat 020. Alsof ze daar geen miljarden tekort komen bij een tunnel in die "Gaza strook", er daar geen economische crisis is, miept men over een "wisseltrui" en een "dekje" over de schoot idd.

Edit: natuurlijk was dit een tvp
pi_73387661
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:03 schreef blomst het volgende:

[..]

Dan heb je ook nooit een ramp, da's best handig
pi_73387885
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dan heb je ook nooit een ramp, da's best handig
En bij een ramp lekker rustig op de weg, iedereen zit dan binnen
Goedemorgen :W
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 12:28:40 #22
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73387978
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:04 schreef Noek het volgende:

Doei Amersfoort!
Suckers!

Heb me weleens afgevraagd waar je nou het beste af bent, als er waterstofbom neergeflikkerd wordt.
In de binnenste cirkel doet het 't minste pijn, want dan ben je in een flits dood.
Maar die ontzagwekkende paddestoel is ook wel enorm gaaf om te zien, en die mis je dan.
Alleen: stralingsziekte is weer een héél erg nare manier van aan je eind komen.
Een soort tussenweg zou er dus moeten zijn: dat je nog even van het vuurwerk kan genieten en dan woesj!!!!!

In de praktijk zullen we trouwens wel niet weten te genieten van het moment, maar een preventief dekentje over ons hoofd doen ofzo, of onder een tafel kruipen. En ineens weer gaan bidden na 34 jaar.
pi_73387993
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:25 schreef blomst het volgende:

[..]

En bij een ramp lekker rustig op de weg, iedereen zit dan binnen
Dat is jullie rampsignaal hè, doodstil op de weg, tijd om te vluchten (wel eerst even checken of "Boer zoekt vrouw" of Nederlands elftal niet op tv is)
pi_73388142
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Suckers!

Heb me weleens afgevraagd waar je nou het beste af bent, als er waterstofbom neergeflikkerd wordt.
In de binnenste cirkel doet het 't minste pijn, want dan ben je in een flits dood.
Maar die ontzagwekkende paddestoel is ook wel enorm gaaf om te zien, en die mis je dan.
Een soort tussenweg zou er dus moeten zijn: dat je nog even van het vuurwerk kan genieten en dan woesj!!!!!

In de praktijk zullen we trouwens wel niet weten te genieten van het moment, maar een preventief dekentje over ons hoofd doen ofzo, of onder een tafel kruipen. En ineens weer gaan bidden na 34 jaar.

Dat heb ik me nou nooit afgevraagd, sicko.
Ik vraag me weleens af of ik mijn haar lichter zal doen maar daar blijft het ook wel bij. Oh ja en of ik me zal opgeven voor ER en hoelang het duurt voordat ik naar huis zwem.
Go hard or go home
pi_73388163
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 11:46 schreef Noek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sad hondje(s)
Lijkt op een beagle!
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:37:46 #26
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73388177
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kneuterigheid ten top, klasse bestuur dat 020. Alsof ze daar geen miljarden tekort komen bij een tunnel in die "Gaza strook", er daar geen economische crisis is, miept men over een "wisseltrui" en een "dekje" over de schoot idd.

Edit: natuurlijk was dit een tvp
waar gaat dit over?
pi_73388209
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:37 schreef Marrije het volgende:

[..]

waar gaat dit over?
"Politiek".
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:40:11 #28
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73388234
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:39 schreef Dementor het volgende:

[..]

"Politiek".
maar heb ik iets gemist?
pi_73388249
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:40 schreef Marrije het volgende:

[..]

maar heb ik iets gemist?
Mwah, ze willen dat mensen dekentjes en jassen gebruiken i.p.v. die straalkachels.
Net als het verbieden van de oude gloeilamp is dit weer een mooi staaltje symboolpolitiek, zo onttrekt men lekker de aandacht en blijven grote problemen liggen voor het volgende kabinet.
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:43:16 #30
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73388301
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:40 schreef Dementor het volgende:

[..]

Mwah, ze willen dat mensen dekentjes en jassen gebruiken i.p.v. die straalkachels.
Net als het verbieden van de oude gloeilamp is dit weer een mooi staaltje symboolpolitiek, zo ontrekt men lekker de aandacht en blijven grote problemen liggen.

ah ok, ja zoiets las ik hierboven al, ik dacht dat is vast weer een grap
pi_73388314
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:37 schreef Marrije het volgende:

[..]

waar gaat dit over?
http://www.telegraaf.nl/b(...)om_dikke_trui__.html
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 12:46:37 #32
184769 crew  Deisyy
pi_73388395
quote:
Ik las dit bericht vanmorgen en heb voor de zekerheid eerst nog even op de kalender gekeken. Het moet toch wel een vroege 1 april-grap zijn
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 12:47:10 #33
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73388410
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:36 schreef Noek het volgende:

[..]

Dat heb ik me nou nooit afgevraagd, sicko.
Ik vraag me weleens af of ik mijn haar lichter zal doen maar daar blijft het ook wel bij. Oh ja en of ik me zal opgeven voor ER en hoelang het duurt voordat ik naar huis zwem.
Oef, ER.
Dat afzien is één ding, maar met allemaal van die ménsen daar. En dat gekonkel. Dat zou ik nooit vrijwillig opzoeken. Maar ik snap je wel, je hoeft je dan niet meer druk te maken over je haar, dat gaat tóch wel naar de filistijnen daar.

Wij zijn een keer een paar dagen opgetrokken met Klaar, die toen nét een week terug was van het Robnson-eiland. Vel over been. En maar vreten, bord schoonlikken ook enzo.
Ze vond het wél heel gaaf trouwens.
pi_73388445
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:47 schreef Gert het volgende:

[..]

En dat gekonkel. Dat zou ik nooit vrijwillig opzoeken.
Sorry ik moest lachen.
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:52:55 #35
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_73388563
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:28 schreef Gert het volgende:

[..]

Suckers!

én dan wel richting Mekka bidden met je deken over je hoofd.
Misschien moet je óp een flat kijken, genieten van de paddestoel en dan naar beneden springen?

Ik hou het wel bij foto's.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_73388594
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:47 schreef Gert het volgende:

[..]

Oef, ER.
Dat afzien is één ding, maar met allemaal van die ménsen daar. En dat gekonkel. Dat zou ik nooit vrijwillig opzoeken. Maar ik snap je wel, je hoeft je dan niet meer druk te maken over je haar, dat gaat tóch wel naar de filistijnen daar.

Wij zijn een keer een paar dagen opgetrokken met Klaar, die toen nét een week terug was van het Robnson-eiland. Vel over been. En maar vreten, bord schoonlikken ook enzo.
Ze vond het wél heel gaaf trouwens.
Heb je met Klaar opgetrokken?
Echt waar? Hoezo dat?

En het lijkt me eigenlijk wel leuk. Drink met je billen bloot, melk uit een kokosnoot. Ja, dat zie ik wel zitten. Alleen die oermensen zou ik stierlijk vinden. Die met die hoofddoekjes en altijd op zoek naar eten.
Go hard or go home
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:54:57 #37
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_73388613
En ik lig helemaal dubbel. Blomst op de vlucht op zondagavond, blijkt het boer zoekt vrouw-tijd te zijn.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 5 oktober 2009 @ 12:55:09 #38
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73388621
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:48 schreef Dementor het volgende:

[..]

Sorry ik moest lachen.
Ik ook.
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 12:56:25 #39
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73388657
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:48 schreef Dementor het volgende:

[..]

Sorry ik moest lachen.
Haha ja ik snap je, maar op zo'n eiland zit geen knop waarmee je het weg kan zappen.
pi_73388775
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 12:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik denk dat die behoefte zelf gecreëerd wordt en vooral zelf in stand wordt gehouden. Al dat gehakketak is ook wel vermakelijk op zijn tijd, maar dit gaat zo nergens meer over en als het al ergens over gaat dan slaat het nergens op. Maar vooral overal op terug. Daar is het echt elke dag Groundhog Day .

Buuv: 11 oktober 22.00 uur
Cc: : 12 oktober
P6K: 7 november
Fann 7 oktober en ik hoef geen T-shirt
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 13:03:29 #41
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_73388831
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:54 schreef Noek het volgende:

[..]

Heb je met Klaar opgetrokken?
Echt waar? Hoezo dat?

En het lijkt me eigenlijk wel leuk. Drink met je billen bloot, melk uit een kokosnoot. Ja, dat zie ik wel zitten. Alleen die oermensen zou ik stierlijk vinden. Die met die hoofddoekjes en altijd op zoek naar eten.
Klaar was toen de vriendin van een vriend. En erg leuk gezelschap (tenminste als je haar vriend niet was ), altijd originele invalshoeken, super direct en erg slim. Die vriend had een zomerhuisje in Malaga gehuurd voor een paar maanden en wij gingen daar langs. WK-voetbal kijken in een bar in Torremolinos.

Die zakdoekjes ja, aaargh!
Maar back to basic kun je toch ook zelf opzoeken, hutje op een warm eiland, alleen zand en zon en zee en natuur, en een kist boeken. Sterker, heb je al eens gedaan! Of moet dat hongeren erbij, om iets voor jezelf te bewijzen?
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 13:05:38 #42
184769 crew  Deisyy
pi_73388882
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:01 schreef FANN het volgende:

[..]

Waar gaat dit over
pi_73388957
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:05 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Waar gaat dit over
teruglezen is niet voor homo's

gaat over wanneer die meuk dichtgaat,,,

maar dan moet je effe teruglezen
pi_73389039
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:03 schreef Gert het volgende:

[..]

Klaar was toen de vriendin van een vriend. En erg leuk gezelschap (tenminste als je haar vriend niet was ), altijd originele invalshoeken, super direct en erg slim. Die vriend had een zomerhuisje in Malaga gehuurd voor een paar maanden en wij gingen daar langs. WK-voetbal kijken in een bar in Torremolinos.

Die zakdoekjes ja, aaargh!
Maar back to basic kun je toch ook zelf opzoeken, hutje op een warm eiland, alleen zand en zon en zee en natuur, en een kist boeken. Sterker, heb je al eens gedaan! Of moet dat hongeren erbij, om iets voor jezelf te bewijzen?
Wat leuk! Zij is toch ontzettend uitgekotst op Fok! ? Ik vond haar wel tof en pittig, geloof ik.
Pittig! Maar dat vond ik echt. Niet lullen maar poetsen type maar dan wel anders dan het hoofddoekjesvolk.

Ik geloof niet dat ik iets wil bewijzen. Ik wil wel winnen maar met mijn,'Ga zelf maar eten halen! Ik eet overmorgen wel 3 korrels rijst.' red ik dat vast niet. Wel lijkt me zo'n vreemde groep in een vreemde omgeving wel tof. Aaaw toe, ga je mee?
Go hard or go home
pi_73389054
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:08 schreef FANN het volgende:

[..]

Jawel!
Go hard or go home
  Moderator maandag 5 oktober 2009 @ 13:14:25 #46
184769 crew  Deisyy
pi_73389106
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:08 schreef FANN het volgende:

[..]

gaat over wanneer die meuk dichtgaat,,,

maar dan moet je effe teruglezen

Kwartje is gevallen

Dat is voor de weddenschap wanneer die dicht gaat.

9 oktober en wil wel een t-shirt
pi_73389117
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:01 schreef FANN het volgende:

[..]

11 okt schijnt rampendag te worden,,sla de popcorn maar in....wat ik zoal aan conspiracy heb gelezen

CC heeft nog wel eens inside information

maar 7 okt ,,,daar ga ik voor...
pi_73389119
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:12 schreef Noek het volgende:

[..]

Jawel!
dan zal ze het nooit weten
pi_73389187
Maar ik ga eerst weleens naar Texel. Nog nooit geweest.

Oeh, 11 oktober al. Dan kan ik nog net even snel mijn haar lichter kleuren. Weet ik iig hoe dat staat voordat we allemaal het loodje leggen. Ha! 2012 had het mooi fout!
Go hard or go home
pi_73389266
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:14 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Kwartje is gevallen

Dat is voor de weddenschap wanneer die dicht gaat.

9 oktober en wil wel een t-shirt
als ik win mogen ze hem naar jou sturen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')