Voor jou loop ik op mijn handen, dat weet je.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:51 schreef swarmahoer het volgende:
je maakt je niet snel uit de voeten he, als ik een vraag stel?
niet het gras voor mn voeten wegmaaien hequote:
Altijd toch, een varioquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet het gras voor mn voeten wegmaaien hedat wilde ik ook vragen
en t was een automaat toch? je gooit die rolstoel achterin, en hinkt naar de stoel dan ?
die had er al eerder 3 aangereden zei lenquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:04 schreef livalo het volgende:
Als chauffeur lijkt het me trouwens ook kut. Waarschijnlijk loopt die vent z'n hele leven met een groot schuldgevoel.
Och ja, vooral in ’t begin was ’t echt klote, nu heb ik er eigenlijk geen last van, omdat ik eigenlijk met mijn rolstoel alles kan, behalve trappen óp, maar dan heb je sukkels als Kanovinnie die je helpen. :’)quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Heftig man!
Vrijdag leek je totaal geen last te hebben van het feit dat je in een rolstoel zit, (ja soms ook niet dan) maar heb je daar wel eens last van dan? Dat je denkt van: FFUUUU why me?
Chauffeur had als is iemand aangereden (geen blijvende schade), heeft in hoger beroep een overweldigende straf gekregen van…quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:58 schreef swarmahoer het volgende:
nog uitgebreider verhaal dan dat je vertelde, ben er ff stil van zeg
hoe is t nu met die chauffeur afgelopen? schadevergoeding gekregen of iets ?
Ehrm, ik wil doorgaan en groeien in de basketball wereld, verder wil ik later kijken of ik voorlichting kan geven aan mensen/kinderen die in eenzelfde soort situatie zitten als ik zat. Plus Journalistiek na de HAVO.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef MASD het volgende:
Heb je toekomstplannen?
Heb zelf een half jaar van mijn leven verplicht in een bed doorgebracht. Later mocht ik nog een paar weken in een rolstoel. Onwijs tof dat je dan zo goed als alles kunt doen, toffe uitvinding geweest.
Dat dus. :’)quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
niet het gras voor mn voeten wegmaaien hedat wilde ik ook vragen
en t was een automaat toch? je gooit die rolstoel achterin, en hinkt naar de stoel dan ?
Ik ben niet het beste van ’t Jeugdteam van Oranje en de rest sta ik ingeschreven als bankspeler omdat ik anders maar bij een team mag spelen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:59 schreef Henk_v het volgende:
Ik heb eigenlijk maar 1 vraag (de rest is vrij duidelijk), waarom ben je overal bankspeler?![]()
Ben je niet goed genoeg, of zijn er te veel andere spelers? Ik vond het bij voetbal altijd enorm irritant als ik op de bank zat
Kan je niet naar een ander team ofzo?
Oja en, aangrijpend verhaal zeg
-edit- Oh ik heb wel een vraag :p Waarom is je been geamputeerd? En waarom pas na zoveel weken?
In het begin, nu alleen maar last van kramp.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:02 schreef livalo het volgende:
Jemig, wat 'n verhaal.
Maar je hoort wel eens van mensen dat ze het geamputeerde lichaamsdeel nog steeds voelen, heb jij dat ook (wel eens gehad)?
Maar, dat plastic bloedbuisje kon er dus niet in blijven zitten? Of stierf het zelfs toen af?quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:08 schreef Len93 het volgende:
[..]
Ik ben niet het beste van ’t Jeugdteam van Oranje en de rest sta ik ingeschreven als bankspeler omdat ik anders maar bij een team mag spelen.
Omdat ze mijn eerst wilde behouden, daarna wilde kijken hoe mijn been ’t zou doen zonder dat plastic bloedbuisje; het stierf af.
Dat ging telkens stuk waardoor ik enorm veel bloed verloor keer op keer, en ik zou een stijf been hebben gehad.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:11 schreef Henk_v het volgende:
[..]
Maar, dat plastic bloedbuisje kon er dus niet in blijven zitten? Of stierf het zelfs toen af?
De Rivierkom, bij de Duizendknooplaan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 00:14 schreef mstr het volgende:
Waar in Leidsche Rijn is het gebeurd?
Aangezien ik daar zelf ook vandaan kom.
Wat een pauperbuisje danquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:13 schreef Len93 het volgende:
[..]
Dat ging telkens stuk waardoor ik enorm veel bloed verloor keer op keer, en ik zou een stijf been hebben gehad.
Hoezee, ik in de krant.quote:Verkeersongeval Rivierkom
VLEUTEN Dinsdagochtend rond 07.30 uur vond een verkeersongeval plaats op de Rivierkom. Een 33-jarige vrachtwagenbestuurder uit Zeist reed vanuit stilstand achteruit om zijn lading te lossen. Daarbij zag hij niet het 12-jarige fietsertje uit Vleuten dat achter de vrachtwagen stond en met zijn fietsketting bezig was. De vrachtwagen raakte de jongen en reed daarbij over zijn rechterbeen heen. Omstanders verleenden eerste hulp totdat een ambulance arriveerde die de jongen overbacht naar het ziekenhuis. De toedracht van het ongeval wordt onderzocht.
Ik moest lachen.quote:
Okéquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:14 schreef Len93 het volgende:
[..]
De Rivierkom, bij de Duizendknooplaan.
Ik was ook heel klein.quote:
Is een regel in de journalistiek, dat je het feitelijk moet houden, en niet beeldspraak moet gebruiken enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ik hoor net uit een betrouwbare bron dat je de volgende keer een touw mee moet nemen om je rolstoel naarboven te slepenquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:08 schreef Len93 het volgende:
[..]
Och ja, vooral in ’t begin was ’t echt klote, nu heb ik er eigenlijk geen last van, omdat ik eigenlijk met mijn rolstoel alles kan, behalve trappen óp, maar dan heb je sukkels als Kanovinnie die je helpen. :’)
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoor net uit een betrouwbare bron dat je de volgende keer een touw mee moet nemen om je rolstoel naarboven te slepen
Doordat mijn knie voor 30% verbrijzeld is door het ongeluk "denkt" mijn lichaam dat het nieuw bot aan moet maken, net zoals bij een gebroken been, dus de kans is aanwezig dat het wat langer gaat duren dan wachten op uitgroeien. (Er is al 3 keer uitgroei van bot verwijderd, maar 't zit er nu weer)quote:Op maandag 5 oktober 2009 07:14 schreef Hyman het volgende:
Dus wanneer je bent uitgegroeid, scheelt het wat irritatie, zodat je dan op een kunstbeen kan lopen?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:37 schreef kanovinnie het volgende:
oja, ik vind dat je op je brommobiel plastic spinvelgen moet doen
Als jij de onderdelen regelt is er een hoop mogelijk...quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:40 schreef Len93 het volgende:
[..]
Daarover gesproken, wie wilde/kon daar ook alweer versterkers in bouwen?
Vraag maar aan Pub, ik zou 't niet weten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:40 schreef Noortje. het volgende:
Ik weet niet of je tof bent, maar je gaat er wel tof mee om inderdaad. +10 kudo's.
Waarom ben jij geen meeloper?quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:46 schreef Noortje. het volgende:
PUB vindt je tof, maar ik weet niet of ik het ook vind.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 07:36 schreef nijnja het volgende:
Zwaar kutverhaal Len, tof hoe je ermee omgaat! En ook hoe je het hier zo neerzet, respect!Altijd maar dat respect. Toen ik in een rolstoel zat deed iedereen zo gedwongen aardig, om ziek van te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
Oh gast, wees blij dat je d'r niet te lang in zat.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Altijd maar dat respect. Toen ik in een rolstoel zat deed iedereen zo gedwongen aardig, om ziek van te worden.
Echt he. Duizendmaal liever dat ze mij een kreupele kankerlijer noemen dan dat faux bewondering dat ze respect noemen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:57 schreef Len93 het volgende:
[..]
Oh gast, wees blij dat je d'r niet te lang in zat.
Vaak genoeg dat mensen die ik niet ken mij "bewonderenswaardig" vinden of "hopen dat ik ooit uit mijn kutsituatie kom", respect is overigens niets mis mee, maar dat overdreven aardige gedoe of gejank over hoe erg het wel niet had kunnen zijn en dat ik ook dood had kunnen zijn, rot op.
Ik ben Noortje, Noortjes lopen niet mee.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:52 schreef Len93 het volgende:
[..]
Waarom ben jij geen meeloper?
Ik ben best wel oké
Ik was laatst in de HEMA en nam de lift omdat ik te lui was om te lopen, maar er was ook zo'n chick in een rolstoel dus die liet ik voor en ik zat naar d'r piercings te kijken, kijkt ze me aan op een manier van 'Ga dood, ik ben niet zielig'.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:57 schreef Len93 het volgende:
[..]
Oh gast, wees blij dat je d'r niet te lang in zat.
Vaak genoeg dat mensen die ik niet ken mij "bewonderenswaardig" vinden of "hopen dat ik ooit uit mijn kutsituatie kom", respect is overigens niets mis mee, maar dat overdreven aardige gedoe of gejank over hoe erg het wel niet had kunnen zijn en dat ik ook dood had kunnen zijn, rot op.
Ja, ben toen dat een keer gebeurde in een winkelcentrum expres gaan kwijlen en begon dat vrouwtje te porren, nou.. mijn moeder had het niet meer.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb je niet vaak dat ze het over je hebben ipv tegen je omdat ze automatisch denken dat je als rolstoeler niet bij je volle verstand bent? Bijvoorbeeld tegen je moeder zo van "Wat heeft ie" ipv tegen jou "wat heb je" ?
Whehequote:Op maandag 5 oktober 2009 17:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben Noortje, Noortjes lopen niet mee.
Ik geloof het pas als ik het met mijn eigen ogen zie.
[..]
Ik was laatst in de HEMA en nam de lift omdat ik te lui was om te lopen, maar er was ook zo'n chick in een rolstoel dus die liet ik voor en ik zat naar d'r piercings te kijken, kijkt ze me aan op een manier van 'Ga dood, ik ben niet zielig'.Ze haatte me, ik zweer het je.
Dat is echt briljant.quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:52 schreef Len93 het volgende:
[..]
Ja, ben toen dat een keer gebeurde in een winkelcentrum expres gaan kwijlen en begon dat vrouwtje te porren, nou.. mijn moeder had het niet meer.
[..]
Whehe
Maar als je 't met je eigen ogen wilt zien, heb je zaterdag wat te doen?
Kutsmoes.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat is echt briljant.
Zateradg moet ik leren.
quote:Len's -date-Topique, waar niet op teentjes getrapt wordt.
Houd ik je aan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:24 schreef Noortje. het volgende:
Volgende week ga ik hard los in Arnhem, want de dag ervoor ben ik jarig. De week erna heb ik I Love Techno.
Misschien over drie weken?
Het is mijn topique, afblijven zul je.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:24 schreef Noortje. het volgende:
Volgende week ga ik hard los in Arnhem, want de dag ervoor ben ik jarig. De week erna heb ik I Love Techno.
Misschien over drie weken?
You the boss? Or am I talking to the boss?quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:25 schreef Len93 het volgende:
[..]
Het is mijn topique, afblijven zul je.
Alleen als jij blijft slapen, zou toch onredelijk zijn om jou alleen naar huis te laten gaan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:32 schreef Noortje. het volgende:
Ik stem voor een meet bij Len thuis, op zaterdag over drie weken.
Ik weet niet of ik dat durf.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:34 schreef Len93 het volgende:
[..]
Alleen als jij blijft slapen, zou toch onredelijk zijn om jou alleen naar huis te laten gaan.
Tweepersoons waterbed, veel kaarsjes.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:47 schreef Noortje. het volgende:
Trouwens ik heb wel een vraag! Hoe zit jouw huis in elkaar?
Ook niet een slaapkamer beneden? Bredere bejaardendeuren (heeft mijn oma wel, ziet er zo gezelllig uitquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:50 schreef Len93 het volgende:
[..]
Tweepersoons waterbed, veel kaarsjes.
Maar nee, geen aanpassingen.
Ik wil ook een waterbed.quote:Op maandag 5 oktober 2009 18:50 schreef Len93 het volgende:
[..]
Tweepersoons waterbed, veel kaarsjes.
Maar nee, geen aanpassingen.
Er was altijd een meisje bij mij op de middelbare school in een rolstoel, en dat was me toch een kutwijf. Ze was gewoon niet aardig en ze gaf zichzelf altijd voorrang en reed over mensen hun voeten heen enzoquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Altijd maar dat respect. Toen ik in een rolstoel zat deed iedereen zo gedwongen aardig, om ziek van te worden.
lol, op wat voor school zat jij? leerling van het jaar???quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er was altijd een meisje bij mij op de middelbare school in een rolstoel, en dat was me toch een kutwijf. Ze was gewoon niet aardig en ze gaf zichzelf altijd voorrang en reed over mensen hun voeten heen enzoen toch deed iedereen poeslief tegen haar, ze werd zelfs leerling van het jaar.
Dat dus. Damn wat een verhaal.. maar echt tof dat je er zo open over bent. Respectquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:47 schreef Den_Vergulden_Schijf het volgende:
Wow Len, op de meet vond ik je al tof, maar nu ik dit weet, respect!
Bwhahaquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Er was altijd een meisje bij mij op de middelbare school in een rolstoel, en dat was me toch een kutwijf. Ze was gewoon niet aardig en ze gaf zichzelf altijd voorrang en reed over mensen hun voeten heen enzoen toch deed iedereen poeslief tegen haar, ze werd zelfs leerling van het jaar.
Over drie weken kan niet, maar over vier weken ben je van harte welkom.quote:
Euhquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:39 schreef Len93 het volgende:
Laatste 7 maanden niet, daarvoor wel.
Uitgroei van bot irriteert teveel om fatsoenlijk op te lopen, ik loop zeg maar kreupeler met prothese om dan met een been.
Maar dan rust je ook niet op dat botquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 00:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Euh
maar ik zag op de meeet (ik was er ook ja) dat je best wel 'wild' kon doen met je rolstoel
Ik moest hieraan denken: [Google Videos] Carlos Mencia - No String Attached (vanaf de 25ste minuut).quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:54 schreef MASD het volgende:
[..]
Dus je kan nu niet meer lopen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:53 schreef the_JR het volgende:
Heyyy heftig verhaal. Ik kan dat nooit lezen zonder het zelf ook te voelen xD
Ik vond je al zo'n meelevend persoon op de meet.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:00 schreef the_JR het volgende:
Nee het is echt heel stom. Ik had ooit het vak gezondsheidskunde en dan bespreken ze verschillende aandoeningen en het lichaamsdeel in kwestie voel ik dan. Dus als ze het hebben over maagproblemen dan speelt mijn maag op, echt irritant. Aan het einde van zo'n les ben ik dus helemaal gaar![]()
Maar gek genoeg kan ik wel tegen bloed, vieze beelden, of wat dan ook. Maar als ik het hoor of lees dan leef ik me iets teveel in ofzo xD
Dus nu valt spontaan je been eraf?quote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 16:00 schreef the_JR het volgende:
Nee het is echt heel stom. Ik had ooit het vak gezondsheidskunde en dan bespreken ze verschillende aandoeningen en het lichaamsdeel in kwestie voel ik dan. Dus als ze het hebben over maagproblemen dan speelt mijn maag op, echt irritant. Aan het einde van zo'n les ben ik dus helemaal gaar![]()
Maar gek genoeg kan ik wel tegen bloed, vieze beelden, of wat dan ook. Maar als ik het hoor of lees dan leef ik me iets teveel in ofzo xD
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dus nu valt spontaan je been eraf?
quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:18 schreef the_JR het volgende:
Déjávú!
Vóórtáán óp állé klínkérs één stréépjé.
Of toch maar niet.
Ik ga voor paddo's.quote:
Ik las niet echt verderquote:Op dinsdag 15 december 2009 @ 16:14 schreef Len93 het volgende:
Irenka, schat.
Die opmerking was al gemaakt, min of meer.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 07:36 schreef nijnja het volgende:
Zwaar kutverhaal Len, tof hoe je ermee omgaat! En ook hoe je het hier zo neerzet, respect!Het blijft een enorm kutverhaal jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vroeg me af of je dat streepje op alle klinkers kon doen en hoe dat er dan uitzag. Puur spontane actie. Net als diegene die erachter kwam dat je smileys op sub niveau kan doen om de wave te makenquote:
Of je zoekt even een hobby.quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef the_JR het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of je dat streepje op alle klinkers kon doen en hoe dat er dan uitzag. Puur spontane actie. Net als diegene die erachter kwam dat je smileys op sub niveau kan doen om de wave te maken![]()
![]()
Idd, dat is ook heel grappig!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:34 schreef the_JR het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of je dat streepje op alle klinkers kon doen en hoe dat er dan uitzag. Puur spontane actie. Net als diegene die erachter kwam dat je smileys op sub niveau kan doen om de wave te maken![]()
![]()
Nou ja, respect als je dat met een hand kan. Voor mij is 't niks, ik wil voetsteunen.quote:Op woensdag 16 december 2009 00:42 schreef Tijgertje. het volgende:
Len. Check dit. Ik kwam het tegen en moest aan je denken.
Ze zijn best tof.
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:35 schreef Len93 het volgende:
GODVERDOMME IK HEB GEEN GEVOEL MEER IN MIJN BEEN.
Willen, willen, willen. Verwend ben je, vroeger moest je over straat kruipen. Goede oude tijd.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:01 schreef Len93 het volgende:
[..]
Nou ja, respect als je dat met een hand kan. Voor mij is 't niks, ik wil voetsteunen.
Gast, doe normaal. Je ziet toch dat hij geen voeten heeft.quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:18 schreef swarmahoer het volgende:
je hebt iig geen last van koude voeten
quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:21 schreef MASD het volgende:
[..]
Gast, doe normaal. Je ziet toch dat hij geen voeten heeft.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:30 schreef MASD het volgende:
[KLB] Mensen die "bandwidth exceeded" plaatjes posten waardoor je er niet achterkomt wat die persoon zegt.
Gast, je plaatje is gewoon niet meer zichtbaar.quote:Op vrijdag 18 december 2009 @ 03:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]koop een fatsoenlijke internetverbinding of ga dan ook niet mobiel fokken
Gast hier wel, dude.quote:Op vrijdag 18 december 2009 07:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gast, je plaatje is gewoon niet meer zichtbaar.
Niet zo stoer tegen mijn RenRen- .quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 03:18 schreef swarmahoer het volgende:
je hebt iig geen last van koude voeten
ah, ik ben bijgekleurdquote:Op vrijdag 18 december 2009 14:31 schreef Len93 het volgende:
[..]
Niet zo stoer tegen mijn RenRen- .
[..]
Trouwens, waarom ben jij een 'Madalief' ?
Idd, je faalt swarmaquote:Op vrijdag 18 december 2009 07:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Gast, je plaatje is gewoon niet meer zichtbaar.
Was dat heel toevallig misschien in Ermelo?quote:Op maandag 5 oktober 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fantoompijnquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:22 schreef Bierie het volgende:
Puur uit nieuwsgierigheid.
Heb je nou ook wel eens het idee dat je teen jeukt of je onderbeen of iets dergelijks? Ondanks dat die dus ontbreekt?
Je hoort wel eens van mensen dat zoiets voorkomt. Ben benieuwd of je het kan omschrijven / herkent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |