Vage meet was 'tquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:35 schreef debuurvrouw het volgende:
En tch weet je niet wie Cue_ is?!![]()
Hoe dan?
tja. Ja.Ja. Nee, tjonge, ja, ...quote:
Eh...Ik heb alleen foto's als ze toevallig voorbij komen tijdens een bbq.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Liesje, heb je een foto van Cue in je collectie?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
tja. Ja.Ja. Nee, tjonge, ja, ...
Wat vervelend voor je![]()
Die moet je ook opeten, anders werkt het nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een chocolade ding en ligt bovenop de haard .. Kilk voor groter
Jaja,quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vage meet was 't. Half crew half singles, later ook nog half frontpage-crew. En dan hoor je 20 echte namen en 20 FOK!namen door elkaar. Dan ben de draag wel ongeveer kwijt.
Dat was ik nietquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh...Ik heb alleen foto's als ze toevallig voorbij komen tijdens een bbq.
Als je met z'n tweëen of drieëen had gemeet, zou het inderdaad zorgwekkender zijn.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vage meet was 't. Half crew half singles, later ook nog half frontpage-crew. En dan hoor je 20 echte namen en 20 FOK!namen door elkaar. Dan ben de draag wel ongeveer kwijt.
Dank je.. moet zeggen dat ik het er moeilijker mee heb dan verwachtquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
tja. Ja.Ja. Nee, tjonge, ja, ...
Wat vervelend voor je![]()
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh...Ik heb alleen foto's als ze toevallig voorbij komen tijdens een bbq.
Daar zag ik gister iets over bij netwerk oid. Die had Korsakov.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je met z'n tweëen of drieëen had gemeet, zou het inderdaad zorgwekkender zijn.
aangekomen jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ben iedere meet nog nuchter aangekomen.
Ik steek ze altijd in mijn reetquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die moet je ook opeten, anders werkt het niet
en dan is er één waarvan ik de ogen heb onthoudenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja. Ik snap het.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dank je.. moet zeggen dat ik het er moeilijker mee heb dan verwacht
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en dan is er één waarvan ik de ogen heb onthouden
Hey Hans!quote:
Tegenwoordig zonder omdat onverlaten er teksten op plakken. Die laten los bij 37 gradenquote:
Grietjequote:
Maar haal je hem er ook weer uit, of gewoon doordouwen en maar zien wanneer hij er weer uit komt?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Tegenwoordig zonder omdat onverlaten er teksten op plakken. Die laten los bij 37 graden
Nee da's echt héél erg.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar zag ik gister iets over bij netwerk oid. Die had Korsakov.Zo, dat is echt níet leuk. Maar blijven eten bij het consumeren van drankjes.
Sorry dat ik het verpest hebquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het voelt niet meer als nieuwe user.
Nu al gebruikt hoppa weggooien die handelquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hmm.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
* Cue_ voelt zich niet heel prettig tussen al dat oud vuilquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu al gebruikt hoppa weggooien die handel
Gister zeiden ze dat je het krijgt als je naast het zuipen niets meer eet. De Psychiater in de instelling waar ik werkte zei dat aanleg ook meespeelt. Ik heb een vrouw verpleegt die een flesje sherry per dag deed. Dat leek mij niet zo heel veel eigenlijk. Wel een beetje schrikken...quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee da's echt héél erg.![]()
Maar een zeg maar iets te fanatieke wijn-liefhebber krijgt dat niet toch?
Of was dat nou ook aanleg? Effe wiki-en.
Peter is gestoord. Wen er maar aanquote:
Aah dan breng ik toch nog iets vernieuwing hier, want ik ben namelijk raarquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Peter is gestoord. Wen er maar aan![]()
Oh ik niet hoor, ik ben 100% normaal en de rest hier ook wel
Oh wegwezen jij vreemd wezenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Aah dan breng ik toch nog iets vernieuwing hier, want ik ben namelijk raar
quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Peter is tof en een kwalitietsposter. Wen er maar aan
De laatste user die dat over zichzelf schreef hebben we aan de haaien gevoerd.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:50 schreef Cue_ het volgende:
Ow en daarbij ben ik vooral:
lief, schattig en onschuldig!![]()
dat jullie het even weten
Heb ik ook gezien, was bij Kruispunt (maar zowaar een uitzending zonder christelijke propaganda).quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Daar zag ik gister iets over bij netwerk oid. Die had Korsakov.Zo, dat is echt níet leuk. Maar blijven eten bij het consumeren van drankjes.
Die uitspraak neem ik nooit terugquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De laatste user die dat over zichzelf schreef hebben we aan de haaien gevoerd.Je kán het nog terug nemen.....
Ga ff wat anders (ver)neukenquote:
Ja! Schokkend hè?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien, was bij Kruispunt (maar zowaar een uitzending zonder christelijke propaganda).
Die man was tot zijn 40e gewoon ic-verpleegkundige.
Ben het vergetenquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
De laatste user die dat over zichzelf schreef hebben we aan de haaien gevoerd.Je kán het nog terug nemen.....
30 flessen in een paar dagen?quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! Schokkend hè?
Maar 30 flessen jenever in een paar dagen... ik zou geen Korsakov krijgen, ik zou unsticky raken.![]()
En z dronken als ie was.... Echt heel zonde. vond het heel erg voor die mijnheer...
Krijgen we dat weer.quote:
Idd triest.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja! Schokkend hè?
Maar 30 flessen jenever in een paar dagen... ik zou geen Korsakov krijgen, ik zou unsticky raken.![]()
En z dronken als ie was.... Echt heel zonde. vond het heel erg voor die mijnheer...
Nee je verneukt mijn post .. Thats allquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer.
Ik zei gewoon iets aardigs over Peter omdat ik hem leuk vind. Het was geen sneer naar jou.
Laat mij nou zelf maar bepalen wie ik wel of niet neuk ok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |