Okéquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:14 schreef Len93 het volgende:
[..]
De Rivierkom, bij de Duizendknooplaan.
Ik was ook heel klein.quote:
Is een regel in de journalistiek, dat je het feitelijk moet houden, en niet beeldspraak moet gebruiken enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ik hoor net uit een betrouwbare bron dat je de volgende keer een touw mee moet nemen om je rolstoel naarboven te slepenquote:Op maandag 5 oktober 2009 00:08 schreef Len93 het volgende:
[..]
Och ja, vooral in ’t begin was ’t echt klote, nu heb ik er eigenlijk geen last van, omdat ik eigenlijk met mijn rolstoel alles kan, behalve trappen óp, maar dan heb je sukkels als Kanovinnie die je helpen. :’)
quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik hoor net uit een betrouwbare bron dat je de volgende keer een touw mee moet nemen om je rolstoel naarboven te slepen
Doordat mijn knie voor 30% verbrijzeld is door het ongeluk "denkt" mijn lichaam dat het nieuw bot aan moet maken, net zoals bij een gebroken been, dus de kans is aanwezig dat het wat langer gaat duren dan wachten op uitgroeien. (Er is al 3 keer uitgroei van bot verwijderd, maar 't zit er nu weer)quote:Op maandag 5 oktober 2009 07:14 schreef Hyman het volgende:
Dus wanneer je bent uitgegroeid, scheelt het wat irritatie, zodat je dan op een kunstbeen kan lopen?
quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:37 schreef kanovinnie het volgende:
oja, ik vind dat je op je brommobiel plastic spinvelgen moet doen
Als jij de onderdelen regelt is er een hoop mogelijk...quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:40 schreef Len93 het volgende:
[..]
Daarover gesproken, wie wilde/kon daar ook alweer versterkers in bouwen?
Vraag maar aan Pub, ik zou 't niet weten.quote:Op maandag 5 oktober 2009 16:40 schreef Noortje. het volgende:
Ik weet niet of je tof bent, maar je gaat er wel tof mee om inderdaad. +10 kudo's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |